2xghe Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 am fost si eu ieri, Gixxer Rizla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neutrino Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 of... iar am intrat pe forum... iar vad baloane! ba nu mai vorbiti de lucruri sfinte ca va bate dumnezeu! : )) in pas cu postarile ma pot pronunta pozitiv vizavi de ziua de sambata - superb! vremea impecabila - in ciuda prognozei atotpupatuluiincur site accuweather... plus ca a fost prima mea iesire pe circuit cu zuzi/ pe anu asta, ceea ce a insemnat mult pentru mine : )) adica mult de munca! leneveala de peste iarna s-a simtit mult intre picioare si sub genunchi. chiar si azi ma mai vait de mici crampe musculare, dar stim cu totii ca febra incepe in mai si se termina la prima ninsoare, asa ca nu ma mai plang... am tras mult de mobra sa nu o tavalesc pentru ca am qualifier pe ea si credeti-ma sunt super bune gumele... pana la un moment - surpriza - pe care daca nu stii sa o primesti se transforma intr-un mare cadou... : ))))) acum ma iau de voi: 1. primul viraj si al doilea, ideal ar fi sa le unesti printr-o trasa, astfel incat franarea sa inceapa cam in apexul primului... dar cine are chiloti sa traga atunci de frana?? eu trag de frana in dreptul cimentului de pe dreapta dupa linia de start ca sa arunc greutatea pe fata, arunc mobra pe trasa si trag imediat de gaz ca sa ma scoata in punctul de franare pentru virajul 2, unde franez tare si apoi usor pentru a tine trasa pe curba. aporape de apex am frana 0, pentru ca virajul e prea strans pentru a duce frana pana in apex si deraiezi mult daca te joci cu frana acolo, deci mai bine pregatesti urmatorul viraj (3) prin a frana mai devreme in 2. in felul asta ies mai pe mijloc (lovind apexul din 2 mai tarziu) si intru in 3 cu gaz dupa ce o asez pe trasa... acu ca mi-am dezvaluit secretele de mare racer, tin sa mai impartasesc o idee....FRANELE! ba fratilor, eu nu inteleg notiunea de frane proaste, sau nu are frane... orice mobra are frane!! eu nu am vazut una fara frane... ba chiar am vazut unele mobra care au mai multe manete pe ghidoane decat stiu eu sa numar... : )))) ideea e ca orice mobra are frane (radiala, neradiala, ventilata, neventiala, hidraulica, nehidraulica, de mana, de picior, de berberitza etc) toate au frane! si toate sunt bune! diferenta aia de franare intre o frana buna si una foarte buna se face de la 300 la 0 nu de la 120 (sau cat aveti voi pe linia dreapta de pe AMCKART) la 60-80 (sau cu cat abordati voi intrarea in primul viraj. deci nu e problema de frane ci de cand, cat si cum franez... nu sariti in cap ca nu sunt eu vreun mare expert, dar am mers pe mai multe mobre pe circuit si nu am vazut una care sa nu aiba frane fie honda, kawa, yama, suzi sau aprilia (cu astea am mers eu... restu nu stiu cu ce se mananca) intradevar diferente exista. dar la vitezele la care am avut eu nevoie de maneta aia niciodata nu mi-a inselat asteptarea... am apasat-o si chiar a franat... recunosc singura care mi-a dat emotii a fost kawa, care ARE FRANE SURPRIZA. adica le are frate dar apar asa din senin : )) nu specific a cui era mobra si nici nu conteaza, ideea e ca le rupea pe franare dar apasai maneta si materia mea cenusie era luata prin surprindere ca nu se intampla nimic si dintr-o data simteam G-ul... era un mic delay acolo cauzat de faptul ca pompa functiona altfel decat la coaja mea... de' era prima mobra cu radiala pe care mergeam si eu... viatza!! ca sa nu mai povestesc prima experienta pe aprilia... wow! ce frane? ce-s alea? iti trebuie?? : )) am mers pe un bivol de o mie in ve... si avea cornuta o frana de motor de nu stiam pe ce dracu apas sau daca mi-a murit motoru... aproape ca ma uitam de fiecare data daca nu cumva tin deshtu pe frana fara sa bag de seama... in fine ca sa nu trec la alt capitol din romanul pe care l-am inceput aici, eu zic dati la pace cu fiarele voastre! iertatile ca nu stiu ce fac... doar voi stiti ce pot ele si cum va puteti folosi de ceea ce aveti. ala inseamna antrenament. cand veti frana pe catalunya de la 300+ pe linia dreapta atunci sa discutam si despre frane.. spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 explicatia este simpla neutrinio ... nu ai mers cu alte motociclete cu frane stoc(fara imbunatatiri,zero upgrade`uri) care sunt la ani lumina de franele dupa suzuki`urile noastre ,nu ai cum sa nu simti diferenta ... e foarte mare ,1000 de vorbe nu fac un ban (vezi recall`ul!!) si aia nu este singura parte proasta din ansamblu de frana fata de la gsxr,uita de franele de suzuki,e un capitol inchis de ceva timp pt multi ... te asteptam sa ne spui cum merge k7`le fata de r6 te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Da , da daca vrei sa mergi 10 ture blana pe Amckart, trebuie sistem de frinare mai puternic, altfel, obosesti antebratul si nu mai ai precizie la pilotaj, Nu mai zic de circuitele mari. AAA, normal ca daca frinezi cu x metri mai devreme decit cei care frineaza mai tirziu si mai violent, poti sa mergi cu orice frina.Diferentele mari se fac pe frinare. Si nu ai cum, cu o frina stock. Chiar daca ai avea un antebrat de Robocop, sitemul se va incalzi si frinele vor slabi mult. Inca o data: cu un sistem stoc, poti face 2-3 tururi rapide, dupa care sistemul incepe sa cedeze si va trebui sa frinezi din ce in ce mai devreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Nu credeti ca uneori amortizoarele fata dicteaza cat de mult poti sa folosesti frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 n-am motoreta dar vin sa chibitez si eu. Pai ia cumpara una sa te duci sa te dai 1. primul viraj si al doilea, ideal ar fi sa le unesti printr-o trasa, astfel incat franarea sa inceapa cam in apexul primului... dar cine are chiloti sa traga atunci de frana?? Corect insa nu este vorba de chiloti ci de repetitie ( experienta ), un sistem bun de frinare si amortizoare bine reglate pentru a avea confidenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Uite asa se dau meseriasii...Sper sa nu se supere Denis ca i-am pus filmuletul aici Pentru mine e de referinta. Editat Mai 5, 2014 de fritz_2486 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Merci de clip, chiar uitasem de el. O istorioara din culise. Nemaimergind de ani de zile nu mai imi aminteam trasele si l-am luat pe SST sa intre cu mine putin sa ma traga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Merci de clip, chiar uitasem de el. O istorioara din culise. Nemaimergind de ani de zile nu mai imi aminteam trasele si l-am luat pe SST sa intre cu mine putin sa ma traga Aici aveai schimbata calcatura? Ca mi se pare ca iesi foarte tare din viraje. Am mai vazut filmulete cu tine si cu Cataa si pe accelerare treci pe langa el de zici ca sta pe loc. De ex aici la min 6:45. Editat Mai 5, 2014 de fritz_2486 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Nu e de la calcatura. Daca te uiti atent ( 6:45 ) eu sunt pe o trasa care imi permite sa deschid mult mai repede gazul decit el ceea ce duce la o viteza mai mare la capatul linii drepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Mda, buna observatia, eu mereu ies din curba aia larg (pe unde e marcat suzuki) si accelerez inclinat, crescand riscul de lowside. Voi folositi vreun fel de soft pentru monitorizarea turelor? ca as fi curios daca exista ceva care in combinatie cu accelerometrul telefonului sa-ti spuna unde incepi franarea si cat timp pierzi pe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Am inteles. Dar la min 8? Se vede clar cum castigi distanta chiar daca el incepuse deja acceleratia de mult, si nu gresise trasa. Poti sa scazi pe amck la 1.10 fara sa schimbi calcatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 puterea V`ului ,miar ... vs cata cu 600 si deschiderea gazului mai tarziu pt cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 fritz, uita-te la filmuletul de la hungaroring (GP 1000 Race) si ai sa vezi si acolo un duel interesant cu un CBR 1000 RR. Eu pe ala l-am studiat de cateva ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Am inteles. Dar la min 8? Se vede clar cum castigi distanta chiar daca el incepuse deja acceleratia de mult, si nu gresise trasa. A accelerat mai blind si mai de sus, nu de la inclinare maxima. p.s. Baiatul cu zx6 ( Daniel, un foarte bun prieten dealtfel ) mergea in acel moment cam 1:13 - 14, eu 07-09, la diferentele astea de timpi/tur totul este diferit si ma refer la: timpii de tranzitie al motocicletei ( de la verticala la punct maxim de inclinare si inves ), trase, accelerare, puncte de frinare. p.p.s. dupa citeva explicatii tehnice si sesiuni facute impreuna a scazut la 1:10-11 ( la acelasi mers safe, nu a riscat nimic ) Voi folositi vreun fel de soft pentru monitorizarea turelor? ca as fi curios daca exista ceva care in combinatie cu accelerometrul telefonului sa-ti spuna unde incepi franarea si cat timp pierzi pe curbe Eu folosesc un GPS data logger de la PZRacing care iti deseneaza circuitul, arata pe soft cit % accelerezi si timpii/tur insa sunt unele mult mai performante/profesionale care iti dau tot felul de informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Am inteles. Poate te mai prind pe la amck anu asta sa mai fur si eu cate ceva . Deci teoretic merge sa scazi la 1:10-1:9 si fara sa schimbi calcatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Calcatura este ultima prioritate pe amkart. Inainte este tehnica de pilotaj, ansamblul: frine, amortizoare, cauciucuri .... p.s. cu cea mai mare placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Pentru android mai sunt RaceChrono ( free ) si TrackMaster ( cu bani ); al 2-lea e mai complet dar din cate vad si primul isi face treaba. Inca nu le-am testat, urmeaza. Interesant e ca poti suprapune datele pe filmare asa cum apare circuitul in ce a postat denis si ai mai multe chestii pe care le poti afisa. De exemplu o filmare cu race chrono: In alta ordine de idei, care e timpul record cu moto pe amckart, sunt curios. Editat Mai 5, 2014 de adrian_mirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Mie mi s-ar parea interesant un soft care pe langa desenarea circuitului (asta se poate face cu google maps si coordonate gps) sa plotuiasca si trasa ta, eventual colorata (pe franare rosu, cruising galben, accelerare verde) impreuna cu viteza in anumite puncte ca sa poti lucra pe zonele slabe. Probabil ca nu exista asa ceva ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 e scump ce vrei tu jinxy ,un gps laptimer cu tot cu ce vrei tu ajunge si la 350-400E (cel putin),enorm pt nivelul nostru ,sigur nu revolutionam noi motociclismul daca vrei ceva ieftin si cu care sa-ti faci treaba pt nivelul nostru incearca asta ( http://www.gps-laptimer.de/Home.html ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 (editat) Pai nu vroiam un device specializat, ca am smartphone ) si are gps, accelerometru, giroscop si ce senzori mai vrei. Cautam doar o aplicatie care sa ii poata folosi. Dar da, in mare aplicatia la care mi-ai dat link e cam ce cautam. Merci! LE. whoa, e 80 ron pe google play ))) Editat Mai 6, 2014 de jinxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 ma bucur,spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 In alta ordine de idei, care e timpul record cu moto pe amckart, sunt curios. La moto sportive, dIn cite cunosc, undeva in jurul la 1:06. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Stiu ca vorbea lumea ca Pascota a reusit un 1:05 acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 1:05 am auzit si eu de la Razvan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.