Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai cam baut azi noapte bag seama... acelasi raspuns l-ai mai dat cu cateva randuri mai sus. :P

:blbl:

 

Si sa nu fiu offtopic: www.fc-moto.de

 

e, poate.........scuze dar mi s-a schimbat pagina, imi aparea tip "outline" si nu-mi vedeam posturile mele.

am rezolvat problema acuma ca-s treaz. :P

 

Mesaj completat

sal, am ceva probleme cu electromotorul, mi s-au dus periile de tot, s-au macinat acolo..... si nu am gasit nicaieri, am gasit ceva dar is 88 lei/buc. si mie-mi trebuie 4....f. scumpe, puteti sa ma ajutati careva, ceva sfaturi.....incerc sa rezolv problema pe plan local, dar nu stiu daca o sa reusesc; daca ati mai schimbat careva perii, spuneti-mi si mie de unde le-ati luat, pls.

 

model electromotor: MITSUBA SM-8219 12V 0,6KW

Yamaha Virago XV 535 1987/1991 2GV/2YL

 

periile care le-am gasit eu la 88 lei/buc. au urmatoarea dimensiune: 13,2 x 9,9 x 5,9

s-ar putea sa fie compatibile perii SM-13, dar nu sunt sigur.

 

THX.

 

P.S.:cand termina de "Initializing Attachments..." o sa pun si poza cu suportul pt. perii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blbl: tin pumnii stransi pentru prima ta tura cu ea in actuala forma. Respectele mele!
Astept sa facem o tura impreuna.Spor la munca.

 

 

Multumesc !

Am reusit Sambata noaptea (de fapt pe la 4 dimineata) s-o pornesc, dupa multe emotii ... Intai am bagat benzina si a inceput sa picure pe la robinetul de benzina ... A trebuit sa-l dau jos, sa-l desfac, si sa observ ca la revizionare am pus un Oring aiurea ... e o placere sa dai jos robinetul cu bascula montata ... am muncit vreo 2 ore pana l-am refacut si remontat ...

Dau s-o pornesc ... nimic, dar macar era etans robinetul.

Scanteie ... ia-o de unde nu-i.

Desfac bobinele si-mi dau seama ca de fapt suportul lor ar trebui sa-si ia masa din cadru. Am smirgluit frumos zonele de contact, crezand ca dupa din cauza vopselei (stratul e gros la vopsire electrostatica) nu mai am masa. Montat totul la loc ... la fel, pauza. Aici deja m-am panicat ... Am luata iarasi la purecat instalatia si bineinteles ca am gasit doua mufe inversate ... Puse la locul lor, cheie si BRUM BRUM ... motorul a pornit "la sfert" !

 

A inceput sa iasa fum nasol de pe sub rezervor si iarasi m-am panicat pentru o fractiune de secunda, da mi-am dat seama ca de fapt e vaselina pe care am pus-o sa-mi tina pe pozitie inelele de etansare de la esapament, cand l-am montat.

 

Sambata trebuiau sa-mi ajunga si sheile de la Darian, dar se pare ca "a uitat" sa cheme curierul ... asa ca pana Marti nici o sansa sa ajunga la mine ... Recunosc ca mi-a sarit ceva tensiunea cand l-am sunat si a zis ca ii pare rau ca a uitat ... dar asta e ... asteptam.

 

Dupa ce motorul a stat cateva luni cu busonul de golire ulei desfacut, nu mi-au ajuns cei 3 litrii de ulei pregatiti pentru schimb, se pare ca s-a scurt tot. Cartea spune in felul urmator: cantitate totala: 3,2 litrii. Schimb cu filtru: 2,8 litrii, schimb fara filtru: 2,6 litrii. Se pare ca la mine s-au scurs toti cei 3,2 litrii, asa ca azi trebuie sa mai iau 1l, sa completez, pentru ca n-am avut decat 3L pregatiti (Motul 20W-50).

 

Revin cu poze si detalii, sunt curios cum au iesit sheile .... Sper ca nu uita iarasi Darian sa le puna la curier ...

Mesaj completat

dc3637ca.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nene tipul asta Darian e un artist...jos palaria

Masina de brodat (Brother, Juki, ce o fi), vrei sa zici, nu?

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sheile (tapitat si cusatura) - by Darian

Broderie - by Dkid, cu grafica mea

 

9e8ab112.jpg

15c98acf.jpg

d9b23e42.jpg

 

O scurta recapitulare a lucrarilor:

 

- semnalizari spate Bullet

- stop led de pe Louis

- semnalizari fata Bullseyes

- cadru + bascula vopsite electrostatic, restul la cabina

- sheile la Darian+Dkid

- ghidon dragbar TRW

- pompa frana + suport ambreiaj + manete de Suzuki V-Strom 2006

- oglinzi LiveToRide

- disc frana vopsit electrostatic si luat la strung unde calca placuta

- risere custom, facute la strung

- capace motor + furci fata lustruite

- telescoape spate vopsite

- claxon de Mercedes W126

- mutat indicatorii din bord (nu mai aveau loc din cauza riserelor) in capacul din dreapta

- esapament stock (inca)

 

Toate cele bune & Asfalt uscat !

Editat de Orvo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos @Orvo! Oricum daca mai alte planuri iti doresc spor la treaba!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima strigare pentru coburi......in w-e scap de ei..... :huh:

Ahoi! Daca mai ai rabdare le arat la baietii din club si poate le ia careava :crack: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sheile (tapitat si cusatura) - by Darian

Broderie - by Dkid, cu grafica mea

 

Grozava mobra a iesit din mainile tale,iar lucrarea lui Darian....a meritat asteptarea!Sa o stapanesti sanatos si sa ne vedem pe asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am gasit o problema la 535-ul meu:)) Daca il pornesc, il las la relanti si pun mana in spate la tobe, la toba de la cilindrul din fata abia pot sa o tin de tare ce sufla si la aia din spate abia adie ca un vant cald de vara... Plus ca si capatul de toba de la cilindru din spate e negru si la cilindru din fata e curat ca lacrima. Si cand il pornesc dimineata pe racoare iese fum numa de la cilindu din spate. Mentionez ca tobele sunt schimbate, nu sunt originale. Stie cineva ce problema ar putea avea, a mai avut cineva problema asta?

 

Multumesc anticipat :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am gasit o problema la 535-ul meu:)) Daca il pornesc, il las la relanti si pun mana in spate la tobe, la toba de la cilindrul din fata abia pot sa o tin de tare ce sufla si la aia din spate abia adie ca un vant cald de vara... Plus ca si capatul de toba de la cilindru din spate e negru si la cilindru din fata e curat ca lacrima. Si cand il pornesc dimineata pe racoare iese fum numa de la cilindu din spate. Mentionez ca tobele sunt schimbate, nu sunt originale. Stie cineva ce problema ar putea avea, a mai avut cineva problema asta?

 

Multumesc anticipat :huh:

 

Posibil daca ai evacuare pe fiecare cilindru in parte (fara toba de foc ..intermediara) sa descoperi ca un cilindru nu lucreaza...Cauze..pot fi destule..:merge inecat...posibil reglaj carburatie,bujie nashpa..conexiuni bobina inductie proaste si ba merge ba nu merge..etc .verifica si tu pe rand,vezi cum este bujia..ai scanteie tot timpul pe cilindru..ai prea multa benzina in el..etc...

 

Masina de brodat (Brother, Juki, ce o fi), vrei sa zici, nu?

 

@Dexter

 

Care-i treaba cu masina de brodat ca m-ai pierdut aici ,sau este doar ,,ironie" ?!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare viragisti,

 

Spuneti-mi si mie cum fac sa suspend motoreta cu niste chingi (tre sa-i schimb cauciucurile si semeringurile de la furca). M-am chinuit cu un cric de masina si n-am rezolvat mare lucru. Sunt inca in cautare de solutii..

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus buji noi, am facut 200 km cu ele. Motoru merge foarte bine, trage nu am treaba. Eu m-am gandit ca probabil e compresia mai mica pe cilindru din spate, ma gandeam ca e mai uzat ca nu are racire asa buna... nu am ideie, scanteie ii da, am sa incerc sa sincronizez si carburatoarele si sa verific compresia cu un manometru ceva. Poate, poate gasesc problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare viragisti,

 

Spuneti-mi si mie cum fac sa suspend motoreta cu niste chingi (tre sa-i schimb cauciucurile si semeringurile de la furca). M-am chinuit cu un cric de masina si n-am rezolvat mare lucru. Sunt inca in cautare de solutii..

 

Numai bine

este greu sa schimbi semeringurile si uleiul la furca ? trebuie ceva anume ? semeringuri pt o furca de virago 250 , ai idee unde gasesc ? merci , numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este greu sa schimbi semeringurile si uleiul la furca ? trebuie ceva anume ? semeringuri pt o furca de virago 250 , ai idee unde gasesc ? merci , numai bine

 

Vezi cu cateva posturi in urma !

 

Legat de suspendare, eu am prins un carlig in tavanul garajului. Carligul l-am prins prin tavan intr-o bara de fier care traverseaza toate grinzile.

Cu un troliu home-made si cu o chinga de camion am suspendat motorul:

 

526924ef.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi cu cateva posturi in urma !

 

daca te referi la postarea ta , am gasit-o , merci mult...inca ceva , daca supureaza putin telescopul , este bai mare ? ( problema este ca se scurge pe placutele de frana ), trebuie schimbat semeringul sau se poate face ceva provizoriu pt impiedicarea scurgerii , pana la o schimbare ulterioara a semeringului ?...si inca ceva...la o mica cazatura , aproape de pe loc , pe partea dreapta , s-a strambat putin ghidonul si nici nu-mi dau seama de unde , cum se poate indrepta (la bicicleta tinea-i roata intre picioare...si gata) :huh: ? la motor cum fac ? merci mult si scuze pt atatea nelamuriri... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

Care-i treaba cu masina de brodat ca m-ai pierdut aici ,sau este doar ,,ironie" ?!!

Incercam doar sa fiu politically correct, chit ca asta e impotriva modei prin tara. Am tot respectul fata de cei doi mesteri de sei, dar broderia din poza e facuta de masina. Evident, cineva a pregatit materialul si l-a pus in masina si altcineva a trasat poza (raster -> vector) si a ales culorile de ata etc. -- tot respectul pentru ei. Dar broderia tot de masina e facuta si nu mi se parea sportiv sa felicit un om pentru munca unei masini.

 

Just my 2 cents,

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi cu cateva posturi in urma !

 

daca te referi la postarea ta , am gasit-o , merci mult...inca ceva , daca supureaza putin telescopul , este bai mare ? ( problema este ca se scurge pe placutele de frana ), trebuie schimbat semeringul sau se poate face ceva provizoriu pt impiedicarea scurgerii , pana la o schimbare ulterioara a semeringului ?...si inca ceva...la o mica cazatura , aproape de pe loc , pe partea dreapta , s-a strambat putin ghidonul si nici nu-mi dau seama de unde , cum se poate indrepta (la bicicleta tinea-i roata intre picioare...si gata) :huh: ? la motor cum fac ? merci mult si scuze pt atatea nelamuriri... :crack:

 

salut !

 

strimbatura am avut si eu, mi-a cazut motorul pe o parte, si m-am trezit cu ghidonul strimb.

eu am inaltatoare pentru ghidon.

a trebuit sa dau ghidonul jos, am desfacut inaltatoarele de pe jugul superior, am scos prezoanele din inaltatoare si le-am indreptat.

asta a fost una din dati.

inca una de la un accident, tamponat cu frontal cu o masina.

aia a fost mai trista, am avut tevile si jugurile strimbe, au trebuit schimbate.

daca nu ai inaltatoare este o posibilitate sa se fi deplasat jugurile, slabesti surubul de prindere a jugurilor, inclusiv

cele de prindere a tevilor in juguri si incerci sa le aduci inapoi pe pozitie.

 

sper sa nu ai jugurile sau tevile strimbe.

bafta.

 

asfalt fara gropi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...