Eol Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Apoi ce pot sa zic decat ca "asta ti-a fost norocul" ! Iar cu privire la Ardeal "e fain rau" desigur si celelalte zone sunt faine! Mai baieti si fete azi am facut un nou record am mers 285 de km si inca n-am intrat pe rezerva! Am venit de la Cluj 230 de km miercuri 27 mai 2009 (am facut plinul la un MOL in Cluj), azi dupa aproape o saptamana de pauza am zis sa ies cu motorul la o plimbare si cand am ajuns sa bag motoru' in garaj avea 285 km si inca n-am intrat pe rezerva, am ramas masca, mai ales ca de obicei la 240-250 km imi intra pe rezerva! Cred ca ti-ar mai trebui ~15km ca sa ne convingi ) Eu am patit-o crezand ca rezerva mea e plina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_popa_ Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Doamnelor si domnilor Viroagisti/Viroagiste, am o mare rugaminte la domniile voastre: m-ar interesa niste comenzi avansate pt a mea mobra Virago XV 750, o sa (sea) pt aceeasi mobra - cu cat mai deplorabila, cu atat mai bine.. imi trebuie "fundamentul" ca restu' imi fac eu design-ul.. adica o refac. eventual si-un crash-bar daca aveti Multam fain! Haideti domnilor! E tara plina de viroage si totusi nu are nimeni cu ce sa ma ajute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gl01bxg2003 Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Revin cu intrebarea mea ... NEED URGENT HELP Subiect: Virago XV250 1. Cine imi zice si mie cam pe unde aveti reglat nivelul de benzina in carburator la XV250? Am Manualul de service dar e o chestie putin ambigua in el. Ma intereseaza un reper (x mm mai sus sau mai jos) fata de nivelul marcat pe capacul lateral al carburatorului de la camera de nivel. 2. Este normal (eu zic ca nu) sa dea scanteie la fiecare rotatie a volantei ? Eu zic ca ar trebui la fiecare 2 rotatii de volanta sa dea cate o scanteie (disctutia se face pe unul din cilindri iar fenomenul se manifesta la amandoi). Precizez ca motocicleta in cauza nu mai vrea deloc sa porneasca. POATE UN MOTOR PE BENZINA SA FUNCTIONEZE DACA I SE DA SCANTEIE SI DUPA TIMPUL DE COMPRESIE SI DUPA CEL DE EVACUARE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Sfat! Deschide un topic nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Cred ca ti-ar mai trebui ~15km ca sa ne convingi ) Eu am patit-o crezand ca rezerva mea e plina. Mai vedem! Haideti domnilor! E tara plina de viroage si totusi nu are nimeni cu ce sa ma ajute? Ahoi! Sea putin probabil sa gasesti, eventual de la alte motoare! Vezi ca user-ul Darian face sei la comanda daca te intereseaza! Iar crash bar si comenzi avansate gasesti pe Louis sau eventual vb. cu user-ul Barna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Revin cu intrebarea mea ... NEED URGENT HELP Subiect: Virago XV250 1. Cine imi zice si mie cam pe unde aveti reglat nivelul de benzina in carburator la XV250? Am Manualul de service dar e o chestie putin ambigua in el. Ma intereseaza un reper (x mm mai sus sau mai jos) fata de nivelul marcat pe capacul lateral al carburatorului de la camera de nivel. 2. Este normal (eu zic ca nu) sa dea scanteie la fiecare rotatie a volantei ? Eu zic ca ar trebui la fiecare 2 rotatii de volanta sa dea cate o scanteie (disctutia se face pe unul din cilindri iar fenomenul se manifesta la amandoi). Precizez ca motocicleta in cauza nu mai vrea deloc sa porneasca. POATE UN MOTOR PE BENZINA SA FUNCTIONEZE DACA I SE DA SCANTEIE SI DUPA TIMPUL DE COMPRESIE SI DUPA CEL DE EVACUARE? La 2: Da, e normal. Asa functioneaza si la mine, probabil si la cea de 535cmc si la alte modele. Bujia da scanteie atat pe compresie cat si pe evacuare. Nu se intampla nimic rau (eventual poate fi o cauza in plus pt rateuri) si se simplifica mult partea de aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Baieti, sunt in mare belea. Imi curgea ulei din motor, pe la capacul din partea stanga (ala de peste alternator). Asa ca am scos uleiul afara, si am dar capacul jos. Surpriza!!! Garnitura era varza. Cand am incercat sa o desprind de capac, s-a facut franjuri-franjuri. Are cineva o astfel de garnitura si n-are nevoie de ea? Altfel, ma gandesc sa imi iau de pe Louis tot setul de garnituri, dar n-as sta 2 saptamani fara mobra. E tare naspa pieton Drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Baieti, sunt in mare belea.Imi curgea ulei din motor, pe la capacul din partea stanga (ala de peste alternator). Asa ca am scos uleiul afara, si am dar capacul jos. Surpriza!!! Garnitura era varza. Cand am incercat sa o desprind de capac, s-a facut franjuri-franjuri. Are cineva o astfel de garnitura si n-are nevoie de ea? Altfel, ma gandesc sa imi iau de pe Louis tot setul de garnituri, dar n-as sta 2 saptamani fara mobra. E tare naspa pieton Drumuri bune! Eu am pus silicon rosu in locul ei si nu am mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 salutare domnilor, putzin ajutor, un fir misterios rupt! amplasat pe maneta de ambreiaj, nush de la ce vine, unde duce, care e rolul lui??? stie careva? atasez si poze cu domnul fir!!! precizez ca toate comenzile functioneaza! multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gl01bxg2003 Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 salutare domnilor,putzin ajutor, un fir misterios rupt! amplasat pe maneta de ambreiaj, nush de la ce vine, unde duce, care e rolul lui??? stie careva? atasez si poze cu domnul fir!!! precizez ca toate comenzile functioneaza! multumesc! Din cate stiu eu firul ala face parte dintr-un circuit de siguranta al motorului alaturi de senzorul de la cric si cel de neutru din cutia de viteze Daca dai la cheie in viteza nu invarte daca nu ai apasat ambreiajul. Daca ai pornit motorul, ai cricul lasat si bagi in viteza se opreste motorul si cred ca mai este in o conditie dar nu-i vine acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 salut, vand Yamaha Virago 250cc,an 1993,2300 km merge si arata f bine....1800euro neg...mai multe detalii : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...993-201529.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Houston , I have a problem ! m-a lasat pe drum dupa ce am urcat transfagarasanul acum o saptamana . de cate ori il porneam ( de cand il am ) pompa de benzina cloncanea de cateva ori ( chiar de mai multe daca rezervorul era mai gol ) . azi nu a cloncanit de loc , am mers cam 7-800 metri dupa care s-a oprit . se pare ca e dusa ori pompa , ori releul pompei . sau poate altceva ? ce-i drept , la pompa nu vine curent de loc . maine am s-o verific ( pun 12 volti pe ea ) si daca baga , caut defectiunea in alta parte ( la releu ) . daca a patit careva la fel , spuneti-mi va rog cum ati remediat problema . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 Houston , I have a problem ! m-a lasat pe drum dupa ce am urcat transfagarasanul acum o saptamana . de cate ori il porneam ( de cand il am ) pompa de benzina cloncanea de cateva ori ( chiar de mai multe daca rezervorul era mai gol ) . azi nu a cloncanit de loc , am mers cam 7-800 metri dupa care s-a oprit . se pare ca e dusa ori pompa , ori releul pompei . sau poate altceva ? ce-i drept , la pompa nu vine curent de loc . maine am s-o verific ( pun 12 volti pe ea ) si daca baga , caut defectiunea in alta parte ( la releu ) . daca a patit careva la fel , spuneti-mi va rog cum ati remediat problema . chiar toti sunteti plecati si nimeni nu ma ajuta ? salutare domnilor,putzin ajutor, un fir misterios rupt! amplasat pe maneta de ambreiaj, nush de la ce vine, unde duce, care e rolul lui??? stie careva? atasez si poze cu domnul fir!!! precizez ca toate comenzile functioneaza! multumesc! 100 % e de la intrerupatorul franei de mana ( aprinde stopul pe spate cand franezi cu fata ) trage de frana si vezi daca se aprinde becul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
night_rider Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 salutare domnilor,putzin ajutor, un fir misterios rupt! amplasat pe maneta de ambreiaj, nush de la ce vine, unde duce, care e rolul lui??? stie careva? atasez si poze cu domnul fir!!! precizez ca toate comenzile functioneaza! multumesc! salut. am avut si eu acel fir cu `belele`. el nu face altceva decat sa iti faca motorul sa nu porneasca daca e in viteza si fara sa ai tras ambreiajul. nu are legatura cu cricul. ce poti face, asa cum am facut si eu, daca vrei, il urmaresti si el intra in far si acolo se imbina intr-o mufa verde(sau cel putin culoarea aia a fost la al meu), ii unesti capetele alea si pe urma o sa-ti porneasca in viteza. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 100 % e de la intrerupatorul franei de mana ( aprinde stopul pe spate cand franezi cu fata ) trage de frana si vezi daca se aprinde becul . Nu e de la frana. Stopul pe frana de mana ii functioneaza chiar daca el are cablul asta rupt. Stopul e actionat de ambele frane. "night_rider" are dreptate. Este de la senzorul de ambreiaj. (fara noima la o adica) salut. am avut si eu acel fir cu `belele`. el nu face altceva decat sa iti faca motorul sa nu porneasca daca e in viteza si fara sa ai tras ambreiajul. nu are legatura cu cricul. ce poti face, asa cum am facut si eu, daca vrei, il urmaresti si el intra in far si acolo se imbina intr-o mufa verde(sau cel putin culoarea aia a fost la al meu), ii unesti capetele alea si pe urma o sa-ti porneasca in viteza. numai bine mmm, mai bine il pornesti doar la neutru si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 scuze !! acum m-am uitat mai atent si vad ca e la mana stanga !!!!. eu in schim mi-am rezolvat problema cu al meu . acum merge ceas . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 scuze !! acum m-am uitat mai atent si vad ca e la mana stanga !!!!. eu in schim mi-am rezolvat problema cu al meu . acum merge ceas . care a fost problema pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Eu am pus silicon rosu in locul ei si nu am mai avut probleme. Mercic Eol! Si eu am pus silicon rosu, ca n-am gasit ce sa pun altceva. E brici! Am dat o tura de vreo 600 km weekendu asta. Nicio picatura de ulei. Recomand silicon rosu pt astfel de probleme. E testat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulzesti Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 VREAU SA SCHIMB CAUCIUCUL PE SPATE LA 535 SI VREAU SA PUN MAI MARE CEVA RECOMANDARI VA ROG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Mercic Eol! Si eu am pus silicon rosu, ca n-am gasit ce sa pun altceva. E brici! Am dat o tura de vreo 600 km weekendu asta. Nicio picatura de ulei. Recomand silicon rosu pt astfel de probleme. E testat. Nu ai pentru ce. Ma bucur daca ti-am fost de vre-un folos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 va multumesc pt. raspunsuri, numa' bine si asflat uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deus`Absconditus Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 VREAU SA SCHIMB CAUCIUCUL PE SPATE LA 535 SI VREAU SA PUN MAI MARE CEVA RECOMANDARI VA ROG. Salutare Bulzesti, salutare virago people ... Sie eu as vrea sa-l schimb, dar cel de pe fata, pe zi ce trece devine tot mai suplu ... Si pe aceasta cale, fie-ti-va mila de un biet XV-ist / 535-st care vrea o guma pe fata, chiar poate second (3.00/19) la un posibil pret de criza ... Berea o dau eu ... Va multumesc anticipat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulzesti Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Salutare Bulzesti, salutare virago people ... Sie eu as vrea sa-l schimb, dar cel de pe fata, pe zi ce trece devine tot mai suplu ... Si pe aceasta cale, fie-ti-va mila de un biet XV-ist / 535-st care vrea o guma pe fata, chiar poate second (3.00/19) la un posibil pret de criza ... Berea o dau eu ... Va multumesc anticipat ... [/qu salutari si tie DEUS asta e poate ne ajuta cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euterpe Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Baieti, sunt in mare belea.Imi curgea ulei din motor, pe la capacul din partea stanga (ala de peste alternator). Asa ca am scos uleiul afara, si am dar capacul jos. Surpriza!!! Garnitura era varza. Cand am incercat sa o desprind de capac, s-a facut franjuri-franjuri. Are cineva o astfel de garnitura si n-are nevoie de ea? Altfel, ma gandesc sa imi iau de pe Louis tot setul de garnituri, dar n-as sta 2 saptamani fara mobra. E tare naspa pieton Drumuri bune! Salut, Tu vorbesti de garniturile acelea portocalii? Am si eu problema cu garniturile alea ... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Ahoi! Vand o pereche de oglinzi de virago 535cc, sunt second hand, pretul e la intelegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.