Punkyze Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Azi am vazut ca am si eu probleme cu regulatorul ) La mine, nu baga deloc cand accelerez. Plec de acasa linistit fara nici o problema si pe drum daca ma opresc, risc sa nu o mai pornesc la loc... mama lui de regulator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Azi am vazut ca am si eu probleme cu regulatorul ) La mine, nu baga deloc cand accelerez. Plec de acasa linistit fara nici o problema si pe drum daca ma opresc, risc sa nu o mai pornesc la loc... mama lui de regulator Daca nu-ti baga deloc si la drum aveai probleme, ramaneai fara curent, sa nu fie bateria. Pune niste masuratori de tensiune daca vrei un diagnostic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticusmecher Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Proaspat posesor de cat A !!! Urmeaza motoru'!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bicaovi Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 (editat) Salut , un coleg a 'stricat' cutia de viteze la un virago din 98' de 125cmc , adica intr-o vale , a scoso din viteza (neutral) si a oprito de la killswitch , si nu stiu cum a facut de i-a sarit in viteza , si a ramas blocata cutia in viteza a 4 -a , motocicleta porneste , si cu putina chinuiala' pleaca si cu a 4-a de pe loc . Si nu cunoaste pe nimeni care repara asa ceva , si m-am gandit ca pe aici sunt mai multe 'capete' luminate . Daca stiti pe cineva care are piese sau repara prin zona de sud ( Giurgiu / Bucuresti /Ilfov / Arges ... ) ar fi de mare ajutor . Editat Iulie 27, 2015 de bicaovi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticusmecher Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 A venit si motoru' Virago 535!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Juganaru Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Salutare tuturor, Am achizitionat tobe custom din inox pentru Virago 535. La relanti se aud foarte foarte placut dar in mers zgomotul este absolut infernal. Am nevoie de un sfat din partea voastra. Ce solutii aveti pentru problema asta ? Exista site ajustabile care sa poata fi monate sau trebuie sa ma gandesc la improvizatii pe care sa le sudez pe interior ? Multumesc anticipat pentru orice sugestie. » Post actualizat in 07 Aug 2015 22:19Mentionez ca scopul urmarit este sa obtin un sunet mai sesizabil decat cu tobele stock care nu se aud prea convingator in mers, nu creeaza senzatia de chopper. Pe cele stock m-am abtinut sa le gauresc sau sa le scot sitele pentru ca-s originale (pret mare), arata f bine si nu vreau probleme la ITP-uri. Mi-e teama de un rezultat prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Fratilor! Doresc sa cumpar pentru un prieten ce nu are cont aici doua semnalizatoare de DragStar custom de spate (s-ar putea sa fie la fel cu cele de fata - stiu sigur ca sunt identice cu cele de Virago), motorul lui are pe spate din acelea micute cu led si aproape nu se vad... Daca are cineva de vanzare (second, bineinteles) il rog sa ma sune la 0744-601631, 0731-601631 sau PM. Multumesc anticipat. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Si eu am tot schimbat la el. Trebuia tinut din scurt si nu a avut cine. Acum e ok-ish. Pentru Virago , regulatorul este o problema cunoscuta. Are nevoie de mai multa atentie ca sa functioneze corect si sa nu se strice. Recomand o vizita la un electrician priceput in Virago ca sa-ti faca mai multe verificari pe instalatie. S-a discutat aici pe forum despre regulator. Da un search si spor la citit. Luna trecuta am dat pe regulator 90 ron. PS: Nu sunt priceput in diagnosticare Virago. Cristi si Vlad de pe forum se pricep mai bine. Cum adica ?, trebuie tinut din scurt ? Mi-am luat un regulator made in Japan, destul de scump 450 lei, imi incarca okei. Ma uit la el din cand in cand , dar ce trebuie sa fac mai mult ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Sa cureti conexiunile periodic... asta insemnand macar o data pe sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticusmecher Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Multumesc pt. sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 MERSII Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Va salut, Doresc sa cumpar si eu o husa moto pentru al meu virago 535. Mentionez ca am parbriz, pasagerul are spatar si pe lateral am genti. Deci nu stiu ce marime mi-ar trebui. Sa nu imi intre praful ma intereseaza, si referitor la ploaie, o tin sub stresina si nu o ploua peste tot si e ferita si de ploaie din lateral. Ce imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Una XL probabil... eu am o chinezarie luata de pe ebay (xxl pt vaca) si e ok. Praf mai intra pe sub ea, dar tine bine la apa. E primul sezon, deci nu stiu cat de rezistenta e in timp. Dar macar a fost ieftina, vreo 50 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Sau din Lidl, una XL, cand o sa mai bage. Am eu si e foarte buna, waterproof, 40 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bby81 Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Salut , daca are cineva de vanzare suportii pt gentile laterale ( coburi) pt un 535 as fii interesat.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Colegilor de virago , cum domnule se regleaza lantul ? Virago 250 cc. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Colegilor de virago , cum domnule se regleaza lantul ? Virago 250 cc. ? )) asta a fost buna. Cred ca youtube-ul este plin de tutoriale. Pe scurt slabesti axul spate, apoi la capetele furcii spate ai reglajul, de unde strangi sau slabesti. Atentie reglajul se testeaza cu persoana pe moto, iar in momentul cand ridici de lant de la jumate sa nu fie mai mare sau mai mica de 1 cm. (oscilatia lui). dupa reglaj se strange axul, se pune la loc siguranta si gata. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Sau 3-4cm fara incarcare pe mobra. Partea cea mai problematica e alinierea rotii spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 De unde scoserati chestia cu incarcarea? Adica tampitii de japonezi te obliga sa-ti iei un chibit pe langa tine? Si cam ce greutate trebuie sa aiba chibitul? Hai sa fim seriosi, in manual scrie clar, se plaseaza motocicleta pe un teren drept in pozitie verticala (o poti rezema si de un zid daca nu ai stander fata) se slabeste axul .... Saageata trebuie sa fie 15-20 mm. Sageata are rolul de a prelua intinderea lantului cand suspensia e comprimata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 In manualul meu zice 30-40mm... 15-20mm e mult prea putin. Nu m-am gandit niciodata ca reglajul asta se face cu om pe mobra, pt ca nu e logic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 In manualul meu zice 30-40mm... 15-20mm e mult prea putin. Nu m-am gandit niciodata ca reglajul asta se face cu om pe mobra, pt ca nu e logic. pt mine este mai simplu, las 1 cm la greutatea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 (editat) In manualul meu zice 30-40mm... 15-20mm e mult prea putin. Nu m-am gandit niciodata ca reglajul asta se face cu om pe mobra, pt ca nu e logic. Inseamna ca nu ne uitam in acelasi manual de sevice 15-20 mm este o valoare comuna multor mobre, 40 mi se pare cam larg dar cea mai corecta masuratuoare s-ar face daca ai comprima suspensia spate la maxim ,sau cautata pozitia basculei in plaja suspensiei, in care lantul e cel mai intins, lantul in acea pozitie ar trebui sa fie intins insa fara sa fie tensionat, pe urma revenit la normal, masurat sageata optima. Editat Septembrie 16, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 (editat) Vând motor de vriago 535 din 91 cu 56k în bord. Motorul se poate proba in județul Gorj, comuna Turburea. Se dă doar dupa ce l-ați testat. îl demontăm și îl luați (cu mașina probabil). Prețul este de 1500 de lei. Nu se dezmembrează motocicleta până nu se dă motorul. O zi bună să aveți! 076 265 8777 Constantin Editat Septembrie 19, 2015 de Unknown13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Am curatat si eu fiecare particica la motor, inclsuiv cromul a fost lustruit, iar gentile au fost date cu grasime de foca, crema saphir si spray nano protector pentru piele. Aici am pus si un clip cu o pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 (editat) dezmembrez yamaha virago 535 2yl /index.php?/topic/731736-dezmembrez-yamaha-virago-xv-535-2yl/ Editat Septembrie 22, 2015 de Unknown13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.