chipu08 Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Eu am avut aceeasi problema, am cumparat si un releu nou ca sa constat ca nu se intampla nimic cu cel nou, am gasit doua ghiduri de verificare si reparatii, sunt in engleza dar cred ca va descurcati chiar cu Google Translate, m-am apucat la un moment dat de traducere dar nu am terminat. Aceste ghiduri spun aproximativ acelasi lucru, dar este bine sa le cititi pe amandoua, sunt anumite chichite. Eu am rezolvat problema si nu o sa va vina sa credeti de unde, de la contactele contactului cu cheie, a mea este din '87 din prima serie, americana, aveam o cadere de 2 V pe contact, am pus direct un fir de la releul de incarcare la plusul bateriei si Evrika a revenit incarcarea la normal la 14,5 V. Va pun mai jos aceste ghiduri, treceti cu atentie prin ele faceti toate verificarile inainte sa luati hotararea de a cumpara un releu, cumpararea unui alternator sau rebobinarea acestuia. Troubleshooting-3P-PMG-&-RR.pdffault-finding-diagram.pdf Asfalt uscat !!! Cu stima, mersi, sper sa o rezolv si eu bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elvantin Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Domnilor, problema mare: Virago XV 750 1994, nu mai merge decat intr-un piston... de pornit porneste, se balbaie ce se balbaie intr-un piston dupa care moare. vi s-a intamplat asa ceva pana acum? (bujiile sunt noi, nu sunt inecate iar fisele sunt in regula) astept parerile voastre. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Parca era ceva in manualul de service... Schimba fisele intre ele. Daca merge celalalt piston e din aprindere, daca nu, e din carburatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 cu respecte tuturor..... daca aveti careva un manual in romana pt virago 250 mi-ar fi de folos.... sau macar detalii tehnice ..vb aia si sub forma de rar sau alt fel .... daca da un semn la id augustincimpean .... rog foarte mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 :scratch: Ti-l dau in engleza si-l duci la tradus. E bine asa?!? Unde ai auzit tu de manual de viroaga in romana?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elvantin Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Parca era ceva in manualul de service... Schimba fisele intre ele. Daca merge celalalt piston e din aprindere, daca nu, e din carburatie... Deci am facut niste teste si bobina de inductie nu-i. am scos bujia din cilindrul 2 (ala din fata).. adica cel care nu porneste, am lasat-o pe cilindru, am dat la automat si are scanteie de se vede si pe soare. Treaba e ca atunci cand imi porneste in cilindrul #1, bujia de pe cilindrul 2 ramane USCATA. Am concluzionat si eu ca e ceva infundat pe la carburatorul cilindrului 2. Ma voi duce cu ea la spalare/curatare/resincronizare carburatoare. Multam frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Kinzo...cum sa schimbi fisele intre ele ?? Are alt moment de aprindere .Din cate am vazut pe la mine prin carburator ..(si mici fisuri ale membranelor ) ) gunoaiele dicteaza ,,totul"..tu-le in nas..ca am doua filtre si o sita ...si tot infunda gaurelele.Astazi dupa un ,,sut" pana la 160 a inceput sa mearga mult mai rotund.Concluzie: mai bagati mana in gaz din cand in cand ,se mai curata si carburatoarele si supapele..etc .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elvantin Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Kinzo...cum sa schimbi fisele intre ele ?? Are alt moment de aprindere .Din cate am vazut pe la mine prin carburator ..(si mici fisuri ale membranelor ) ) gunoaiele dicteaza ,,totul"..tu-le in nas..ca am doua filtre si o sita ...si tot infunda gaurelele.Astazi dupa un ,,sut" pana la 160 a inceput sa mearga mult mai rotund.Concluzie: mai bagati mana in gaz din cand in cand ,se mai curata si carburatoarele si supapele..etc .. Da, dar cand nu iti mai merge decat 1 cilindru nu prea mai ai in ce gaz sa bagi mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Serghei, chiar daca au alt moment de aprindere, bobina da scanteie ambilor cilindrii simultan. Practic, e un transformator ridicator cu doua infasurari secundare comandate de acelasi primar! Sincer, nu stiu cum si daca se pot schimba fisele intre ele... e posibil sa nu fie suficient de lungi incat sa ajunga de la un cilindru la celalalt. Oricum, se pare ca elvantin si-a cam auto-diagnosticat problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Serghei, chiar daca au alt moment de aprindere, bobina da scanteie ambilor cilindrii simultan. Nu, caci nu e motor boxer de BMW, este in V de Virago ;-) Practic, e un transformator ridicator cu doua infasurari secundare comandate de acelasi primar! Practic, sunt doua bobine de inductie, fiecare comandata separat de cate o iesire a TCI-ului. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Kinzo...cum sa schimbi fisele intre ele ?? Are alt moment de aprindere .Din cate am vazut pe la mine prin carburator ..(si mici fisuri ale membranelor ) ) gunoaiele dicteaza ,,totul"..tu-le in nas..ca am doua filtre si o sita ...si tot infunda gaurelele.Astazi dupa un ,,sut" pana la 160 a inceput sa mearga mult mai rotund.Concluzie: mai bagati mana in gaz din cand in cand ,se mai curata si carburatoarele si supapele..etc .. la mine o membrana era "tunata" cu silcon , cealalta se crapase in cateva locuri si erau destul de tari/batoase . cand au cedat de tot , mergea motoru mai mult nu , in a 4-a nu puteam sa merg nici macar cu 50 la ora , acum cu ma duc pana la 80 cu accelerare din scurt . i-am dat 140 intr-o depasire cu pasager si nici macar nu s-a simtit . parerea mea e sa le schimbi daca ai gauri in ele , ca nu stii cum te lasa . vezi ca ebay.de gasesti la preturi mai modice , gen 40-50 euro bucata . se simte clar diferenta . acuma merge foarte ok , dimineata nu mai sunt nevoit sa trag socul ca sa o pornesc , acceleratie mai buna , vitezele le schimb mai lung , si cand sunt in treapa inferioara , cand vreau sa depasesc si sunt in a 5-a si bag a 4-a din 80 pleaca in 120 fara sa ma stresez , in 3 secunde . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Practic, sunt doua bobine de inductie, fiecare comandata separat de cate o iesire a TCI-ului. @Dexter Asa e, ai dreptate! My bad, nu stiu la ce ma gandeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elvantin Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Practic, sunt doua bobine de inductie, fiecare comandata separat de cate o iesire a TCI-ului. TCI? sau CDI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 (editat) la mine o membrana era "tunata" cu silcon , cealalta se crapase in cateva locuri si erau destul de tari/batoase . cand au cedat de tot , mergea motoru mai mult nu , in a 4-a nu puteam sa merg nici macar cu 50 la ora , acum cu ma duc pana la 80 cu accelerare din scurt . i-am dat 140 intr-o depasire cu pasager si nici macar nu s-a simtit . parerea mea e sa le schimbi daca ai gauri in ele , ca nu stii cum te lasa . vezi ca ebay.de gasesti la preturi mai modice , gen 40-50 euro bucata . se simte clar diferenta . acuma merge foarte ok , dimineata nu mai sunt nevoit sa trag socul ca sa o pornesc , acceleratie mai buna , vitezele le schimb mai lung , si cand sunt in treapa inferioara , cand vreau sa depasesc si sunt in a 5-a si bag a 4-a din 80 pleaca in 120 fara sa ma stresez , in 3 secunde . Deocamdata merg pana cedeaza de tot .Hartie de imprimanta mai am dar cerneala s-a terminat asa ca ,,ciuciu bani"..Pentru mine care merg doar solo si fac drumuri de max 200km pe zi ..inca merge .Stiu ca ce fac eu se cheama ,,carpaceala"..dar nu sunt posibilitati.Macar sezonul asta sa mai tine .Cum vine iarna o bag la pigulit ca am de gand sa cheltui cu ea.Mai vine Mos Niculae cu distributie,Mos Cracica cu membrane si gume..om ,,vidia"..Motorul asta daca este pus la punct si ingrijit iti ofera numai satisfactii. Intrebare : eu am o frana de motor de dracii o ia ...numai ca nu scartaie roata cand inchid gazul de tot..la voi tot asa este ? PS-ma bucur ca pana la urma ai rezolvat-o. Editat Iulie 21, 2011 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Intrebare : eu am o frana de motor de dracii o ia ...numai ca nu scartaie roata cand inchid gazul de tot..la voi tot asa este ? si la mine la fel,mai mult cind e rece, mai mai ca ma arunca de pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 (editat) in frana de motor nu are dc sa se blocheze roata , daca nu reduci mai mult de o treapta . daca reduci din a 5-a in a 2-a si dai drumu la ambreiaj brusc exista mari sanse sa te tavalesti . acum in alta ordine de idei , am avut un mic accident , la categoria passat versus nevasta . din pacate , invingator a fost nevasta , iar motoreta a iesit prea putin sifonata . daune passat : bara fata , plastice , aripa indoita . daune motor : pedala frana spate , ghidon de schimbat la recomandarea service-ului , revopsire aripa pt 1cm2 , picior nevasta julit (traiasca crashbarul si cobul din drepta cu husa in el ) . asa ca , motorul meu v-a intra la revizie mai devreme . am vorbit la service si o sa-i fac urmatoarele : schimbat gume fata-spate , inlocuit ghidon si pedala frana , reglat carburatoare si supape ( ceilalti mai mult ca sigur ca nu s-au uitat la astea ) , verificat cabluri , ambreiaj , servisat furca fata ( ulei si ce mai este pe acolo ) , schimbat placute si saboti , schimbat uleiul . o sa mai ma coste vreo 3-400 roni in plus fata de devizul de asigurari . Editat Iulie 21, 2011 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elvantin Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 in frana de motor nu are dc sa se blocheze roata , daca nu reduci mai mult de o treapta . daca reduci din a 5-a in a 2-a si dai drumu la ambreiaj brusc exista mari sanse sa te tavalesti . acum in alta ordine de idei , am avut un mic accident , la categoria passat versus nevasta . din pacate , invingator a fost nevasta , iar motoreta a iesit prea putin sifonata . daune passat : bara fata , plastice , aripa indoita . daune motor : pedala frana spate , ghidon de schimbat la recomandarea service-ului , revopsire aripa pt 1cm2 , picior nevasta julit (traiasca crashbarul si cobul din drepta cu husa in el ) . asa ca , motorul meu v-a intra la revizie mai devreme . am vorbit la service si o sa-i fac urmatoarele : schimbat gume fata-spate , inlocuit ghidon si pedala frana , reglat carburatoare si supape ( ceilalti mai mult ca sigur ca nu s-au uitat la astea ) , verificat cabluri , ambreiaj , servisat furca fata ( ulei si ce mai este pe acolo ) , schimbat placute si saboti , schimbat uleiul . o sa mai ma coste vreo 3-400 roni in plus fata de devizul de asigurari . grija mare cu asigurarile.. s-ar putea Doamne-fereste sa te trezesti ca dai banutii TOTI din buzunarul propriu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 in frana de motor nu are dc sa se blocheze roata , daca nu reduci mai mult de o treapta . daca reduci din a 5-a in a 2-a si dai drumu la ambreiaj brusc exista mari sanse sa te tavalesti . acum in alta ordine de idei , am avut un mic accident , la categoria passat versus nevasta . din pacate , invingator a fost nevasta , iar motoreta a iesit prea putin sifonata . daune passat : bara fata , plastice , aripa indoita . daune motor : pedala frana spate , ghidon de schimbat la recomandarea service-ului , revopsire aripa pt 1cm2 , picior nevasta julit (traiasca crashbarul si cobul din drepta cu husa in el ) . asa ca , motorul meu v-a intra la revizie mai devreme . am vorbit la service si o sa-i fac urmatoarele : schimbat gume fata-spate , inlocuit ghidon si pedala frana , reglat carburatoare si supape ( ceilalti mai mult ca sigur ca nu s-au uitat la astea ) , verificat cabluri , ambreiaj , servisat furca fata ( ulei si ce mai este pe acolo ) , schimbat placute si saboti , schimbat uleiul . o sa mai ma coste vreo 3-400 roni in plus fata de devizul de asigurari . Nu omule..spuneam de frana de motor cand tai gazul de tot ..nu cand retrogradez..,, scartaitul rotii " era o figura de stil. Imi pare rau de belea..Bine ca nu a fost mai grav pentru voi,fierul se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 nu dau nici un leu din buzunar . devizul e doar de 11mil , iar asigurarea pe caare fac este la uniqa , iar oamenii platesc , nu au nici o treaba , in special la sume din astea astronomice . oricum , ala cascase niste ochi cand a vazut un deviz asa de mic la moto , nu-i venea sa creada , si a zis ca nu-i nici o problema . @Serghei , am crezut ca la retrogadare . oricum , nici cand inchizi gazul si intri in simpla frana de motor nu ar trebui sa blocheze roata , cel mult sa te zguduie putin ca si cand te-ai duce in cap . nu explic bine poate doar dupa bere multa imi vin in cap si termenii , dar cred ca ai inteles ce am avu de zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Revin cu poze, latime ghidon - 73 cm, inaltime risere - 9,5 cm de la jug superior la mijlocul ghidonului sau 11,5 cm pana la inaltimea maxima a prinderii de ghidon. Dau la schimb T-bar + risere + mansoane custom + bonus o oglinda stanga CU set prinderi ghidon + mansoane standard virago 535. Cel care doreste sa faca acest schimb va plati taxele de curierat, din motive evidente, ofer mult mai multe ptr doua chestii care imi sunt necesare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Poze cu fostul meu Virago.....pentru curiosi: 1. 2. 3. 4. Ma bucur ca e in maini bune si asta-i o multumire sufleteasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 TCI? sau CDI? TCI, toata seria Virago a avut TCI. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Poze cu fostul meu Virago.....pentru curiosi: 1. 2. 3. 4. Ma bucur ca e in maini bune si asta-i o multumire sufleteasca! Sa inteleg ca esti in cardasie cu sectia de transplant hepatic de la Fundeni....sau care este treaba..????!! De ce tii neaparat sa imi faci sange rau,daca vede nevasta fotografiile iar imi face capul mare .....: ,,pai uite ,ca altul poate ..pe tine te doare in poponeata".......etc etc etc ... Foarte reusita omule.Daca zici ca a ajuns in mainin bune ,cu atat mai bine.Sa o stapaneasca sanatos ,ca lucrurile bune sunt rare ...restul il stii din reclama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) Multumesc de compliment, oricum partea cu vopsitul si accesoriile a fost idea clientului, eu doar le-am pus in practica! Oricum eu aveam alte planuri cu ea dar intre timp mi-am luat dragstar-ul de 1100cc l-am facut cam 30-40% cat vreau eu sa-l fac dar ma tem ca am sa-l vand pe asta si dupa aia imi i-au un dragstar classic ca ala e pasiunea mea si sigur pe ala nu-l mai dau! Editat Iulie 26, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 (editat) Model: Virago XV535 VIN: 2YL029866 Km: 46.000 Cilindree: 531 cm³ Putere: 34 kW (46 PS) Fabricatie: 1991 Proprietari: 3 ITP: 10/2011 Culoare: negru metalizat Transmisie: cardan ================================ Cadrul a fost sablat si vopsit in camp electrostatic, furca si capacele de motor au fost polishate, multe piese noi, de la simeringuri de furca la rulmenti, baterie, instalatie electrica refacuta, robinet electric benzina cu garnituri noi, rezervor, aripi, capace vopsite la cabina, negru sidef cu lac perla (palinal). Dragbar cu pompa frana din 2006, maneta frana cu reglaj, etrier reconditionat cu piston si garnituri noi, semnalizari fata/spate si stop custom, mansoane si oglinzi custom, geanta piele louis, shei custom cu broderie (darian&dkid), ultima revizie (aprilie 2011) a inclus: placute frana, filtru benzina, ulei + filtru, ulei furca + simeringuri, ulei cardan, lichid frana, pe spate anvelopa lata Dunlop K555, pe fata Metzler. Se accepta orice proba / test, motocicleta arata si merge foarte bine. ================================ Tel. 0752.246.508 / Timisoara ================================ Pret: 2050 Euro ================================ Link anunt: mobile.ro Link anunt: bikeshop.ro ==================================== Motiv vanzare: vreau sa trec pe un XVS950, sau daca nu ies socotile, macar pe un XVS1100 .... Editat Iulie 29, 2011 de Orvo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.