Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

Care ai cazut azi? Moto cu carene tzipla facuta fata praf, a ratat curba din fata terasei.

Intreb motociclistii cu carene stock care vin sa se dea la Amc: Nu ti-e frica ca ramii fara ele? Raspuns: N-am ce face ,eu merg si pe strada, nu cad ....bla, bla. Dupa ce cadeti si faceti muci carene, far, oglinzi,semnale, ghidoane, scarite, mai puteti a doua zi sa mergeti cu ele pe strada? Aveti noroc daca gasiti piese in 2 saptamini,si dati pt urgentare dublu. Spuneam ca 1.17 cam e timpul la care va ginditi serios sa va protejati investitia,90% cadeti.

 

VINOVAT !!!

 

:D Sunt ok, sunt OK !!! :D :D

Eu am sfeclit-o....dar nu am ratat curba ci.....iesirea din curba :P :D am intrat muuuuult prea tare acolo! ...pierdut spatele pe inclinare maxima si....... uiiiiiiii!!!!!! :D

deh, ai avut dreptate! :D

Nu-i nimic, back in the saddle cat de curand.

Copii, nu faceti ca nenea! :D

 

haidi, bai, jagi, cum sa nu stii cine a cazut azi? ;)

 

sa ne deslusim..... :moto: adica e jagi deobicei mult prea informat si acum a dat chix, sau "zborul" meu de top 10 m-a facut brusc celebru?!?!? :ok:

:o :) :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am auzit de aseara ca ai scapat-o :moto: .....asta e ...tot raul e spre bine....acum ai motiv s-o carenezi pentru curse..stii despre ce vorbeam duminica.

Le-am spus si baietilor mei care vin cu mine ca vine si cazatura la un moment dat...scazi la timp dar vine o clipa in care scazi mai mult decat trebuie si nu mai poti controla mobra ...

Pacat de frumusete de mobra....oricum bine ca nu ai tu nimic..

Imagineaza-ti daca o scapai pe strada ce se intampla......asa ca pune-i carene race si du mobra acolo unde-i place ei...pe pista :ok:

Editat de ady_viteza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shit, pacat de belea.... tu sa fii ok si sa nu te doara oasele ... in ce ai intrat de ai busit fata, ca acolo dupa curba e pietris si iarba ?

 

Asa de curiozitate cu ce presiune mergeai in cauciuc pe Amk , parca erau PP simple nu ?

 

Bafta !

Editat de LaurBalaur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca nu cu presiuni de strada

p power raman gume "prea stradale"..migreaza spre un Qrr si ai sa vezi mecca :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ne vedem azi 31-07-2008 pe acolo. eu o sa fiu dupa 5, nu stiu exact. :moto:

Dar am si eu o intrebare : am auzit ca trebuie echipament complet. Eu am ghete, genunchere si carapace. E ok?

Editat de goofy2304
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ne vedem azi 31-07-2008 pe acolo. eu o sa fiu dupa 5, nu stiu exact. :moto:

Dar am si eu o intrebare : am auzit ca trebuie echipament complet. Eu am ghete, genunchere si carapace. E ok?

 

dacă mai ai Âşi mănuÂşi Âşi o cască , e mai mult decît OK. :ok:

 

in ce ai intrat de ai busit fata, ca acolo dupa curba e pietris si iarba ?

 

de unde stăteam eu, s-a văzut cam aÂşa :

 

A intrat cam tare Âşi un pic la exterior (la circa 1 m de apex), a culcat-o încercînd să intre pe trasă, a pierdut spatele, motoreta s-a dus pe pietriÂş, unde s-a rostogolit violent. A dat cu ea destul de rău de pămînt, avea pietre intrate între cauciuc Âşi jantă. Eu zic că a ieÂşit subțire la pagube la cum arăta rostogoleala aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde stăteam eu, s-a văzut cam aÂşa :

 

A intrat cam tare Âşi un pic la exterior (la circa 1 m de apex), a culcat-o încercînd să intre pe trasă, a pierdut spatele, motoreta s-a dus pe pietriÂş, unde s-a rostogolit violent. A dat cu ea destul de rău de pămînt, avea pietre intrate între cauciuc Âşi jantă. Eu zic că a ieÂşit subțire la pagube la cum arăta rostogoleala aia.

 

Aha inteleg, ceva de genul asta mi s-a intamplat si mie, tot intrat prea tare pt viraj si la exterior, insa am indreptat-o dracu stie cum si am iesit direct pe pietris si m-am oprit la 1 m de cauciucurile alea de langa poarta (stii tu Bibi care poarta :D ).

 

Intr-adevar cred ca e ala e virajul buclucas pe Amk, restul sunt ok...

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam de Kata. Nu stiam insa daca vrea si "publicitate". Catalin a cazut ca a intirziat curba, cadea cu orice caucioace ar fi avut.

Azi insa s-a batut recordul negativ, Motor absolut stralucitor, impecabil, dar echipat cu Pireli Diablo Corsa(nu Supercorsa), cauciucuri destul de vechi,2 ani, 2006, a reusit la capatul liniei drepte sa blocheze fata, da, nu s-a dat peste cap ci a alunecat ca pe ud,tipul a vrut pur si simplu sa iasa de pe pista si a trebuit sa frineze. Motorul a glisat 30m , a strabatut aleea pe unde iesim drept de pe pista si s-a oprit in stilpul gardului indoindu-l bine. Tipul nu era chiar autist in ale motociclismului dar acum sint sigur ca-si va pune gume MOI. Partea ca X are marca Pireli, si Y are Michelin sint povesti, pe circuit trebuie sa ai cauciucuri tinere si moi. Pe tine Laur Balaur nu te ingrijoreaza prea mult carenele tale-destul de matuite, dar cind vii cu unele de show-room, tre sa fii putin inconstient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca le mai spui d-astea n-or sa mai vina deloc :D

Trebuie sa stie mai multe lucruri....ca exista posibilitatea sa cada si sa strice carene +alte piese.....ca e nevoie de anvelope moi si nu de strada....ca mai bine se investeste intr-un set de carene de fibra decat sa repari sau sa inlocuiesti pe cele originale...ca trebuie mers constant si nu tare dintr-odata....constanta duce la progres ....nu cateva momente de mers tare si dupa aia..poc.

Si ca oricum ar fi ....tot mai bine sa cazi pe un circuit decat pe strada!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe tine Laur Balaur nu te ingrijoreaza prea mult carenele tale-destul de matuite, dar cind vii cu unele de show-room, tre sa fii putin inconstient.

 

Carenele mele nu sunt matuite deloc, chiar arata f bine pt varsta lor... si oricum daca o sa cad si le distrug costa la fel ca unele noi ale unui motor nou stralucitor cum zici tu. N-am inteles ideea ta, crezi ca daca cad eu sau altul cu un motor nou nout paguba nu e aceeasi sau ce ?

 

:D

 

..ca trebuie mers constant si nu tare dintr-odata....constanta duce la progres ....nu cateva momente de mers tare si dupa aia..poc.

Si ca oricum ar fi ....tot mai bine sa cazi pe un circuit decat pe strada!!!

 

Asta e ideea , sa nu fortam prea tare si sa avem rabdare, daca incerci sa progresezi f f repede vei avea o surpiza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu toti isi permit sa tina un motor blocat doar ptr a se da pe pista , vorba aia, macar de'am avea naibii piste destule in tara pe aproape

sunt de acord ca ptr circuit ti'ar trebui cauciucuri de circuit, dar si foarte de acord ca ptr anumiti timpi (mari fata de un timp mediu) gumele de pista nu'si au sensul

io le propun celor care fac strada si ceva pista din cand in cand mereu gume supersportive (in adevaratul sens al cuvantului) tip rennsport, racetec k3, D208RR sau QRR.

 

in plus sunt multi factori de analizat: gume vechi coapte. presiunea utilizata si EROAREA UMANA

stim bine ca uneori nu exista salvare ..dar macar sa eliminam celelalte cauze si sa ramana doar eroarea umana in joc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca nu e aceeasi, motorul cazut azi este evaluat la asigurari la numai 11 000Euro. A ta are pretul, banuiesc, pe la max 4000. Normal ca daca cazi, nu o sa-ti comanzi carene noi-noutze la Suzuki, ca te-ar costa mai mult carenele decit cadrul si motorul la un loc, o sa-ti comanzi pe eBay carene second, le vopsesti aici cu 300-400euro si vinzi moto cu 4000.

OK, am intzeles, vrei sa spui ca si tu esti supus acelorasi riscuri ca si cei cu motoare de peste 10k euro, da, respect ...Fa un exercitiu de imaginatzie, i-ati un motor nou noutz si hai sa te dai cu el. ???

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca m-am plictisit de replica asta! daca cineva e bou si merge pe strada cum merge pe amckart...

Nu prea ai inteles.....

Amckart-ul te ajuta sa mergi mai bine pe strada.......dar o cazatura acolo poate avea rezultate catastrofale...pe cand o cazatura pe pista e cu totul altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca nu e aceeasi, motorul cazut azi este evaluat la asigurari la numai 11 000Euro.

OK, am intzeles, vrei sa spui ca si tu esti supus acelorasi riscuri ca si cei cu motoare de peste 10k euro, da, respect ...Fa un exercitiu de imaginatzie, i-ati un motor nou noutz si hai sa te dai cu el. ???

 

Bravo inseamna ca daca era noua motocicleta omul probabil si-a facut casco, declara ca l-a lovit pe strada, si isi va lua banii de la asigurari de una noua. Probabil de aia nici nu au nevoie de carene racing astia cu mobre noi noutze.

 

Nu imi iau un motor nou ca sunt modest.... prefer sa scot untul dintr-o "vechitura". Degeaba ai mobra noua daca esti afon, nu motorul il face pe om ci el pe motor.

 

:D

Editat de LaurBalaur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca nu cu presiuni de strada

p power raman gume "prea stradale"..migreaza spre un Qrr si ai sa vezi mecca :D

 

Qualifier RR mi-au sosit deja, inca nu le-am montat.

Cu PP am mers 2,2 cu 2,4, si au tinut foarte bine pana la momentul delta T. Dar nu a fost vina pneurilor, ci a mea, ca am supralicitat.

Motorul a ricosat in pietris si s-a dat de 2 sau 3 ori peste cap, d-aia s-a spart toata fata. Motoreta e la reprezentanta la service si mi-au zis ca e ok, doar plasticaraie busita si posibil discurile de frana. Se face rapid ca noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo inseamna ca daca era noua motocicleta omul probabil si-a facut casco, declara ca l-a lovit pe strada, si isi va lua banii de la asigurari de una noua. Probabil de aia nici nu au nevoie de carene racing astia cu mobre noi noutze.

 

Nu imi iau un motor nou ca sunt modest.... prefer sa scot untul dintr-o "vechitura". Degeaba ai mobra noua daca esti afon, nu motorul il face pe om ci el pe motor.

 

:D

 

cam asa gandesc si eu

ptr a te distra cum trebuie tre sa ai un motor care nu reprezinta o valoare prea mare ..ca sa nu stai mereu sa te gandesti ..pfff ..daca dau cu el de pamant ma costa enorm ..etc si alte masturbari mintale

cel mai ok e un motor ieftin dar in regula ..adica totul functional

 

pe urma depinde mult si ce fel de performante vrei sa obtii..nu poti pretinde recordul pe circuit cu o vechitura

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si da-mi si o harta ca sigur vara-mea habarnare unde e pista.

 

http://www.selenamotorsport.ro

 

Si eu ma aflu in dilema carene pista - carene strada .

In momentul actual ma aflu undeva la 1:20 - 1:21 si bineinteles ca trag spre timp mai bun .

Am gasit pe ebay carene fata + cioc din GFK pentru gsxr 600 2004 la 200 Euro - aici cat ajunge un set ?

Gumele le am de la mac :D 208 RR si sunt multumit ( momentan ) de ele .

@Kata - sa fii inapoi in sa cat mai repede .

Editat de Zuzg7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere - ca idee - cand intri in bacau ( venind dinspre bucuresti ) la primul semafor faci dreapta pe centura si dupa ce treci de CIC ( un combinat de ingrasaminte chimice - se vad de la intrare in oras turnurile de racire ale combinatului ) imediat pe dreapta e circuitul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru 200€ merita sa iti iei carene de pista cu siguranta, dai jos tot ce se poate de pe motor ..si stai mai linistit ..

eu spun ca o secunda o dai jos numa din cauza efectului psihologic :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Qualifier RR mi-au sosit deja, inca nu le-am montat.

Cu PP am mers 2,2 cu 2,4, si au tinut foarte bine pana la momentul delta T. Dar nu a fost vina pneurilor, ci a mea, ca am supralicitat.

Motorul a ricosat in pietris si s-a dat de 2 sau 3 ori peste cap, d-aia s-a spart toata fata. Motoreta e la reprezentanta la service si mi-au zis ca e ok, doar plasticaraie busita si posibil discurile de frana. Se face rapid ca noua.

 

 

Fii atent! Balamuc a afirmat ca cu ce caucioace ti-ai luat tu ,sigur mai cazi. Eu i-l cred, ca Balamuc asta a stat pe MULTE circuite, si fiind baiat sociabil a intrat in discutii cu multi piloti care sint rachete fata de nivelul nostru. Baiatii astia stiu ce vorbesc cind spun ca cauciucul ala rezista sau nu, dar pe internet nu intra sa povesteasca. Eu am folosit si Dunlop,si metzeler,si Michelin. Nu poti sa scoti timpi buni daca astepti sa iesi din inclinare si dupaia accelerezi, sau daca frinezi dinainte de curba, iei mina de pe frina si abia dupaia intri in curba. De aceea spuneam, din experienta, pe la 1.17 se cam termina cu inclinatul in siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presiunile mi se par deosebit de mari ptr pista

cu QRR trebuie 2.1 fata si 1.8 spate la rece

 

cu QRR pe margini considera ca ai compozitia endurance de la GP RACER ..

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii atent! Balamuc a afirmat ca cu ce caucioace ti-ai luat tu ,sigur mai cazi. Eu i-l cred, ca Balamuc asta a stat pe MULTE circuite, si fiind baiat sociabil a intrat in discutii cu multi piloti care sint rachete fata de nivelul nostru. Baiatii astia stiu ce vorbesc cind spun ca cauciucul ala rezista sau nu, dar pe internet nu intra sa povesteasca. Eu am folosit si Dunlop,si metzeler,si Michelin. Nu poti sa scoti timpi buni daca astepti sa iesi din inclinare si dupaia accelerezi, sau daca frinezi dinainte de curba, iei mina de pe frina si abia dupaia intri in curba. De aceea spuneam, din experienta, pe la 1.17 se cam termina cu inclinatul in siguranta.

Ai dreptate....QRR nu sunt dintre cele mai bune si risti sa cazi din nou.Cel mai bine pune-ti slick pe amckart si ai sa vezi diferenta.Dar daca vrei sa mergi combinat strada-pista cea mai buna varianta(recomandata si de Mistode si de Balamuc mie :D ) este Bridgestone BT002 Race.Eu le am pe 636 si pot sa spun ca sunt foarte moi si aderente.

Cat despre timp pe amckart e deja foarte greu sa scazi o secunda sau doua cand deja mergi destul de tare.Trebuie mai putin sau mai mult un ajutor de la un "mentor" care sa stie cum sa te faca sa scazi acele secunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...