dorutrucker Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) Cu father am vorbit, am luat de la el un rezervor auxiliar, dar carb-urile nu le mai are. O sa incerc la Thomas Bodon, dar e putin probabil sa gasesc, pentru ca de obicei carburatoarele se dau printre primele. In cazul in care le vrei noi exista LIFAN care face modelul 400 cmc si carburatoarele sunt la fel incearca si acolo acesta este link-ul tot in acest site poti sa vezi si lifan-ul 400 de la care se potrivesc toate accesoriile. Editat Ianuarie 31, 2012 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 daca are cineva,m-ar interesa niste risere pt ghidonul clasic de virago. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frank Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 daca are cineva,m-ar interesa niste risere pt ghidonul clasic de virago. vrei sa spui risere originale de virago? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 vrei sa spui risere originale de virago? Acum am tot risere orginale virago dar sunt pt ghidonul tip dragbar si acum incerc sa-mi schimb ghidonul facand rost de riserele potrivite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Am si eu o intrebare. AM incercat sa-mi pornesc viroaga fiind bagata in viteaza. Am tinut evident ambreiajul apasat... insa motocicleta se smucea si dadea sa o ia din loc ca si cum nu ar fi fost ambreiajul tinut... e ok sa se intample asta? Este obligatoriu ca motorul sa fie pornit doar cand nu este bagat in viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Am si eu o intrebare. AM incercat sa-mi pornesc viroaga fiind bagata in viteaza. Am tinut evident ambreiajul apasat... insa motocicleta se smucea si dadea sa o ia din loc ca si cum nu ar fi fost ambreiajul tinut... e ok sa se intample asta? Este obligatoriu ca motorul sa fie pornit doar cand nu este bagat in viteza? Ahoi! Nu e bine ceeace faci, recomandat e sa fie pe liber cand faci pornirea. Mai ales cand e rece motorul o astfel de pornire e un shock pentru ambreaj, cand e cald motorul asta nu e o asa mare problema pentru ca uleiul este cald si nu e asa de gros ca si cand e rece, mai ales pe frigurile astea de acuma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 In cazul in care le vrei noi exista LIFAN care face modelul 400 cmc si carburatoarele sunt la fel incearca si acolo acesta este link-ul tot in acest site poti sa vezi si lifan-ul 400 de la care se potrivesc toate accesoriile. Mama, nici nu am stiut ca Lifanul fac o copie fidela virago 535. Acum intrebare: se potrivesc piesele? Nu ma refer numai la carburatoare! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Mama, nici nu am stiut ca Lifanul fac o copie fidela virago 535. Acum intrebare: se potrivesc piesele? Nu ma refer numai la carburatoare! Spor! In afara de setul motor care este de 400 cmc, in rest cred ca nu este o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 (editat) In afara de setul motor care este de 400 cmc, in rest cred ca nu este o problema. Carburatoarle teoretic sunt identice sau in orice caz se potrivesc la prinderi dar este posibil ca jiglerele sa fie un pic mai mici (subdimensionate) diferenta intre 400 si 535. Editat Februarie 2, 2012 de Bazil88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Deci, in principiu, mai bine sa nu iau carburatoare de la ei. In orice caz, nu prea am incredere in chinezarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Deci, in principiu, mai bine sa nu iau carburatoare de la ei. In orice caz, nu prea am incredere in chinezarii. arunca un ochi si aici ! http://vicma.ro/carburatoare-c-804.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 arunca un ochi si aici ! http://vicma.ro/carb...oare-c-804.html interesant! mersi! Deci, ca sa va zic care e problema: pe langa membranele varza, care se pot inlocui nu-i problema, la mine e problema mare cu jigleorul de relanti care e intepenit. Desi s-au incercat varii solutii, tinut in benzina si alte alea, problema persista. din cauza asta ma gandeam ca cel mai bine e sa schimb carburatoarele cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Desi s-au incercat varii solutii, tinut in benzina si alte alea, problema persista. Nu in benzina trebuie tinute, ci intr-o solutie de tip "decarburol" sau similara. Nu se poate sa nu se destzepeneasca. Mai incearca pana sa te arunci la o cheltuiala asa mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 (editat) interesant! mersi! Deci, ca sa va zic care e problema: pe langa membranele varza, care se pot inlocui nu-i problema, la mine e problema mare cu jigleorul de relanti care e intepenit. Desi s-au incercat varii solutii, tinut in benzina si alte alea, problema persista. din cauza asta ma gandeam ca cel mai bine e sa schimb carburatoarele cu totul. O solutie foarte buna, pe care mi-a impartasit-o un mecanic, este sa cufunzi carburatoarele in lichid de frana si sa le lasi acolo de pe o zi pe alta, acesta dizolva toate gomele si depunerile de orice fel din toate canalizatiile, la final dupa scurgerea lor de lichid de frana suflat bine si inca o curatare cu un spray de pornire sau unul de curatare discuri de frana si apoi suflat foarte bine, bineinteles cu aer sub presiune. Spor la lucru, Editat Februarie 4, 2012 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adic13 Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Salutare! Cu Virago 535 faci traseul Sebeș-Novaci? Nu cunosc! Rog păreri pentru o apreciere atît a motorului cît și a traseului pentru acest motor minunat! Vă mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Legat de piese intepenite la crburator, credeti ca acest kit de reparatie ar fi util? http://www.louis.de/_1072961e59e6f745f9d42375eed8bd49ec/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=bikedb&typ_id=3BT&list_total=77&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10042430 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Salutare! Cu Virago 535 faci traseul Sebeș-Novaci? Nu cunosc! Rog păreri pentru o apreciere atît a motorului cît și a traseului pentru acest motor minunat! Vă mulțumesc! Ahoi, il poti face lejer fara nici o problema. E asfaltat totul si zici ca mergi pe apa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adic13 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Ahoi, il poti face lejer fara nici o problema. E asfaltat totul si zici ca mergi pe apa! Multumesc pt încurajare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 (editat) Multumesc pt încurajare! Oricum iti recomand sa mergi pe acolo dupa 15 iulie ca altfel o sa mai ai parte de zapada (pentru ca la inaltimea aia zapada in iulie dispare) si noroi (inca se lucra cand am fost eu la amenajarea santurilor si poate mizeria de la torentele de apa o sa se scurga pe sosea). Oricum a fost o calatorie superba cand am fost eu, iti recomand sa vizitezi si Valea Jiului mai ales de la Uricani in sus e superb, dupa mine una dintre cele mai frumoase zone din Romania. Atentie la drumul de la Obarsia Lotrului la Petrosani, 28 de km in lucru si cu multe multe gropi dar peisajul e superb! Editat Februarie 6, 2012 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Se vinde Virago 535. Arata si functioneaza perfect. Am schimbat in vara releul de incrarcare,statorul alternator,uleiuri,filtre etc...Accept teste,mecanic... An:1990,KM 48000. Pret 1500 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Salutare! Cu Virago 535 faci traseul Sebeș-Novaci? Nu cunosc! Rog păreri pentru o apreciere atît a motorului cît și a traseului pentru acest motor minunat! Vă mulțumesc! Salut ! Am facut eu traseul acela anul trecut in august : Cluj-Sebes-Nandru-Sebes-Obarsia Lotrului-Novaci-Baia de Fier si retur prin Sebes inapoi la Cluj.Eu cu 105 kg + 3 coburi....Poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Nu stiti de unde sa cumpar mansunul de plastic de la acceleratie(ala care tine cablul)pt un 535 Sau poate dezmembreaza cineva. Oare ce e pt ghidon de 22 se potriveste la toate ghidoanele de 22? sau e in functie de blucul de comenzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adic13 Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Salut ! Am facut eu traseul acela anul trecut in august : Cluj-Sebes-Nandru-Sebes-Obarsia Lotrului-Novaci-Baia de Fier si retur prin Sebes inapoi la Cluj.Eu cu 105 kg + 3 coburi....Poze: Frumos! Atunci vara ajung si eu cu Viroaga pe acolo! Sper sa n-apara probleme tehnice!Mersi pt. poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Salutare! Cu Virago 535 faci traseul Sebeș-Novaci? Nu cunosc! Rog păreri pentru o apreciere atît a motorului cît și a traseului pentru acest motor minunat! Vă mulțumesc! Nu stiu daca se poate face traseul descris de tine, dar Bucuresti-Novaci-Ranca-Obarsia Lotrului-Bucuresti se poate face cu Virago. L-am facut io cu inca un Virago si alti amici acum doi ani. Uite si poze : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Nu stiu daca se poate face traseul descris de tine, dar Bucuresti-Novaci-Ranca-Obarsia Lotrului-Bucuresti se poate face cu Virago. L-am facut io cu inca un Virago si alti amici acum doi ani. Uite si poze : Frumos ghidon ai pe virago, asa ai cumparat motocicleta sau e montat de tine? De unde pot sa iau si eu unu lafel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.