JVC Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 sunt f multumit de moto meu...si eu un kawa... nu am avut nici o problema cu el.lasati-o mai moale cu prostiile ca ar fi varza. sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 31, 2008 Autor Share Postat Iulie 31, 2008 honda e honda si cu asta am pus capat topicului less is more Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 (editat) In conditiile in care orice motor SH, fie el din 1986 sau din 2006 nu are mai mult de 40.000 km.... nu am ce sa zic. Sunt manarite la greu kilometrajele. Cand se strica ceva primul lucru la care se gandesc majoritatea este: cum sa combinam ceva sa tina loc de piesa asta. Nu le trece prin cap sa cumpere alta piesa. Ulei: de ce sa dam bani pe motul dual ester cand merge si cine stie de brand gen ro3. Intretinere din parti, ulei de cacao si mai vreti sa functioneze? Editat August 1, 2008 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 (editat) In conditiile in care orice motor SH, fie el din 1986 sau din 2006 nu are mai mult de 40.000 km.... nu am ce sa zic. Sunt manarite la greu kilometrajele. ......Exact! Si mai totzi spun ca motoru o fost a unuia ce o murit de vo 10 ani si de atunci n-o mai mers, si l-au luat de la vaduva, sau o fost a unui bogatash ce mai avea 20 de motoare si cu asta facea max 500-1000km pe an .....se zice ca majoritatea motoarelor au fost a unor preoti care mergeau numai duminik la slujba cu ele max 3-4 km, si va dati seama ca la max 2000 de ture sa nu sperie enoriashii Eu cred ca, la Kawasaki se poate manari mai usor kilometraju de arata, sa zicem ca, s-o dus setu la cei mai putzini km dintre japoneze Editat August 1, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 1, 2008 Autor Share Postat August 1, 2008 ma bate gandul sa imi cumpar o honda ca am auzit ca sunt cele mai fiabile si ca iti aduc piesele mai repede decat cei de la pizza la domiciliu le aduc inca cat is calde si in plus de asta sa intru si eu in clubul smecherilor cu honde peste tot in oradea e plin de cbr 600 F (EF)...sunt foarte la moda si am inteles ca sunt indestructibile in adevarata traditie honda au un sunet bestial si trag la fel de tare ca un gixeer de 600 modern din cate am inteles pe forum aici la noi deci daca toata lumea are bestia asta eu de ce sa nu o am? oricum macar asa as scapa de de ironiile altora care zic ca am o motocicleta de muzeu foarte foarte grea ce ma intereseaza pe mine ca zxr 750 a castigat de 5 (CINCI) ori campionatul mondial de anduranta...si ca a castigat cea mai mare competitie mondiala (WSBK) si ca a fost de 9 ori campioana in ama superbike si ca a castigat campionatul japoniei al australiei al angliei si ca a fost campioana in suzuka 8 ore si ca a castigat daytona 200 si ca e primul 4 cilindri in linie care castiga WSBK toate realizarile astea palesc pe langa un 600 F care trage de rupe(e mai rapid ca un gixxer care e super sport pur(asa am inteles pe forum la 600f vs gsxr) fuck all that imi trag 600 f sa fiu si eu in pas cu moda mai ales un F4I....a da da aia da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 si in plus de asta sa intru si eu in clubul smecherilor cu honde Ai sa treci si tu la semnatura ce are trecut si @mertan ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 1, 2008 Autor Share Postat August 1, 2008 orice pt a fi acceptat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 zxr 750 a castigat de 5 (CINCI) ori campionatul mondial de anduranta...si ca a castigat cea mai mare competitie mondiala (WSBK) si ca a fost de 9 ori campioana in ama superbike si ca a castigat campionatul japoniei al australiei al angliei si ca a fost campioana in suzuka 8 ore si ca a castigat daytona 200 si ca e primul 4 cilindri in linie care castiga WSBK Lasa tu nimicurile astea, stiai ca la Honda la 1 milion de kilometri abia isi termina rodajul? NU stiai. Deci taci din gura,alea-s nimicuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 (editat) ma bate gandul sa imi cumpar o honda ca am auzit ca sunt cele mai fiabile si ca iti aduc piesele mai repede decat cei de la pizza la domiciliu le aduc inca cat is calde si in plus de asta sa intru si eu in clubul smecherilor cu honde peste tot in oradea e plin de cbr 600 F (EF)...sunt foarte la moda si am inteles ca sunt indestructibile in adevarata traditie honda au un sunet bestial si trag la fel de tare ca un gixeer de 600 modern din cate am inteles pe forum aici la noi deci daca toata lumea are bestia asta eu de ce sa nu o am? oricum macar asa as scapa de de ironiile altora care zic ca am o motocicleta de muzeu foarte foarte grea ce ma intereseaza pe mine ca zxr 750 a castigat de 5 (CINCI) ori campionatul mondial de anduranta...si ca a castigat cea mai mare competitie mondiala (WSBK) si ca a fost de 9 ori campioana in ama superbike si ca a castigat campionatul japoniei al australiei al angliei si ca a fost campioana in suzuka 8 ore si ca a castigat daytona 200 si ca e primul 4 cilindri in linie care castiga WSBK toate realizarile astea palesc pe langa un 600 F care trage de rupe(e mai rapid ca un gixxer care e super sport pur(asa am inteles pe forum la 600f vs gsxr) fuck all that imi trag 600 f sa fiu si eu in pas cu moda mai ales un F4I....a da da aia da da perfect de acord cu tine trage de rupe da trage sa moara cbr 600 e cel mai tare cand vad unu o sa intru repde undeva de frica acu serios am avut prima honda 1100 XX in tata asta in ianuarie 98 si iti spun ca la putere se minte mult de tot ... din cei 165 de cai pe care ii promitea honda la stand am gasit numai 144..... de aici si rezistenta in timp.... in plus la 17000 km m-o lasat intinzatoru de lant de distributie .... asa ca mi-am luat kawa si de atunci am ramas cu el si o sa raman cu el !!!!! Editat August 2, 2008 de andreigin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 ce tot la deal la vale.......... sunteti invidiosi ca hondele sunt mai bune si gata. faceti un sondaj si sa vedem care iese first. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 ce tot la deal la vale.......... sunteti invidiosi ca hondele sunt mai bune si gata. faceti un sondaj si sa vedem care iese first. da da crap de invidie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 ce tot la deal la vale.......... sunteti invidiosi ca hondele sunt mai bune si gata. faceti un sondaj si sa vedem care iese first. or fi bune dar sunt de incepatori .... adica slabe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 or fi bune dar sunt de incepatori .... adica slabe El stie, ca a avut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 ce naiba va tot certati ma?toate motoarele is fiabile daca sunt intretinute si gata....eu mai am un gpz 600r din 88` si merge si arata perfect si acuma...ca am avut grija de el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 or fi bune dar sunt de incepatori .... adica slabe un motor nu trebuie sa fie puternic si gata e cel mai bun. mai intereseaza-te Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 (editat) un motor nu trebuie sa fie puternic si gata e cel mai bun. mai intereseaza-te In primu rand ca sa tina in timp adica sa fie fiabil trebuie sa fie de Mercedes-Benz.....adica de "mertzan" .....pacat ca-i cam greu sa pui si pe cadru de Honda Gold-Wing un V12 de 6.0 de M-B sau macar de BMW Lasa tu nimicurile astea, stiai ca la Honda la 1 milion de kilometri abia isi termina rodajul? NU stiai. Deci taci din gura,alea-s nimicuri. Si in timpul asta iti dai seama ca nici nu tre sa schimbi uleiu, chiar daca i-ai pus d-ala de 10Ron litru de dacie sau d-ala de floarea soarelui de pe la Supermarchet-uri cu 6 Ron litru la oferta Editat August 2, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 un motor nu trebuie sa fie puternic si gata e cel mai bun. mai intereseaza-te m-ai lamurit ... nici nu stiu de ce ti-am raspunsu mai devreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 deci topicu asta s`a transformat intr`un razboi .... honda vs kawasaki ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 2, 2008 Autor Share Postat August 2, 2008 de fapt FIABILA HONDA contra rahatul de kawasaki deja mi si scarba sa mai ies cu ea pe strada ca ma arata lumea cu degetul "ni-l si pa fraieru ala pe kawasaki...hai sa il urmarim pana la colt ca dupa aia sigur se strica" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 mey sergiukawa, lasa i sa arate cu dejtu`...unii habar nu au ce vor....sau se dau mari trompete, ca vezi ..mult hulitul kawa..... le putem zice impreuna celor care comenteaza aiurea un simplu EJEKT, ...eu am F4 ca aia merge de rupe, ca trage, ca impinge....gusturile nu se discuta..adevarul e ca, daca porneti un topic cu asa ceva ..iese ,,macel,, traim intr o tara de piloti...asa ca mai bine ne retragem la o bere fara alcool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 (editat) de fapt FIABILA HONDA contra rahatul de kawasaki deja mi si scarba sa mai ies cu ea pe strada ca ma arata lumea cu degetul "ni-l si pa fraieru ala pe kawasaki...hai sa il urmarim pana la colt ca dupa aia sigur se strica" auzi, dar eu nu inteleg , ai sechele de la firma asta honda ???? deci eu nu te`am vazut niciodata sa faci o comparatie kawa vs suzuki,yamaha ci doar honda vs kawasaki, wtf ai fost maltratat cand erai mic de o `onda ?? )) Editat August 2, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 or fi bune dar sunt de incepatori .... adica slabe Taci ma, ca am auzit una noua si buna Deci e cam asa, Honda produce motociclete foarte rapide care par incete, ceilalti fac exact invers Hai bre, ca deja exagerati... Luati-va ce motociclete va convin voua, si nu va mai omorati cu ceilalti pe forum... E logic sa nu-ti placa Honda daca tu ti-ai cumparat Kawasaki si invers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 (editat) de fapt FIABILA HONDA contra rahatul de kawasaki deja mi si scarba sa mai ies cu ea pe strada ca ma arata lumea cu degetul "ni-l si pa fraieru ala pe kawasaki...hai sa il urmarim pana la colt ca dupa aia sigur se strica" Honda e honda. Baga la cap. HONDA E HONDA. E adevarat. E rezultatul unei munci continue si sustinute de a imbunatati produsele lor. Cind zici Honda, zici fiabilitate, zici ergonomie. E foarte adevarat. Foarte multa munca in relatia cu presa. Multa gargara. Companie mare. Multe lozinci, sponsorizari la curse. Cind Rossi a plecat de la Honda, nici pupa-ma-n cuir n-am auzit de la ei. Cind a cistigat campionatul cu o yamaha evident mai slaba, presedintele companiei i-a multumit personal ca a cistigat, in ciuda unei concurente mai bune tehnic. Si i-au dat si moto. Cind zici Kawasaki, nu zici fiabilitate. Asta e. Cind zici Honda zici fiabilitate. Kawasaki nu e conoscut pt fiabilitate. Kawasaki e cunoscut pt gpz900r, e cunoscut pt legendarul zzr1100, e cunoscut pt zx12, zx9, zx7, zzr 600, gama de gtr-uri, gpz-uri. Kawasaki-urile sint f urite. La zx12 i-au scurtat tzava de ram-air cu nush citi mm, ca le era frica ca n-o sa-l vinda.ZZR1400.... Nici zx10 nu-i vreo frumusete.Dar cind zici Kawasaki, zici personalitate. Zici putere. Ti se face pielea gainii. Tuna. Primele motoare care faceau 250 prin Nemtia. Daca te-ai dat cu unu din ele, nu mai schimbi marca. Yamaha. Frumoase. Suple. Elegante. Feminine. Design. Finisare. Poate ca Honda sta la fel bine la finisare. Dar Yamaha sint ingrijit lucrate. Cadrul ala Deltabox e o frumusete in sine. Daca pui o Yamaha ling un Suzuki, si scrii pe Suzuki Made in China, lumea te va crede. 5 supape pe cil de pe la fz sau fzr. admisie variabila. suspensie upside-down (printre primele daca stiu eu bine). Exup. Suzuki. Din auzite, sint cele mai varza (la fiabilitate). Nu chiar ca Ducati (e greu sa-i bati), dar pe acolo. Pe vazute: Cam chinezarie finisarea. Cam urite zic eu. Daca pui un r1,98 linga un k1, tre sa ai o prelata si o punga. Prelata s-o pui pe k1, si punga pe cap, in caz ca se rupe prelata. Si totusi: Cind zici Suzuki, zici: Primele (ma rog, discutabil) superbike de strada. Zici rgv500 gamma. Zici gsx. Zici tl. Zici rf. Sici RGV 250. Zici Kevin Schwantz. Zici gsxr 750. Zici gsxr1000. Zici de ce nu gs500. Zici Mat Mladin. Zici succes in curse. Si in fond, conteaza? Scoate verzitura la o forja, ca-i pacat de vremea pierduta. Editat August 3, 2008 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 frumos spus, bravo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 Honda e honda. Baga la cap. HONDA E HONDA. E adevarat. E rezultatul unei munci continue si sustinute de a imbunatati produsele lor. Cind zici Honda, zici fiabilitate, zici ergonomie. E foarte adevarat. Foarte multa munca in relatia cu presa. Multa gargara. Companie mare. Multe lozinci, sponsorizari la curse. Cind Rossi a plecat de la Honda, nici pupa-ma-n cuir n-am auzit de la ei. Cind a cistigat campionatul cu o yamaha evident mai slaba, presedintele companiei i-a multumit personal ca a cistigat, in ciuda unei concurente mai bune tehnic. Si i-au dat si moto. Cind zici Kawasaki, nu zici fiabilitate. Asta e. Cind zici Honda zici fiabilitate. Kawasaki nu e conoscut pt fiabilitate. Kawasaki e cunoscut pt gpz900r, e cunoscut pt legendarul zzr1100, e cunoscut pt zx12, zx9, zx7, zzr 600, gama de gtr-uri, gpz-uri. Kawasaki-urile sint f urite. La zx12 i-au scurtat tzava de ram-air cu nush citi mm, ca le era frica ca n-o sa-l vinda.ZZR1400.... Nici zx10 nu-i vreo frumusete.Dar cind zici Kawasaki, zici personalitate. Zici putere. Ti se face pielea gainii. Tuna. Primele motoare care faceau 250 prin Nemtia. Daca te-ai dat cu unu din ele, nu mai schimbi marca. Yamaha. Frumoase. Suple. Elegante. Feminine. Design. Finisare. Poate ca Honda sta la fel bine la finisare. Dar Yamaha sint ingrijit lucrate. Cadrul ala Deltabox e o frumusete in sine. Daca pui o Yamaha ling un Suzuki, si scrii pe Suzuki Made in China, lumea te va crede. 5 supape pe cil de pe la fz sau fzr. admisie variabila. suspensie upside-down (printre primele daca stiu eu bine). Exup. Suzuki. Din auzite, sint cele mai varza (la fiabilitate). Nu chiar ca Ducati (e greu sa-i bati), dar pe acolo. Pe vazute: Cam chinezarie finisarea. Cam urite zic eu. Daca pui un r1,98 linga un k1, tre sa ai o prelata si o punga. Prelata s-o pui pe k1, si punga pe cap, in caz ca se rupe prelata. Si totusi: Cind zici Suzuki, zici: Primele (ma rog, discutabil) superbike de strada. Zici rgv500 gamma. Zici gsx. Zici tl. Zici rf. Sici RGV 250. Zici Kevin Schwantz. Zici gsxr 750. Zici gsxr1000. Zici de ce nu gs500. Zici Mat Mladin. Zici succes in curse. Si in fond, conteaza? Scoate verzitura la o forja, ca-i pacat de vremea pierduta. foarte adevarat!!! desi nu stiu ce sa zic despre suzuki.... pun suzuki pe locu 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.