Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

da, orice magazin dedicat pe acumulatori auto/moto, dar sa fie de acord, ca nu e bateria lor... stiu doua doar, unul in dr taberei, pe timisoara, vis a vis de afi...si unul pe plevnei, langa spitalul militar.

dar nu am idee cum si cine acorda garantia...

 

pt Serghei era raspunsul...scuze, nu observasem ca mai e un post

Garantia o asigura vanzatorul in cazul meu ..dar ,,viza "o acorda un service autorizat exact ca si la acumulatorii auto. Cei de pe plevnei au avut centru si la parterul cladirii unde locuiam pe Mosilor cu Hristo Botev ..sunt meseriasi .Resuscitau acumulatori la greu si cu succes. O sa merg pe Plevnei.Multumesc .

 

Adovis...baterie pa.Alta noua.Nu mai demonta tot de pe ea inainte sa faci masuratori.Muncesti degeaba.Asta este ,mai mor si ele .

 

 

Stai ca nu mai inteleg ...ce ai filmat tu este cu ,,bateria noua" ???

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

..........Am masurat tensiune.......Ce inseamna asta?

Multam!!!

Conexiune proasta, contact imperfect! Pierdut vreme cu operatii inutile si masuratori partiale.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conexiune proasta, contact imperfect! Pierdut vreme cu operatii inutile si masuratori partiale.

 

Mama, e plin de experti si genii in tara asta. N-ar fi o pb. daca n-ar fi si aroganti. Da las ca-i bine; i-a batut dumnezo si s-au in Romania.

 

Mersi de aprecieri si bafta in viata iti doresc!

 

Stai ca nu mai inteleg ...ce ai filmat tu este cu ,,bateria noua" ???

 

Cu aia veche ! Dar am pus una noua (12.85v) cumparata imediat dupa filmare SI MOTOCICLETA SE COMPORTA LA FEL. Nu porneste nici cu releul scos. Se aude doar clickul de releu start si atat.

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai fa in felul urmator : ia un cablu mai grosut (gen cablu de dat curent daca nu ai altceva ) si conecteaza un capat la PLUS acumulator si celalalt il atingi de surubul ala de la demaror ..Daca invarte ,inseamna ca problema este in altceva ,start,releu ..etc ..Asa poti sa elimini din start problemele.Dupa cum zici tu se pare ca nu ajunge curent suficient nici macar la releu pt ca altfel facea ,,clac"si ramanea cuplat ..Alimenteaza pe direct demarorul ca sa scapi de grija lui ..apoi strapezi releul ca sa scapi si de grija lui si din aproape in aproape elimini toate bubele . Daca cui asta noua face doar ,,clik"si atat inseamna ca ramane cuplat dar nu mai trece curent mai departe spre demaror sau daca trece ,demarorul este suparat .Incarca sa alimentezi demarorul pe direct totusi ca s-ar putea sa nu aiba nimic saracul.Pe unde locuiesti ca pot veni maine dupa 10-11 sa injuram fierul impreuna :))) ?

 

 

PS-mai verifica si cablul de ,,minus"care vine prins pe sasiu cu un surub..

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adovis77: ai cerut un sfat si l-ai primit. de la 2 oameni chiar... ce ti-a spus Cristi e plauzibil si, oricat de banal poate parea, observ ca e o cauza des intalnita la moto...mai ales la batranele ca ale noastre.

ca tot suntem la discutii electrifiante :D am mai intrebat, dar poate am noroc sa stie careva...mufa de la relay assembly (langa releul de semnalizare, sub sa, in spatele capacului de plastic din dreapta) unde asi putea sa o gasesc/ cu ce s-o inlocuiesc? cu exceptia papucilor...

 

azi am comandat si eu regulator de la prietenul chinez...ebay, transport gratis, 15.6 euro. pt modele mai noi de xv250, dar cu acelasi nr de fire si cod de culori, oricum tai firele si le cositoresc. si e cu radiator, ii pun si un ventilator de pc si sper sa rezolv problema asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am scapat ieftin.spitele mai toate erau slabite.roata juca...credeam ca e de acolo...acelasi sunet...le'am facut.perfect...am mers cu ea...acelasi sunet...dar am dat roata jos...cardan jos tot...si da.... joc in cardan ...uzura mare in special pe pinionul de pe axul rotii.. sau cum ii spune in manual clutch hub:),in principiu daca ma poate ajuta cineva de unde sa le comand.acestea imi trebuie,,,,

post-64107-0-68364700-1369776206_thumb.jpg

post-64107-0-32517100-1369776219_thumb.jpg

post-64107-0-37614600-1369776279_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama, e plin de experti si genii in tara asta...

Ti-am raspuns strict la intrebare. Daca intrebai ce si cum se masoara, raspunsul era altul...

Totusi nu am inteles chestia cu aroganta... cu d-zeu si Romania!!!

 

Aceeasi bafta ti-o doresc si eu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....Dar am pus una noua (12.85v) cumparata imediat dupa filmare SI MOTOCICLETA SE COMPORTA LA FEL. Nu porneste nici cu releul scos. Se aude doar clickul de releu start si atat.

Salut, atat Cristi cat si Serghei au raspuns corect, nu te arunci la alte operatiuni pana nu verifici contactele si cablurile. Ce auzi tu acolo este releul de pornire care nu cupleaza si suge curent pe care il da la masa.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am scapat ieftin.spitele mai toate erau slabite.roata juca...credeam ca e de acolo...acelasi sunet...le'am facut.perfect...am mers cu ea...acelasi sunet...dar am dat roata jos...cardan jos tot...si da.... joc in cardan ...uzura mare in special pe pinionul de pe axul rotii.. sau cum ii spune in manual clutch hub:),in principiu daca ma poate ajuta cineva de unde sa le comand.acestea imi trebuie,,,,

Vezi daca se potriveste cardanul de la 1100. Am eu unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teste noi:

http://www.youtube.com/watch?v=YeIErFxQ8uQ

 

1. Voltaj baterie - > 12.6v
2. Voltaj la borne releu de start - > 12.55v . Scade la 0v odata ce apas pe START.
3. Testare voltaj intre (+) releu de start si firul ce intra in electromotor -> 12.45v si scade la 0v odata ce apas pe START.
4. Deconectare borne baterie. O leg direct la electromotor se aude un clanck mic ies scantei dar nu se invarte nimic.

Testez electromotorul la liber si invarte.
http://www.youtube.com/watch?v=bN_sFTSlivo

Deci care e pb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adovis...in cel mai fericit caz este bolnav electromotorul ..adica pus sa traga nu poate pt ca are spire in scurt .Poti proba electtromotorul pus in mengina ..Il alimentezi direct de la baterie si incerci sa-l opresti presand pe ax o bucata de lemn ..da cu fortza nu mangaiat ..

 

 

In cel mai rau caz ..motorul este blocat ,lucru usor de constatat daca scoti capacul ala mic (gen ,,surub" )de la carterul din stanga..cel unde bagi cheia tubulara ca sa rotesti motorul cand reglezi supapele (jocul) ..Bagi cheia si rotesti si asta o sa iti spuna care este treaba cu motorul.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teste noi:

http://www.youtube.com/watch?v=YeIErFxQ8uQ

 

1. Voltaj baterie - > 12.6v

2. Voltaj la borne releu de start - > 12.55v . Scade la 0v odata ce apas pe START.

3. Testare voltaj intre (+) releu de start si firul ce intra in electromotor -> 12.45v si scade la 0v odata ce apas pe START.

4. Deconectare borne baterie. O leg direct la electromotor se aude un clanck mic ies scantei dar nu se invarte nimic.

 

Testez electromotorul la liber si invarte.

http://www.youtube.com/watch?v=bN_sFTSlivo

 

Deci care e pb?

 

Ahoi!

Posibil sa iti fie dus rulmentul din interiorul motorului.

Recent mie mi sa dus un rulment care e un fel de bendix (la masini) sau ambreaj de pornire (in engleza starter clutch). Electromotorul nu a avut probleme, el invarte dar rulmentul daca se strica blocheaza pornirea, nu mai forta electromotorul ca se duce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are careva piese de virago 250 ...rog un pm...stiu eu din desmembrari ..sau altele de genu ...

Ce te intereseaza, Augustine? Ai patit ceva? Nu ca as avea de dezmembrat :) dar poate iti mai dam idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai simplu decat asta, este sa bagi viteza III sau IV si o impingi...

Iarta-ma dar eu unul prefer sa dau la ,,cliket" decat sa imping la 200 kg... ,Chestia cu ,,nu am scule" nu tine ca motiv pt a impinge mobra .Daca nu ai scule o duci la mecanic nu te apuci tu de ea.Trebuie sa mananca si gura lui.

 

ps- sau imprumuti :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarta-ma dar eu unul prefer sa dau la ,,cliket" decat sa imping la 200 kg... ,Chestia cu ,,nu am scule" nu tine ca motiv pt a impinge mobra .Daca nu ai scule o duci la mecanic nu te apuci tu de ea.Trebuie sa mananca si gura lui.

 

ps- sau imprumuti :)))

Buna seara domnilor,

 

Îmi pare sa spun asta dar de data asta sunt de acord cu Serghei, mai ales la reglajul culbutorilor.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarta-ma dar eu unul prefer sa dau la ,,cliket" decat sa imping la 200 kg...

Nu ma refer la reparatie... este un misloc rapid de diagnosticare la situatia presupusa de tine(care-ti ia ca timp doar trei secunde).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma refer la reparatie... este un misloc rapid de diagnosticare la situatia presupusa de tine(care-ti ia ca timp doar trei secunde).

 

Stiu ca este cea mai elementara verificare dar in cazul de fata se presupune ca a verificat deja sau a observat daca motorul este calat sau nu .Da eu sunt mai pretentios ...pana si surubul melcului de la masina de tocat carne il strang cu dinamometrica ,sunt dat dreaku. :)))

 

 

Adovis ,zi ce-ai facut ..i-ai data de cap pana la urma ??

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi daca se opreste

 

Stiu ca este cea mai elementara verificare dar in cazul de fata se presupune ca a verificat deja sau a observat daca motorul este calat sau nu .Da eu sunt mai pretentios ...pana si surubul melcului de la masina de tocat carne il strang cu dinamometrica ,sunt dat dreaku. :)))

 

 

Adovis ,zi ce-ai facut ..i-ai data de cap pana la urma ??

 

Sa vad azi daca se opreste ploaia ii dau carapacea de la alternator jos sa vedem ce-i acolo.

Revin.



Salut iarasi. Dezasamblat un pic:
Motor gripat?
Scuze pentru calitatea slaba a filmarii
Si poze:
virago%2520engine%2520screwed%25201.jpg
virago%2520engine%2520screwed%25202.jpg
virago%2520engine%2520screwed%25204.jpg
virago%2520engine%2520screwed%25206.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E,nu este dracul chiar atat de negru ......este gri .Resturile alea ti-au blocat motorul,bine ca nu s-a desfacut motorul ca ,,nucutza" ca avea sanse. ..bine ca nu este ,,gripat " ca atunci era belea mare .Da-i oala jos ,vezi cum este in spate ei si piese s-0r gasi pana la urma .Dupa urmele alea de ,,pasta de etansare" s-a cam umblat pe acolo destul de bine .O sa ma uit si eu prin manual sa vad cum era treaba acolo ca sincer inca nu mi-am bagat mainile atat de ,,profund".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,dispozitiv de depresare "..sau ,,presa" in limbaj de parcare ...



,,dispozitiv de depresare "..sau ,,presa" in limbaj de parcare ...

/index.php?/topic/687721-execut-prese-pentru-volante-pentru-orice-tip-de-moto/?hl=%2Bexecut+%2Bprese

 

mai mult de atat nu te pot ajuta ..

 

Daca masori cotele pe acolo..distanta intre suruburi ca tot ai dat cpacul jos etc, sa pui si tu aici ca ma apuc si eu sa fac una .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...