alex_balea84 Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Aprinderea este dreptunghiulara aflata in cutia cu relee ovala din partea dreapta. Ea este cam cat toata cutia si e prinsa pe spatele respectivei cutii cu 2 suruburi. In ea intra 2 mufe si peste ea se prind celelalte relee inclusiv cel de semnalizare care este al doilea ca marime. Aprinderea nu tacane, doar releul de semnalizare, care joaca si rolul de releu de protectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Pana la urma nu mai schimb releul de semnalizare.....mi-am comandat rezistente de pe Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Aprinderea este dreptunghiulara aflata in cutia cu relee ovala din partea dreapta. Ea este cam cat toata cutia si e prinsa pe spatele respectivei cutii cu 2 suruburi. In ea intra 2 mufe si peste ea se prind celelalte relee inclusiv cel de semnalizare care este al doilea ca marime. Aprinderea nu tacane, doar releul de semnalizare, care joaca si rolul de releu de protectie. Am bagat si eu nasul astazi in cutii si ai dreptate .Si la mine chiar daca acea ,,cutie " arata altfel ,,piesele" sunt pozitionate la fel.O sa incerc sa identific firele dupa schema electrica..macar sa stiu pe viitor cum vin daca va trebui sa ,,improvizez" ceva la semnalizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) Saliutare ! Am doua piese pe care le pot ceda celui care are nevoie, sunt in stare buna(Virago XV 535 '94 2YL) Cel care le doreste suporta doar costul transportului. asfalt fara gropi ! Editat Noiembrie 1, 2010 de moromete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Salut Moromete !Le-as primi eu, daca mai sunt piesele.Daca da, trimit adresa pe PM. Merci . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Salut Moromete !Le-as primi eu, daca mai sunt piesele.Daca da, trimit adresa pe PM. Merci . Piesele sunt, trimite adresa pe mail aici, le trimit ramburs posta romina, e mai ieftin. O sa ai de achitat doar costul postei. asfalt fara gropi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) Salut posesorilor de Viroage si nu numai.Vin cu o rugaminte la voi:intentionez sa achizitionez un 535 ,ideea este ca nu am avut ocazia sa ma ''asez'' pe un astfel de model si as fi interesat daca este vre-un posesor de prin Timisoara sau Resita care ar fi dispus sa-mi ofere ocazia de a vedea cum m-as putea ''impaca'' cu pozitia pe acest model(sunt ceva mai scund...1,70m..). Multumesc anticipat! Editat Noiembrie 1, 2010 de Zacopilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Piesele sunt, trimite adresa pe mail aici, le trimit ramburs posta romina, e mai ieftin.O sa ai de achitat doar costul postei. asfalt fara gropi ! Ti-am trimis adresa si nr. de mobil pe PM. Merci fain, Moromete ! Duminica am profitat de vremea buna, cativa dintre chopper-cruiser-istii din Cluj , si am iesit pana la salina de la Turda, un loc splendid : Am fost si 2 unitati de Virago ; 250, 535 .Poze mai detaliate cu salina gasiti si pe forumul de Cluj la topicul "iesiri cu chopperul".poze ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 E cineva sa imi faca o oferta pentru un rezervor precum cel din imagine, taierea si intarirea cadrului in partea din spate de la Virago ? http://vipjames.blogspot.com/2009/02/virago-bobber.html Ar mai fi cateva, dar astept oferta pentru ce e mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) E cineva sa imi faca o oferta pentru un rezervor precum cel din imagine, taierea si intarirea cadrului in partea din spate de la Virago ? http://vipjames.blogspot.com/2009/02/virago-bobber.html Ar mai fi cateva, dar astept oferta pentru ce e mai sus. Mie imi pare ca acel cadru nu este taiat ..Aripa este modificata si are o ridicatura care mascheaza terminatia cadrului..Sau poate nu.!!! Rezervorul este cu ,,buson"pe mijloc ca al meu dar ,,pare"mai inalt..mai mare..!!!!!! Arata bine jucaria. Editat Noiembrie 2, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Ti-am trimis adresa si nr. de mobil pe PM. Merci fain, Moromete ! Duminica am profitat de vremea buna, cativa dintre chopper-cruiser-istii din Cluj , si am iesit pana la salina de la Turda, un loc splendid : Am fost si 2 unitati de Virago ; 250, 535 .Poze mai detaliate cu salina gasiti si pe forumul de Cluj la topicul "iesiri cu chopperul".poze ; La Turda am fost si eu asta vara, e faina tare salina. S-a muncit acolo nu gluma. La plecare catre Alba am ametit pe shuseaua aia, la cite bucle is acolo. De nu stiu cite ori am ajuns in acela loc. Culmea e ca la mersul catre Turda am nimerit-o din prima. asfalt fara gropi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Mie imi pare ca acel cadru nu este taiat ..Aripa este modificata si are o ridicatura care mascheaza terminatia cadrului..Sau poate nu.!!! Rezervorul este cu ,,buson"pe mijloc ca al meu dar ,,pare"mai inalt..mai mare..!!!!!! Arata bine jucaria. Te rog sa imi arati cateva poze cu motorul tau. Ai ceva postat pe web ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Vand Virago 535, an 1993, stare buna, mici modificari estetice (stop leduri cromat, semnale leduri crom), esapament modificat, etc. Pret 1500 disc. 0731.453.812 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergon Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Salut! Am o intrebare pt posesorii de virago xv 535 mai de prin anii 90. Am descoperit relativ recent ca ghidonul se bracheaza la un unghi mai mare pe stanga decat pe dreapta. Imi este greu sa spun cam cu cate grade ca nu am cum sa-l masor dar diametrul de giratie pe stanga e mai mic cu aproape 2 m decat pe drapta. Am verificat si nu blocheza nimic ghidonul, el ajungand pana la opritori. Intrebarea mea este daca motorul este asa din constructie? A mai observat cineva treaba asta sau o fi avand al meu bube? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarazin Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Salut! Am o intrebare pt posesorii de virago xv 535 mai de prin anii 90. Am descoperit relativ recent ca ghidonul se bracheaza la un unghi mai mare pe stanga decat pe dreapta. Imi este greu sa spun cam cu cate grade ca nu am cum sa-l masor dar diametrul de giratie pe stanga e mai mic cu aproape 2 m decat pe drapta. Am verificat si nu blocheza nimic ghidonul, el ajungand pana la opritori. Intrebarea mea este daca motorul este asa din constructie? A mai observat cineva treaba asta sau o fi avand al meu bube? Multumesc anticipat. salut. la fel e si al consoartei : 535 din 96 (3br). Mesaj completat Salut posesorilor de Viroage si nu numai.Vin cu o rugaminte la voi:intentionez sa achizitionez un 535 ,ideea este ca nu am avut ocazia sa ma ''asez'' pe un astfel de model si as fi interesat daca este vre-un posesor de prin Timisoara sau Resita care ar fi dispus sa-mi ofere ocazia de a vedea cum m-as putea ''impaca'' cu pozitia pe acest model(sunt ceva mai scund...1,70m..). Multumesc anticipat! salut. suna-ma dupa 15:00 every day si vedem ce putem face. 0765 398 782 - gabi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 (editat) Si eu am plimbat Viraga weekend-ul trecut. De fapt, din 12 oct de cand am luat permisul, circul zilnic cu ea. Am si uitat ca am masina ... Sa vedem cat mai pot forta vremea ... Asfalt uscat ! Editat Noiembrie 4, 2010 de Orvo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Frumoase poze Orvo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Si eu am plimbat Viraga weekend-ul trecut. De fapt, din 12 oct de cand am luat permisul, circul zilnic cu ea. Am si uitat ca am masina ... Sa vedem cat mai pot forta vremea ... Asfalt uscat ! Superbe fotografiile.....poti sa faci un calendar (doar de toamna) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Ceva posesori de xv750 pe aici ? Doresc si eu o parere obiectiva in legatura cu aceasta mobra deoarece inca mai stau in dubiu intre Viroaga de 750 si Vulcanul de 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Dragi Viragomani Am o intrebare, in actele germane(cartea de identitate) cu care a fost insotita Viraga mea 535 din 1987 model american(importata in Germania) scrie undeva la observatii ca aceasta a fost redusa ca putere prin adaugarea unei reductii de 17 mm in sistemul de evacuare astfel fiind redusa la doar 25 KW, aveti idee unde ar putea fi pusa aceasta reductie. Multumesc, THE TRUCKER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 (editat) Cred ca-i o greseala de traducere. Niciodata, un producator nu obtureaza evacuarea in scopul limitarii puterii. Limitarea se face simplu din alimentare, limitand admisia, carburatia, in unele cazuri turatia(electronic)... Reductia de care pomenesti poate fii pe admisie(in coturile carburilor). Editat Noiembrie 5, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Cred ca-i o greseala de traducere. Niciodata, un producator nu obtureaza evacuarea in scopul limitarii puterii. Limitarea se face simplu din alimentare, limitand admisia, carburatia, in unele cazuri turatia(electronic)... Reductia de care pomenesti poate fii pe admisie(in coturile carburilor). reducerea de putere se face pe admisie, prin obturare, prin jigloare, sau pe evacuare, la fel prin obturare. eu pe a mea am verificat-o pe admisie, nu-i acolo limitata, mai am evacuarea. si a mea ii din jermania asfalt fara gropi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 ...sau pe evacuare, la fel prin obturare... Pe ce te bazezi la aceasta afirmatie? Care-i logica? O evacuare obturata reduce intradevar performanta unui motor, dar aceasta nu se face voit de nici un fabricant pentru simplul motiv ca efectul este distructiv pentru motor. Comportament de toba infundata ce creaza numai neajunsuri! Creste consumul inutil, uzuri suplimentare, camera de ardere neaerisita suficent, incalzire si supraincalzire, ardere neterminata ce continua in galeria de evacuare, etc(cateva ex) numai dezavantaje. Scopul evacuarii este de limitare a zgomotului, iar la 2T toba are si functie de alimentare(dar asta nu face obiectul acestei discutii). Nu-i mai simplu sa limitezi cantitatea de aer si benzina, iar daca ai facuto ce rol mai are toba poate sa si lipseasca, motorul tot nu poate mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 (editat) si in actele nemtesti ale motorului meu scrie acelasi lucru: limitare la 25 kw si viteza maxima de 140 km/h prin bucse obturatoare in coturile de evacuare. RAR a scris in CIV 34 kw. e vorba de un 2yl din '93. va trebui sa schimb in curand discurile si arcurile ambreiajului si cu ocazia asta am sa vad ce si cum cu evacuarea. desi ma roade curiozitatea de cand am motoru' asta (din august '09) nu am ajuns sa desfac evacuarea. pe de alta parte nu am incercat niciodata o viteza mai mare de 135 km/h si nu stiu daca e sau inca e limitata puterea (se vede ca proprietarul anterior a cautat personalizarea motorului, si cine stie, poate a scapat ele bucsele alea). Editat Noiembrie 5, 2010 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Nu ma bazez decat pe cea ce scrie in documente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.