Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

n-am motoreta dar vin sa chibitez si eu.

 

Pai ia cumpara una sa te duci sa te dai :D

 

1. primul viraj si al doilea, ideal ar fi sa le unesti printr-o trasa, astfel incat franarea sa inceapa cam in apexul primului... dar cine are chiloti sa traga atunci de frana??

 

Corect insa nu este vorba de chiloti ci de repetitie ( experienta ), un sistem bun de frinare si amortizoare bine reglate pentru a avea confidenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci de clip, chiar uitasem de el.

 

O istorioara din culise. Nemaimergind de ani de zile nu mai imi aminteam trasele si l-am luat pe SST sa intre cu mine putin sa ma traga :)

Aici aveai schimbata calcatura? Ca mi se pare ca iesi foarte tare din viraje. Am mai vazut filmulete cu tine si cu Cataa si pe accelerare treci pe langa el de zici ca sta pe loc.

De ex aici la min 6:45.

Editat de fritz_2486
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, buna observatia, eu mereu ies din curba aia larg (pe unde e marcat suzuki) si accelerez inclinat, crescand riscul de lowside. Voi folositi vreun fel de soft pentru monitorizarea turelor? ca as fi curios daca exista ceva care in combinatie cu accelerometrul telefonului sa-ti spuna unde incepi franarea si cat timp pierzi pe curbe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fritz, uita-te la filmuletul de la hungaroring (GP 1000 Race) si ai sa vezi si acolo un duel interesant cu un CBR 1000 RR.

Eu pe ala l-am studiat de cateva ori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Dar la min 8? Se vede clar cum castigi distanta chiar daca el incepuse deja acceleratia de mult, si nu gresise trasa.

 

A accelerat mai blind si mai de sus, nu de la inclinare maxima.

 

p.s. Baiatul cu zx6 ( Daniel, un foarte bun prieten dealtfel ) mergea in acel moment cam 1:13 - 14, eu 07-09, la diferentele astea de timpi/tur totul este diferit si ma refer la: timpii de tranzitie al motocicletei ( de la verticala la punct maxim de inclinare si inves ), trase, accelerare, puncte de frinare.

 

p.p.s. dupa citeva explicatii tehnice si sesiuni facute impreuna a scazut la 1:10-11 ( la acelasi mers safe, nu a riscat nimic )

 

Voi folositi vreun fel de soft pentru monitorizarea turelor? ca as fi curios daca exista ceva care in combinatie cu accelerometrul telefonului sa-ti spuna unde incepi franarea si cat timp pierzi pe curbe :)

 

Eu folosesc un GPS data logger de la PZRacing care iti deseneaza circuitul, arata pe soft cit % accelerezi si timpii/tur insa sunt unele mult mai performante/profesionale care iti dau tot felul de informatii.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru android mai sunt RaceChrono ( free ) si TrackMaster ( cu bani ); al 2-lea e mai complet dar din cate vad si primul isi face treaba. Inca nu le-am testat, urmeaza. Interesant e ca poti suprapune datele pe filmare asa cum apare circuitul in ce a postat denis si ai mai multe chestii pe care le poti afisa. De exemplu o filmare cu race chrono:

 

In alta ordine de idei, care e timpul record cu moto pe amckart, sunt curios.

Editat de adrian_mirea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-ar parea interesant un soft care pe langa desenarea circuitului (asta se poate face cu google maps si coordonate gps) sa plotuiasca si trasa ta, eventual colorata (pe franare rosu, cruising galben, accelerare verde) impreuna cu viteza in anumite puncte ca sa poti lucra pe zonele slabe. Probabil ca nu exista asa ceva :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e scump ce vrei tu jinxy ,un gps laptimer cu tot cu ce vrei tu ajunge si la 350-400E (cel putin),enorm pt nivelul nostru ,sigur nu revolutionam noi motociclismul :)



daca vrei ceva ieftin si cu care sa-ti faci treaba pt nivelul nostru incearca asta ( http://www.gps-laptimer.de/Home.html )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu vroiam un device specializat, ca am smartphone :)) si are gps, accelerometru, giroscop si ce senzori mai vrei. Cautam doar o aplicatie care sa ii poata folosi. Dar da, in mare aplicatia la care mi-ai dat link e cam ce cautam. Merci! :)

 

LE. whoa, e 80 ron pe google play :))))

Editat de jinxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

explicatia este simpla neutrinio ... nu ai mers cu alte motociclete cu frane stoc(fara imbunatatiri,zero upgrade`uri) care sunt la ani lumina de franele dupa suzuki`urile noastre ,nu ai cum sa nu simti diferenta ... e foarte mare ,1000 de vorbe nu fac un ban (vezi recall`ul!!) si aia nu este singura parte proasta din ansamblu de frana fata de la gsxr,uita de franele de suzuki,e un capitol inchis de ceva timp pt multi ...

te asteptam sa ne spui cum merge k7`le fata de r6

 

te salut

 

discutia cu franele s-a purtat exclusiv pentru amckart. si eu am specificat clar in romanul ala din paginile anterioare ca toate mobrele au frane pentru amckart. vitezele sunt prea mici pentru a face diferenta. tocmai de aceea am adus in comparatie un circuit unde vii de la 300 in linia dreapta la 90-100 in primul viraj.. acolo frate ai nevoie de frane. plus ca acolo stai pe circuit 30 min si franele se incing in draci, uleiul isi modifica calitatile... placutele se uzeaza, gumele se uzeaza in draci... comparand asta cu amckart chiar putem spune ca orice mobra are frane pt amckart.

plus ca cu ce ai, cu aia te dai, deci... nu te dai cu r6 si visezi la k7... ca nu ai facut nimic! te dai cu r6 si inveti ce poti face cu r6, nu? nu asta inseamna cursa? de ce rossi e mai bun la yamaha decat la ducatti? toate mobrele au plusuri si minusuri, la fel si pilotii... eu cred ca echilibrul e cel mai important de urmarit.. nu comparatia intre frane si motociclete... si la capitolul stock franele sunt calculate pentru uz de strada... nu pentru forja pe pista... deci daca vreti sa discutam de frane, hai sa punem banii pe masa si sa comparam niste avioane cu care ne dam in motogp...nu!? sau mai bine stam in filmul nostru si ne distram cat putem cu ce avem... eu zic ca scapam mai ieftin si pe masa nu mai punem decat banii pentru nota de plata la terasa la care ne-am asezat sa discutam despre ce am invatat in ziua respectiva si sa impartasim idei..

 

@ cmd - sunt foarte incatat de k7, dar inca nu m-am obisnuit cu bicicleta... fiind mai mare la motor decat r6-le ma ajuta mult la iesirile din viraje (cel putin pe alea pe unde m-am dat), avand greutatea pe fata ma ajuta mult sa simt unde e forta de franare plus ca o simt mult mai stabila pe frana. avand ampatamentul mai lung ma ajuta sa simt spatele mai bine.. plus ca anu asta vreau sa invat slide-uri.. dar amckartul imi este peste mana pentru ca am nevoie de viteze mai mari ca sa fac asta... dar cred ca am facut o alegere buna... vom vedea! te tin la curent mai ales cand o duc la targu secuiesc... atunci pot spune mai multe pareri :D

 

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...