Geo_ZGA Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Filtrul de aer, bujiile, rulmentii de la roti... stilul de condus poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Filtrul de aer, bujiile, rulmentii de la roti... stilul de condus poate. bujii NGK luate de la louis, filtru de aer schimbat (am mers inclusiv si fara pt un test, am castigat 0,2 l / 100 km fara el) rotile sun ok, nu sunt gripate, stil de condus este acelasi, cu un an in urma scoteam consum normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 La ce temperaturi ai scos consumul mic? Conteaza si asta, acum e mai frig, stai mai mult cu socul tras, dureaza mai mult pana se incalzeste motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Nu cred ca temperatura ar fi problema, eu am circulat cu ea la inceput de ianuarie, drum lung, si nu m-a "saracit", consum normal. O inspectie a carburatoarelor nu ar strica. Curatate, membrane, cui pontou, nivel in CNC. Ai observat cumva si o modificare de comportament? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 problema asta am avut-o tot anul trecut acum inca nu am scos moto la plimbare am intrebat pt ca trebuie sa rezolv consumul asta mare anul trecut am curatat carburatoarele, nu le-am sincronizat pt ca nu am avut cu ce, acum o sa confectionez si o jucarie pentru sincronizat, in schimb nu stiu ce reglaje trebuie sa fac in carburatoare, nu am inteles prea bine din manual aici as avea nevoie de ajutor, cum reglez carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 (editat) Apa? Cine bea apa? ) Corect! Cine naiba bea apa????? » Post actualizat in 02 Mar 2016 22:31 Hmmm, ai băut apa după Geo_ZGA, cred ca circula un virus printre virogisti. Sa le stăpânești sănătos și fără evenimente. Intr-adevar, Geo m-a ajutat cu niste sfaturi, insa Varadero era in plan de ceva timp. Multumesc pentru urari! » Post actualizat in 08 Mar 2016 20:51 Nu mai misca nimeni pe aici? Nu ati scos Virogutele inca? Eu am tot mers cu a mea, chiar daca acum mi-am luat Varadero. 535-ul e mai subtire, mai usor si consuma mai putin in oras, deci nu voi renunta la el. Editat Martie 2, 2016 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 problema asta am avut-o tot anul trecut acum inca nu am scos moto la plimbare am intrebat pt ca trebuie sa rezolv consumul asta mare anul trecut am curatat carburatoarele, nu le-am sincronizat pt ca nu am avut cu ce, acum o sa confectionez si o jucarie pentru sincronizat, in schimb nu stiu ce reglaje trebuie sa fac in carburatoare, nu am inteles prea bine din manual aici as avea nevoie de ajutor, cum reglez carburatoarele astept idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Nu mai misca nimeni pe aici? Nu ati scos Virogutele inca? Eu am tot mers cu a mea, ... Da.. eu nu primesc notificarile pe email... Schimbat ulei, filtru, dat la cheie putin mai mult si pornit la drum. Faher, cred ca trebuie sa consulti un specialist la carburatoare, problema este mai delicata... Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Ai pus si tu carburatorul pe PRI cateva minute inainte? Ce-mi place cum suna tobele tale... daca te hotarasti sa le vinzi, ma anunti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) Ai pus si tu carburatorul pe PRI cateva minute inainte? Ce-mi place cum suna tobele tale... daca te hotarasti sa le vinzi, ma anunti Am pus... dar tot a trebuit sa dau vreo 5 chei Merci. Nu cred ca le vand decat cu tot cu motor si asta numai pentru un drifter sau un harley (si nu oricare). Apropo... de ce am maneta de frana foarte tare? am aerisit si tot este tare, chiar foarte tare. Asa este decand am montat-o Editat Martie 11, 2016 de M.I.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Ce pompa ai, e alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Da. china... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Pai... cred ca asta e raspunsul Franeaza bine macar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 ) Am crezut ca ai alta solutie )) De franat franeaza, dar trebuie sa apas cu incredere. A trebuit sa schimb maneta cu totul de la ambreiaj pentru ca imi rupea cablul mereu, fiind la pachet cu frana am zis sa le montez pe amandoua sa nu fie diferite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Am pus... dar tot a trebuit sa dau vreo 5 chei Merci. Nu cred ca le vand decat cu tot cu motor si asta numai pentru un drifter sau un harley (si nu oricare). Apropo... de ce am maneta de frana foarte tare? am aerisit si tot este tare, chiar foarte tare. Asa este decand am montat-o Pistonasul e curat in etrier (ca banuiesc ca ai etrier cu un pistonas)? La mine erau pistonasele murdare si se miscau foarte greu. Dupa ce le-am curatat, credeam ca e alta motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Da... nu am curatat acolo. Cand se indreapta vremea o sa demontez si curat. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Da... nu am curatat acolo. Cand se indreapta vremea o sa demontez si curat. Multam. Vezi sa nu scoti pistonasul de tot, sa pierzi lichidul. Demontezi etrierul, scoti placutele, pui un lemn putin mai subtire decat spatiul dintre pistonas si etrier si apesi usor pe frana, pana iese un milimetru-doi, pana se vede partea curata. Apoi cureti partea murdara si teoretic ar trebui sa intre la mana inapoi sau impingand ori cu placutele, ori cu ceva de lemn. Daca merge greu, inseamna ca trebuie curatat mai bine. Ia-ti un brake cleaner si daca nu e suficient, si ai parti de rugina pe pistonas, mi se pare ca se poate curata cu un smirghel foarte, foarte fin. Foarte fin inseamna de la 2000 in sus, cred. Baieti, gresesc cu ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) Cu un lemn sau smirghel fin de tot, dar nu o sa poata curata prea bine. Daca tin bine minte, are etrier cu 2 pistonase. Nu prea vad cum ar putea sa curete bine fara sa demonteze etrierul complet. Totusi daca frana tare a inceput din momentul schimbarii pompei, pe asta as da vina 100% Editat Martie 11, 2016 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Si la mine merge destul de greu frana, adica trebuie apasata cu forta, insa nu am chef sa curat. Tine bine, eu ma descurc cu ea. Pe langa asta, discul imi bate, asa ca nu ma stresez. De franat franeaza bine, insa se simte bataia in ghidon. A fost rectificat si bate mai putin decat inainte, dar nu cred ca mai merge luat prea mult din el. Disc nou e foarte scump si sh nu prea am gasit ceva bun la preturi rezonabile, asa ca pana gasesc ceva avantajos asa va ramane. Poate ar trebui sa incerc cu niste placute mai noi, insa acum nu sunt bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Multumesc prieteni. O sa curat sa vad daca este ok. Daca nu... o sa incerc sa refac comenzile originale si pun la loc pompa originala. Va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Stai ca o sa vina "mesterii" sa-ti spuna ca iti merge greu pentru ca n-ai bagat lichid de frana Motul. Cand pui Motul se opreste singura cu puterea mintii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) quote name="dionysos" post="4139764" timestamp="1457725396"]Stai ca o sa vina "mesterii" sa-ti spuna ca iti merge greu pentru ca n-ai bagat lichid de frana Motul. Cand pui Motul se opreste singura cu puterea mintii ) Editat Martie 11, 2016 de ytu60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) quote name="dionysos" post="4139764" timestamp="1457725396"]Stai ca o sa vina "mesterii" sa-ti spuna ca iti merge greu pentru ca n-ai bagat lichid de frana Motul. Cand pui Motul se opreste singura cu puterea mintii ) Pai da, ca Motul nu stiu de care fierbe la 1000 grade Celsius, la temperatura din primele cercuri ale Infernului lui Dante, nu la 200-300 grade ca DOT 3 sau 4. Motul fierbe mai greu decat flegma lui Satan. )) Daca esti racer si te dai golaneste pe serpentine iti fierbe lichidul de la alte firme si doar Motul te fereste de prapastie. Amu eu nu am nimic cu firma asta si in Honda pe care abia am luat-o am Motul 7100 bagat de vechiul proprietar imediat inainte sa o iau eu, dar parca prea recomanda toti pafaristii numai Motul fara sa aduca argumente. Oare Repsol, Bel Ray, Liqui Moly, Castrol, Texaco etc sunt toate proaste? Intreb si eu... Editat Martie 11, 2016 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Salut...vreau sa schimb anvelopele la Virago 535 al meu, acum pe spate e de 140...de unde pot sa iau ceva de la Michelin la preturi bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Salut...vreau sa schimb anvelopele la Virago 535 al meu, acum pe spate e de 140...de unde pot sa iau ceva de la Michelin la preturi bune? Salut, Incearca sa-l intrebi pe Razvan de la Metricmotion. El are preturi bune si poate aduce cam orice consumabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.