Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Up !!! post-54016-0-15677400-1484918409_thumb.jpg

Salutare

Ma intereseaza un rezervor indiferent de stare ptr ai decupa gaura de alimentare cu prinderea de buson .

Vreau sa folosesc busonul original pe un alt rezervor si nu prea-mi vine sa tai rezervorul motocicletei , acum nu stiu daca ma ajuta si rezervoare de pe alte modele virago .

Astept oferte si sugestii :) .

Multumesc .

Editat de dany_nos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se vand de pe Yamaha Virago 535(1988-2003) urmatoarele:

-crashbar/ghidon/manere/ aripa fata cromate;

-saua pasager;

-stop spate;-semnale fata-spate;

-oglinzi

-aripa spate

-iluminator nr.

» Post actualizat in 03 Jan 2017 09:02» Post actualizat in 17 Jan 2017 15:33ornament far virago 535 (merge si la restu) 80 lei

Salut mai ai palaria de far?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Buna colegilor ,vreau sa va anunt ca de cateva saptamani mai aveti un posesor de virago printre voi,recent am achizitionat o virago 535 ,2yl ,an 1991,vreau sa va spun ca motocicleta merge perfect si sunt foarte multumit de ea desi nu am facut decat vreo 500 km. cu ea..Dar am o mica nedumerire cu incarcarea,in momentul cand o pornesc incarca undeva la 14.5-15v la relanti,iar dupa vreo zece minute in timpul mersului scade la 13v sinu mai urca decat daca opresc si stau cu ea iar la relanti iar urca undeva la 14,5 ma intreb oare este suficient 13v in timpul mersului sau este putin?? Am facut si o mica modificare motocicletei avand in vedere faptul ca viroagele (si nu numai) au probleme cu releul de incarcare si nu asi vrea sa raman fara baterie cine stie pe unde,am montat un voltmetru digital legat pe contact (costuri 50 ron adica 40 ron voltmetrul si vreo 3 beri la electrician :) ) l-am prins momentan cu doua fasete pe ghidon pana ii gasesc un loc (desi cred ca acolo o sa si ramana pe ghidon ) ..asfalt uscat....


» Post actualizat in 26 Feb 2017 18:38

o poza cu voltmetrul montat pe viroaga...731lhw.jpg

Editat de fioo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine ai venit.

Ai platit cam mult pe voltmetrul ala, dar asta e acum. Am luat unul identic cu 1-2$, de la chinezi. Vezi ca nu sunt chiar f exacte, masoara cu un multimeteu si compara diferentele.

Pt problema incarcarii, incepi prin a curata mufele/contactele de pe circuitul de incarcare, in principal la regulator. Spray de contacte si un betisor de urechi. 15v e cam mult, nu ar trebui sa scada incarcarea in mers, iar 13v sunt cam putini.

Unde e legat voltmetrul si cum? E direct pe baterie pt citire si pus cu releu pe contact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voltmetrul e legat ( cositorite la electrician ) pe un plus si un minus de sub ghidon care porneste doar cand este contactul pus ,asa l-a legat electricianul,si da ai dreptate este diferenta cam de minus 1,5v intre ce imi arata voltmetrul si ce am masurat eu cu multimetrul,zilele astea o sa leg provizoriu pe baterie 2 fire si le leg la multimetru si merg asa sa vad care este diferenta mai precis,banuiesc ca firele legate direct de la baterie la multimetru nu mint...si atunci vad ce si cum..2itsfwy.jpg

Editat de fioo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Gasesc la vreun coleg sa cumpar o janta spate din aliaj modelul din poze ptr un xv750 ( sau xv 1100 ) ?

post-54016-0-96177900-1488702737_thumb.jpgpost-54016-0-10532900-1488702751_thumb.jpg

 

Atentie : Nu ma intereseaza alt model de janta !!!

 

Posibil si sa dau la schimb janta mea spate sau chiar ambele roti echipate ....

Au anvelopele ca noi Avon Cobra schimbate in Iulie 2016 rulate aproximativ 2000 km , sunt fara defect + roata spate are bucsile schimbate.

post-54016-0-96000000-1488703481_thumb.jpgpost-54016-0-37324200-1488703456_thumb.jpgpost-54016-0-78664700-1488703710_thumb.jpgpost-54016-0-21285000-1488703558_thumb.jpgpost-54016-0-75130700-1488703574_thumb.jpg

Dar de preferat ar fi sa cumpar doar janta .

Telefon : 0769 674 499

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Xv250 din '92..

Urmeaza să mă apuc de școală de șoferi.

As avea o mică problemă. Moto a stat destul de mult timp nepornita.

1- funcționează doar cu robinetul pe res sau pri. Pe on, se oprește după ce se duce benzina din carburator;

2- releul de încărcare nu a fost original. Încarca 17v in turație, cu faza scurta si ardea becul in 2 minute. Cu un alt releu (nu dedicat xv250) incarca 13 la ralanti, in turații 14,5-15 uneori.

Si inca o întrebare.. pt cee este al 4-lea led roșu "speed"? Indicvatunci când a fost atinsă viteza maxima?

P.s. 1 proprietar in Romania, km reali..

Mulțumesc

post-96465-0-01382100-1489170709_thumb.jpg

post-96465-0-11084600-1489170727_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

1. verifica robinetul, e posibil sa nu comute pe ON. Ar trebui desfacut, sa vezi de ce nu comuta. Poti merge pe RES, dar daca nu esti atent ramai fara benzina.

2. e cat de cat ok incarcarea. 15v e putin cam mult totusi.

3. eu n-am becul cu speed si nici n-am mai vazut pana acum, in mod normal e dop gri acolo si nu scrie nimic. Se aprinde? Si daca da, in ce conditii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

1. verifica robinetul, e posibil sa nu comute pe ON. Ar trebui desfacut, sa vezi de ce nu comuta. Poti merge pe RES, dar daca nu esti atent ramai fara benzina.

2. e cat de cat ok incarcarea. 15v e putin cam mult totusi.

3. eu n-am becul cu speed si nici n-am mai vazut pana acum, in mod normal e dop gri acolo si nu scrie nimic. Se aprinde? Si daca da, in ce conditii?

inca nu am descoperit in ce conditii se aprinde.. nu l-am vazut niciodata aprins.

Pentru a schimba becul din vitezometru, trebuie sa il dau jos? sau se poate decapsa vitezometrul montat pe ghidon?

O recomandare pt o pasta de polish pentru aluminiu?

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie sa-l decapsezi, dar ar trebui dat jos pt ca nu prea ai acces sub el altfel.

Autosol Metal. Nu lua special pt aluminiu, ca nu e cine stie ce... mai bun mi s-a parut cel pt metal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, colegilor! Deja au inceput sa se tureze motoarele si sa ne vedem tot mai mult pe drumuri, reviziile la motoare sunt facute si asfaltul este din ce in ce mai uscat. Am facut si eu revizia la virago meu de 250, mai am un singur lucru de facut, si-i rog pe cei mai experimentati, sa imi dea un sfat: trebuie sa mai schimb semeringurile la furca si sa bag ulei. Este o operatiune cu grad ridicat de dificultate sau poate fi facuta si de un muritor de rand? Si mai am inca o mica problema la contact: cand invart cheia pana la capat sa pun contactul, nu sta pus, tb sa intorc putin cheia. Am dat cu degripant wd40, si-a revenit un scurt timp, apoi iar s-a stricat. Se poate face ceva pt remediere? Multumesc. Stima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt furca ai nevoie de pistol cu impact, ca sa desfaci surubul de jos, sau de o teava/tija care sa blocheze piesa din interiorul furcii, in care se infileteaza surubul, sa nu se invarta in gol. Eu am facut "scula" de blocat dintr-un platband gros, polizat la un capat cat sa intre in hexagonul din interior. Nu e rocket science, dar nici f simplu.

Contactul se poate desface in bucatele, sa-l cureti bine si sa vezi daca e ceva defect in interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am devenit posesorul unei motociclete Yamaha Virago 1100 din 1991.

1. Momentan motocicleta are ceasul de bord unul custom, electronic si asa vrea sa ii pun inapoi ceasurile clasice, are cineva de vanzare?

2. Imi poate spune cineva unde(si care ) este siguranta pentru lumini? Aseara am mers cu ea si brusc am ramas fara lumini pe fata si spate.

Multumesc!

Editat de ionwdl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am devenit posesorul unei motociclete Yamaha Virago 1100 din 1991.

1. Momentan motocicleta are ceasul de bord unul custom, electronic si asa vrea sa ii pun inapoi ceasurile clasice, are cineva de vanzare?

2. Imi poate spune cineva unde(si care ) este siguranta pentru lumini? Aseara am mers cu ea si brusc am ramas fara lumini pe fata si spate.

Multumesc!

 

Am eu bord. si alte piese din 2 virago-uri dezmembrate.

» Post actualizat in 16 Mar 2017 06:53

whats app: 0756235216

Editat de adyfikus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub capacul ala cu beculetele indicatoare de sub ceasurile clasice ai vreo 4 sau 5 sigurante.

Multumesc mult, sper sa fie asta problema.

» Post actualizat in 18 Mar 2017 14:49

Salut,

Am o problema cu motocicleta mea(Yamaha Virago 1100) Dupa ce am mers vreo 50 de km cu ea am observat ca nu imi mai merg luminile( pozitie fata-spate, faza scurta-lunga, cand am plecat imi mergeau). Am verificat sigurantele si sunt toate bune, nu stiu altceva ce sa mai fac. Ma poate ajuta cineva? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult, sper sa fie asta problema.

» Post actualizat in 18 Mar 2017 14:49

 

Salut,

Am o problema cu motocicleta mea(Yamaha Virago 1100) Dupa ce am mers vreo 50 de km cu ea am observat ca nu imi mai merg luminile( pozitie fata-spate, faza scurta-lunga, cand am plecat imi mergeau). Am verificat sigurantele si sunt toate bune, nu stiu altceva ce sa mai fac. Ma poate ajuta cineva? Multumesc!

Verifica dacă s-au ars becurile din cauza unei încărcari foarte mari. Eu am pățit-o cu încărcare de 17v mi-a ara becurile.

alta idee nu am. bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa rost de o schema si urmareste conectorii de pe traseu - posibil un contact prost care a degenerat. Verifica comutatorul de lumini din dreapta (desfa-l si curata-l). Eu am avut problema cu butonul de Run asa ca nu vad de ce nu ar ceda si ala de lumini... Momentan nu mai am alte idei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu aceiasi problema cu luminile. Am schimbat comutatorul cu unul care merge sigur si tot nu imi merg. Becurile nu sunt arse findca le-am verificat. Am observat un lucru ciudat. Cand am desfacut comutatorul din dreapta la blocul de lumini sunt 3 fire, unul pe care vine curentul (rosu cu galben), unul pe pozitie si unul pe faza scurta. Daca pun pe pozitie, primesc curent si mi se aprinde un led care e pe aripa, dar nu mi se aprinde pozitia pe spate( la far nu cred ca am bec de pozitie). Daca mut pe faza scurta nu mai primesc deloc curent, nici pe cel rosu cu galben. Am pus curent de la butonul de on/of pe firul de la faza scurta si mi se aprinde farul, dar stopul tot nimic. E posibil ca ledul de pe aripa sa fie legat doar la comutator fiindca am scos releul de sub sa si ledul ala tot merge(Asta daca releul de lumini e acelasi cu releul de la butonul on/of). Cand am scos releul am pus curent direct si tot nu se aprind luminile. Nu stiu ce sa mai verific si cum sa rezolv problema. Mai are careva idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...