Zacopilu Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Inainte de a trage o concluzie,masoara incarcarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 ...seara insa o ia la prima cheie... Masoara tensiunea bateriei inainte de pornire, apoi si in timpul pornirii(cand invarte demarorul). Scrie rezultatul si mai vorbim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) Azi am cumparat online un manual service pt virago 535 (mai multe tipuri..ani fabricatie) .Nu este Haynes ..Climer .....este mult mai documentat ,cu mult mai bun . Unde sa urc cei 50 de mega ,ca-l ofer gratis(m-a costat cred ..7 dolari)..?? Inca ceva ;cand reglati deschiderea supapelor la 535 ,mare grija.In cazul meu a trebuit sa invartesc in sensul acelor de ceasornic inca 180 grade ca sa ajung cu supapele inchise si culbutorii liberi.Daca respecti ,,semnul" si reglezi ca ,,la carte" vei avea ,,batai" mult mai mari.IN manual se spune sa rotesti inca 380 grade daca nu ai pistonul sus.Nu vad care este spilul pt ca 180 grade inseamna o tura completa si pistonul in aceeasi pozitie.Reglat dupa manual batea de ziceai ca este capiata ...reglat dupa mintea mea ( culbutori la liber ,supape inchise ) merge frumos. PS-surubul de amestec de la cilindrul fata am reusit sa-l ,,desurubez"1 1/2 ture si ATAT...(cu vibratii,etc ...).urmatoarea scula care va face treaba cu el va fi un ,,spiral".Bine ca motorul merge frumos si ma mai pot bucura de el pana la iarna. Editat Septembrie 3, 2012 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Tovarăși, am un Virago XV 400 accidentat. Asiguratorul îmi cere pe lângă celelalte, prețul de catalog al modelului. Fiind model piața japoneză ar fi compatibilitate cu modelul 535 fabricat până în 2003/2004. Puteți să-mi dați o idee unde aș putea găsi într-o formă oficială prețul de catalog din acea perioadă, sau variante? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 ...se spune sa rotesti inca 380 grade daca nu ai pistonul sus.Nu vad care este spilul pt ca 180 grade inseamna o tura completa... Sefu', vad cate-ai incurcat in explicatii si n-a iesit nimic... reformuleza ce ai vrut sa spui, eu nu inteleg nimic! Adica: o tura intreaga inseana 360 gr; 180 gr inseamna 1/2 ture(tu ai scris altceva)! Apoi dupa ce faci primul cilindru, rotesti 360 gr si opresti la al doilea semn(probabil ca de aici reiese cele 380 gr).. ================= Daca manualul este "destept" cum spui merita sa-l scanezi si sa-l transformi in pdf... ================= Daca ai reusit sa misti un surub, atunci sigur ai sa reusesti sa-l dai afara fara spiral. Kitul de reparatie carburatoare, nu cred ca are inclus si surubul de relanti. Daca-l gasesti undeva, ma intereseaza si pe mine cu tot cu oringurile din capete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Sefu', vad cate-ai incurcat in explicatii si n-a iesit nimic... reformuleza ce ai vrut sa spui, eu nu inteleg nimic! Adica: o tura intreaga inseana 360 gr; 180 gr inseamna 1/2 ture(tu ai scris altceva)! Apoi dupa ce faci primul cilindru, rotesti 360 gr si opresti la al doilea semn(probabil ca de aici reiese cele 380 gr).. ================= Daca manualul este "destept" cum spui merita sa-l scanezi si sa-l transformi in pdf... ================= Daca ai reusit sa misti un surub, atunci sigur ai sa reusesti sa-l dai afara fara spiral. Kitul de reparatie carburatoare, nu cred ca are inclus si surubul de relanti. Daca-l gasesti undeva, ma intereseaza si pe mine cu tot cu oringurile din capete. Scuze..,nu am cascat ochii.360 am vrut sa scriu.Chestia asta este explicata in manual pt cilindrul fata de exemplu.La mine cand este pe semn ,,I" am pistonul sus si culbutorii fara pic de joc.Daca fac jocul ca la carte am batai de se aud din capul strazii.Daca mai invart 1/2 de tura adic 180 grade ,pistonul coboara supapele sunt inchise si culbutorii liberi,fara tendinta de miscare daca dau in fata sau in spate cu 1/3 ture .Daca fac jocul in aceasta pozitie totul merge struna si frumos ,fara batai etc !!!! .Adica imi ieseau alea in 5 cilindri,in 8 cilindri si nu stiu sa respect niste instructiuni pentru doi cilindri parliti,da-o dreacu.Volanta nu are cum sa fie sucita cu 180grade,asa ca nu inteleg de ce daca este pe semn ,piston sus ..ambele supape supapele sunt atacate?!!! OK,sa spunem ca sunt ,,reglate fara joc",atunci de ce cand le fac jocul am batai de zici ca sar de acolo,am pozitie a culbutorilor in care pur si simplu balangane.Undeva trebuie sa fie o greseala: in manual tind sa cred ca este corect pt ca nu am mai auzit pe nimeni sa planga ,la mine ...posibil dar uite ca treaba functioneaza ok cu metoda mea.Poate gresesc undeva?Ideea este ca asa cum reglez eu merge bine ,nu are zgomot (exagerat .....ca de viroaga de 22 de ani). ============= Nu inteleg ce vrei sa spui cu surubul de relanti ? Surubul meu de amestec nu va iesi pt ca nu mai am de ce sa ma agat cu surubelnita si cum am mai spus este situat intr-o ,,gaura" Cu manualul este o problema ..este destept...mult mai destept,un adevarat manual de ,,reparatie".cote,jocuri,strangeri ...totul detaliat ca ,,la carte "..DAR ..este ,,protejat"..,,codat " dracu sa-l ia ca nu urca mai mult de 80% pe nici un siteb de gazduire apoi revine singur la pagina de start (este PDF).Manualul este PDF,asa l-am cumparat de pe net .O sa mai incerc sa vad poate il pot pacali. Este cumparat de aici:http://www.servicerepairmanualonline.com/3611/yamaha-xv535-virago-535-service-repair-workshop-manual/ sau mai poate fi cumparat pe suport CD de aici :http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-XV535-Virago-Service-Repair-Manual-XV-535-1987-2000-/261080362635?pt=Motors_Manuals_Literature&hash=item3cc99a2e8b Editat Septembrie 4, 2012 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 [/color] Cu manualul este o problema ..este destept...mult mai destept,un adevarat manual de ,,reparatie".cote,jocuri,strangeri ...totul detaliat ca ,,la carte "..DAR ..este ,,protejat"..,,codat " dracu sa-l ia ca nu urca mai mult de 80% pe nici un siteb de gazduire apoi revine singur la pagina de start (este PDF).Manualul este PDF,asa l-am cumparat de pe net .O sa mai incerc sa vad poate il pot pacali. Fa o arhiva cu o alta denumire si va merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 [/color] Scuze..,nu am cascat ochii.360 am vrut sa scriu.Chestia asta este explicata in manual pt cilindrul fata de exemplu.La mine cand este pe semn ,,I" am pistonul sus si culbutorii fara pic de joc.Daca fac jocul ca la carte am batai de se aud din capul strazii.Daca mai invart 1/2 de tura adic 180 grade ,pistonul coboara supapele sunt inchise si culbutorii liberi,fara tendinta de miscare daca dau in fata sau in spate cu 1/3 ture .Daca fac jocul in aceasta pozitie totul merge struna si frumos ,fara batai etc !!!! .Adica imi ieseau alea in 5 cilindri,in 8 cilindri si nu stiu sa respect niste instructiuni pentru doi cilindri parliti,da-o dreacu.Volanta nu are cum sa fie sucita cu 180grade,asa ca nu inteleg de ce daca este pe semn ,piston sus ..ambele supape supapele sunt atacate?!!! OK,sa spunem ca sunt ,,reglate fara joc",atunci de ce cand le fac jocul am batai de zici ca sar de acolo,am pozitie a culbutorilor in care pur si simplu balangane.Undeva trebuie sa fie o greseala: in manual tind sa cred ca este corect pt ca nu am mai auzit pe nimeni sa planga ,la mine ...posibil dar uite ca treaba functioneaza ok cu metoda mea.Poate gresesc undeva?Ideea este ca asa cum reglez eu merge bine ,nu are zgomot (exagerat .....ca de viroaga de 22 de ani). ============= Nu inteleg ce vrei sa spui cu surubul de relanti ? Surubul meu de amestec nu va iesi pt ca nu mai am de ce sa ma agat cu surubelnita si cum am mai spus este situat intr-o ,,gaura" Cu manualul este o problema ..este destept...mult mai destept,un adevarat manual de ,,reparatie".cote,jocuri,strangeri ...totul detaliat ca ,,la carte "..DAR ..este ,,protejat"..,,codat " dracu sa-l ia ca nu urca mai mult de 80% pe nici un siteb de gazduire apoi revine singur la pagina de start (este PDF).Manualul este PDF,asa l-am cumparat de pe net .O sa mai incerc sa vad poate il pot pacali. Este cumparat de aici:http://www.servicerepairmanualonline.com/3611/yamaha-xv535-virago-535-service- repair-workshop-manual/ sau mai poate fi cumparat pe suport CD de aici :http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-XV535-Virago-Service-Repair-Manual-XV-535-1987- 2000-/261080362635?pt=Motors_Manuals_Literature&hash=item3cc99a2e8b Ca sa nu induc in eroare posesorii de virago vreau sa fac o ,,corctura": Manualul explica foart corect cum s regleaza culbutorii.Greseala a fost la mine ,dadeam 1/2 de tura in mintea mea ,cu mana dadeam 1 tura (360 graqde) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dusha Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Salut, vand 2 cauciucuri pentru Yamaha Virago 535 : fata - Bridgestone 3.00-19 49S - 40 ron si spate - Continental S 140/90 - 15 - 60 ron, amandoua fabricate in 2007, folosite dar inca in stare buna.Daca cineva are nevoie astept mesaj pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) ...nu inteleg de ce daca este pe semn ,piston sus ..ambele supape supapele sunt atacate?!!!... In acel moment te afli la incrucisare, daca era motor in linie reglai supapele la celalalt piston. Fiind un "V", ori te duci la al doilea semn si reglezi cilindrul opus ori rotesti inca o tura(360 gr) si reglezi pistonul respectiv. ======== Canda am scris de surubul de relanti, m-am referit la cel de amestec(termen incorect - se poarta intre mecanici). Ramane valabila cererea daca gasesti asa ceva separat. ======== Pdf-ul probabil ca-i protejat asa cum zici, poti face imagini(spre exemplu), dar sunt multe metode de convertire... apeleaza la un prieten mai priceput. PS. Vad ca te-ai prins in legatura cu tachetii... Mult noroc in continuare! Vineri/sambata/duminica este intrunire moto la boboci(mizil), eu merg sambata si ma intorc duminica... daca vrei vino si stam de vorba(te poti intoarce sau ramane peste noapte - loc de cort sunt si camere; foc de tabara, pastrama, o tuica cu slana, bere, etc...) Editat Septembrie 4, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dusha Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Salut, vand 2 cauciucuri pentru Yamaha Virago 535 : fata - Bridgestone 3.00-19 49S - 40 ron si spate - Continental S 140/90 - 15 - 60 ron, amandoua fabricate in 2007, folosite dar inca in stare buna.Daca cineva are nevoie astept mesaj pe PM. Cauciucul de pe spate si-a gasit o motocicleta.Mai ramane valabil cel de pe fata pentru cei interesati. Cauciucul de pe spate si-a gasit o motocicleta.Mai ramane valabil cel de pe fata pentru cei interesati. Anuntul nu mai este valabil.S-au dat amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Va salut! Am o problema cu virago 535 model '94. 1. bateria da 12.7, 12.8 volti . 2. pornesc motorul, las sa se incalzeasca 5 min , si cu socul scos (netras) imi da 13.6, 13.5, 13.7 volti maxim. 3. Cand turez motorul voltajul tinde sa scada pana la 13.0, 13.1 volti. Eu stiam ca tre' sa creasca cand turezi motorul , nu-i asa? 4. I-am scos aripa din partea stanga si am desfacut acel conector cu cele 3 fire albe ce din cate am inteles iese din stator. 4a . Aici am masurat odata rezistentele cu motorul oprit : la un interval de 200ohmi pe aparat mie imi citea 1.1 sau 1.0 pentru toate cele 3 combinatii de fire albe. 4b. Am masurat apoi voltajul AC, cu motorul pornit desigur si imi citea aparatul 13, 14 volti . Alterna ca nu puteam tine bine acele pe conector din cauza ca imi alunecau degetele pline de unsoare. In fine din cate am citit eu nici cei 13 14 volti AC de la firele de la alternator nu-s buni , dar nici rezistentele de 1 ohmi nu se incadreaza in intervalul de 0.32 - 0.42 din manual. Aparent sunt duse si statorul si redresorul. Ce-mi recomandati sa fac? M-am saturat sa merg cu moto fara sa pot claxona (nu merge claxonul , corect) . Saptamana trecuta am mers cu farul aprins mai toate deplasarile si mi-a murit bateria dupa o saptamana de mers. A trebuit sa o bag la incarcat. Acu merg cu farul oprit si tot nu mi merge claxonul. Multam. Editat Septembrie 6, 2012 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calminante Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Te cam bate vantul la sosete... in rest, frumos traseul. La mai multe! Si eu am o problema. De vreo 2 saptamani nu mai porneste dimineata, seara insa o ia la prima cheie. Benzina am, bateria duce, socul l-am tras. In ultimele zile nici seara nu mai vrea sa porneasca decat impinsa. Incep sa cred ca a cam obosit si bateria de la atatea incercari de pornire. O idee careva? Man, eu am cumparat o baterie noua si acum merge perfect. am comandat-o pe la cluj parca, 150 ron si n-am treaba Va salut, am o virago de 250. Saptamana trecuta am constatat ca motocicleta pornea greu si mi-a ars si becul la far. Astfel, am constatat ca regulatorul era dus si mi-a incarcat 18 v la turatie. Din fericire am reusit sa gasesc o alternativa si am achizitionat, cu 60 de lei un regulator italian pentru scuter yamaha majesty, care functioneaza excelent. Bateria fiind incarcata la 18 v a cam fiert, nu mai avea aproape deloc electrolit, am completat cu apa distilata, pusa pe redresor, insa este moarta, adica tine cateva ore. Din lipsa de fonduri, am rugamintea daca are cineva pe acasa o baterie aruncata prin garaj care sa mai tina cat de cat si se poate dispensa de ea. Eu am pe moto YB10L-A2, plusul pe dreapta scurgerea pe stanga, dar merge orice baterie care sa nu depaseasca 160 imaltime.0L-A2 Merci, o zi buna. cred ca te pot ajuta eu cu ceva, adica o baterie ce merge dar dimineata daca nu e mai cald nu ai nicio sansa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Va salut! Am o problema cu virago 535 model '94. 1. bateria da 12.7, 12.8 volti . 2. pornesc motorul, las sa se incalzeasca 5 min , si cu socul scos (netras) imi da 13.6, 13.5, 13.7 volti maxim. 3. Cand turez motorul voltajul tinde sa scada pana la 13.0, 13.1 volti. Eu stiam ca tre' sa creasca cand turezi motorul , nu-i asa? 4. I-am scos aripa din partea stanga si am desfacut acel conector cu cele 3 fire albe ce din cate am inteles iese din stator. 4a . Aici am masurat odata rezistentele cu motorul oprit : la un interval de 200ohmi pe aparat mie imi citea 1.1 sau 1.0 pentru toate cele 3 combinatii de fire albe. 4b. Am masurat apoi voltajul AC, cu motorul pornit desigur si imi citea aparatul 13, 14 volti . Alterna ca nu puteam tine bine acele pe conector din cauza ca imi alunecau degetele pline de unsoare. In fine din cate am citit eu nici cei 13 14 volti AC de la firele de la alternator nu-s buni , dar nici rezistentele de 1 ohmi nu se incadreaza in intervalul de 0.32 - 0.42 din manual. Aparent sunt duse si statorul si redresorul. Ce-mi recomandati sa fac? M-am saturat sa merg cu moto fara sa pot claxona (nu merge claxonul , corect) . Saptamana trecuta am mers cu farul aprins mai toate deplasarile si mi-a murit bateria dupa o saptamana de mers. A trebuit sa o bag la incarcat. Acu merg cu farul oprit si tot nu mi merge claxonul. Multam. Am un post in urma, in care sunt doua schite cu metode de depistare( in engleza) a acestor anomalii. Eu am cumparat un releu de incarcare degeaba, nu chiar pentru ca il am de schimb, primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa pui un fir direct de la releul de incarcare la baterie, asta dupa ce il deconectezi pe cel ce duce prin contactul cu cheie. Masoara din nou dupa ce faci acest lucru. In cazul in care nu incarca pana pe la 15v continua sa te uiti pe schitele respective. Editat Septembrie 6, 2012 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Am un post in urma, in care sunt doua schite cu metode de depistare( in engleza) a acestor anomalii. Eu am cumparat un releu de incarcare degeaba, nu chiar pentru ca il am de schimb, primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa pui un fir direct de la releul de incarcare la baterie, asta dupa ce il deconectezi pe cel ce duce prin contactul cu cheie. Masoara din nou dupa ce faci acest lucru. In cazul in care nu incarca pana pe la 15v continua sa te uiti pe schitele respective. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 (editat) Va salut! Am o problema cu virago 535 model '94. .. 4b. Am masurat apoi voltajul AC, cu motorul pornit desigur si imi citea aparatul 13, 14 volti . Acu merg cu farul oprit si tot nu mi merge claxonul. ... Salutare, daca ”alternatorul” nu scoate mai mult de 13-14 V aici este problema. Trebuie sa se duca pana in 60V la turatie, daca nu se duce ai o problema. ”alternatorul” de la moto nu este ca la masina. Bobinele sunt in interior si cunt fixe - stator, iar partea exterioara cu magnetii se invarte - rotor in cartea tehnica se specifica Charging system Statorcoil resistance 0.34 to 0.42 ohms Charging system output 14 to 15 volts at 5,000 rpm din pacate nu se specifica in carte voltajul la iesire pe ”alternator”. Cei mai experimentati sa ma corecteze, dar eu stiu ca pe cele trei faze trebuie sa scoata la turatie de 5000 aproximativ 60V. oricum nu te arunca sa schimbi ceva pana nu esti sigur. bafta. A, am uitat, cu claxonul verifica-l, pe el si legaturile, pentru ca chiar daca ai tensiune mica el ar trebui sa scoata ceva sunete. Editat Septembrie 7, 2012 de M.I.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 (editat) Salutare, daca ”alternatorul” nu scoate mai mult de 13-14 V aici este problema. Trebuie sa se duca pana in 60V la turatie, daca nu se duce ai o problema. ”alternatorul” de la moto nu este ca la masina. Bobinele sunt in interior si cunt fixe - stator, iar partea exterioara cu magnetii se invarte - rotor in cartea tehnica se specifica Charging system Statorcoil resistance 0.34 to 0.42 ohms Charging system output 14 to 15 volts at 5,000 rpm din pacate nu se specifica in carte voltajul la iesire pe ”alternator”. Cei mai experimentati sa ma corecteze, dar eu stiu ca pe cele trei faze trebuie sa scoata la turatie de 5000 aproximativ 60V. oricum nu te arunca sa schimbi ceva pana nu esti sigur. bafta. A, am uitat, cu claxonul verifica-l, pe el si legaturile, pentru ca chiar daca ai tensiune mica el ar trebui sa scoata ceva sunete. Gasiti la pagina 604, postarea #6037 din 16 iulie 2011, doua metode de identificare, in engleza, a problemelor din instalatia alternator-releu incarcare-acumulator. In speranta ca veti identifica problemele si le veti rezolva, va urez asfalt uscat si sa ne vedem cu bine pe drumurile Romaniei. Editat Septembrie 7, 2012 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 (editat) babaieti... si fete... M-am hotarat sa intru in randul chopperistilor, satul fiind de Loagnul diesel... Am luat sala ca un baiat bun ce sunt, iar pe 18 dau poligonul (pe care sper sa-l fac fara probleme). Asteptand 32 de ani ca sa-mi vina mintea la cap, sa fiu destul de matur cat sa imi permit sa ma dau cu motorul fara teribilisme si sa am destula experienta ca sofer pentru a inerca sa prevad miscarile in trafic ale soferilor, am avut timp si sa ma gandesc cam ce motot mi-ar placea. Prin clasa a IV-a () am inceput sa miros HD-urile. Cand m-am facut mare am realizat ca HD-urile miros a bani. Cum banii nu-s maculatura m-am hotart la un Virago 535 (si dupa discutiile cu diversi chopperisti). Considerentele sunt mai multe... cardan, racire cu aer, look, dimensiuni (eu avand 55kg cu bocanci cu tot)... Fiind proaspat tatic, "doamna Skija" a pus limita la 2000e cu tot cu casca, manusi si armura. Geaca de chopperist am, ca-s roacher. In rest nu mai am nevoie de nimic. Doar de mila Barbosului, ca daca ma lasa la greu, ma bate doamna acasa. Acestea fiind spuse va cer sfatul in achizitia atelajului, sau in caz ca stiti pe cineva care vinde, sau alte sfaturi care ma pot ajuta in viata de motociclist, sau... Doamneajuta! Editat Septembrie 7, 2012 de skija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Cu respecte tuturor.... daca vreau sa imi pun pe motor cauciuc de 120/80/15 in loc de 130/90/15 se vede tare diferenta ? va rog un raspuns cit de repede ca sa stiu daca sa imi cumpar sau nu cauciucul respectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 (editat) Gasiti la pagina 604, postarea #6037 din 16 iulie 2011, doua metode de identificare, in engleza, a problemelor din instalatia alternator-releu incarcare-acumulator. In speranta ca veti identifica problemele si le veti rezolva, va urez asfalt uscat si sa ne vedem cu bine pe drumurile Romaniei. asta-i linkul: /index.php?/topic/226019-yamaha-virago-zone/page__view__findpost__p__2903758 ps:linkul de la postarea ta ne duce la pagina 405, cred ca "e de la ei"....mnoh. Editat Septembrie 7, 2012 de prflorin2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Cu respecte tuturor.... daca vreau sa imi pun pe motor cauciuc de 120/80/15 in loc de 130/90/15 se vede tare diferenta ? va rog un raspuns cit de repede ca sa stiu daca sa imi cumpar sau nu cauciucul respectiv Nu-ti cumpara, este cu 1 cm mai ingust si cu 1 cm mai mic in inaltime, o sa arate ciudat... Nu cred, Augustine, ca nu gasesti in Cluj o guma de dimensiunea aia. Eu am gasit relativ usor cand am cautat pentru Anca (Blue Sky). La o adica fa un efort si ia-ti una noua (heidenau.ro sau anvelopemoto.eu), nu costa asa mult. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 sper ca nu postez gresit.. Vand stop NOS, nefolosit , Yamaha Virago ,in cutie. pret :30 oiro mai multe via pm multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 babaieti... si fete... M-am hotarat sa intru in randul chopperistilor,.. m-am hotart la un Virago 535 (si dupa discutiile cu diversi chopperisti).... Salut, Vezi ca gasesti de la 800 pana la 2000 si de euro, toata chestia este sa o verifici cand o iei, pentru ponturi la ce sa te uiti (ce sa verifici), iti poate da colegii cu 535 din forum. Eu am 250, mai mica. Bafta si asfalt uscat. Cu respecte tuturor.... daca vreau sa imi pun pe motor cauciuc de 120/80/15 in loc de 130/90/15 se vede tare diferenta ? va rog un raspuns cit de repede ca sa stiu daca sa imi cumpar sau nu cauciucul respectiv Salut, tu vroiai sa o inalti si vrei sa pui cauciuc mai mic? de ce nu ai luat de aici 140/90/15 ca era 60 lei si arata foarte bine. 80 este balonajul, ceea ce o sa fie mai mic cu aprox 1 cm, daca nu mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Referitor ...la de ce nu am luat de aici ... am lipsit vreo 2 zile ..si nu a mai fost ...nu ca nu mi-ar fi placut sa il iau .... Si daca am intrebat chiar nu stiam ce si cum ...sper doar ca nu am suparat pe nimeni ... o sa caut incontinuare multumesc oricum pentru sfaturi... asa mai invata si omul... Toate cele bune..si numai de bune tuturor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 ...sper doar ca nu am suparat pe nimeni ... Augustin, chiar nu ai suparat pe nimeni, am crezut ca stiai ca este mai mic si il pui in lipsa de altceva. Eu am gasit si la 50 lei pe okazi, daca al tau mai merge, lasal sezonul asta ca mai sunt 2 luni si iei in iarna cand sunt mai ieftine. Poti sa cauti ceva cu un balonaj mai mare ca tot vroiai sa o inalti, dar nu stiu daca exista. Sa auzim numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.