Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Simplu, demontezi surubul (este doar el indoit) si-l indrepti. Prinzi portiunea dreapta in menghina (pui bacuri de aluminiu) si pe capatul ramas in afara bagi o teava si-l indrepti.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Simplu, demontezi surubul (este doar el indoit) si-l indrepti. Prinzi portiunea dreapta in menghina (pui bacuri de aluminiu) si pe capatul ramas in afara bagi o teava si-l indrepti.

 

 

Merci Cristi,

Inainte de a ma apuca de demontat as mai vrea sa stiu ce-i partea crapata de se vede in poze, din ce e facuta si daca trebuie schimbata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..

Inainte de a ma apuca de demontat as mai vrea sa stiu ce-i partea crapata de se vede in poze, din ce e facuta si daca trebuie schimbata ?

Salut, imi pare rau de incident. Cred ca este un fel de bucsa si ar trebui sa fie din cauciuc, nu am gasit pe ebay, dar sa iti faci o idee cam astea ar fi http://www.ebay.co.uk/sch/sis.html?_nkw=FITS%20HARLEY%20HANDLEBAR%20POLYURETHANE%20RISER%20BUSHINGS%20KIT&_itemId=181140263840

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am un Virago 535 din '94 !

 

Aveam vreo 60km/h si aud un bzzzzzz ca de electromotror dar foarte foarte foarte incet si parca simt cum pierde motorul din putere. Mai merg 300 m trag pe dreapta, opresc motorul si incerc sa-l pornesc din nou. Nu se mai aude ca trage electromotorul , se aude doar pompa cum trage clapa odata si atat. Am mers la un service aproape, mi-a pus un nene bateria mobila la bateria mea , trage 1 secunda electromotorul se aude bubuiala in tobe apoi se opreste si cam gata. Nu mai porneste deloc. Se aude doar pompa. Bateria frigea chiar si dupa 20 min de mers cu motorul pe dupa mine pana acasa.

 

Ce poate fi ? Electromotorul, altceva? Cat m-ar costa altul nou!

 

Multam !

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am un Virago 535 din '94 !

 

Aveam vreo 60km/h si aud un bzzzzzz ca de electromotror dar foarte foarte foarte incet si parca simt cum pierde motorul din putere. Mai merg 300 m trag pe dreapta, opresc motorul si incerc sa-l pornesc din nou. Nu se mai aude ca trage electromotorul , se aude doar pompa cum trage clapa odata si atat. Am mers la un service aproape, mi-a pus un nene bateria mobila la bateria mea , trage 1 secunda electromotorul se aude bubuiala in tobe apoi se opreste si cam gata. Nu mai porneste deloc. Se aude doar pompa. Bateria frigea chiar si dupa 20 min de mers cu motorul pe dupa mine pana acasa.

 

Ce poate fi ? Electromotorul, altceva? Cat m-ar costa altul nou!

 

Multam !

Nu te supara dar sa fiu al dracului daca inteloeg ce ai vrut sa spui mai sus...(scris boldat )...Ce este aia : ,,trage electromotorul" ?

 

In rest : pompa nu trebuie sa mearga incontinuu ..daca merge tot timpul inseamna ca nu mai ai benzina sau trage foarte mult aer fals (ma indoiesc ) .Deci ,Benzina ai ?? Sau ai comutat pe rezerva de la butonul ala mic de sub butonul de start ?? Tu ai ramas sigur fara benzina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Nu se mai aude ca trage electromotorul , se aude doar pompa cum trage clapa odata si atat. Am mers la un service aproape, mi-a pus un nene bateria mobila la bateria mea , trage 1 secunda electromotorul se aude bubuiala in tobe apoi se opreste si cam gata. Nu mai porneste deloc. Se aude doar pompa. Bateria frigea chiar si dupa 20 min de mers cu motorul pe dupa mine pana acasa.

 

Ce poate fi ? Electromotorul, altceva? Cat m-ar costa altul nou!

 

Multam !

Ce concluzie am tras eu. Bateria frige deci incarcare foarte mare, adica peste 20 v, electromotorul a pornit in mers adica a invartit singur, a venit curent singura explicatie scurt circuit. Din ce deduc regulatorul a cedat a incarcat excesiv a prajit instalatia care a cuplat electromotorul...

Primul lucru verifica bateria, regulatorul si instalatia electrica, dupa aceea verifici celelalte electromotor, bobina, releu de pornire, cdi... etc.

Asta este concluzia pe care am tras-o din ce ai scris.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce concluzie am tras eu. Bateria frige deci incarcare foarte mare, adica peste 20 v, electromotorul a pornit in mers adica a invartit singur, a venit curent singura explicatie scurt circuit. Din ce deduc regulatorul a cedat a incarcat excesiv a prajit instalatia care a cuplat electromotorul...

Primul lucru verifica bateria, regulatorul si instalatia electrica, dupa aceea verifici celelalte electromotor, bobina, releu de pornire, cdi... etc.

Asta este concluzia pe care am tras-o din ce ai scris.

 

Am lasat bateria sa se raceasca si abia acuma am venit de la motocicleta. Dupa multa incercari (vreo 30) in care am apasat pe butonul de START si am auzit acel sunet de pompa (doar odata) si apoi un click imediat dupa (sunet care vine din partea dreapta, din carena argintie pe care am desfacut-o) a pornit in sfarsit , deci nu e de la electromotor. A pornit dupa ce am umblat la cablajele din acea carena in special la caseta neagra din care se aude clickul ce vine dupa sunetul de la pompa de benzina).

 

Am masurat voltajul cu motorul pornit si imi da 12.5 la relanti deci e clar releul, statorul sau problema la vreun cablu .

 

O s-o iau la puricat si va anunt odata ce rezolv.

 

Merci!

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Dacq ma poate ajuta cineva cu un sfat... Am o viraga de 250 din 96 si n scurt circuit cred, in sensul ca dupa ce il pornesc odata imi consuma toata bateria si imi palpaie rrpede semnalizarile si daca pornesc faru imi moare motoru si nu mai pornesteca nu mai are curent. Incarcarea e buna ca am verificat-o. Imi poate spune cineva daca e scurt ? Sau daca o mai avut cineva problema asta? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge maine cineva la Nikolovo...

In grupul de romani predominant a fost chopper-ul, doar o viroaga - eu! In rest ce pot sa spun? Distractie 100%! Locatia superba, un parc imens, mancare buna, preturi mici si multa bere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, acolo este! Problema nu este daca ai curaj, ci daca ai benzina... :what: Ehehe... daca aveam benzina asigurata, as fi vizitat Mongolia de la un cap la altu'.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, acolo este! Problema nu este daca ai curaj, ci daca ai benzina... :what: Ehehe... daca aveam benzina asigurata, as fi vizitat Mongolia de la un cap la altu'.

150 de km sunt parfum ....daca ,asa cum ai spus si tu ..,,ai benzina"...ca orice litru conteaza in ziua de astazi.La dracu , la cum cresc preturile o sa ajungem ca pe vremuri ,,sa ne dam cu degetul inmuiat in benzina in spatele urechii ..sa zica lumea ca suntem bogati " . :))))

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

cum se aude virago cu tobele goale?merita sa scoti filtrele?

 

precum orice alta motocicleta a unui neam prost. da, merita sa-i scoti filtrele: toti cocalarii or sa te invidieze. vei fi zeul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer si eu am achizitionat un xv750.suna de pornesc alarmele la masini.si nu sunt mandru de asta.vreau cat de repede sa revina sunetul la normal.e chiar deranjant si da dovada de lipsa de respect.sunt de acord cu FESTINA LENTE. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu imi place nici mie asta.dar parca si asa nu se aude mai deloc:) de aceea intreb.o gaura mica macar in sita merita?sau sa o las asa.vorba voastra pana la urma ca aveti dreptate daca se aude prea tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

o gaura mica

 

la 250 e o gaura in toba, inchisa cu un surub. daca e si la 535 la fel, desurubeaza-l - zgomotul devine mai "rotund", fara a fi deranjant nici pentru tine si nici pentru ceilalti din jur.

 

surubul acesta il gasesti in partea de jos a tobei, pe axul longitudinal al motocicletei. trebuie sa te bagi sub ea ca sa-l vezi (daca si la 535 e la fel ca la 250, adica tobele se aduna de fapt intr-o alta toba, amplasata intre motor si roata spate, la partea de jos a motoretei). daca nu ti-o place, il poti insuruba la loc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 250 e o gaura in toba, inchisa cu un surub. daca e si la 535 la fel, desurubeaza-l - zgomotul devine mai "rotund", fara a fi deranjant nici pentru tine si nici pentru ceilalti din jur.

 

surubul acesta il gasesti in partea de jos a tobei, pe axul longitudinal al motocicletei. trebuie sa te bagi sub ea ca sa-l vezi (daca si la 535 e la fel ca la 250, adica tobele se aduna de fapt intr-o alta toba, amplasata intre motor si roata spate, la partea de jos a motoretei). daca nu ti-o place, il poti insuruba la loc...

 

Ehe... pt cei la care se mai desface surubul ala :)) La unii dintre noi (eu) e atat de ruginita evacuarea ca nici cu ciocanul de 2,5kg nu se mai deface...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E,se ,,desface " cu ala de 2.5 kg ..dar nu cum ar trebui :))))

 

Eu unul realizez ca ,,sunet de HD " nu am cum sa scot din 535 cmc ..si mai ales ,,din japoneza " asa ca treaba cu tobele mai zgomotoase la virago nu o accept .Si asa ,daca mergi fara integrala sau open -face .. (ca astea acopera urechile ) mult timp la viteze mari o sa descoperi ca zgomotul motorului este deranjant .Sa mergi o ora incontinuu cu un zgomot de tobe fara site denota masochism curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am insistat prea mult... mai ales dupa ce i-am dat un ciocan de era sa o daram de pe cric :))) Merge asa, cand o sa se gaureasca de rugina, o sa vad atunci...probabil taiata cu flexul.

Toba putin mai zgomotoasa merge... dar nu complet goala. Sunetul mai iese si din cmc, nu doar din tobe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia vreau.nu imi plac motocicletele alea de sparg geamurile.deloc...dar putin sa se auda motorul in V pe tobe:)foarte putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...