Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Azi am vazut ca am si eu probleme cu regulatorul :)) La mine, nu baga deloc cand accelerez. Plec de acasa linistit fara nici o problema si pe drum daca ma opresc, risc sa nu o mai pornesc la loc... mama lui de regulator :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am vazut ca am si eu probleme cu regulatorul :)) La mine, nu baga deloc cand accelerez. Plec de acasa linistit fara nici o problema si pe drum daca ma opresc, risc sa nu o mai pornesc la loc... mama lui de regulator :eek:

Daca nu-ti baga deloc si la drum aveai probleme, ramaneai fara curent, sa nu fie bateria. Pune niste masuratori de tensiune daca vrei un diagnostic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , un coleg a 'stricat' cutia de viteze la un virago din 98' de 125cmc , adica intr-o vale , a scoso din viteza (neutral) si a oprito de la killswitch , si nu stiu cum a facut de i-a sarit in viteza , si a ramas blocata cutia in viteza a 4 -a , motocicleta porneste , si cu putina chinuiala' pleaca si cu a 4-a de pe loc . Si nu cunoaste pe nimeni care repara asa ceva , si m-am gandit ca pe aici sunt mai multe 'capete' luminate . Daca stiti pe cineva care are piese sau repara prin zona de sud ( Giurgiu / Bucuresti /Ilfov / Arges ... ) ar fi de mare ajutor .

Editat de bicaovi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

 

Am achizitionat tobe custom din inox pentru Virago 535. La relanti se aud foarte foarte placut dar in mers zgomotul este absolut infernal.

Am nevoie de un sfat din partea voastra. Ce solutii aveti pentru problema asta ?

Exista site ajustabile care sa poata fi monate sau trebuie sa ma gandesc la improvizatii pe care sa le sudez pe interior ?

 

Multumesc anticipat pentru orice sugestie.


» Post actualizat in 07 Aug 2015 22:19

Mentionez ca scopul urmarit este sa obtin un sunet mai sesizabil decat cu tobele stock care nu se aud prea convingator in mers, nu creeaza senzatia de chopper.

Pe cele stock m-am abtinut sa le gauresc sau sa le scot sitele pentru ca-s originale (pret mare), arata f bine si nu vreau probleme la ITP-uri. Mi-e teama de un rezultat prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Fratilor! Doresc sa cumpar pentru un prieten ce nu are cont aici doua semnalizatoare de DragStar custom de spate


post-47060-0-89238600-1439827652_thumb.j


(s-ar putea sa fie la fel cu cele de fata - stiu sigur ca sunt identice cu cele de Virago),


motorul lui are pe spate din acelea micute cu led si aproape nu se vad...


Daca are cineva de vanzare (second, bineinteles) il rog sa ma sune la 0744-601631, 0731-601631 sau PM.


Multumesc anticipat.


Hai norock!


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si eu am tot schimbat la el. Trebuia tinut din scurt si nu a avut cine. Acum e ok-ish.

Pentru Virago , regulatorul este o problema cunoscuta. Are nevoie de mai multa atentie ca sa functioneze corect si sa nu se strice.

Recomand o vizita la un electrician priceput in Virago ca sa-ti faca mai multe verificari pe instalatie. S-a discutat aici pe forum despre regulator. Da un search si spor la citit.

Luna trecuta am dat pe regulator 90 ron.

 

PS: Nu sunt priceput in diagnosticare Virago. Cristi si Vlad de pe forum se pricep mai bine.

Cum adica ?, trebuie tinut din scurt ?

Mi-am luat un regulator made in Japan, destul de scump 450 lei, imi incarca okei. Ma uit la el din cand in cand , dar ce trebuie sa fac mai mult ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Doresc sa cumpar si eu o husa moto pentru al meu virago 535.

 

Mentionez ca am parbriz, pasagerul are spatar si pe lateral am genti. Deci nu stiu ce marime mi-ar trebui.

 

Sa nu imi intre praful ma intereseaza, si referitor la ploaie, o tin sub stresina si nu o ploua peste tot si e ferita si de ploaie din lateral.

 

Ce imi recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una XL probabil... eu am o chinezarie luata de pe ebay (xxl pt vaca) si e ok. Praf mai intra pe sub ea, dar tine bine la apa. E primul sezon, deci nu stiu cat de rezistenta e in timp. Dar macar a fost ieftina, vreo 50 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Colegilor de virago , cum domnule se regleaza lantul ? Virago 250 cc. ?

:))) asta a fost buna. Cred ca youtube-ul este plin de tutoriale. Pe scurt slabesti axul spate, apoi la capetele furcii spate ai reglajul, de unde strangi sau slabesti. Atentie reglajul se testeaza cu persoana pe moto, iar in momentul cand ridici de lant de la jumate sa nu fie mai mare sau mai mica de 1 cm. (oscilatia lui). dupa reglaj se strange axul, se pune la loc siguranta si gata.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde scoserati chestia cu incarcarea? Adica tampitii de japonezi te obliga sa-ti iei un chibit pe langa tine? Si cam ce greutate trebuie sa aiba chibitul? Hai sa fim seriosi, in manual scrie clar, se plaseaza motocicleta pe un teren drept in pozitie verticala (o poti rezema si de un zid daca nu ai stander fata) se slabeste axul .... Saageata trebuie sa fie 15-20 mm. Sageata are rolul de a prelua intinderea lantului cand suspensia e comprimata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul meu zice 30-40mm... 15-20mm e mult prea putin. Nu m-am gandit niciodata ca reglajul asta se face cu om pe mobra, pt ca nu e logic.

Inseamna ca nu ne uitam in acelasi manual de sevice :P 15-20 mm este o valoare comuna multor mobre, 40 mi se pare cam larg dar cea mai corecta masuratuoare s-ar face daca ai comprima suspensia spate la maxim ,sau cautata pozitia basculei in plaja suspensiei, in care lantul e cel mai intins, lantul in acea pozitie ar trebui sa fie intins insa fara sa fie tensionat, pe urma revenit la normal, masurat sageata optima.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vând motor de vriago 535 din 91 cu 56k în bord. Motorul se poate proba in județul Gorj, comuna Turburea. Se dă doar dupa ce l-ați testat. îl demontăm și îl luați (cu mașina probabil). Prețul este de 1500 de lei. Nu se dezmembrează motocicleta până nu se dă motorul. O zi bună să aveți! 076 265 8777 Constantin

Editat de Unknown13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am curatat si eu fiecare particica la motor, inclsuiv cromul a fost lustruit, iar gentile au fost date cu grasime de foca, crema saphir si spray nano protector pentru piele.

 

Aici am pus si un clip cu o pornire

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...