borissjohn Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 In general choppericiul nu e chair ideal pentru oras. 535-ul se descurca decent ca manevrabilitate, dar daca il folosesti mai mult in oras, ia in calcul cumpararea unui motor cu radiator, Virogutele fiind racite pe aer, ceea ce nu le face chiar ideale pentru chitzaiala de zi cu zi. Nu moare neaparat motorul, dar intr-o zi calda, sa opresti la semafor dupa ce ai mers 10-20 de km prin oras e o experienta unica pe Virago ) nu degeaba i se spune egg boiler. Ca dimensiuni, nu mai intreba, ca nu poti afla decat pareri personale. Mergi la 1-2-3-1000 de magazine sau oameni care vand motoare si incearca pe fundu' tau, ca tu mergi cu el. De ex IceLord zice ca lui i se pare mic 535-ul pt el, mie mi se pare ok (1,73 m si 130 kg), merg 150 de km fara sa ma dau jos, si cand opresc o fac doar pt gaz si alte necesitati. Fiecare cum simte .... EN-ul rupe hamul, e mult mai relaxant la drum lung decat un chopper clasic cu 2 in V, avand cilindrii in linie, vibratii mai putine, dar are si alt zgomot, alt... feeling. E mai pretabil in oras datorita radiatorului, dar si in afara, pentru ceea ce am spus mai devreme si nu in ultimul rand pentru cutia cu 6 trepte (Virago are 5). Daca esti incepator, uite-te si sa fie controlabila, nu e nici o placere sa iti prinzi piciorul sub o scroafa de 300-350 de kile, chiar daca arata si suna belea cand sta pe doua Eh, una peste alta, bafta la alegere, si orice motor ai alege, CHOPPER sa fie )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Am o "problema" care ma macina. E vorba de ambreiaj, mai precis de cursa la liber a manetei de ambreiaj. La rece cursa e cat scrie in carte, vreo 1-2 cm insa cand motorul e cald cursa e mult mai mare, aproximativ jumatate din cursa completa. Parca si incepe sa agate un pic desi de mers merge suficient de bine. E normala chestia asta? Care ar putea fi cauza problemei? Sa incep sa pun bani deoparte pt un kit de ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 In general choppericiul nu e chair ideal pentru oras. 535-ul se descurca decent ca manevrabilitate, dar daca il folosesti mai mult in oras, ia in calcul cumpararea unui motor cu radiator, Virogutele fiind racite pe aer, ceea ce nu le face chiar ideale pentru chitzaiala de zi cu zi. Nu moare neaparat motorul, dar intr-o zi calda, sa opresti la semafor dupa ce ai mers 10-20 de km prin oras e o experienta unica pe Virago ) nu degeaba i se spune egg boiler. Ca dimensiuni, nu mai intreba, ca nu poti afla decat pareri personale. Mergi la 1-2-3-1000 de magazine sau oameni care vand motoare si incearca pe fundu' tau, ca tu mergi cu el. De ex IceLord zice ca lui i se pare mic 535-ul pt el, mie mi se pare ok (1,73 m si 130 kg), merg 150 de km fara sa ma dau jos, si cand opresc o fac doar pt gaz si alte necesitati. Fiecare cum simte .... EN-ul rupe hamul, e mult mai relaxant la drum lung decat un chopper clasic cu 2 in V, avand cilindrii in linie, vibratii mai putine, dar are si alt zgomot, alt... feeling. E mai pretabil in oras datorita radiatorului, dar si in afara, pentru ceea ce am spus mai devreme si nu in ultimul rand pentru cutia cu 6 trepte (Virago are 5). Daca esti incepator, uite-te si sa fie controlabila, nu e nici o placere sa iti prinzi piciorul sub o scroafa de 300-350 de kile, chiar daca arata si suna belea cand sta pe doua Eh, una peste alta, bafta la alegere, si orice motor ai alege, CHOPPER sa fie )) ce vrei sa spui cu egg boiler? detaliaza te rog aceasta "unica" experienta marca virago. per total vot en 500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 ce vrei sa spui cu egg boiler? detaliaza te rog aceasta "unica" experienta marca virago. per total vot en 500? adica iti fierb coai....stele. Adica te frige la picioare/craci, ca cilndrul din spate e destul de aproape. Mie nu mi se parea asa de fierbinte viroaga...se incingea tare, intr-adevar....dar prindeo bucata unde s-o duc pana la 80-100 kmh si se mai racea pana la urmatorul stop. Am mers f mult cu viroaga prin oras... n-are nici pe dracu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Sunt de acord cu Iceman. Rezista foarte bine in oras, chiar daca cilindrii se cam incing. Eu ma descurc destul de bine cu ea, cu toate ca in Bucuresti cred ca ar fi mai bun un supermoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borissjohn Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Este foarte .. descurcabila, sunt mai mult decat de acord, dar cand mai opresc la un semafor si se ridica valul ala de caldura, vara, la 35 de Celsiuse, cu geaca pe mine... un deliciu. In afara poate o mai calc 10-20 de km peste limita, dar in oras incerc sa merg legal, numai si numai legal poate de aia nu se raceste... si cam se munceste saraca si cu greutatea mea. Daca vrei sa iti iei e super motorul, mai ales ca pe prafurile astea gasesti mobre bune la bani mai putintei, sunt multi si de aici de pe forum care isi vand Virogutele, bafta la ales si calarit PS ti-a fost explicata treaba cu "fierbatorul de oua" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Pot sa confirm chestia cu caldura, e chiar amuzanta vara :-) Mergi prin soare, in coloana si te gandesti ca e cald, pui mana pe exteriorul costumului si frige si te gandesti ca nu poate fi mai rau -- pana opresti la stop si atunci vine pe tine un val de aer mai cald si aflii ca se poate si mai rau Daca esti cu un costum mai gros, este ok. Daca esti in blugi, o sa fie nevoie sa te dai cu fundul mai inapoi pe sa si sa tii piciorul drept mai departe de motor :-) cand opresti la stop. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackdtr Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 1. Nu-ti iei chopper/cruiser sa te plimbi prin oras cu el 2. Daca ti-ai luat si ai nevoie sau chef sa mergi prin oras cu el...nu fierbi asa de rau pe Virago. E destul de cald dar nu e mare diferenta intre motorul tau si o masina incalzita langa care or'cum trebuie sa te opresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 dupa parerea mea cred ca s a dat totusi prea multa importanta acestei probleme. eu una peste alta am inteles ca da, virago ca si alte motoare se incing, firesc, insa asta nu trebuie sa fie in nici un caz un impediment in cazul in care cineva chiar doreste sa sti cumpere modelul asta. corect? in alta ordine de idei, cunoasteti persoane care aduc motoare din germania? daca da va rog da ti pm cu date de contact si comision. cred ca pm e mai bine ca sa nu ne labartam aici aiurea cu discutii ce nu tin exclusiv de virago. va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackdtr Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Sunt destui pe acest forum....trebuie doar un search Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 pai aproape 1.90 si putin peste 70 de kile, iar bugetul este undeva intre 1500 si 2500E. IceLord iti multumesc deja pentru info si astept astept reply pt dimensiunile mele. mentionez ca o sa-l folosesc atat in oras dar si la drumuri lungi prin tara! apropo, en 500 cu ti se pare? Viroaga e mica, scurta ca dimensiuni... si asta o spune un pitic de 159 cm. Eu visez la niste comenzi avansate, pentru ca dupa 300 km incep sa simt disconfortul genunchilor indoiti. Dragstar-ul e ok pt ture lungi, insa prin oras nu e la fel de descurcaret, pt ca e mai lung si mai greu. Dar greutatea motoretei e relativa la dimensiunile pilotului. Bafta in cautarile tale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borissjohn Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 AproapeZeito incearca un crashbar sau un Tbar cu footrests, la drum lung e belea. Comenzile avansate, cel putin pe viroaga, iti rup rau ciclistica in oras, si e mult mai comod sa pui piciorul jos de pe comenzile normale. Daca nu ai unde sa incerci, iei una bucata tzeava/coada de matura/tzeava de aspirator si una bucata prieten/a si mergi cu aceste ingrediente la mobra. Situezi tzeava intre cotul tevii de esapament ce iese din pistonul frontal si roata din fata, cu prietenul pe post de element de prindere; il ghidezi cum sa o tina, mai jos, mai sus, astfel incat sa nu ingustezi inclinarea, bracajul, frana sau schimbarea vitezelor si... enjoy. Daca prietenul nu alearga foarte repede e posibil sa apara mici disconforturi la drumurile lungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Nu caut cearta, dar eu am comenzi avansate la al meu 535 si pot sa merg incet foarte bine prin oras, inclusiv slalom pe trotuar atunci cand trebuie sa o parchez. Mai mult, la drum lung singurele chestii care ma dor sunt mana dreapta si fundul (dupa ~300Km), nici vorba de picioare. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Nu caut cearta, dar eu am comenzi avansate la al meu 535 si pot sa merg incet foarte bine prin oras, inclusiv slalom pe trotuar atunci cand trebuie sa o parchez. Mai mult, la drum lung singurele chestii care ma dor sunt mana dreapta si fundul (dupa ~300Km), nici vorba de picioare. @Dexter Asa este. Sunt intru totul de acord cu tine. Mana dreapta si fundul!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Nu caut cearta, dar eu am comenzi avansate la al meu 535 si pot sa merg incet foarte bine prin oras, inclusiv slalom pe trotuar atunci cand trebuie sa o parchez. Mai mult, la drum lung singurele chestii care ma dor sunt mana dreapta si fundul (dupa ~300Km), nici vorba de picioare. @Dexter Asa este. Sunt intru totul de acord cu tine. Mana dreapta si fundul!!!!!!!!!!! Patience my friends, patience... Mai stie ea semizeita ce zice. Nu va asteptati ca mergeti 10-50 km, in oras (unde opriti la majoritatea semafoarelor si puneti picioarele jos) sa va doara genunchii. Nu va asteptati sa mergeti 50-150 km pe mobra cu opriri din 30 in 30 min si sa va doara genunchii. Dar mergeti 200-300 km doar cu o oprire scurta de benzina, faceti 500km in fiecare zi consecutiv si veti ajunge sa iubiti scaritele de "autostrada", dupa cum era descris mai sus, se agata de crashbar, la ce inaltime doresti mataluta (depinde si de forma crashbar-ului). Eu in turele mele ajungeam sa imi amorteasca si pe scaritele de sus si pe cele normale, din cauza asta exercitiul pe care il faceam in mers era sa mut picioarele in mod regulat (50 km) de pe cele de sus pe cele de jos. Evident niste comenzi avansate sunt mai bune (similare cu cele a lui Dexter), dar acelea se adreseaza si celor care sunt mai inalti si nu ar incapea pe comenzile normale, decat cu genunchii la gura (stiu cazuri exact pe XV535). Dar trebuie in acelasi timp sa recunosc ca scaritele normale (pozitia standard) iti dau un control si un feeling mult mai bun in curbe, totusi aici poate sunt eu subiectiv si asa m-am obisnuit, dar pe comenzi avansate si scarite highway nu iei curbele la fel de bine. Probabil ca sunt care se descurca si cu alea, dar asa ceva consider a fi o particularitate. Mai conteaza si altele. De exemplu: - saua - pozitia adoptata in sa - arcuri - viteza de mers - vibratii - "antrenamentul" pilotului - ghidon si multe altele. Ca si concluzie as spune ca fiecare trebuie sa isi gaseasca "pozitia" si motorul potrivit LUI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borissjohn Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Cred ca daca esti mai inalt se cam schimba treaba si cu comenzile avansate, din pacate nu am cum sa imi dau seama La drum lung ideea e sa ai cat mai multe optiuni de tinut picioarele, pentru ca o singura pozitie, indiferent de comoditate, duce intr-un final la amortire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ritz Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 (editat) Salut! cateva accesoriii pt virago gasiti la http://www.bikeshop.ro/show_acc.php?id=70857 Editat Octombrie 1, 2009 de ritz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Salut! cateva accesoriii pt virago gasiti la http://www.bikeshop.ro/show_acc.php?id=70857 Iti dezmembrezi mobra bre? Amortizoarele sunt de pe Louis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ritz Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Iti dezmembrezi mobra bre?Amortizoarele sunt de pe Louis? Salut Philip! Din pacate am vandut lupoaica (viroaga mea draga),iar acum vand ce mai am de pe ea.Da amortizoarele sunt de pe louis. Cateva poze cu lupoaica mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Salut Philip! Din pacate am vandut lupoaica (viroaga mea draga),iar acum vand ce mai am de pe ea.Da amortizoarele sunt de pe louis. Sa traitzi si Dvs! Pai de ce o vandusi bre? La ce treci? Sau la ce ai trecut? Amortizoarele sunt cele montate in pozele astea? Ma batea un gand sa le schimb si eu cu d'astea, dar ma mai gandesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ritz Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Sa traitzi si Dvs!Pai de ce o vandusi bre? La ce treci? Sau la ce ai trecut? Amortizoarele sunt cele montate in pozele astea? Ma batea un gand sa le schimb si eu cu d'astea, dar ma mai gandesc. din aprilie 2010 trec la suzuki volusia 800 cmc sau un drag-star clasic 650 cmc depinde de banii pe care o sa-i am atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Salut! cateva accesoriii pt virago gasiti la http://www.bikeshop.ro/show_acc.php?id=70857 Ahoi! Astept cu nerabdare amortizoarele pe spate arata foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Prieteni, am observat ca atunci cand vine vorba de comoditate/pozitie pe virago, fiecare e subiectiv, fiecare are dreptate in ceea ce-l priveste. Eu cum nu am unde sa vad in ce relatii sunt cu virago, va adresesez urmatoarea intrebare: e cineva din bucuresti care e dispus sa ne intalnim sa ii probez motorul? sa vad si eu una peste alta cum sta treaba. nu de alta dar practica face intodeauna diferenta. VA CINSTESC BINENTELES! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 AproapeZeito incearca un crashbar sau un Tbar cu footrests, la drum lung e belea. Comenzile avansate, cel putin pe viroaga, iti rup rau ciclistica in oras, si e mult mai comod sa pui piciorul jos de pe comenzile normale. Daca nu ai unde sa incerci, iei una bucata tzeava/coada de matura/tzeava de aspirator si una bucata prieten/a si mergi cu aceste ingrediente la mobra. Situezi tzeava intre cotul tevii de esapament ce iese din pistonul frontal si roata din fata, cu prietenul pe post de element de prindere; il ghidezi cum sa o tina, mai jos, mai sus, astfel incat sa nu ingustezi inclinarea, bracajul, frana sau schimbarea vitezelor si... enjoy. Daca prietenul nu alearga foarte repede e posibil sa apara mici disconforturi la drumurile lungi Multam de sfat... uite nu m-am gandit la asta acu stau in cumpana... daca sa dau Viroaga si sa-mi iau un touring adevarat, sau sa tin viroaga si sa mai chem un prieten cu o matura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 acu stau in cumpana... daca sa dau Viroaga si sa-mi iau un touring adevarat, sau sa tin viroaga si sa mai chem un prieten cu o matura... Incepurati toti cu idei d'astea de vandut viroagele? Mai bine cheama-ti prietenul cu matura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.