gabic 72 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Serghei ...esti un bijutier adevarat..superba idee,mic si eficient cricul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Serghei ...esti un bijutier adevarat..superba idee,mic si eficient cricul tau. Cand nu ai bani si esti si puturos din fire ..nevoia te invata.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Merge cineva maine la Paulesti? Plecam dimineata, un suc/bere fa, ceva mici si ne intoarcem pe la pranz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Sa va povestesc ce mi s-a intamplat...Ieri dupa amiaza am fost la plimbare prin afara Bucurestilor,pe drum am oprit la un moment dat sa vorbesc la telefon,pe undeva pe la Dragomiresti inainte de sos de centura ,am tras frumos pe dreapta am oprit motorul dar am uitat sa-i i-au contactul si dupa 3 minute de vorbit am vrut evident sa plec.Am descoperit ca uitasem faza lunga si semnalul pornite,drept care bateria a dat semne ca s-a plictisit de mine.A pornit mai greu dar ..a pornit.Ajung eu frumos pe Uverturii ,un trafic infernal,coada de la Apusului pana la pasajul Lujerului.In timp ce ma strecuram civilizat printre masini ...moare motorul,zic eu in sinea mea ..asa imi trebuie daca sunt uituc ,am omorat bateria.O imping pe o strada laterala in speranta ca voi gasi pe cineva sa ma impinga,am gasit ,m-a impins dar motorul nimic ,se comporta ca si cand nu avea scanteie,sau uitasem sa-i pun contactul.Dar daca dadeam la automat incerca sa invarta deci putin curent cat de o scanteie era.Ce-i de facut?Sun un prieten sa vina cu cabluri de curent si masina sa pornesc agregatul.In timpul asta ma tot uitam prin jur sa gasesc pe cineva care sa-mi dea curent.Trec pe langa mine cativa bikeri "amabili"care m-au salutat ,dar sa ma intrebe de ce sunt cu saua ridicata ceva capace date jos,deci evident cu probleme...nici vorba,ba unul chiar invata sa o salte pe o roata printre blocuri. Intr-un final vine dupa 30 minute amicul dai cu cablul..pune cabluri porneste masina clasica incercare dar nimic ,am lasat-o vreo 10 minute sa se incarce de la masina lui..nimic.Zic" asta e chem o platforma sa ma duca acasa". Intr-un moment de inspiratie zic hai sa o mai imping odata.Ce sa vezi a pornit intr-un metru.Am ramas cu gura cascata.Am plecat a mers perfect pana acasa. L-am sunat pe tipul de la care luasem motorul, ca pastrez legatura cu el ca amici , sa ma sfatuiesc ce o fi avut ca era ciudat.Mai ales ca la 2 ore dupa ce am ajuns acasa i-am dat o cheie si a pornit " la sfert" de ziceai ca abia am cumparat bateria,de incarcat de pe Uverturii pana in Giulesti nici vorba sa fim seriosi. SI ma lumineaza tipul...din cauza ca sa supra incins motorul ..s-a oprit,dilatare pistoane etc.,tocmai de aia a si pornit usor dupa ce am facut pauza aproape o ora si s-a racit.Ce-i drept si bateria obosise. Voua vi s-a intamplat vreoa data asa ceva? ,ati mai azuzit de la cineva de ceva asemanator? Daca nu ,sper ca patania mea sa foloseasca celor ca mine mai nestiutori si sa nu intre in panica,un pic de pauza si totul revine la normal. A..sa nu uit..nu aveam nicio cheie la mine ,tocmai ce ziceam zilele trecut aici pe forum ce ignorant sunt ca nu am nimic la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Eu de aia mi-am pus termometru la ulei, ca sa stiu cand e cazul sa o las moale ca s-a incins. Mersul prin oras, in coloana, cu multe opriri si plecari de pe loc, este candidatul nr. 1 la producerea acestei situatii -- pe care n-ai s-o intalnesti niciodata afara din oras, la drum intins. Iar vis-a-vis de "scule", eu am "la mine" doar trusa ei de scule. Mai am acasa si alte scule, dar cand sunt pe drum am la dispozitie doar ce a pus japonezul in saculetul de sub saua pasagerului. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 dexter, spune-mi te rog ce contine trusa de scule a motocicletei. eu n-am trusa asta dar as incropi-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Dexter chiar te rog si eu sa ne spui ce contine mai ales ca eu nu stiu ce in seamna "saculetul de sub sa",eu nu am asa ceva ,iar la 400 -le meu nici macar nu este loc sub sa. Eu unul m-am gandit sa o sa port dupa mine o fisa,un set de bujii,inca 2 sigurante..ma rog chesti care se pot "strica",dar evident ce se poate depana "in mijlocul" strazii si bineinteles cheie de biji,surubelnite + si - ,poate un set de chei intre 8 si 17,astea imi vin in cap pe moment . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 (editat) Eu de aia mi-am pus termometru la ulei, ca sa stiu cand e cazul sa o las moale ca s-a incins. Mersul prin oras, in coloana, cu multe opriri si plecari de pe loc, este candidatul nr. 1 la producerea acestei situatii -- pe care n-ai s-o intalnesti niciodata afara din oras, la drum intins. Iar vis-a-vis de "scule", eu am "la mine" doar trusa ei de scule. Mai am acasa si alte scule, dar cand sunt pe drum am la dispozitie doar ce a pus japonezul in saculetul de sub saua pasagerului. @Dexter Eu cu trusa am lamurit-o ca am coburi ..si am o trusa de tubulare cu cliket..imbusuri si ceva fixe ,surubelnite,spitz,penseta,sigurante,izolatie...si evident trusa de prim ajutor ca asa cere legea ). Asa ca un cob este aproape plin. Ma intereseaza si pe mine unde ai pus termometrul,ai folosit o ,,gaura" deja existenta sau este termometru de contact ? Faza cu opritul motorului din cauza mersului la pas da-mi voie sa nu o cred.Nu patesc asta motoarele din poligon frecate cate 8 ore pe zi pe mana unora care tin ambreiajul patinat,ba tureaza,ba merg subturat ..si totul pe un soare arzator..Cand mai crestea temperatura la ulei faceam 3-4 ture cu gs-ul si-l aduceam la parametri.. Gabic 72: Tu trebuia sa incerci sa vezi daca ai scanteie la bujii(cred ca ai facut-o sigur ...).Apoi daca benzineste trebuie sa ii prinzi spilul cu acceleratia.In nici un caz motorul asta nu se va oprii pt ca este ,,prea cald" ..ori caleaza ori nu ...Cand incerci sa pornesti motorul asta si este fierbinte este musai sa tii acceleratia cel putin la jumatate cand dai start.Daca incerci sa pornesti cu ea ,,la ralanti" cu motorul fierbinte nu veui reusi decat extrem de rar.La fel ca kla masinile pe carburator ..La rece : soc tras si pedala libera ...la cald ..pedala la fund. Editat August 28, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Am mers o gramada de kilometri, dar niciodata nu mi s-a intamplat chestia asta. A pornit fara probleme, chiar daca motorul era super incins. Si, nu de alta, dar am un tacanit enervant pe la motor de-mi vine s-o iau razna. Bafat si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Serghei,nu am desfacut nimic ca nu aveam la mine nimic,dar nu am avut nici un motiv sa cred ca nu am scanteie iar rezervorul era aproape plin,pana la momentul ala a mers perfect,iar dupa ce am impins-o a doua oara a pornit ,deci ce sa zic?,nu cred ca a fost ceva pe partea de aprindere sau alimentare.Intradevar atunci cand am impins prima data se comporta ca si cand nu aveam scanteie,dar amicul mi-a povestit ca motoarele racite pe aer pot avea bubele astea,si cica se dilata pistonanele,iar atunci cand vrei sa o pornesti se comporta ca si cand nu ai avea baterie..simptomele pe care eu le am avut.Daca amicul batea campii atunci eu sunt clar doar un naiv si l-am crezut,nu ma pricep asa bine la motociclete,dar incerc sa invat de pe unde pot. Ce spui tu legat de poligon este perfect logic si adevarat...ce sa mai zic...,e o experienta prin care am trecut foarte folositoare caci voi fi mai prevazator si nu ma voi mai aventura prea departe de casa fara nimic la mine,ca la o avarie minora stai ca prostul in drum (a se citi ca mine),si te uiti la ea neputincios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Gata, m-am edificat. Parbrizul are 40 cm inaltime, inclinatia este paralela cu axa furcii( formeaza doua linii imaginare). Inaltimea de montaj(partea superioara), este cca 5 cm sub linia privirii. Am ajuns la valorile aratate dupa mai multe teste efectuate. Asa este ok, la inceput la 70-80km/h imi flutura casca pe cap(era mai inclinat si 3 cm mai jos). Daca va montati parbriz trebuie sa aveti neaparat posibilitatea reglarii lui. Concluzie: Dezavantaje. Seara si in toate zonele unde vizibilitatea este slaba(intrare pasaj, etc) devine si mai greu de vazut soseaua mai ales cand trebe sa vezi aproape in fata rotii. Curentul de aer ce se formeaza este diferit, iar pan ate obisnuiesti trece cava timp. Nu am putut inca sa fac o apreciere in privinta consumului, o fii/n-o fii mai mare? Avantaje. A disparut total nisipul si praful ce-mi biciuiau fata, atunci cand eram depasit sau ma aflam in urma unui TIR si nu numai… Au disparut tot felul de insecte, nu mai am nevoie de vizor, merg cu el numai ridicat, sunt suficenti ochelarii de soare. Pot sa fumez. La 140 km/h merg mai bine decat inainte cu 90/km/h, motorul este mult mai stabil, pot salut cu mana colegii ce vin pe sens opus. Stabilitatea fata crescuta aparuta probabil dinamicii ce apasa puternic furca in jos, si la denivelari sta mult mai bine. Cel mai mare castig este siguranta si stabilitatea la viteza, 120 mi se parea foarte disconfortant, trebuia sa ma cramponez tare pe coarne(mergeam max 100, doar la depasiri fortam), acum pot rula distante mari cu 150 km/h. Inca nu stiu ce se intampla cand ploua, dar voi afla si asta. Asta este parerea mea, merita chiar daca a stricat putin aspectul unui chopper. Am scris gandind ca poate ajuta aceasta informatie… Am mers o gramada de kilometri, dar niciodata nu mi s-a intamplat chestia asta. A pornit fara probleme, chiar daca motorul era super incins. Si, nu de alta, dar am un tacanit enervant pe la motor de-mi vine s-o iau razna. Bafat si asfalt uscat! M-am intors de la Paulesti pe la ora 14.30, asfaltul fierbea, fierbeam si eu, viteza nu ajuta la nimic cand totul arde in jurul tau. Vis-à-vis de cele perindate pe aici, am redus 70-80 prin localitati, dar inafara am mers 120-140(testand parbrizul), simteam dogoarea cilindrilor la glesne(eram si in pantaloni scurti), dar nimic de semnalat. Nu cred ca poate fii incins mai mult motorul, fata de cat am facuto astazi… si n-a avut nimic(uleiul utilizat 15W50, nimic special). Tind sa cred ca povestile cu “virago vara” nu prea sunt reale, poate doar un sambure de adevar sa fie… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 (editat) Radio Erevan raspunde publicului: 1) In problema caldurii, nu stiu alte Yamaha Virago cum sunt, dar a mea porneste mai greu pe cald decat pe frig; cu cat o incingi mai tare cu atat pleci de pe loc mai greu (ajungand pana la situatia de la 150C cand pleci de pe loc ca cu scuterul sau cu un 2 timpi -- acceleratia aproape la 1/2). De asemenea, se impune observatia ca motoarele din poligon nu prea au 535cm^2 si nici nu sunt Yamaha Virago. Eu am facut 'antrenamentul' pe Suzuki GN250 care aveau 'mult aer' in jurul motorului iar cilindrul si chiulasa aveau mult mai multi fluturi si mai adanci decat la Virago de 535. 2) In problema sondei de ulei, eu o am in busonul de scurgere. Am luat de pe Louis, impreuna cu ceasul, buson de ulei cu sonda in el pentru filetul si dimensiunea din Virago 535 si a mers ca uns. Ca si la Dacie, se trage un fir de la sonda la ceas si asta e tot. 3) In problema trusei de scule, sub saua pasagerului eu am o mica covata de plastic in care se afla un 24 (cred) inelar si un portofel de vinil in care se mai afla: cheie de bujii (un capat) + maner de surubelnita (celallt capat), miez de surubelnita (drept la un capat, philips nr. 4 la celalalt), maner de surubelnita din plastic (inutil la orice presupune forta, se barbiereste imediat pe interior -- folositi "fundul" cheii de bujii in cazurile astea), un imbus de 5 (cred), o teava turtita la un capat ca sa faci parghie pentru cheia de bujii si pentru 24 ala inelar, un 11-12 (cred) tubular si cam atat. O sa ma uit in ea din nou si va spun inventarul precis. @Dexter Editat August 28, 2010 de csdexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Publicul catre Radio Erevan 1.Intradevar si a micuta mea se comporta din mai multe puncte de vedere mai bine cand este mai rece 2.Nu cred ca are importanta capacitatea cilindrica ...de incalzit se incalzeste cred la fel ,doar piesele sunt calculate nu?,ma indoiesc ca sunt supredimensionate..dar ce sa zic poate ai dreptate..si eu tot pe modelul ala am facut scoala,poate este un model ce se preteaza cel mai bine pt scoala! 3.Multumesc pt informatie,cu cele spuse de tine si cu ce cred eu ca ar trebui sa am la mine voi face o trusa de scule cat se poate de utila,dupa ce o fac o sa va impartasesc si voua ce m-a dus capul si de ce ,desi nu cred ca este o mare inginerie..si fica-mea cred ca poate Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 (editat) ...In problema caldurii, nu stiu alte Yamaha Virago cum sunt, dar a mea porneste mai greu pe cald decat pe frig; cu cat o incingi mai tare cu atat pleci de pe loc mai greu (ajungand pana la situatia de la 150C cand pleci de pe loc ca cu scuterul sau cu un 2 timpi -- acceleratia aproape la 1/2)... Reglaj carburatie defectos(amestec prea bogat). Absolut toate motoarele au nevoie de un amestec mai bogat atunci cand sunt reci si mai sarac cand sunt calde, virago nu face exceptie(nici un motor nu face). In momentul cand tragi de acceleratie, ii dai aer astfel saracesti amestecul(fara acest artificiu nu porneste). Este foarte posibil ca reglajul la relanti sa fii fost reglat cu motorul rece sau putin incalzit, refa-ti reglajul cu motorul cald(asa este si recomandat). Sunt convins ca la tine motorul porneste la rece fara socuri trase! Asa-i? Nu simti un fum inecacios in jurul tau cand stai la semafor? Ce culoare au tobele tale la evacuare? Editat August 28, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 cristi_57> Parerea mecanicului la care am fost saptamana trecuta a fost ca amestecul era reglat prea sarac. Acuma are un relanti de showroom si pleaca mult mai previzibil la cald, cu acceleratia putin deschisa (cum zicea un antevorbitor). Pana acuma, la rece pleca cu socul tras, din prima incercare, fara opinteli; la cald pleca cu socul tras jumate -- exceptie cazul cand tocmai mersesei cu ea si era oprita de pana in 1/2h, cand pleca fara soc. Nu e fum inecacios (nu prea scoate fum de loc, decat cand e foarte frig afara si o pornesc cu socul si chiar si atunci cred ca e mai mult abur decat fum). Tobele mele sunt gri/negru antracit (dupa perceptia fiecaruia, la mine orice nu e negru lucios ca smoala, e gri inchis ) Ca sa inchei, cum ziceam intr-un post anterior, cand e rece afara (sau ploua pe noi) consuma 3,5L/100Km pe cand intr-o zi calda cum a fost ieri, cand am mers pana la Calarasi, consuma 4L/100Km. gabic_72> Azi ii dau o sapuneala si ma uit si in trusa, revin cu inventarul ;-) De ce zici ca tii la tine o fisa? La Virago fisele ies direct din bobinele de inductie, fara mufa ca la Dacie -- cumva cum e facuta fisa de tensiune anodica in TV Color -- iese direct din triplor, fara mufa. Rezulta ca nu prea ai ce sa faci cu fisa care o ai la tine ... @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Dexter,mai convins desi era logic ca asta trebuie sa fac,am sa merg cu ea la doctor ca la mine carburatia e varza,mereu am o bujie afumata,iar tobele zici ca sunt cosurile de la soba bunicii,poate imi faci si mie lipeala la mecanicul tau daca nu e prea scump si face lucrarile rapid,..te rog...merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 (editat) ...Parerea mecanicului la care am fost saptamana trecuta a fost ca amestecul era reglat prea sarac... Aha, descriere completa... ai un motor bine pus la punct! Din prima reiesea amestec bogat... Te felicit, dar nu ne mai pacali cu porniri imposibile la cald(nu as mai fii intervenit). Multa bafta, numai drumuri bune si cat mai multe. Eu n-am consumul identic cu cel descris de tine(este ceva mai mare in sarcina). Din lene nu am stat sa umblu la carburi(si ar trebui), dar merge foarte bine si are si performanta chiar daca tobele par ceva mai afumate... dar vine iarna si o sa am timp. Editat August 29, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 cristi_57> Departe de mine gandul de a pacali pe cineva :-) Sa nu-mi porneasca de loc cand e incinsa, n-am patit. Dar, odata pornita (si incinsa rau), sa mearga de parca trage 2 camioane -- DA. gabic_72> Sunt cu trusa in fata iar inventarul complet suna asa: Cheie de bujii scurta cu cauciuc inauntru la capatul pentru bujie (ca sa o poti scoate afara) si cu hexagon de 17 (exterior) la capatul opus si profil pentru miezu de surubelnita (interior) Maner pentru miezul de surubelnita, din plastic Miez de surubelnita cu cap plat (un capat) si cap philips (capatul opus) Imbus de 5 Cheie inelara de 27 Cheie inelara de 19-22 Teava scurta pentru parghie la cheia de 27 Cheie fixa de 14-17 Fostul proprietar mai inghesuise printre astea o cheie fixa de 10-11, un cleste patent mic si jalnic si o cheie de bicicleta (si mai jalnic de ruginita). Desi implementarea era jalnica, intentia a fost probabil buna: 10 iti trebuie la suruburile de la baterie (crucea de pe ele e inutila cand nu le-ai mai desfacut de 2 ani), patentul e bun la orice iar cheia de bicicleta e buna pentru partea cu cioc (desi subdimensionata) la reglajul suspensiei spate. Daca ar fi sa fac dupa capul meu, as pastra trusa originala si 10-11-le fix si as adauga un patent foarte bun -- din ala de stie sa si taie si e mai subtirel dar facut din otel adevarat. Costa cam ~70RON la Bricostore & Co. dar merita. De asemenea, mi-as dosi pe undeva si o pereche de manusi de lucru -- daca tot m-a lovit napasta si trebuie sa surubaresc pe drum, n-as vrea sa ma si ard/tai/zdrelesc. Daca as constata ca mai am ceva loc (si n-as avea voltmetrul pe care il am pe ghidon), mi-as lua 4 sigurante de 15A (albastre) si un multimetru, poate chiar simplificat (sub forma unui tester de 12V) -- ideea fiind ca, cel putin la Virago, daca ai sub 12V la bornele bateriei (chiar si cu foarte putin), electromotorul se invarte dar scanteie nu mai ai. Daca ar fi sa exageram, mi-as lua si un set de petice calde si o sticla de 2L cu benzina Daca ar fi sa nu exageram, mi-as lua un motor de touring serios ) @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 O intrebare pentru oricine stie: La ce este necesara cheia inelara de 27? Daca japonezul a pus-o in trusa trebuie sa fie ceva dar uitandu-ma prin Haynes nu mi-am dat seama de utilitatea ei. Eu plecam la drum cu cele necesare pentru o pana ( camere, surubelnite late, pompa ) si cu set 6-22 de fixe si inelare cu cot. Daca este necesar si un 27 nu-i bai, se cumpara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Ma gandesc (e din ghicite acuma) ca merge fie la axe, fie la directie, fie la axa basculei. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Salut, Are cineva poze cu un sasiu de XV535 sau stie vre-un link unde se gaseste asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) imagine explodata cu lista componente: http://www.cmsnl.com/yamaha-xv535tc-1987_m...slist/D-01.html daca mai cotrobai prin site gasesti si modele din alti ani. plus multe alte repere. Editat August 30, 2010 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Pentru Eol : http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycl...-xv535a/o/m7907 E un alt site, dar cred ca sunt aceleasi poze, imi place nivelul de zoom de aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Va multumesc pentru raspunsuri As mai indrazni cu o intrebare: Stiti cumva o virago cu sasiul modificat(pe forum) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Va multumesc pentru raspunsuri As mai indrazni cu o intrebare: Stiti cumva o virago cu sasiul modificat(pe forum) ? Din cate ma ajuta memoria doar asta a fost data de exemplu ca modificare incluzand si cadrul: /index.php?...00#entry1981898 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.