yonick Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Am renuntat la carcasa veche, releul vechi tine tensiune intre 14-15 volti la relanti si 18 la volti la 3000 rpm, daca cineva il vrea cu tot cu carcasa, il fac cadou (am taiat mufele de pe el fiindca mi au trebuit la asta nou) Pret; 100 ron releul + 25 transportul, luat de pe Okazii. Daca merge? Merge. » Post actualizat in 10 May 2016 13:33 Na ca m-am grabit... Vroiam sa te intreb ce releu de A.T.V. ai luat, daca aveau mai multe bucati poate-mi dai un link si daca mai ai releul vechi l-as primi eu, ca al meu a luat foc la propriu... Ne putem vedea zilele astea ca-s liber in principiu. Multam fain, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 » Post actualizat in 10 May 2016 13:33 Na ca m-am grabit... Vroiam sa te intreb ce releu de A.T.V. ai luat, daca aveau mai multe bucati poate-mi dai un link si daca mai ai releul vechi l-as primi eu, ca al meu a luat foc la propriu... Ne putem vedea zilele astea ca-s liber in principiu. Multam fain, Nick. Salut releul e asta: http://www.okazii.ro/releu-incercare-moto/releu-incarcare-atv-5-fire-regulator-tensiune-moto-atv-250-300-400-500-600-a178919075 din ce am dat eu jos, s-a dus carcasa si mufele de pe releu. Mai am releul ca atare, fara mufe dar asta nu e o problema majora. Avizez: scoate 18 volti la 3000~3500 de ture si risti sa ti faci bateria arsice. Sambata sunt la Cluj, nr meu e 0740006228. » Post actualizat in 10 May 2016 13:58 Ca idee, am fost informat ca merg perfect cele de ATV Linhai - dar in teorie, cam orice tartacuta care are capacitate peste 500 cmc (ATV uri in special) fiindca folosesc baterii cu amperaj mai mare (14-16 Ah) deci o baterie de 12 Ah cum e cea folosita pe Virago, nu e o problema. Sa aiba 3 fire colectoare si 2 de iesire, gata ciorba. Daca tot lucrezi la fire, verifica si firele care vin de la stator, in relanti eu am 41 de volti curent alternativ, cu voltaj intre 52 si 58 turat. E mai mult decat suficient. Eu l-am pus sub sa dar ieri am vazut in Bistrita o Virago care-l avea prins in locul original, cu o bucata de platbanda adaptata (se vedeau totusi firele si-s urate...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Din ce inteleg eu... noul regulator, de atv, scoate 18v? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Nu, ala de pe Virago, pe care l-a dat jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 A, ok... am citit pe fuga si am avut impresia ca cel nou baga atat de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Salutare tuturor! De curand ( adica de 3 zile ) am intrat si eu in randul motociclistilor, am luat categ. A. Desi am virago 250, am facut scoala pe suzuki 650, total diferita, ceea ce inseamna ca pt motocicleta mea tb sa fac scoala " practic" .din cauza vremii, nu am apucat sa merg decat 30 km cu motorul meu si, cum sunt incepator si virago nu are turometru, as vrea sa va cer o parere cu privire la schimbarea vitezelor. Cum inca nu simt motorul, din lipsa de experienta, am schimbat vitezele cam asa : treptele 1,2 pana la 30/h, 3 pana la 45, 4 pana la 60 si 5 peste 60. Aproximativ. Orice sfat sau parere sunt binevenite. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 (editat) Salutare tuturor! De curand ( adica de 3 zile ) am intrat si eu in randul motociclistilor, am luat categ. A. Desi am virago 250, am facut scoala pe suzuki 650, total diferita, ceea ce inseamna ca pt motocicleta mea tb sa fac scoala " practic" .din cauza vremii, nu am apucat sa merg decat 30 km cu motorul meu si, cum sunt incepator si virago nu are turometru, as vrea sa va cer o parere cu privire la schimbarea vitezelor. Cum inca nu simt motorul, din lipsa de experienta, am schimbat vitezele cam asa : treptele 1,2 pana la 30/h, 3 pana la 45, 4 pana la 60 si 5 peste 60. Aproximativ. Orice sfat sau parere sunt binevenite. Asfalt uscat! Salut. In poza, vezi treptele de viteza corespunzatoare unei viteze X, extras din manualul de intretinere. Ti am atasat si manualul respectiv, ca sa vezi ca aia scrie la carte. Acuma, daca ai vreo problema cu motorul, chestia cu schimbatul treptelor e relativa. Pentru manualul de reparatie (daca ai skill-uri de ninja al suruburilor) cauta pe net Manual Haynes pentru Virago (eu il am, are 54 de MB, nu l pot uploada aici dar se gaseste la download pe net daca scobesti un pic) Ca idee, cu vreo 50 de dolarei, gasesti turometru pentru Virago sau daca citesti pe aici, vezi Virago cu turometru de Royal sau King de la First Bike. Ma rog, variante sunt destule, cascaval sa fie. Succes si asfalt uscat! P.S. acuma vad ca ai un 250. Se aplica, mare parte din ce scrie la manualul de 535. Oricum, cu schimbatul vitezelor, te prinzi repede )) Yamaha_XV_535_Virago_M_MC_Manual_de_intretinere.pdf Editat Mai 12, 2016 de clujraider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Multumesc pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Poti schimba si ceva mai sus treptele 4 si 5. In treapta 5 eu schimb pe la 70-80 km/h, la mers normal. Nu ai nevoie de turometru, o sa te inveti cu mobra si o sa simti cand sa schimbi treptele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Eu la aia mica de 250, schimbam numai in limitare. Cu precizarea ca plecam cu a doua de pe loc. Am reusit performanta de 225 km/h, la 130 de kg in viu, cat aveam atunci si ceva bagaje. Oricum, eu personal prefer sa merg putin supraturat, chiar daca se simte la consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 125 km/h poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Eu la aia mica de 250, schimbam numai in limitare. Cu precizarea ca plecam cu a doua de pe loc. Am reusit performanta de 225 km/h, la 130 de kg in viu, cat aveam atunci si ceva bagaje. Oricum, eu personal prefer sa merg putin supraturat, chiar daca se simte la consum. Da' de ce plecai cu a doua de pe loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 125 km/h poate Daaaaaa M-am grabit la tastat. Daca merea aia mica cu 225 o aveam si acuma. » Post actualizat in 14 May 2016 07:19 Da' de ce plecai cu a doua de pe loc? Asa m-am obisnuit. Mi-e mai comod sa nu tot mestec in benzina, cand opresc ramane intr-a doua, de la stop plec primul ca nu mai pierd vremea cu bagatul in viteza si peste toate astea, prima e prea scurta intre doua semafoare. Nu spun ca asa cum fac eu e bine, sau ca ar trebui sa faca toata lumea la fel. Spun doar ca asa fac eu si mi-e bine asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Top speed la asta mica, 145 km/h pe ceas, dupa ultima gradatie. Dar vibra din toate incheieturile si uleiul a ajuns de la normal la minim in forja aia. Nu e de repetat ) La plecarile astea cu a 2a omori ambreiajul. E chestie de obsinuinta, poti sa "amesteci" in viteze fara probleme, instinctiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Stiu ca se gata mai repede ambreiajul, dar imi asum asta. D'aia ziceam ca nu tre' sa faca si altii ca mine, e doar alegerea mea. Tocmai ca-i chestie de obisnuinta... m-am invatat asa si mi-e mai usor. La fel m-am invatat si sa franez numai cu fata dupa ce mi-am indoit pedala de frana si nu mai ajungeam la ea. La chestia cu frana inca lucrez. La aia cu plecatul cu a doua, imi place asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Salut. Din categoria "cel lung", "cel mediu" si "cel scurt", caut surub capac filtru de ulei. La mine, a facut cineva o manareala si a pus unul lung, taiat, cu cap hexagonal. Mi am rugat moartea pana l am scos fiindca deh, tubulara intra greu in carcasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Fa-i un slit pentru surubelnita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Fa-i un slit pentru surubelnita. As prefera un original cu cap imbus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Pai gasesti suruburi la magazinele de bricolaje... eu am inlocuit toate suruburile astea (original erau cu cap cruce) cu imbus, luate de la Dedeman. Sunt M6, daca nu ma insel, lungimea o masori tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Salutare tuturor! Dupa acum am mai spus, sunt incepator in bransa , dar am inceput sa gust tot mai mult din placerea plimbarii cu motocicleta. Am doar cateva sute de km facuti,ma bucur din plin de orice plimbare,merg cu 70 km/h, dar intampin ceva dificultati la coborarile virajate. Puteti sa imi dati cateva sfaturi practice de abordare a virajelor pe coborare? Multumesc. » Post actualizat in 22 May 2016 04:19 Salutare tuturor! Dupa acum am mai spus, sunt incepator in bransa , dar am inceput sa gust tot mai mult din placerea plimbarii cu motocicleta. Am doar cateva sute de km facuti,ma bucur din plin de orice plimbare,merg cu 70 km/h, dar intampin ceva dificultati la coborarile virajate. Puteti sa imi dati cateva sfaturi practice de abordare a virajelor pe coborare? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Salutare tuturor! Dupa acum am mai spus, sunt incepator in bransa , ..... Salutare, in primul rand ca incepator trebuie sa citesti tot topicul /index.php?/topic/91453-pt-incepatori-de-la-a-la-z/ si si este normal sa incepi cu randurile scrise de regretatul ”Old School”. Trebuie sa fii mai explicit. Ce este dificil in curbe? In primul rand in curba nu pui niciodata frana, folosesti frana de motor (cred ca stii ce este), eventual daca viteza este prea mare poti intra in curba pe frana (nu trasa la maxim cu scartait de roti) si slabestii din ce in ce. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Multumesc. Am citit topicul inca de cand am luat motocicleta. E fff interesant si bine argumentat. Acum, sa fiu mai explicit: la virajele pe coborare, mai ales pe un drum pe care nu il cunosti, este ok ( suficient ) sa intri cu viteza recomandata pe sectorul de drum? Adica 30/h, sau 50/h etc . stiu ca nu tb sa franez in curba si ca e mai indicat sa intri mai bine cu o viteza mai mica, dar nu cred ca trebuie sa exagerez " de teama" si sa cobor cu treapta 2, facand coloana de masini in spate... Oricum, ai spus ceva interesant: pot sa intru in curba usor pe frana si sa eliberez constant, apoi sa accelerez usor? Presupun ca te referi la frana spate... Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Mai bine mergi incet si faci coloana de masini in spate, dar ajungi cu bine acasa, decat sa ratezi curba si sa zbori in afara drumului. In timp, o sa te obisnuiesti, o sa prinzi experienta, si o sa apreciezi singur distanta cu care sa iei curbele. Totusi, in special curbele pe care nu le cunosti si nu le vezi complet, e mai bine sa le iei cu o viteza care sa-ti permita sa franezi/eviti in caz de pericol. La noi dai peste tot ce vrei pe drumuri... balegi, ulei, nisip, denivelari, gropi, animale, carute, masini oprite, betivi pe biciclete, pietoni etc. Deci... exagereaza si mergi cat sa fii tu sigur ca nu ai probleme. Ca exemplu: prima mea iesire cu mobra (viroaga), am luat o curba (la Ciurel, spre Crangasi, pt cine stie) si m-am panicat de ea, am luat-o pe ambele benzi, larg, cu greu, cu 50 km/h. Acum o iau lejer cu 80 km/h. Ideal e sa nu franezi in curba, pt ca dezechilibrezi motocicleta. Daca totusi o faci, fa-o f usor cu spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 (editat) Oricum, ai spus ceva interesant: pot sa intru in curba usor pe frana si sa eliberez constant, apoi sa accelerez usor? Nu, cel mai usor sa tii trasa ideala e sa accelerezi, atunci o controlezi cel mai bine. Frica...greu treci peste. Poate cu timpul inveti sa anticipezi. Eu inca sunt paranoic dupa 10 ani de B si vreo 6 de A. Dovada ca Geo are dreptate si mai dai peste cate un idiot dupa curba: Editat Mai 24, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 (editat) "Ma numesc Xulescu si am morcov". Asa incepe orice poveste de succes pe care o zici cand ajungi acasa cu fizicul si fierul intacte. In curba intri cu viteza care consideri tu ca ti e confortabilă in asa fel incat sa si iesi din ea. Ca ai tiru' n spate...e partea a doua. Tragi pe dreapta, respirezi, fumezi o tigara, admiri orizontul...traficul se duce si tu mergi in drumul tau cu viteza de care ziceam mai sus. Alaltaieri eram cu frana de motor in a 1 a, pe drum dezastru la Colibita in BN, cu pasager in spate. In spate, vreo 2 fericiti cu masina, mac mac si liru liru. Am zis ca i treaba lor. La curba spre dreapta fara vizibilitate, trag dreapta tarisor sa evit un gropan si de dupa curba apare varu' de Bistrita cu BMW ul, depășind un Logan, pe drum de nici 4 metri latime. Din spate s a lasat linistea, ma gandssc cum era daca coboram intr a doua cu frana de motor sau daca ocoleam gropanul prin stanga. Case closed. Editat Mai 24, 2016 de clujraider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.