Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 10.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, sper ca nu postez in zona gresita.

Am o Yamaha Virago 535 din 1994. Din pacate nu pot sa o inmatriculez fiindca am luat o mica teapa de la fostul proprietar. Problema mea este in felul urmator. Am gasit un sasiu cu acte doar ca este pentru anul de fabricatie 1990. Aveti idee daca sasiurile sunt la fel? Pot sa mut piesele de pe un sasiu pe altul? Multumesc anticipat!

Link to post
Share on other sites

Teapa se reclama usor la politie, daca a fost facuta cu intentie este inselaciune. Ar trebui sa-l anunti pe fostul proprietar de asta si cel mai probabil va deveni f amabil cu tine ;)

Si eu sunt curios cum ti-ai luat teapa...

Link to post
Share on other sites

salut, hai ca am ajuns si pe aici....

caut un capac de filtru de aer de virago evident, 1100 din 1996. capacul cromat cu "grilajul" pe care scrie 1100.

cineva rau intentionat a furat grilajul ala decorativ cu emblema de 1100 ... deteriorand si capacul in proces... la o intrunire ... misto "uameni"...

daca are cineva contactati-ma pe pm, si o sa va un in contact cu amicul.

Link to post
Share on other sites

Eu si MIB-ul, din ce stiu :) Si mai e una neagra in centru, o mai vad uneori parcata cand ma duc la munca.

p.s: am vazut ca m-ai sunat, dar mai tarziu si am uitat sa te sun inapoi

Link to post
Share on other sites

Cateva piese ptr virago 750

post-54016-0-98901900-1475164103_thumb.jpg

 

 

-Inaltatoare amortizoare fata post-54016-0-36927900-1475162763_thumb.jpgpost-54016-0-03879700-1475162769_thumb.jpg

-Amortizoare spate originale post-54016-0-40691600-1475162774_thumb.jpg

-Amortizoare spate Suzuki VZ800 post-54016-0-38197900-1475163014_thumb.jpg

-Ghidoane post-54016-0-17091300-1475162783_thumb.jpg

- Suport numar lateral + 2 lampi tip surub post-54016-0-00463300-1475162797_thumb.jpgpost-54016-0-73602600-1475162801_thumb.jpgpost-54016-0-93083500-1475162807_thumb.jpg

- Janta fata ( anvelopa este coapta ) post-54016-0-48966900-1475162792_thumb.jpg

- Set semnale led ( folosite dar sunt ca si noi ) post-54016-0-46140900-1475162814_thumb.jpgpost-54016-0-77571700-1475162819_thumb.jpg

- Saua ( nu este rupta sau cu probleme ) post-54016-0-50234800-1475163156_thumb.jpg

- Set oglinzi post-54016-0-11241700-1475162832_thumb.jpgpost-54016-0-60419700-1475162842_thumb.jpg

- Inaltatoare ghidon ( nu stiu daca sunt originale , se vad un pic polizate la baza ... ) post-54016-0-35529400-1475162852_thumb.jpgpost-54016-0-60592700-1475162867_thumb.jpg

- Far ( nu stiu de pe ce moto a fost luat ) post-54016-0-03555900-1475162884_thumb.jpgpost-54016-0-94196700-1475162892_thumb.jpg

-Suporti prindere far post-54016-0-42805700-1475162825_thumb.jpg

- Aripa spate + lampa led post-54016-0-95457600-1475163024_thumb.jpg

- Set comenzi avansate ( necesita finisate , include adaptarile si cablul ptr frana spate ) post-54016-0-31540300-1475162905_thumb.jpgpost-54016-0-93710100-1475162912_thumb.jpgpost-54016-0-59807600-1475162921_thumb.jpgpost-54016-0-82072200-1475162932_thumb.jpgpost-54016-0-77133400-1475162941_thumb.jpgpost-54016-0-89641100-1475162950_thumb.jpg

- Scarite spate post-54016-0-95107300-1475163006_thumb.jpgpost-54016-0-54887100-1475162988_thumb.jpg

- Tobe esapament ( sunt goale ) post-54016-0-81140300-1475163058_thumb.jpgpost-54016-0-52348700-1475163067_thumb.jpg

- Ceasuri ( lipsa mufele , sunt perfect functionale ) post-54016-0-34263200-1475163088_thumb.jpg

 

+ alte piese post-54016-0-32411000-1475162962_thumb.jpgpost-54016-0-80068100-1475162972_thumb.jpgpost-54016-0-91103400-1475162981_thumb.jpgpost-54016-0-68607200-1475163078_thumb.jpgpost-54016-0-98738500-1475162995_thumb.jpg

 

 

Telefon : 0769 674 499

Link to post
Share on other sites

Schimbat volanta/bendix complet acum 1500 de kilometri.

 

Ieri, a inceput sa caraie din nou, la rece sau la cald, random. Motocicleta mai porneste, caraitul ala apare cam la jumatate din porniri, uneori "agata" si porneste, alteori nu agata deloc si alteori porneste fara probleme.

 

Acum: volanta e noua, nu s probleme, aia e clar, bendixul e nou, si asta e clar. Electromotorul e ok, il aud cum bazaie.

 

O sa mai vad si astazi, desi nu trag mari sperante.

 

Ceva idei?

 

Bateria e ok, incarcarea e ok, uleiul e 20W 50 mineral (sa fie prea vascos? Desi temperatura exterioara a fost in permanenta peste 20)

Salut,

Am si eu aceeasi problema. Dimineata se aude caraitul ala doar cand dau prima data la automat.

1. Cand am luat-o, acum vreo 3 luni, pornea brici (la sfert cum zic automobilistii).

2. Am schimbat uleiul, si a inceput sa porneasca din a doua incercare, si se auzea doar cateodata caraitul. Am zis ca e ceva legat de ambreiaj, fiindca era destul de vechi, si m-am gandit ca nu decupleaza cum trebuie cand o las pe liber (gaseam destul de greu "liberul - N" cand era rece, sarea din I in a II ff usor).

3. Am dus-o la mecanic, si i-a schimbat ambreiajul, a verificat volanta (era ok), a curatat carburatoarele si le-a sincronizat, si am mai schimbat si "intake manifolds", piesele alea din cauciuc dinre carburator si piston (ca nu stiu cum le zice), fiindca erau crapate.

4. Dimineata face ca a ta, cand caraie, cad nu caraie, cand porneste din prima, cand din a doua.... insa dupa 10 secunde dupa ce a pornit, moare.

5. Relantiul e mai mic decat inainte sa o duc la mecanic; se simte si cand se incalzeste, atunci cand o opresc la semafor, ca relantiul e mai mic.

R: asta cu muritul dupa ce a pornit dimineata, si cu relantiul mic, "cred"... ca trage aer fals, si cel mai probabil este de la draciile alea de cauciuc de le-a schimbat mercanicul, fiindca nu erau OEM, desi noi (daca aveti vreo idee, sugestie, sunt numai ochi si urechi)

 

In orice caz, daca afli raspunsul la carait, te rog sa lasi si aici o vorba; sau altcineva daca s-a lovit de buturuga asta...

va multumesc anticipat

 

P.S.: Maine o sa merg cu ea la mecanic, aveti sugestii, banuieli cam ce ar avea, ca sa-l pun pe mecanic sa verifice?

» Post actualizat in 29 Sep 2016 17:31

Schimbat volanta/bendix complet acum 1500 de kilometri.

 

Ieri, a inceput sa caraie din nou, la rece sau la cald, random. Motocicleta mai porneste, caraitul ala apare cam la jumatate din porniri, uneori "agata" si porneste, alteori nu agata deloc si alteori porneste fara probleme.

 

Acum: volanta e noua, nu s probleme, aia e clar, bendixul e nou, si asta e clar. Electromotorul e ok, il aud cum bazaie.

 

O sa mai vad si astazi, desi nu trag mari sperante.

 

Ceva idei?

 

Bateria e ok, incarcarea e ok, uleiul e 20W 50 mineral (sa fie prea vascos? Desi temperatura exterioara a fost in permanenta peste 20)

Salut,

Am si eu aceeasi problema. Dimineata se aude caraitul ala doar cand dau prima data la automat.

1. Cand am luat-o, acum vreo 3 luni, pornea brici (la sfert cum zic automobilistii).

2. Am schimbat uleiul, si a inceput sa porneasca din a doua incercare, si se auzea doar cateodata caraitul. Am zis ca e ceva legat de ambreiaj, fiindca era destul de vechi, si m-am gandit ca nu decupleaza cum trebuie cand o las pe liber (gaseam destul de greu "liberul - N" cand era rece, sarea din I in a II ff usor).

3. Am dus-o la mecanic, si i-a schimbat ambreiajul, a verificat volanta (era ok), a curatat carburatoarele si le-a sincronizat, si am mai schimbat si "intake manifolds", piesele alea din cauciuc dinre carburator si piston (ca nu stiu cum le zice), fiindca erau crapate.

4. Dimineata face ca a ta, cand caraie, cad nu caraie, cand porneste din prima, cand din a doua.... insa dupa 10 secunde dupa ce a pornit, moare.

5. Relantiul e mai mic decat inainte sa o duc la mecanic; se simte si cand se incalzeste, atunci cand o opresc la semafor, ca relantiul e mai mic.

R: asta cu muritul dupa ce a pornit dimineata, si cu relantiul mic, "cred"... ca trage aer fals, si cel mai probabil este de la draciile alea de cauciuc de le-a schimbat mercanicul, fiindca nu erau OEM, desi noi (daca aveti vreo idee, sugestie, sunt numai ochi si urechi)

 

In orice caz, daca afli raspunsul la carait, te rog sa lasi si aici o vorba; sau altcineva daca s-a lovit de buturuga asta...

va multumesc anticipat

 

P.S.: Maine o sa merg cu ea la mecanic, aveti sugestii, banuieli cam ce ar avea, ca sa-l pun pe mecanic sa verifice?

» Post actualizat in 29 Sep 2016 18:51

sa ma si prezint.

eu sunt ion si sunt din craiova.

sunt posesor de viraga de vreo 3 luni;

scriu mai rar, dar citesc cam tot, asa ca va multumesc de pe-acum pentru sfaturi si raspunsuri

 

asfalt uscat, tzacanit la ghidon!

Link to post
Share on other sites

Daca suspectezi ca trage aer fals, ia un spray deodorant cu alcool (nu cu pudra) si, cu motorul pornit, da cu el pe unde crezi tu ca ar trage... daca creste turatia singura, aia e.

Ralantiul se poate regla usor, sa-l dai mai sus. Dar atentie, asta se face cu motorul cald, la temperatura normala de functionare. Nu stiu ce model ai, ca sa-ti spun unde e reglajul, dar e o rotita pe langa carburator.

Ce inseamna ca porneste din a 2a incercare? Nu invarte la prima sau invarte si nu porneste? Cu soc sau fara soc? Posibila legatura si cu ralantiul mic.

Link to post
Share on other sites

Daca suspectezi ca trage aer fals, ia un spray deodorant cu alcool (nu cu pudra) si, cu motorul pornit, da cu el pe unde crezi tu ca ar trage... daca creste turatia singura, aia e.

Ralantiul se poate regla usor, sa-l dai mai sus. Dar atentie, asta se face cu motorul cald, la temperatura normala de functionare. Nu stiu ce model ai, ca sa-ti spun unde e reglajul, dar e o rotita pe langa carburator.

Ce inseamna ca porneste din a 2a incercare? Nu invarte la prima sau invarte si nu porneste? Cu soc sau fara soc? Posibila legatura si cu ralantiul mic.

Salut,

Merci pentru ideea cu spray-ul, chiar ma gandeam sa incerc asta, dar nu stiam cu ce; bun!

Modelul este 535 inmatriculata in '96, dar dupa codul ei, am cautat pe net si ar fi din '95... este ceva cu 2YL-16...

Invarte de fiecare data, dar cateodata o ia din prima, cateodata din a IIa; faptul ca mai caraie cateodata ma ingrijoreaza, fiindca sunetul este metalic si nefiresc. Am incercat sa folosesc si socul, dar nu am reusit sa o pornesc cu soc niciodata. Dupa ce a pornit si merge 10 secunde, moare asa cum ziceam, si reusesc sa o mai pornesc dupa ce dau de 5-6 ori la buton.

Cam astea sunt simptomele. Merci inca odata pentru ideea cu sprayul cu alcool.

o zi frumoasa

Link to post
Share on other sites

Daca porneste fara soc, mai ales pe vreme rece, cred ca amestecul cam bogat (prea multa benzina). Adica reglajul carburatoarelor gresit.

Pt caraiala e posibil sa fie frai-ul de pornire.

Reglajul ralantiului posbil sa fie intre carburatoare, e un surub cu o rotita, usor de recunoscut.

Edited by Geo_ZGA
Link to post
Share on other sites

Daca porneste fara soc, mai ales pe vreme rece, cred ca amestecul cam bogat (prea multa benzina). Adica reglajul carburatoarelor gresit.

Pt caraiala e posibil sa fie frai-ul de pornire.

Reglajul ralantiului posbil sa fie intre carburatoare, e un surub cu o rotita, usor de recunoscut.

... am inteles. cred ca am vazut surubul ala de care zici.

 

Astazi am pornit-o pe la 6 pm, si a luat-o din prima fara caraiala, dar era deja cald afara; nici n-a mai murit motoru, dar am tinut-o si dreapta, fiindca pana acum o porneam in pozitia oblica, pe cric, si mi-a zis un coleg sa incerc sa o pornesc si dreapta, sa vad daca influenteaza. Astazi a influentat, dar trebuie sa mai incerc, sa pot spune ceva concret.

Se aude si pacanitul ala usor al pompei de benzina, prima oara cand pun contactul, dar am citit undeva in paginile mai vechi ale topicului, ca asta este de la faptul ca se duce benzina din carburatoare cat sta. Dar de ce se duce la a mea, trebuie sa mai investighez.

Multumesc, un weekend excelent!

Link to post
Share on other sites

S-a dus naibii bendixul. Ma rog, rolele de pe bendix clar sunt duse, ieri n a mai pornit deloc. Piesa noua, aftermarket i-adevarat. Maine o deschid, zilele astea n am nici un chef.

Daca a crapat si carcasa bendixului...nu mai cumpar piese poloneze cat traiesc. Daca s duse doar rolele, probabil e din cauza diferentei de duritate (am schimbat volanta cu piesa originala, care probabil are duritatea mai mare decat rolele care s facute din...habar n am ce)

 

 

 

Link to post
Share on other sites

S-a dus naibii bendixul. Ma rog, rolele de pe bendix clar sunt duse, ieri n a mai pornit deloc. Piesa noua, aftermarket i-adevarat. Maine o deschid, zilele astea n am nici un chef.

Daca a crapat si carcasa bendixului...nu mai cumpar piese poloneze cat traiesc. Daca s duse doar rolele, probabil e din cauza diferentei de duritate (am schimbat volanta cu piesa originala, care probabil are duritatea mai mare decat rolele care s facute din...habar n am ce)

Salut,

Merci de raspuns, si imi pare rau sa aud asta.

Eu ultimele dati am pornit-o dreapta, si vad ca nu s-a mai auzit zgomotul ala. Sper sa fii fost de la uleiul dus intr-o parte si ambreiajul care n-a decuplat bine. revin cu informatii!!

» Post actualizat in 03 Oct 2016 19:27

de cand am luat-o de la mecanic, doar probleme imi face.

stiti, ca ziceam ca merge vreo 10 secunde si moare. ultima data cand am pornit-o, n-a mai murit... am zis Doamne-ajuta.

astazi o porni si pana ce pusai ghiozdanul in spate, ma mai invarti putin pe langa ea, si ce sa vezi, dupa vreo 3-5 minute, muri.

dau la automat si da sa o ia, dar nu porneste; ca si cum nu ar mai avea benzina, desi benzina este in rezervor.

n-o mai pornesc pana vineri, ca plec din oras, apoi merg si mai iau o sticla de benzina sa pun in ea si sper sa porneasca si sa ma duca pana la mecanic, iar apoi... va zic ce si cum.

 

s-a mai intamplat cuiva, ceva asemanator??

Link to post
Share on other sites

Salut, am o problem la virago 535, an 96,motor 3br, 34 kw ... si anume e foarte zgomotoasa la schimbarea treptelor de viteze. Motocicleta am aduso din Germania acum in august. Ca descriere a problemei e ca face ,,klancul acela cand schimb vitezele foarte zgomotos si cu motorul rece si cand e cald,, Idea e ca am tobele goale + casca pe cap si tot se aude ,,klancul,, si la viteze mai mari cand urla si tobele.... am duso la ceva meseriasi dar numai si-au dat cu parerea cum ca ar fi ba uleiul ba ambreajul si ultimul mi-a zis ca e doar tija de la ambreaj care ar avea ceva uzura,,

Uleiu e motul 20w50 mineral, ambreajul nu patineaza, schimba treptele de viteza correct in sensul ca ,,nu caraie cad schimb treptele,, ci doar face Klanc foarte zgomotos... Uni mi-au zis so las asa ca nu are nimic ca asa face Yamaha si daca vreau sa fie silentioasa sa-mi cumpar Honda... Ideea e ca finul meu are virago 535, 97, 2yl si la el nu se aude de loc klanc doar cand e rece...

Daca aveti vreun sfat sau ceva pareri sunt bine venite... nu vreau so bag in service pe ghicite...Multumesc pt eventuale lamuriri !!!

Link to post
Share on other sites

Care e faza cu 2yl la virago ? Am mai vazut mobre pe olx de vanzare si inca din titlu bagau 2YL asta?

Sunt 2 variante de motorizari XV535 scose de fabrica. serii motor 2YL si 3BR.

2YL este varianta normala , iar 3BR este varianta limitata.

Eu am avut varianta 3BR cu 28KW, iar 2YL are undeva la 32-34KW.

Link to post
Share on other sites

Poate e de folos, e valabila si pentru xv125, am procesat-o sa fie mai explicita pentru incepători


» Post actualizat in 04 Oct 2016 20:00

cred ca e normal, din moment ce cutiile moto

deobicei nu au sincroane, la fel face si vn900-ul meu

, si vx250-ul fiicei mele, te obisnuiesti.

dacă este cu cârâială și intra greu...atunci incepi

cu întrbările.

post-64155-0-01895400-1475610858_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Si la mine suna, in functie de cum reglez ambreiajul si cata turatie am.

 

Am duso ieri in service in Cluj la cel care e langa mymoto la vreo 200 m dupa metro. El mi-a zis ca e de la tija de ambreaj ( ca e prea uzata si de aia suna asa in toate treptele). A zis ca o rectifica la strung cumva... nu ma pricep f bine... acum o sa vad ce va iesi. E clar ca e ceva problema acolo ca suna mult prea tare la mine.

Link to post
Share on other sites

ce s-a mai intamplat:

evident, nu am ajuns la mecanic si mi-am bagat singur nasul in ea.

dupa cateva incercari am facut-o sa porneasca sambata dimineata, si cu ajustari repetate ale relantiului am facut-o sa mearga. ce-i drept mai turata dar mergea.

ieri dimineata am plecat cu ea la serviciu, si am vazut ca nu trage (n-am putut sa depasesc 90km/h), plus ca avea un zgomot puternic la motor.

banuiala mea este ca un carburator este infundat, si pistonul 2 nu merge deloc, de-aia zgomotul puternic.

aveti idee, carburatoarele astea (mikuni cred ca sunt ale mele) au vreo sita, ceva, care se poate infunda, sau s-a blocat ceva prin el dupa ce l-a curatat nenea mecanicul.

 

apropoch... am luat setul de reparatie carburator de la louis pentru motoreta asta (535 din '96), si cateva piese nu s-au nimerit (garnitura aia mare si un o-ring mic, plus cilindru ala pe care culiseaza cuiul pontou). aviz celor care ii intereseaza, informati-va bine daca vi se nimeresc piesele.

 

asfalt uscat si fara tzacanit la ghidon.

Link to post
Share on other sites

Ai verificat daca ai scanteie pe cilindrul respectiv? La carburatoare daca a umblat mecanicul, nu mai umbla tu singur din nou.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...