Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Ahoi!

Se coporta destul de bine pe drum, e destul de sportiva,manevrabila pentru ca e mai usoara ca celelalte modele din clasa ei si are 46 de CP ceea ce zic ca e suficent! Eu am virago 535cc din 97 si o am de aproape 2 ani si am facut cu ea 17000 de km, nu a avut nici o problema pana acuma! Cu privire la confort ce pot sa-ti zic, depinde ce intaltime ai! Eu am 1.71 si am mers de multe ori 400 de km dintr-o bucata si dupa 200-250 km e putin incomoda!

 

 

Nu e adevarat! Modelele mai vechi de 95 sau 96 nu mai stiu exact au probleme cu releul de incarcare!

Si noi ca tot suntem baieti destepti putem pune orice releu de incarcare chiar si de scuter(ca doar tot punte redresoare este) si ne costa 2-4 poli la SH. In decupezi frumos de radiator si ii faci loc in masca daca vrei sa pastrezi Viraga dpdv optic identica, daca nu atunci adaptezi un pik si mai faci si o economie de 300 roni.

 

Shoping placut Caline si daca iti cumperi Viraga sa ne dai si noua poze !!!

Editat de Eol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut vreau sa-mi iau o virago 535 din 98 ce trebuie sa verific la ea?

se comporta bine pe sosea?

la drum lung este confortabila?

piesele sunt scumpe?

va multumesc

Sfat... invata sa verifici o punte redresoare... Daca motorul nu incarca, verifica puntea(releul sau grupul de diode cum ii mai zic unii). Daca aceste sunt ok si tot nu incarca 14V atunci nu o cumpara ca poate fi de la statorul cu bobine sa mai scump... de la magnetou. Deasemeni... verifica sa nu fie o problema de contacte imperfecte. Acestea doua(statorul si magnetoul) pot fi stricate de o alta piesa"starter fray clunch" care atunci cand se strica lasa span si scurtcircuiteaza statorul, posibil si magnetoul(starter cacao 120E+stator genuine/aftermarket 300E/140E+magnetou 400E=destul de mult).

 

Problema nu este vizibila daca are bateria redresata/noua. Poate sa te tina si cateva ore pana sa nu mai dea scanteie la bujie, si cand se intampla asta atunci o poti incurca original. Deasemeni poti sa fii atent si la bataile pe cilindru(casca urechile cu un "stetoscop" pe ele)

 

Semnat.... unu care a patit-o !

Editat de Eol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfat... invata sa verifici o punte redresoare... Daca motorul nu incarca, verifica puntea(releul sau grupul de diode cum ii mai zic unii). Daca aceste sunt ok si tot nu incarca 14V atunci nu o cumpara ca poate fi de la statorul cu bobine sa mai scump... de la magnetou. Deasemeni... verifica sa nu fie o problema de contacte imperfecte. Acestea doua(statorul si magnetoul) pot fi stricate de o alta piesa"starter fray clunch" care atunci cand se strica lasa span si scurtcircuiteaza statorul, posibil si magnetoul(starter cacao 120E+stator genuine/aftermarket 300E/140E+magnetou 400E=destul de mult).

 

Problema nu este vizibila daca are bateria redresata/noua. Poate sa te tina si cateva ore pana sa nu mai dea scanteie la bujie, si cand se intampla asta atunci o poti incurca original. Deasemeni poti sa fii atent si la bataile pe cilindru(casca urechile cu un "stetoscop" pe ele)

 

Semnat.... unu care a patit-o !

 

Eol stie!

 

Salut. Sunt cam incepator , anume sunt inca la scoala pentru A :P Ma gandeam la o Virago din asta dar nu stiu daca sa fie de 535 sau 250 cc.

Cea de 250 are consum mai mic, dar pare cam slab motorul, poate cineva sa imi spuna cum merge la un drum mai lung ? Poate sa mearga constant cu 80 sau cu 100 pe autostrada ?

 

 

Daca as fi din nou incepatoare, tot 535 mi-as lua. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eol stie!

 

Va salut Scumpa Doamna !!!

 

Am invatat doar ca imbusul de 5 e obligatoriu la drum. Sper sa nu invat si folosirea cheii de 17 ca ma las de programare.

 

:P :baubau: :kali:

:D

Editat de Eol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt cam incepator , anume sunt inca la scoala pentru A :D Ma gandeam la o Virago din asta dar nu stiu daca sa fie de 535 sau 250 cc.

Cea de 250 are consum mai mic, dar pare cam slab motorul, poate cineva sa imi spuna cum merge la un drum mai lung ? Poate sa mearga constant cu 80 sau cu 100 pe autostrada ?

poate,doar daca nu esti mai mare de 100kg si mergi solo.

 

Sfat... invata sa verifici o punte redresoare... Daca motorul nu incarca, verifica puntea(releul sau grupul de diode cum ii mai zic unii). Daca aceste sunt ok si tot nu incarca 14V atunci nu o cumpara ca poate fi de la statorul cu bobine sa mai scump... de la magnetou. Deasemeni... verifica sa nu fie o problema de contacte imperfecte. Acestea doua(statorul si magnetoul) pot fi stricate de o alta piesa"starter fray clunch" care atunci cand se strica lasa span si scurtcircuiteaza statorul, posibil si magnetoul(starter cacao 120E+stator genuine/aftermarket 300E/140E+magnetou 400E=destul de mult).

 

Problema nu este vizibila daca are bateria redresata/noua. Poate sa te tina si cateva ore pana sa nu mai dea scanteie la bujie, si cand se intampla asta atunci o poti incurca original. Deasemeni poti sa fii atent si la bataile pe cilindru(casca urechile cu un "stetoscop" pe ele)

 

Semnat.... unu care a patit-o !

 

hmmm,virago cu "magnetou"???cred ca ai vrut sa zici stator+rotor=dinam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm,virago cu "magnetou"???cred ca ai vrut sa zici stator+rotor=dinam.

Asa sa-i ramana numele !!! Dau un miel la intalnirea Viragistilor !

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de raspunsuri, ma mai gandesc :D Am inteles si ca are rezervor mic si la consumul lui 535 trebuie sa te opresti la fiecare 200 km la o benzinarie ?

intre 200 si 250.

 

oricum pana in 300 km tre' sa te opresti ca incepe sa te doare kuru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Am adus-o cat de cat la adevar !!! :baubau: dar inca nu e gata ...

 

Frumos Z bar-ul si sissy bar-ul... :kali:

Ce inseamna "cat de cat la adevar" ? Ai luat-o rapciuga si ai bagat in ea la greu?

S-o stapanesti sanatos!

 

PS Trebuia sa postezi la "Virago Zone" ca tot esti de-al nostru :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* e frumoasa, nene! sa-ti traiasca si sa fiti fericiti :D

bestial Z-bar-ul si coburii (ia zi-mi si mie, pliiiiz, de unde i-ai luat, caut asa ceva).

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* e frumoasa, nene! sa-ti traiasca si sa fiti fericiti :D

bestial Z-bar-ul si coburii (ia zi-mi si mie, pliiiiz, de unde i-ai luat, caut asa ceva).

coburii mi-au fost adusi din Ungaria la aproximativ 100 de euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos Z bar-ul si sissy bar-ul... :P

Ce inseamna "cat de cat la adevar" ? Ai luat-o rapciuga si ai bagat in ea la greu?

S-o stapanesti sanatos!

 

PS Trebuia sa postezi la "Virago Zone" ca tot esti de-al nostru :D

 

 

Rapciugoasa nu dar fara nici o dotare , sa zic asa , cam cum o scoate fabrica , semanalizarile le-am luat de pe e-bay cu 70 de dolari cu transport cu tot

post-46117-1245186229_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rapciugoasa nu dar fara nici o dotare , sa zic asa , cam cum o scoate fabrica , semanalizarile le-am luat de pe e-bay cu 70 de dolari cu transport cu tot

 

ee, hai ca era "shiny" si cand ai luat-o :D

stii vreun cod sau denumire a semalizarilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off topic

@cria, vad ca ti-ai schimbat profilul, nu "montezi" niscai poze cu noul "zburator"? :baubau:

Sa-l stapanesti sanatoasa! :D

 

* ba da, mai asteapta umpic, bre, ..ca n-am poze calumea (doar din garaj, ...inghesuite). Pana in we. o iau de acolo si sambata sigur am s-o scot la pascut. Abia astept!

 

coburii mi-au fost adusi din Ungaria la aproximativ 100 de euro

 

merci! Fox din desert.

ma mai gandesc, acum nu-mi permit coburi de "lux", dar mi-ar placea sa iau modelul de la ai tai si sa incerc sa fac aici, ...am vazut io ca se poate :P

 

cheers!

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eol, ai facut ceva cu ghidonul?

Pune niste poze cu riserele tale ca pe mine ma bate gandul sa-mi pun dragbar si eu le am scurte...

 

Salut Majistre,

 

Azi mi-a sosit ghidonul si astept cu nerabdare sa vad cum vine. Postez poza cu o mobra ce are riserele identice cu a mea. Pozele mele sunt prea mari si nu le pot edita de la munca ca mai apoi sa le pot uploada.

 

Numa bine, si daca imi place ce o sa iasa o sa pun si niste poze cu produsul final.

 

post-48297-1245230891_thumb.jpg

Ce de politetzuri dom'le... :D

 

Totul pentru o amica cu totul speciala !!!

Editat de Eol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Nu are nimeni idee unde a-si gasi gume white wall pentru virago de 535cc, am incercat in vreo 2 locuri dar nu au!

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul pentru o amica cu totul speciala !!!

 

:lol:

Eol, stai ontopic, mama, ca ne dau astia afara si ne trimit la matrimoniaci. :lol:

 

 

@ Philip_HD:

 

Nu ti-ai pus inca dragbars? Ziceai, odatademult, ca vrei sa il vezi p-al meu, dar n-ai mai dat niciun semn.

 

:cheers: Am adus-o cat de cat la adevar !!! :banana: dar inca nu e gata ...

 

Waleuuuu!!! Maiculitza, cum arata malteza aia pe post de sissy.

 

B E A U T I F U L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. as avea nevoie de niste sfaturi, opinii sugestii sau orice ce ar putea fi de folos. povestea a inceput asa.......eram pe drum si la o viteza constanta si la un moment dat m-am oprit la o tigara cand am auzit motorul sunand ciudat. (in sensul care aveaam o bataie dar nu mare si cand dadeam sa pornesc de pe loc croncanea destul de urat cand era aproape lasat de tot ambreiajul). am luat-o iar din loc si dupa un km mi-a oprit brusc motorul(in mers) si a fost un sunet tiuitsau fluierat sau nu stiu cu ce sa-l compar. am sunat dupa pplatforma si l-am adus la garaj. aici, i-am schimbat electromotorul care era distrus complet, i-am facut un reglaj de tacheti si pe urma i-am facut o proba. dar tot acelasi croncanit si tot se opreste in mers cu acelasii tiut lung. nu reusesc sa merg 30 de m cu el ca e gata si se opreste. si pe deasupra, cand ii scot busonul de la ulei, arunca bine ulei pe sus dar totodata are si o presiune mare de aer aruncata tot prin buson. imi poate sugera cineva ceva sau ce ar trebui facut cu ea? mersi mult si cinste mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. as avea nevoie de niste sfaturi, opinii sugestii sau orice ce ar putea fi de folos. povestea a inceput asa.......eram pe drum si la o viteza constanta si la un moment dat m-am oprit la o tigara cand am auzit motorul sunand ciudat. (in sensul care aveaam o bataie dar nu mare si cand dadeam sa pornesc de pe loc croncanea destul de urat cand era aproape lasat de tot ambreiajul). am luat-o iar din loc si dupa un km mi-a oprit brusc motorul(in mers) si a fost un sunet tiuitsau fluierat sau nu stiu cu ce sa-l compar. am sunat dupa pplatforma si l-am adus la garaj. aici, i-am schimbat electromotorul care era distrus complet, i-am facut un reglaj de tacheti si pe urma i-am facut o proba. dar tot acelasi croncanit si tot se opreste in mers cu acelasii tiut lung. nu reusesc sa merg 30 de m cu el ca e gata si se opreste. si pe deasupra, cand ii scot busonul de la ulei, arunca bine ulei pe sus dar totodata are si o presiune mare de aer aruncata tot prin buson. imi poate sugera cineva ceva sau ce ar trebui facut cu ea? mersi mult si cinste mare

 

 

 

am uitat sa precizez, e vb de un virago 535 din `94 cu motor 2YL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. as avea nevoie de niste sfaturi, opinii sugestii sau orice ce ar putea fi de folos. povestea a inceput asa.......eram pe drum si la o viteza constanta si la un moment dat m-am oprit la o tigara cand am auzit motorul sunand ciudat. (in sensul care aveaam o bataie dar nu mare si cand dadeam sa pornesc de pe loc croncanea destul de urat cand era aproape lasat de tot ambreiajul). am luat-o iar din loc si dupa un km mi-a oprit brusc motorul(in mers) si a fost un sunet tiuitsau fluierat sau nu stiu cu ce sa-l compar. am sunat dupa pplatforma si l-am adus la garaj. aici, i-am schimbat electromotorul care era distrus complet, i-am facut un reglaj de tacheti si pe urma i-am facut o proba. dar tot acelasi croncanit si tot se opreste in mers cu acelasii tiut lung. nu reusesc sa merg 30 de m cu el ca e gata si se opreste. si pe deasupra, cand ii scot busonul de la ulei, arunca bine ulei pe sus dar totodata are si o presiune mare de aer aruncata tot prin buson. imi poate sugera cineva ceva sau ce ar trebui facut cu ea? mersi mult si cinste mare

 

Intrebare... daca dai jos capacul din stanga gasesti vre-un pic de span?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...