hoinar Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 Exista comuniste care au schimbatorul de viteze la ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 La/pe ghidon nu stiu sa fie, insa pe rezervor da; de ex. IJ 49, care are schimbatorul de viteze pe rezervor lateral dreapta. La IJ 56 cum am eu, exista si un schimbator de mina, tot pe dreapta dar jos, la carterul cutiei de viteze. Din pacate nu am inventarul complet la motor , asa ca voi cauta un meserias care sa-mi confectioneze maneta respectiva. Poate asa o sa reusesc sa schimb si io vitezele din prima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 Ij49 de exemplu are si schimbator pe rezervor, nu pe ghidon. Mai e si motoreta carpati care are schimbator pe ghidon dar are doar 2 viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Iulie 13, 2005 Autor Share Postat Iulie 13, 2005 (editat) Lol. Iar o sa ma injure Phoenix. Auzi si la mine. Motocicletele au volan Ma referam la motocicltele care au un levier pentru schimbarea vitezelor. Daca ma duc cu motocicleta mea la o scoala pentru categoria A pot sa dau examenul pe motorul meu (inca nu mi s-a vindecat piciorul stang si schimbatorul tocmai la piciorul stang e). Editat Iulie 13, 2005 de hoinar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 (editat) Ca sa ramanem la comuniste cu schimbator la VOLAN ai trabantul si Moskviciul. Daca le vrei pe 2 roti... incearca sa faci cascadorii cu ele . In alta ordine de idei incepe sa-mi placa in mod serios de tine. Esti diliu da' consecvent cu vechiturile. La inceput nu te-am luat in serios, da' nu te lasi. Cinste tie! Editat Iulie 13, 2005 de f_zoltan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdiV Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 II drept ca am vazut in Cluj un Piaggio ciao care avea acceleratia facuta "la pedala" dintr-un desfacator de bere montat pe footrest-ul central, asa ca nu mai avem mult pana la comuniste cu schimbator la volan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Hoinare tu chiar ai pus un topic prost. Ia frate o carte veche cu reparatul motocicletelor si studiaza un pic. Ai la dispozitie tot ce vrei pe internet. Dai un search si gasesti daca vrei. Nu vad ce rost are sa ne intrebi asa ceva. Daca gasesti ceva interesant acolo nu ne povesti chiar totul. Pe forumul asta ne mai povestim patitele ,mai cerem ajutor, mai ne dam cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Iulie 14, 2005 Autor Share Postat Iulie 14, 2005 O să dau Âşi un google serach. Dar gândirea mea a zis că e mai uÂşor să-i întreb pe cei care deja Âştiu Âşi să aflui mai multe sfaturi, ca să le pot cântări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 La/pe ghidon nu stiu sa fie, insa pe rezervor da; de ex. IJ 49, care are schimbatorul de viteze pe rezervor lateral dreapta.La IJ 56 cum am eu, exista si un schimbator de mina, tot pe dreapta dar jos, la carterul cutiei de viteze. Din pacate nu am inventarul complet la motor , asa ca voi cauta un meserias care sa-mi confectioneze maneta respectiva. Poate asa o sa reusesc sa schimb si io vitezele din prima 202116[/snapback] cred ca mai am eu o maneta din aia pe la tara. oricum, nu poti sa o folosesti decat la atas, in mers nici gand. DAc ai probleme la schimbat in sus, atunci schimba cu calcaiul, eu asa fac. (duci piciorul in fatza si agati pedala in sus cu calcaiul, mere beton) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 simsonul are si schimbator "manual", dar nu pe ghidon, ci in partea dreapta a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 (editat) @hoinar Pai la examen nu ai nevoie sa schimbi vitezele! Poligonul il faci in viteza I (intaia). Bagi viteza I si pleci. Asa faci tot polidonul. Nu ai unde sa dai viteza a doua. Asa ca stai linistit si nu te mai gandi la prosti. Editat Iulie 15, 2005 de Phoenix_Harley Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 cred ca mai am eu o maneta din aia pe la tara. oricum, nu poti sa o folosesti decat la atas, in mers nici gand. DAc ai probleme la schimbat in sus, atunci schimba cu calcaiul, eu asa fac. (duci piciorul in fatza si agati pedala in sus cu calcaiul, mere beton) Mi-a mai zis cineva ca schimbatorul manual nu e mare lucru; doar la semafor ca sa aduci mai repede cutia la neutral. Oricum eu am de gind sa-mi pun la moto si maneta respectiva; poate e de folos la ceva si in plus am 'inventarul' complet. Tnx pt sfat. Mi-a mai zis cineva de faza cu calciiul. Merge si e mult mai comod decit cu virful piciorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 Ca sa ramanem la comuniste cu schimbator la VOLAN ai trabantul si Moskviciul. Trabi da, Msk cel putzin cel 1500 de prin '80 nu. Shtiu pt. ca am ambele modele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 La IJ '49 ai schimbator de viteze si pe rezervor. Se pot schimba vitezele foarte bine si de acolo. La modelele urmatoare cum este '56 (festival) nu mai ai schimbatorul asa lung sa ajunga sa se lipeasca pe rezervor. Este o maneta mai mica, ce este pusa acolo mai mult de forma, dintr-un conservatorism idiot. Maneta nu isi mai are rostul pentru ca in partea dreapta nu mai ai delimitarile facute pentru viteze, astfel ne putand sa nimeresti vitezele de la mijloc. Nu poti nimeri sigur decat treptele extreme I si IV. La '56 (ala cu aripa prinsa pe roata) maneta este mai lunga si cu niste plastic in cap; chiar daca nu nimeresti sa schimbi vitezele cum trebuie macar ajungi la ea destul de bine. La '56 Festival (ala cu aripa prinsa pe jugul de la furca) maneta este mult mai scurta, cu un design mai frumos finnd si nichelata dar foarte incomod de folosit. In concluzie putem spune ca nu isi mai are rostul maneta de schimbator de viteze la IJ '56, singurul IJ care are meneta utila si practicabila fiind '49. La Simson este altceva...maneta este la fel de scurta ca la '56 Festival, dar se pot schimaba foartebine vitezele si de asemenea de acolo se scoate foarte usor din viteze. Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Iulie 15, 2005 Autor Share Postat Iulie 15, 2005 Si la proba de traseu nu trebuie sa schimb vitezele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 maneta este utila la mersul cu atash . Daca vrei sa o scoti la mort ca sa o pornesti te apleci peste sa, schimbi viteza la maneta si gata. Nu mai trebuie sa te sui pe ea sa ii dai cu piciorul. Stiu eu ca la Ural asa fac, de altfel cutia Uralului pe craboti este la fel de ciobaneasca ca a Ijului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 Lol. Iar o sa ma injure Phoenix. Auzi si la mine. Motocicletele au volan 202125[/snapback] Tocmai vroiam sa replic ca nu stiu decit de motocicleta Volga cu schimbator la volan!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Iulie 17, 2005 Share Postat Iulie 17, 2005 @Hoinar... ...chiar daca este offtopic... tu ai idee de ce trebuie sa faci la examen? NU CRED! Fii atent! Ai doua probe... 1. Proba teoretica. (sala) 2. Poligon. Atat! Daca reusesti sa faci minim 22 pe puncte la proba nr.1 atunci te vei considera "admis" si vei avea dreptul sa dai proba nr.2. La proba 2 ai de facut pologonul. Vei fi singur pe motocicleta! Politistul v-a sta pe margine (ca doar nu e nebun sa se urce cu elevul pe motocicleta, mai ales cu tine). In ce consta proba? Ai patru jaloane printre care trebuie sa faci slalom, apoi dupa cativa metri ai alte patru jaloane printre care trebuie sa faci niste opturi sau niste covrigi cu motocicleta (trei pe o parte si trei pe partea cealalta), apoi, dupa ce ai terminat de facut acele opturi ai doua linii paralele, cu o distanta destul de mica intre ele. Tu trebuie sa mergi drept printre acele linii ne trebuind sa le depasesti (celebra linie dreapta). Si inca ceva...la linia dreapta mana stanga va fii ridicata, ca si cum ai vrea sa semnalizezi. Asa trebuie sa mergi pe toata portiunea liniei drepte. Intelegi? Ai inteles ceva din ce ti-am spus? Proba in traseu nu se mai da de mult timp. Asa ca pentru a procura permis de conducere categoria A, nu trebuie sa schimbi vitezele. Asta este! Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Iulie 19, 2005 Autor Share Postat Iulie 19, 2005 E tare. Eu credeam ca tre' si proba de traseu. Mersi Phoneix! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Iulie 25, 2005 Autor Share Postat Iulie 25, 2005 Dar pana la urma care Simson au schimbatorul pe cadru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 25, 2005 Share Postat Iulie 25, 2005 aaaaa... toate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Iulie 25, 2005 Autor Share Postat Iulie 25, 2005 Am vrut sa zic pe rezervor (ca la IJ 49) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 26, 2005 Share Postat Iulie 26, 2005 nu mai, din cate stiu toate simsoanele au si schimbator manual, in partea dreapta. chiar "pe rezervor" nu are niciunul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Iulie 26, 2005 Share Postat Iulie 26, 2005 Oricum nici Simsonul si nici alta motocicleta nu au schimbatorul pe "cadru". Nu este lugic... Simsonul, la fel ca si IJ-ul '56 si IJ-ul Planeta350 au schimbatorul de mana, pe cutia de viteze, acolo unde este normal sa fie, in nici un caz pe cadru. De asemenea mai exista motociclete cu schimbator de viteze la mana, ex: Zundapp, BMW, M72 (modele vechi, alea din timpul razboiului avand schimbatorul numai la mana, prins pe rezervor sau oricum foarte sus langa rezervor, pentru ca nu aveau schimbator si la picior). Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Iulie 26, 2005 Autor Share Postat Iulie 26, 2005 Am vrut sa zic cu schimbatorul pe rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.