Geo_ZGA Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) Cu un lemn sau smirghel fin de tot, dar nu o sa poata curata prea bine. Daca tin bine minte, are etrier cu 2 pistonase. Nu prea vad cum ar putea sa curete bine fara sa demonteze etrierul complet. Totusi daca frana tare a inceput din momentul schimbarii pompei, pe asta as da vina 100% Editat Martie 11, 2016 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Si la mine merge destul de greu frana, adica trebuie apasata cu forta, insa nu am chef sa curat. Tine bine, eu ma descurc cu ea. Pe langa asta, discul imi bate, asa ca nu ma stresez. De franat franeaza bine, insa se simte bataia in ghidon. A fost rectificat si bate mai putin decat inainte, dar nu cred ca mai merge luat prea mult din el. Disc nou e foarte scump si sh nu prea am gasit ceva bun la preturi rezonabile, asa ca pana gasesc ceva avantajos asa va ramane. Poate ar trebui sa incerc cu niste placute mai noi, insa acum nu sunt bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Multumesc prieteni. O sa curat sa vad daca este ok. Daca nu... o sa incerc sa refac comenzile originale si pun la loc pompa originala. Va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Stai ca o sa vina "mesterii" sa-ti spuna ca iti merge greu pentru ca n-ai bagat lichid de frana Motul. Cand pui Motul se opreste singura cu puterea mintii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) quote name="dionysos" post="4139764" timestamp="1457725396"]Stai ca o sa vina "mesterii" sa-ti spuna ca iti merge greu pentru ca n-ai bagat lichid de frana Motul. Cand pui Motul se opreste singura cu puterea mintii ) Editat Martie 11, 2016 de ytu60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) quote name="dionysos" post="4139764" timestamp="1457725396"]Stai ca o sa vina "mesterii" sa-ti spuna ca iti merge greu pentru ca n-ai bagat lichid de frana Motul. Cand pui Motul se opreste singura cu puterea mintii ) Pai da, ca Motul nu stiu de care fierbe la 1000 grade Celsius, la temperatura din primele cercuri ale Infernului lui Dante, nu la 200-300 grade ca DOT 3 sau 4. Motul fierbe mai greu decat flegma lui Satan. )) Daca esti racer si te dai golaneste pe serpentine iti fierbe lichidul de la alte firme si doar Motul te fereste de prapastie. Amu eu nu am nimic cu firma asta si in Honda pe care abia am luat-o am Motul 7100 bagat de vechiul proprietar imediat inainte sa o iau eu, dar parca prea recomanda toti pafaristii numai Motul fara sa aduca argumente. Oare Repsol, Bel Ray, Liqui Moly, Castrol, Texaco etc sunt toate proaste? Intreb si eu... Editat Martie 11, 2016 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Salut...vreau sa schimb anvelopele la Virago 535 al meu, acum pe spate e de 140...de unde pot sa iau ceva de la Michelin la preturi bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Salut...vreau sa schimb anvelopele la Virago 535 al meu, acum pe spate e de 140...de unde pot sa iau ceva de la Michelin la preturi bune? Salut, Incearca sa-l intrebi pe Razvan de la Metricmotion. El are preturi bune si poate aduce cam orice consumabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Melca Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Salutare si bine vam gasit. Am cumparat azi monstruletul din imagini si sunt nedumerit ce model e? Proprietarul zice ca e Yamaha XV 500L si nu am gasit pe net nici o informatie despre modelul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 E modelul xv535, cu cilindreea redusa la 493cmc, probabil din motive de legislatie prin anumite tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Melca Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 E modelul xv535, cu cilindreea redusa la 493cmc, probabil din motive de legislatie prin anumite tari Mersi de informatie,are 27 de cp din ce zice proprietarul aici in Austria.Luni o sa aduca si actele si atunci am mai multe detalii,oricum o sa ii dau eu de cap pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 (editat) Mersi de informatie,are 27 de cp din ce zice proprietarul aici in Austria.Luni o sa aduca si actele si atunci am mai multe detalii,oricum o sa ii dau eu de cap pana la urma Cam putini caluti da carburatoarele jos si vezi sa nu ai in racorduri niste flanse cu diafragme ce iti reduc sectiunea (cazul fericit) Exotica mobra ta, la ce aveam eu de virago 500 bascula spate avea un singur amortizor central. Editat Martie 18, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 In mod sigur are limitari montate (cel putin pe hartie), daca are 27cp. Cel mai probabil a fost folosita pt o subcategorie moto si de acolo limitarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Melca Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Cam putini caluti da carburatoarele jos si vezi sa nu ai in racorduri niste flanse cu diafragme ce iti reduc sectiunea (cazul fericit) Exotica mobra ta, la ce aveam eu de virago 500 bascula spate avea un singur amortizor central. E un model cam ciudat asa a incercat sa imi zica proprietarul dar la cata germana inteleg eu.... zicea ceva de conductele de pe langa cilindri conectate la carburatoare si pe care nu le-am vazut la 535 si de soc ca e automat sau cel putin asa am inteles eu. Monstruletul a avut un singur proprietar de nou si e foarte ingrijit....din pacate momentan e naravas si nu porneste dar sper sa ii dau de cap cand ajunge acasa.La pretul de achizitie si la felul cum arata era pacat sa il las. Apropo in momentul cand se pune contactul pompa de benzina nu ar trebui sa bazaie scurt? E diagnosticul pus de mine fara prea mari straduieli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Conductele sunt un sistem de recirculare a gazelor, pt noxe. Doar in unele tari s-au folosit, stiu ca se pot elimina... dar nu stiu cum, nu m-a interesat pt ca nu am asa ceva. Da, arata f bine mobra Problema la pompa poate sa fie o simpla conexiune electrica, un contact imperfect, un releu ars... aici Vlad sau Cristi te pot ajuta, ei sunt experti pe electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 (editat) Pompa nu bazaie daca ai carburatorul plin de benzina sau kill switch actionat. Editat Martie 18, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Cam putini caluti da carburatoarele jos si vezi sa nu ai in racorduri niste flanse cu diafragme ce iti reduc sectiunea (cazul fericit) Exotica mobra ta, la ce aveam eu de virago 500 bascula spate avea un singur amortizor central. A mea avea limitari pe evacuare, avea niste flanse sudate in teava, la iesirea din fiecare cilindru. Fiecare flansa era prinsa in 3 sau 4 puncte, asa ca a fost usor sa le dau jos. A mea fusese adusa din Germania si asta era singura ei limitare, neavand nimic pe carburatoare. Dupa ce am dat jos flansele alea mi se parea ca zboara, asa era de nervoasa. Verifica si acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 A mea avea limitari pe evacuare, avea niste flanse sudate in teava, la iesirea din fiecare cilindru. Fiecare flansa era prinsa in 3 sau 4 puncte, asa ca a fost usor sa le dau jos. A mea fusese adusa din Germania si asta era singura ei limitare, neavand nimic pe carburatoare. Dupa ce am dat jos flansele alea mi se parea ca zboara, asa era de nervoasa. Verifica si acolo. Da am cautat si eu pe net si pare-se ca asta e solutia aleasa de restrictionare cea mai simpla pentru Virago, in plus cand am urmarit cum au trecut altii de la doua la un carburator echilibrarea cilindrilor tot asa o faceau. Eu ce am delimitat (nu Virago) avea flansa respectiva, pe admisie, intre carburator si cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 (editat) Ce trebuie sa verificam si cum? Verificarile se fac cu un multimetru pe scara de 2 V. 1. Pornim motorul si aprindem luminile(toti cosumatorii), apoi masuram intre carcasa regulatorului si sasiu, intre carcasa regulatorului si borna - a bateriei. Tensiune nu trebe sa depaseasca 0.02V. Daca tensiunea nu este conforma se remediaza cauza. eu intre carcasa regulatorului si sasiu am 12-30 V in fct de turatie. Oare ce sa fie ? Iar la cele doua fire care ies din magnetou spre regulator am continuitate ( masor cu aparatul) de asemeni si intre cele doua fire si masa de pe motor......... Vezi ca ai postat pe topicul de virago, la acesta ai 3 fire ce ies din magnetou si se duc la regulator. Specifica ce mobra ai eventual complecteaza-ti profilul, alea-alea... Editat Martie 22, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Melca Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Salutare azi am adus mobra de mai sus acasa si dupa o verificare pompa de benzina nu functioneaza. Se poate pune pompa de benzina vacumatica ? A mai pus cineva pe virago? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 (editat) Salutare azi am adus mobra de mai sus acasa si dupa o verificare pompa de benzina nu functioneaza. Se poate pune pompa de benzina vacumatica ? A mai pus cineva pe virago? Nu stiu din cate am citit eu pe topicul asta daca cineva si-a pus asa ceva dar se poate. Iei priza de vacuum de pe unul din coturile admisiei. Faci una separata ori te folosesti de cea existenta dar va fi mai complicat cand faci sincronizarea ca va trebui sa vii cu un furtun cu teu. Pornirea dupa o oprire mai mare va fi mai grea daca ai carburatoarele golite. » Post actualizat in 24 Mar 2016 10:41 PS Daca vrei sa te plimbi cu ea pana iesi din necaza pui furtunele ce vin in pompa pe direct (bagi o teava intre ele) dar ai grija sa ai rezervorul de sus plin (cam 4l) altfel ramai cu ochii in soare cand se goleste. Editat Martie 24, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Melca Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Nu stiu din cate am citit eu pe topicul asta daca cineva si-a pus asa ceva dar se poate. Iei priza de vacuum de pe unul din coturile admisiei. Faci una separata ori te folosesti de cea existenta dar va fi mai complicat cand faci sincronizarea ca va trebui sa vii cu un furtun cu teu. Pornirea dupa o oprire mai mare va fi mai grea daca ai carburatoarele golite. » Post actualizat in 24 Mar 2016 10:41 PS Daca vrei sa te plimbi cu ea pana iesi din necaza pui furtunele ce vin in pompa pe direct (bagi o teava intre ele) dar ai grija sa ai rezervorul de sus plin (cam 4l) altfel ramai cu ochii in soare cand se goleste. Prin bunavointa unui neamt am primit o pompa de benzina pt probe,am montato si a bazait scurt din pacate motorul tot nu porneste.......bujiile raman uscate senm ca nu are benzina. Stiu de la proprietar ca nu a folosito 2 ani...ce se poate bloca la carburatoare incat sa nu mai alimenteze motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Trebui sa bazaie destul de mult ca sa incarce carburatoarele. Trebuiesc desfacute si curatate /verificate. Pentru inceput ar trebui sa desfaci suruburile de purjare, le strangi la loc si ca sa deblochezi cuiele poantou sufla aer comprimat. Daca nu merge trebuiesc date capacele carburatoarelor de pe partea stanga ca sa le deblochezi si eventual sa cureti jiclerele. Vezi ca sunt tutoriale pe yootube plus manual de sevice pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Melca Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Trebui sa bazaie destul de mult ca sa incarce carburatoarele. Trebuiesc desfacute si curatate /verificate. Pentru inceput ar trebui sa desfaci suruburile de purjare, le strangi la loc si ca sa deblochezi cuiele poantou sufla aer comprimat. Daca nu merge trebuiesc date capacele carburatoarelor de pe partea stanga ca sa le deblochezi si eventual sa cureti jiclerele. Vezi ca sunt tutoriale pe yootube plus manual de sevice pe net. Sa ma iertati daca va stresez dar sa aveti in vedere ca sunt incepator dar ambitios cu motoarele....am timp de joaca inca o luna pana ajungem in romania eu si monstruletul,timp in care ori o fac sa mearga ori invat totul despre ea Va multumesc de ajutor si sper sa ne vedem la o intalnire a viragistilor cat mai curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Nu stresezi pe nimeni, foarte bine faci ca vrei sa te bagi daca nu ai doua maini stangi chiar e indicat, primul pas e sa-ti descarci manualul de sevice pentru 535 care e identic cu al tau mai putin capacitatea. Vezi sa folosesti scule potrivite mai ales la suruburile capacelor carburatoarelor pentru ca sunt stranse al naibi de tare. Tot ce desfaci tii minte de unde ai scos inclusiv suruburile chiar daca sunt la fel. Rabdare si tutun. Spor la joaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.