barboge Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 (editat) Sunt convins de faptul ca germanii, austriecii, francezii, englezii, belgienii, olandezii(hai ca m-am plictisit enumerand) etc. isi repara motoarele pe marginea drumului cu manualul in mana. Nu prea tine treaba cu suntem in Romania si suntem prosti pentru ca nu stim unde sunt sigurantele si bujiile. Stai linistit ca cei din "tarile civilizate"(asa cum le consideram noi) habar nu au cu se mananca mecanica si nici nu ii intereseaza-ei inlocuiesc. Ce naiba Dexter, chiar crezi ca toti ne-am nascut mecanici? Eu prefer, de exemplu sa merg sa repar motorul la cineva mai priceput decat mine. Am invatat din experienta ca este mult mai usor sa inveti daca iti arata cineva decat sa inveti prin descoperire(si aici ma refer mai ales la motociclete, masini si alte lucruri care costa bani si nu prea iti poti permite greseli). In general ai dreptate, dar nu toti sunt facuti sa inteleaga o schema electrica sau o schita de mecanica. Respect si asfalt uscat! Editat August 8, 2010 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voodoo_is Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 (editat) Va salut dragi viragisti ....nu stiu daca postez bine...dar urmeaza sa fiu si eu motorist...si as vrea sa va intreb cate ceva...imi cer scuze daca nu am postat bine... Dupa cum spuneam urmeaza sa obtin permisul...si caut pe la mine prin oras un motor...principala problema e bugetul,care e cam limitat...in alt oras nu ma incumet sa caut...am gasit cate ceva prin IASI,printre care si o Yamaha Virago 535...din '94,27000 Km ...cu defecte optice... As avea niste nelamuriri.... 1)Cam cat consuma prin oras.... 2)Transmisia prin cardan cat de fiabila e,daca se strica ce fac?banuiesc ca reparatia costa cat nu face...nu prea stiu detalii despre acest tip de transmisie. 3)Cum e cu intretinerea?e fiabil acest motor...? 4)E ok pt incepator...?dintre toate tipurile...chopper-ele imi plac cel mai mult.... 5)cam cat ar fi pretul real pt acet motor...?nu a fost folosit in ultimul an,nu are ITP,nu are asigurare.... 6)Ce trebuie sa controlez la el...?la ce sa fiu atent... MS anticipat... Stiu ca trebuia sa citesc paginile din urma... Editat August 8, 2010 de voodoo_is Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 barboge> ce e in manualul utilizatorului e pentru utilizator, ce e in ala de service e pentru mecanic/pasionat etc. Nu am pretentie de la nici un utilizator (adica om care declara: "eu nu vreau sa ma murdaresc, vreau doar sa incalec si sa merg") sa stie mai mult decat ce scrie in manualul utilizatorului. voodoo_is> 1) 6-7 in functie de regimul de mers si temperatura ambianta 2) Eu n-am auzit pana acuma sa se strice vreun cardan la cineva cu cardan, indiferent de marca si modelul motorului :-) De aia se si fac pe cardan astea pentru drum lung. 3) Schimbi uleiul la 5-6000, reglezi carburatoarele si jocul la supape o data pe sezon si ... cam asta e tot. 4) Aici nu iti pot raspunde obiectiv. Dupa parerea mea, da -- dar mai intreaba si pe altii mai batrani. 5) Presupunand ca functioneaza si ca nu are piese lipsa, intre 1500 si 2000EUR. Daca nu "prea" functioneaza sau are alte vicii, intre 1000 si 1500EUR. Fii foarte atent la situatia actelor, banuiesc ca vrei sa mergi cu ea, nu sa o tii de bibelou ;-) 6) Nivelul la ulei la motor, nivelul la ulei la transmisie, furca sa se miste fara sunete ciudate si fara opriri, directia sa se invarta fara rontaieli si fara joc, sa-ti mearga toate becurile si claxonul, sa porneasca din prima incercare, sa aiba un sunet rotund, fara tacaneli si batai, sa nu suiere ambreiajul si/sau transmisia, sa incarce bateria, sa nu aiba spite rupte, sa nu tremure maneta sau pedala de frana atunci cand pui frana ... cam atat, in mare. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 As avea niste nelamuriri....1)Cam cat consuma prin oras.... 2)Transmisia prin cardan cat de fiabila e,daca se strica ce fac?banuiesc ca reparatia costa cat nu face...nu prea stiu detalii despre acest tip de transmisie. 3)Cum e cu intretinerea?e fiabil acest motor...? 4)E ok pt incepator...?dintre toate tipurile...chopper-ele imi plac cel mai mult.... 5)cam cat ar fi pretul real pt acet motor...?nu a fost folosit in ultimul an,nu are ITP,nu are asigurare.... 6)Ce trebuie sa controlez la el...?la ce sa fiu atent... 1) Depinde enorm de stilul de condus, aglomeratie si temperatura. Poate sa varieze intre 5 (la IceLord am impresia ca l-am intalnit) si 10 (maximul meu in Bucuresti la 35 de grade, 110 kg eu, aglomeratie si semafoare si carburatoarele dereglate). 2) Transmisia pe cardan se intalneste inca sub forma de piese originale pe motociclete din anii '60 pe care le-am vazut prin Bucuresti (Ural, BMW) iar proprietarii erau foarte multumiti de acele cardane de peste 40 de ani. In plus nu exista conceptul de la lant: cureti si ungi lantul inainte de orice drum mai lung. Cardanul necesita o verificare pe sezon si inlocuilrea uleiului, atat. 3) Dupa cea am citit tot acest forum si dupa un an de cand mi-am cumparat un virago 535 pot sa iti spun ca exista intretinerea curenta descrisa de coleg mai sus si probleme mai rare cum ar fi releul de incarcare, ambreiajul de pornire, si statorul generatorului. Acestea sunt probleme in general cauzate de uzura si in afara releului de incarcare care este o tema recurenta si care atrage dupa sine si bateria, odata remediate nu mai apar ani si km buni. Acum mai multe pagini colegul Cristi57 (daca gresesc nu ma omorati) spunea ca problema releului de incarcare tine mai mult de faptul ca noi tindem sa mergem ziua cu farul oprit suprasolicitand releul de incarcare, iar eu ii dau dreptate tinand cont ca motocicletele fabricate pentru Japonia nici nu au comutator de lumini, la punerea contactului se aprind pozitiile si farul, deci si problema releului nu este una de fabricatie ci de utilizare. 4) Eu am luat aceasta motocicleta fara sa mai fi condus altceva si in afara de frica inerenta condusului pe doua roti in Bucuresti nu am avut nici o problema cu ea. Eu cred ca este o motocicleta excelenta pentru un incepator mai corpolent care nu vrea sa schimbe motorul dupa un an deoarece este si docila dar si puternica pentru un cruiser mic. 5) Parerea mea, maxim 1500E, dar nu te lua dupa mine sunt banii tai. 6) Cele mentionate de coleg mai sus si as adauga cauciucurile (unul nou costa 400 ron+50ron camera deci se adauga ceva la pret) si urmele de cadere deoarece urmarile unor caderi serioase sunt greu de remediat, mai ales pe cadru si rezervor. Sper ca nu te-am plictisit. Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
opelashu Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Ma doare curu rau de tot pe motor dupa 30min, si picioarele deasemenea! Am gasit un site util despre cum sa-ti modifici saua sa fie mai confortabila, ca n-am bani sa cumpar alta aftermarket. Dar pana aici. Despre picioare, imi trebuie comenzi avansate. Dar au preturi exorbitante, si nu pricep de ce, pentru ca sunt doar niste amarate de fiare afurisite! N-am aparat de sudura si unelte, ca altfel mi le-as face eu exact cum vreau eu. Stiti pe cineva care poate face comenzi avansate (home made) pentru un Virago 535 din 93? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Dexter, cand ai dreptate, ai dreptate. S totusi, sa stii ca sunt persoane carora nu le pasa de ceea ce este scris in nu stiu care manual. Nu sunt decat utilizatori de utilaje. Ii poti invinovati? E dreptul lor. Se duc la mecanic si gata. Respect si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Ma doare curu rau de tot pe motor dupa 30min, si picioarele deasemenea! Am gasit un site util despre cum sa-ti modifici saua sa fie mai confortabila, ca n-am bani sa cumpar alta aftermarket. Dar pana aici. Despre picioare, imi trebuie comenzi avansate. Dar au preturi exorbitante, si nu pricep de ce, pentru ca sunt doar niste amarate de fiare afurisite! N-am aparat de sudura si unelte, ca altfel mi le-as face eu exact cum vreau eu. Stiti pe cineva care poate face comenzi avansate (home made) pentru un Virago 535 din 93? Multumesc! Pai fa-ti si tu o pomana si bala link-ul catre site-ul ala cu modificari de sei..Cat despre comenzi...zi si tu prin ce orash te afli ca se gasesc destui baieti sa faca un fier si sa ia niste bani cinstiti.La profil scrie ca ai fi prin tarile reci...asa ca ..unde sa te trimitem?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voodoo_is Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Am fost astazi si am vazut-o...pe langa defectele optice,are lipsa capacele de la bujii....furca e moale mi-a spus ca trebuie pus ulei..e scumpa treaba asta?a pornit la prima cheie....nu are pete de ulei pe motor...in schimb am observat ca palpaie becul de neutru...el mi-a spus ca face asa pentru ca incarca...nu am mers cu ea pt ca astazi am obtinut permisul pt cat A...era cam stramt locul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Am fost astazi si am vazut-o... ..pa'n la urma, care-i pretul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 voodoo_is> felicitari pentru carnet si bine ai venit printre noi! E normal sa palpaie becul putin la relanti. Nu e normal sa aiba furcile uscate si nici sa lipseasca piese din ea. Eu personal as incepe negocierea de la 1000EUR si mai sus de 1200 nu m-as duce -- presupunand ca se poate inscrie. Daca sunt si probleme cu actele, i-as spune ca nu o iau decat pentru piese si atunci mai mult de 800-900EUR nu-i dau. Dar, cum zicea si un antevorbitor: sunt banii tai asa ca tu decizi. Uleiul de furca nu e scump per se, dar iesi scump per total pentru ca schimbatul uleiului de furca e o operatiune care iti ia ceva timp (1h daca te grabesti, 2h daca o lalai) si necesita scule speciale -- si mai exista aspectul ca, de obicei, cand "vizitezi" furca pentru ulei, constati ca si simeringurile sunt aproape duse asa ca le schimbi si pe alea. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
opelashu Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) Pai fa-ti si tu o pomana si bala link-ul catre site-ul ala cu modificari de sei..Cat despre comenzi...zi si tu prin ce orash te afli ca se gasesc destui baieti sa faca un fier si sa ia niste bani cinstiti.La profil scrie ca ai fi prin tarile reci...asa ca ..unde sa te trimitem?! sit-ul cu modificarea seilor e asta: http://www.diymotorcycleseat.com ce mi-a placut cel mai mult e ca explica "de ce" unele sunt mai confortabile si cum sa-ti modifici saua ca sa fie pentru tine confortabila. adica iti zice cam care ar fi solutiile pentru diferite probleme de c#r acum, legat de comenzile avansate, da, sunt prin tarile reci, mai exact amsterdam, dar mai vin si prin tara din cand in cand. e greu, ce-i drept, dar se poate si asa... si oricum mai degraba fac ceva custom la un strungar priceput decat sa dau o caciula de bani pe ceva ce nu ma ajuta cu adevarat, ca am vazut ca majoritatea comenzilor avansate sunt doar putin avansate, nu mai mult, cum vreau eu... daca are cineva ceva custom made in romania, poate din poze imi place si fac si eu una la fel... asta ma gandeam eu Editat August 9, 2010 de opelashu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) Salutare, Sry de delay..mult de munca pe criza asta Multzam pt parere dude. Haioasa exprimarea ta:). Revenind la chestii despre motor - a mea avea fluctuatii de putere cand acceleram brusc. Una din bujii (de la carbu infundat) se afuma (precizez ca nu era uda). De-aici am dedus (..nu ieu, tata ) ca amestecul era prea sarac in benzina. E important de observat starea bujiei inainte de a o curatza... Ieu banuiam initial una din bobinele de inductie (pt ca interpretam gresit aspectul bujiei). Aprinderea e electronica, da (are un circuit integrat care o comanda ) - ori mere ori nu...si-s slabe sanse sa crape...mai degraba contacte imperfecte (de verificat asta). Numa bine Salut omule, Nu cred ca e necesar sa mai pui rezistentele alea, de vreme ce nu o vei calari iarna sau in sezon friguros. In fond, daca te incordezi, poti sa le montezi oricand nu ai altceva mai bun de facut si ti neaparat sa te dai pe zapada/polei/gheata etc. Era normal sa inghete, atata timp cat cele doua carburatoare nu sunt protejate de nimic altceva si stau in aer liber. In plus, se mai intampla sa gasesti si apa prin benzina, scapata accidental bineinteles de sefii de statii, in fine... E o treaba buna ca ai suflat carburatoarele. Asta am sa fac si eu. Preventiv. May i ask, de ce ai nevoie de peste 120 pe o Viraga ?. Eu simt ca daca intind o palma pot sa decolez. Te bate vantul ca la K1. E o motocicleta care se comporta ok si pe care stai bine, la 90 max 100. Pana la urma e un cruiser, remember. Ai wind-shild ?. Cunosc foarte bine sentimentul de a ramane in coada cand toti au SS sau naked, iar tu nu poti sa sari la drum intins de 140, viteza la care arati ca dreaq aplecat pe un choper din cauza lipsei de aerodinamica, a carenelor, a parbrizului, a amortizoarelor sport si a centrului de greutate care nu e designed pt viteze mari. Stiu cum e cand ceilalti trec pe langa tine cu 180-200, iar la prima benzinarie rad de se stramba povestind cu lux cum aratai tu autoflagelandu-te pe rezervorul choperului la 140, asteptand ca pistoanele sa-si i-a aripi prin faliile cilindrilor, din clipa in clipa... Ride la 100 moshule si da-i in plt pe aia care vor repede dar mor in ham ca n-au rezistenta. Ii vei prinde la benzinarie frecandu-si cocoasele cu Ben-Gay, in timp ce tu zambesti la o cafea, savurand o tigara. Toate bune & asfalt uscat Mesaj completat Am o problema cu viraga in mers. Intrerupe. La inceput am crezut ca e de la bujii. Le-am curatat si o vreme s-a comportat ok. Ulterior am luat un set de NGK de la Kronau. A mers iar ok. o perioada. In dimineata asta a inceput sa-mi intrerupa in drum spre munca, pana cand s-a oprit. Din inertie, a 'curs' pana intr-un refugiu de statie BUS. Am inlocuit ambele bujii cu unele proaspat curatate la perie la polizor si verificate cu lera. Dupa 100m a inceput sa-mi intrerupa din nou....Am bagat-o in parcarea la subsol si acu' ma icordez sa gasesc o solutie. Bashca, unde mai pui ca era vorbita sa plec maine cu un grup in Predeal la intalnire. FOOOK ! P.S. Wot do you say guyz, sa fie de la bobina de inductie (daca are asa ceva) sau de la vreun releu. BTW, stie careva unde se afla aprinderea la Virago 535xv ? (care cred ca e electronica) Daca are creva idee, shoot ca sunt in pana. Multam Mesaj completat Salutare viragisti, Are cineva idee unde imi pot face un sissy bar custom? ...Gen vre-un service/atelier care se ocupa si cu treburi de-astea? Numa bine sit-ul cu modificarea seilor e asta: http://www.diymotorcycleseat.com ce mi-a placut cel mai mult e ca explica "de ce" unele sunt mai confortabile si cum sa-ti modifici saua ca sa fie pentru tine confortabila. adica iti zice cam care ar fi solutiile pentru diferite probleme de c#r acum, legat de comenzile avansate, da, sunt prin tarile reci, mai exact amsterdam, dar mai vin si prin tara din cand in cand. e greu, ce-i drept, dar se poate si asa... si oricum mai degraba fac ceva custom la un strungar priceput decat sa dau o caciula de bani pe ceva ce nu ma ajuta cu adevarat, ca am vazut ca majoritatea comenzilor avansate sunt doar putin avansate, nu mai mult, cum vreau eu... daca are cineva ceva custom made in romania, poate din poze imi place si fac si eu una la fel... asta ma gandeam eu Editat August 9, 2010 de Fr@ntz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Salutare! Multumesc pentru raspunsuri... Tin insa sa mentionez ca manualul l-am luat de pe net si l-am citit inainte sa cumpar motorul, iar despre reglajul suspensiei spate nu scrie nimic (cel putin in varianta ce o am eu - sunt gata sa il pun la dispozitia curiosilor...). In concluzie am sa fac singur niste experimente sa vad cum imi place, iar inainte sa postez ceva pe forum am sa ma gandesc de doua ori... All the best, Mihneanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Salutare! Multumesc pentru raspunsuri... Tin insa sa mentionez ca manualul l-am luat de pe net si l-am citit inainte sa cumpar motorul, iar despre reglajul suspensiei spate nu scrie nimic (cel putin in varianta ce o am eu - sunt gata sa il pun la dispozitia curiosilor...). In concluzie am sa fac singur niste experimente sa vad cum imi place, iar inainte sa postez ceva pe forum am sa ma gandesc de doua ori... All the best, Mihneanu In manualul Haynes apare un tabel cu setarile suspensiei spate de genul ;,,o persoana poxzitia 1,2 persoane,2..etc ...Sunt de respectat cand ai suspensii noi dar cand motorul are 20 de ani ..o reglezi dupa cum simte poponeata mariei tale. Astazi am descarcat manualul service a lu nenea Haynes..de pe torrente..Maine il pun pe un rapid-share pt cine vrea .. Mesaj completat In manualul Haynes apare un tabel cu setarile suspensiei spate de genul ;,,o persoana poxzitia 1,2 persoane,2..etc ...Sunt de respectat cand ai suspensii noi dar cand motorul are 20 de ani ..o reglezi dupa cum simte poponeata mariei tale. Astazi am descarcat manualul service a lu nenea Haynes..de pe torrente..Maine il pun pe un rapid-share pt cine vrea .. Pt opelashu: vezi si tu pe aici :/index.php?showtopic=17549&st=90 si mai incearca si pe ebay.de ca sunt niste chilipiruri pe acolo de numa numa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mythos Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Asa, mai incet cu posturile, ca se termina spatiu' forumului Domnilor, am pus bujii NGK CR6HS noi si merg mai rau ca cele vechi si ruginite, stiti cumva motivul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (...) despre reglajul suspensiei spate nu scrie nimic (cel putin in varianta ce o am eu - sunt gata sa il pun la dispozitia curiosilor...)(...) Este la pagina 3-9. 2/3 din pagina e despre suspensia spate si e manualul din 1999, cod: 3BT-28199-E6. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voodoo_is Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 (editat) voodoo_is> felicitari pentru carnet si bine ai venit printre noi! E normal sa palpaie becul putin la relanti. Nu e normal sa aiba furcile uscate si nici sa lipseasca piese din ea. Eu personal as incepe negocierea de la 1000EUR si mai sus de 1200 nu m-as duce -- presupunand ca se poate inscrie. Daca sunt si probleme cu actele, i-as spune ca nu o iau decat pentru piese si atunci mai mult de 800-900EUR nu-i dau. Dar, cum zicea si un antevorbitor: sunt banii tai asa ca tu decizi. Uleiul de furca nu e scump per se, dar iesi scump per total pentru ca schimbatul uleiului de furca e o operatiune care iti ia ceva timp (1h daca te grabesti, 2h daca o lalai) si necesita scule speciale -- si mai exista aspectul ca, de obicei, cand "vizitezi" furca pentru ulei, constati ca si simeringurile sunt aproape duse asa ca le schimbi si pe alea. @Dexter MS,MS! am scoso la 3800 ron...dar trebuie sa fa ITP si asigurare,moto e inmatriculata,are actele OK...lipsesc oranamentele acelea...care din cate am observat unele sunt din plastic cromat... Editat August 10, 2010 de voodoo_is Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 No io am mobra de 3 ani si ieri am ramas bou in fata ei... de fapt in spatele ei. Iaca: dau gentile jos ca mi s-o rupt unul din suporti si ce vad la telescoapele spate? Pe langa reglajul de jos, ala de care stiam, mai are unul si sus, cu 4 pozitii si merge foarte usor. Ala ce regleaza? Mie mi s-o parut ca ar fi legat de taria telescoapelor, pe 1 merge usor iar pe 4 ceva mai greu, dar e posibil sa mi se fi parut. Ce parere aveti? Nu ma trimiteti si pe mine la manual ca sunt sigur (cred) ca nu am vazut nimic acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Asa, mai incet cu posturile, ca se termina spatiu' forumului Domnilor, am pus bujii NGK CR6HS noi si merg mai rau ca cele vechi si ruginite, stiti cumva motivul? io de cind am pus echivalente CHAMPION n-am mai avut treaba cu bujiile. inainte se intimpla sa ramin intr-un cilindru. iaca acu', ca exemplu am 3500 de km si n-am avut treaba cu aprinderea, mere perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mythos Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Cele de dinainte erau tot NGK, CR6HSA, mergeau brici, da' le aveam de vreo 2 ani, ce naibii, astia in loc sa le inbunatateasca - le fac mai proaste!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Va salut, in primul rand imi cer scuze pentru ca ma bag in topicul vostru dar ma gandeam ca poate v-ar interesa ce am de spus(am un prieten posesor de VN si a fost incantat de idee) Lucrez la o agentie de publicitate si cu ocazia concertului trupei IRON MAIDEN intentionez sa lansez o campanie care priveste consumul responsabil de alcool. Deci…ce mi-as dori eu sa iasa din intreg acest proiect : - Vreau sa plece din bucuresti spre cluj cu mici elemente de branding(poate niste tricouri,veste, steaguri etc) – - Se merge la cluj (pe un traseu stabilit in prealabil) - La cluj ne plimbam prin oras si facem 2-3 opriri… plimbam responsabil (daca este cazul) pe unul, doi jurnalisti - Ne oprim la intrarea la concert, aliniati frumos, cu insemne campanie responsabilitate Precizez ca tuturor care vor sa se implice in aceasta actiune le decontez benzina, suma maxima de care dispun pentru fiecare motociclist este de 300 ron In acest moment incerc sa aflu daca pot sa fac rost si de bilete pentru concert, momentan am reusit sa strang 10 bilete. M-as bucura foarte mult daca ne-am aduna in numar de 30 - 50 de motociclisti. Pentru mai multe detalii si confirmari ma puteti contacta la numerele de telefon 0740 120 469 , 0766 771 502 sau la adresa de e-mail: racusor_2002@yahoo.com Asfalt uscat tuturor si imi cer scuze inca o data pentru "participarea" la acest topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Cele de dinainte erau tot NGK, CR6HSA, mergeau brici, da' le aveam de vreo 2 ani, ce naibii, astia in loc sa le inbunatateasca - le fac mai proaste!? Dude, Cum ai ales modelul de bujie? Ai folosit Bike-Datenbank ca sa alegi chestii compatibile cu motoreta ta (asta in caz ca le-ai luat de pe louis) ? Pentru Virago XV 535 2yl sunt recomandate NGK BPR7ES sau NGK BPR6ES. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mythos Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 (editat) Na, daca ne-au bagat la un loc pe toti, ma refeream la XV 250, am zis ca se vede la profil, modelele sunt corespunzatoare ambele de care ziceam. Editat August 10, 2010 de gabi a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Na, daca ne-au bagat la un loc pe toti, ma refeream la XV 250, am zis ca se vede la profil, modelele sunt corespunzatoare ambele de care ziceam. Ups...my bad Mesaj completat Pai fa-ti si tu o pomana si bala link-ul catre site-ul ala cu modificari de sei..Cat despre comenzi...zi si tu prin ce orash te afli ca se gasesc destui baieti sa faca un fier si sa ia niste bani cinstiti.La profil scrie ca ai fi prin tarile reci...asa ca ..unde sa te trimitem?! Salutare viragisti, Are cineva idee unde imi pot face un sissy bar custom? ...Gen vre-un service/atelier care se ocupa si cu treburi de-astea? Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Despre bujii...eu am cumparat bujii dupa catalog NGK si vreau sa va spun ca nu sunt multumit deloc,am revenit la champions si merge super bine...asta tinand cont ca nu sunt reglate carburatoarele si am bujiile mereu afumate. Despre sissy bar home made,mi-a spus cineva ca se poate incerca si la cei care fac balustrade de inox sau diverse chestii din fier forjat.Tu te duci cu desenul si ei executa.Dupa aceea iti faci singurel sau la cineva priceput perna. Mesaj completat Despre bujii...eu am cumparat bujii dupa catalog NGK si vreau sa va spun ca nu sunt multumit deloc,am revenit la champions si merge super bine...asta tinand cont ca nu sunt reglate carburatoarele si am bujiile mereu afumate. Despre sissy bar home made,mi-a spus cineva ca se poate incerca si la cei care fac balustrade de inox sau diverse chestii din fier forjat.Tu te duci cu desenul si ei executa.Dupa aceea iti faci singurel sau la cineva priceput perna. Mesaj completat voodoo_is> felicitari pentru carnet si bine ai venit printre noi! E normal sa palpaie becul putin la relanti. @Dexter Te rog lumineaza-ma..de ce este normal sa palpaie becul de neutru?Daca la mine nu palpaie inseamna ce e ceva defect?Tipului i s-a spus ca incarca si de aceea palpaie.Mie mi se pare putin ciudata afirmatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.