Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai nene tipul asta Darian e un artist...jos palaria

Masina de brodat (Brother, Juki, ce o fi), vrei sa zici, nu?

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sheile (tapitat si cusatura) - by Darian

Broderie - by Dkid, cu grafica mea

 

9e8ab112.jpg

15c98acf.jpg

d9b23e42.jpg

 

O scurta recapitulare a lucrarilor:

 

- semnalizari spate Bullet

- stop led de pe Louis

- semnalizari fata Bullseyes

- cadru + bascula vopsite electrostatic, restul la cabina

- sheile la Darian+Dkid

- ghidon dragbar TRW

- pompa frana + suport ambreiaj + manete de Suzuki V-Strom 2006

- oglinzi LiveToRide

- disc frana vopsit electrostatic si luat la strung unde calca placuta

- risere custom, facute la strung

- capace motor + furci fata lustruite

- telescoape spate vopsite

- claxon de Mercedes W126

- mutat indicatorii din bord (nu mai aveau loc din cauza riserelor) in capacul din dreapta

- esapament stock (inca)

 

Toate cele bune & Asfalt uscat !

Editat de Orvo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos @Orvo! Oricum daca mai alte planuri iti doresc spor la treaba!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima strigare pentru coburi......in w-e scap de ei..... :huh:

Ahoi! Daca mai ai rabdare le arat la baietii din club si poate le ia careava :crack: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sheile (tapitat si cusatura) - by Darian

Broderie - by Dkid, cu grafica mea

 

Grozava mobra a iesit din mainile tale,iar lucrarea lui Darian....a meritat asteptarea!Sa o stapanesti sanatos si sa ne vedem pe asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am gasit o problema la 535-ul meu:)) Daca il pornesc, il las la relanti si pun mana in spate la tobe, la toba de la cilindrul din fata abia pot sa o tin de tare ce sufla si la aia din spate abia adie ca un vant cald de vara... Plus ca si capatul de toba de la cilindru din spate e negru si la cilindru din fata e curat ca lacrima. Si cand il pornesc dimineata pe racoare iese fum numa de la cilindu din spate. Mentionez ca tobele sunt schimbate, nu sunt originale. Stie cineva ce problema ar putea avea, a mai avut cineva problema asta?

 

Multumesc anticipat :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am gasit o problema la 535-ul meu:)) Daca il pornesc, il las la relanti si pun mana in spate la tobe, la toba de la cilindrul din fata abia pot sa o tin de tare ce sufla si la aia din spate abia adie ca un vant cald de vara... Plus ca si capatul de toba de la cilindru din spate e negru si la cilindru din fata e curat ca lacrima. Si cand il pornesc dimineata pe racoare iese fum numa de la cilindu din spate. Mentionez ca tobele sunt schimbate, nu sunt originale. Stie cineva ce problema ar putea avea, a mai avut cineva problema asta?

 

Multumesc anticipat :huh:

 

Posibil daca ai evacuare pe fiecare cilindru in parte (fara toba de foc ..intermediara) sa descoperi ca un cilindru nu lucreaza...Cauze..pot fi destule..:merge inecat...posibil reglaj carburatie,bujie nashpa..conexiuni bobina inductie proaste si ba merge ba nu merge..etc .verifica si tu pe rand,vezi cum este bujia..ai scanteie tot timpul pe cilindru..ai prea multa benzina in el..etc...

 

Masina de brodat (Brother, Juki, ce o fi), vrei sa zici, nu?

 

@Dexter

 

Care-i treaba cu masina de brodat ca m-ai pierdut aici ,sau este doar ,,ironie" ?!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare viragisti,

 

Spuneti-mi si mie cum fac sa suspend motoreta cu niste chingi (tre sa-i schimb cauciucurile si semeringurile de la furca). M-am chinuit cu un cric de masina si n-am rezolvat mare lucru. Sunt inca in cautare de solutii..

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus buji noi, am facut 200 km cu ele. Motoru merge foarte bine, trage nu am treaba. Eu m-am gandit ca probabil e compresia mai mica pe cilindru din spate, ma gandeam ca e mai uzat ca nu are racire asa buna... nu am ideie, scanteie ii da, am sa incerc sa sincronizez si carburatoarele si sa verific compresia cu un manometru ceva. Poate, poate gasesc problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare viragisti,

 

Spuneti-mi si mie cum fac sa suspend motoreta cu niste chingi (tre sa-i schimb cauciucurile si semeringurile de la furca). M-am chinuit cu un cric de masina si n-am rezolvat mare lucru. Sunt inca in cautare de solutii..

 

Numai bine

este greu sa schimbi semeringurile si uleiul la furca ? trebuie ceva anume ? semeringuri pt o furca de virago 250 , ai idee unde gasesc ? merci , numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este greu sa schimbi semeringurile si uleiul la furca ? trebuie ceva anume ? semeringuri pt o furca de virago 250 , ai idee unde gasesc ? merci , numai bine

 

Vezi cu cateva posturi in urma !

 

Legat de suspendare, eu am prins un carlig in tavanul garajului. Carligul l-am prins prin tavan intr-o bara de fier care traverseaza toate grinzile.

Cu un troliu home-made si cu o chinga de camion am suspendat motorul:

 

526924ef.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi cu cateva posturi in urma !

 

daca te referi la postarea ta , am gasit-o , merci mult...inca ceva , daca supureaza putin telescopul , este bai mare ? ( problema este ca se scurge pe placutele de frana ), trebuie schimbat semeringul sau se poate face ceva provizoriu pt impiedicarea scurgerii , pana la o schimbare ulterioara a semeringului ?...si inca ceva...la o mica cazatura , aproape de pe loc , pe partea dreapta , s-a strambat putin ghidonul si nici nu-mi dau seama de unde , cum se poate indrepta (la bicicleta tinea-i roata intre picioare...si gata) :huh: ? la motor cum fac ? merci mult si scuze pt atatea nelamuriri... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

Care-i treaba cu masina de brodat ca m-ai pierdut aici ,sau este doar ,,ironie" ?!!

Incercam doar sa fiu politically correct, chit ca asta e impotriva modei prin tara. Am tot respectul fata de cei doi mesteri de sei, dar broderia din poza e facuta de masina. Evident, cineva a pregatit materialul si l-a pus in masina si altcineva a trasat poza (raster -> vector) si a ales culorile de ata etc. -- tot respectul pentru ei. Dar broderia tot de masina e facuta si nu mi se parea sportiv sa felicit un om pentru munca unei masini.

 

Just my 2 cents,

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi cu cateva posturi in urma !

 

daca te referi la postarea ta , am gasit-o , merci mult...inca ceva , daca supureaza putin telescopul , este bai mare ? ( problema este ca se scurge pe placutele de frana ), trebuie schimbat semeringul sau se poate face ceva provizoriu pt impiedicarea scurgerii , pana la o schimbare ulterioara a semeringului ?...si inca ceva...la o mica cazatura , aproape de pe loc , pe partea dreapta , s-a strambat putin ghidonul si nici nu-mi dau seama de unde , cum se poate indrepta (la bicicleta tinea-i roata intre picioare...si gata) :huh: ? la motor cum fac ? merci mult si scuze pt atatea nelamuriri... :crack:

 

salut !

 

strimbatura am avut si eu, mi-a cazut motorul pe o parte, si m-am trezit cu ghidonul strimb.

eu am inaltatoare pentru ghidon.

a trebuit sa dau ghidonul jos, am desfacut inaltatoarele de pe jugul superior, am scos prezoanele din inaltatoare si le-am indreptat.

asta a fost una din dati.

inca una de la un accident, tamponat cu frontal cu o masina.

aia a fost mai trista, am avut tevile si jugurile strimbe, au trebuit schimbate.

daca nu ai inaltatoare este o posibilitate sa se fi deplasat jugurile, slabesti surubul de prindere a jugurilor, inclusiv

cele de prindere a tevilor in juguri si incerci sa le aduci inapoi pe pozitie.

 

sper sa nu ai jugurile sau tevile strimbe.

bafta.

 

asfalt fara gropi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercam doar sa fiu politically correct, chit ca asta e impotriva modei prin tara. Am tot respectul fata de cei doi mesteri de sei, dar broderia din poza e facuta de masina. Evident, cineva a pregatit materialul si l-a pus in masina si altcineva a trasat poza (raster -> vector) si a ales culorile de ata etc. -- tot respectul pentru ei. Dar broderia tot de masina e facuta si nu mi se parea sportiv sa felicit un om pentru munca unei masini.

 

Just my 2 cents,

@Dexter

Omule sunt de acord cu tine ,lucrarea (broderia) e facuta cu o masina,dar eu nu la calitatea broderiei in sine am facut referire,ci la lucrare in ansamblu.Saua arata ca si cand a iesit de pe poarta fabricii si ma indoiesc ca Darian este utilat ca intr-o fabrica.Unele operatiuni cred ca le-a executat manual.

Iar in opinia mea daca a facut totul de la un capat la altul cu un minim de utilaje iar rezultatul este foarte profesionist atunci da-mi voie sa-mi sustin parerea ca este un tip indemanatic tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercam doar sa fiu politically correct, chit ca asta e impotriva modei prin tara. Am tot respectul fata de cei doi mesteri de sei, dar broderia din poza e facuta de masina. Evident, cineva a pregatit materialul si l-a pus in masina si altcineva a trasat poza (raster -> vector) si a ales culorile de ata etc. -- tot respectul pentru ei. Dar broderia tot de masina e facuta si nu mi se parea sportiv sa felicit un om pentru munca unei masini.

 

Just my 2 cents,

@Dexter

 

OK ..si daca iti pun in fata o masina de ,,brodat" imi faci ceva la fel ..dupa desenul meu ??!!

 

Mane..chiar daca sunt bijutier si stiui sa imi repar singur de la A la Z masina ..stiu sa cos la masina (panza sau piele) ..crede-ma ca tot la cineva gen Darian sau x sau y apelez..Vezi ,asa suntem noi romanii ,stim sa facem de toate dar nimic perfect .iar cand cineva face ceva de calitate ii stergem meritele si laudam inventatorul acului de cusut.Masina aia este un simplu fier care fara talentul unui om ,,RAMANE UN SIMPLU FIER".

 

Omule,de cand ai trecut la HD ai devenit ,,rau"..:huh:) Comentariu gratuit ..fara suparare.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK ..si daca iti pun in fata o masina de ,,brodat" imi faci ceva la fel ..dupa desenul meu ??!!

Da. Ultimele modele de Brother inteleg chiar JPEG (stiu sa traseze singure) asa ca ar fi suficient sa vii cu poza sau sa-ti scanez schita si sa retusez nitel scanarea ca sa evidentiez contururile si sa filtrez tonurile de culoare (dithering de la numarul de culori din scanare la numarul de culori din papiote).

 

E treaba de 1/2h pentru mine si de pana intr-o ora pentru masina (depinde de material, de ata, de setari etc.)

 

Mane..chiar daca sunt bijutier si stiui sa imi repar singur de la A la Z masina ..stiu sa cos la masina (panza sau piele) ..crede-ma ca tot la cineva gen Darian sau x sau y apelez..Vezi ,asa suntem noi romanii ,stim sa facem de toate dar nimic perfect .iar cand cineva face ceva de calitate ii stergem meritele si laudam inventatorul acului de cusut.Masina aia este un simplu fier care fara talentul unui om ,,RAMANE UN SIMPLU FIER".

Ma repet, ma refeream strict la broderie si intentia replicii mele era "Sa dam Cezarului ce e al Cezarului". Am vazut lucrarile lui Darian si pe aici pe forum, si in realitate, si nu am nici un repros de facut. Daca mai ramaneam in tara (si, deci, continuam sa calaresc pe Virago in 2), fix la el m-as fi dus sa-mi faca saua pasagerului mai comfortabila. Nu vroiam sa sterg meritul pe drept al nimanui, cu atat mai putin la capitolul tapiterie de care nu m-am legat :-)

 

Omule,de cand ai trecut la HD ai devenit ,,rau"..:huh:) Comentariu gratuit ..fara suparare.

Mi-as fi dorit tare mult sa trec la Kawasaki Vulcan VN900 Classic Light Tourer, dar intrucat nu se vinde pe aici (iar reprezentantele Yamaha si Suzuki n-au fost nici macar in stare sa-mi faca o cotatie in timp util), singura alternativa ramasa a fost H-D. Restul e istorie ...

Nici o suparare ;-)

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...