Philip_HD Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Pai da oricum daca te intereseaza , ma duc la ei cu poza pe care la-i postat si cer o oferta , sa vedem ce zic ! Poate ai noroc si nu o sa fie foarte scunmp Oricum nu cred ca la HighwayHawk poti lua cu 300 lei ..... nu cunosc preturile dar eu zic ca pentru doua tobe complete din modelul aia e min 300-400 eu Corecteaza-ma daca gresesc aaa, chiar te rog daca ai drum pe acolo cu poza sa-i intrebi... (si crash-barul ma intereseaza) Eu cred ca la HH sunt 300-400 euro, dar la cat ai zis tu 3 mil. pe 20 cm. iese mai mult decat la HH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Pai da oricum daca te intereseaza , ma duc la ei cu poza pe care la-i postat si cer o oferta , sa vedem ce zic ! Poate ai noroc si nu o sa fie foarte scunmp Oricum nu cred ca la HighwayHawk poti lua cu 300 lei ..... nu cunosc preturile dar eu zic ca pentru doua tobe complete din modelul aia e min 300-400 eu Corecteaza-ma daca gresesc Dar stii ce te rog sa te duci sa intrebi daca fac o cromare ca poate de tevi fac eu rost sudate si pregatite numa sa le cromeze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pal_chop Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Sal ,este un acumlator perfect pentru XV535 (YB12AL-A2) cu dimensiunea 134X80x160 cu 12V 12Ah puterea de pornire 165. In timp ce este frig acumlatoarele de moto trebe tinute la o temperatura mai mare decat 10 grade!Acumlatoarele in timp ce sunt scoase din motoare si motoarele nu sunt pornite sau rar pornite - sa mentina permanent 12V cand ajunge sub 12 V trebe incarcate,acumlatoarele trebe controlate verificate si asa o sa aveti o baterie care va tine mult si bine. Bafta Barna salut, cam cat ar fi pretul la un acumulatorul ca asta, si ce marca? cred ca bateria o sa fie de vina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 ... ma duc la ei cu poza pe care la-i postat si cer o oferta , sa vedem ce zic ! ... Si eu sunt interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Cine ma lamureste si pe mine ce inseamna "Swingram pivot bearing" la 25000 de km tre sa fac "repack" si nu am idee ce trebuie sa fac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 (editat) inseamna ca trebuie sa schimbi rulmentul de la bascula spate cred, sau doar sa-i innoiesti vaselina(repack..) Editat Februarie 9, 2008 de yknot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Luni ma duc cu poza sa vad ce zic .... sunt sigur ca nu cromeaza piesele !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 (editat) inseamna ca trebuie sa schimbi rulmentul de la bascula spate cred, sau doar sa-i innoiesti vaselina(repack..) Tks! <small>--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 16:29 -------------</small><br/> Luni ma duc cu poza sa vad ce zic .... sunt sigur ca nu cromeaza piesele !!!!! Ce nasol ca nu cromeaza! Si am uitat sa mai intreb: E complicata treaba cu golitul tobelor la virago 535cc si reglarea carburatoarelor?! Editat Februarie 9, 2008 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 dragi colegi forumisti motociclisti va anunt ca am parasit clasa virago va urez asfalt foarte uscat si fara evenimente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 dragi colegi forumisti motociclisti va anunt ca am parasit clasa virago va urez asfalt foarte uscat si fara evenimente Sa fii sanatos si numa bine.....dar macar spune ce ti-ai luat in loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 nu mi-am luat inca nimic dar vreau sa-mi iau Dragstar 650 classic dupa 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 nu mi-am luat inca nimic dar vreau sa-mi iau Dragstar 650 classic dupa 2004 Cred ca asa ceva a-si lua si eu, dar nu am bani si inca mie tare draga "ursoaica cecilia"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 salut, cam cat ar fi pretul la un acumulatorul ca asta, si ce marca? cred ca bateria o sa fie de vina... Ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 Ahoy in legatura cu tobele , postat de Philip HD, nu am vesti prea bune ..... pretul este intre 1000-1200 lei daca este facut din inox . Daca este facut din alt material si dus la cromat ar putea sa fie mai ieftin , dar aici nu fac cromari numai la Gheorgeni .... Tobele ar fi goale pt. la grosimea asta (adica cel din poza ) nu se poate baga filtru Daca este cineva interesat ...... postez nr. tel 0722-646416 , 0740-208999 Program de lucru L-V : 8-17 si Sambata 9-14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 Ahoy in legatura cu tobele , postat de Philip HD, nu am vesti prea bune ..... pretul este intre 1000-1200 lei daca este facut din inox . Daca este facut din alt material si dus la cromat ar putea sa fie mai ieftin , dar aici nu fac cromari numai la Gheorgeni .... Tobele ar fi goale pt. la grosimea asta (adica cel din poza ) nu se poate baga filtru Daca este cineva interesat ...... postez nr. tel 0722-646416 , 0740-208999 Program de lucru L-V : 8-17 si Sambata 9-14 Zsak, multumesc mult de ajutor. O sa sun la ei sa vad cat mi-ar lua pe crash-bar. Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 Ahoy in legatura cu tobele , postat de Philip HD, nu am vesti prea bune ..... pretul este intre 1000-1200 lei daca este facut din inox . Daca este facut din alt material si dus la cromat ar putea sa fie mai ieftin , dar aici nu fac cromari numai la Gheorgeni .... Tobele ar fi goale pt. la grosimea asta (adica cel din poza ) nu se poate baga filtru Daca este cineva interesat ...... postez nr. tel 0722-646416 , 0740-208999 Program de lucru L-V : 8-17 si Sambata 9-14 Deci unde cromeaza?Gheorgeni???La Gheorgheni? Oare astea de inox rezista la temperaturi inalte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Deci unde cromeaza?Gheorgeni???La Gheorgheni? Oare astea de inox rezista la temperaturi inalte? Exact nu stiu unde dar o sa intreb ca am si eu de cromat .... Banuiesc ca rezista , daca fac si pentru masini tot din inox si mai dau si garantie.. --- Mesaj completat în 12 Feb 2008 11:37 ------------- Zsak, multumesc mult de ajutor. O sa sun la ei sa vad cat mi-ar lua pe crash-bar. Respect! cu placere suna-l sa intrebi daca iti fac crash bar ul , ca am uitat .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kenno Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 (editat) Salutare! De astazi sunt proprietarul, pardon, mandrul proprietar unui Virago 250! este un model din '97 visiniu cu lateralele rezervorului silver Sper sa mai primiti inca 2 cilindri in V printre voi Si pt ca tot sunt aici, va rog sa ma ajutati cu o mica dilema: cand o las la neutru si o accelerez, imi tot da niste pocnituri in toba; ca niste rateuri. mentionez ca socul e bagat de tot. si apropo de soc, atunci cand il bag la loc, dupa ce se incaleste motorul, are un joc incat si invelisul cablului de soc iasa din suportul manerului. deci, intrebarea 2: pot sa intind putin, de undeva cablul de soc sa nu mai iasa invelitoarea din suport? ma gandesc ca poate tocmai de aceea da rateurile alea pt ca, atunci cand imping socul la loc, inloc sa intre ( sa alunece) cablul prin invelisul lui, el se duce cu tot cu invelis si nu inchide socul de tot. ar mai fi si varianta bujiilor care cred ca sunt diferite, dar mai bine ascult varianta celor ce stiu mai bine. multumesc! PS: stiti cumva de unde pot comanda consumabile sa imi fie trimise prin posta cu plata ramburs? pun aici si o poza cu noua mea partenera Editat Februarie 12, 2008 de Kenno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Salutare! De astazi sunt proprietarul, pardon, mandrul proprietar unui Virago 250! este un model din '97 visiniu cu lateralele rezervorului silver Sper sa mai primiti inca 2 cilindri in V printre voi Si pt ca tot sunt aici, va rog sa ma ajutati cu o mica dilema: cand o las la neutru si o accelerez, imi tot da niste pocnituri in toba; ca niste rateuri. mentionez ca socul e bagat de tot. si apropo de soc, atunci cand il bag la loc, dupa ce se incaleste motorul, are un joc incat si invelisul cablului de soc iasa din suportul manerului. deci, intrebarea 2: pot sa intind putin, de undeva cablul de soc sa nu mai iasa invelitoarea din suport? ma gandesc ca poate tocmai de aceea da rateurile alea pt ca, atunci cand imping socul la loc, inloc sa intre ( sa alunece) cablul prin invelisul lui, el se duce cu tot cu invelis si nu inchide socul de tot. ar mai fi si varianta bujiilor care cred ca sunt diferite, dar mai bine ascult varianta celor ce stiu mai bine. multumesc! PS: stiti cumva de unde pot comanda consumabile sa imi fie trimise prin posta cu plata ramburs? pun aici si o poza cu noua mea partenera Ahoi!Sa ai bafta de mica ta bijuterie!Cu privire la piese si consumabile www.bbmoto.ro si te rezolva baietii orice....la mecanica nu prea ma pricep asa ca nu te pot ajuta! Apropo oameni buni, sper ca nu a-ti uitat de traseul nostru! Mai dati si voi propuneri si idei pe: /index.php?showtopic=170821 Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Salutare! De astazi sunt proprietarul, pardon, mandrul proprietar unui Virago 250! este un model din '97 visiniu cu lateralele rezervorului silver Sper sa mai primiti inca 2 cilindri in V printre voi Si pt ca tot sunt aici, va rog sa ma ajutati cu o mica dilema: cand o las la neutru si o accelerez, imi tot da niste pocnituri in toba; ca niste rateuri. mentionez ca socul e bagat de tot. si apropo de soc, atunci cand il bag la loc, dupa ce se incaleste motorul, are un joc incat si invelisul cablului de soc iasa din suportul manerului. deci, intrebarea 2: pot sa intind putin, de undeva cablul de soc sa nu mai iasa invelitoarea din suport? ma gandesc ca poate tocmai de aceea da rateurile alea pt ca, atunci cand imping socul la loc, inloc sa intre ( sa alunece) cablul prin invelisul lui, el se duce cu tot cu invelis si nu inchide socul de tot. ar mai fi si varianta bujiilor care cred ca sunt diferite, dar mai bine ascult varianta celor ce stiu mai bine. multumesc! PS: stiti cumva de unde pot comanda consumabile sa imi fie trimise prin posta cu plata ramburs? pun aici si o poza cu noua mea partenera Sal,eu iti recomand sal duci la cineva sati faca niste reglaje la motocicleta.Prea multe nu pot sati zic fiindca nu sunt mari probleme cu motocicleta ta ,niste reglaje, un schimb de bujii si filtru de aer (in caz ca e nevoie),recomand sa schimbi filtrul de ulei si uleiul (ca nu se stie niciodata cand a fost schimbata) In Alba iti recomand sa te duci la SC HIGH VISION PRO SRL mai multe detali despre firma iti dau prin PM . Bafta Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kenno Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 multumesc pentru info. sper sa se rezolve dupa ce schimb bujiile, uleiul si filtru de ulei daca nu, o sa gasesc pe cineva sa imi regleze carbu. oare de ce, acum ca am motorul, ma simt ca parca abia a inceput iarna? dar trece ea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 (editat) Salutare! De astazi sunt proprietarul, pardon, mandrul proprietar unui Virago 250! este un model din '97 visiniu cu lateralele rezervorului silver Sper sa mai primiti inca 2 cilindri in V printre voi Si pt ca tot sunt aici, va rog sa ma ajutati cu o mica dilema: cand o las la neutru si o accelerez, imi tot da niste pocnituri in toba; ca niste rateuri. mentionez ca socul e bagat de tot. si apropo de soc, atunci cand il bag la loc, dupa ce se incaleste motorul, are un joc incat si invelisul cablului de soc iasa din suportul manerului. deci, intrebarea 2: pot sa intind putin, de undeva cablul de soc sa nu mai iasa invelitoarea din suport? ma gandesc ca poate tocmai de aceea da rateurile alea pt ca, atunci cand imping socul la loc, inloc sa intre ( sa alunece) cablul prin invelisul lui, el se duce cu tot cu invelis si nu inchide socul de tot. ar mai fi si varianta bujiilor care cred ca sunt diferite, dar mai bine ascult varianta celor ce stiu mai bine. multumesc! PS: stiti cumva de unde pot comanda consumabile sa imi fie trimise prin posta cu plata ramburs? pun aici si o poza cu noua mea partenera Salut....sa-l stapanesti sanatos schimbul de ulei si filtru de ulei e obligatoriu la orice motor luat second, daca nu cumva e de la un prieten care iti spune sincer cand a facut schimbu...filtru de aer merge curatat....daca e prea distrus, clar ...trebuie schimbat....legat de rateuri...mi-e mi se intampla asta la inceput atunci cnd mergeam mult timp cu el subturat...cum zice barna...ti-as recomanda si un schimb de bujii...cam atat stiu eu Editat Februarie 14, 2008 de dark_alinutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kenno Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 (editat) multumesc. si eu ma gandesc la bujii in primul rand. al meu da rateuri chiar si cand merg, si mai ales numai dupa ce se incalzeste motorul si numai cand il accelerez mai o intrebare foarte importanta: ce se afla in spatele capacului pe partea stanga a cutiei de viteze (nu ma refer la cel care acopera pinionul ci la capacul din fata lui; acolo unde e "surubul" acela mare-daca pot sa-i spun asa). cam musteste putin uleiul pe marginea lui superioara si vreau sa stiu daca pot desface capacul acela sa ii pun silicon, dar nu stiu la ce sa ma astept. multumesc. Editat Februarie 14, 2008 de Kenno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 multumesc. si eu ma gandesc la bujii in primul rand. al meu da rateuri chiar si cand merg, si mai ales numai dupa ce se incalzeste motorul si numai cand il accelerez mai o intrebare foarte importanta: ce se afla in spatele capacului pe partea stanga a cutiei de viteze (nu ma refer la cel care acopera pinionul ci la capacul din fata lui; acolo unde e "surubul" acela mare-daca pot sa-i spun asa). cam musteste putin uleiul pe marginea lui superioara si vreau sa stiu daca pot desface capacul acela sa ii pun silicon, dar nu stiu la ce sa ma astept. multumesc. Sal ,nu iti recomand sa pui silicon ,mie personal mi se pare o treaba urata si nu tine !Cred ca vobesti despre capacul din poza ... Pozitia nr .2 este "surubul ala mare" sub ea gasesti o garnitura din cauciuc (oring) din material special mai bine zis ceva cauciuc special care rezista la temperatura mare,eu zic ca la tine oringul ala e de vina ca a aparut ulei pe langa .In mod normal daca apare ulei inseamna ca este ulei si inca ceva piese.Cand faci schimbul de ulei,dupa ce ai lasat uleiul jos din motor poti sal schimbi si garnitura ala . Bafta Barna <small>--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 09:04 -------------</small><br/> multumesc pentru info. sper sa se rezolve dupa ce schimb bujiile, uleiul si filtru de ulei daca nu, o sa gasesc pe cineva sa imi regleze carbu. oare de ce, acum ca am motorul, ma simt ca parca abia a inceput iarna? dar trece ea.... Se rezolva problema stai lejer ,nu merita sa te stresezi,tias zice exact ce are daca as fi acolo sa stau langa ea sa aud cum suna.Problemele care leai descris tu,apar chiar si la o cehstie minora ca de ex fiultru de aer murdar -primeste benzina reglata dupa fabrica sau dupa om (stil de condus) ,dupa ce filtrul de aer se murdareste nu mai primeste ear destul sa arda benzina toata si o parte ajunge in tobe si explodeaza acolo;bujii -vara se folosesc bujii "STD" standardul dat de fabrica in cazul tau CR6HS este o bujie "rece" deci se foloseste vara-vara functioneaza perfect (arunca schanteia unde trebe),dar iarna trebe sa folosim o bujie mai calduta ca de ex CR5HS care pe aproximativ pana la 0 grade va functiona perfect ;carburatoarele nu sunt reglate calumea;aprindere dereglata etc.etc. Dar sa nu uitam la acumlatoarele temperatura sub +10 grade nu face bine ! Bafta Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kenno Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 in afara de ordinea in care desfac capacul(ca sa nu cumva sa imi ramana piese cand il montez la loc ) trebuie sa fiu atent la ceva piese care ar putea sa cada de acolo, care se sprijina pe capac sau sunt prinse de el? nu de altceva dar numai asa poti sa faci o calatorie la Cugir pe banii mei sa vii sa ma ajuti sa il pun la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.