Sari la conținut

Fiabilitatea Kawasaki


Sergiu 30
 Share

Postări Recomandate

sunt f multumit de moto meu...si eu un kawa... :D nu am avut nici o problema cu el.lasati-o mai moale cu prostiile ca ar fi varza. ;) sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 569
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In conditiile in care orice motor SH, fie el din 1986 sau din 2006 nu are mai mult de 40.000 km.... nu am ce sa zic. Sunt manarite la greu kilometrajele.

 

Cand se strica ceva primul lucru la care se gandesc majoritatea este: cum sa combinam ceva sa tina loc de piesa asta. Nu le trece prin cap sa cumpere alta piesa.

 

Ulei: de ce sa dam bani pe motul dual ester cand merge si cine stie de brand gen ro3.

 

Intretinere din parti, ulei de cacao si mai vreti sa functioneze?

Editat de Baiazid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In conditiile in care orice motor SH, fie el din 1986 sau din 2006 nu are mai mult de 40.000 km.... nu am ce sa zic. Sunt manarite la greu kilometrajele.

 

:) ......Exact! ;)

Si mai totzi spun ca motoru o fost a unuia ce o murit de vo 10 ani si de atunci n-o mai mers, si l-au luat de la vaduva, sau o fost a unui bogatash ce mai avea 20 de motoare si cu asta facea max 500-1000km pe an :)

.....se zice ca majoritatea motoarelor au fost a unor preoti care mergeau numai duminik la slujba cu ele max 3-4 km, si va dati seama ca la max 2000 de ture sa nu sperie enoriashii :D

Eu cred ca, la Kawasaki se poate manari mai usor kilometraju de arata, sa zicem ca, s-o dus setu la cei mai putzini km dintre japoneze :)

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bate gandul sa imi cumpar o honda ca am auzit ca sunt cele mai fiabile si ca iti aduc piesele mai repede decat cei de la pizza la domiciliu

le aduc inca cat is calde

si in plus de asta sa intru si eu in clubul smecherilor cu honde

peste tot in oradea e plin de cbr 600 F (EF)...sunt foarte la moda

si am inteles ca sunt indestructibile in adevarata traditie honda

au un sunet bestial si trag la fel de tare ca un gixeer de 600 modern din cate am inteles pe forum aici la noi

deci daca toata lumea are bestia asta eu de ce sa nu o am?

oricum macar asa as scapa de de ironiile altora care zic ca am o motocicleta de muzeu foarte foarte grea

ce ma intereseaza pe mine ca zxr 750 a castigat de 5 (CINCI) ori campionatul mondial de anduranta...si ca a castigat cea mai mare competitie mondiala (WSBK) si ca a fost de 9 ori campioana in ama superbike si ca a castigat campionatul japoniei al australiei al angliei si ca a fost campioana in suzuka 8 ore si ca a castigat daytona 200 si ca e primul 4 cilindri in linie care castiga WSBK

toate realizarile astea palesc pe langa un 600 F care trage de rupe(e mai rapid ca un gixxer care e super sport pur(asa am inteles pe forum la 600f vs gsxr)

fuck all that

imi trag 600 f sa fiu si eu in pas cu moda

mai ales un F4I....a da da aia da

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zxr 750 a castigat de 5 (CINCI) ori campionatul mondial de anduranta...

si ca a castigat cea mai mare competitie mondiala (WSBK)

si ca a fost de 9 ori campioana in ama superbike

si ca a castigat campionatul japoniei al australiei al angliei

si ca a fost campioana in suzuka 8 ore si ca a castigat daytona 200

si ca e primul 4 cilindri in linie care castiga WSBK

 

Lasa tu nimicurile astea, stiai ca la Honda la 1 milion de kilometri abia isi termina rodajul? NU stiai. Deci taci din gura,alea-s nimicuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bate gandul sa imi cumpar o honda ca am auzit ca sunt cele mai fiabile si ca iti aduc piesele mai repede decat cei de la pizza la domiciliu

le aduc inca cat is calde

si in plus de asta sa intru si eu in clubul smecherilor cu honde

peste tot in oradea e plin de cbr 600 F (EF)...sunt foarte la moda

si am inteles ca sunt indestructibile in adevarata traditie honda

au un sunet bestial si trag la fel de tare ca un gixeer de 600 modern din cate am inteles pe forum aici la noi

deci daca toata lumea are bestia asta eu de ce sa nu o am?

oricum macar asa as scapa de de ironiile altora care zic ca am o motocicleta de muzeu foarte foarte grea

ce ma intereseaza pe mine ca zxr 750 a castigat de 5 (CINCI) ori campionatul mondial de anduranta...si ca a castigat cea mai mare competitie mondiala (WSBK) si ca a fost de 9 ori campioana in ama superbike si ca a castigat campionatul japoniei al australiei al angliei si ca a fost campioana in suzuka 8 ore si ca a castigat daytona 200 si ca e primul 4 cilindri in linie care castiga WSBK

toate realizarile astea palesc pe langa un 600 F care trage de rupe(e mai rapid ca un gixxer care e super sport pur(asa am inteles pe forum la 600f vs gsxr)

fuck all that

imi trag 600 f sa fiu si eu in pas cu moda

mai ales un F4I....a da da aia da

 

 

da perfect de acord cu tine trage de rupe da trage sa moara :D

cbr 600 e cel mai tare ;) cand vad unu o sa intru repde undeva de frica

acu serios am avut prima honda 1100 XX in tata asta in ianuarie 98 si iti spun ca la putere se minte mult de tot ... din cei 165 de cai pe care ii promitea honda la stand am gasit numai 144..... de aici si rezistenta in timp.... in plus la 17000 km m-o lasat intinzatoru de lant de distributie .... asa ca mi-am luat kawa si de atunci am ramas cu el si o sa raman cu el !!!!!

Editat de andreigin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce naiba va tot certati ma?toate motoarele is fiabile daca sunt intretinute si gata....eu mai am un gpz 600r din 88` si merge si arata perfect si acuma...ca am avut grija de el....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un motor nu trebuie sa fie puternic si gata e cel mai bun. mai intereseaza-te

 

In primu rand ca sa tina in timp adica sa fie fiabil trebuie sa fie de Mercedes-Benz.....adica de "mertzan" :) .....pacat ca-i cam greu sa pui si pe cadru de Honda Gold-Wing un V12 de 6.0 de M-B sau macar de BMW :D

 

Lasa tu nimicurile astea, stiai ca la Honda la 1 milion de kilometri abia isi termina rodajul? NU stiai. Deci taci din gura,alea-s nimicuri.

 

Si in timpul asta iti dai seama ca nici nu tre sa schimbi uleiu, chiar daca i-ai pus d-ala de 10Ron litru de dacie sau d-ala de floarea soarelui de pe la Supermarchet-uri cu 6 Ron litru la oferta ;)

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt FIABILA HONDA contra rahatul de kawasaki

 

deja mi si scarba sa mai ies cu ea pe strada ca ma arata lumea cu degetul

"ni-l si pa fraieru ala pe kawasaki...hai sa il urmarim pana la colt ca dupa aia sigur se strica"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mey sergiukawa, lasa i sa arate cu dejtu`...unii habar nu au ce vor....sau se dau mari trompete, ca vezi ..mult hulitul kawa..... le putem zice impreuna celor care comenteaza aiurea un simplu EJEKT, ...eu am F4 :D

ca aia merge de rupe, ca trage, ca impinge....gusturile nu se discuta..adevarul e ca, daca porneti un topic cu asa ceva ..iese ,,macel,, :)

traim intr o tara de piloti...asa ca mai bine ne retragem ;) la o bere fara alcool

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt FIABILA HONDA contra rahatul de kawasaki

 

deja mi si scarba sa mai ies cu ea pe strada ca ma arata lumea cu degetul

"ni-l si pa fraieru ala pe kawasaki...hai sa il urmarim pana la colt ca dupa aia sigur se strica"

 

auzi, dar eu nu inteleg , ai sechele de la firma asta honda ???? deci eu nu te`am vazut niciodata sa faci o comparatie kawa vs suzuki,yamaha ci doar honda vs kawasaki, wtf ai fost maltratat cand erai mic de o `onda ?? :D))

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

or fi bune dar sunt de incepatori .... adica slabe

Taci ma, ca am auzit una noua si buna :D

Deci e cam asa, Honda produce motociclete foarte rapide care par incete, ceilalti fac exact invers ;)

 

Hai bre, ca deja exagerati... Luati-va ce motociclete va convin voua, si nu va mai omorati cu ceilalti pe forum... E logic sa nu-ti placa Honda daca tu ti-ai cumparat Kawasaki si invers...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt FIABILA HONDA contra rahatul de kawasaki

 

deja mi si scarba sa mai ies cu ea pe strada ca ma arata lumea cu degetul

"ni-l si pa fraieru ala pe kawasaki...hai sa il urmarim pana la colt ca dupa aia sigur se strica"

 

Honda e honda. Baga la cap. HONDA E HONDA. E adevarat. E rezultatul unei munci continue si sustinute de a imbunatati produsele lor.

Cind zici Honda, zici fiabilitate, zici ergonomie. E foarte adevarat. Foarte multa munca in relatia cu presa. Multa gargara. Companie mare. Multe lozinci, sponsorizari la curse. Cind Rossi a plecat de la Honda, nici pupa-ma-n cuir n-am auzit de la ei. Cind a cistigat campionatul cu o yamaha evident mai slaba, presedintele companiei i-a multumit personal ca a cistigat, in ciuda unei concurente mai bune tehnic. Si i-au dat si moto.

 

Cind zici Kawasaki, nu zici fiabilitate. Asta e. Cind zici Honda zici fiabilitate. Kawasaki nu e conoscut pt fiabilitate. Kawasaki e cunoscut pt gpz900r, e cunoscut pt legendarul zzr1100, e cunoscut pt zx12, zx9, zx7, zzr 600, gama de gtr-uri, gpz-uri. Kawasaki-urile sint f urite. La zx12 i-au scurtat tzava de ram-air cu nush citi mm, ca le era frica ca n-o sa-l vinda.ZZR1400.... Nici zx10 nu-i vreo frumusete.Dar cind zici Kawasaki, zici personalitate. Zici putere. Ti se face pielea gainii. Tuna. Primele motoare care faceau 250 prin Nemtia. Daca te-ai dat cu unu din ele, nu mai schimbi marca.

 

Yamaha. Frumoase. Suple. Elegante. Feminine. Design. Finisare. Poate ca Honda sta la fel bine la finisare. Dar Yamaha sint ingrijit lucrate. Cadrul ala Deltabox e o frumusete in sine. Daca pui o Yamaha ling un Suzuki, si scrii pe Suzuki Made in China, lumea te va crede. 5 supape pe cil de pe la fz sau fzr. admisie variabila. suspensie upside-down (printre primele daca stiu eu bine). Exup.

 

Suzuki. Din auzite, sint cele mai varza (la fiabilitate). Nu chiar ca Ducati (e greu sa-i bati), dar pe acolo. Pe vazute: Cam chinezarie finisarea. Cam urite zic eu. Daca pui un r1,98 linga un k1, tre sa ai o prelata si o punga. Prelata s-o pui pe k1, si punga pe cap, in caz ca se rupe prelata. Si totusi: Cind zici Suzuki, zici: Primele (ma rog, discutabil) superbike de strada. Zici rgv500 gamma. Zici gsx. Zici tl. Zici rf. Sici RGV 250. Zici Kevin Schwantz. Zici gsxr 750. Zici gsxr1000. Zici de ce nu gs500. Zici Mat Mladin. Zici succes in curse.

 

Si in fond, conteaza? Scoate verzitura la o forja, ca-i pacat de vremea pierduta.

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda e honda. Baga la cap. HONDA E HONDA. E adevarat. E rezultatul unei munci continue si sustinute de a imbunatati produsele lor.

Cind zici Honda, zici fiabilitate, zici ergonomie. E foarte adevarat. Foarte multa munca in relatia cu presa. Multa gargara. Companie mare. Multe lozinci, sponsorizari la curse. Cind Rossi a plecat de la Honda, nici pupa-ma-n cuir n-am auzit de la ei. Cind a cistigat campionatul cu o yamaha evident mai slaba, presedintele companiei i-a multumit personal ca a cistigat, in ciuda unei concurente mai bune tehnic. Si i-au dat si moto.

 

Cind zici Kawasaki, nu zici fiabilitate. Asta e. Cind zici Honda zici fiabilitate. Kawasaki nu e conoscut pt fiabilitate. Kawasaki e cunoscut pt gpz900r, e cunoscut pt legendarul zzr1100, e cunoscut pt zx12, zx9, zx7, zzr 600, gama de gtr-uri, gpz-uri. Kawasaki-urile sint f urite. La zx12 i-au scurtat tzava de ram-air cu nush citi mm, ca le era frica ca n-o sa-l vinda.ZZR1400.... Nici zx10 nu-i vreo frumusete.Dar cind zici Kawasaki, zici personalitate. Zici putere. Ti se face pielea gainii. Tuna. Primele motoare care faceau 250 prin Nemtia. Daca te-ai dat cu unu din ele, nu mai schimbi marca.

 

Yamaha. Frumoase. Suple. Elegante. Feminine. Design. Finisare. Poate ca Honda sta la fel bine la finisare. Dar Yamaha sint ingrijit lucrate. Cadrul ala Deltabox e o frumusete in sine. Daca pui o Yamaha ling un Suzuki, si scrii pe Suzuki Made in China, lumea te va crede. 5 supape pe cil de pe la fz sau fzr. admisie variabila. suspensie upside-down (printre primele daca stiu eu bine). Exup.

 

Suzuki. Din auzite, sint cele mai varza (la fiabilitate). Nu chiar ca Ducati (e greu sa-i bati), dar pe acolo. Pe vazute: Cam chinezarie finisarea. Cam urite zic eu. Daca pui un r1,98 linga un k1, tre sa ai o prelata si o punga. Prelata s-o pui pe k1, si punga pe cap, in caz ca se rupe prelata. Si totusi: Cind zici Suzuki, zici: Primele (ma rog, discutabil) superbike de strada. Zici rgv500 gamma. Zici gsx. Zici tl. Zici rf. Sici RGV 250. Zici Kevin Schwantz. Zici gsxr 750. Zici gsxr1000. Zici de ce nu gs500. Zici Mat Mladin. Zici succes in curse.

 

Si in fond, conteaza? Scoate verzitura la o forja, ca-i pacat de vremea pierduta.

 

 

foarte adevarat!!! desi nu stiu ce sa zic despre suzuki.... pun suzuki pe locu 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...