Derek Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Era vorba de blugi si genunchere, nu slapi si pantaloni scurti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 intrebare, ce presiune trebuie sa aiba pe amckart un gp racer spate care nu e ntec? (dot mai vechi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Duminica posibil sa apar si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 (editat) Azi ajunge careva? Editat Mai 9, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Era vorba de blugi si genunchere, nu slapi si pantaloni scurti. Da, nu am omis ce zici. Daca cazi , sa zicem , in prima curba unde poti avea si 90km/h viteza reala, , materialul blugilor din zona pulpelor superioare, fese, solduri, nu te va apara cu nimic, ramine pielea ta pe asfalt, nu te opresti in 2 m. Plus, geaca se poate sufleca in sus ramine burtica goala 9valabil si la costumele moto din 2 bucati, legate intre ele cu fermoar). Am vazut destule accidente pe Amckart, cu unii patiti , fiecare nu crede , nu concepe ca ar putea sa cada in urmatoarele 5 minute. E adevarat ca genunchii sint de 100de ori mai importanti decit pielea , dar e un mare risc. Prin 2006 2007 si eu ma dadeam in blugi pe Amck, Denis SBZ m-a vazut si mi-a deschis ochii pina nu a fost prea tirziu. Editat Mai 10, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 intrebare, ce presiune trebuie sa aiba pe amckart un gp racer spate care nu e ntec? (dot mai vechi) http://www.dunlopracing.com/Pressures.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Azi ajunge careva? Daca te referi azi, vineri 10/05, o sa ajung si eu in jurul orelor 14. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Ne vedem acolo atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Roger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 cum e in weekend pentru motoare pe amckart? Este aglomerat in general? As face si eu prima tura ever pe circuit si doar in weekend pot ajunge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Nu cred sa fie vre-o problema cu intratul, cel putin, nu cum era mai demult cind trebuia sa asteptam cite o ora sa ne vina rindul. Acum, daca nu au evenimente sa intra lejer si in weekend. p.s. azi a fost foarte lejer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Pentru prima data pe circuit, nu doar in vizita. O sa incerc sa progresez, ca am o gramada de invatat. Pe cale asta vreau sa ii multumesc lui Denis_sbz pentru indrumare. Cel mai buna tura a fost de 1:21:23? Oricum, mai putin important, dar sunt sigur ca la asta o sa se uite unii si ma gandeam sa le usurez treaba. http://www.youtube.com/watch?v=wzNwdfoFGMo&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Si eu as vrea sa ajung maine. Deci, daca-s incepatori in ale circuitului, si eu o sa ma aventurez printre ei, inca nu stiu cum se comporta VTR-ul si nu prea as vrea sa incurc. Gumele-s noi, dar de strada. O sa urmaresc topicul si vedem ce se anunta pana maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 @wawessh Incintat de cunostinta si nu ai pentru ce. Cum se vede si pe filmare, ai mers foarte frumos, curat, lin. p.s. pun si eu o tura ( cea mai buna ) de azi unde din mai multe considerente ( s-au cam dus cauciucurile si am si gresit de multe ori trasele de intrare si iesire ) am derapat cam mult p.p.s. deja am vorbit cu un amic sa mergem si miine, ocazie cu care am sa schimb pozitia camerei mai sus ca deja incepe sa se toceasca carcasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Hahaha....m-ai facut de cacao cu 1:11. Hai ca poate apar si eu maine, sa vedem cum dorm. Pe la ce ora ajungeti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Filmuletele astea le pun sa se vada trasele, momentele de frina si acceleratie pentru cei care vor timpi mai buni, nicidecum ce spui tu acolo. Gindeste-te ca eu nu cred ca am scapat vre-o curba in care sa nu fi cazut dealungul timpului . Ti-am spus si live ca noi ( generatia over 50 ) cind am intrat prima oara pe amkart ( era numai pista facuta ) faceam 1:25-30 si nu cum ai mers tu astazi. p.s. pe la 10-11. deja am mai vorbit cu un amic la tel si vine si el. Editat Mai 10, 2013 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Ziceam si eu in gluma, nu ca si cum l-ai pus ca sa ma faci de cacao. E o mare diferenta intre noi, pe care o respect. Vad maine la cat ma scol si poate apar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Ne vedem acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Am dormit bustean, deci apar si eu la 11:00. Sper sa fie ca ieri de liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 e dat naibilor tc,frumos ! felicitari rares Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 (editat) Nu m-am putut abtine si m-am dus si astazi Am avut parte de un highside de am ramas doar cu mainile in contact cu moto. Cel putin asa mi s-a parut mie. Camera era prinsa cu ventuza de parbriz. In principiu s-a intamplat ca mi-a scapat mana in gaz avand antebratul super obosit. Sau poate m-au injurat baietii ca i-am claxonat. Scuze. http://www.youtube.com/watch?v=74Vgt8-yvwU La ultima iesire, am mers mai relaxat si am iesit mai mult de pe moto si am scos 1.17.21. http://www.youtube.com/watch?v=G_NR4QQPACY&feature=youtu.be Editat Mai 11, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Felicitari wawessh,tinand cont ca a fost a 2a zi de amc. Maxim bulan cu hishside-ul. Mai anuntati cand mergeti. Eu sunt cam ruginit la faza cu amc-ul si ar fi cazul sa ma mai prezint si eu la o miuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 (editat) Fost si eu. Mai mult de incercare, ca nu se poate vorbi de "dat" in adevaratul sens al cuvantului. Dupa ceva ani de mers exclusiv pe strada numai cu naked, acum imi dau seama ca circuitul cu un SS/SBK e cu totul alta poveste. De abia de aici incepi cu adevarat sa inveti ce inseamna o motocicleta si cum trebuie sa meargi cu ea. O sa incep sa vin si eu din ce in ce mai des. Problema a fost acum ca am intrat cu baieti cu mult mai multa experienta decat maine si am mers oarecum frustrat sa nu incurc. Inca nu am reusit sa renunt la reflexul de a ma uita in oglinzi cand auzeam un motor si asta dauneaza foarte mult. Editat Mai 11, 2013 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 (editat) De abia de aici incepi cu adevarat sa inveti ce inseamna o motocicleta si cum trebuie sa meargi cu ea. Intodeauna exista un prim pas. Felicitari si la cit mai multe intrari pe circuit. Editat Mai 11, 2013 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Metal, VTR-ul tau vrea un tuning la motor? Se pare ca nu vroia deloc sa accelereza pe scurtele linii drepte. Cu asemenea motor, e ff greu pe AMCK, mult prea greu, cuplu mare, greu de piotat pe curbe inguste(ma refer la incepatori). Practica arata ca multi incepatori cu A, daca vin imediat la Amck, invatza mult mai repede pilotajul decit unul care s-a dat mii de km in trafic stradal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.