Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, mie imi suna a amestec necorespunzator, nu cred ca este de la aprindere, dar cine stie nu ma pricep atat de bine, ar trebuii sa verifici si bujiile sa vezi daca sunt ok.

 

La ultima verificare (adica fix inainte de a face filmuletul) bujiile erau curatele (rand 3 pozitia 6). Plus ca sunt puse acum ~2 saptamani.

post-68077-0-56830100-1376033947_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ultima verificare (adica fix inainte de a face filmuletul) bujiile erau curatele

 

 

Deci ramane amestecul, sincer nu imi mai aduc aminte cum era, dar daca nu ma insel

rateuri dezordonate defectiuni la pompa de benzina, intepenirea plutitorului, infundarea jiglorului principal (rateuri in carburator), scantei slabe (contacte uzate la fise), bobina defecta, avans prea mic la aprindere parca da rateuri in esapament.

imi pare rau ca nu pot fi mai de folos, dar pana acum nu am avut probleme, iar auto pe carburatie.... a trecut prea multi ani :)

bafta. sper sa intre cristi pe aici ca el este mai avizat sa puna un diagnostic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...bujiile erau curatele (rand 3 pozitia 6).....

Din filmulet nu-mi pot da seama desi l-am ascultat de mai multe ori...

Ce inteleg eu? Disting niste rateuri in admisie produse la o sarcina usoara imediat ce treci de mersul la relanti si menti aceasta turatie constanta(sa-i zicem un relanti accelerat).

Daca accelerezi mai violent aceste rateuri nu se mai produc... daca este asa - asta inseamna un amestec sarac doar intr-un anumit moment... mai multe nu pot scrie din lipsa date, vreau detalii. Unde se produc acele rateuri, ce se intampla cu motorul in acel moment?

 

Vreau o descriere exacta a tot ce se intampla de cand pornesti motorul si pana se incalzeste(pornire, mers relanti/sarcina, sarcina mica/mare, utilizare soc, culoare bujii, consum, zgomote, etc...). Testul il faci doar in mers, nu pe loc!

 

 

...scantei slabe (contacte uzate la fise), bobina defecta, avans prea mic la aprindere parca da rateuri in esapament...

Da, pot apare sincope in aprindere, dar in nici un caz in astfel de situatii! Scanteia proasta te supara la pornire, intreruperi in sarcina mare, imposibilitatea turarii motorului peste o anumita limita, apar rateuri in evacuare cu pocnituri puternice, etc...

In cazul lui problema pleaca doar din carburatie!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Am o problema la frina pe fata.

Virago XV 535 2YL 1994.

Cind pun frina se aude un scirtiit destul de puternic.

Ma poate ajuta cineva.

Eu sunt tufa la motoare.

 

Multzam in avans !

 

Asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai des, scartaitul vine de la placutele foarte uzate de frana. punete in genunchi la roata fata si cauta sa te uiti la ele.vei observa ca placuta are doua parti,partea care face contact pe disc, si suportul pe care este montat.cea care face contact trebuie sa aiba cel putin 5mm grosime, sau “carne“.daca e subtire tare, schimba placutele.daca mai merge, vezi discul sa nu fie uzat neuniform sau prea uzat. daca astea sunt bune amandoua, ia un sprei de curatat frane si aplicaldin belsug, foloseste frana 1 km, mai aplica iar si vezi ce descoperi. revinocu informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai des, scartaitul vine de la placutele foarte uzate de frana. punete in genunchi la roata fata si cauta sa te uiti la ele.vei observa ca placuta are doua parti,partea care face contact pe disc, si suportul pe care este montat.cea care face contact trebuie sa aiba cel putin 5mm grosime, sau “carne“.daca e subtire tare, schimba placutele.daca mai merge, vezi discul sa nu fie uzat neuniform sau prea uzat. daca astea sunt bune amandoua, ia un sprei de curatat frane si aplicaldin belsug, foloseste frana 1 km, mai aplica iar si vezi ce descoperi. revinocu informatii.

Ok, multzam.

Miine aplic tratamentul, si revin cu info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din filmulet nu-mi pot da seama desi l-am ascultat de mai multe ori...

Ce inteleg eu? Disting niste rateuri in admisie produse la o sarcina usoara imediat ce treci de mersul la relanti si menti aceasta turatie constanta(sa-i zicem un relanti accelerat).

Daca accelerezi mai violent aceste rateuri nu se mai produc... daca este asa - asta inseamna un amestec sarac doar intr-un anumit moment... mai multe nu pot scrie din lipsa date, vreau detalii. Unde se produc acele rateuri, ce se intampla cu motorul in acel moment?

 

Vreau o descriere exacta a tot ce se intampla de cand pornesti motorul si pana se incalzeste(pornire, mers relanti/sarcina, sarcina mica/mare, utilizare soc, culoare bujii, consum, zgomote, etc...). Testul il faci doar in mers, nu pe loc!

Da, pot apare sincope in aprindere, dar in nici un caz in astfel de situatii! Scanteia proasta te supara la pornire, intreruperi in sarcina mare, imposibilitatea turarii motorului peste o anumita limita, apar rateuri in evacuare cu pocnituri puternice, etc...

In cazul lui problema pleaca doar din carburatie!

La fel a fost si la mine si am primit aceeasi explicatie (tot de la tine ) ..am ,,gadilat"si s-a rezolvat .Multzam chiar si acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau o descriere exacta a tot ce se intampla de cand pornesti motorul si pana se incalzeste(pornire, mers relanti/sarcina, sarcina mica/mare, utilizare soc, culoare bujii, consum, zgomote, etc...). Testul il faci doar in mers, nu pe loc!

 

Pornire la 17.00 fara soc. Lasat sa se incalzeasca 2 min - totul ok

Pornire la drum - tras usor de acceleratie - rateuri

Pe drum - tras mai tare de acceleratie - fara rateuri - ajuns la turatie mare - rateuri

Luat prietena - tras de aceeleratie pana la jumatate - rateuri

Macar daca ar scoate si flacari o data cu rateurile ca sa para mai cool :))

Dat drumu la aceleratie , revine normal fara zgomote suplimentare.

 

Cand trec printr-nu pasaj cu motorul relativ turat si tinut la aceeasi turatie se aud mai bine rateurile si sunt destule.

Ce mi se mai pare diferit fata de cum mergea inainte : zbarnie mai a scuter si vibreaza mai mult.

Cred ca cere o revizie completa la iarna. :)

 

 

PS: Am ascultat de sfatul tau Cristi57 si am mers mai turat, bujiile s-au curatat, dar rateurile nu au disparut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pornire la 17.00 fara soc. Lasat sa se incalzeasca 2 min - totul ok

Pornire la drum - tras usor de acceleratie - rateuri

Pe drum - tras mai tare de acceleratie - fara rateuri - ajuns la turatie mare - rateuri

Luat prietena - tras de aceeleratie pana la jumatate - rateuri

Macar daca ar scoate si flacari o data cu rateurile ca sa para mai cool :))

Dat drumu la aceleratie , revine normal fara zgomote suplimentare.

 

Cand trec printr-nu pasaj cu motorul relativ turat si tinut la aceeasi turatie se aud mai bine rateurile si sunt destule.

Ce mi se mai pare diferit fata de cum mergea inainte : zbarnie mai a scuter si vibreaza mai mult.

Cred ca cere o revizie completa la iarna. :)

 

 

PS: Am ascultat de sfatul tau Cristi57 si am mers mai turat, bujiile s-au curatat, dar rateurile nu au disparut.

Incearca sa schimbi bujiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...bujiile s-au curatat, dar rateurile nu au disparut.

Rateuri doar in evacuare sau si in admise? Daca da cand se produc unele si cand celelalte?

 

Rateurile in toba sunt normale atunci cand apar la reducerea acceleratiei din sarcina mare si continui sa rulezi in frana de motor. Se aud usoare pocnituri in tobe. Sunt cauzate de rateurile de aprindere - care se produc firesc din cauza taierii alimentarii. Gazele foarte rarefiate nu se aprind cumulandu-se in esapament unde se aprind la prima ardere ce are loc pe ciclu. In alte conditii nu sunt normale!

 

Nu cred ca sunt cauzate de bujii(aprindere). Din cele descrise par a fii generate de carburatie.

 

Revin cu explicatii dupa ce raspunzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rateuri doar in evacuare sau si in admise? Daca da cand se produc unele si cand celelalte?

 

Rateurile in toba sunt normale atunci cand apar la reducerea acceleratiei din sarcina mare si continui sa rulezi in frana de motor. Se aud usoare pocnituri in tobe. Sunt cauzate de rateurile de aprindere - care se produc firesc din cauza taierii alimentarii. Gazele foarte rarefiate nu se aprind cumulandu-se in esapament unde se aprind la prima ardere ce are loc pe ciclu. In alte conditii nu sunt normale!

 

Nu cred ca sunt cauzate de bujii(aprindere). Din cele descrise par a fii generate de carburatie.

 

Revin cu explicatii dupa ce raspunzi.

 

Nu fac diferenta intre rateuri intre admisie si evacuare. Poti sa-mi arati niste filmulete din care sa inteleg diferenta ?

 

Rateurile nu apar la reducerea acceleratiei, ci la tinerea acceleratiei la orice nivel de turatie (fie ca e doar un pic turat sau fie ca e mult turat), atat pe loc cat si in mers in sarcina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am cum sa-ti fac un filmulet... ar isemna sa-mi stric motorul :what:
Cand am auzit prima data motorul tau, cilindrul din spate nu functiona. Daca deschideai clapeta de acceleratie la o anumita valoare pornea si al doilea cilindru. Bujiile erau afumate iar cea de la clindul din spate era ancrasata(a trebuit sa o ardem pe aragaz - fara a rezolva insa nimic). Evident alimentarea pe circuitul de relanti nu functiona. A trebuit sa desfacem capacul carburatorului pentru a desfunda jiglerul de relanti(sti in ce stare l-am gasit...). Cu toate acestea atunci nu am rezolvat nimic din cauza bujiei...

A urmat apoi o demontare si curatare a carburatoarelor plus inlocuire de bujii. Atunci am vazut ce este in carburile tale si m-a luat durerea de cap... au avut ghinionul sa intre pe mana unui meltean. Din acest moment motorul tau a inceput sa functioneze cat de cat. Evident ca nu eram multumit, dar mai mult decat am incercat nu am avut ce face... nu poti regla decat relantiul si o sincronizare. Motorul merge bine la relanti si in sarcina mare(a plecat pe o roata). Insa in sarcina mica si medie apar intreruperi insotite de acele rateuri in tobe. Acest lucru este cauzat doar de carburatie si nu de aprindere. Poti incerca si cu alte bujii dar problema va persista...

Carburatoarele vacumatice sunt foarte sofistcate. Iclud mai multe circuite de alimentare. Astfel la tine circuitul de relanti, repriza si sarcina mare functioneaza bine, dar circuitul de sarcina mica si medie sunt deficitare. Circuitele de sarcina mica/medie/mare sunt asigurate doar de jiglere, nu pot fi reglate. Singurul reglaj consta in pozitia acului dozator. Problema poate fi doar la unul din carburatoare... La carburile mele toate jiglerele sunt identice, difera acele dozatoare si jiglerele de sarcina. La tine nici unul ne seamana cu altul. Eu zic ca ar trebui cumparat doua seturi de jiglere complete... atentie, kitul de reparatie nu contine toate jiglerele! La montaj trebuie sa faci o comparatie cu doua carburatoare bune...

Ce poti sa faci acum? Fara a umbla la nivelul de benzina din camera de nivel constant, incearca sa ridici pe rand cuiele dozatoare facand probe si obserand la care din carburatoare se simte o ameliorare, apoi mai stam de vorba...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai des, scartaitul vine de la placutele foarte uzate de frana. punete in genunchi la roata fata si cauta sa te uiti la ele.vei observa ca placuta are doua parti,partea care face contact pe disc, si suportul pe care este montat.cea care face contact trebuie sa aiba cel putin 5mm grosime, sau “carne“.daca e subtire tare, schimba placutele.daca mai merge, vezi discul sa nu fie uzat neuniform sau prea uzat. daca astea sunt bune amandoua, ia un sprei de curatat frane si aplicaldin belsug, foloseste frana 1 km, mai aplica iar si vezi ce descoperi. revinocu informatii.

Da, basculat etrierul, verificat placutele.

Scos placutele, cam 2-3 mm grosime strat, curatat, montat la loc.

Scirtiit disparut.

Banuiesc de la ce a fost.

Acum o luna am schimbat cauciucul pe fata. "Meseriasul" care a facut operatia a scos si bagat roata la loc cu ansamblul etrier nebasculat.

Practic la "bagat" a fortat, si probabil vreuna din tablitele de fixare placute ajungea pe disc.

Asta e, "meseriasii".

La final de sezon se impune schimbare de placute.

 

Viva Virago !

 

Multzam fain de sfat !

 

Asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca suportul metalic al placutei ajungea la disc, strica suprafata acestuia... iar 2-3 mm grosimea stratului inseamna ca placutele trebuiesc inlocuite ff urgent!

Cu asta nu te joci, e siguranta ta in joc!

Da, fac comanda acum !

Multzam de atentionare !

 

Asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

1. am schimbat uleiul in motor. am avut motul 15w40 (cu care am parcurs 5000 km) si am trecut la repsol 20w50. speram ca odata cu schimbul asta, ambreiajul o sa se lecuiasca de patinat. dar nu... dupa cca. 50 km parcursi, tot patineaza.

deci trebuie sa schimb discurile si arcurile ambreiajului. am gasit, la un magazin moto local, kit EBC la 300 lei (discuri, arcuri si garnitura). ce stiti de firma asta? e ok kitul? l-a mai folosit cineva si poate sa dea un feedback? stiti surse ce au pret mai bun?

 

2. de cand am luat mobra am avut probleme cu ambreiajul de pornire: se uzeaza excesiv si prematur cele 3 role. le-am schimbat de doua ori in 3000 km. si iar imi fac probleme, deci urmeaza zilele astea un nou schimb.

problema apare fiindca pinionul mare de pornire, cel pe care angreneaza rolele (cred ca ii zice pinion de relanti - idle gear) are suprafata pe care ruleaza rolele uzata, nu mai e fina, asa cum ar trebui. credeti ca se poate restaura aceasta suprafata? cum?

am "sagetat" in imagine zona cu probleme de care zic.

post-262-0-56690500-1376386881_thumb.gif

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

1. am schimbat uleiul in motor....

2. de cand am luat mobra.....

1. Ambreiajul patineaza din cauza uleiului doar cand acesta contine aditivi antifrictiune. Uleiul recomandat de producator este cel mai bun!

In cazul tau, cel mai simplu este o verificare inainte de a schimba ceva. Scoti uleiul din motor si desfaci capacul de la filtru, apoi capacul de pe partea dreapta(dupa ce demontezi tobele si scarta de pe dreapta). Verifici cu un subler grosimea unei placi de ambreaj(noua are 3 - 3.1 mm) si lungimea arcurilor(39,5 mm - in stare libera). Daca arcurile sunt mai mici adaugi niste saibe pentru a ajunge la cota dorita. Remontezi totul la loc si faci o proba de drum. Ar trebui sa simti o imbunatatire...

Daca:

- placa are sub 2,6 mm, se inlocuieste tot kitul

- daca arcurile au sub 38,5 mm se inlocuiesc

Eu am comandat la romimoto, au sosit in cvateva zile...

 

2. Este o greseala sa inlocuiesti la un angrenaj mecanic uzat doar o parte din componente(partial)! O piesa uzata strica si "colaboratorii"ei!

 

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristi, multumesc de indicatiile privitoare la verificarea ambreiajului. am sa le urmez inainte de a comanda piesele. am si eu doua manuale de reparatii si oricum nu m-as fi apucat de treaba fara sa le consult.

 

pt. pct. 2, bininteles ca as fi vrut eu sa schimb din prima pinionul ala (notat cu 8 in desenul atasat de tine), dar nu l-am gasit la o strigare (adica repede-repede - de fiecare data problema m-a prins in plin sezon). cautam sh. nu stiu cine ar da piesa separat. piesa noua... nu cred ca imi permit, costa cat un motor intreg de 535 sh si tre' sa astept un secol sa-mi fie livrata.

eu cautam un sfat in vederea restaurarii suprafetei stricate. stiu ca se poate - pe vremuri, in arad, exista uzina de strunguri, unde se putea face "cromare de incarcare" - se incarcau cu crom (ce e foarte dur), tot felul de osii, axe cu sau fara came, manetoane pt. ambielaje, camasi de rulmenti, etc., apoi se prelucrau la cota. din pacate industria asta nu mai exista (printre altele, a disparut si ea). eu am prins-o, simsonachele meu acolo si-a primit hainele de crom.

 

raman in dilema: exista vreo posibilitate de a restaura suprafata cu pricina a pinionului aratat mai sus? sunt metode DIY?

m-am gandit sa pun pinionul pe un ax si sa-l montez intr-o masina de gaurit. asa as putea sa slefuiesc suprafata stricata cu hartie abraziva dar nu cred ca as avea contol suficient pt. a nu transforma acel cilindru perfect intr-un trunchi de con sau alte forme neregulate ce ar compromite definitiv pinionul. suprafata respectiva pare inca destul de dura - daca a fost tratata, tratamentul nu si-a pierdut efectul - de la o reparatie la alta nu si-a schimbat deloc aspectul si forma. rolele in schimb, au capatat fatete, in sectiune devenind, in loc de cercuri, poligoane. din cele trei seturi pe care le-am folosit, primul a fost original, si ultimele doua (ultimul fiind acum pe moto), le-am extras dintr-un rulment. de mentionat ca rolele de rulment sunt chiar mai rezistente decat rolele originale.

 

doresc sa fac ambele operatiuni de reparatie dintr-un sut. role pt. starter clutch mai am, dar n-as mai face o reparatie temporara, lasand pinionul in starea actuala. nu-i greu sa schimb rolele o data pe sezon, nu dureaza mult (mi-am facut presa pt. extras volanta) dar e neplacut si pana la urma tot stric eu ceva, tot demontand-montand totul (capacul de carter, cablaraie magnetou sau mai stiu io ce...). garnitura ma enerveaza cel mai mult sa o fac si in plus se gaseste tot mai greu coala de clingherit de 0,5 mm.

 

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. In primul rand demontarile si remontarile repetate duc in final la degradarea intregului ansamblu.

2. Rolele de rulment nu stiu daca sunt indicate, au alta duritate, destinata rulajului si mai putin unor forte excesive(material moale, elastic cu suprafata superficiala cimentata).

3. Incarcarea sectorului uzat(crom sau alte materiale) urmat de o rectificare nu cred ca rezista la socuri mecanice, se va exfolia... Poate o rectificare foarte precisa, apoi o bucsare la cald prin presare(otel cu destinatie precisa) urmata de tratament termic si o rectificare la cota de origine... bla, bla, bla... utilaje cu comanda numerica, tratament termic, rectificare de mare precizie... te doare capul...

4. Eu vad doua variante posibile:

a. reparatie

- daca partea de suprafata nu are uzuri mari, se poate rectifica cativa maxim 2 zecimi fara a indeparta partea cimentata si calita, astfel obti o piesa buna dar cu o cota mai mica.

- diferenta de cota o rezolvi prin utilizarea unor role cu o dimensiune marita(exact cu cat ai indepartat din partea activa).

Dficultatea consta in faptul ca aceasta operatie pentru a avea succes trebuie facuta pe o masina de rectificat adevarata(centeres)... chestia cu strungul si smirghelul ramane doar o frectie...

b. inlocuire

- motor recuperat dintr-o dauna totatala, accident, etc - virago de 400 si 500 au aceleasi componente...

- piesa cumparata din magazine online(trebuie vazut... s-ar putea sa nu fie atat de scump)

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca imi permit, costa cat un motor intreg de 535 sh si tre' sa astept un secol sa-mi fie livrata.

Am luat eu IdleGear cu 2-3 sute de lei de la romimoto, nu mai tin minte exact, cauta putin in urma am pus aici patania.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat eu....de la romimoto.....

Daca piesa comandata o are pe stoc, livrarea se face in doua zile. Daca o aduce din germania dureaza 6-10 zile. Comanda o poti face online pe magazinul lui. La cateva ore de cand lansezi comanda, omul te suna pentru confirmare, apoi se apuca de expediere. O data am comandat o piesa gresit din vina mea, omul nu sa suparat... am returnat-o si mi-a expediat piesa corecta.

Am avut mai multe comenzi, mi-a dat si preturi bune. Am fost foarte multumit de prestatia lui Romimoto, este un tip serios...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca suportul metalic al placutei ajungea la disc, strica suprafata acestuia... iar 2-3 mm grosimea stratului inseamna ca placutele trebuiesc inlocuite ff urgent!

Cu asta nu te joci, e siguranta ta in joc!

Gata, placute noi, schimbate cele vechi.

Totul e OK !

 

Multzam de sfaturi si raspunsuri !

 

VIVA VIRAGO !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara tuturor ! Ma gandesc sa imi cumpar prima mea motocicleta. M-am oprit asupra acestei minunate categorii pentru ca sunt fermecatoare. Intotdeauna mi-au placut chopperele/cruiserele. Din cate am citit pe forum Virago 535 ar fi un model fiabil si iertator(mai mult sau mai putin) cu greselile incepatorilor,dar in acelasi timp destul de puternic si cu un consum bunicel. Mi-ati recomanda acest model? Am 1.85, 72kg si un buget de 2000-2500(in care vreau sa intre si echipamentul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ieri inca mai pornea mobra desi imi dadea semne ca se "termina" rolele ambreiajului de pornire, azi a mai pornit o data si gata... urmatoarele incercari au avut ca rezultat numai un uruit al electromotorului si al rolelor uzate... motorul nu s-a invartit deloc. neplacut e ca si pornirea prin impingere e destul de dificila fiindca, precum am spus, aluneca si ambreiajul. m-am "distrat" putin pana sa pornesc mobra, sa ma duc acasa.

deocamdata am pus viroguta la locul ei. din lipsa de timp, doar saptamana viitoare voi desface starter clutch-ul pt. reparatii.

Acelasi lucru l-am facut si eu, am slefuit suprafata cu smirghel fin pina arata ca rulmentu, chiar am bagat un surub cu 2 seibi mari prin gaura rotii dintate, am centrat-o si am prins-o in bormasina, bormasina la rindul ei in menghina

am zis ca in felul asta se ia strat uniform, degeaba dupa ceva timp nu a mai mers, am desfacut si aparusera doua "inele" de uzura pe margini

mi-am dat seama ca in momentul in care piesa se invirtea, eu tineam fisia de smirghel dar se lua strat mai mare de pe centru

ideal ar fi de facut pe strung toata treaba, dar trebuie luat strat foarte mic pt ca rolele au cursa limitata iar daca se ia prea mult atunci nu mai ajung la ea

nu vreau sa te sperii, eu spun ce am patit eu si cum am rezolvat-o, sper sa ai mai multa bafta, si pina la urma incercarea moarte n"are....

piesele vechi le mai am si in ideea ca nu prea vreau sa dau motorul, ma bate gindul sa le rectific pe strung, eventual cu bucsa si adus la cotele originale(am masurat cu sublerul piesele noi inainte sa le montez)

chipu, cred ca de mesajul asta vorbesti mai sus... nu inteleg insa din el daca ai schimbat sau nu idle gear-ul sau ti-a reusit slefuirea. daca ti-a reusit, cum ai facut? ce fel de smirghel ai folosit?

 

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...