mas oyama Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 E faina!Mi-ar placea sa fie si a mea cromoata ca a ta! <small>--- Mesaj completat în 11 Mar 2008 23:40 -------------</small><br/> Furca ma omoara cel mai mult, e mortala! vezi lordule sa nu te omoare furca pe tine! furca americana , daca o fi si motorul american poate ! sa mai scris despre modificare unghiului furci din arbori, e sinucidere curata. o fi furca originala in cel mai frumos caz una un pic mai lunga si e modificat unghiul furci prin adaugarea acelui "prelungitor" la arborele inferior(priveste atent), in acest fel se arunca roata mai in fata, si ai lookul respectiv, este extrem de nemanevrabila. si nu incerca sa ma lamuresti ca altfel ca nu ai sa reusesti daca se facea schimbarea unghiului din git era alta poveste, da si aici pina la anumite valori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Poate sa fie super...giga custom...La banii aia iti iei intruderu' de 1400 scz de offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 vezi lordule sa nu te omoare furca pe tine! ... Bogdane, intr-o perioada ziceau cei de la Medias ca fac si buy back. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 nu stiti cumva ce marime se potriveste la virago pt o chestie din asta ca pe louis sunt 2 coduri : 22 mm si zoll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 V-as ruga, daca are cineva poze cu modul in care se fixeaza sissybar-ul pe virago 535, sa le posteze. Cu cat mai multe modele si poze, cu atat mai bine! Intentionez sa montez modelul din attachment. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 nu stiti cumva ce marime se potriveste la virago pt o chestie din asta ca pe louis sunt 2 coduri : 22 mm si zoll @zsak 22MM ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 vezi lordule sa nu te omoare furca pe tine! furca americana , daca o fi si motorul american poate ! sa mai scris despre modificare unghiului furci din arbori, e sinucidere curata. o fi furca originala in cel mai frumos caz una un pic mai lunga si e modificat unghiul furci prin adaugarea acelui "prelungitor" la arborele inferior(priveste atent), in acest fel se arunca roata mai in fata, si ai lookul respectiv, este extrem de nemanevrabila. si nu incerca sa ma lamuresti ca altfel ca nu ai sa reusesti daca se facea schimbarea unghiului din git era alta poveste, da si aici pina la anumite valori. Ahoi!Te cred ca manevrabilitatea lasa de dorit in cazul acesta, dar mi-ar placea sa imi lungesc si eu furca macar un pic, arata mai killer! :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 foarte-ti multumesc , domnule Philip . mai am insa o problema . nu am mai pornit motorul din noiembrie ( ultima data mergea ca un ceas elvetian ) . am tinut toata iarna bateria in casa si din cand in cand am pus-o la incarcat . ieri am pornit-o . a luat-o la primul buton dar am facut cu ea 250 de km si pana la 60-70 km/h mai merge ea cumva dupa care cu mare greutate ajunge la 90-100 km/h si daca mai incerc sa accelerez viteza scade . am schimbat azi bujiile ( erau NGK puse de vreo 4000 km ) am verificat filtrul de aer ( f . curat ) am facut plinul cu benzina proaspata ( am presupus , prin absurd ca cea de asta toamna , cand am pus-o la iernat in garaj cu plinul facut , sa-si fi pierdut din calitate ) alimentez doar de la OMV ( e aproape de casa ) si in 50 de km aceleasi probleme . am sunat un " priceput " si acesta mi-a zis ca ar trebui curatate si sincronizate carburatoarele . de la ce sa se fi infundat sau desincronizat peste iarna , nu stiu . daca ati mai patit careva asa ceva , va rog sa-mi spuneti cum ati remediat problema . ( poate era mai bine daca o porneam o data la 2-3 saptamani , dar de' ... lenea e mare . ) cine stie ce-i de facut ? va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackdtr Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 salutare! As vrea si eu un sisi-bar pt xv535 dar second ca 170 E nu cred ca o sa am prea curand pntru el. multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 foarte-ti multumesc , domnule Philip . mai am insa o problema . nu am mai pornit motorul din noiembrie ( ultima data mergea ca un ceas elvetian ) . am tinut toata iarna bateria in casa si din cand in cand am pus-o la incarcat . ieri am pornit-o . a luat-o la primul buton dar am facut cu ea 250 de km si pana la 60-70 km/h mai merge ea cumva dupa care cu mare greutate ajunge la 90-100 km/h si daca mai incerc sa accelerez viteza scade . am schimbat azi bujiile ( erau NGK puse de vreo 4000 km ) am verificat filtrul de aer ( f . curat ) am facut plinul cu benzina proaspata ( am presupus , prin absurd ca cea de asta toamna , cand am pus-o la iernat in garaj cu plinul facut , sa-si fi pierdut din calitate ) alimentez doar de la OMV ( e aproape de casa ) si in 50 de km aceleasi probleme . am sunat un " priceput " si acesta mi-a zis ca ar trebui curatate si sincronizate carburatoarele . de la ce sa se fi infundat sau desincronizat peste iarna , nu stiu . daca ati mai patit careva asa ceva , va rog sa-mi spuneti cum ati remediat problema . ( poate era mai bine daca o porneam o data la 2-3 saptamani , dar de' ... lenea e mare . ) cine stie ce-i de facut ? va multumesc ! Sal ,din pacate nu vad si aud cum iti merge motorul dar de obicei cand se intampla ca il accelerezi si in loc sa mearga mai tare incet se ineaca ,problemele iti creaza membranele vacumatice din carburator,este rupta crapata ,in primul rand este din cauciuc (material special) care la prea mare frig se cam uzeaza,nu de pe o zi pe alta dar incet-incet,ar trebui sal verifici. Membrane vacumatice pozitia nr. 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Barna, Te intreb pe acest post de Virago pentru ca am observat ca esti tatal ranitilor si dai mereu sfaturi de mecanica . Eu am un Shadow VT600 dar cred ca este aceiasi chestie si la Virago. Pe scurt: Vreau sa schimb uleiul la furca. In carte scrie ca i-mi trebuie 8s si pe la Motul i-mi recomanda 10W. Ce zici este OK daca pun un ulei mai vascos ca sa intaresc furca? Asta pentru ca la cruisere furca e mai lunga si la franare fata este mai solicitata si ma gandesc ca o furca mai tare i-mi mareste stabilitatea la franare. --- Mesaj completat în 13 Mar 2008 08:14 ------------- alimentez doar de la OMV Apropo de calitatea benzinei OMW. Anu trecut dupa ce am facut un plin la masina de la OMW mi s-a aprins becul de check engine de pe bord si s-a stins doar dupa ce am golit rezervorul si am schimbat benzina ?! Nu zic ca asta e problema ta dar sa nu mai fi asa sigur pe OMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Barna, Te intreb pe acest post de Virago pentru ca am observat ca esti tatal ranitilor si dai mereu sfaturi de mecanica . Eu am un Shadow VT600 dar cred ca este aceiasi chestie si la Virago. Pe scurt: Vreau sa schimb uleiul la furca. In carte scrie ca i-mi trebuie 8s si pe la Motul i-mi recomanda 10W. Ce zici este OK daca pun un ulei mai vascos ca sa intaresc furca? Asta pentru ca la cruisere furca e mai lunga si la franare fata este mai solicitata si ma gandesc ca o furca mai tare i-mi mareste stabilitatea la franare. Sal,lejer poti sa pui ulei de furca de 10W . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Sal,lejer poti sa pui ulei de furca de 10W . Bafta Nu m-am exprimat clar. Eu ma gandeam daca este OK sa pun ceva mai mare de 10W: un 15W sau chiar 25W. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Nu m-am exprimat clar. Eu ma gandeam daca este OK sa pun ceva mai mare de 10W: un 15W sau chiar 25W. Merci Sal nu e recomandat,pierzi in curbe , te scutura.Parerea mea . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Sal nu e recomandat,pierzi in curbe , te scutura.Parerea mea . Bafta Merci, atunci o sa raman la 10W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Pe scurt: Vreau sa schimb uleiul la furca. In carte scrie ca i-mi trebuie 8s si pe la Motul i-mi recomanda 10W. Ce zici este OK daca pun un ulei mai vascos ca sa intaresc furca? Asta pentru ca la cruisere furca e mai lunga si la franare fata este mai solicitata si ma gandesc ca o furca mai tare i-mi mareste stabilitatea la franare. eu am pus 15w la viroaga....sincer, e mai bun dec at 10...o face putin mai manevrabila si diferenta la gropi e insesizabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 salutare! As vrea si eu un sisi-bar pt xv535 dar second ca 170 E nu cred ca o sa am prea curand pntru el. multumesc anticipat! Incearca sa vorbesti cu zsak poate iti face el unu pentru un pret mai mic! Uite modelul pe care la facut el: /index.php?...7510&st=270 Sau fa un post pe: /index.php?...2561&st=590 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 @Barna.....stiu ca s-a mai scris in topic dar chiar nu am timp sa caut.M-ar interesa un schimb de ulei pt Virago.filtru de ulei si de aer.la ce pret sunt si daca ai pe stoc.Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 eu am pus 15w la viroaga....sincer, e mai bun dec at 10...o face putin mai manevrabila si diferenta la gropi e insesizabila Asta ma gandeam si eu ca este mai manevrabila dar nu stiam pe nimeni care chiar sa fi pus ulei mai vascos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nunu Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 salut, mai nou prinn zona. am o intrebare pt cine se pricepe. imi curge ulei din a mea virago xv 750 din 93 si curge destul de mult mai ales cand merg cu ea. am inteles ca e garnitura dar nu prea sunt priceput si nu stiu ce anume sa caut sau sa comand. poate imi spune cineva???? sau poate e normal sa curga???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 ...sau poate e normal sa curga???? Logic, nu ar fi normal să curgă. Te rog, fi mai precis Âşi descrie la care garnitură(i) curge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 salut, mai nou prinn zona. am o intrebare pt cine se pricepe. imi curge ulei din a mea virago xv 750 din 93 si curge destul de mult mai ales cand merg cu ea. am inteles ca e garnitura dar nu prea sunt priceput si nu stiu ce anume sa caut sau sa comand. poate imi spune cineva???? sau poate e normal sa curga???? Incearca sa vorbesti cu Barna pe topicul Yamaha Virago Zone! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 am si io o problema mica. acum 2 saptamani am schimbat uleiu la viroaga, dupa ce am facut asta....am incalzit motorul...am asteptat sa se linisteasca uleiul si am citit nivelul...era ok. De vreo cateva zile tot incerc sa citesc nivelul uleiului insa nu reusesc....adica imi arata tot negru...ca si cum ar fi peste limita...am incercat toate variantele (de temperatura...rece statut, abia oprit...diferite intervale de timp dupa oprire). mentionez ca am pus cat ulei scrie la carte. 2.8 litri...poate CATIVA ml in plus... sa-mi fac griji? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 am si io o problema mica. acum 2 saptamani am schimbat uleiu la viroaga, dupa ce am facut asta....am incalzit motorul...am asteptat sa se linisteasca uleiul si am citit nivelul...era ok. De vreo cateva zile tot incerc sa citesc nivelul uleiului insa nu reusesc....adica imi arata tot negru...ca si cum ar fi peste limita...am incercat toate variantele (de temperatura...rece statut, abia oprit...diferite intervale de timp dupa oprire). mentionez ca am pus cat ulei scrie la carte. 2.8 litri...poate CATIVA ml in plus... sa-mi fac griji? Ai schimbat si filtrul de ulei atunci? Daca da, eu zic sa nu-ti faci griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 Sal ,din pacate nu vad si aud cum iti merge motorul dar de obicei cand se intampla ca il accelerezi si in loc sa mearga mai tare incet se ineaca ,problemele iti creaza membranele vacumatice din carburator,este rupta crapata ,in primul rand este din cauciuc (material special) care la prea mare frig se cam uzeaza,nu de pe o zi pe alta dar incet-incet,ar trebui sal verifici. Membrane vacumatice pozitia nr. 7 am verificat membranele , sunt ok . am verificat jicloarele , erau curate si desfundate . am scos filtrul de aer si am pornit motorul fara filtru . cand am incercat sa-l turez nu se accelera , mai degraba dadea semne ca se ineaca . daca i-am pus filtrul la loc ( care e curat ) merge dar la fel , de la 70 - 80 km/h abia mai urca pana la 90- 100km/h .astept sfaturi . deci in noiembrie mergea 130-140 km/h fara probleme iar dupa 3 luni de stat in garaj parca e mobra . va multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.