Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

Au inceput cursurile de perfectionare, inca se mai fac inscrieri, am sunat si am vorbit la amckart apoi cu instructorul, trebuiau sa se tina miercuri numai ca s-a amanat din cauza vremii pentru vineri, inscrierea se face la fata locului la 8:30, e un formular, dureaza cateva minute, si taxa e tot 200 de euro si trebuie achitata in primele 3 sedinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-au trebuit 3 ani ca sa am curaj, destula curiozitate sa intru prima oara pe Amckart. Tin minte un amanunt hazliu: deci, asteptam pe mobra, la intrarea pe circuit, sa termine karturile si sa intram noi, motociclistii, eu eram la prima intrare. Il intreb pe un baiat care lucra acolo, daca as putea plati 2 sedinte si sa ma lase sa stau 20 minute, baiatul a izbucnit instant in ris, mi-a zis clar ca nu rezist 20 minute.Dupa 10 min i-am dat dreptate, nu mai simteam miinile de durere. De pe margine pare simplu. Numai simplu nu e, ca pe pistulica aia mica de tot, poti prinde si 130km/h real (daca intirzii destul de mult cu luarea miinii din gaz), si dupaia frina blana ca tre sa reduci la 40km/h. E cel mai obositor circuit, fizic. Presupunind ca am avea circuit de viteza, multi s-ar duce sa invete acolo, multi ar considera ca nu au nevoie de instructori, si ar fi pe cont propriu. O cazatura la 150km/h, un high -side, te-ar lecui din prima de circuit. Asa, pe Amck, cazi la 40-50km, si e destul de suportabil fizic , mental si material.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Intrebare: cum abordati virajele alea de dupa finish? (cel larg si acul de par) Eu franez inainte sa intru in cel larg, il iau pe cel larg destul de incet/lejer din dreapta pistei si ies tot pe dreapta, mai franez putin si intru in acul de par. am vazut prin filmulete ca unii il iau foarte cursiv si aproape cu genunchiul pe jos. eu nu am viteza de asa ceva. cum faceti, intrati pe frana/frana de motor in viraj? De fapt, cum reusiti sa franati apoi suficient pentru virajul de 180 grade?

 

Le: cred ca mi-am raspuns singur: franat mai tarziu pe linia dreapta, intrat in viraj mai din scurt si luat virajul mai putin larg, iesit mai repede din el si asa am mai mult timp de franare inainte de acul de par.

 

Le Le: scuze daca nu are foarte multa logica ce am scris :))

Editat de jinxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in primul viraj intram destul de tare si cu genunchiul pe jos!frana foarte putina inainte si dupa viraj mai tare!dupa ce am ascultat un sfat de la unul din bunii mei profesori am incercat sa intru cat mai drept in primul viraj si am reusit sa intru si cu viteza mai mare!ce-i drept era sa o scap de cateva ori prin bolovani :)

ma refer la nivelul si experienta mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti prea aplecat si cu viteza foarte mare risti sa nu te incadrezi calumea pt urmatorul viraj la stanga daca nu esti tare pe frane + sistem bun de franare care sa te ajute +cauciucuri ,dupa ce esti aplecat pe virajul de dupa linia dreapta si treci de apex trebuie sa o ridici putin si sa incepi franarea pt virajul acela strans la stanga,daca mergeai la cursuri aveai o casuta dupa virajul de pe linia lunga in care trebuia sa te opresti(in caz de urgenta) si mai exersai acolo una alta

sper ca nu am gresit ceva :)



*** nu uita... e mai greu la suzuki cu franarea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a mai ajutat si Adventix cu niste info si am mai cautat si pe youtube ture reusite si vad ca toti incep franarea inclinati fiind, dupa primul viraj. La mine "cheia insuccesului" era ca asteptam sa indrept complet motorul ca sa franez si in acelasi timp ieseam destul de larg de pe viraj.

 

 

*** da, e suspensia aia dubios de moale pe fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: cum abordati virajele alea de dupa finish? (cel larg si acul de par) Eu franez inainte sa intru in cel larg, il iau pe cel larg destul de incet/lejer din dreapta pistei si ies tot pe dreapta, mai franez putin si intru in acul de par. am vazut prin filmulete ca unii il iau foarte cursiv si aproape cu genunchiul pe jos. eu nu am viteza de asa ceva. cum faceti, intrati pe frana/frana de motor in viraj? De fapt, cum reusiti sa franati apoi suficient pentru virajul de 180 grade?

 

Le: cred ca mi-am raspuns singur: franat mai tarziu pe linia dreapta, intrat in viraj mai din scurt si luat virajul mai putin larg, iesit mai repede din el si asa am mai mult timp de franare inainte de acul de par.

 

Le Le: scuze daca nu are foarte multa logica ce am scris :))

 

Merge sa iei curba si fara frina ( doar lasat putin gazul pentru a inchide mai bine virajul ) insa avind viteza mare trebuie frinat foarte agresiv inclinat, ceea ce e destul de riscant daca motoreta nu este pregatita pentru stilul asta de mers ( suspensii, frine, cauciucuri ) si e pus in practica de cineva fara prea mare experienta. Daca gresesti ceva, nu prea e loc de redresare.

 

Este bine sa evoluezi in trepte, pasi mici dar siguri.

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...