Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Imi place idea de intalnire si imi place si mai mult locatia, daca se organizeaza pentru august incep sa cred ca pot veni :D

In alta ordine de idei tre sa fac cu mana domnului Geo_ZGA cred ca te-am zarit azi de dim (un virago 250 vopsit rosu inchis) cand faceai stanga de pe Uverturi pe Virtutii

Si ca sa ma si laud acu ca tot au stat ploile am dat si eu jos motorul sa incerc sa scap de prezoanele rupte :))

Wish me luck :P

 

post-70261-0-17159400-1403508933_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pana la urma am rezolvat problema cu incarcarea dar dupa ce am schimbat statorul cu unul nou si am pus firele de la iesire din releu direct pe baterie sa elimin un posibil contact imperfect pe instalatie (deja invercasem vre-o 3 relee) tot cca 18 v cc imi incarca bateria si deja se pare ca a fiert destul si s-a dus.......pana la urma am rezolvat cu un releu cu fir de regulaor separat si anume ca are 6 fire din care 3 care vin de la sator 2 + si - iar un fir care citeste tensiunea incarcata iar pe acel fir am pus un semireglabil si deacolo imi reglez cat vreau eu sa imi incarce.Tin sa ii multumesc lui cristi57 si lui bucsaadi pentru idei si sustinere si le raman dator cu cel putin o bere.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am rezolvat problema cu incarcarea dar dupa ce am schimbat statorul cu unul nou si am pus firele de la iesire din releu direct pe baterie sa elimin un posibil contact imperfect pe instalatie (deja invercasem vre-o 3 relee) tot cca 18 v cc imi incarca bateria si deja se pare ca a fiert destul si s-a dus.......pana la urma am rezolvat cu un releu cu fir de regulaor separat si anume ca are 6 fire din care 3 care vin de la sator 2 + si - iar un fir care citeste tensiunea incarcata iar pe acel fir am pus un semireglabil si deacolo imi reglez cat vreau eu sa imi incarce.Tin sa ii multumesc lui cristi57 si lui bucsaadi pentru idei si sustinere si le raman dator cu cel putin o bere.....

Pentru mine daca ai schimbat si statorul si regulatorul adica cam tot, nu prea e o rezolvare ca la carte daca nu s-a depistat de ce iti incarca asa mult, dar nu conteaza ce cred eu daca tu esti fericit.

Ti-as sugera totusi doua lucruri.

In locul potentiometrului (dupa ce ti-ai stabilit divizorul) pune doua rezistente ca sa elimini defectarea potentiometrului din cauza vibratiilor.

Pastreaza legatura prin fuzibil dintre baterie si restul instalatiiei si nu lega direct regulatorul la baterie din motive de siguranta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum lucrez la un circuit in care daca imi incarca mai mult de 14.3v sa imi intrerupa incarcarea si sa imi aprinda un led iar daca imi incarca mai putin de 13.2..... sa imi aprinda alt led este un circuit cu ci si releu. momentan am 2 rezistoare puse si siguranta bineinteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum lucrez la un circuit in care daca imi incarca mai mult de 14.3v sa imi intrerupa incarcarea si sa imi aprinda un led iar daca imi incarca mai putin de 13.2..... sa imi aprinda alt led este un circuit cu ci si releu. momentan am 2 rezistoare puse si siguranta bineinteles.

Eu zic ca te complici mai bine iti iei un voltmetru.

Practic vrei sa dublezi regulatorul paralel cu un altul serie, daca consideri ca e fiabil sa treci 30A printr-un releu atunci foloseste-l doar pe el bineinteles cu puntea trifazica aferenta. Curent maxim mai mic obtii daca pui releul pe cele trei faze inainte de punte plus ca si arcul electric la decuplare e mai mic pentru ca ai alternativ.

Sau ai putea sa-l faci in doua trepte monofazat-trifazat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai bineinteles ca imi intrerup cu releul tensiunea alternativa, dar si tensiunea continua ca in cazul in care se ard diodele atunci sa imi intrerupa CA si sa imi decupleze automat si regulatorul de baterie sa nu imi consume bateria....sunt o gramada de protectii si mult gandita problema...cu un voltmetru chiar nu am ce sa fac....problema este pusa in felul urmator: sa zicem ca esti pe transalpina si te lasa regulatorul sau statorul....atunci protectia decupleaza circuitul de ca si cel de cc ma avertizeaza ca am un defect si nu trebui sa ma apuc pe marginea santului sa tai din fire sa decuplez statorul sau regulatorul plus ca daca mai esti in grup se opreste tot grupul din vina ta........ o gramada de tiganii... dar asa pot sa mai merg pe baterie pana la prima parcare sa imi conectez incarcatorul solar la baterie si pana beau o cafea se incarca bateria si mai merg ceva km......stiu ca este complicata treaba dar imi plac treburile complicate

Editat de tmdmitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ti se ard diodele ti se arde si siguranta si se opreste mobra, schimbi siguranta scoti cupla trifazata, regulatorul si mai departe faci ce zici tu, bei cafea, daca nu-ti incarca sau incarca prea mult idem.

E foarte greu sa jonglezi printr-un releu decent ca marime un curent ca cel generat de magnetou.

Eu as pune doar voltmetru sau doua smd_uri ca-s mai puternice si vezi semnalizarea de avarie mai bine.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, baieti! Nu ne-am mai auzit de ceva timp. Dupa un sezon 2013 incheiat cu un accident soldat cu glezna dreapta rupta si cu doua suruburi (pe care le-am scos in martie), m-am intors pe doua roti incepand cu luna mai. Acum caut si eu un sissy bar ieftin si frumos sa pun pe calut ca asta ar aduce un plus de imagine. Daca aveti ceva pe acasa, nu ezitati sa ma contactati. Am incercat sa pun eu unul de la un Virago de 1000, dar nu s-a potrivit. Se pare ca, desi este mai mare, Virago-ul de 1000 are aripa spate mai ingusta decat la 535.

 

Calutul meu are, datorita fratelui meu, cauciucuri si spite noi, carburatoarele sincronizate, plus tuburile dintre carburatoare si cilindri inlocuite cu unele noi (la lucrarile de revizie si imbunatatire au participat si prietenii mei, baietii de la Zenklawa Garage). Eu i-am schimbat uleiul si un o-ring de la capacul de la distributie, de la cilidrul din spate.

 

Acum, desi voi fi off topic, vreau sa va spun ca in decembrie am reeditat o carte scrisa de un om extraordinar care mi-a luminat copilaria. Daca va intereseaza putina istorie ce nu se invata la scoala, accesati link-ul urmator:

 

https://www.facebook.com/pages/Istorie-tr%C4%83it%C4%83-Ion-Constantin/251617444991622?ref=br_tf


» Post actualizat in 27 Jun 2014 11:59

Salutare, baieti! Nu ne-am mai auzit de ceva timp. Dupa un sezon 2013 incheiat cu un accident soldat cu glezna dreapta rupta si cu doua suruburi (pe care le-am scos in martie), m-am intors pe doua roti incepand cu luna mai. Acum caut si eu un sissy bar ieftin si frumos sa pun pe calut ca asta ar aduce un plus de imagine. Daca aveti ceva pe acasa, nu ezitati sa ma contactati. Am incercat sa pun eu unul de la un Virago de 1000, dar nu s-a potrivit. Se pare ca, desi este mai mare, Virago-ul de 1000 are aripa spate mai ingusta decat la 535.

 

Calutul meu are, datorita fratelui meu, cauciucuri si spite noi, carburatoarele sincronizate, plus tuburile dintre carburatoare si cilindri inlocuite cu unele noi (la lucrarile de revizie si imbunatatire au participat si prietenii mei, baietii de la Zenklawa Garage). Eu i-am schimbat uleiul si un o-ring de la capacul de la distributie, de la cilindrul din spate.

 

Acum, desi voi fi off topic, vreau sa va spun ca in decembrie am reeditat o carte scrisa de un om extraordinar care mi-a luminat copilaria. Daca va intereseaza putina istorie ce nu se invata la scoala, accesati link-ul urmator:

 

https://www.facebook.com/pages/Istorie-tr%C4%83it%C4%83-Ion-Constantin/251617444991622?ref=br_tf

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

victorie ... partiala (am scapat de prezoanele rupte si am reusit sa bag vreo 30km de test cu viroaga in weeknd) sunt un pic impresionat ca motorul a mai pornit dupa ce l-am dat jos din cadru

Acu de ce zic partiala, dand eu jos motorul am mai observat probleme:

prima fiind ceva mai ciudatica, motorul moare cand il accelerez daca nu este incalzit bine... no idea why ... o fi intrat ceva praf si am infundat prin carburator vre-un orificiu??

si problema 2 pinionul este uzat si dupa ce mi-am bagat nasul pe viragotech si virago250street.com am ca dedus ca ar fi interesant sa iau un pinion nou cu un nr mia mare sau mai mic de dinti decat originalul

acu nr mai mic de dinti = accelerare mai puternica dar viteza maxima scazuta, nr mai mare de dinti accelerez mai greu dar viteza maxima mai mare ce credeti ca ar fi mai folositor pentru inceput? (eu as lua 2 pinioane unul de oras si altul de autostrada nu e mare lucru sa le schimb)

Editat de boghi13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

victorie ... partiala (am scapat de prezoanele rupte si am reusit sa bag vreo 30km de test cu viroaga in weeknd) sunt un pic impresionat ca motorul a mai pornit dupa ce l-am dat jos din cadru

Acu de ce zic partiala, dand eu jos motorul am mai observat probleme:

prima fiind ceva mai ciudatica, motorul moare cand il accelerez daca nu este incalzit bine... no idea why ... o fi intrat ceva praf si am infundat prin carburator vre-un orificiu??

si problema 2 pinionul este uzat si dupa ce mi-am bagat nasul pe viragotech si virago250street.com am ca dedus ca ar fi interesant sa iau un pinion nou cu un nr mia mare sau mai mic de dinti decat originalul

acu nr mai mic de dinti = accelerare mai puternica dar viteza maxima scazuta, nr mai mare de dinti accelerez mai greu dar viteza maxima mai mare ce credeti ca ar fi mai folositor pentru inceput? (eu as lua 2 pinioane unul de oras si altul de autostrada nu e mare lucru sa le schimb)

Nu o sa stai toata ziua sa schimbi pinioanele intre ele. Daca te pacaleste mereu si vrei sa schimbi a6a ia mai mare dar nu mai mult de 1 dinte si asta daca mergi mai mult singur. Castigul pierderea de cuplu este proportionala cu raportul pinioanelor iar puterea aparenta cu patratul raportului.Zic aparenta pentru ca pentru o anumita viteza trebuie sa ai o anumita putere ideal ar fi ca la turatia de putere maxima sa ai viteza maxima teoretica.

Ca sa dau un exemplu sa zicem ca la 120km/h ai 16cp la 8000 de ture daca maresti cu un dinte si raportul ar fi 16/15 ar trebui sa ai (16/15)*(16/15)*16=18,2 cp ca sa prinzi noua viteza de 16/15*120=128km/h la 8000 de ture. Ca referinta ca sa-ti extragi CXul poti sa iei 4cp la 60 km/h dar asta e un CX pentru drum orizontal si fara vant.

» Post actualizat in 30 Jun 2014 07:57

PS

Si uite un exemplu concret de verificare a justetei rapoartelor de transmisie.

Mobra mea are 30cp la 8000 ture cu raport final 6,56 si diametru rotii spate 1,94 .

Vmax teoretic sqr(30/4)*60=160km/h.

Vmax real (8000/6.56)*60(ca sa dea ora)*1,94=142 km/h

Pe mine ma multumeste acest raport (nici nu am ce sa-i fac pentru ca am cardan) avand o rezerva de vant din fata de 18km/h sau o mica rampa.

» Post actualizat in 30 Jun 2014 08:08

Erata (nu am mai putut sa editez)

1,94 este circumferinta rotii spate nu diametru

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma nu ia nimeni initiativa unei intruniri pentru toti posesorii de virago??? Suntem destul de multi si vad ca altii fac intruniri si sunt mai putini decat cei cu virago......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma nu ia nimeni initiativa unei intruniri pentru toti posesorii de virago??? Suntem destul de multi si vad ca altii fac intruniri si sunt mai putini decat cei cu virago......

in ultimii trei ani am batut tara asta in lung si lat.

sincer n-am prea vazut pe sosele viroage.

macar una daramite trei patru.

cam greu de facut intruniri, vorba cuiva de pe aici: se propune, se agita, toata lumea vrea, si la final vin 10% din cei ce se agita.

 

asfalt fara gropi !

Editat de moromete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e la orice intalnire mai mare, care aduna oameni necunoscuti...

Eu recunosc ca nu pot sa lipsesc 2 zile din cauza cainelui, nu are cine sa aiba grija de el cat lipsesc. Si sa-l iau cu mine imi e imposibil, e f panicat de mobra si cred ca moare de inima pana ajung la destinatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai din cauza asta cu "organizarea" am spus intalneala si nu intrunire cand am propus Petreniul. Ideea e ca daca nu se realizeaza nimic anul asta e totusi un punct de plecare pentru la anu'. Si cat e iarna de lunga putem dezbate si pune la punct locul, perioada, etc. Petreniul nu e batut in cuie, eu doar il recomand pentru ca zona e foarte faina, loc de campare la discretie, aproape de orice (gen bautura, mancare, obiective turistice sau doar de vizitat).

Daca se vrea o intalneala de genul asta, se poate face. Trebuie doar sa se cada de acord asupra perioadei (functie de concedii, sau timpul liber al fiecaruia) si asupra locului (lucru zic eu mai greu de realizat, deoarece fiecare al treilea stie un loc fain si bine-nteles a lui e mai mare :crack: )

Asa ca eu zic sa vedem care cand poate, cand e liber fiecare, cat de departe e dispus sa se deplaseze fata de domiciliu si poate, poate, facem sa se intample si "intalneala" asta.

Toate cele bune, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma nu ia nimeni initiativa unei intruniri pentru toti posesorii de virago??? Suntem destul de multi si vad ca altii fac intruniri si sunt mai putini decat cei cu virago......

Loc este vreau oameni care ar vrea sa se implice !! Nu pentru acest An . Pentru la anu .

Va place sibiul ?

Eu propun sa facem in fiecare An in alt loc cei care vor sa se implice facem pe Facebook Un Grup Virago zone !

Hai vreau sa vad oameni care vor si care se implica

Eu ma gandesc doar la ciolanul cu Fasole :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ce spun acum, spun din proprie experienta... trebuie anuntata macar cu 2-3 luni inainte, ca sa fie cat mai mult timp la dispozitie ca oamenii sa-si faca planuri; trebuie o locatie cat mai centrala si cu drumuri de acces bune; trebuie cazare decenta (in cazul corturilor o locatie fara grataragii, manele, gunoaie etc). Si pana sa se intample efectiv intalnirea, tot o sa apara oameni care o sa se razgandesca, tot o sa apara nemultumiti... normal, sunt oameni si oameni, poate viragistii sunt mai uniti, mai normali decat cei pt care am organizat eu.

Eu ori invat cainele cu motorul, ori ma cert cu prietena ca plec singur :))

 

edit la postarea lui WildRider: bun ciolanul cu fasole la ceaun, deasupra focului... o tuica inainte, o bere dupa... :D niste pui la rotisor (improvizat, evident), o slana cu ceapa...

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ultimii trei ani am batut tara asta in lung si lat.

sincer n-am prea vazut pe sosele viroage.

macar una daramite trei patru.

cam greu de facut intruniri, vorba cuiva de pe aici: se propune, se agita, toata lumea vrea, si la final vin 10% din cei ce se agita.

 

asfalt fara gropi !

te contrazic !!! si iti spun si de ce :)

Viroaga care am dezmembrato , nu vreau sa exagerez dar am avut peste 100 de clienti si garantez ca doar 50 sunt aici pe forum

Daca vrei sa faci ceva sincer pentru inceput e deajuns doar 10 sa fim !! dar sa ne simtim bine !! si iti garantez ca dupa ce punem poze si povestim pe Forum sau pe retelele de socializare la anu vor fii Triplu

» Post actualizat in 30 Jun 2014 17:13

https://www.facebook.com/pages/Comunitatea-Motociclistilor-din-Sibiu/258024967567564?sk=photos_stream

Editat de WildRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te contrazic !!! si iti spun si de ce :)

Viroaga care am dezmembrato , nu vreau sa exagerez dar am avut peste 100 de clienti si garantez ca doar 50 sunt aici pe forum

Daca vrei sa faci ceva sincer pentru inceput e deajuns doar 10 sa fim !! dar sa ne simtim bine !! si iti garantez ca dupa ce punem poze si povestim pe Forum sau pe retelele de socializare la anu vor fii Triplu

» Post actualizat in 30 Jun 2014 17:13

https://www.facebook.com/pages/Comunitatea-Motociclistilor-din-Sibiu/258024967567564?sk=photos_stream

am sa-ti zic o vorba a unui batrin mobrist:

"is multi care iubesc motoarele, da' putini care iubesc drumurile"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@wildrider tu esti din sibiu eu sunt din brasov acum nu vreau sa tin nici cu tine si nici cu mine dar trebui sa organizam undeva unde este destul de aproape si pentru cei de la bucuresti si pt cei de la cluj mie imi este egal unde este atata timp cat este un loc frumos si cred eu preferabil pe marginea unui lac este si mai frumos in limita a 300 km dus mai departe gratarul il dau eu in limita a 15-20 persoane ca nu pot sa car mai mult pe motor........ sunt liber in orice weekend deci eu sunt disponibil oricand iar daca Doamne fereste se intampla ceva cu mobra, atunci vin cu masina si tot particip.... deci puteti conta pe mine.

@geo_zga cainele poti sa il inveti daca ii pui ochelari speciali pana se invata il tine prietena ta in brate sau intr-un loc special creeat pt el pe motor .... mai am si un bidon de tuica de 2,5 litri si atunci nu ma ating de el pana la intrunire dar cu conditia sa fie anul acesta teoretic si 5-6 daca facem o iesire si apoi punem pe site atunci la anul avem mai multi care vor si ei la intrunire...

Editat de tmdmitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine ca se misca ceva. Si dupa cum spuneam, incep sa se arate si adresele de campare. Io zic sa o tinem in limita unei "haiducesti" de 20-30 de persoane din care probabil ne vom aduna cam 10... si daca ne simtem bine si ne laudam destul, peste un an ne vom aduna mai multi. Mie mi-e egal Hunedoara, Sibiu sau Brasov, la fel cum mi-e egal ciolan cu fasole, gratare, o slana din brisca sau "Meniul Zilei" la pensiunea X sau popasul Y.

De asta zic sa nu ne intindem la intruniri si sa mergem doar un w/e cu cortul undeva unde riscam sa gasim in locul gratargiilor manelelor si gunoaielor, colegi viragisti.

Toate bune, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...