fesu' Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 buuuun, oricum, te avertizez, vei avea muuuuuult de munca cu piznicu, asta e dur tare si nu se lasa asa usor.... stii cum e cu prostii, au mintea odihnita.... pai astia-s buni, cu mintea odihnita... nu isi dau seama de ce raman in urma cu niste ani dar nici nu ii deranjeaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 pai astia-s buni, cu mintea odihnita... nu isi dau seama de ce raman in urma cu niste ani dar nici nu ii deranjeaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 hai sa mai spun ceva: nu exista mehlem special care sa reduca temperatura cu 20 de grade la motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) Intra aici, userul meu este lazar. N-o lua ca pe o lauda de sine dar cred ca asta arata ca am mai desfacut si eu cateva suruburi la viata mea. PS: Ce anume vrei sa-ti explic? apropos, n-o sa poti pune in veci turbocompresor pe un motor care are carburator clasic, care merge prin aspiratie naturala. asa ca, motorul ala de care tot zici asa cu spor si multa mandrie nu a functionat niciodata cu turbo. de ce nu se poate, da tu raspunsul, geniule! Editat August 24, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 lasa-l mah ce merge turbo pe carb clasic. de fapt chiar merge un boost mic pe carb clasic, mai mult pewla..... dar un boost mic e cam frectie, nu se castiga mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) apropos, n-o sa poti pune in veci turbocompresor pe un motor care are carburator clasic, care merge prin aspiratie naturala. asa ca, motorul ala de care tot zici asa cu spor si multa mandrie nu a functionat niciodata cu turbo.de ce nu se poate, da tu raspunsul, geniule! Cat de prost esti, ai facut tu si nu a mers? Ba eu ti-am zis ca una e teoria si una e practica dar vad ca nici teoria nu o stapanesti. Baaai, benzina este trasa prin difuzorul carburatorului de vacuumul format de viteza de trecere a aerului prin difuzor la fel ca la pistolul de vopsit sau cele de spalat. Du-te si intreaba-i pe aia de la Renault cum au reusit sa faca sa vezi ce flegma iti da-n freza. Editat August 24, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Cat de prost esti, ai facut tu si nu a mers? Ba eu ti-am zis ca una e teoria si una e practica dar vad ca nici teoria nu o stapanesti. Baaai, benzina este trasa prin difuzorul carburatorului de vacuumul format de viteza de trecere a aerului prin difuzor la fel ca la pistolul de vopsit sau cele de spalat.Du-te si intreaba-i pe aia de la Renault cum au reusit sa faca sa vezi ce flegma iti da-n freza. Ce zici tu se numeste principiul lui Bernoulli in fizica. Viteza aerului in corpul carburatorului genereaza o depresiune care forteaza benzina in sus pe jigler. Acum , daca tu folosesti turbo la un carb clasic viteza aerului o sa creasca putin si o sa amestece un pic mai mult carburant. Dar fiind sub presiune cantitatea de aer o sa fie de 2-3 ori mai multa in acelasi volum (corpul carburatorului) fara ca viteza lui sa creasca proportional. De aici rezulta ca atunci cand turbina merge o sa ai un motor care functioneaza cu un amestec foarte sarac de carburant. De asta cred ca e imposibila turbina la un carb clasic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) Ce zici tu se numeste principiul lui Bernoulli in fizica. Viteza aerului in corpul carburatorului genereaza o depresiune care forteaza benzina in sus pe jigler. Acum , daca tu folosesti turbo la un carb clasic viteza aerului o sa creasca putin si o sa amestece un pic mai mult carburant. Dar fiind sub presiune cantitatea de aer o sa fie de 2-3 ori mai multa in acelasi volum (corpul carburatorului) fara ca viteza lui sa creasca proportional. De aici rezulta ca atunci cand turbina merge o sa ai un motor care functioneaza cu un amestec foarte sarac de carburant. De asta cred ca e imposibila turbina la un carb clasic. exact asta este si punctul meu de vedere. daca sufli in carburatorul clasic, iti va refula benzina inapoi. el nu e calculat sa mearga cu o asemenea presiune. cu un carburator clasic, fara nici un fel de modificare, nu merge turbo in veci. dar, ce sa inteleaga el? am experimentat sufland cu un ventilator de radiator in carburator si s-a oprit motorul, am experimentat sufland cu 5 atm dintr-un tub de oxigen dupa reductor si s-a oprit motorul. cand turbina trage din carburator, e cam acelasi lucru, benzina este mult mai lenesa ca si viteza decat aerul iar rezultatul va fi un amestec extrem de sarac. de aceea, chiar si la carburatoarele clasice, exista pompa de spritz, pentru ca, in momentul in care creste viteza aerului in colectorul de admisie ca rezultat al maririi turatiei motorului, amestecul va tinde sa saraceasca puternic. dar, ce sa inteleaga lznicu? Editat August 24, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) normal ca-i tru! si pt. cei care vor sa ma pupe urat intre buci o poza: eu sunt cel mic si prapadit din dreapta. si mai mult decat beat! ala din stanga e frate-miu. poza este facuta la motorrock 2007, ploiesti pt. cei curiosi! nu se stie niciodata cine o sa vrea sa te "pupe intre buci". ii place sigur, tu nu ai reusit inca sa-ti dai seama?????si mai zici ca esti cadru didactic, tu nu facusi cursul ala de psiho-pedagogie? se pare ca nu! ce e el ma? ba l-am facut. numai ca eram beat si in facultate. si nici nu profesez. castig un pic mai mult (1.100 de lei oficial, neoficial e treaba mea) ca bodyguard in loc de maxim 800 de lei ca profesor in oras (la tara teoretic iei mai mult, practic cu toate cheltuielile mai putin) si lucrez 24 cu 48 plus 3 luni concediu pe an. mai fac o facultate. de mecanica. sunt anul 1. inca stau la ai mei si primesc bani si de la ei. asa ca prefer sa corectez dobitocii... tu ai terminat facultatea nu? :lol: esti si bodyguard??? scuzati offtopic-ul dar nu m-am putut abtine Editat August 24, 2008 de danutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) Bai poolelor, bagati-va teoria lui Bermuie in poponeata ca in citate vad ca nu va-ntrece nimeni. Bai handicapatilor, a mai facut cineva o dacie (bleah) turbo cu carburatoare de alfa romeo si mergea, se pisha pe multe masini, cautati-o pe 4tuning.ro Pune-ti dracu mana si faceti si voi ceva ca de citate de pe google sau yahooanswers sunt satul. Auzi la ei, teoria lui Bermuie, eu am facut asa ceva si functiona ba chiar scuipa benzina printre carburator si placa cu clapete si el imi zice mie de amestec sarac. Bai teoreticienilor, cand se deschide clapeta de acceleratie vidul format in galerie face vaporii de benzina sa "adere" pe peretii galeriei de admisie fiind nevoie astfel de pompa de sprit (adica de repriza, nu de vin amestecat cu apa cum beti voi) sa suplineasca lipsa de benzina ce apare in acel moment handicapaaaaaaatilor sau big taim luuuuuzari. Hai ca revin diseara ca plec la bikers, nu mai stau cu voi ca-mi pierd timpul. Editat August 24, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Bai poolelor, bagati-va teoria lui Bermuie in poponeata ca in citate vad ca nu va-ntrece nimeni. Bai handicapatilor, a mai facut cineva o dacie (bleah) turbo cu carburatoare de alfa romeo si mergea, se pisha pe multe masini, cautati-o pe 4tuning.roPune-ti dracu mana si faceti si voi ceva ca de citate de pe google sau yahooanswers sunt satul. Auzi la ei, teoria lui Bermuie, eu am facut asa ceva si functiona ba chiar scuipa benzina printre carburator si placa cu clapete si el imi zice mie de amestec sarac. Bai teoreticienilor, cand se deschide clapeta de acceleratie vidul format in galerie face vaporii de benzina sa "adere" pe peretii galeriei de admisie fiind nevoie astfel de pompa de sprit (adica de repriza, nu de vin amestecat cu apa cum beti voi) sa suplineasca lipsa de benzina ce apare in acel moment handicapaaaaaaatilor sau big taim luuuuuzari. Hai ca revin diseara ca plec la bikers, nu mai stau cu voi ca-mi pierd timpul. ba, esti fenomenal! ti se spune clar care e problema, apoi tu o intorci si zici acelasi lucru, baaaaaaaaa esti distractia forumului, pe bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) Bravoo marelui fizician-practician LAZAR NICU (zis si Nicusor). Nu ati auzit de el? El a inventat o noua fizica, diferita de cea obisnuita, la el in garaj cu ranga si cu ciocanul ciopartzind motoare. Mai Nicule, acuma serios, in locul tau mi-ar fi rusine sa mai si scriu. Nu ma mir ca nu te-ai dus la facultate, tu si si in liceu (presupun ca si in generala) ai fost repetent. Du-te si impusca-te cu aer comprimat in gura si verifica pricipiul lui Bernuolli practic, si lasa-ne in pace. Editat August 24, 2008 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) Bravoo marelui fizician-practician LAZAR NICU (zis si Nicusor). Nu ati auzit de el? El a inventat o noua fizica, diferita de cea obisnuita, la el in garaj cu ranga si cu ciocanul ciopartzind motoare. Mai Nicule, acuma serios, in locul tau mi-ar fi rusine sa mai si scriu. Nu ma mir ca nu te-ai dus la facultate, tu si si in liceu (presupun ca si in generala) ai fost repetent. Du-te si impusca-te cu aer comprimat in gura si verifica pricipiul lui Bernuolli practic, si lasa-ne in pace. Nicusor?? Nicusor de la Braila? Il cunoaste toata lumea altii sunt repetenti si in primara Editat August 24, 2008 de danutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 ba, esti fenomenal! ti se spune clar care e problema, apoi tu o intorci si zici acelasi lucru, baaaaaaaaa esti distractia forumului, pe bune Pai nu e ba (cuvant urat) acelasi lucru, cand am pus turbo n-am anulat pompa de sprit (cuvant jignitor)!! PS: Deci se confirma banuiala mea, @martoaga de casa e clona ta, de asta m-ai intrebat daca am modificat carburatorul. Nu l-am modificat bai lache iar faptul ca functionat (si a functionat si pe Renault 5 si si 18 turbo si nu aveau carburatoare speciale) arata cat de prost esti. Stii vorba aia, teoria ca teoria dar practica te omoara. Marsh in pooola mea de prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Bravoo marelui fizician-practician LAZAR NICU (zis si Nicusor). Nu ati auzit de el? El a inventat o noua fizica, diferita de cea obisnuita, la el in garaj cu ranga si cu ciocanul ciopartzind motoare. Mai Nicule, acuma serios, in locul tau mi-ar fi rusine sa mai si scriu. Nu ma mir ca nu te-ai dus la facultate, tu si si in liceu (presupun ca si in generala) ai fost repetent. Du-te si impusca-te cu aer comprimat in gura si verifica pricipiul lui Bernuolli practic, si lasa-ne in pace. ma, asta o fi acelasi cu nicusor de la braila de pe youtube? http://www.youtube.com/watch?v=vBSGPn81Yqw...feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 da da da da... el el eeeeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) Pai nu e ba (cuvant urat) acelasi lucru, cand am pus turbo n-am anulat pompa de sprit (cuvant jignitor)!! PS: Deci se confirma banuiala mea, @martoaga de casa e clona ta, de asta m-ai intrebat daca am modificat carburatorul. Nu l-am modificat bai lache iar faptul ca functionat (si a functionat si pe Renault 5 si si 18 turbo si nu aveau carburatoare speciale) arata cat de prost esti. Stii vorba aia, teoria ca teoria dar practica te omoara. Marsh in pooola mea de prost. nu stiu cine e martoaga de casa, dar, daca iti urmeaza sfaturile, isi da cu tesla in oua si nu intelege de nu ii va merge troaca de commodore asa-i trebuie daca se ia dupa tine. scuze, martoaga, dar asta e adevarul! Marsh in pooola mea de prost. stiu ca e a unui prost, nu era nevoie sa mai spui Hai ca revin diseara ca plec la bikers, nu mai stau cu voi ca-mi pierd timpul. ia uitati ce bea "mentorul" Personal Message lznicu View Member Profile Add as Friend Send Message Add to PM block list Forward PM Find Member's Topics Find Member's Posts fiat, Today, 04:35 PM Incepator Group: Membru Posts: 461 Member No.: 29.915 Joined: 1-January 08 te las sa te gandesti ca eu plec la bikers sa beau un paulaner rece, vedem diseara -------------------- Aberatiile scrise de @thunderbyte avand ca profesori pe @bogdanawo si @belbody apropos, mentore, care era intrebarea ta??????? Editat August 24, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Marsh in pooola mea de prost. ai poola de prost? sau de neam prost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Bai teoreticienilor, cand se deschide clapeta de acceleratie vidul format in galerie face vaporii de benzina sa "adere" pe peretii galeriei de admisie fiind nevoie astfel de pompa de sprit (adica de repriza, nu de vin amestecat cu apa cum beti voi) sa suplineasca lipsa de benzina ce apare in acel moment handicapaaaaaaatilor sau big taim luuuuuzari. Vaporii de benzina "adera" la peretii galeriei atunci cand motorul este rece. De aici si nevoia de a folosi socul. Noi aici insa discutam despre altceva respectiv despre faptul ca atunci cand tragi brusc de acceleratie inertia lichidului(benzina) este mai mare decat cea a gazului(aerul), ceea ce duce la o saracire temporara a amestecului. De aici si nevoia de pompa de sprit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) Vaporii de benzina "adera" la peretii galeriei atunci cand motorul este rece. De aici si nevoia de a folosi socul. Noi aici insa discutam despre altceva respectiv despre faptul ca atunci cand tragi brusc de acceleratie inertia lichidului(benzina) este mai mare decat cea a gazului(aerul), ceea ce duce la o saracire temporara a amestecului. De aici si nevoia de pompa de sprit . Ba voi ori sunteti prosti ori sunteti prosti, care e legatura ca nu inteleg, carburatorul are pompa de sprit, am zis eu cumva ca nu aveam pompa de sprit? sunteti atat de disperati sa dovediti ca aveti dreptate incat inventati probleme false, baaai diletantilor. Marsh dreak de aici si repara scutere. ai poola de prost? sau de neam prost? Bai marinescule, eu te respect pt un singur lucru, ai o motocicleta (asta daca o ai si sti sa o apreciezi) si anume Honda Pacific Coast, e un model pe care mi-l doresc si eu, in rest esti un dobitoc. Editat August 24, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Daaaaa, ti-ai modificat profilul si acum bati toba, marsh de aici ca esti jalnic. N-am fost inspirat sa dau un printscreen, ma gandeam ca n-o sa negi, din pct asta de vedere bogdanawo e mult deasupra ta, dar e normal, caci tu esti doar un lacheu. Marsh in pooola mea de prost. Marsh dreak de aici si repara scutere. Baaaa !!! daca asa iti zice tie nevastata cand vrei sa iti sadisfaci perverisunile sexuale(introducerea in anus a diferitelor obiecte(obiecte ca cutii pline cu bere, deodorante, telefoane lasate pe functia "vibratii" activata si preferatele tale gepeesuri) nu inseamna ca tre sa folosesti cuvantul asta pe acilea, ca nu toti sunt ca tine(ogarule), sfatul meu ... nu mai folosi cuvinte care te depasesc .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 faptul ca am motocicleta nu ma face mai destept, ca uite, motocicleta ai si tu. Problema e ca tu ai impresia ca stii anumite chestii, dar stii despre ele la modul superficial, ceea ce face ca unii care chiar au inteles ce au citit si au intyeles cum functioneaza masinile ce le-au trecut prin mana, sa se distreze copios pe seama ta. Speram sa fii om de cuvant si sa te retragi din sectiunea Service asa cum ai promis, insa nu ai avut taria...OK, da-i inainte! Mai trebuie sa ne mai si distram, nu-i asa? Ia zi, pompa aia de apa actionata de cutia de viteze, este pusa pe arborele principal sau pe cel secundar? Ca daca este pe cel principal, nu e nici o problema in aglomeratie, tb doar sa lasi moto la pct mort, dar ambreiajul sa nu fie apasat. Daca este pe arborele secundar, problema poate fi rezolvata de un cric electric pe care moto sa fie saltata la stop si sa poata fi bagata in viteza, ca pompa de apa sa fie actionata asigurand astfel o racire mai "elocventa" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) faptul ca am motocicleta nu ma face mai destept, ca uite, motocicleta ai si tu. Problema e ca tu ai impresia ca stii anumite chestii, dar stii despre ele la modul superficial, ceea ce face ca unii care chiar au inteles ce au citit si au intyeles cum functioneaza masinile ce le-au trecut prin mana, sa se distreze copios pe seama ta. Speram sa fii om de cuvant si sa te retragi din sectiunea Service asa cum ai promis, insa nu ai avut taria...OK, da-i inainte! Mai trebuie sa ne mai si distram, nu-i asa? Ia zi, pompa aia de apa actionata de cutia de viteze, este pusa pe arborele principal sau pe cel secundar? Ca daca este pe cel principal, nu e nici o problema in aglomeratie, tb doar sa lasi moto la pct mort, dar ambreiajul sa nu fie apasat. Daca este pe arborele secundar, problema poate fi rezolvata de un cric electric pe care moto sa fie saltata la stop si sa poata fi bagata in viteza, ca pompa de apa sa fie actionata asigurand astfel o racire mai "elocventa" oare asta sa fie lznicu? adica inainte il chema gheorghe bozorog si, dupa ce-a iesit de la "facultate" si-a schimbat numele in lazar nicu? nota redactiei: a se observa exact acelasi stil de a explica natura fenomenelor de toate genurile Editat August 24, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) faptul ca am motocicleta nu ma face mai destept, ca uite, motocicleta ai si tu. Problema e ca tu ai impresia ca stii anumite chestii, dar stii despre ele la modul superficial, ceea ce face ca unii care chiar au inteles ce au citit si au intyeles cum functioneaza masinile ce le-au trecut prin mana, sa se distreze copios pe seama ta. Speram sa fii om de cuvant si sa te retragi din sectiunea Service asa cum ai promis, insa nu ai avut taria...OK, da-i inainte! Mai trebuie sa ne mai si distram, nu-i asa? Ia zi, pompa aia de apa actionata de cutia de viteze, este pusa pe arborele principal sau pe cel secundar? Ca daca este pe cel principal, nu e nici o problema in aglomeratie, tb doar sa lasi moto la pct mort, dar ambreiajul sa nu fie apasat. Daca este pe arborele secundar, problema poate fi rezolvata de un cric electric pe care moto sa fie saltata la stop si sa poata fi bagata in viteza, ca pompa de apa sa fie actionata asigurand astfel o racire mai "elocventa" Am si eu o mobra dar nu se compara cu Pacificul, deci nu stii sa o apreciezi si inseamna ca e doar o intamplare ca ai ales modelul asta. Pompa este actionata de primar si se invarte si daca apesi ambreiajul desteptule. Nu mi-am tinut promisiunea pt ca vad ca a revenit bogdan si se ia de toti userii aiurea. Daca era asa de inteligent s-ar fi adresat tuturor intr-un mod decent dar e un (cuvant urat) cu impresii de om destept. Editat August 24, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Am si eu o mobra dar nu se compara cu Pacificul, deci nu stii sa o apreciezi si inseamna ca e doar o intamplare ca ai ales modelul asta. Pompa este actionata de primar si se invarte si daca apesi ambreiajul desteptule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.