Eol Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) Ahoi!Se coporta destul de bine pe drum, e destul de sportiva,manevrabila pentru ca e mai usoara ca celelalte modele din clasa ei si are 46 de CP ceea ce zic ca e suficent! Eu am virago 535cc din 97 si o am de aproape 2 ani si am facut cu ea 17000 de km, nu a avut nici o problema pana acuma! Cu privire la confort ce pot sa-ti zic, depinde ce intaltime ai! Eu am 1.71 si am mers de multe ori 400 de km dintr-o bucata si dupa 200-250 km e putin incomoda! Nu e adevarat! Modelele mai vechi de 95 sau 96 nu mai stiu exact au probleme cu releul de incarcare! Si noi ca tot suntem baieti destepti putem pune orice releu de incarcare chiar si de scuter(ca doar tot punte redresoare este) si ne costa 2-4 poli la SH. In decupezi frumos de radiator si ii faci loc in masca daca vrei sa pastrezi Viraga dpdv optic identica, daca nu atunci adaptezi un pik si mai faci si o economie de 300 roni. Shoping placut Caline si daca iti cumperi Viraga sa ne dai si noua poze !!! Editat Iunie 15, 2009 de Eol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) salut vreau sa-mi iau o virago 535 din 98 ce trebuie sa verific la ea?se comporta bine pe sosea? la drum lung este confortabila? piesele sunt scumpe? va multumesc Sfat... invata sa verifici o punte redresoare... Daca motorul nu incarca, verifica puntea(releul sau grupul de diode cum ii mai zic unii). Daca aceste sunt ok si tot nu incarca 14V atunci nu o cumpara ca poate fi de la statorul cu bobine sa mai scump... de la magnetou. Deasemeni... verifica sa nu fie o problema de contacte imperfecte. Acestea doua(statorul si magnetoul) pot fi stricate de o alta piesa"starter fray clunch" care atunci cand se strica lasa span si scurtcircuiteaza statorul, posibil si magnetoul(starter cacao 120E+stator genuine/aftermarket 300E/140E+magnetou 400E=destul de mult). Problema nu este vizibila daca are bateria redresata/noua. Poate sa te tina si cateva ore pana sa nu mai dea scanteie la bujie, si cand se intampla asta atunci o poti incurca original. Deasemeni poti sa fii atent si la bataile pe cilindru(casca urechile cu un "stetoscop" pe ele) Semnat.... unu care a patit-o ! Editat Iunie 15, 2009 de Eol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_j Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 va multumesc pentru sfaturi, o sa tin cont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Sfat... invata sa verifici o punte redresoare... Daca motorul nu incarca, verifica puntea(releul sau grupul de diode cum ii mai zic unii). Daca aceste sunt ok si tot nu incarca 14V atunci nu o cumpara ca poate fi de la statorul cu bobine sa mai scump... de la magnetou. Deasemeni... verifica sa nu fie o problema de contacte imperfecte. Acestea doua(statorul si magnetoul) pot fi stricate de o alta piesa"starter fray clunch" care atunci cand se strica lasa span si scurtcircuiteaza statorul, posibil si magnetoul(starter cacao 120E+stator genuine/aftermarket 300E/140E+magnetou 400E=destul de mult). Problema nu este vizibila daca are bateria redresata/noua. Poate sa te tina si cateva ore pana sa nu mai dea scanteie la bujie, si cand se intampla asta atunci o poti incurca original. Deasemeni poti sa fii atent si la bataile pe cilindru(casca urechile cu un "stetoscop" pe ele) Semnat.... unu care a patit-o ! Eol stie! Salut. Sunt cam incepator , anume sunt inca la scoala pentru A Ma gandeam la o Virago din asta dar nu stiu daca sa fie de 535 sau 250 cc. Cea de 250 are consum mai mic, dar pare cam slab motorul, poate cineva sa imi spuna cum merge la un drum mai lung ? Poate sa mearga constant cu 80 sau cu 100 pe autostrada ? Daca as fi din nou incepatoare, tot 535 mi-as lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 (editat) Eol stie! Va salut Scumpa Doamna !!! Am invatat doar ca imbusul de 5 e obligatoriu la drum. Sper sa nu invat si folosirea cheii de 17 ca ma las de programare. Editat Iunie 16, 2009 de Eol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Salut. Sunt cam incepator , anume sunt inca la scoala pentru A Ma gandeam la o Virago din asta dar nu stiu daca sa fie de 535 sau 250 cc. Cea de 250 are consum mai mic, dar pare cam slab motorul, poate cineva sa imi spuna cum merge la un drum mai lung ? Poate sa mearga constant cu 80 sau cu 100 pe autostrada ? poate,doar daca nu esti mai mare de 100kg si mergi solo. Sfat... invata sa verifici o punte redresoare... Daca motorul nu incarca, verifica puntea(releul sau grupul de diode cum ii mai zic unii). Daca aceste sunt ok si tot nu incarca 14V atunci nu o cumpara ca poate fi de la statorul cu bobine sa mai scump... de la magnetou. Deasemeni... verifica sa nu fie o problema de contacte imperfecte. Acestea doua(statorul si magnetoul) pot fi stricate de o alta piesa"starter fray clunch" care atunci cand se strica lasa span si scurtcircuiteaza statorul, posibil si magnetoul(starter cacao 120E+stator genuine/aftermarket 300E/140E+magnetou 400E=destul de mult). Problema nu este vizibila daca are bateria redresata/noua. Poate sa te tina si cateva ore pana sa nu mai dea scanteie la bujie, si cand se intampla asta atunci o poti incurca original. Deasemeni poti sa fii atent si la bataile pe cilindru(casca urechile cu un "stetoscop" pe ele) Semnat.... unu care a patit-o ! hmmm,virago cu "magnetou"???cred ca ai vrut sa zici stator+rotor=dinam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 hmmm,virago cu "magnetou"???cred ca ai vrut sa zici stator+rotor=dinam. Asa sa-i ramana numele !!! Dau un miel la intalnirea Viragistilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Va salut Scumpa Doamna !!! Ce de politetzuri dom'le... Eol, ai facut ceva cu ghidonul? Pune niste poze cu riserele tale ca pe mine ma bate gandul sa-mi pun dragbar si eu le am scurte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pai mei Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Ms de raspunsuri, ma mai gandesc Am inteles si ca are rezervor mic si la consumul lui 535 trebuie sa te opresti la fiecare 200 km la o benzinarie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Ms de raspunsuri, ma mai gandesc Am inteles si ca are rezervor mic si la consumul lui 535 trebuie sa te opresti la fiecare 200 km la o benzinarie ? intre 200 si 250. oricum pana in 300 km tre' sa te opresti ca incepe sa te doare kuru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
desertfox1943 Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Am adus-o cat de cat la adevar !!! dar inca nu e gata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Am adus-o cat de cat la adevar !!! dar inca nu e gata ... Frumos Z bar-ul si sissy bar-ul... Ce inseamna "cat de cat la adevar" ? Ai luat-o rapciuga si ai bagat in ea la greu? S-o stapanesti sanatos! PS Trebuia sa postezi la "Virago Zone" ca tot esti de-al nostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 (editat) * e frumoasa, nene! sa-ti traiasca si sa fiti fericiti bestial Z-bar-ul si coburii (ia zi-mi si mie, pliiiiz, de unde i-ai luat, caut asa ceva). Editat Iunie 16, 2009 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 imi plac si semnalizarile fata... de unde le-ai luat? off topic @cria, vad ca ti-ai schimbat profilul, nu "montezi" niscai poze cu noul "zburator"? Sa-l stapanesti sanatoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
desertfox1943 Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 * e frumoasa, nene! sa-ti traiasca si sa fiti fericiti bestial Z-bar-ul si coburii (ia zi-mi si mie, pliiiiz, de unde i-ai luat, caut asa ceva). coburii mi-au fost adusi din Ungaria la aproximativ 100 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
desertfox1943 Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Frumos Z bar-ul si sissy bar-ul... Ce inseamna "cat de cat la adevar" ? Ai luat-o rapciuga si ai bagat in ea la greu? S-o stapanesti sanatos! PS Trebuia sa postezi la "Virago Zone" ca tot esti de-al nostru Rapciugoasa nu dar fara nici o dotare , sa zic asa , cam cum o scoate fabrica , semanalizarile le-am luat de pe e-bay cu 70 de dolari cu transport cu tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Rapciugoasa nu dar fara nici o dotare , sa zic asa , cam cum o scoate fabrica , semanalizarile le-am luat de pe e-bay cu 70 de dolari cu transport cu tot ee, hai ca era "shiny" si cand ai luat-o stii vreun cod sau denumire a semalizarilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) off topic@cria, vad ca ti-ai schimbat profilul, nu "montezi" niscai poze cu noul "zburator"? Sa-l stapanesti sanatoasa! * ba da, mai asteapta umpic, bre, ..ca n-am poze calumea (doar din garaj, ...inghesuite). Pana in we. o iau de acolo si sambata sigur am s-o scot la pascut. Abia astept! coburii mi-au fost adusi din Ungaria la aproximativ 100 de euro merci! Fox din desert. ma mai gandesc, acum nu-mi permit coburi de "lux", dar mi-ar placea sa iau modelul de la ai tai si sa incerc sa fac aici, ...am vazut io ca se poate cheers! Editat Iunie 17, 2009 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Eol, ai facut ceva cu ghidonul?Pune niste poze cu riserele tale ca pe mine ma bate gandul sa-mi pun dragbar si eu le am scurte... Salut Majistre, Azi mi-a sosit ghidonul si astept cu nerabdare sa vad cum vine. Postez poza cu o mobra ce are riserele identice cu a mea. Pozele mele sunt prea mari si nu le pot edita de la munca ca mai apoi sa le pot uploada. Numa bine, si daca imi place ce o sa iasa o sa pun si niste poze cu produsul final. Ce de politetzuri dom'le... Totul pentru o amica cu totul speciala !!! Editat Iunie 17, 2009 de Eol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Ahoi! Nu are nimeni idee unde a-si gasi gume white wall pentru virago de 535cc, am incercat in vreo 2 locuri dar nu au! Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Totul pentru o amica cu totul speciala !!! Eol, stai ontopic, mama, ca ne dau astia afara si ne trimit la matrimoniaci. @ Philip_HD: Nu ti-ai pus inca dragbars? Ziceai, odatademult, ca vrei sa il vezi p-al meu, dar n-ai mai dat niciun semn. Am adus-o cat de cat la adevar !!! dar inca nu e gata ... Waleuuuu!!! Maiculitza, cum arata malteza aia pe post de sissy. B E A U T I F U L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 @ Philip_HD: Nu ti-ai pus inca dragbars? Ziceai, odatademult, ca vrei sa il vezi p-al meu, dar n-ai mai dat niciun semn. Mda, shame on me! hai ca-mi fac timp cat de curand si vin sa-l vad p'al tau. Sar'na! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
night_rider Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 salutare. as avea nevoie de niste sfaturi, opinii sugestii sau orice ce ar putea fi de folos. povestea a inceput asa.......eram pe drum si la o viteza constanta si la un moment dat m-am oprit la o tigara cand am auzit motorul sunand ciudat. (in sensul care aveaam o bataie dar nu mare si cand dadeam sa pornesc de pe loc croncanea destul de urat cand era aproape lasat de tot ambreiajul). am luat-o iar din loc si dupa un km mi-a oprit brusc motorul(in mers) si a fost un sunet tiuitsau fluierat sau nu stiu cu ce sa-l compar. am sunat dupa pplatforma si l-am adus la garaj. aici, i-am schimbat electromotorul care era distrus complet, i-am facut un reglaj de tacheti si pe urma i-am facut o proba. dar tot acelasi croncanit si tot se opreste in mers cu acelasii tiut lung. nu reusesc sa merg 30 de m cu el ca e gata si se opreste. si pe deasupra, cand ii scot busonul de la ulei, arunca bine ulei pe sus dar totodata are si o presiune mare de aer aruncata tot prin buson. imi poate sugera cineva ceva sau ce ar trebui facut cu ea? mersi mult si cinste mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
night_rider Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 salutare. as avea nevoie de niste sfaturi, opinii sugestii sau orice ce ar putea fi de folos. povestea a inceput asa.......eram pe drum si la o viteza constanta si la un moment dat m-am oprit la o tigara cand am auzit motorul sunand ciudat. (in sensul care aveaam o bataie dar nu mare si cand dadeam sa pornesc de pe loc croncanea destul de urat cand era aproape lasat de tot ambreiajul). am luat-o iar din loc si dupa un km mi-a oprit brusc motorul(in mers) si a fost un sunet tiuitsau fluierat sau nu stiu cu ce sa-l compar. am sunat dupa pplatforma si l-am adus la garaj. aici, i-am schimbat electromotorul care era distrus complet, i-am facut un reglaj de tacheti si pe urma i-am facut o proba. dar tot acelasi croncanit si tot se opreste in mers cu acelasii tiut lung. nu reusesc sa merg 30 de m cu el ca e gata si se opreste. si pe deasupra, cand ii scot busonul de la ulei, arunca bine ulei pe sus dar totodata are si o presiune mare de aer aruncata tot prin buson. imi poate sugera cineva ceva sau ce ar trebui facut cu ea? mersi mult si cinste mare am uitat sa precizez, e vb de un virago 535 din `94 cu motor 2YL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 salutare. as avea nevoie de niste sfaturi, opinii sugestii sau orice ce ar putea fi de folos. povestea a inceput asa.......eram pe drum si la o viteza constanta si la un moment dat m-am oprit la o tigara cand am auzit motorul sunand ciudat. (in sensul care aveaam o bataie dar nu mare si cand dadeam sa pornesc de pe loc croncanea destul de urat cand era aproape lasat de tot ambreiajul). am luat-o iar din loc si dupa un km mi-a oprit brusc motorul(in mers) si a fost un sunet tiuitsau fluierat sau nu stiu cu ce sa-l compar. am sunat dupa pplatforma si l-am adus la garaj. aici, i-am schimbat electromotorul care era distrus complet, i-am facut un reglaj de tacheti si pe urma i-am facut o proba. dar tot acelasi croncanit si tot se opreste in mers cu acelasii tiut lung. nu reusesc sa merg 30 de m cu el ca e gata si se opreste. si pe deasupra, cand ii scot busonul de la ulei, arunca bine ulei pe sus dar totodata are si o presiune mare de aer aruncata tot prin buson. imi poate sugera cineva ceva sau ce ar trebui facut cu ea? mersi mult si cinste mare Intrebare... daca dai jos capacul din stanga gasesti vre-un pic de span? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.