Kata San Postat Iulie 31, 2008 Autor Share Postat Iulie 31, 2008 Care ai cazut azi? Moto cu carene tzipla facuta fata praf, a ratat curba din fata terasei. Intreb motociclistii cu carene stock care vin sa se dea la Amc: Nu ti-e frica ca ramii fara ele? Raspuns: N-am ce face ,eu merg si pe strada, nu cad ....bla, bla. Dupa ce cadeti si faceti muci carene, far, oglinzi,semnale, ghidoane, scarite, mai puteti a doua zi sa mergeti cu ele pe strada? Aveti noroc daca gasiti piese in 2 saptamini,si dati pt urgentare dublu. Spuneam ca 1.17 cam e timpul la care va ginditi serios sa va protejati investitia,90% cadeti. VINOVAT !!! Sunt ok, sunt OK !!! Eu am sfeclit-o....dar nu am ratat curba ci.....iesirea din curba am intrat muuuuult prea tare acolo! ...pierdut spatele pe inclinare maxima si....... uiiiiiiii!!!!!! deh, ai avut dreptate! Nu-i nimic, back in the saddle cat de curand. Copii, nu faceti ca nenea! haidi, bai, jagi, cum sa nu stii cine a cazut azi? sa ne deslusim..... adica e jagi deobicei mult prea informat si acum a dat chix, sau "zborul" meu de top 10 m-a facut brusc celebru?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 (editat) Am auzit de aseara ca ai scapat-o .....asta e ...tot raul e spre bine....acum ai motiv s-o carenezi pentru curse..stii despre ce vorbeam duminica. Le-am spus si baietilor mei care vin cu mine ca vine si cazatura la un moment dat...scazi la timp dar vine o clipa in care scazi mai mult decat trebuie si nu mai poti controla mobra ... Pacat de frumusete de mobra....oricum bine ca nu ai tu nimic.. Imagineaza-ti daca o scapai pe strada ce se intampla......asa ca pune-i carene race si du mobra acolo unde-i place ei...pe pista Editat Iulie 31, 2008 de ady_viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 (editat) Shit, pacat de belea.... tu sa fii ok si sa nu te doara oasele ... in ce ai intrat de ai busit fata, ca acolo dupa curba e pietris si iarba ? Asa de curiozitate cu ce presiune mergeai in cauciuc pe Amk , parca erau PP simple nu ? Bafta ! Editat Iulie 31, 2008 de LaurBalaur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 sper ca nu cu presiuni de strada p power raman gume "prea stradale"..migreaza spre un Qrr si ai sa vezi mecca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goofy2304 Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 (editat) Poate ne vedem azi 31-07-2008 pe acolo. eu o sa fiu dupa 5, nu stiu exact. Dar am si eu o intrebare : am auzit ca trebuie echipament complet. Eu am ghete, genunchere si carapace. E ok? Editat Iulie 31, 2008 de goofy2304 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Poate ne vedem azi 31-07-2008 pe acolo. eu o sa fiu dupa 5, nu stiu exact. Dar am si eu o intrebare : am auzit ca trebuie echipament complet. Eu am ghete, genunchere si carapace. E ok? dacă mai ai Âşi mănuÂşi Âşi o cască , e mai mult decît OK. in ce ai intrat de ai busit fata, ca acolo dupa curba e pietris si iarba ? de unde stăteam eu, s-a văzut cam aÂşa : A intrat cam tare Âşi un pic la exterior (la circa 1 m de apex), a culcat-o încercînd să intre pe trasă, a pierdut spatele, motoreta s-a dus pe pietriÂş, unde s-a rostogolit violent. A dat cu ea destul de rău de pămînt, avea pietre intrate între cauciuc Âşi jantă. Eu zic că a ieÂşit subțire la pagube la cum arăta rostogoleala aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 de unde stăteam eu, s-a văzut cam aÂşa : A intrat cam tare Âşi un pic la exterior (la circa 1 m de apex), a culcat-o încercînd să intre pe trasă, a pierdut spatele, motoreta s-a dus pe pietriÂş, unde s-a rostogolit violent. A dat cu ea destul de rău de pămînt, avea pietre intrate între cauciuc Âşi jantă. Eu zic că a ieÂşit subțire la pagube la cum arăta rostogoleala aia. Aha inteleg, ceva de genul asta mi s-a intamplat si mie, tot intrat prea tare pt viraj si la exterior, insa am indreptat-o dracu stie cum si am iesit direct pe pietris si m-am oprit la 1 m de cauciucurile alea de langa poarta (stii tu Bibi care poarta ). Intr-adevar cred ca e ala e virajul buclucas pe Amk, restul sunt ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Stiam de Kata. Nu stiam insa daca vrea si "publicitate". Catalin a cazut ca a intirziat curba, cadea cu orice caucioace ar fi avut. Azi insa s-a batut recordul negativ, Motor absolut stralucitor, impecabil, dar echipat cu Pireli Diablo Corsa(nu Supercorsa), cauciucuri destul de vechi,2 ani, 2006, a reusit la capatul liniei drepte sa blocheze fata, da, nu s-a dat peste cap ci a alunecat ca pe ud,tipul a vrut pur si simplu sa iasa de pe pista si a trebuit sa frineze. Motorul a glisat 30m , a strabatut aleea pe unde iesim drept de pe pista si s-a oprit in stilpul gardului indoindu-l bine. Tipul nu era chiar autist in ale motociclismului dar acum sint sigur ca-si va pune gume MOI. Partea ca X are marca Pireli, si Y are Michelin sint povesti, pe circuit trebuie sa ai cauciucuri tinere si moi. Pe tine Laur Balaur nu te ingrijoreaza prea mult carenele tale-destul de matuite, dar cind vii cu unele de show-room, tre sa fii putin inconstient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Daca le mai spui d-astea n-or sa mai vina deloc Trebuie sa stie mai multe lucruri....ca exista posibilitatea sa cada si sa strice carene +alte piese.....ca e nevoie de anvelope moi si nu de strada....ca mai bine se investeste intr-un set de carene de fibra decat sa repari sau sa inlocuiesti pe cele originale...ca trebuie mers constant si nu tare dintr-odata....constanta duce la progres ....nu cateva momente de mers tare si dupa aia..poc. Si ca oricum ar fi ....tot mai bine sa cazi pe un circuit decat pe strada!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Pe tine Laur Balaur nu te ingrijoreaza prea mult carenele tale-destul de matuite, dar cind vii cu unele de show-room, tre sa fii putin inconstient. Carenele mele nu sunt matuite deloc, chiar arata f bine pt varsta lor... si oricum daca o sa cad si le distrug costa la fel ca unele noi ale unui motor nou stralucitor cum zici tu. N-am inteles ideea ta, crezi ca daca cad eu sau altul cu un motor nou nout paguba nu e aceeasi sau ce ? ..ca trebuie mers constant si nu tare dintr-odata....constanta duce la progres ....nu cateva momente de mers tare si dupa aia..poc.Si ca oricum ar fi ....tot mai bine sa cazi pe un circuit decat pe strada!!! Asta e ideea , sa nu fortam prea tare si sa avem rabdare, daca incerci sa progresezi f f repede vei avea o surpiza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 din pacate nu toti isi permit sa tina un motor blocat doar ptr a se da pe pista , vorba aia, macar de'am avea naibii piste destule in tara pe aproape sunt de acord ca ptr circuit ti'ar trebui cauciucuri de circuit, dar si foarte de acord ca ptr anumiti timpi (mari fata de un timp mediu) gumele de pista nu'si au sensul io le propun celor care fac strada si ceva pista din cand in cand mereu gume supersportive (in adevaratul sens al cuvantului) tip rennsport, racetec k3, D208RR sau QRR. in plus sunt multi factori de analizat: gume vechi coapte. presiunea utilizata si EROAREA UMANA stim bine ca uneori nu exista salvare ..dar macar sa eliminam celelalte cauze si sa ramana doar eroarea umana in joc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 (editat) Normal ca nu e aceeasi, motorul cazut azi este evaluat la asigurari la numai 11 000Euro. A ta are pretul, banuiesc, pe la max 4000. Normal ca daca cazi, nu o sa-ti comanzi carene noi-noutze la Suzuki, ca te-ar costa mai mult carenele decit cadrul si motorul la un loc, o sa-ti comanzi pe eBay carene second, le vopsesti aici cu 300-400euro si vinzi moto cu 4000. OK, am intzeles, vrei sa spui ca si tu esti supus acelorasi riscuri ca si cei cu motoare de peste 10k euro, da, respect ...Fa un exercitiu de imaginatzie, i-ati un motor nou noutz si hai sa te dai cu el. ??? Editat Iulie 31, 2008 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Nu Âştiu dacă neapărat gumele sînt de vină. Poate a băgat mîna brusc în frîne ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 tot mai bine sa cazi pe un circuit decat pe strada!!! hai ca m-am plictisit de replica asta! daca cineva e bou si merge pe strada cum merge pe amckart... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 hai ca m-am plictisit de replica asta! daca cineva e bou si merge pe strada cum merge pe amckart... Nu prea ai inteles..... Amckart-ul te ajuta sa mergi mai bine pe strada.......dar o cazatura acolo poate avea rezultate catastrofale...pe cand o cazatura pe pista e cu totul altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 (editat) Normal ca nu e aceeasi, motorul cazut azi este evaluat la asigurari la numai 11 000Euro. OK, am intzeles, vrei sa spui ca si tu esti supus acelorasi riscuri ca si cei cu motoare de peste 10k euro, da, respect ...Fa un exercitiu de imaginatzie, i-ati un motor nou noutz si hai sa te dai cu el. ??? Bravo inseamna ca daca era noua motocicleta omul probabil si-a facut casco, declara ca l-a lovit pe strada, si isi va lua banii de la asigurari de una noua. Probabil de aia nici nu au nevoie de carene racing astia cu mobre noi noutze. Nu imi iau un motor nou ca sunt modest.... prefer sa scot untul dintr-o "vechitura". Degeaba ai mobra noua daca esti afon, nu motorul il face pe om ci el pe motor. Editat Iulie 31, 2008 de LaurBalaur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Iulie 31, 2008 Autor Share Postat Iulie 31, 2008 sper ca nu cu presiuni de strada p power raman gume "prea stradale"..migreaza spre un Qrr si ai sa vezi mecca Qualifier RR mi-au sosit deja, inca nu le-am montat. Cu PP am mers 2,2 cu 2,4, si au tinut foarte bine pana la momentul delta T. Dar nu a fost vina pneurilor, ci a mea, ca am supralicitat. Motorul a ricosat in pietris si s-a dat de 2 sau 3 ori peste cap, d-aia s-a spart toata fata. Motoreta e la reprezentanta la service si mi-au zis ca e ok, doar plasticaraie busita si posibil discurile de frana. Se face rapid ca noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 (editat) Bravo inseamna ca daca era noua motocicleta omul probabil si-a facut casco, declara ca l-a lovit pe strada, si isi va lua banii de la asigurari de una noua. Probabil de aia nici nu au nevoie de carene racing astia cu mobre noi noutze. Nu imi iau un motor nou ca sunt modest.... prefer sa scot untul dintr-o "vechitura". Degeaba ai mobra noua daca esti afon, nu motorul il face pe om ci el pe motor. cam asa gandesc si eu ptr a te distra cum trebuie tre sa ai un motor care nu reprezinta o valoare prea mare ..ca sa nu stai mereu sa te gandesti ..pfff ..daca dau cu el de pamant ma costa enorm ..etc si alte masturbari mintale cel mai ok e un motor ieftin dar in regula ..adica totul functional pe urma depinde mult si ce fel de performante vrei sa obtii..nu poti pretinde recordul pe circuit cu o vechitura Editat Iulie 31, 2008 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 (editat) si da-mi si o harta ca sigur vara-mea habarnare unde e pista. http://www.selenamotorsport.ro Si eu ma aflu in dilema carene pista - carene strada . In momentul actual ma aflu undeva la 1:20 - 1:21 si bineinteles ca trag spre timp mai bun . Am gasit pe ebay carene fata + cioc din GFK pentru gsxr 600 2004 la 200 Euro - aici cat ajunge un set ? Gumele le am de la mac 208 RR si sunt multumit ( momentan ) de ele . @Kata - sa fii inapoi in sa cat mai repede . Editat Iulie 31, 2008 de Zuzg7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 mersi, zuzq! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Cu placere - ca idee - cand intri in bacau ( venind dinspre bucuresti ) la primul semafor faci dreapta pe centura si dupa ce treci de CIC ( un combinat de ingrasaminte chimice - se vad de la intrare in oras turnurile de racire ale combinatului ) imediat pe dreapta e circuitul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 pentru 200€ merita sa iti iei carene de pista cu siguranta, dai jos tot ce se poate de pe motor ..si stai mai linistit .. eu spun ca o secunda o dai jos numa din cauza efectului psihologic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Qualifier RR mi-au sosit deja, inca nu le-am montat.Cu PP am mers 2,2 cu 2,4, si au tinut foarte bine pana la momentul delta T. Dar nu a fost vina pneurilor, ci a mea, ca am supralicitat. Motorul a ricosat in pietris si s-a dat de 2 sau 3 ori peste cap, d-aia s-a spart toata fata. Motoreta e la reprezentanta la service si mi-au zis ca e ok, doar plasticaraie busita si posibil discurile de frana. Se face rapid ca noua. Fii atent! Balamuc a afirmat ca cu ce caucioace ti-ai luat tu ,sigur mai cazi. Eu i-l cred, ca Balamuc asta a stat pe MULTE circuite, si fiind baiat sociabil a intrat in discutii cu multi piloti care sint rachete fata de nivelul nostru. Baiatii astia stiu ce vorbesc cind spun ca cauciucul ala rezista sau nu, dar pe internet nu intra sa povesteasca. Eu am folosit si Dunlop,si metzeler,si Michelin. Nu poti sa scoti timpi buni daca astepti sa iesi din inclinare si dupaia accelerezi, sau daca frinezi dinainte de curba, iei mina de pe frina si abia dupaia intri in curba. De aceea spuneam, din experienta, pe la 1.17 se cam termina cu inclinatul in siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 (editat) presiunile mi se par deosebit de mari ptr pista cu QRR trebuie 2.1 fata si 1.8 spate la rece cu QRR pe margini considera ca ai compozitia endurance de la GP RACER .. Editat August 1, 2008 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Fii atent! Balamuc a afirmat ca cu ce caucioace ti-ai luat tu ,sigur mai cazi. Eu i-l cred, ca Balamuc asta a stat pe MULTE circuite, si fiind baiat sociabil a intrat in discutii cu multi piloti care sint rachete fata de nivelul nostru. Baiatii astia stiu ce vorbesc cind spun ca cauciucul ala rezista sau nu, dar pe internet nu intra sa povesteasca. Eu am folosit si Dunlop,si metzeler,si Michelin. Nu poti sa scoti timpi buni daca astepti sa iesi din inclinare si dupaia accelerezi, sau daca frinezi dinainte de curba, iei mina de pe frina si abia dupaia intri in curba. De aceea spuneam, din experienta, pe la 1.17 se cam termina cu inclinatul in siguranta. Ai dreptate....QRR nu sunt dintre cele mai bune si risti sa cazi din nou.Cel mai bine pune-ti slick pe amckart si ai sa vezi diferenta.Dar daca vrei sa mergi combinat strada-pista cea mai buna varianta(recomandata si de Mistode si de Balamuc mie ) este Bridgestone BT002 Race.Eu le am pe 636 si pot sa spun ca sunt foarte moi si aderente. Cat despre timp pe amckart e deja foarte greu sa scazi o secunda sau doua cand deja mergi destul de tare.Trebuie mai putin sau mai mult un ajutor de la un "mentor" care sa stie cum sa te faca sa scazi acele secunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.