Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Apoi ce pot sa zic decat ca "asta ti-a fost norocul" :D ! Iar cu privire la Ardeal "e fain rau" desigur si celelalte zone sunt faine!

 

Mai baieti si fete azi am facut un nou record ;) am mers 285 de km si inca n-am intrat pe rezerva!

Am venit de la Cluj 230 de km miercuri 27 mai 2009 (am facut plinul la un MOL in Cluj), azi dupa aproape o saptamana de pauza am zis sa ies cu motorul la o plimbare si cand am ajuns sa bag motoru' in garaj avea 285 km si inca n-am intrat pe rezerva, am ramas masca, mai ales ca de obicei la 240-250 km imi intra pe rezerva! :cheers:

 

Cred ca ti-ar mai trebui ~15km ca sa ne convingi ;))

 

Eu am patit-o crezand ca rezerva mea e plina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Doamnelor si domnilor Viroagisti/Viroagiste, am o mare rugaminte la domniile voastre:

 

m-ar interesa niste comenzi avansate pt a mea mobra Virago XV 750,

o sa (sea) pt aceeasi mobra - cu cat mai deplorabila, cu atat mai bine.. imi trebuie "fundamentul" ca restu' imi fac eu design-ul.. adica o refac.

eventual si-un crash-bar daca aveti :cheers:

 

Multam fain!

 

Haideti domnilor! E tara plina de viroage si totusi nu are nimeni cu ce sa ma ajute?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu intrebarea mea ... NEED URGENT HELP

 

Subiect: Virago XV250

 

1. Cine imi zice si mie cam pe unde aveti reglat nivelul de benzina in carburator la XV250? Am Manualul de service dar e o chestie putin ambigua in el. Ma intereseaza un reper (x mm mai sus sau mai jos) fata de nivelul marcat pe capacul lateral al carburatorului de la camera de nivel.

2. Este normal (eu zic ca nu) sa dea scanteie la fiecare rotatie a volantei ? Eu zic ca ar trebui la fiecare 2 rotatii de volanta sa dea cate o scanteie (disctutia se face pe unul din cilindri iar fenomenul se manifesta la amandoi).

 

Precizez ca motocicleta in cauza nu mai vrea deloc sa porneasca.

 

POATE UN MOTOR PE BENZINA SA FUNCTIONEZE DACA I SE DA SCANTEIE SI DUPA TIMPUL DE COMPRESIE SI DUPA CEL DE EVACUARE?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ti-ar mai trebui ~15km ca sa ne convingi :blink:)

 

Eu am patit-o crezand ca rezerva mea e plina.

Mai vedem! :D

 

Haideti domnilor! E tara plina de viroage si totusi nu are nimeni cu ce sa ma ajute?

Ahoi!

Sea putin probabil sa gasesti, eventual de la alte motoare! Vezi ca user-ul Darian face sei la comanda daca te intereseaza!

Iar crash bar si comenzi avansate gasesti pe Louis sau eventual vb. cu user-ul Barna!

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu intrebarea mea ... NEED URGENT HELP

 

Subiect: Virago XV250

 

1. Cine imi zice si mie cam pe unde aveti reglat nivelul de benzina in carburator la XV250? Am Manualul de service dar e o chestie putin ambigua in el. Ma intereseaza un reper (x mm mai sus sau mai jos) fata de nivelul marcat pe capacul lateral al carburatorului de la camera de nivel.

2. Este normal (eu zic ca nu) sa dea scanteie la fiecare rotatie a volantei ? Eu zic ca ar trebui la fiecare 2 rotatii de volanta sa dea cate o scanteie (disctutia se face pe unul din cilindri iar fenomenul se manifesta la amandoi).

 

Precizez ca motocicleta in cauza nu mai vrea deloc sa porneasca.

 

POATE UN MOTOR PE BENZINA SA FUNCTIONEZE DACA I SE DA SCANTEIE SI DUPA TIMPUL DE COMPRESIE SI DUPA CEL DE EVACUARE?

 

La 2: Da, e normal. Asa functioneaza si la mine, probabil si la cea de 535cmc si la alte modele. Bujia da scanteie atat pe compresie cat si pe evacuare. Nu se intampla nimic rau (eventual poate fi o cauza in plus pt rateuri) si se simplifica mult partea de aprindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, sunt in mare belea.

Imi curgea ulei din motor, pe la capacul din partea stanga (ala de peste alternator). Asa ca am scos uleiul afara, si am dar capacul jos. Surpriza!!! Garnitura era varza. Cand am incercat sa o desprind de capac, s-a facut franjuri-franjuri.

Are cineva o astfel de garnitura si n-are nevoie de ea?

 

Altfel, ma gandesc sa imi iau de pe Louis tot setul de garnituri, dar n-as sta 2 saptamani fara mobra. E tare naspa pieton :D

 

Drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, sunt in mare belea.

Imi curgea ulei din motor, pe la capacul din partea stanga (ala de peste alternator). Asa ca am scos uleiul afara, si am dar capacul jos. Surpriza!!! Garnitura era varza. Cand am incercat sa o desprind de capac, s-a facut franjuri-franjuri.

Are cineva o astfel de garnitura si n-are nevoie de ea?

 

Altfel, ma gandesc sa imi iau de pe Louis tot setul de garnituri, dar n-as sta 2 saptamani fara mobra. E tare naspa pieton :D

 

Drumuri bune!

Eu am pus silicon rosu in locul ei si nu am mai avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare domnilor,

putzin ajutor, un fir misterios rupt! amplasat pe maneta de ambreiaj, nush de la ce vine, unde duce, care e rolul lui??? stie careva? :D atasez si poze cu domnul fir!!! precizez ca toate comenzile functioneaza! multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare domnilor,

putzin ajutor, un fir misterios rupt! amplasat pe maneta de ambreiaj, nush de la ce vine, unde duce, care e rolul lui??? stie careva? :D atasez si poze cu domnul fir!!! precizez ca toate comenzile functioneaza! multumesc!

 

Din cate stiu eu firul ala face parte dintr-un circuit de siguranta al motorului alaturi de senzorul de la cric si cel de neutru din cutia de viteze

Daca dai la cheie in viteza nu invarte daca nu ai apasat ambreiajul.

Daca ai pornit motorul, ai cricul lasat si bagi in viteza se opreste motorul si cred ca mai este in o conditie dar nu-i vine acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Houston , I have a problem ! m-a lasat pe drum dupa ce am urcat transfagarasanul acum o saptamana . de cate ori il porneam ( de cand il am ) pompa de benzina cloncanea de cateva ori ( chiar de mai multe daca rezervorul era mai gol ) . azi nu a cloncanit de loc , am mers cam 7-800 metri dupa care s-a oprit . se pare ca e dusa ori pompa , ori releul pompei . sau poate altceva ? ce-i drept , la pompa nu vine curent de loc . maine am s-o verific ( pun 12 volti pe ea ) si daca baga , caut defectiunea in alta parte ( la releu ) . daca a patit careva la fel , spuneti-mi va rog cum ati remediat problema .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Houston , I have a problem ! m-a lasat pe drum dupa ce am urcat transfagarasanul acum o saptamana . de cate ori il porneam ( de cand il am ) pompa de benzina cloncanea de cateva ori ( chiar de mai multe daca rezervorul era mai gol ) . azi nu a cloncanit de loc , am mers cam 7-800 metri dupa care s-a oprit . se pare ca e dusa ori pompa , ori releul pompei . sau poate altceva ? ce-i drept , la pompa nu vine curent de loc . maine am s-o verific ( pun 12 volti pe ea ) si daca baga , caut defectiunea in alta parte ( la releu ) . daca a patit careva la fel , spuneti-mi va rog cum ati remediat problema .

chiar toti sunteti plecati si nimeni nu ma ajuta ?

 

salutare domnilor,

putzin ajutor, un fir misterios rupt! amplasat pe maneta de ambreiaj, nush de la ce vine, unde duce, care e rolul lui??? stie careva? :D atasez si poze cu domnul fir!!! precizez ca toate comenzile functioneaza! multumesc!

100 % e de la intrerupatorul franei de mana ( aprinde stopul pe spate cand franezi cu fata ) trage de frana si vezi daca se aprinde becul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare domnilor,

putzin ajutor, un fir misterios rupt! amplasat pe maneta de ambreiaj, nush de la ce vine, unde duce, care e rolul lui??? stie careva? :rock: atasez si poze cu domnul fir!!! precizez ca toate comenzile functioneaza! multumesc!

 

 

 

salut. am avut si eu acel fir cu `belele`. el nu face altceva decat sa iti faca motorul sa nu porneasca daca e in viteza si fara sa ai tras ambreiajul. nu are legatura cu cricul. ce poti face, asa cum am facut si eu, daca vrei, il urmaresti si el intra in far si acolo se imbina intr-o mufa verde(sau cel putin culoarea aia a fost la al meu), ii unesti capetele alea si pe urma o sa-ti porneasca in viteza. numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100 % e de la intrerupatorul franei de mana ( aprinde stopul pe spate cand franezi cu fata ) trage de frana si vezi daca se aprinde becul .

 

Nu e de la frana. Stopul pe frana de mana ii functioneaza chiar daca el are cablul asta rupt. Stopul e actionat de ambele frane.

"night_rider" are dreptate. Este de la senzorul de ambreiaj. (fara noima la o adica)

 

salut. am avut si eu acel fir cu `belele`. el nu face altceva decat sa iti faca motorul sa nu porneasca daca e in viteza si fara sa ai tras ambreiajul. nu are legatura cu cricul. ce poti face, asa cum am facut si eu, daca vrei, il urmaresti si el intra in far si acolo se imbina intr-o mufa verde(sau cel putin culoarea aia a fost la al meu), ii unesti capetele alea si pe urma o sa-ti porneasca in viteza. numai bine

 

mmm, mai bine il pornesti doar la neutru si gata :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze !! acum m-am uitat mai atent si vad ca e la mana stanga !!!!. eu in schim mi-am rezolvat problema cu al meu . acum merge ceas .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze !! acum m-am uitat mai atent si vad ca e la mana stanga !!!!. eu in schim mi-am rezolvat problema cu al meu . acum merge ceas .

 

care a fost problema pana la urma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus silicon rosu in locul ei si nu am mai avut probleme.

 

Mercic Eol!

 

Si eu am pus silicon rosu, ca n-am gasit ce sa pun altceva. E brici!

Am dat o tura de vreo 600 km weekendu asta. Nicio picatura de ulei.

Recomand silicon rosu pt astfel de probleme. E testat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mercic Eol!

 

Si eu am pus silicon rosu, ca n-am gasit ce sa pun altceva. E brici!

Am dat o tura de vreo 600 km weekendu asta. Nicio picatura de ulei.

Recomand silicon rosu pt astfel de probleme. E testat.

Nu ai pentru ce.

 

Ma bucur daca ti-am fost de vre-un folos!

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VREAU SA SCHIMB CAUCIUCUL PE SPATE LA 535 SI VREAU SA PUN MAI MARE CEVA RECOMANDARI VA ROG.

 

Salutare Bulzesti, salutare virago people ... Sie eu as vrea sa-l schimb, dar cel de pe fata, pe zi ce trece devine tot mai suplu ... Si pe aceasta cale, fie-ti-va mila de un biet XV-ist / 535-st care vrea o guma pe fata, chiar poate second (3.00/19) la un posibil pret de criza :D ... Berea o dau eu ... Va multumesc anticipat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Bulzesti, salutare virago people ... Sie eu as vrea sa-l schimb, dar cel de pe fata, pe zi ce trece devine tot mai suplu ... Si pe aceasta cale, fie-ti-va mila de un biet XV-ist / 535-st care vrea o guma pe fata, chiar poate second (3.00/19) la un posibil pret de criza :D ... Berea o dau eu ... Va multumesc anticipat ...

[/qu

 

salutari si tie DEUS asta e poate ne ajuta cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, sunt in mare belea.

Imi curgea ulei din motor, pe la capacul din partea stanga (ala de peste alternator). Asa ca am scos uleiul afara, si am dar capacul jos. Surpriza!!! Garnitura era varza. Cand am incercat sa o desprind de capac, s-a facut franjuri-franjuri.

Are cineva o astfel de garnitura si n-are nevoie de ea?

 

Altfel, ma gandesc sa imi iau de pe Louis tot setul de garnituri, dar n-as sta 2 saptamani fara mobra. E tare naspa pieton :D

 

Drumuri bune!

 

 

Salut,

 

 

Tu vorbesti de garniturile acelea portocalii? Am si eu problema cu garniturile alea :moto: ...

 

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Vand o pereche de oglinzi de virago 535cc, sunt second hand, pretul e la intelegere!

post-25613-1244715217_thumb.jpg

post-25613-1244715244_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...