Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

..fenomenu nu sa repetat de atunci dar il voi duce la mecanic...

Corect! Nu face asa decat intr-un anume loc, pe un anume drum, in rest merge ok, mecanicul o sa se scarpine in cap... :cheers: rau de tot!

Si la mine a facut de doua ori(aparent fara motiv), pe antiaeriana, niciodata in alta parte... eu zic sa mai astepti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cristi 57, esti rau! :cheers:

..vorbeste lumea sefu'! Acolo este o problema mai serioasa, iar din descrierea incidentului nu intelegi nimic fiind sarac in detalii. Cred ca selectorul nu impinge suficient pinionul de a 5-a, crabotii cupleaza partial. In sarcina pinionul este respins inapoi, modificand pozitia selectorului in pozitia a 4-a.

Omul nu a specificat ce se intampla daca mentine cu piciorul pedala ridicata, daca rezistenta pedalei la schimbat vitezele s-a modificat, ceva anormal la cursa pedalei in teapta a 5-a, etc...! Posibil ca si asa sa sara inapoi. Cauza? ...furca stramba sau uzata(mers fara ulei), probleme la opritorul selectorului(arc rupt, cazatura pe partea stanga, etc). Pe tema asta se poate fabula cat vrei, nimic concret...

Cand am spus sa mai astepte, ma gandeam ca o sa revina cu date noi... altefel musai sa desfaci cutia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cryangel

 

am citi tot forumul si mam decis sa iau 20w50 semisintetic (valvoline)

 

E prea mare vascozitatea la rece chiar si pt timp de vara, mergi pe 15w50, altfel, dupa o noapte un pic mai rece e posibil sa nu cupleze starterul. Cred ca n-ai terminat de citit tot forumul... :cheers:

Editat de Semaca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa postez si eu buba mea aici ca pana mi-o depaneaza mecanicul imi rod unghiile din carne:

Dupa o saptamana nepornita am incercat sa plec cu albinutza mea (Viroaga 535). La primele 3 incercari s-a chinuit sa "invarta motorul" dar a murit glorios si apoi a inceput (atunci cand incercam sa o pornesc) sa scoata un zgomot ca si cum as fi invartit o morisca pe rulmenti dar fara sa aiba vreo intentie de a cupla ceva mai serios (adica motorul). Pur si simplu pare ca invarte o elice in gol fara sa aiba nici un fel de rezistenta din partea motorului.

Am lasat bateria o noapte e redresor (e Varta si are abia un an) deci problema asta pica.

Am pornit-o pana la urma impinsa si a cand a pornit a scos niste trosnituri cam ca atunci cand schimbi vitezele fara sa apesi ambreiajul....

E? e groasa? Si daca da, cam cat de groasa? (unitatea de masura a grosimii fiind Euro, evident :what:( )

Editat de mantheone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa postez si eu buba mea aici ca pana mi-o depaneaza mecanicul imi rod unghiile din carne:

Dupa o saptamana nepornita am incercat sa plec cu albinutza mea (Viroaga 535). La primele 3 incercari s-a chinuit sa "invarta motorul" dar a murit glorios si apoi a inceput (atunci cand incercam sa o pornesc) sa scoata un zgomot ca si cum as fi invartit o morisca pe rulmenti dar fara sa aiba vreo intentie de a cupla ceva mai serios (adica motorul). Pur si simplu pare ca invarte o elice in gol fara sa aiba nici un fel de rezistenta din partea motorului.

Am lasat bateria o noapte e redresor (e Varta si are abia un an) deci problema asta pica.

Am pornit-o pana la urma impinsa si a cand a pornit a scos niste trosnituri cam ca atunci cand schimbi vitezele fara sa apesi ambreiajul....

E? e groasa? Si daca da, cam cat de groasa? (unitatea de masura a grosimii fiind Euro, evident :what:( )

 

~160E + manopera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F*ck... :lol: de asta mi-era frica :lol: ai idee ce anume ar putea fi? (de fapt daca mi-ai dat estimarea de pret presupun ca ti-ai dat seama cam ce ar putea fi... dar imi spui si mie, te rog? :what: )

10q

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F*ck... :lol: de asta mi-era frica :lol: ai idee ce anume ar putea fi? (de fapt daca mi-ai dat estimarea de pret presupun ca ti-ai dat seama cam ce ar putea fi... dar imi spui si mie, te rog? :what: )

10q

 

Starter clutch-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristi57

 

hehe erai funny cu mai asteapta ...da chiar o sa mai astept ca nu mi sa intimplat de atunci si am mers de repetate ori cu viteza mare si na mai facut figuri ...de cand e la mine am avut grija sa merg cu ulei nou ...urme de cazaturi nu are abs deloc...

 

semaca

 

mersi pt sfat pt ulei ...odata ce mai fac ceva kilometri is ajung pe la 3 4 mi il schimb pe 15w50 .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F*ck... :lol: de asta mi-era frica :lol: ai idee ce anume ar putea fi? (de fapt daca mi-ai dat estimarea de pret presupun ca ti-ai dat seama cam ce ar putea fi... dar imi spui si mie, te rog? :what: )

10q

 

salutare !

 

bateria s-ar putea sa fie dusa, cred ca nu poate da curentul necesar pentru cuplare bendix.

incearca cu o baterie buna, de la un amic.

si eu am patit la fel, dupa vreo 6 zile de stationare, acelasi ciriit il scotea.

dupa ce am incarcat bateria a luat-o din prima.

 

asfalt fara gropi !

Editat de moromete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestie aiurea la motocicleta mea, de care nu am scapat complet de cand o am: ieri am avut "fericita" ocazie sa-mi testez franele la viteza mare (si noile claxoane de altfel, Stebel Magnum - baga groaza in bolovanii cu peugeo-uri rosii de Alba care nu stiu la ce se foloseste oglinda retrovizoare). Eh, roata fata a inceput sa miste stanga-dreapta, nu foarte puternic dar suficient incat sa-mi intre morcovu adanc. Cine a mai apucat sa testeze franarea de urgenta la viteza mare, cam cum se comporta motocicleta? E "de la ei" sau de la mine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestie aiurea la motocicleta mea, de care nu am scapat complet de cand o am: ieri am avut "fericita" ocazie sa-mi testez franele la viteza mare (si noile claxoane de altfel, Stebel Magnum - baga groaza in bolovanii cu peugeo-uri rosii de Alba care nu stiu la ce se foloseste oglinda retrovizoare). Eh, roata fata a inceput sa miste stanga-dreapta, nu foarte puternic dar suficient incat sa-mi intre morcovu adanc. Cine a mai apucat sa testeze franarea de urgenta la viteza mare, cam cum se comporta motocicleta? E "de la ei" sau de la mine?
Ahoi, la ce goarna ai tu la esapament de ce nevoia de clanxon? Nu am sa uit urletul pe care la facut dupa vatra dornei din tura de 2200 de km cand ai speriat pitipoancele ale doua :what:).
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sssssssst!!!!! O sa zica lumea ca sunt magar si se duce naibii tot efortul facut de mine sa par om serios :lol:

Sper sa nu fi surprins neplacut atunci cand esapamentul nu e suficient de zgomotos.

Lasa ca poate o mai punem de vreo tura dinaia si am sa te ajut la "concert" :what: , ca daca n-am apucat sa violam babe si sa fiim satanisti, macar pitipoance sa speriem :lol: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestie aiurea la motocicleta mea, de care nu am scapat complet de cand o am: ieri am avut "fericita" ocazie sa-mi testez franele la viteza mare (si noile claxoane de altfel, Stebel Magnum - baga groaza in bolovanii cu peugeo-uri rosii de Alba care nu stiu la ce se foloseste oglinda retrovizoare). Eh, roata fata a inceput sa miste stanga-dreapta, nu foarte puternic dar suficient incat sa-mi intre morcovu adanc. Cine a mai apucat sa testeze franarea de urgenta la viteza mare, cam cum se comporta motocicleta? E "de la ei" sau de la mine?

 

Sunt doua variante. Prima: poate ai parkinson si nu stii. A doua: poate presiunea in telescoape nu mai e egala. O sa detaliez varianta a doua: pe la 80 la ora, cu drum drept si nepresat de nimeni, ia maninile de pe ghidon, las-o sa decelereze in linie dreapta , cu cat scade viteza si nu se intampla nimic e ok. Daca pe masura ce scade viteza incepe sa vobleze roata fatza e de la cantitate de ulei inegala in telescoape. Daca trece testul si chiar vrei sa afli, ntr-o curba larga, relaxeaza mainile pe ghidon si las-o sa decelereze. Tine mainile aproape de ghidon totusi (just in case ). Daca pe masura ce scade viteza incepe sa vobleze roata fatza, e de la cantitate inegala de ulei in telescoape. Daca a doua varianta se adevereste va trebui sa schimbi uleiul din furca si simeringurile. De prima varianta nu vrea nimeni sa stie.

Mesaj completat

salutare !

 

bateria s-ar putea sa fie dusa, cred ca nu poate da curentul necesar pentru cuplare bendix.

incearca cu o baterie buna, de la un amic.

si eu am patit la fel, dupa vreo 6 zile de stationare, acelasi ciriit il scotea.

dupa ce am incarcat bateria a luat-o din prima.

 

asfalt fara gropi !

 

535'ul n-are "bendix", electromotorul are ax fix. Rolul bendixului e indeplinit de starter clutch. Chestia aia cand se phte, dat fiind ca se afla in carcasa motorului, scoate sunete ciudate si e cam singura chestie din motor care da sunete ciudate la pornire cand e phututa. Sunt insa de acord ca bateria la 535 trebuie sa fi foarte "hot" la fiecare pornire. E una din conditiile care asigura starterului o viatza mai lunga. A nu se confunda pocniturile de la un starter praf cu cele de la unul obosit, cand doar scapa dar pan la urma porneste chiar si cu o baterie slaba. Un starter chiar praf dar inca la locul lui are mai multe sanse sa angreneze cu o baterie incarcata decat cu una moarta. E mai greu de detaliat si destul de subiectiva treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt doua variante. Prima: poate ai parkinson si nu stii. A doua: poate presiunea in telescoape nu mai e egala. O sa detaliez varianta a doua: pe la 80 la ora, cu drum drept si nepresat de nimeni, ia maninile de pe ghidon, las-o sa decelereze in linie dreapta , cu cat scade viteza si nu se intampla nimic e ok. Daca pe masura ce scade viteza incepe sa vobleze roata fatza e de la cantitate de ulei inegala in telescoape. Daca trece testul si chiar vrei sa afli, ntr-o curba larga, relaxeaza mainile pe ghidon si las-o sa decelereze. Tine mainile aproape de ghidon totusi (just in case ). Daca pe masura ce scade viteza incepe sa vobleze roata fatza, e de la cantitate inegala de ulei in telescoape. Daca a doua varianta se adevereste va trebui sa schimbi uleiul din furca si simeringurile. De prima varianta nu vrea nimeni sa stie.

Mesaj completat

 

 

535'ul n-are "bendix", electromotorul are ax fix. Rolul bendixului e indeplinit de starter clutch. Chestia aia cand se phte, dat fiind ca se afla in carcasa motorului, scoate sunete ciudate si e cam singura chestie din motor care da sunete ciudate la pornire cand e phututa. Sunt insa de acord ca bateria la 535 trebuie sa fi foarte "hot" la fiecare pornire. E una din conditiile care asigura starterului o viatza mai lunga. A nu se confunda pocniturile de la un starter praf cu cele de la unul obosit, cand doar scapa dar pan la urma porneste chiar si cu o baterie slaba. Un starter chiar praf dar inca la locul lui are mai multe sanse sa angreneze cu o baterie incarcata decat cu una moarta. E mai greu de detaliat si destul de subiectiva treaba.

 

multzam de indicatie.

nu ma pricep la motorul de virago, rusine sa-mi fie.

scuze de greseala cu bendix-ul !

eu am spus doar ce am patit.

 

asfalt fara gropi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici Parkinson (din cate stiu eu) nici presiune inegala in telescoape. Semeringurile le-am schimbat acu vreo 2 ani, uleiul la fel, eu am facut treaba si stiu sigur ca am facut-o cum traba. Alte posibile cauze? Discurile de frana ar putea fi de vina? Placutele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici Parkinson (din cate stiu eu) nici presiune inegala in telescoape. Semeringurile le-am schimbat acu vreo 2 ani, uleiul la fel, eu am facut treaba si stiu sigur ca am facut-o cum traba. Alte posibile cauze? Discurile de frana ar putea fi de vina? Placutele?

 

Daca ai suspensia ok, placutele bune si discul nu e stramb, n-are ce sa fie in neregula. Sper ca nu te-ai suparat la gluma cu parkinsonu :what:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

535'ul n-are "bendix", electromotorul are ax fix. Rolul bendixului e indeplinit de starter clutch. Chestia aia cand se phte, dat fiind ca se afla in carcasa motorului, scoate sunete ciudate si e cam singura chestie din motor care da sunete ciudate la pornire cand e phututa. Sunt insa de acord ca bateria la 535 trebuie sa fi foarte "hot" la fiecare pornire. E una din conditiile care asigura starterului o viatza mai lunga. A nu se confunda pocniturile de la un starter praf cu cele de la unul obosit, cand doar scapa dar pan la urma porneste chiar si cu o baterie slaba. Un starter chiar praf dar inca la locul lui are mai multe sanse sa angreneze cu o baterie incarcata decat cu una moarta. E mai greu de detaliat si destul de subiectiva treaba.

 

Chestia cu bateria am eliminat-o... am pus-o o noapte intreaga pe redresor si n-am rezolvat nimic...

Pana la urma am dus-o la mecanic ... mi-a spus ca ar fi "bilele cilindrice de la frai", sper sa fi inteles eu corect.

Pentru ca ma grabesc tare (Seawolves-ii dau de baut :lol:) ) mi-a reparat-o home-made: mi-a taiat bilele respective la dimensiune din niste bile mai lungi putin de la un rulment pe care il avea deja mecanicul. 200 lei toata jucaria :D

Astazi ma duc sa o iau... sper sa fie ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

canadienii Rullz !...Mi s-a cuplat electromotorul in mers...banuiesc ca turatiile lui..la turatiile motorului :D..rezultatul a fost dezastruos

Electromotorul s-a facut praf....am cautat prin toata europa unul nou sau sh la un pret corect...sanki ! n-am gasit mai jos de 360 E..

de aceea zic ca....Canadienii rullz :lol:..185$ piesa plus 50$ shippingul..7 zile..f punctuali si gata motoru'... rmstator.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

canadienii Rullz !...Mi s-a cuplat electromotorul in mers...banuiesc ca turatiile lui..la turatiile motorului :D..rezultatul a fost dezastruos

Electromotorul s-a facut praf....am cautat prin toata europa unul nou sau sh la un pret corect...sanki ! n-am gasit mai jos de 360 E..

de aceea zic ca....Canadienii rullz :lol:..185$ piesa plus 50$ shippingul..7 zile..f punctuali si gata motoru'... rmstator.com

 

N-au nici o vina canadienii ca tu ai bani de aruncat , no offence. Pe ebay gasesti toata tarasenia la max 120$.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am o viraga de 250 si azi cand mergeam frumusel prin oras, am observat ca daca o tin la o viteza constanta, smaceste finutz, ca si cum s-ar termina benzina. Imi poate spune cineva care ar fi problema? Sa fie oare de la benzina .... :D ? Am in ea benzina de 95.... Multumesc. Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...