Sari la conținut

Vitezane 600cc Vs 1000cc


RaceTuning
 Share

Daca v-ati lua speed mai nou de 6 ani ce ati alege?  

565 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 180
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

kawasaki sunt ieftine, yamaha pt sinucigasi, suzuki sunt finisate prost, honda e honda, ducati se strica des si-ti faci prieteni multi mecanici, bmw sunt pt boÂşorogi, mv agusta pt cei ce vor sa demonstreze ca au bani

 

mai completati voi,sau corectati,dupa caz

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hell tati ai spus-o tu

r6 pe langa 600 rr e mai brutala

adica e mai SUPER SPORT..

 

Eu am 600 RR din 2003 si m-am dat pe un R6 din 2006. Mi s-a parut mult mai sportiva, si implicit mult mai brutala. Nu stiu, poate doar mi s-a parut, insa nu cred..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata frate, deja e plin forumu de anuntul tau, ai rubrica dedicata pt vanzari.

 

Nerulata in tara,nu?:P

 

 

Apropos ,eu-s mai incepator in ale motociclismului ,ce inseamna "Modificari race xenon "?

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata frate, deja e plin forumu de anuntul tau, ai rubrica dedicata pt vanzari.

 

Nerulata in tara,nu?:makeout:

 

 

Apropos ,eu-s mai incepator in ale motociclismului ,ce inseamna "Modificari race xenon "?

 

Nu stiai ca de la xenon castigi 4-5 cai garantat, practic sparge aerul

Sa nu mai vb de neoane sau alte beculete care fac motocicleta extrem de aerodinamica

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu e supersportiva dar eu m-am pricopsit cu un Suzuki Bandit de 1200 dupa ce unica predecesoare fusese o Aprilia Pegaso de 650. OOOOOOOOOOOOOOO :P Ma simt asa de bine pe ea incat nu vad o explicatie logica pentru care as vrea vreodata sa cobor la 600. Adevarul e ca e cam brutala dar cu pasi mici supravietuim fiecarei zile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 600 RR din 2003 si m-am dat pe un R6 din 2006. Mi s-a parut mult mai sportiva, si implicit mult mai brutala. Nu stiu, poate doar mi s-a parut, insa nu cred..

Nu ti s-a parut. Diferentele sunt notabile si prapastia dintre generatii adanca. Greu de comparat, cand la fiecare 2 ani are loc cate o ®evolutie in lumea sportbike. R6 2006 are destule kg in minus si cativa CP in plus fata de prima generatie 600RR, care avea destule minusuri...cel mai notabil fiind totusi la bicicleta, respectiv lipsa unei furci upside-down :P inexplicabil!!!

De aceea, cred eu, merita comparate modelele din aceiasi ani, pentru a vedea cum a abordat fiecare constructor piata. fiecare marca, cu farmecul si atuurile sale; pana una alta, noi oricum cumparam ce ne place. Nu cred ca un fan adevarat Kawasaki, de exemplu, ar trece pe un Suzuki sa zicem doar pentru ca anul acesta Zx6-le e mai slab cotat de profesionisti decat gsx-r600. Vorbim pur ipotetic aici. Va astepta pana la anul, cand cu siguranta va sosi revansa kawasaki....si tot asa....in final, motoare slabe la clasele ss si sbk nu se mai fac demult. Doar foarte bune si exceptionale..... :makeout:

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu e supersportiva dar eu m-am pricopsit cu un Suzuki Bandit de 1200 dupa ce unica predecesoare fusese o Aprilia Pegaso de 650. OOOOOOOOOOOOOOO :P Ma simt asa de bine pe ea incat nu vad o explicatie logica pentru care as vrea vreodata sa cobor la 600. Adevarul e ca e cam brutala dar cu pasi mici supravietuim fiecarei zile!

 

Ai vrea 600 in cazul in care mergi des sa te dai la rupere pe serpentine si n-ai chef sa dea aia cu polizoare de 600 ture in jurul tau in timp ce incerci sa mergi tare. :makeout: Nu generalizez. Aici vb de B6 si B12. 1200le e de mers drept daca l compari cu 600le.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiai ca de la xenon castigi 4-5 cai garantat, practic sparge aerul

Sa nu mai vb de neoane sau alte beculete care fac motocicleta extrem de aerodinamica

 

:scratch:

 

Da, da stii ca pierzi la accelerari pt ca se ingreuneaza monopostu nu? :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, da stii ca pierzi la accelerari pt ca se ingreuneaza monopostu nu? :peace:

 

Ba da voi sunte-ti chiar nesimtiti...n-ati vazut niciunu Torque sau Biker Boyz...?Necunoscatorilor :scratch:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:kali: :D :crack: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am ales Suzuki GSX-R 600 k8, f manevrabil si foarte ascultatoare... amortizorul de ghidon mi se pare destul de bun si cauciucurile cu care vine- bridgestone pe ploaie, asfalt udat cu stropitoarea nu sunt foarte bune... prima impresie, pe frane sta bine.

Editat de iuliano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo ne bucuram ca iti place gsxr 600 2008

Ba tu te oftici ca nu si-a luat pocnitoarea aia de zx6 2008 urata cu spume pe care dac-o vezi noaptea nu mai dormi o saptamana de spaima :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...si ala e urat......noroc ca in 2005-2006 l-au facut pe al meu e cel mai frumos :bounce:

 

 

Am votat kawasaki 600, iar modelul 2007-2008 nu mi se pare deloc urat deasta l-am si ales.

Dc .vorbim de urat sa spunem ZX 10 2007-2008.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu manevrabilitatea unui 600 pe langa un 750 sau chiar 1000 ss e aceeasi prosteala ca si diferentza de viteza maxima intre un 600, 750 sau 1000 si utilitatea acesteia pe drumuri publice...adica la maxim 109kmph reali cat ai voie p-afara( ca autostrazi practic n-avem :rock: .....avem tot atatea cat circuite) si un 750 si un 1000 chiar si un 1100-1200 sau hayabusa sunt practic la fel de usor de manevrat......atata ca, cu acestea din urma ai cai destui si-n ture mai mici :bounce:

....faza asta mi-a spus-o recent cineva care a mers cu mult mai multe vitezane decat multi speed-isti.....ma gandeam eu ca-i cam asa, dar acuma mi s-a confirmat si de cineva mai specialist :D

Oricum pt cineva de statura mai mica(sub 1.70 si 70 de kile) probabil ca-i mai bun 600-le, dar pt unu care are 1.85-1.90 sunt convins ca mult mai bine ii sta pe ceva de la 750cc in sus, iar pt cei peste 1.90 nici pe sport-turer mare nu cred ca stau prea bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pe langa consum...manevrabilitate intretinere........Romania ,si cost , este la inceputul si in plina floare a fenomenului moto...Si din aceste aspecte adaugandu-se k multi incepatori sunt totusi constienti aleg ceva de 600.........Cat despre viteza sunt apropiate....Stiind k sunt limitate la 299km/h....la cele de 1000 si una de 600 atinge aprox , max 280...Cei care cred k in Romania nu sunt drumuri de astfel viteze ...pot afla k se fac si astfel de "recorduri" pe drumurile patriei cum e acel clip cu un Kawasaki cu 299 prin serpentine...parerea mea....... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...