Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte bine Nico ! se vede ca ai progresat ,cand o sa pui si pe spate gpracer o sa ai o supriza si mai placuta :)

ma bucur pt tine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine Nico ! se vede ca ai progresat ,cand o sa pui si pe spate gpracer o sa ai o supriza si mai placuta :)

ma bucur pt tine !

 

Da, da!

More money, more problems! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa permita accesul si pe ploaie, cu semnaturile pe proprie raspundere de rigoare. Ar ajuta mult la evolutie. Eu de exemplu am o frica nejustificat de mare la mers pe ploaie comparativ cu asfalt uscat.

 

Deasemenea ar fi de folos intratul pe pista cu pasager (pe uscat). Macar cand e mai liber, ca sa nu fie incomodati ceilalti rideri.

 

Toate astea in ideea ca exersand pe pista inveti sa mergi mai bine (nu tare) pe strada si poti sa abordezi orice fel de curba fara stres indiferent de vreme, "incarcatura" si obstacolele aparute :)

 

Pe ploaie e macel. Guma de pe asfalt devine un fel de patinoar. Poti sa mergi, dar nu pe trase, fara sa fortezi, pur si simplu nu e deloc distractiv si nici nu ai foarte mult de invatat, nu mai mult decat cand mergi pe strada si te ploua si e praf pe jos.

Daca vrei sa intri pe circuit cu pasager, te duci la motoevolution (acolo am incercat si mersul pe circuit ud de mai sus). Sau in fine, te duceai, cursurile sunt suspendate pe termen nedefinint.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti se dau zmei cu mersul stradal pe ploaie. Insa nu constientizeaza ca ei pe ploaie merg tare cu motocicleta dreapta. Pe Amck, sau orice alt circuit, cu gume de strada, daca incearca o frina putin , putin mai puternica, sau o aplecare de macar 35grade si putina acceleratie, sint pe jos instant. Ple ploaie se merge taricel doar cu gume race speciale pt pista uda, dar astea costa bani, si nu se pot folosi pe uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie-mi place poza a 2-a unde pare ca trage tare sa recupereze :)

Merg pe pasi mici, pana acum nici nu ma simteam bine cu genunchii pe jos, acum incerc sa inclin motoreta pana ating cu genunchiul si sa il tin acolo, sa merg fluid. Franari si accelerari mai tari nu inca, tranzitia de pe o parte pe alta imi ia prea mult timp, eh, multe, dar merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tranzitia de pe o parte pe alta imi ia prea mult timp

 

Tranzitia asta la care faci referire poate fi o mare problema pentru cei cu statura mai mare ( in cazul tau ) sau cei expandati ( in cazul meu ) :)

 

Pentru a depasii acest impediment trebuie lucrat foarte mult si cu mare atentie pe tehnica.

 

Procedeul se numeste in engleza `knee to knee` si confera stabilitate la manevre de tranzitii rapide. Viteza cu care se desfasoara tranzitia fiind egala cu momentul care-l imprimi motocicletei prin acceleratie.

 

 

 

 

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ai dreptate. Referitor la tehnica asta, cu cit succesiunea de viraje se desfasoara mai din scurt ( vezi amkart ) cu atit avantajeaza pe cel care o cunoaste si o pune mai corect in practica.

 

p.s. Sunt bun filmuletele explicative aici pe topic, poate ajuta pe cineva care cauta tipul asta de informatie.

 

 

 



Am gasit un filmulet comparativ de anul trecut unde se vede exact diferenta ( de 2 secunde/ 2 curbe ) intre a aplica aceasta tehnica ( knee to knee + accelerare, de la secunda 5 pe film, care ajuta la tranzitia de pe dreapta pe stinga ) si simpla rulare - `coasting`.

 


 

 



Vine cineva azi pe la pista ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...