Sari la conținut

Lichidul Care Scade Temperatura Motorului Cu 20 C


Postări Recomandate

Cat de prost esti, ai facut tu si nu a mers? Ba eu ti-am zis ca una e teoria si una e practica dar vad ca nici teoria nu o stapanesti. Baaai, benzina este trasa prin difuzorul carburatorului de vacuumul format de viteza de trecere a aerului prin difuzor la fel ca la pistolul de vopsit sau cele de spalat.

Du-te si intreaba-i pe aia de la Renault cum au reusit sa faca sa vezi ce flegma iti da-n freza.

 

Ce zici tu se numeste principiul lui Bernoulli in fizica.

 

post-10222-1219586339_thumb.png

 

Viteza aerului in corpul carburatorului genereaza o depresiune care forteaza benzina in sus pe jigler. Acum , daca tu folosesti turbo la un carb clasic viteza aerului o sa creasca putin si o sa amestece un pic mai mult carburant. Dar fiind sub presiune cantitatea de aer o sa fie de 2-3 ori mai multa in acelasi volum (corpul carburatorului) fara ca viteza lui sa creasca proportional. De aici rezulta ca atunci cand turbina merge o sa ai un motor care functioneaza cu un amestec foarte sarac de carburant. De asta cred ca e imposibila turbina la un carb clasic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 321
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce zici tu se numeste principiul lui Bernoulli in fizica.

 

post-10222-1219586339_thumb.png

 

Viteza aerului in corpul carburatorului genereaza o depresiune care forteaza benzina in sus pe jigler. Acum , daca tu folosesti turbo la un carb clasic viteza aerului o sa creasca putin si o sa amestece un pic mai mult carburant. Dar fiind sub presiune cantitatea de aer o sa fie de 2-3 ori mai multa in acelasi volum (corpul carburatorului) fara ca viteza lui sa creasca proportional. De aici rezulta ca atunci cand turbina merge o sa ai un motor care functioneaza cu un amestec foarte sarac de carburant. De asta cred ca e imposibila turbina la un carb clasic.

exact asta este si punctul meu de vedere.

daca sufli in carburatorul clasic, iti va refula benzina inapoi. el nu e calculat sa mearga cu o asemenea presiune.

cu un carburator clasic, fara nici un fel de modificare, nu merge turbo in veci. dar, ce sa inteleaga el?

am experimentat sufland cu un ventilator de radiator in carburator si s-a oprit motorul, am experimentat sufland cu 5 atm dintr-un tub de oxigen dupa reductor si s-a oprit motorul.

cand turbina trage din carburator, e cam acelasi lucru, benzina este mult mai lenesa ca si viteza decat aerul iar rezultatul va fi un amestec extrem de sarac.

de aceea, chiar si la carburatoarele clasice, exista pompa de spritz, pentru ca, in momentul in care creste viteza aerului in colectorul de admisie ca rezultat al maririi turatiei motorului, amestecul va tinde sa saraceasca puternic.

dar, ce sa inteleaga lznicu? :scratch:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ca-i tru! :D

 

si pt. cei care vor sa ma pupe urat intre buci o poza: eu sunt cel mic si prapadit din dreapta. si mai mult decat beat! ala din stanga e frate-miu. poza este facuta la motorrock 2007, ploiesti pt. cei curiosi!

 

nu se stie niciodata cine o sa vrea sa te "pupe intre buci".

 

ii place sigur, tu nu ai reusit inca sa-ti dai seama?????

si mai zici ca esti cadru didactic, tu nu facusi cursul ala de psiho-pedagogie?

se pare ca nu! :kali:

 

ce e el ma? :crack: :peace: :lol:

 

ba l-am facut. numai ca eram beat si in facultate. si nici nu profesez. castig un pic mai mult (1.100 de lei oficial, neoficial e treaba mea) ca bodyguard in loc de maxim 800 de lei ca profesor in oras (la tara teoretic iei mai mult, practic cu toate cheltuielile mai putin) si lucrez 24 cu 48 plus 3 luni concediu pe an. mai fac o facultate. de mecanica. sunt anul 1. inca stau la ai mei si primesc bani si de la ei. asa ca prefer sa corectez dobitocii...

 

tu ai terminat facultatea nu? :lol: :lol: ;) esti si bodyguard??? ;) :D

 

scuzati offtopic-ul dar nu m-am putut abtine :scratch:

Editat de danutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu

Bai poolelor, bagati-va teoria lui Bermuie in poponeata ca in citate vad ca nu va-ntrece nimeni. Bai handicapatilor, a mai facut cineva o dacie (bleah) turbo cu carburatoare de alfa romeo si mergea, se pisha pe multe masini, cautati-o pe 4tuning.ro

Pune-ti dracu mana si faceti si voi ceva ca de citate de pe google sau yahooanswers sunt satul. Auzi la ei, teoria lui Bermuie, eu am facut asa ceva si functiona ba chiar scuipa benzina printre carburator si placa cu clapete si el imi zice mie de amestec sarac.

Bai teoreticienilor, cand se deschide clapeta de acceleratie vidul format in galerie face vaporii de benzina sa "adere" pe peretii galeriei de admisie fiind nevoie astfel de pompa de sprit (adica de repriza, nu de vin amestecat cu apa cum beti voi) sa suplineasca lipsa de benzina ce apare in acel moment handicapaaaaaaatilor sau big taim luuuuuzari.

 

Hai ca revin diseara ca plec la bikers, nu mai stau cu voi ca-mi pierd timpul.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai poolelor, bagati-va teoria lui Bermuie in poponeata ca in citate vad ca nu va-ntrece nimeni. Bai handicapatilor, a mai facut cineva o dacie (bleah) turbo cu carburatoare de alfa romeo si mergea, se pisha pe multe masini, cautati-o pe 4tuning.ro

Pune-ti dracu mana si faceti si voi ceva ca de citate de pe google sau yahooanswers sunt satul. Auzi la ei, teoria lui Bermuie, eu am facut asa ceva si functiona ba chiar scuipa benzina printre carburator si placa cu clapete si el imi zice mie de amestec sarac.

Bai teoreticienilor, cand se deschide clapeta de acceleratie vidul format in galerie face vaporii de benzina sa "adere" pe peretii galeriei de admisie fiind nevoie astfel de pompa de sprit (adica de repriza, nu de vin amestecat cu apa cum beti voi) sa suplineasca lipsa de benzina ce apare in acel moment handicapaaaaaaatilor sau big taim luuuuuzari.

 

Hai ca revin diseara ca plec la bikers, nu mai stau cu voi ca-mi pierd timpul.

:scratch: :kali: :D

ba, esti fenomenal!

ti se spune clar care e problema, apoi tu o intorci si zici acelasi lucru, baaaaaaaaa

esti distractia forumului, pe bune :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravoo marelui fizician-practician LAZAR NICU (zis si Nicusor). Nu ati auzit de el? El a inventat o noua fizica, diferita de cea obisnuita, la el in garaj cu ranga si cu ciocanul ciopartzind motoare. :kali: :D :scratch:

 

Mai Nicule, acuma serios, in locul tau mi-ar fi rusine sa mai si scriu. Nu ma mir ca nu te-ai dus la facultate, tu si si in liceu (presupun ca si in generala) ai fost repetent. Du-te si impusca-te cu aer comprimat in gura si verifica pricipiul lui Bernuolli practic, si lasa-ne in pace.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravoo marelui fizician-practician LAZAR NICU (zis si Nicusor). Nu ati auzit de el? El a inventat o noua fizica, diferita de cea obisnuita, la el in garaj cu ranga si cu ciocanul ciopartzind motoare. :D :crack: :scratch:

 

Mai Nicule, acuma serios, in locul tau mi-ar fi rusine sa mai si scriu. Nu ma mir ca nu te-ai dus la facultate, tu si si in liceu (presupun ca si in generala) ai fost repetent. Du-te si impusca-te cu aer comprimat in gura si verifica pricipiul lui Bernuolli practic, si lasa-ne in pace.

 

Nicusor?? Nicusor de la Braila? Il cunoaste toata lumea :kali:

 

altii sunt repetenti si in primara

Editat de danutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
:scratch: :kali: :D

ba, esti fenomenal!

ti se spune clar care e problema, apoi tu o intorci si zici acelasi lucru, baaaaaaaaa

esti distractia forumului, pe bune :crack:

 

Pai nu e ba (cuvant urat) acelasi lucru, cand am pus turbo n-am anulat pompa de sprit (cuvant jignitor)!!

 

PS: Deci se confirma banuiala mea, @martoaga de casa e clona ta, de asta m-ai intrebat daca am modificat carburatorul. Nu l-am modificat bai lache iar faptul ca functionat (si a functionat si pe Renault 5 si si 18 turbo si nu aveau carburatoare speciale) arata cat de prost esti.

Stii vorba aia, teoria ca teoria dar practica te omoara.

 

Marsh in pooola mea de prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravoo marelui fizician-practician LAZAR NICU (zis si Nicusor). Nu ati auzit de el? El a inventat o noua fizica, diferita de cea obisnuita, la el in garaj cu ranga si cu ciocanul ciopartzind motoare. :kali: :D :scratch:

 

Mai Nicule, acuma serios, in locul tau mi-ar fi rusine sa mai si scriu. Nu ma mir ca nu te-ai dus la facultate, tu si si in liceu (presupun ca si in generala) ai fost repetent. Du-te si impusca-te cu aer comprimat in gura si verifica pricipiul lui Bernuolli practic, si lasa-ne in pace.

ma, asta o fi acelasi cu nicusor de la braila de pe youtube?

http://www.youtube.com/watch?v=vBSGPn81Yqw...feature=related

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu e ba (cuvant urat) acelasi lucru, cand am pus turbo n-am anulat pompa de sprit (cuvant jignitor)!!

 

PS: Deci se confirma banuiala mea, @martoaga de casa e clona ta, de asta m-ai intrebat daca am modificat carburatorul. Nu l-am modificat bai lache iar faptul ca functionat (si a functionat si pe Renault 5 si si 18 turbo si nu aveau carburatoare speciale) arata cat de prost esti.

Stii vorba aia, teoria ca teoria dar practica te omoara.

 

Marsh in pooola mea de prost.

nu stiu cine e martoaga de casa, dar, daca iti urmeaza sfaturile, isi da cu tesla in oua si nu intelege de nu ii va merge troaca de commodore :D

asa-i trebuie daca se ia dupa tine.

scuze, martoaga, dar asta e adevarul! :scratch:

Marsh in pooola mea de prost.

stiu ca e a unui prost, nu era nevoie sa mai spui :crack:

 

Hai ca revin diseara ca plec la bikers, nu mai stau cu voi ca-mi pierd timpul.

 

ia uitati ce bea "mentorul"

 

Personal Message

lznicu

View Member Profile

Add as Friend

Send Message

Add to PM block list

Forward PM

Find Member's Topics

Find Member's Posts fiat, Today, 04:35 PM

 

 

Incepator

 

 

Group: Membru

Posts: 461

Member No.: 29.915

Joined: 1-January 08

 

 

 

te las sa te gandesti ca eu plec la bikers sa beau un paulaner rece, vedem diseara

 

 

--------------------

 

Aberatiile scrise de @thunderbyte avand ca profesori pe @bogdanawo si @belbody

 

:kali:

apropos, mentore, care era intrebarea ta???????

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai teoreticienilor, cand se deschide clapeta de acceleratie vidul format in galerie face vaporii de benzina sa "adere" pe peretii galeriei de admisie fiind nevoie astfel de pompa de sprit (adica de repriza, nu de vin amestecat cu apa cum beti voi) sa suplineasca lipsa de benzina ce apare in acel moment handicapaaaaaaatilor sau big taim luuuuuzari.

 

 

Vaporii de benzina "adera" la peretii galeriei atunci cand motorul este rece. De aici si nevoia de a folosi socul. Noi aici insa discutam despre altceva respectiv despre faptul ca atunci cand tragi brusc de acceleratie inertia lichidului(benzina) este mai mare decat cea a gazului(aerul), ceea ce duce la o saracire temporara a amestecului. De aici si nevoia de pompa de sprit . :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Vaporii de benzina "adera" la peretii galeriei atunci cand motorul este rece. De aici si nevoia de a folosi socul. Noi aici insa discutam despre altceva respectiv despre faptul ca atunci cand tragi brusc de acceleratie inertia lichidului(benzina) este mai mare decat cea a gazului(aerul), ceea ce duce la o saracire temporara a amestecului. De aici si nevoia de pompa de sprit . :scratch:

 

Ba voi ori sunteti prosti ori sunteti prosti, care e legatura ca nu inteleg, carburatorul are pompa de sprit, am zis eu cumva ca nu aveam pompa de sprit? sunteti atat de disperati sa dovediti ca aveti dreptate incat inventati probleme false, baaai diletantilor.

 

Marsh dreak de aici si repara scutere.

 

 

ai poola de prost? sau de neam prost?

 

Bai marinescule, eu te respect pt un singur lucru, ai o motocicleta (asta daca o ai si sti sa o apreciezi) si anume Honda Pacific Coast, e un model pe care mi-l doresc si eu, in rest esti un dobitoc.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaaaa, ti-ai modificat profilul si acum bati toba, marsh de aici ca esti jalnic. N-am fost inspirat sa dau un printscreen, ma gandeam ca n-o sa negi, din pct asta de vedere bogdanawo e mult deasupra ta, dar e normal, caci tu esti doar un lacheu.

 

Marsh in pooola mea de prost.

 

Marsh dreak de aici si repara scutere.

 

Baaaa !!! daca asa iti zice tie nevastata cand vrei sa iti sadisfaci perverisunile sexuale(introducerea in anus a diferitelor obiecte(obiecte ca cutii pline cu bere, deodorante, telefoane lasate pe functia "vibratii" activata si preferatele tale gepeesuri) nu inseamna ca tre sa folosesti cuvantul asta pe acilea, ca nu toti sunt ca tine(ogarule), sfatul meu ... nu mai folosi cuvinte care te depasesc ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faptul ca am motocicleta nu ma face mai destept, ca uite, motocicleta ai si tu. Problema e ca tu ai impresia ca stii anumite chestii, dar stii despre ele la modul superficial, ceea ce face ca unii care chiar au inteles ce au citit si au intyeles cum functioneaza masinile ce le-au trecut prin mana, sa se distreze copios pe seama ta. Speram sa fii om de cuvant si sa te retragi din sectiunea Service asa cum ai promis, insa nu ai avut taria...OK, da-i inainte! Mai trebuie sa ne mai si distram, nu-i asa?

 

Ia zi, pompa aia de apa actionata de cutia de viteze, este pusa pe arborele principal sau pe cel secundar? Ca daca este pe cel principal, nu e nici o problema in aglomeratie, tb doar sa lasi moto la pct mort, dar ambreiajul sa nu fie apasat. Daca este pe arborele secundar, problema poate fi rezolvata de un cric electric pe care moto sa fie saltata la stop si sa poata fi bagata in viteza, ca pompa de apa sa fie actionata asigurand astfel o racire mai "elocventa"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faptul ca am motocicleta nu ma face mai destept, ca uite, motocicleta ai si tu. Problema e ca tu ai impresia ca stii anumite chestii, dar stii despre ele la modul superficial, ceea ce face ca unii care chiar au inteles ce au citit si au intyeles cum functioneaza masinile ce le-au trecut prin mana, sa se distreze copios pe seama ta. Speram sa fii om de cuvant si sa te retragi din sectiunea Service asa cum ai promis, insa nu ai avut taria...OK, da-i inainte! Mai trebuie sa ne mai si distram, nu-i asa?

 

Ia zi, pompa aia de apa actionata de cutia de viteze, este pusa pe arborele principal sau pe cel secundar? Ca daca este pe cel principal, nu e nici o problema in aglomeratie, tb doar sa lasi moto la pct mort, dar ambreiajul sa nu fie apasat. Daca este pe arborele secundar, problema poate fi rezolvata de un cric electric pe care moto sa fie saltata la stop si sa poata fi bagata in viteza, ca pompa de apa sa fie actionata asigurand astfel o racire mai "elocventa"

oare asta sa fie lznicu? :kali:

adica inainte il chema gheorghe bozorog si, dupa ce-a iesit de la "facultate" si-a schimbat numele in lazar nicu? :D

nota redactiei: a se observa exact acelasi stil de a explica natura fenomenelor de toate genurile :crack:

:scratch:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
faptul ca am motocicleta nu ma face mai destept, ca uite, motocicleta ai si tu. Problema e ca tu ai impresia ca stii anumite chestii, dar stii despre ele la modul superficial, ceea ce face ca unii care chiar au inteles ce au citit si au intyeles cum functioneaza masinile ce le-au trecut prin mana, sa se distreze copios pe seama ta. Speram sa fii om de cuvant si sa te retragi din sectiunea Service asa cum ai promis, insa nu ai avut taria...OK, da-i inainte! Mai trebuie sa ne mai si distram, nu-i asa?

 

Ia zi, pompa aia de apa actionata de cutia de viteze, este pusa pe arborele principal sau pe cel secundar? Ca daca este pe cel principal, nu e nici o problema in aglomeratie, tb doar sa lasi moto la pct mort, dar ambreiajul sa nu fie apasat. Daca este pe arborele secundar, problema poate fi rezolvata de un cric electric pe care moto sa fie saltata la stop si sa poata fi bagata in viteza, ca pompa de apa sa fie actionata asigurand astfel o racire mai "elocventa"

 

Am si eu o mobra dar nu se compara cu Pacificul, deci nu stii sa o apreciezi si inseamna ca e doar o intamplare ca ai ales modelul asta. Pompa este actionata de primar si se invarte si daca apesi ambreiajul desteptule.

Nu mi-am tinut promisiunea pt ca vad ca a revenit bogdan si se ia de toti userii aiurea. Daca era asa de inteligent s-ar fi adresat tuturor intr-un mod decent dar e un (cuvant urat) cu impresii de om destept.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mobra dar nu se compara cu Pacificul, deci nu stii sa o apreciezi si inseamna ca e doar o intamplare ca ai ales modelul asta. Pompa este actionata de primar si se invarte si daca apesi ambreiajul desteptule.

:scratch: :kali: :D :crack: :peace: :lol: :lol: :lol: ;) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba voi ori sunteti prosti ori sunteti prosti, care e legatura ca nu inteleg, carburatorul are pompa de sprit, am zis eu cumva ca nu aveam pompa de sprit? sunteti atat de disperati sa dovediti ca aveti dreptate incat inventati probleme false, baaai diletantilor.

 

Marsh dreak de aici si repara scutere.

 

Nu bai distrusule tu ai zis ca pompa de sprit este prezenta din cauza ca vaporii de benzina "adera" la galeria de admisie si eu ti-am zis ca asta se intampla numai la pornire cand motorul e rece , si ca de fapt pompa de sprit intra "in action" cand tragi brusc de acceleratie pentru a evita saracirea amestecului.

 

Stiu ca chestile astea tehnice te depasesc complet ,dar powla mea nu te pun eu sa te spagi in figuri la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faptul ca am motocicleta nu ma face mai destept, ca uite, motocicleta ai si tu. Problema e ca tu ai impresia ca stii anumite chestii, dar stii despre ele la modul superficial, ceea ce face ca unii care chiar au inteles ce au citit si au intyeles cum functioneaza masinile ce le-au trecut prin mana, sa se distreze copios pe seama ta. Speram sa fii om de cuvant si sa te retragi din sectiunea Service asa cum ai promis, insa nu ai avut taria...OK, da-i inainte! Mai trebuie sa ne mai si distram, nu-i asa?

 

Ia zi, pompa aia de apa actionata de cutia de viteze, este pusa pe arborele principal sau pe cel secundar? Ca daca este pe cel principal, nu e nici o problema in aglomeratie, tb doar sa lasi moto la pct mort, dar ambreiajul sa nu fie apasat. Daca este pe arborele secundar, problema poate fi rezolvata de un cric electric pe care moto sa fie saltata la stop si sa poata fi bagata in viteza, ca pompa de apa sa fie actionata asigurand astfel o racire mai "elocventa"

 

mananci c.a.c.a.t, uite eu de ex la mobra mea am pompa de apa actionata de mana cu care ma dau jos de pe ea la cismea, pentru ca am o mobra cu racire pe ulei asta nu inseamna ca nu am legatura cu pompa de apa, actionata manual.. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
:scratch: :kali: :D :crack: :peace: :lol: :lol: :lol: ;) ;)

 

Incep in primul rand prin a-mi cere scuze fata de @bogdanawo si @belbody pentru ca au avut dreptate.

 

Oala de ambreiaj este actionata de arborele motor iar in spatele oalei este un pinion ce angreneaza pompa de ulei care la randul ei se invarte in solidar cu pompa de apa.

Oala este montata pe o bucsa prin care trece trenul fix astfel pompa de ulei ce invarte si pompa de apa neavand nici un "contact" cu trenul fix. Am reusit sa ajung la aceasta concluzie studiind cu atentie manualul si facand propria schita pe o foaie pt a nu ma "pierde" in imaginea de pe monitor (de aici plecand de fapt greseala).

Nu as fi reusit sa-mi dau seama daca nu studiam manualul de Transalp unde am imagini mai clare iar motorul fiind similar cu cel de VX800 m-a ajutat sa descpar greseala mea.

 

Asadar imi cer inca o data scuze fata de bogdanawo si belbody, totusi am ceva sa le reprosez (in mod special lui bogdanawo). Felul in care discutati pe forum nu este unul care sa va faca cinste, faptul ca eu am gresit in aceasta problema ar fi trebuit de fapt sa va determine sa-mi explicati/dovediti ceea ce sustineti prin exemple, imagini, solutii constructive iar daca nu ati fi avut chef/timp m-ati fi putut ignora caci viata merge inainte.

Aroganta si dispretul nu va atrage asupra voastra respectul celorlalti useri, poate doar a celor care va cunosc personal.

 

@thunderbyte, mai ai de invatat si tehnica si bun simt, te-am vazut pe alte topic-uri cum ii iei pe altii la misto cand de fapt scoti si tu niste perle...

@belbody, dintre toti ai avut cel mai mult bun simt chiar daca la un moment te-au lasat nervii, poate-i inveti si pe bogdan si pe thunderbyte cate ceva despre cum se comunica in mod decent si constructiv.

@bogdanawo, tu m-ai jignit primul si absolut gratuit cand ai spus ca sunt un "hingher" ce m-am inhaitat cu @andreigin sa vindem acel lichid si de aici discutia a degenerat (a se vedea pagina 6).

 

Din tot ce s-a discutat singura eroare a fost cea cu pompa de apa pe care mi-o asum impreuna cu poolele-n c.ur pe care am sa mi le iau fara a protesta, nici n-as avea cum :D , restul le putem dezbate in continuare.

 

Restul userilor nu merita absolut nici o scuza intrucat m-au atacat si insultat fara ca eu sa fac asta vreodata asupra lor (Ex @ITS si altii).

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep in primul rand prin a-mi cere scuze fata de @bogdanawo si @belbody pentru ca au avut dreptate.

 

@bogdanawo, tu m-ai jignit primul si absolut gratuit cand ai spus ca sunt un "hingher" ce m-am inhaitat cu @andreigin sa vindem acel lichid si de aici discutia a degenerat (a se vedea pagina 6).

ba, daca-ti cer scuze, asta nu inseamna nimic, ok?

in plus, incepi sa dai vina pe mine ca io te-am jignit primul, ca de obicei, iti spun, ia mai citeste, cu mai multa atentie.

ce zici, iti mai ceri inca o data scuze?

da-mi citat cu cine a jignit primul pe cine dar fii rezonabil, caci, dovezile sunt acolo si nu se pot sterge.

asta doar daca mituiesti vreun admin sau macar vreun moderator.

deocamdata, ca sa fiu sigur, am salvat html-ul. :kali:

:scratch:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:) bai! ce dracu va tot certati ma ? mai bine a-ti iesi la o bere non alcol. In felul asta va aratati si pompele unul altuia :kali:

 

Cred ca e de la caldura De fapt, sigur e de la caldura :D Din moment ce omul vrea sa scada temperatura cu 20 de grade :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:peace:) bai! ce dracu va tot certati ma ? mai bine a-ti iesi la o bere non alcol. In felul asta va aratati si pompele unul altuia :kali:

 

Cred ca e de la caldura De fapt, sigur e de la caldura :D Din moment ce omul vrea sa scada temperatura cu 20 de grade :scratch:

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...