Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Si eu tot 1.77..rezolvarea mai usoara si mai comfortabila a fost sa elimin cutiuta de sub şa, + şa din fibra de sticla. Imi permite sa ma asez mai in spate, pozitia comenzilor devenind mult mai ok. Doar o varianta( ca nu prea imi plac variantele de comenzi avansate)

Sub sa, am scos cutia de scule si mi am pus releul de incarcare. In afara de asta, am pasager uneori. Deci, singura solutie pentru mine ar fi comenzile avansate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vinde cineva un set de comenzi avansate?....

Cam greu sa gasesti... cand apar se dau ca painea calda :)))

Recomandarea mea este sa le faci, avem atatia mesteri buni si cred ca te duce si mai ieftin. Eu unul le-am facut, pentru ca cele de cumparat erau si scumpe si aratau foarte nasol. (nu eu, mesterul care a modificat motorul le-a facut)

Metoda a fost una foarte simpla, am prelungit prinderea comenzilor originale cu 10-12 cm, printr-o placa de metal. Se vede in poza.

post-67438-0-69292400-1462773860_thumb.jpg

Editat de M.I.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam greu sa gasesti... cand apar se dau ca painea calda :)))

Recomandarea mea este sa le faci, avem atatia mesteri buni si cred ca te duce si mai ieftin. Eu unul le-am facut, pentru ca cele de cumparat erau si scumpe si aratau foarte nasol. (nu eu, mesterul care a modificat motorul le-a facut)

Metoda a fost una foarte simpla, am prelungit prinderea comenzilor originale cu 10-12 cm, printr-o placa de metal. Se vede in poza.

Bun, si cu cablul de frana cum te ai descurcat? Eu am barele alea de protectie pe care mi s prinse comenzile, nu prea mi dau seama cum as reusi sa prelungesc toata treaba cu placile pe care le ai marcat tu in poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

Asa a mers la mine si stiu ca mai merge la dragstar, la 535, nu stiu cum este, studiezi problema.

Tija de la schimbator a fost inlocuita cu una mai lunga, iar cablul de frana a fost modificat, aveam lungimea necesara (mergea prelungit si cu o tija mica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am renuntat la carcasa veche, releul vechi tine tensiune intre 14-15 volti la relanti si 18 la volti la 3000 rpm, daca cineva il vrea cu tot cu carcasa, il fac cadou (am taiat mufele de pe el fiindca mi au trebuit la asta nou)

 

Pret; 100 ron releul + 25 transportul, luat de pe Okazii.

 

Daca merge?

 

Merge.

» Post actualizat in 10 May 2016 13:33

Na ca m-am grabit...

Vroiam sa te intreb ce releu de A.T.V. ai luat, daca aveau mai multe bucati poate-mi dai un link si daca mai ai releul vechi l-as primi eu, ca al meu a luat foc la propriu... Ne putem vedea zilele astea ca-s liber in principiu.

Multam fain, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 10 May 2016 13:33

Na ca m-am grabit...

Vroiam sa te intreb ce releu de A.T.V. ai luat, daca aveau mai multe bucati poate-mi dai un link si daca mai ai releul vechi l-as primi eu, ca al meu a luat foc la propriu... Ne putem vedea zilele astea ca-s liber in principiu.

Multam fain, Nick.

Salut

 

releul e asta: http://www.okazii.ro/releu-incercare-moto/releu-incarcare-atv-5-fire-regulator-tensiune-moto-atv-250-300-400-500-600-a178919075

 

din ce am dat eu jos, s-a dus carcasa si mufele de pe releu. Mai am releul ca atare, fara mufe dar asta nu e o problema majora. Avizez: scoate 18 volti la 3000~3500 de ture si risti sa ti faci bateria arsice. Sambata sunt la Cluj, nr meu e 0740006228.

» Post actualizat in 10 May 2016 13:58

Ca idee, am fost informat ca merg perfect cele de ATV Linhai - dar in teorie, cam orice tartacuta care are capacitate peste 500 cmc (ATV uri in special) fiindca folosesc baterii cu amperaj mai mare (14-16 Ah) deci o baterie de 12 Ah cum e cea folosita pe Virago, nu e o problema. Sa aiba 3 fire colectoare si 2 de iesire, gata ciorba.

 

Daca tot lucrezi la fire, verifica si firele care vin de la stator, in relanti eu am 41 de volti curent alternativ, cu voltaj intre 52 si 58 turat.

E mai mult decat suficient. Eu l-am pus sub sa dar ieri am vazut in Bistrita o Virago care-l avea prins in locul original, cu o bucata de platbanda adaptata (se vedeau totusi firele si-s urate...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! De curand ( adica de 3 zile ) am intrat si eu in randul motociclistilor, am luat categ. A. Desi am virago 250, am facut scoala pe suzuki 650, total diferita, ceea ce inseamna ca pt motocicleta mea tb sa fac scoala " practic" .din cauza vremii, nu am apucat sa merg decat 30 km cu motorul meu si, cum sunt incepator si virago nu are turometru, as vrea sa va cer o parere cu privire la schimbarea vitezelor. Cum inca nu simt motorul, din lipsa de experienta, am schimbat vitezele cam asa : treptele 1,2 pana la 30/h, 3 pana la 45, 4 pana la 60 si 5 peste 60. Aproximativ. Orice sfat sau parere sunt binevenite. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! De curand ( adica de 3 zile ) am intrat si eu in randul motociclistilor, am luat categ. A. Desi am virago 250, am facut scoala pe suzuki 650, total diferita, ceea ce inseamna ca pt motocicleta mea tb sa fac scoala " practic" .din cauza vremii, nu am apucat sa merg decat 30 km cu motorul meu si, cum sunt incepator si virago nu are turometru, as vrea sa va cer o parere cu privire la schimbarea vitezelor. Cum inca nu simt motorul, din lipsa de experienta, am schimbat vitezele cam asa : treptele 1,2 pana la 30/h, 3 pana la 45, 4 pana la 60 si 5 peste 60. Aproximativ. Orice sfat sau parere sunt binevenite. Asfalt uscat!

 

Salut.

 

In poza, vezi treptele de viteza corespunzatoare unei viteze X, extras din manualul de intretinere. Ti am atasat si manualul respectiv, ca sa vezi ca aia scrie la carte. Acuma, daca ai vreo problema cu motorul, chestia cu schimbatul treptelor e relativa.

 

Pentru manualul de reparatie (daca ai skill-uri de ninja al suruburilor) cauta pe net Manual Haynes pentru Virago (eu il am, are 54 de MB, nu l pot uploada aici dar se gaseste la download pe net daca scobesti un pic)

 

Ca idee, cu vreo 50 de dolarei, gasesti turometru pentru Virago sau daca citesti pe aici, vezi Virago cu turometru de Royal sau King de la First Bike. Ma rog, variante sunt destule, cascaval sa fie.

 

Succes si asfalt uscat!

 

P.S. acuma vad ca ai un 250. Se aplica, mare parte din ce scrie la manualul de 535. Oricum, cu schimbatul vitezelor, te prinzi repede :)))

post-81300-0-09226400-1463038416_thumb.jpg

Yamaha_XV_535_Virago_M_MC_Manual_de_intretinere.pdf

Editat de clujraider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti schimba si ceva mai sus treptele 4 si 5. In treapta 5 eu schimb pe la 70-80 km/h, la mers normal.

Nu ai nevoie de turometru, o sa te inveti cu mobra si o sa simti cand sa schimbi treptele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la aia mica de 250, schimbam numai in limitare. Cu precizarea ca plecam cu a doua de pe loc. Am reusit performanta de 225 km/h, la 130 de kg in viu, cat aveam atunci si ceva bagaje. Oricum, eu personal prefer sa merg putin supraturat, chiar daca se simte la consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la aia mica de 250, schimbam numai in limitare. Cu precizarea ca plecam cu a doua de pe loc. Am reusit performanta de 225 km/h, la 130 de kg in viu, cat aveam atunci si ceva bagaje. Oricum, eu personal prefer sa merg putin supraturat, chiar daca se simte la consum.

 

Da' de ce plecai cu a doua de pe loc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

125 km/h poate :)

Daaaaaa :crack: M-am grabit la tastat. Daca merea aia mica cu 225 o aveam si acuma.

» Post actualizat in 14 May 2016 07:19

Da' de ce plecai cu a doua de pe loc?

 

Asa m-am obisnuit. Mi-e mai comod sa nu tot mestec in benzina, cand opresc ramane intr-a doua, de la stop plec primul ca nu mai pierd vremea cu bagatul in viteza si peste toate astea, prima e prea scurta intre doua semafoare. Nu spun ca asa cum fac eu e bine, sau ca ar trebui sa faca toata lumea la fel. Spun doar ca asa fac eu si mi-e bine asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Top speed la asta mica, 145 km/h pe ceas, dupa ultima gradatie. Dar vibra din toate incheieturile si uleiul a ajuns de la normal la minim in forja aia. Nu e de repetat :))

La plecarile astea cu a 2a omori ambreiajul. E chestie de obsinuinta, poti sa "amesteci" in viteze fara probleme, instinctiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca se gata mai repede ambreiajul, dar imi asum asta. D'aia ziceam ca nu tre' sa faca si altii ca mine, e doar alegerea mea. Tocmai ca-i chestie de obisnuinta... m-am invatat asa si mi-e mai usor. La fel m-am invatat si sa franez numai cu fata dupa ce mi-am indoit pedala de frana si nu mai ajungeam la ea. La chestia cu frana inca lucrez. La aia cu plecatul cu a doua, imi place asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Din categoria "cel lung", "cel mediu" si "cel scurt", caut surub capac filtru de ulei. La mine, a facut cineva o manareala si a pus unul lung, taiat, cu cap hexagonal. Mi am rugat moartea pana l am scos fiindca deh, tubulara intra greu in carcasa.

post-81300-0-52889500-1463293096_thumb.jpg

post-81300-0-57560800-1463293116_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai gasesti suruburi la magazinele de bricolaje... eu am inlocuit toate suruburile astea (original erau cu cap cruce) cu imbus, luate de la Dedeman. Sunt M6, daca nu ma insel, lungimea o masori tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Dupa acum am mai spus, sunt incepator in bransa , dar am inceput sa gust tot mai mult din placerea plimbarii cu motocicleta. Am doar cateva sute de km facuti,ma bucur din plin de orice plimbare,merg cu 70 km/h, dar intampin ceva dificultati la coborarile virajate. Puteti sa imi dati cateva sfaturi practice de abordare a virajelor pe coborare? Multumesc.

» Post actualizat in 22 May 2016 04:19

Salutare tuturor! Dupa acum am mai spus, sunt incepator in bransa , dar am inceput sa gust tot mai mult din placerea plimbarii cu motocicleta. Am doar cateva sute de km facuti,ma bucur din plin de orice plimbare,merg cu 70 km/h, dar intampin ceva dificultati la coborarile virajate. Puteti sa imi dati cateva sfaturi practice de abordare a virajelor pe coborare? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Dupa acum am mai spus, sunt incepator in bransa , .....

Salutare, in primul rand ca incepator trebuie sa citesti tot topicul /index.php?/topic/91453-pt-incepatori-de-la-a-la-z/ si si este normal sa incepi cu randurile scrise de regretatul ”Old School”.

Trebuie sa fii mai explicit. Ce este dificil in curbe? In primul rand in curba nu pui niciodata frana, folosesti frana de motor (cred ca stii ce este), eventual daca viteza este prea mare poti intra in curba pe frana (nu trasa la maxim cu scartait de roti) si slabestii din ce in ce.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...