RzVan Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 ok.ideea e in felu' urmator.cand apas ambreiajul.se aude cate un poc 2 in spate la cardan cred.unde trebuie sa umblu atunci? 2-se poate sa fie bateria de vina?e a doua oara cand s-a dus.intradevar m-am jucat unpic cu ea de genu pornit de 10 ori la rand si uitat farul aprins timp de 1 minut.multumesc de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Exact asta ti-am spus si eu cu 5-6 pagini in urma Corect,mi-ai spus ..DAR daca tu vedeai ca 4-5 zile bateria se comporta ca si noua dupa spalare , nu credeai ca l-ai prins pe doamne doamne de camasa aia lunga a lui ? Eu unul am refuzat sa cred ca un fiert scurt poate sa termine iremediabil o baterie (in majoritatea cazurilor ) si nu m-am inselat .Sincer preferam sa o fierb si sa o stric stiind cine este vinovatul decat sa fi cumparat o baterie cu defect de fabricatie si sa pierd banii pe mana altuia ,recte vanzatorul .M-am inselat cu regulatorul care s-a dovedit dupa cum ai spus foarte bun si contactele imperfecte il faceau sa incarce aiurea ,m-am mai inselat eu si cu altele dar macar am mai invatat ceva Acum ,am aruncat 100 lei pe un regulator second defect (dracu stia) ,am aruncat 150 lei acumulator defect (dracu stia ).....apa distilata,electrolit ..mai dau inca 150 pe alta ,asta este ..cam scumpa ,,distractia " ))))) Cred ca trebuie sa mai dau si eu de pomana cate ceva din cand in cand sa fuga ghinionul. ok.ideea e in felu' urmator.cand apas ambreiajul.se aude cate un poc 2 in spate la cardan cred.unde trebuie sa umblu atunci? 2-se poate sa fie bateria de vina?e a doua oara cand s-a dus.intradevar m-am jucat unpic cu ea de genu pornit de 10 ori la rand si uitat farul aprins timp de 1 minut.multumesc de raspunsuri Pai ma Razvane...,se aude poc in spate la cardan ".....cardanul ala este al naibii de mare ..nu poti spune doar atat !!! In partea dinspre motor sau in partea ,,de la roata" ? Stai si tu in genunchi,ia o surubelnita mai lunga (merge si o bucata de ,,coada de matura de 30-40 cm ) si lipeste un capat (cel metalic ) de o zona de unde crezi tu ca vine ,,pac-ul "si pune urechea pe maner .Cand tragi de ambreiaj (sau pui pe cineva sa stranga maneta ) ar trebui sa auzi acel pac mai tare,pronuntat in zona de unde provine ..Asa stabilesti zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 deloc. nimic din toate astea. ies deseori in BG cu motocicleta, prefer Bulgaria in loc sa ma feresc in tzara de toti cretinii de pe soselele noastre. povestile astea infricosatoare circula dar nu sunt adevarate. sunt ani buni de cand bat drumurile bulgaresti cu motocicleta si nimic rau nu mi s-a intamplat, dimpotriva. eu nu am avut probleme cu politia, nu am avut probleme cu furaciuni, nu am avut probleme cu nimic. Bulgarii sunt oameni buni***, in trafic esti respectat cand esti cu moto, pe la carciuma, hotel sau benzinarie nu te pacaleste nimeni cu nimic, mai vulnerabil te simti in RO decat in BG. *** ca natie, bulgarii mi s-au parut veseli si respectuosi, dar si seriosi si saritori in ajutor: mereu mi-au adapostit mobra peste noapte pe unde am innoptat fara sa ceara bani in plus, au oprit masina sa imi explice drumul cand am cerut ajutorul, chiar un echipaj de politie m-a ajutat in Silistra sa gasesc o cetate otomana, aveam eu un pitic pe creier; si politzaiul bulgar m-a condus cu masina de serviciu acolo, a mers special pentru asta din centru pana la marginea orasului, sa-mi ghideze drumul. fara alta rasplata decat un zambet! am scris aici intamplarea: http://calatoriifestinalente.wordpress.com/2012/10/12/silistra-turtucaia-ruse/ nu mai aplecati urechea la zvonuri rauvoitoare. Super tare!!! Felicitari pentru blog, este super! Ramane sa mai povestim, Daca ai fost in Albania, Bulgaria este parfum. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Multumesc frumos! Albania are drumuri mai aglomerate si mai proaste, in rest are un peisaj dementzial. Anul asta poate ajung iarasi, de data asta in partea de sud. Dar cea mai spectaculoasa zona a tarii pare a fi cea de Nord-Vest, acolo unde se afla muntii Theth, Jezerce, Valbone... si unde din pacate nu am ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Corect,mi-ai spus ..DAR daca tu vedeai ca 4-5 zile bateria se comporta ca si noua dupa spalare , nu credeai ca l-ai prins pe doamne doamne de camasa aia lunga a lui ? Eu unul am refuzat sa cred ca un fiert scurt poate sa termine iremediabil o baterie (in majoritatea cazurilor ) si nu m-am inselat .Sincer preferam sa o fierb si sa o stric stiind cine este vinovatul decat sa fi cumparat o baterie cu defect de fabricatie si sa pierd banii pe mana altuia ,recte vanzatorul .M-am inselat cu regulatorul care s-a dovedit dupa cum ai spus foarte bun si contactele imperfecte il faceau sa incarce aiurea ,m-am mai inselat eu si cu altele dar macar am mai invatat ceva Acum ,am aruncat 100 lei pe un regulator second defect (dracu stia) ,am aruncat 150 lei acumulator defect (dracu stia ).....apa distilata,electrolit ..mai dau inca 150 pe alta ,asta este ..cam scumpa ,,distractia " ))))) Cred ca trebuie sa mai dau si eu de pomana cate ceva din cand in cand sa fuga ghinionul. Pai ma Razvane...,se aude poc in spate la cardan ".....cardanul ala este al naibii de mare ..nu poti spune doar atat !!! In partea dinspre motor sau in partea ,,de la roata" ? Stai si tu in genunchi,ia o surubelnita mai lunga (merge si o bucata de ,,coada de matura de 30-40 cm ) si lipeste un capat (cel metalic ) de o zona de unde crezi tu ca vine ,,pac-ul "si pune urechea pe maner .Cand tragi de ambreiaj (sau pui pe cineva sa stranga maneta ) ar trebui sa auzi acel pac mai tare,pronuntat in zona de unde provine ..Asa stabilesti zona. mi-a trecut si mie asta prin minte..se aude acel poc la roata...si doar cand merg.daca sta pe loc motorul desi pornit nu face. in alta oridine de idei vreau sa o accesorizez eheee am scapat ieftin colegi...tacanitu ala ce il auzeam in spate? mai toate spitele la roata erau slabe.si tot odata am schimbat tot ce trebe la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 (editat) Si eu am scapat ieftin ...am primit astazi bateria ..am lasat-o la ,,fezandat "..apoi sus pe mobra si cheie la sfert ..incarcare ..ca la carte .Mai tarziu verificam nivelul,din nou ...Acum am ambalat vechea baterie bolnava si trebuie sa vad cum o trimit cu ,,electrolit "in ea ..(una din conditiile puse de vanzator pt constatarea defectiunii ) pana la Cluj-Napoca. )) Si eu am scapat ieftin ...am primit astazi bateria ..am lasat-o la ,,fezandat "..apoi sus pe mobra si cheie la sfert ..incarcare ..ca la carte .Mai tarziu verificam nivelul,din nou ...Acum am ambalat vechea baterie bolnava si trebuie sa vad cum o trimit cu ,,electrolit "in ea ..(una din conditiile puse de vanzator pt constatarea defectiunii ) pana la Cluj-Napoca. )) Am uitat ceva : stie cineva un atelier care imi poate face verificarea pt garantie la acumulator ? Editat Mai 28, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Nu-mi porneste motorul ! Asa face cu o baterie aproape moarta! http://www.youtube.com/watch?v=-jK5A-rxuuA&feature=player_embedded Dupa ce am facut filmarea am comandat o baterie noua de la Varta. Am masurat tensiunea la borne 12.85v. Ce sa vezi. Moto se comporta la fel cu precizarea ca releul de start se aude acum doar odata (pb bateria veche era in scurt) atunci cand apas butonul de start. Am masurat tensiune intre bornele releului de start si imi da12.66v . Daca apas pe START scade la 0v. Deci releul de start functioneaza . Apoi am masurat tensiunea la bornele electromotorului si-mi da aprox. 4.5v. Electromotorul nu invarte deloc. Inainte sa fac asta am scos electromotorul, l-am curatat. Am curatat contactele de la baterie, de la releul de start, de la electromotor. Am masurat si rezistenta intre capetele firului ce leaga electromotorul de releul de start si imi da aprox 0.7 ohm. Ce inseamna asta? Multam!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 da, orice magazin dedicat pe acumulatori auto/moto, dar sa fie de acord, ca nu e bateria lor... stiu doua doar, unul in dr taberei, pe timisoara, vis a vis de afi...si unul pe plevnei, langa spitalul militar. dar nu am idee cum si cine acorda garantia... pt Serghei era raspunsul...scuze, nu observasem ca mai e un post Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 (editat) da, orice magazin dedicat pe acumulatori auto/moto, dar sa fie de acord, ca nu e bateria lor... stiu doua doar, unul in dr taberei, pe timisoara, vis a vis de afi...si unul pe plevnei, langa spitalul militar. dar nu am idee cum si cine acorda garantia... pt Serghei era raspunsul...scuze, nu observasem ca mai e un post Garantia o asigura vanzatorul in cazul meu ..dar ,,viza "o acorda un service autorizat exact ca si la acumulatorii auto. Cei de pe plevnei au avut centru si la parterul cladirii unde locuiam pe Mosilor cu Hristo Botev ..sunt meseriasi .Resuscitau acumulatori la greu si cu succes. O sa merg pe Plevnei.Multumesc . Adovis...baterie pa.Alta noua.Nu mai demonta tot de pe ea inainte sa faci masuratori.Muncesti degeaba.Asta este ,mai mor si ele . Stai ca nu mai inteleg ...ce ai filmat tu este cu ,,bateria noua" ??? Editat Mai 28, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 (editat) ..........Am masurat tensiune.......Ce inseamna asta? Multam!!! Conexiune proasta, contact imperfect! Pierdut vreme cu operatii inutile si masuratori partiale. Editat Mai 28, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 (editat) Conexiune proasta, contact imperfect! Pierdut vreme cu operatii inutile si masuratori partiale. Mama, e plin de experti si genii in tara asta. N-ar fi o pb. daca n-ar fi si aroganti. Da las ca-i bine; i-a batut dumnezo si s-au in Romania. Mersi de aprecieri si bafta in viata iti doresc! Stai ca nu mai inteleg ...ce ai filmat tu este cu ,,bateria noua" ??? Cu aia veche ! Dar am pus una noua (12.85v) cumparata imediat dupa filmare SI MOTOCICLETA SE COMPORTA LA FEL. Nu porneste nici cu releul scos. Se aude doar clickul de releu start si atat. Editat Mai 28, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 (editat) Pai fa in felul urmator : ia un cablu mai grosut (gen cablu de dat curent daca nu ai altceva ) si conecteaza un capat la PLUS acumulator si celalalt il atingi de surubul ala de la demaror ..Daca invarte ,inseamna ca problema este in altceva ,start,releu ..etc ..Asa poti sa elimini din start problemele.Dupa cum zici tu se pare ca nu ajunge curent suficient nici macar la releu pt ca altfel facea ,,clac"si ramanea cuplat ..Alimenteaza pe direct demarorul ca sa scapi de grija lui ..apoi strapezi releul ca sa scapi si de grija lui si din aproape in aproape elimini toate bubele . Daca cui asta noua face doar ,,clik"si atat inseamna ca ramane cuplat dar nu mai trece curent mai departe spre demaror sau daca trece ,demarorul este suparat .Incarca sa alimentezi demarorul pe direct totusi ca s-ar putea sa nu aiba nimic saracul.Pe unde locuiesti ca pot veni maine dupa 10-11 sa injuram fierul impreuna )) ? PS-mai verifica si cablul de ,,minus"care vine prins pe sasiu cu un surub.. Editat Mai 28, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 @adovis77: ai cerut un sfat si l-ai primit. de la 2 oameni chiar... ce ti-a spus Cristi e plauzibil si, oricat de banal poate parea, observ ca e o cauza des intalnita la moto...mai ales la batranele ca ale noastre. ca tot suntem la discutii electrifiante am mai intrebat, dar poate am noroc sa stie careva...mufa de la relay assembly (langa releul de semnalizare, sub sa, in spatele capacului de plastic din dreapta) unde asi putea sa o gasesc/ cu ce s-o inlocuiesc? cu exceptia papucilor... azi am comandat si eu regulator de la prietenul chinez...ebay, transport gratis, 15.6 euro. pt modele mai noi de xv250, dar cu acelasi nr de fire si cod de culori, oricum tai firele si le cositoresc. si e cu radiator, ii pun si un ventilator de pc si sper sa rezolv problema asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 nu am scapat ieftin.spitele mai toate erau slabite.roata juca...credeam ca e de acolo...acelasi sunet...le'am facut.perfect...am mers cu ea...acelasi sunet...dar am dat roata jos...cardan jos tot...si da.... joc in cardan ...uzura mare in special pe pinionul de pe axul rotii.. sau cum ii spune in manual clutch hub:),in principiu daca ma poate ajuta cineva de unde sa le comand.acestea imi trebuie,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Mama, e plin de experti si genii in tara asta... Ti-am raspuns strict la intrebare. Daca intrebai ce si cum se masoara, raspunsul era altul... Totusi nu am inteles chestia cu aroganta... cu d-zeu si Romania!!! Aceeasi bafta ti-o doresc si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Carbuni electromotor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 ....Dar am pus una noua (12.85v) cumparata imediat dupa filmare SI MOTOCICLETA SE COMPORTA LA FEL. Nu porneste nici cu releul scos. Se aude doar clickul de releu start si atat. Salut, atat Cristi cat si Serghei au raspuns corect, nu te arunci la alte operatiuni pana nu verifici contactele si cablurile. Ce auzi tu acolo este releul de pornire care nu cupleaza si suge curent pe care il da la masa. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 nu am scapat ieftin.spitele mai toate erau slabite.roata juca...credeam ca e de acolo...acelasi sunet...le'am facut.perfect...am mers cu ea...acelasi sunet...dar am dat roata jos...cardan jos tot...si da.... joc in cardan ...uzura mare in special pe pinionul de pe axul rotii.. sau cum ii spune in manual clutch hub:),in principiu daca ma poate ajuta cineva de unde sa le comand.acestea imi trebuie,,,, Vezi daca se potriveste cardanul de la 1100. Am eu unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Teste noi: http://www.youtube.com/watch?v=YeIErFxQ8uQ 1. Voltaj baterie - > 12.6v2. Voltaj la borne releu de start - > 12.55v . Scade la 0v odata ce apas pe START.3. Testare voltaj intre (+) releu de start si firul ce intra in electromotor -> 12.45v si scade la 0v odata ce apas pe START.4. Deconectare borne baterie. O leg direct la electromotor se aude un clanck mic ies scantei dar nu se invarte nimic. Testez electromotorul la liber si invarte. http://www.youtube.com/watch?v=bN_sFTSlivoDeci care e pb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) Adovis...in cel mai fericit caz este bolnav electromotorul ..adica pus sa traga nu poate pt ca are spire in scurt .Poti proba electtromotorul pus in mengina ..Il alimentezi direct de la baterie si incerci sa-l opresti presand pe ax o bucata de lemn ..da cu fortza nu mangaiat .. In cel mai rau caz ..motorul este blocat ,lucru usor de constatat daca scoti capacul ala mic (gen ,,surub" )de la carterul din stanga..cel unde bagi cheia tubulara ca sa rotesti motorul cand reglezi supapele (jocul) ..Bagi cheia si rotesti si asta o sa iti spuna care este treaba cu motorul. Editat Mai 29, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Teste noi: http://www.youtube.com/watch?v=YeIErFxQ8uQ 1. Voltaj baterie - > 12.6v 2. Voltaj la borne releu de start - > 12.55v . Scade la 0v odata ce apas pe START. 3. Testare voltaj intre (+) releu de start si firul ce intra in electromotor -> 12.45v si scade la 0v odata ce apas pe START. 4. Deconectare borne baterie. O leg direct la electromotor se aude un clanck mic ies scantei dar nu se invarte nimic. Testez electromotorul la liber si invarte. http://www.youtube.com/watch?v=bN_sFTSlivo Deci care e pb? Ahoi! Posibil sa iti fie dus rulmentul din interiorul motorului. Recent mie mi sa dus un rulment care e un fel de bendix (la masini) sau ambreaj de pornire (in engleza starter clutch). Electromotorul nu a avut probleme, el invarte dar rulmentul daca se strica blocheaza pornirea, nu mai forta electromotorul ca se duce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Daca are careva piese de virago 250 ...rog un pm...stiu eu din desmembrari ..sau altele de genu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Daca are careva piese de virago 250 ...rog un pm...stiu eu din desmembrari ..sau altele de genu ... Ce te intereseaza, Augustine? Ai patit ceva? Nu ca as avea de dezmembrat dar poate iti mai dam idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 ...daca scoti capacul ala mic (gen ,,surub" )de la carterul din stanga..cel unde bagi cheia tubulara ca sa rotesti motorul... Mai simplu decat asta, este sa bagi viteza III sau IV si o impingi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Mai simplu decat asta, este sa bagi viteza III sau IV si o impingi... Iarta-ma dar eu unul prefer sa dau la ,,cliket" decat sa imping la 200 kg... ,Chestia cu ,,nu am scule" nu tine ca motiv pt a impinge mobra .Daca nu ai scule o duci la mecanic nu te apuci tu de ea.Trebuie sa mananca si gura lui. ps- sau imprumuti )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.