Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Buna, daca ma ajutati va rog cu un sfat. Acu 3 zile m-a prins ploaia pe drum (nu cred ca are relevanta ploaia insa s-a intamplat la acel moment) si am simtit ca merge putin in suturi motorul. Dupa 3 zile cand sa pornesc, bateria moarta (baterie cumparata anul acesta). Am pus-o la incarcat, merse ok insa cand am oprit, am simtit un miros putin de ars, era releul fierbinte de puteam gati pe el. Eu am motorul (Virago 535) doar de 3 saptamani, insa releul actual nu seamana defel cu cel original, am impresia ca a improvizat ca deh, e la sfert de pret unul pt scuter (cel putin asa aveam si eu pe un scuter de 49 cmc)

Acum am deconectat releul si motorul si-a revenit la normal.

Intrebarea mea: se va mai potrivi acum originalul (https://www.okazii.ro/releu-incarcare-yamaha-virago-535-a184285743) sau a facut exproprietarul modificari la electric care trebuie rectificate? deoarece eu in poza am deconectat 3, iar in poza de la original sunt doar doua conectari

SoGkYnB.jpg

 

9WJt2fq.jpg

 

ps. sau ce m-ati sfatuii sa fac? Sa caut un releu asemanator cu cel din poza si sa sper sa nu mai apara problema ?

Iei un releu de K1 sau K7 (olx, 168 sau 178 de lei, e un tip prin Brasov care vinde). Muti releul sub capacul din stânga față, sub rezervor. Dupa ce l ai montat, tai finuț cu un dremel o fanta verticala subtire in suportul capacului ca sa ai ventilație frontală. In spatele suportului ai niste gauri mari, pe acolo evacueaza.

Daca pui releu original, ai nevoie de placa decorativa de pe deasupra si n plus, racirea e de groază la el.

 

Nu pune releu de ATV, il prajesti. Alea merg la monocilindru si tu ai turatie prea mare, deci AC mai mare. Cele de K1, GSXR sau alt motor sportiv, scot din platou cam 90-100 de volti, sunt mai zdravene.

 

Mai ai alternativa Mosfet, vindea moto-scrhrott recent cu 270 de lei, trebuie adaptate mufele.

Editat de clujraider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna, daca ma ajutati va rog cu un sfat. Acu 3 zile m-a prins ploaia pe drum (nu cred ca are relevanta ploaia insa s-a intamplat la acel moment) si am simtit ca merge putin in suturi motorul. ....

Pff.. pare că si.a bătut joc de instalație fostul proprietar. Eu cred că nu este deloc ok să lasi firele așa.

Cât despre un releu bun, o să fie destul de scump.

Lasă.mi într.un mesaj privat sau comment, date din certificat si am sa ma uit de piese..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei un releu de K1 sau K7 (olx, 168 sau 178 de lei, e un tip prin Brasov care vinde). Muti releul sub capacul din stânga față, sub rezervor. Dupa ce l ai montat, tai finuț cu un dremel o fanta verticala subtire in suportul capacului ca sa ai ventilație frontală. In spatele suportului ai niste gauri mari, pe acolo evacueaza.

Daca pui releu original, ai nevoie de placa decorativa de pe deasupra si n plus, racirea e de groază la el.

Nu pune releu de ATV, il prajesti. Alea merg la monocilindru si tu ai turatie prea mare, deci AC mai mare. Cele de K1, GSXR sau alt motor sportiv, scot din platou cam 90-100 de volti, sunt mai zdravene.

Mai ai alternativa Mosfet, vindea moto-scrhrott recent cu 270 de lei, trebuie adaptate mufele.

Later edit: îți faci toate legăturile prin cositorire, manson termic pe deasupra și bandă doar ca sa ordonezi treaba pe acolo. Daca duci cablurile pe langa cadru (aia vei face de fapt) nu folosi brida(soricel,faseta) clasică de plastic, foloseste bride de silicon (gasesti si la dedeman) altfel iti rozi izolatia pe cabluri. Tot ce faci, faci cu cablu litat de minim 1 (merge si 1.5, conditia de baza e sa ai un pistol de lipit capabil sa incalzeasca la diametrul ala).

 

Cum identifici fire si cum verifici incarcarea, tensiunea de pe stator și ce culori au firele, gasesti pe aici, s a mai discutat.

 

In cazul in care miercuri, esti pe undeva pe ruta Alesd/Oradea sau ma rog, pe Bistrita/Timisoara, iti arat cum am rezolvat a a mea. Nu ocolesc prin Beius dar daca vii la DN, ne putem intalni.

Editat de clujraider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări membrilor forumului care sunt și posesori de Virago. Cum comunitatea domniilor voastre poate avea informații mai bune legate de Virago-uri de vânzare, cu voia voastră pun și eu un link spre anunțul meu de căutare a unei astfel de bijuterii.

Mulțumesc anticipat pentru sprijin.

/index.php?/topic/745652-caut-virago-535-sau-echivalent-pretabil-oras/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am bagat in mijlocul unei discutii si poate nu s-a vazut postarea mea scurta de aia mai insist cu scuzele de rigoare daca deranjes, sa nu dau banii pe transport de prin germanica si de preferat sa fac vanzare oamenilor de aici. Caut un CDI pentru viroaga de 750 mai noua de 1990 daca stie cineva........

Vand CDI de Virago 750 model mai vechi de 1990. Multumesc si asfalt uscat ca a inceput sezonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am bagat in mijlocul unei discutii si poate nu s-a vazut postarea mea scurta de aia mai insist cu scuzele de rigoare daca deranjes, sa nu dau banii pe transport de prin germanica si de preferat sa fac vanzare oamenilor de aici. Caut un CDI pentru viroaga de 750 mai noua de 1990 daca stie cineva........

Vand CDI de Virago 750 model mai vechi de 1990. Multumesc si asfalt uscat ca a inceput sezonul.

Chiar m am uitat pe Olx, un singur anunț (cred ca i al tau). Parerea mea e ca n ai sa găsești local, poate merge de la altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

clujraider - mersi mult de sfaturi, sper sa apuc acum spre sfarsit de saptamana de el, daca nu sigur dupa pasti o sa-l pun pe roti, dupa cum am zis, banii nu sunt o problema, prefer un releu care sa duca si de 3 ori mai mult decat e nevoie si daca e sa dau peste 200-300 lei sau chiar mai mult pe el numai sa stiu ca nu mai am probleme cu electrica, oricum sper sa aiba timp si electricianul sa vina sa ne uitam intr-o zi la el sa-l fac ca la carte tot circuitul (in caz ca mai e vreun scurt pe undeva)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, colegilor! Hristos a Inviat! As avea si eu o intrebare la voi, cei mai experimentati: am schimbat cablul de kilometraj la virago xv250. Spre surprinderea mea, am observat ca nu imi indica viteza ca inainte si am pus pe moto un gps ce arata si viteza de deplasare. Kilometrajul imi indica la vitezometru cu 10km/h mai putin. Am mai umblat pe la cablu, l-am impins mai bine la capete, mai exact, si acum imi indica cam cu 5 km mai mult decat gps-ul. Gresesc ceva la montaj? Exista un reglaj? Multumesc, cu stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si acum imi indica cam cu 5 km mai mult decat gps-ul

 

Salut.

 

Din ce stiu toate masinile sunt reglate sa arate cu 3-4-5km/h mai mult, din mai multe motive.

Asa ca daca acum iti arata in plus 5km/h fata de GPS eu consider ca e perfect.

 

Linkuri cu explicatii sunt multe pe google. Spre exemplu:

http://gpssystems.net/accurate-gpsbased-speedometer/

https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?p=1113234

Editat de Elmann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, colegilor! Hristos a Inviat! As avea si eu o intrebare la voi, cei mai experimentati: am schimbat cablul de kilometraj la virago xv250. Spre surprinderea mea, am observat ca nu imi indica viteza ca inainte si am pus pe moto un gps ce arata si viteza de deplasare. Kilometrajul imi indica la vitezometru cu 10km/h mai putin. Am mai umblat pe la cablu, l-am impins mai bine la capete, mai exact, si acum imi indica cam cu 5 km mai mult decat gps-ul. Gresesc ceva la montaj? Exista un reglaj? Multumesc, cu stima.

Ceva nu i clar. La 535 arata 1/1 gps vs vitezometru, nu m as fi asteptat dar asa e. Ar trebui si la 250 sa fie la fel. N ai gume de alta dimensiune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema vine din alta parte, din uzura, pe axul de-ti intra cablul in el ai o oala din aluminiu, inauntrul ei ai un magnet solidar cu axul indicatorului de viteza, bineinteles tot pe axul indicatorului un arc elicoidal. Cand oala se invarte se induc curenti foucault in ea datorita magnetului permanent si ca rezultat oala tinde sa roteasca magnetul, cu cat turatia e mai mare cu atat forta de tragere e mai mare astfel iti indica viteza, dar gata cu teoria, in functie de cat e de bagat discul ala magnetic in oala ai si indicatia, probabil axul cu oala si-a facut joc longitudinal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am pricopsit cu o Virago, mai precis Midnight Special din 1983, era pacat sa fie pierduta......am cautat prin documentatii si cica ar fi primul chopper japonez veritabil...2 cil in V raciti cu aer, 2 supape/cil, soft tail cu monoamortizor in cadru, janta spate pe 16". Doreau sa concureze HD Sportster 1980.....acum daca au reusit nu stiu, dar s-au vandut peste 80.000 intre 1981-83.

 

Multumesc user Dany_nos pentru ajutor. Sper ca proiectul tau merge inainte....

 

post-12587-0-14540500-1493751463_thumb.jpgpost-12587-0-63287400-1493751480_thumb.jpgpost-12587-0-15825700-1493751494_thumb.jpg

 

post-12587-0-17966100-1493751515_thumb.jpgpost-12587-0-21321200-1493751528_thumb.jpgpost-12587-0-50011900-1493751535_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am pricopsit cu o Virago, mai precis Midnight Special din 1983, era pacat sa fie pierduta......am cautat prin documentatii si cica ar fi primul chopper japonez veritabil...2 cil in V raciti cu aer, 2 supape/cil, soft tail cu monoamortizor in cadru, janta spate pe 16". Doreau sa concureze HD Sportster 1980.....acum daca au reusit nu stiu, dar s-au vandut peste 80.000 intre 1981-83.

 

Multumesc user Dany_nos pentru ajutor. Sper ca proiectul tau merge inainte....

 

attachicon.gify1 (15).jpgattachicon.gify1 (16).jpgattachicon.gif20170502_180411.jpg

 

attachicon.gif20170502_180449.jpgattachicon.gif20170502_180604.jpgattachicon.gif20170502_180528.jpg

 

Arată bine rău!!

Off: suspensia spate de xv 535, se potrivește pe xv250?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca mi-am adus aminte... se vand amortizoare spate, cele din poza. Cu bucsele potrivite, se potrivesc pe mai multe motociclete. Sunt putin mai scurte decat cele originale de 250 si mai rigide, asta e si motivul pt care nu vreau sa le mai tin, o sa revin la cele stock. Folosite cam o luna, nu cred ca au mai mult de 5-600km, sunt ca noi. Pret 200 lei.

post-69984-0-67070400-1493903416_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, prieteni. Am dat de belea. Dimineata, cand am iesit de la munca, am gasit moto trantita pe partea stanga. O pusesem mai la umbra, sub un cires, pamantul in zona cricului mai moale, adta e, taxa pe prostie. Avarii majore nu a suferit, doar ca ghidonul este putin stramb. O fi cumva din suruburi? Se mai poate regla? Sau doar solutia finala, prin forta fizica, cu o teava, ceva? Orice sfat e bine primit, la cat sunt de suparat pe mine, cred ca ma si bat. Multumesc. Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avarii majore nu a suferit, doar ca ghidonul este putin stramb. O fi cumva din suruburi? Se mai poate regla? Sau doar solutia finala, prin forta fizica, cu o teava, ceva? Orice sfat e bine primit,

Ce inseamna stramb? Nu mai ai roata perpendiculara pe el, nu mai e simetric in plan orizontal (mai ridicat pe stanga)? O poza cu ce te deranjeaza si vor veni si solutiile.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Tocmai ce mi-am luat o gagica faina pe doua roti, pe nume Yamaha Virago 535, nascuta in 1996.

Am facut deja o plimbare Pitesti - Bucuresti precum si un pic prin oras (Bucuresti).

Una peste alta merge binisor din ce mi se pare mie, dat fiind ca e prima mea motocicleta. As vrea totusi sa merg cu ea la o revizie completa si sincronizare pe partea de carburatoare. Asadar va rog sa imi recomandati o persoana, service moto, etc. care sa fie priceput bine la asa ceva, sa nu ma tina prea multe zile cu motocicleta blocata si daca se poate sa aiba preturi cat de cat omenesti, sa nu ma jupuie de bani. Locatia service-ului as vrea sa fie Bucuresti.

Multumesc anticipat pentru sprijin.

Un sfarsit de saptamana placut si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, prieteni. Am dat de belea. Dimineata, cand am iesit de la munca, am gasit moto trantita pe partea stanga. O pusesem mai la umbra, sub un cires, pamantul in zona cricului mai moale, adta e, taxa pe prostie. Avarii majore nu a suferit, doar ca ghidonul este putin stramb. O fi cumva din suruburi? Se mai poate regla? Sau doar solutia finala, prin forta fizica, cu o teava, ceva? Orice sfat e bine primit, la cat sunt de suparat pe mine, cred ca ma si bat. Multumesc. Stima

 

Salut ,

 

Ceva de genul am patit si eu. A fost furtuna afara si l-a trantit pe partea opusa cricului. Rezultat a fost acelasi : un ghidon indoit.

Am incercat sa-l indrept mecanic. Am bagat o ranga si am tras un pic de el, dar in mare e tot stramb. Nu foarte mult asa ca nu ma incurca la mers. Doar vizual ma deranjeaza un pic, dar nu ma uit la el :))

 

Altfel, din ce am vazut si am inteles, nu este chiar usor de scos de acolo. Si o data scos nu cred ca e usor de indreptat fara sa risti sa-l strici. Dar nici specialist nu sunt.

 

Peste vara sa fii atent nu doar la pamant ci si la asfalt. Nu o sa-ti vina sa crezi cat de moale poate fi la 40 de grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze cu gagica!

 

Arata bine, s-o stapanesti sanatos. Vad ca are si cauciucuri noi, ceea ce e un mare avantaj, te scuteste de o cheltuiala dupa achizitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Arata bine, s-o stapanesti sanatos. Vad ca are si cauciucuri noi, ceea ce e un mare avantaj, te scuteste de o cheltuiala dupa achizitie.

Chiar bine, zic si eu. Cauciucurile ca si cauciucurile ....dar sunt capacele motorului intr o stare de invidiat. Ghidonul ăla original mie mi se pare de Pegas da' asta e parerea mea, sunt la care le place.

Asfalt uscat, have fun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidonul original a fost primul criteriu în căutare. Vreau să ajung la cineva bun tare în curățat, sincronizat carburatoare în zona Bucureștiului... Asta mă seacă acum. Sunt în căutări...

Editat de Tetelu1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa postez 3 foto

» Post actualizat in 13 May 2017 07:41

La prima impresie nu pare grav, se pare ca surubul baratului din stanga ce se prinde in ghidon s-a indoit.

post-91341-0-41427400-1494661181_thumb.jpg

post-91341-0-24937700-1494661214_thumb.jpg

post-91341-0-20658400-1494661237_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa-mi dau seama din poza daca e indoit, imi trebuia o poza din profil cu ambele inaltatoare ca sa se vada daca sunt paralele. Ghidonul a scapat, nu e perpendiculara roata pe el dar asta nu reprezinta o problema, gasesti tutoriale cum sa-l tragi la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...