Geo_ZGA Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 @adovis77: ai cerut un sfat si l-ai primit. de la 2 oameni chiar... ce ti-a spus Cristi e plauzibil si, oricat de banal poate parea, observ ca e o cauza des intalnita la moto...mai ales la batranele ca ale noastre. ca tot suntem la discutii electrifiante am mai intrebat, dar poate am noroc sa stie careva...mufa de la relay assembly (langa releul de semnalizare, sub sa, in spatele capacului de plastic din dreapta) unde asi putea sa o gasesc/ cu ce s-o inlocuiesc? cu exceptia papucilor... azi am comandat si eu regulator de la prietenul chinez...ebay, transport gratis, 15.6 euro. pt modele mai noi de xv250, dar cu acelasi nr de fire si cod de culori, oricum tai firele si le cositoresc. si e cu radiator, ii pun si un ventilator de pc si sper sa rezolv problema asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 nu am scapat ieftin.spitele mai toate erau slabite.roata juca...credeam ca e de acolo...acelasi sunet...le'am facut.perfect...am mers cu ea...acelasi sunet...dar am dat roata jos...cardan jos tot...si da.... joc in cardan ...uzura mare in special pe pinionul de pe axul rotii.. sau cum ii spune in manual clutch hub:),in principiu daca ma poate ajuta cineva de unde sa le comand.acestea imi trebuie,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Mama, e plin de experti si genii in tara asta... Ti-am raspuns strict la intrebare. Daca intrebai ce si cum se masoara, raspunsul era altul... Totusi nu am inteles chestia cu aroganta... cu d-zeu si Romania!!! Aceeasi bafta ti-o doresc si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Carbuni electromotor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 ....Dar am pus una noua (12.85v) cumparata imediat dupa filmare SI MOTOCICLETA SE COMPORTA LA FEL. Nu porneste nici cu releul scos. Se aude doar clickul de releu start si atat. Salut, atat Cristi cat si Serghei au raspuns corect, nu te arunci la alte operatiuni pana nu verifici contactele si cablurile. Ce auzi tu acolo este releul de pornire care nu cupleaza si suge curent pe care il da la masa. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 nu am scapat ieftin.spitele mai toate erau slabite.roata juca...credeam ca e de acolo...acelasi sunet...le'am facut.perfect...am mers cu ea...acelasi sunet...dar am dat roata jos...cardan jos tot...si da.... joc in cardan ...uzura mare in special pe pinionul de pe axul rotii.. sau cum ii spune in manual clutch hub:),in principiu daca ma poate ajuta cineva de unde sa le comand.acestea imi trebuie,,,, Vezi daca se potriveste cardanul de la 1100. Am eu unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Teste noi: http://www.youtube.com/watch?v=YeIErFxQ8uQ 1. Voltaj baterie - > 12.6v2. Voltaj la borne releu de start - > 12.55v . Scade la 0v odata ce apas pe START.3. Testare voltaj intre (+) releu de start si firul ce intra in electromotor -> 12.45v si scade la 0v odata ce apas pe START.4. Deconectare borne baterie. O leg direct la electromotor se aude un clanck mic ies scantei dar nu se invarte nimic. Testez electromotorul la liber si invarte. http://www.youtube.com/watch?v=bN_sFTSlivoDeci care e pb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) Adovis...in cel mai fericit caz este bolnav electromotorul ..adica pus sa traga nu poate pt ca are spire in scurt .Poti proba electtromotorul pus in mengina ..Il alimentezi direct de la baterie si incerci sa-l opresti presand pe ax o bucata de lemn ..da cu fortza nu mangaiat .. In cel mai rau caz ..motorul este blocat ,lucru usor de constatat daca scoti capacul ala mic (gen ,,surub" )de la carterul din stanga..cel unde bagi cheia tubulara ca sa rotesti motorul cand reglezi supapele (jocul) ..Bagi cheia si rotesti si asta o sa iti spuna care este treaba cu motorul. Editat Mai 29, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Teste noi: http://www.youtube.com/watch?v=YeIErFxQ8uQ 1. Voltaj baterie - > 12.6v 2. Voltaj la borne releu de start - > 12.55v . Scade la 0v odata ce apas pe START. 3. Testare voltaj intre (+) releu de start si firul ce intra in electromotor -> 12.45v si scade la 0v odata ce apas pe START. 4. Deconectare borne baterie. O leg direct la electromotor se aude un clanck mic ies scantei dar nu se invarte nimic. Testez electromotorul la liber si invarte. http://www.youtube.com/watch?v=bN_sFTSlivo Deci care e pb? Ahoi! Posibil sa iti fie dus rulmentul din interiorul motorului. Recent mie mi sa dus un rulment care e un fel de bendix (la masini) sau ambreaj de pornire (in engleza starter clutch). Electromotorul nu a avut probleme, el invarte dar rulmentul daca se strica blocheaza pornirea, nu mai forta electromotorul ca se duce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Daca are careva piese de virago 250 ...rog un pm...stiu eu din desmembrari ..sau altele de genu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Daca are careva piese de virago 250 ...rog un pm...stiu eu din desmembrari ..sau altele de genu ... Ce te intereseaza, Augustine? Ai patit ceva? Nu ca as avea de dezmembrat dar poate iti mai dam idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 ...daca scoti capacul ala mic (gen ,,surub" )de la carterul din stanga..cel unde bagi cheia tubulara ca sa rotesti motorul... Mai simplu decat asta, este sa bagi viteza III sau IV si o impingi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Mai simplu decat asta, este sa bagi viteza III sau IV si o impingi... Iarta-ma dar eu unul prefer sa dau la ,,cliket" decat sa imping la 200 kg... ,Chestia cu ,,nu am scule" nu tine ca motiv pt a impinge mobra .Daca nu ai scule o duci la mecanic nu te apuci tu de ea.Trebuie sa mananca si gura lui. ps- sau imprumuti )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Iarta-ma dar eu unul prefer sa dau la ,,cliket" decat sa imping la 200 kg... ,Chestia cu ,,nu am scule" nu tine ca motiv pt a impinge mobra .Daca nu ai scule o duci la mecanic nu te apuci tu de ea.Trebuie sa mananca si gura lui. ps- sau imprumuti )) Buna seara domnilor, Îmi pare sa spun asta dar de data asta sunt de acord cu Serghei, mai ales la reglajul culbutorilor. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Iarta-ma dar eu unul prefer sa dau la ,,cliket" decat sa imping la 200 kg... Nu ma refer la reparatie... este un misloc rapid de diagnosticare la situatia presupusa de tine(care-ti ia ca timp doar trei secunde). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Nu ma refer la reparatie... este un misloc rapid de diagnosticare la situatia presupusa de tine(care-ti ia ca timp doar trei secunde). Stiu ca este cea mai elementara verificare dar in cazul de fata se presupune ca a verificat deja sau a observat daca motorul este calat sau nu .Da eu sunt mai pretentios ...pana si surubul melcului de la masina de tocat carne il strang cu dinamometrica ,sunt dat dreaku. )) Adovis ,zi ce-ai facut ..i-ai data de cap pana la urma ?? Editat Mai 30, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Azi daca se opreste Stiu ca este cea mai elementara verificare dar in cazul de fata se presupune ca a verificat deja sau a observat daca motorul este calat sau nu .Da eu sunt mai pretentios ...pana si surubul melcului de la masina de tocat carne il strang cu dinamometrica ,sunt dat dreaku. )) Adovis ,zi ce-ai facut ..i-ai data de cap pana la urma ?? Sa vad azi daca se opreste ploaia ii dau carapacea de la alternator jos sa vedem ce-i acolo. Revin. Salut iarasi. Dezasamblat un pic: Motor gripat? Scuze pentru calitatea slaba a filmarii http://www.youtube.com/watch?v=hVlmaTdz7CE&feature=youtu.be Si poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 E,nu este dracul chiar atat de negru ......este gri .Resturile alea ti-au blocat motorul,bine ca nu s-a desfacut motorul ca ,,nucutza" ca avea sanse. ..bine ca nu este ,,gripat " ca atunci era belea mare .Da-i oala jos ,vezi cum este in spate ei si piese s-0r gasi pana la urma .Dupa urmele alea de ,,pasta de etansare" s-a cam umblat pe acolo destul de bine .O sa ma uit si eu prin manual sa vad cum era treaba acolo ca sincer inca nu mi-am bagat mainile atat de ,,profund". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Ca sa scot starter cluchul ciuruit de acolo ce imi trebuie? Cum se numeste scula aia , si e absolut necesara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 ,,dispozitiv de depresare "..sau ,,presa" in limbaj de parcare ... ,,dispozitiv de depresare "..sau ,,presa" in limbaj de parcare ... /index.php?/topic/687721-execut-prese-pentru-volante-pentru-orice-tip-de-moto/?hl=%2Bexecut+%2Bprese mai mult de atat nu te pot ajuta .. Daca masori cotele pe acolo..distanta intre suruburi ca tot ai dat cpacul jos etc, sa pui si tu aici ca ma apuc si eu sa fac una . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=fUNYfyTf0-M Ma gandesc ca la dansul facut de firimiturile alea de metal prin baia de ulei sa nu fi ajuns ceva fragmente periculoase si mai incolo de starter clutch. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 (editat) Nu are cum sa ajunga mai departe ,, mizeria" din baie ...mai are de traversat pompa,un filtru doua ..etc ... Poate sa afecteze ceva rulment sau semering de pe acolo dar slabe sanse .Nasol daca prinde metal intre pinioane in mers ca face buba rau .Acum ,vezi si tu o verificare ochiometrica si iti dai seama usor . Sigur acolo a umblat inainte cineva si probabil a inlocuit ,,rolele starterului" cu ceva manufacturat .Acum ,tu chiar nu ai observat nici un simptom ? Nu a dat nici un semn,un sunet ceva ? Ca ce este acolo nu a aparut intr-o fractiune de secunda . Sigur a icnit si ea ,a gemut ,a dat ochii peste cap pana sa cedeze. Editat Mai 31, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 (editat) Nu are cum sa ajunga mai departe ,, mizeria" din baie ...mai are de traversat pompa,un filtru doua ..etc ... Poate sa afecteze ceva rulment sau semering de pe acolo dar slabe sanse .Nasol daca prinde metal intre pinioane in mers ca face buba rau .Acum ,vezi si tu o verificare ochiometrica si iti dai seama usor . Sigur acolo a umblat inainte cineva si probabil a inlocuit ,,rolele starterului" cu ceva manufacturat .Acum ,tu chiar nu ai observat nici un simptom ? Nu a dat nici un semn,un sunet ceva ? Ca ce este acolo nu a aparut intr-o fractiune de secunda . Sigur a icnit si ea ,a gemut ,a dat ochii peste cap pana sa cedeze. Cu o saptamana inainte intr-o zi parca am auzit niste sunete (batai ciudate) la motor. Doar in ziua respectiva. Am postat imediat aici pe forum dar nu mi-a raspuns nimeni. Oricum sunetele erau foarte foarte slabe , uneori se auzeau , uneori nu. A murit aproape asimptomatic motocicleta mea care pana acum a mers brici. Mai trebuie ingrijita, asta este nu e pb. Ma bucur ca am invatat multe chestii legate de electrica si mecanica de care habar n-aveam. Nevoia te invata. Am o intrebare . Unde era dat cu pasta aia de etansare de culoare (ros orange) nu trebuia sa existe o garnitura? Editat Mai 31, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Da ,trebuia sa existe o garnitura .Se gasesc seturi de garnituri pt reparatii capitale sau doar cea care ai nevoie .Recomand e-bay ca ai nostri comercianti te jupoaie.Cat despre invatat mecanica si electrica stai linistit ca toti multi am invatat din ,,patzanii".. Asa...sa revin cu o intrebare : are cineva o sea de virago ,,doar pilot" deteriorata ,rupta etc ..(evident de pomana ca sunt somer) printre fiarele din garaj ? Vreau sa vad cum se simte fundul meu pe ea ca sa stiu daca renunt la lemnul meu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Eu am luat cand am avut nevoie, am luat piese de la "Romimoto" - au ajuns in cateva zile. Intra aici: /index.php?/topic/674070-dezmembrez-virago-535/ si vezi ce poti lua, ia legatura cu omul sa tina motorul cateva zile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.