Denis_sbz Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 n-am motoreta dar vin sa chibitez si eu. Pai ia cumpara una sa te duci sa te dai 1. primul viraj si al doilea, ideal ar fi sa le unesti printr-o trasa, astfel incat franarea sa inceapa cam in apexul primului... dar cine are chiloti sa traga atunci de frana?? Corect insa nu este vorba de chiloti ci de repetitie ( experienta ), un sistem bun de frinare si amortizoare bine reglate pentru a avea confidenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Uite asa se dau meseriasii...Sper sa nu se supere Denis ca i-am pus filmuletul aici Pentru mine e de referinta. Editat Mai 5, 2014 de fritz_2486 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Merci de clip, chiar uitasem de el. O istorioara din culise. Nemaimergind de ani de zile nu mai imi aminteam trasele si l-am luat pe SST sa intre cu mine putin sa ma traga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Merci de clip, chiar uitasem de el. O istorioara din culise. Nemaimergind de ani de zile nu mai imi aminteam trasele si l-am luat pe SST sa intre cu mine putin sa ma traga Aici aveai schimbata calcatura? Ca mi se pare ca iesi foarte tare din viraje. Am mai vazut filmulete cu tine si cu Cataa si pe accelerare treci pe langa el de zici ca sta pe loc. De ex aici la min 6:45. Editat Mai 5, 2014 de fritz_2486 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Nu e de la calcatura. Daca te uiti atent ( 6:45 ) eu sunt pe o trasa care imi permite sa deschid mult mai repede gazul decit el ceea ce duce la o viteza mai mare la capatul linii drepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Mda, buna observatia, eu mereu ies din curba aia larg (pe unde e marcat suzuki) si accelerez inclinat, crescand riscul de lowside. Voi folositi vreun fel de soft pentru monitorizarea turelor? ca as fi curios daca exista ceva care in combinatie cu accelerometrul telefonului sa-ti spuna unde incepi franarea si cat timp pierzi pe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Am inteles. Dar la min 8? Se vede clar cum castigi distanta chiar daca el incepuse deja acceleratia de mult, si nu gresise trasa. Poti sa scazi pe amck la 1.10 fara sa schimbi calcatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 puterea V`ului ,miar ... vs cata cu 600 si deschiderea gazului mai tarziu pt cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 fritz, uita-te la filmuletul de la hungaroring (GP 1000 Race) si ai sa vezi si acolo un duel interesant cu un CBR 1000 RR. Eu pe ala l-am studiat de cateva ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Am inteles. Dar la min 8? Se vede clar cum castigi distanta chiar daca el incepuse deja acceleratia de mult, si nu gresise trasa. A accelerat mai blind si mai de sus, nu de la inclinare maxima. p.s. Baiatul cu zx6 ( Daniel, un foarte bun prieten dealtfel ) mergea in acel moment cam 1:13 - 14, eu 07-09, la diferentele astea de timpi/tur totul este diferit si ma refer la: timpii de tranzitie al motocicletei ( de la verticala la punct maxim de inclinare si inves ), trase, accelerare, puncte de frinare. p.p.s. dupa citeva explicatii tehnice si sesiuni facute impreuna a scazut la 1:10-11 ( la acelasi mers safe, nu a riscat nimic ) Voi folositi vreun fel de soft pentru monitorizarea turelor? ca as fi curios daca exista ceva care in combinatie cu accelerometrul telefonului sa-ti spuna unde incepi franarea si cat timp pierzi pe curbe Eu folosesc un GPS data logger de la PZRacing care iti deseneaza circuitul, arata pe soft cit % accelerezi si timpii/tur insa sunt unele mult mai performante/profesionale care iti dau tot felul de informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Am inteles. Poate te mai prind pe la amck anu asta sa mai fur si eu cate ceva . Deci teoretic merge sa scazi la 1:10-1:9 si fara sa schimbi calcatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Calcatura este ultima prioritate pe amkart. Inainte este tehnica de pilotaj, ansamblul: frine, amortizoare, cauciucuri .... p.s. cu cea mai mare placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Pentru android mai sunt RaceChrono ( free ) si TrackMaster ( cu bani ); al 2-lea e mai complet dar din cate vad si primul isi face treaba. Inca nu le-am testat, urmeaza. Interesant e ca poti suprapune datele pe filmare asa cum apare circuitul in ce a postat denis si ai mai multe chestii pe care le poti afisa. De exemplu o filmare cu race chrono: In alta ordine de idei, care e timpul record cu moto pe amckart, sunt curios. Editat Mai 5, 2014 de adrian_mirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Mie mi s-ar parea interesant un soft care pe langa desenarea circuitului (asta se poate face cu google maps si coordonate gps) sa plotuiasca si trasa ta, eventual colorata (pe franare rosu, cruising galben, accelerare verde) impreuna cu viteza in anumite puncte ca sa poti lucra pe zonele slabe. Probabil ca nu exista asa ceva ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 e scump ce vrei tu jinxy ,un gps laptimer cu tot cu ce vrei tu ajunge si la 350-400E (cel putin),enorm pt nivelul nostru ,sigur nu revolutionam noi motociclismul daca vrei ceva ieftin si cu care sa-ti faci treaba pt nivelul nostru incearca asta ( http://www.gps-laptimer.de/Home.html ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 (editat) Pai nu vroiam un device specializat, ca am smartphone ) si are gps, accelerometru, giroscop si ce senzori mai vrei. Cautam doar o aplicatie care sa ii poata folosi. Dar da, in mare aplicatia la care mi-ai dat link e cam ce cautam. Merci! LE. whoa, e 80 ron pe google play ))) Editat Mai 6, 2014 de jinxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 ma bucur,spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 In alta ordine de idei, care e timpul record cu moto pe amckart, sunt curios. La moto sportive, dIn cite cunosc, undeva in jurul la 1:06. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Stiu ca vorbea lumea ca Pascota a reusit un 1:05 acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 1:05 am auzit si eu de la Razvan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 1:06 -+ ... cam pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 1min 6 sec si citeva zecimi a scos Pascota. Sint citiva care merg acum 1.06 pe Amckart. SST de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eloi Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Telefon + bluetooth GPS Qstarz Q818XT + RaceChrono. Dupa cum vezi nu te pune chiar pe trasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Din cite cunosc, GPS-ul telefoanelor sunt mult mai slabe decit a celor dedicate, 1 Hz vs 10 Hz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neutrino Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 explicatia este simpla neutrinio ... nu ai mers cu alte motociclete cu frane stoc(fara imbunatatiri,zero upgrade`uri) care sunt la ani lumina de franele dupa suzuki`urile noastre ,nu ai cum sa nu simti diferenta ... e foarte mare ,1000 de vorbe nu fac un ban (vezi recall`ul!!) si aia nu este singura parte proasta din ansamblu de frana fata de la gsxr,uita de franele de suzuki,e un capitol inchis de ceva timp pt multi ... te asteptam sa ne spui cum merge k7`le fata de r6 te salut discutia cu franele s-a purtat exclusiv pentru amckart. si eu am specificat clar in romanul ala din paginile anterioare ca toate mobrele au frane pentru amckart. vitezele sunt prea mici pentru a face diferenta. tocmai de aceea am adus in comparatie un circuit unde vii de la 300 in linia dreapta la 90-100 in primul viraj.. acolo frate ai nevoie de frane. plus ca acolo stai pe circuit 30 min si franele se incing in draci, uleiul isi modifica calitatile... placutele se uzeaza, gumele se uzeaza in draci... comparand asta cu amckart chiar putem spune ca orice mobra are frane pt amckart. plus ca cu ce ai, cu aia te dai, deci... nu te dai cu r6 si visezi la k7... ca nu ai facut nimic! te dai cu r6 si inveti ce poti face cu r6, nu? nu asta inseamna cursa? de ce rossi e mai bun la yamaha decat la ducatti? toate mobrele au plusuri si minusuri, la fel si pilotii... eu cred ca echilibrul e cel mai important de urmarit.. nu comparatia intre frane si motociclete... si la capitolul stock franele sunt calculate pentru uz de strada... nu pentru forja pe pista... deci daca vreti sa discutam de frane, hai sa punem banii pe masa si sa comparam niste avioane cu care ne dam in motogp...nu!? sau mai bine stam in filmul nostru si ne distram cat putem cu ce avem... eu zic ca scapam mai ieftin si pe masa nu mai punem decat banii pentru nota de plata la terasa la care ne-am asezat sa discutam despre ce am invatat in ziua respectiva si sa impartasim idei.. @ cmd - sunt foarte incatat de k7, dar inca nu m-am obisnuit cu bicicleta... fiind mai mare la motor decat r6-le ma ajuta mult la iesirile din viraje (cel putin pe alea pe unde m-am dat), avand greutatea pe fata ma ajuta mult sa simt unde e forta de franare plus ca o simt mult mai stabila pe frana. avand ampatamentul mai lung ma ajuta sa simt spatele mai bine.. plus ca anu asta vreau sa invat slide-uri.. dar amckartul imi este peste mana pentru ca am nevoie de viteze mai mari ca sa fac asta... dar cred ca am facut o alegere buna... vom vedea! te tin la curent mai ales cand o duc la targu secuiesc... atunci pot spune mai multe pareri succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.