Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

Fost si eu. Mai mult de incercare, ca nu se poate vorbi de "dat" in adevaratul sens al cuvantului. Dupa ceva ani de mers exclusiv pe strada numai cu naked, acum imi dau seama ca circuitul cu un SS/SBK e cu totul alta poveste. De abia de aici incepi cu adevarat sa inveti ce inseamna o motocicleta si cum trebuie sa meargi cu ea.

 

O sa incep sa vin si eu din ce in ce mai des.

 

Problema a fost acum ca am intrat cu baieti cu mult mai multa experienta decat maine si am mers oarecum frustrat sa nu incurc. Inca nu am reusit sa renunt la reflexul de a ma uita in oglinzi cand auzeam un motor si asta dauneaza foarte mult.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De abia de aici incepi cu adevarat sa inveti ce inseamna o motocicleta si cum trebuie sa meargi cu ea.

 

Intodeauna exista un prim pas. Felicitari si la cit mai multe intrari pe circuit.

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metal, VTR-ul tau vrea un tuning la motor? Se pare ca nu vroia deloc sa accelereza pe scurtele linii drepte. Cu asemenea motor, e ff greu pe AMCK, mult prea greu, cuplu mare, greu de piotat pe curbe inguste(ma refer la incepatori). Practica arata ca multi incepatori cu A, daca vin imediat la Amck, invatza mult mai repede pilotajul decit unul care s-a dat mii de km in trafic stradal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie de tuning la motor :) e nevoie de un tuning la pilot. Acum am intrat sa vad cum e cu VTR-ul si cam de unde trebuie sa ma apuc. In primul rand pozitia in sa e cea mai importanta - cum stai si cum abordezi virajele, unde tii picioarele, umerii si soldurile. Pe naked totul era atat de usor, nu trebuia decat sa te tii bine si sa te uiti in directia in care voiai sa mergi si totul se intampla firesc.

 

Pe un ss e un pic altfel, trebuie alta hotarare, alta coordonare a corpului, balans mult si mutat hoitul tot timpul in sa.

 

Aici iti dau dreptate - un rider care abia se apuca de mers, avanseaza mult mai repede pe un SS pe circuit deca stradal pe un naked sau alt tip. De invatat, poti invata sa mergi pe orice tip de moto, dar daca vrei sa avansezi si sa-ti imbunatatesti stitlul de pilotat, un supersport este cel mai indicat iar circuitul este locul cel mai bun sa experimentezi in deplina siguranta.

 

Mie imi este un pic peste mana, m-am obisnuit cu un anumit stil de pilotaj, pe strada. Acum, cum am mai spus-o, trebuie sa o iau de la inceput. VTR-ul nu este o motocicleta cu care sa obtii performante, dar pentru mine este suficient de buna incat sa experimentez lucruri noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pe fata 2,0-2,2 la rece si 2,2-2,4 la cald

Pe spate 1,6-1,7 la rece si 1,7-1,9 la cald

Conteaza mult stilul de pilotaj , compozitia cauciucului , temperatura externa si suprafata de rulare.

In principiu cu 2,3 si 1,8 la cald , merge ok .

Editat de kyp-76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ajuns pe la 1 si am stat pana la 5. A fost foarte misto, la ultima intrare am fost vreo 9 motoare pe pista. Filmarea de pe casca vine in curand.

Am vazut filmuletul lui Denis cu SST, foarte tare, se vedea ca era aglomerat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cine m-am dat azi dimineață de aici ( înafară de klux, offcourse :) ) ? Erau o vitezană albă, una neagră și un Ducati negru. Am încercat să merg cu vitezana albă și neagră dar azi au fost cam rapide pentru mine, trebuie să reiau antrenamentele :) Ducati negru foarte frumos, fluent, dacă se mai antrenează vara asta o să scoată timpi buni aici.

 

Pe scurt, a fost mișto, m-am simțit bine în compania dumnealor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mi-a fugit spatele de vreo 2 ori, dar s-a stabilizat. Data viitoare incerc si cu a 2-a. Presiunea: 2,3 si 1,7 la cald. Gume: gpracer dot '07-'08.

De imbunatatit/exersat: curbele la dreapta, acele de par la stanga, franare in apex.

Editat de Inspektor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva o filmare si cu bordul

sunt f curios ce viteze se ating

multam

Daca te uiti la filmarea lui Denis cu SST se vede si kilometrajul mai prost dar lizibil, in mare 40-50/h in viraje, dar ei merg tare acolo.

 

stai ca nu e pus si filmuletul lui Denis cu SSt dau link acum

 

 

Mi-a fugit spatele de vreo 2 ori, dar s-a stabilizat. Data viitoare incerc si cu a 2-a. Presiunea: 2,3 si 1,7 la cald. Gume: gpracer dot '07-'08.

De imbunatatit/exersat: curbele la dreapta, acele de par la stanga, franare in apex.

Eu am dot 2004 si am iesit si eu astazi dar nu la Amckart intr-o parcare goala ca imi e mai usor sa exersez curbele acolo pentru ca daca gresesc am unde sa ies in decor tot pe asfalt, pot sa ma redresez si am simtit si eu ca am nevoie de cauciucuri noi cum ma lasam mai mult cum simteam ca incep sa pierd aderenta, nu mai spun la accelerare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma lamureste si pe mine cineva care e relevanta cuplului (sau?) a numarului de cai la roata in raport cu viteza de iesire dintr-o curba mai stransa?

 

Daca ai cuplu mai mic decat cel din fata ta, nu poti compensa printr-o aceeleratie mai pronuntata ca sa ramai in spatele lui? Ai risc mai mare sa te imprastii? Ca e aceeasi roata si acelasi asfalt pana la urma..zic eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim theos_, nici nu sti ce pierzi cu aminarile astea.

 

 

p.s. Eu sunt foarte bucuros pentru ca am reusit sa-mi reating timpii dupa multi ani de inactivitate.

 

 

Sesiune rapida de ieri:

 

 

 

Best lap:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai haideti baieti, veniti la amckart, nici nu stiti ce pierdeti, e super senzatie :) va mai ies din cap aerele de raceri de oras si va puteti demonstra skillu acolo unde conteaza, aplecati pe viraje si franand in apex :P

 

 

Mersi Denis, o sa atac curbele una cate una pana le iau pe toate ok...foarte misto tura cu Sst apropo.

 

Dar cand ma uit la finalul filmuletului cu best lap, imi sta inima-n loc :))

Editat de Inspektor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai haideti baieti, veniti la amckart, nici nu stiti ce pierdeti, e super senzatie :) va mai ies din cap aerele de raceri de oras si va puteti demonstra skillu acolo unde conteaza, aplecati pe viraje si franand in apex :P

 

 

Mersi Denis, o sa atac curbele una cate una pana le iau pe toate ok...foarte misto tura cu Sst apropo.

 

Dar cand ma uit la finalul filmuletului cu best lap, imi sta inima-n loc :))

 

Pe tine era sa te ia "in brate", nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...