barboge Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Nu stiu de ce dracu', dar si eu am avut probleme cu NGK. Asa ca, acum vreun an si jumatate, fiind disperat ca eram grabit si nu puteam porni, am schimbat bujiile cu unele Bosch care fusesera folosite pe un VW Passat timp de 8 ani. Pot sa va spun ca si acum tot cu ele merg. Am 4 bucati, normal. Stiu ca e greu de crezut, dar e pe bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Mai baieti sunteti o comoara!!! Cel mai tare topic!! IceLord, poate imi dai si mie numarul tau de telefon. Eu am crescut in Toplita (apropo de frig ). Acum stau in Bucuresti, dar planuiesc niste drumuri cu motorul spre Toplita si mi-ar prinde tare bine sa stiu pe cineva pe acolo in caz ca ma lasa agregatul... Motorul meu de pornit porneste, ca a stat la caldurica toata iarna. Mai ramane sa se usuce pe afara si sa astupe gropile astia in Bucuresti, ca altfel trecem la enduro cu totii! Pana atunci, All the best, Mihneanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 (editat) Mai baieti sunteti o comoara!!! Cel mai tare topic!! IceLord, poate imi dai si mie numarul tau de telefon. Eu am crescut in Toplita (apropo de frig ). Acum stau in Bucuresti, dar planuiesc niste drumuri cu motorul spre Toplita si mi-ar prinde tare bine sa stiu pe cineva pe acolo in caz ca ma lasa agregatul... Motorul meu de pornit porneste, ca a stat la caldurica toata iarna. Mai ramane sa se usuce pe afara si sa astupe gropile astia in Bucuresti, ca altfel trecem la enduro cu totii! Pana atunci, All the best, Mihneanu. Ahoi, Multe fete frumoase prin Toplita .....in fine sa nu schimb subiectul ! Desigur 0744 47 53 52, numa sa nu fiu pe la munca sau plecat din zona, oricum nu te grabii sa vii cu motorul pe aici ca inca e frig beton aici, mai e inca zapada ici colo prin oras iar pe munte este cacalau'! Eu personal am de gand sa-mi fac RCA prin aprilie ca pe atunci sper sa fie cald pe aici ca sa te poti da cu moto (cu gropile nu cred-ca stati mai rau ca aici)! Editat Februarie 28, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Ahoi, Multe fete frumoase prin Toplita .....in fine sa nu schimb subiectul ! Desigur 0744 47 53 52, numa sa nu fiu pe la munca sau plecat din zona, oricum nu te grabii sa vii cu motorul pe aici ca inca e frig beton aici, mai e inca zapada ici colo prin oras iar pe munte este cacalau'! Eu personal am de gand sa-mi fac RCA prin aprilie ca pe atunci sper sa fie cald pe aici ca sa te poti da cu moto (cu gropile nu cred-ca stati mai rau ca aici)! S-a notat numarul! Multam' fain' !! Auzi, dar parca drumul de la Sfantu Gheorghe la Toplita era in mare santier in toamna, nu? Oricum, mai devreme de mai nu intentionez sa vin in zona! Numai de bine, Mihneanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 S-a notat numarul! Multam' fain' !! Auzi, dar parca drumul de la Sfantu Gheorghe la Toplita era in mare santier in toamna, nu? Oricum, mai devreme de mai nu intentionez sa vin in zona! Numai de bine, Mihneanu Da, intre Miercurea Ciuc si Toplita e facut in mare parte, in comuna Lazarea langa Gheorgheni e mai jale ca nu s-a lucrat nimic la el, in rest pe la poduri e jale ca nu l-au facut (ma gandesc ca trebuie refacute podurile)! Prin jurul lunii mai vreau sa trag o fuga cu motorul la AC DC ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 IceLord, poate ne intalnim la concert. Vreau sa-ti vad si eu motorul indeaproape. Al meu nu este deloc modificat si sunt curios cum se vede. Mai tinem legatura aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 IceLord, poate ne intalnim la concert. Vreau sa-ti vad si eu motorul indeaproape. Al meu nu este deloc modificat si sunt curios cum se vede. Mai tinem legatura aici. Sper sa nu apara alte probleme si atunci cu siguranta il vei vedea! Oricum in aprilie am concediu si mai am de montat una alta pe el! a-si mai face niste modificari dar bugetul e problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Salutare viragoiÂştilor. Am o problemă la Viranga unui prieten. Problema e că nu încarcă. Simptome Âşi măsuri luate pana acum: 1. Releu de încărcare nou. (Âşi încercat cu încă vre-o 3 relee relativ noi) 2. Tensiunea de pe bornele bateriei cu motoru pornit 12,5 (not OK) 3. Tensiunea măsurată la intrarea în releul de încărcare (între cele 3 faze) e la fel în fiecare combinație de faze. Minim 24V la relani (sau cum s-o scrie relanti ăsta) Âşi creÂşte în funcție de turație (OK - de aici deduc că statorul scoate electroni) 4. Nu mai Âştiu. V-ați mai lovit de asemenea probleme să fie Âşi statorul OK Âşi releul de încărcare OK Âşi să nu încarce? Care ar fii baiu? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolphy Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Un nou viragist printre voi baietii.sper sa ne vedem cu bine.azi am luato deci e proaspata... Numai bine...astept plimbarile de viragisti....Take care Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Am si eu o problema, poate este cineva pe aici care ma poate ajuta. Astfel am cumparat un set de rulmenti pentru roata spate. In set cei doi rulmenti sunt identici: http://www.romimoto-piese.ro/category/1020.../article/149745 si anume http://www.romimoto-piese.ro/category/1020.../article/135830 ar fi rulmentul. Problema este ca eu pe spate am rulmenti diferiti. Specific, unul dintre rulmenti este 6302RS 15X47X13 nu 15X42X13, are diametrul mai mare. Am intrebat in stanga si in dreapta si nimeni nu stie de acest rulment si toata lumea imi spune ca ei ar trebui sa fie identici. Astfel viragistilor, stie cineva ceva...?! S-a mai lovit cineva de problema asta? Motocicleta este Virago XV535 1994 2YL-3BR. In alta ordine de idei are cineva niste spite de vanzare? (macar una de pe spate....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Un nou viragist printre voi baietii.sper sa ne vedem cu bine.azi am luato deci e proaspata... Numai bine...astept plimbarile de viragisti....Take care Bun venit in club posesorilor de virago ! Iar cu privire la problemele care le a-ti stipulat ma depasesc @sebicozaurus si @axicos! Poate sunt altii care va pot ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Nu este nimeni care sa isi fi dat roata spate jos sau sa isi fi curatat/schimbat rulmentii? Am inteles ca este bine sa ii schimbi la un numar mai mare de km. So..... nimeni? Dau o bere pentru raspunsul care poate duce la elucidarea acestui mister.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 ...este bine sa ii schimbi la un numar mai mare de km....Dau o bere... Este bine ca din timp in timp sa faci o revizie generala (sa zicem toamna, ca in primavara sa nu mai pierzi timpul) rulmenti, frane, pneuri, centrari daca veste cazul, bujii, carburatie, jocuri furca fata, amortizoare, pierderi ulei, etc. Rulmentii se inlocuiesc atunci cand este nevoie, nu-i nici o regula(jocuri, zgomote in rulaj, etc). Daca nu te supara nimic, lasa-i in pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Este bine ca din timp in timp sa faci o revizie generala (sa zicem toamna, ca in primavara sa nu mai pierzi timpul) rulmenti, frane, pneuri, centrari daca veste cazul, bujii, carburatie, jocuri furca fata, amortizoare, pierderi ulei, etc. Rulmentii se inlocuiesc atunci cand este nevoie, nu-i nici o regula(jocuri, zgomote in rulaj, etc). Daca nu te supara nimic, lasa-i in pace! Reviziile au fost facute si de 3 - 4 ori pe an (daca nu mi-a placut cum era reglat ceva m-am dus si am mai facut o verificare). Ideea era ca are 46000km si nu stiu daca i s-au schimbat rulmentii la roti, iar daca tot am comandat acum si pun si pe fata si pe spate, iar doar unul de pe spate nu se potriveste din ce am comandat, vroiam sa rezolv totul ca sa stau linistit... In general daca muncesc la ea muncesc astfel incat sa iasa totul perfect. Nu imi place sa schimb 3 rulmenti si unu sa stea acolo singurel. Pana acum am bagat in ea vreo 2000E si majoritatea nu erau lucruri critice. Totusi nu sunt adeptul ideii sa fac motocicleta doar cat sa "functioneze". Imi place sa o stiu in stare buna. Sa inteleg ca nimeni pe aici nu a schimbat rulmentii la virago 535... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Ahoi! Poate intereseaza pe cineva anunt de dezmembrare virago: /index.php?showtopic=392184 Sanatate si numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Ahoi!Poate intereseaza pe cineva anunt de dezmembrare virago: /index.php?showtopic=392184 Sanatate si numa bine! Eu am luat de la el jugurile, ca ale mele s-au strimbat, le-am schimbat si am mobra dreapra iar. Deci tipul e ok. Apropo cele vechi nu se pot indrepta pe undeva, au diferenta in planuri la "ochelari" foarte mica de cc 2-3grd, si am inteles ca sunt turnate nu forjate, deci teoretic s-ar putea indrepta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Axicos, sa inteleg ca inca nu ne-ai parasit. Bine ca ai ramas printre noi. IceLord, sper sa ajungi la concert. Cu motorul, desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metalstian Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 salut, si-a schimbat cineva kitul de lant pana acum ? eu trebuie sa-l schimb viroagei xv 250 s model 3LW pana in 1994. Cei de la Louis au doar pentru modele 3LW dupa 1998, modele care, conform celor de la JTSprockets au tot 16/45 dinti (JTF 569.16 - pe fata ; JTR 857.45 - pe spate) si aceleasi diametre cu ale unui model dintre 1989-1994 ... si sigur cifrele din poze si tabele sunt reale, nu orientative. cei de la oldbikebarn.com comercializeaza marci JTSprockets si vand pe bucati, insumand 65 $, inclusiv lantul, dar fara taxe si trasport si sunt din USA .... desi vand doar pentru modele din 1990 si 2004, pinioanele si foile au acelasi numar de dinti 16/45, inclusiv diametrele (asa cum este si pentru modelul meu) ceea ce ma face sa cred ca s-ar potrivi si ce au cei de la Louis. pana la urma, de ce se face diferenta asta pe ani, daca pinionul si foaia au acelasi numar de dinti, iar diametrele sunt aceleasi, indiferent de model ? Mai sunt unii de la wemoto.com (din UK) care au ce-mi trebuie (dar doar DID), si costa 113 Lire (inclusiv livrarea) ... in plus, trebuie sa-mi fac un cont pentru asa ceva. stiti cumva pe altii care deja importa si vand in tara, ca sa nu ma mai incurc prin banci ? Alt aspect: lantul este tip O-ring, iar cei de la DID spun ca poate fi inlocuit si de unul mai rezistent la uzura, banuiesc ca este vorba de X-ring, care sigur este si mai scump. Daca ati trecut de la O-ring la X-ring, ati vazut vreo imbunatatire din punct de vedere al transmisiei ? ma puteti lamuri, ajuta si calma ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 salut, si-a schimbat cineva kitul de lant pana acum ? eu trebuie sa-l schimb viroagei xv 250 s model 3LW pana in 1994. Cei de la Louis au doar pentru modele 3LW dupa 1998, modele care, conform celor de la JTSprockets au tot 16/45 dinti (JTF 569.16 - pe fata ; JTR 857.45 - pe spate) si aceleasi diametre cu ale unui model dintre 1989-1994 ... si sigur cifrele din poze si tabele sunt reale, nu orientative. cei de la oldbikebarn.com comercializeaza marci JTSprockets si vand pe bucati, insumand 65 $, inclusiv lantul, dar fara taxe si trasport si sunt din USA .... desi vand doar pentru modele din 1990 si 2004, pinioanele si foile au acelasi numar de dinti 16/45, inclusiv diametrele (asa cum este si pentru modelul meu) ceea ce ma face sa cred ca s-ar potrivi si ce au cei de la Louis. pana la urma, de ce se face diferenta asta pe ani, daca pinionul si foaia au acelasi numar de dinti, iar diametrele sunt aceleasi, indiferent de model ? Mai sunt unii de la wemoto.com (din UK) care au ce-mi trebuie (dar doar DID), si costa 113 Lire (inclusiv livrarea) ... in plus, trebuie sa-mi fac un cont pentru asa ceva. stiti cumva pe altii care deja importa si vand in tara, ca sa nu ma mai incurc prin banci ? Alt aspect: lantul este tip O-ring, iar cei de la DID spun ca poate fi inlocuit si de unul mai rezistent la uzura, banuiesc ca este vorba de X-ring, care sigur este si mai scump. Daca ati trecut de la O-ring la X-ring, ati vazut vreo imbunatatire din punct de vedere al transmisiei ? ma puteti lamuri, ajuta si calma ? Ahoi! Incearca sa vorbesti cu user-ul @barna poate te ajuta el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Nu este nimeni care sa isi fi dat roata spate jos sau sa isi fi curatat/schimbat rulmentii? Am inteles ca este bine sa ii schimbi la un numar mai mare de km. So..... nimeni? Dau o bere pentru raspunsul care poate duce la elucidarea acestui mister.... Am dat eu roata din spate jos la Bardak cand mi-am pus cauciucurile noi. Am doi rulmenti identici ... deci banuiesc ca nu te ajuta raspunsul meu :-( @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Am si eu o problema, poate este cineva pe aici care ma poate ajuta. Astfel am cumparat un set de rulmenti pentru roata spate. In set cei doi rulmenti sunt identici: http://www.romimoto-piese.ro/category/1020.../article/149745 si anume http://www.romimoto-piese.ro/category/1020.../article/135830 ar fi rulmentul. Problema este ca eu pe spate am rulmenti diferiti. Specific, unul dintre rulmenti este 6302RS 15X47X13 nu 15X42X13, are diametrul mai mare. Am intrebat in stanga si in dreapta si nimeni nu stie de acest rulment si toata lumea imi spune ca ei ar trebui sa fie identici. Astfel viragistilor, stie cineva ceva...?! S-a mai lovit cineva de problema asta? Motocicleta este Virago XV535 1994 2YL-3BR. In alta ordine de idei are cineva niste spite de vanzare? (macar una de pe spate....) Probabil a fost facut un alezaj in butuc si s-a pus un rulment mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Probabil a fost facut un alezaj in butuc si s-a pus un rulment mai mare. Asta este singura explicatie plauzibila... short of... gremlins. @barboge - Da, eu voi fi cel care stinge lumina. Forever here!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) ...pana la urma, de ce se face diferenta asta pe ani, daca pinionul si foaia au acelasi numar de dinti... Pentru simplitate, cataloagele de piese schimb se fac pe ani, serii de fabricatie, destinatie, etc. Este mai simplu sa cauti o piesa pt motocicleta ta dupa serie sasiu, decat sa rasfoiesti erate la fiecare modificare aparuta de-a lungul fabricatiei. Probabil a fost facut un alezaj in butuc si s-a pus un rulment mai mare. Asa-i, rulmentii sunt identici. Editat Martie 3, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Axicos, sa inteleg ca inca nu ne-ai parasit. Bine ca ai ramas printre noi.IceLord, sper sa ajungi la concert. Cu motorul, desigur. Eu chiar vreau sa merg cu motorul si tare sper sa-mi iasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fox32 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Vand toba yamaha virago, stare buna, originala. detalii la: 0754256 170. PRET 150 e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.