arlequin Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Daca suspectezi ca trage aer fals, ia un spray deodorant cu alcool (nu cu pudra) si, cu motorul pornit, da cu el pe unde crezi tu ca ar trage... daca creste turatia singura, aia e. Ralantiul se poate regla usor, sa-l dai mai sus. Dar atentie, asta se face cu motorul cald, la temperatura normala de functionare. Nu stiu ce model ai, ca sa-ti spun unde e reglajul, dar e o rotita pe langa carburator. Ce inseamna ca porneste din a 2a incercare? Nu invarte la prima sau invarte si nu porneste? Cu soc sau fara soc? Posibila legatura si cu ralantiul mic. Salut, Merci pentru ideea cu spray-ul, chiar ma gandeam sa incerc asta, dar nu stiam cu ce; bun! Modelul este 535 inmatriculata in '96, dar dupa codul ei, am cautat pe net si ar fi din '95... este ceva cu 2YL-16... Invarte de fiecare data, dar cateodata o ia din prima, cateodata din a IIa; faptul ca mai caraie cateodata ma ingrijoreaza, fiindca sunetul este metalic si nefiresc. Am incercat sa folosesc si socul, dar nu am reusit sa o pornesc cu soc niciodata. Dupa ce a pornit si merge 10 secunde, moare asa cum ziceam, si reusesc sa o mai pornesc dupa ce dau de 5-6 ori la buton. Cam astea sunt simptomele. Merci inca odata pentru ideea cu sprayul cu alcool. o zi frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 (editat) Daca porneste fara soc, mai ales pe vreme rece, cred ca amestecul cam bogat (prea multa benzina). Adica reglajul carburatoarelor gresit. Pt caraiala e posibil sa fie frai-ul de pornire. Reglajul ralantiului posbil sa fie intre carburatoare, e un surub cu o rotita, usor de recunoscut. Editat Septembrie 30, 2016 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Care e faza cu 2yl la virago ? Am mai vazut mobre pe olx de vanzare si inca din titlu bagau 2YL asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Daca porneste fara soc, mai ales pe vreme rece, cred ca amestecul cam bogat (prea multa benzina). Adica reglajul carburatoarelor gresit. Pt caraiala e posibil sa fie frai-ul de pornire. Reglajul ralantiului posbil sa fie intre carburatoare, e un surub cu o rotita, usor de recunoscut. ... am inteles. cred ca am vazut surubul ala de care zici. Astazi am pornit-o pe la 6 pm, si a luat-o din prima fara caraiala, dar era deja cald afara; nici n-a mai murit motoru, dar am tinut-o si dreapta, fiindca pana acum o porneam in pozitia oblica, pe cric, si mi-a zis un coleg sa incerc sa o pornesc si dreapta, sa vad daca influenteaza. Astazi a influentat, dar trebuie sa mai incerc, sa pot spune ceva concret. Se aude si pacanitul ala usor al pompei de benzina, prima oara cand pun contactul, dar am citit undeva in paginile mai vechi ale topicului, ca asta este de la faptul ca se duce benzina din carburatoare cat sta. Dar de ce se duce la a mea, trebuie sa mai investighez. Multumesc, un weekend excelent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 S-a dus naibii bendixul. Ma rog, rolele de pe bendix clar sunt duse, ieri n a mai pornit deloc. Piesa noua, aftermarket i-adevarat. Maine o deschid, zilele astea n am nici un chef. Daca a crapat si carcasa bendixului...nu mai cumpar piese poloneze cat traiesc. Daca s duse doar rolele, probabil e din cauza diferentei de duritate (am schimbat volanta cu piesa originala, care probabil are duritatea mai mare decat rolele care s facute din...habar n am ce) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 S-a dus naibii bendixul. Ma rog, rolele de pe bendix clar sunt duse, ieri n a mai pornit deloc. Piesa noua, aftermarket i-adevarat. Maine o deschid, zilele astea n am nici un chef. Daca a crapat si carcasa bendixului...nu mai cumpar piese poloneze cat traiesc. Daca s duse doar rolele, probabil e din cauza diferentei de duritate (am schimbat volanta cu piesa originala, care probabil are duritatea mai mare decat rolele care s facute din...habar n am ce) Salut, Merci de raspuns, si imi pare rau sa aud asta. Eu ultimele dati am pornit-o dreapta, si vad ca nu s-a mai auzit zgomotul ala. Sper sa fii fost de la uleiul dus intr-o parte si ambreiajul care n-a decuplat bine. revin cu informatii!! » Post actualizat in 03 Oct 2016 19:27 de cand am luat-o de la mecanic, doar probleme imi face. stiti, ca ziceam ca merge vreo 10 secunde si moare. ultima data cand am pornit-o, n-a mai murit... am zis Doamne-ajuta. astazi o porni si pana ce pusai ghiozdanul in spate, ma mai invarti putin pe langa ea, si ce sa vezi, dupa vreo 3-5 minute, muri. dau la automat si da sa o ia, dar nu porneste; ca si cum nu ar mai avea benzina, desi benzina este in rezervor. n-o mai pornesc pana vineri, ca plec din oras, apoi merg si mai iau o sticla de benzina sa pun in ea si sper sa porneasca si sa ma duca pana la mecanic, iar apoi... va zic ce si cum. s-a mai intamplat cuiva, ceva asemanator?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sdr Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Salut, am o problem la virago 535, an 96,motor 3br, 34 kw ... si anume e foarte zgomotoasa la schimbarea treptelor de viteze. Motocicleta am aduso din Germania acum in august. Ca descriere a problemei e ca face ,,klancul acela cand schimb vitezele foarte zgomotos si cu motorul rece si cand e cald,, Idea e ca am tobele goale + casca pe cap si tot se aude ,,klancul,, si la viteze mai mari cand urla si tobele.... am duso la ceva meseriasi dar numai si-au dat cu parerea cum ca ar fi ba uleiul ba ambreajul si ultimul mi-a zis ca e doar tija de la ambreaj care ar avea ceva uzura,, Uleiu e motul 20w50 mineral, ambreajul nu patineaza, schimba treptele de viteza correct in sensul ca ,,nu caraie cad schimb treptele,, ci doar face Klanc foarte zgomotos... Uni mi-au zis so las asa ca nu are nimic ca asa face Yamaha si daca vreau sa fie silentioasa sa-mi cumpar Honda... Ideea e ca finul meu are virago 535, 97, 2yl si la el nu se aude de loc klanc doar cand e rece... Daca aveti vreun sfat sau ceva pareri sunt bine venite... nu vreau so bag in service pe ghicite...Multumesc pt eventuale lamuriri !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Care e faza cu 2yl la virago ? Am mai vazut mobre pe olx de vanzare si inca din titlu bagau 2YL asta? Sunt 2 variante de motorizari XV535 scose de fabrica. serii motor 2YL si 3BR. 2YL este varianta normala , iar 3BR este varianta limitata. Eu am avut varianta 3BR cu 28KW, iar 2YL are undeva la 32-34KW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Si la mine suna, in functie de cum reglez ambreiajul si cata turatie am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sdr Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Si la mine suna, in functie de cum reglez ambreiajul si cata turatie am. Am duso ieri in service in Cluj la cel care e langa mymoto la vreo 200 m dupa metro. El mi-a zis ca e de la tija de ambreaj ( ca e prea uzata si de aia suna asa in toate treptele). A zis ca o rectifica la strung cumva... nu ma pricep f bine... acum o sa vad ce va iesi. E clar ca e ceva problema acolo ca suna mult prea tare la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 ce s-a mai intamplat: evident, nu am ajuns la mecanic si mi-am bagat singur nasul in ea. dupa cateva incercari am facut-o sa porneasca sambata dimineata, si cu ajustari repetate ale relantiului am facut-o sa mearga. ce-i drept mai turata dar mergea. ieri dimineata am plecat cu ea la serviciu, si am vazut ca nu trage (n-am putut sa depasesc 90km/h), plus ca avea un zgomot puternic la motor. banuiala mea este ca un carburator este infundat, si pistonul 2 nu merge deloc, de-aia zgomotul puternic. aveti idee, carburatoarele astea (mikuni cred ca sunt ale mele) au vreo sita, ceva, care se poate infunda, sau s-a blocat ceva prin el dupa ce l-a curatat nenea mecanicul. apropoch... am luat setul de reparatie carburator de la louis pentru motoreta asta (535 din '96), si cateva piese nu s-au nimerit (garnitura aia mare si un o-ring mic, plus cilindru ala pe care culiseaza cuiul pontou). aviz celor care ii intereseaza, informati-va bine daca vi se nimeresc piesele. asfalt uscat si fara tzacanit la ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Ai verificat daca ai scanteie pe cilindrul respectiv? La carburatoare daca a umblat mecanicul, nu mai umbla tu singur din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Ai verificat daca ai scanteie pe cilindrul respectiv? La carburatoare daca a umblat mecanicul, nu mai umbla tu singur din nou. pfffaaa... ai dreptate, nu am verificat asta. si mi-a zis si tata sa verific bujiile, dar eu am vrut sa ma complic practic, bujiile sunt noi, dar daca s-a intamplat ceva cu firul de vine la ea... acum nu mai am timp. dar va tin update-ati cu noutati, cand o sa am. merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Va salut. O intrebare? Cu un an in urma cablul de ambreiaj se tot rupea. Am cumparat si inlocuit cablu nou, maneta de ambreiaj cu tot ansamblul noua, iar azi dimineata in trafic.... surpriza, s-a rupt iar cablul. (si o paranteza, ca desteptul fiind totul nou chitul de reparatie este acasa nu la mine )) ) Ca si in trecut acum s-a rupt tot de la bulbul de prindere in maneta. Nu mai am nici o idee de unde sa fie problema. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Poate e defect de fabricatie al manetei sau cablului. Originale Yamaha sau china? Ai bagat niste vaselina la maneta, unde intra bumbul cablului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Cablul este oem, maneta china, dar ma indoiesc sa fie defect de fabricatie. Anterior am avut maneta originala si cablu original, pana s-a rupt. Am mers cu chit de reparatie care se tot rupea pana a ramas cablul scurt, apoi am pus cablu oem cu maneta originala care s-a rupt. In iarna am schimbat cablul si manetele, iar acum s-a rupt iar. Cand am instalat am dat cu spray de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Eu am cablu cositorit de anul trecut si vad ca tine. Si am si joc mare, sus-jos, in suportul manetei. Am pus vaselina la maneta si cam de 1-2 ori pe an pun cu seringa ulei in camasa cablului (pana curge la celalalt capat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 (editat) Va salut. O intrebare? Cu un an in urma cablul de ambreiaj se tot rupea. Am cumparat si inlocuit cablu nou, maneta de ambreiaj cu tot ansamblul noua, iar azi dimineata in trafic.... surpriza, s-a rupt iar cablul. (si o paranteza, ca desteptul fiind totul nou chitul de reparatie este acasa nu la mine )) ) Ca si in trecut acum s-a rupt tot de la bulbul de prindere in maneta. Nu mai am nici o idee de unde sa fie problema. Asfalt uscat! ai ambreiajul mai tare? strangi mai greu maneta? poate e vreo forta / frecare prea mare? firele cum sunt rupte? sunt rasfirate, mai lungi si mai scurte, sau toate egale? » Post actualizat in 24 Oct 2016 20:46 pfffaaa... ai dreptate, nu am verificat asta. si mi-a zis si tata sa verific bujiile, dar eu am vrut sa ma complic practic, bujiile sunt noi, dar daca s-a intamplat ceva cu firul de vine la ea... acum nu mai am timp. dar va tin update-ati cu noutati, cand o sa am. merci mult! am verificat bujiile, si intr-adevar una dintre ele era mai slaba. le-am dat jos, sters putin (nu curatat serios, ca sunt noi), le-am pus la loc si a pornit.... din pacate are aceleasi simptome: nu se accelereaza si se aude o bataie la pistonul doi. in plus, cand plec de pe loc imi puf-aie pe la carburatoare, o aud sub carcasa aia de la filtru de aer / rezervor? si tot nu reusesc sa ajung la mecanic cu ea, din pacate... din cauza programului Editat Octombrie 24, 2016 de arlequin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Sincer nu mi se pare tare ambreiajul... firele s-au rupt toate de la bulb. atasat poza. Am reusit cu un kit de reparatie, o sa vad cat tine, dar sigur se va rupe si nu stiu de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Din cauza manetei cred ca se tot rupe. Cel putin in poza asta, sta stramb maneta si tensioneaza aiurea cablul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 (editat) Sincer nu mi se pare tare ambreiajul... firele s-au rupt toate de la bulb. atasat poza. Am reusit cu un kit de reparatie, o sa vad cat tine, dar sigur se va rupe si nu stiu de ce. mda, si eu cred la fel ca Geo. vad ca-ti lipseste surubul de reglaj. tu cum reglezi maneta, de jos de la cutie? maneta ar trebui sa aiba un joc de 1,5-2 mm Editat Octombrie 25, 2016 de arlequin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Nu cred ca lipseste surubul, e ascuns de mansonul de cauciuc. MIBule, la ansamblul vechi tot asa stramba sta maneta? Ca, din ce am observat eu, jocul apare in mod normal doar in partea de jos, pe coltul exterior al suportului. Se poate diminua, pt o perioada de timp, daca tragi in sus usurel, cu grija, partea uzata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Da este ascuns de manson. Da acum din poza îmi dau si eu seama ca este strâmba. Tot asa avea joc, iar in momentul când tragi de ea se lasă in jos si deviază de la traiectorie. La fel si cea veche. Culmea sate ca asta este noua cu tot ansamblul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Vezi la cea veche daca e defectul cum am zis eu, doar pe coltul de jos uzura. Daca e, se poate corecta pt o perioada. Chinezaria de acum imi pare stramba rau de tot, tind sa cred ca e mai bun ansamblul tau vechi. Ia-ti un cablu nou de bicicleta, cu tot cu camasa, si un bumb din asta de la maneta, sau unul din astea vechi rupte si ia-l la tine intr-o zi si il iau eu sa ti-l cositoresc. Sper sa-mi iasa si sa nu ma injuri ) A, da... sa masori cat tre sa aiba. Daca ai unul vechi, putin mai lung decat ar trebui, se poate face si din ala. Sper sa intelegi ce zic, ca am baut cateva beri deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 » Post actualizat in 24 Oct 2016 20:46 am verificat bujiile, si intr-adevar una dintre ele era mai slaba. le-am dat jos, sters putin (nu curatat serios, ca sunt noi), le-am pus la loc si a pornit.... din pacate are aceleasi simptome: nu se accelereaza si se aude o bataie la pistonul doi. in plus, cand plec de pe loc imi puf-aie pe la carburatoare, o aud sub carcasa aia de la filtru de aer / rezervor? si tot nu reusesc sa ajung la mecanic cu ea, din pacate... din cauza programului am ajuns la mecanic... yeahh!!! ce mai bucurie un piston nu mergea a schimbat bujia la pistonul care nu mergea si a sincronizat carburatoarele (erau total opuse acele la ceasurile alea de la aparatul de sincronizat carburatoare) mi-a zis ca din cauza manifolds-urilor alora de cauciuc. de leaga pe lateral carburatorul cu pistonul, pe care le-am inlocuit cu unele after market, imi tragea aer fals, si asta a dus la desincronizarea carburatoarelor si mersul fara putere. acum merge bine, si trage k o viraga am observat insa o alta "chestie". sub rezervorul de sub sa, atasat de acesta in parta stanga, are un dispozitiv in forma de cutie metalica rectangulara, cu un furtun si un robinet pe care scrie fuell, cu clapeta pentru on si off. cand am comutat de pe on pe off, curge benzina pe langa acel comutator al robinetului. cauza, eu ma gandesc ca de la nefolosinta, o garnitura de etansare (pe-acolo) s-a deformat plastic si nu mai etanseaza. a mai avut cineva problema asta? si daca da, a rezolvat-o usor cu o garnitura normala, sau este mai complicat de atat? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.