one_crazy_biker Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 Astazi pe la amiaza a avut loc un accident mortal,la iesire din neptun. Nu stiu prea multe detalii,doar ca era o vitezana si ca baiatul nu purta echipament. Se pare ca a lovit o caruta si a murit la spital la putin timp dupa a ajuns. R.I.P si aveti grija fratilor!! Purtati echipamentul de protectie,va poate salva viata!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cl63amg Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 (editat) Am vazut accidentul la cateva secunde dupa impact, viteza mare, zero echipament, a rupt roata la trasura .... sincer nu am crezut ca e asa grav accidentat Accidentul a fost in Olimp. Editat Iulie 6, 2008 de cl63amg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iazumy Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 tocmai voia sa o cumpere dar nu a mai apucat.o testa cu 180 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-Sir Daniel- Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 180 de ce? Oricum... se pare ca cineva nu a rezistat la test! Naspa... RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoPlus Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 ...un manelist era la HONDa..vroia sa si cumpere ceva de 600! credea ca se pune benzina pe la pompita de frana! in orice caz..R I P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BrokenWind Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 ...un manelist era la HONDa..vroia sa si cumpere ceva de 600! credea ca se pune benzina pe la pompita de frana! in orice caz..R I P Adica s-a facut praf cu o motocicleta de la reprezentanta ? asa le trebuie la prostii aia atunci daca dau sa faca drive test la orice basit ,ca unii sunt tembeli si se dau cu viteza inteleg dar ca altii sunt si mai tembeli si le dau motociletele in test ,atunci asa le trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso-bum Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 pai cand cumperi un motor daca nu ii dai blana nu are rost sa dai banii pe ea, numai in a 6-a la turatie maxima iti arata daca merita banii cam asa se incearca o mobra.....http://www.youtube.com/watch?v=-lPBgtRLmIE R.I.P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 cam asa se incearca o mobra.....http://www.youtube.com/watch?v=-lPBgtRLmIER.I.P s-a pocnit in timpul test drive-ului? super tare. si cum de nu avea echipament? reprezentanta iti da voie sa faci teste cu motoru, fara sa ai echipamentul adecvat? pe de alta parte, daca ziceti ca avea viteza, ma gandesc ca echipamentul n-ar fi ajutat f mult... sad... Rest In Peace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BrokenWind Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 cam asa se incearca o mobra.....http://www.youtube.com/watch?v=-lPBgtRLmIER.I.P Da cu siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0cc0Lin0_ Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Vad ca pe aici numa vorbe ca deobicei spuse aiurea nu era vb de nici un test de nimic ... era un prieten de al meu care era mai nebun de fel si motocicleta nu vreoia sa o cumpere era a unui baiat care nu avea permis si ia dat lu george ... baiatul care a murit ... avea viteza ... carutza a intors in mijlocu drumului a crezut ca are timp iar el sa blocat ... si a pus frana de spate ... are 63 de metri de frana ... si asta a fost sa fie ;)Dumnezeu sa il ierte ! Experienta 0 ... face ravagii ... R.I.P. cine vrea sa vina la inmormantare este asteptat la pecineaga de la 23 august in sus (pt cei care nu stiu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cl63amg Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Motocicleta avea nr rosii de CT, si la scurt timp a aparut si proprietarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 (editat) 63 de metrii de frana?!?! Motocicleta noua?? Ia sa vedem ce zice ORIENTATIV un anumit tabel: 80 km/h 22.22 m 66.26 m unde prima este viteza, a doua este spatiul parcurs intr-o secunda si a treia este distanta totala de franare. Tabelul este orientativ si facut in situatii ideale: placute noi, carosabil aderent din acel compozit specific, cauciucuri uzate pana la 5000km, drum in aliniament etc. Cum el a avut impact dupa acea distanta de 63m... Si cu asta v-am lamurit si cu viteza! P.S.: calculul este valabil la masini unde franeaza ambele roti in tandem Are pur rol informativ. In general la moto distantele sunt 150%-175% fata de cele auto Editat Iulie 7, 2008 de Nightwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fire929 Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 63 de metrii de frana?!?! Motocicleta noua?? Ia sa vedem ce zice ORIENTATIV un anumit tabel: 80 km/h 22.22 m 66.26 m unde prima este viteza, a doua este spatiul parcurs intr-o secunda si a treia este distanta totala de franare. Tabelul este orientativ si facut in situatii ideale: placute noi, carosabil aderent din acel compozit specific, cauciucuri uzate pana la 5000km, drum in aliniament etc. Cum el a avut impact dupa acea distanta de 63m... Si cu asta v-am lamurit si cu viteza! P.S.: calculul este valabil la masini unde franeaza ambele roti in tandem Are pur rol informativ. In general la moto distantele sunt 150%-175% fata de cele auto Sunt 150 - 175 % cum ? Adica masina de la 80 km/h franeaza in 67 m, iar motorul cu 150 % mai mult ? Condoleante familiei si odihneasca-se in pace ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0cc0Lin0_ Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Avea nr roshii pt ca motocicleta nu avea acte ... si alea erau puse la oha .. si nu era noua era model vechi "honda de 900" chiar nu stiu numele .. ce fel de honda .. Si calculele alea .. nu stiu cat reflecta realitatea ... dar viteza iti zic eu ca era sigur mai mare .. pt ca incepuse cu vreo 400 metri mai in spate sa accelereze la blana ... dupa ce a trecut de un damb .. la viteza aia fara casca nush ce mai vedea el .. si nenorociti aia de la spital il duceau cu targa la morga prin mijlocu strazii si curgea sange din el ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Avea nr roshii pt ca motocicleta nu avea acte ... si alea erau puse la oha .. si nu era noua era model vechi "honda de 900" chiar nu stiu numele .. ce fel de honda .. Si calculele alea .. nu stiu cat reflecta realitatea ... dar viteza iti zic eu ca era sigur mai mare .. pt ca incepuse cu vreo 400 metri mai in spate sa accelereze la blana ... dupa ce a trecut de un damb .. la viteza aia fara casca nush ce mai vedea el .. si nenorociti aia de la spital il duceau cu targa la morga prin mijlocu strazii si curgea sange din el ( S'a spus de atatea ori aici ca nici nu mai trebuie repetat. UNII SI'O CAUTA CU LUMANAREA. Asta e. Pacat ca a murit un om... dar a murit EXCLUSIV din prostie, incontienta si lipsa de experienta. In 63m de frana - daca informatia e reala, ai timp sa gandesti variante de eschiva, nu doar sa te proptesti in frane si sa fixezi pericolul. Din pacate cei care mor nu prea au timp sa citeasca pe forum...si la accidente, si la incepatori. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2inkubus Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Din pacate cei care mor nu prea au timp sa citeasca pe forum...si la accidente, si la incepatori. Parerea mea. ..bine punctat.. .Dumnezeu sa-l aiba in paza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BrokenWind Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 De 2 luni in coace parca citesc acelasi topic cu nume, locatii si marci ,diferite in rest trase la xerox , fiecare gaseste ceea ce cauta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mo Weed Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 tipu asta, din ce vad,a avut toate "atuurile" : echipament zero, experienta la fel, motor vechi si fara acte (deci probabil o rapciga)...si ca totul sa fie complet a bagat si mana in gaz ca retardatu... mai trebuia doar sa mearga cu ochii inchisi si pachetul era complet pacata de viata omului ...dar a cautat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 si nenorociti aia de la spital il duceau cu targa la morga prin mijlocu strazii si curgea sange din el ( Asa se duc mortii la morga la toate spitalele nu e caz unic si se va repeta la nesfarsit. Singurul spital unde mortul nu cred ca iese din UPU pt morga e Universitaru din Bucuresti. In rest la toate morga este intr-un corp separat si tre sa scoata mortul afara. Din pacate sistemul romanesc sanitar nu este atat de "bogat" in saci mortuari pt izolarea imediata a cadavrului. Personal, acum 2 zile, la Floreasca am cerut 2 saci mortuari de unica folosinta si s-au uitat la mine crucis spunand ca ei nu au asa ceva, ci doar INML-ul ... asta e... macar in Bucuresti exista, prin alte parti am vazut ca ii ia cu platforma de la locul accidentului ca nu are IML-ul masina sau mai stiu eu ce... Avea nr roshii pt ca motocicleta nu avea acte ... si alea erau puse la oha .. si nu era noua era model vechi "honda de 900" chiar nu stiu numele .. ce fel de honda .. Si calculele alea .. nu stiu cat reflecta realitatea . Exemplul cel mai concludent amice ca tu citesti din 3 in 14 ... am spus cred de 2 sau 3 ori ca sunt pur orientative calculele si sunt valabile in anumite conditii la 4 nu 2 roti. Da` ce sa faci... Sunt 150 - 175 % cum ? Adica masina de la 80 km/h franeaza in 67 m, iar motorul cu 150 % mai mult ? Condoleante familiei si odihneasca-se in pace ! Ceva de genu... NCAP nu are teste pt moto din pacate deci nu prea am de unde sa le scot ... e un calcul facut la repezeala si orientativ! Oricum gandeste-te ca se ia in considerare si greutatea si viteza si maniera de franare etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fire929 Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Ceva de genu... NCAP nu are teste pt moto din pacate deci nu prea am de unde sa le scot ... e un calcul facut la repezeala si orientativ! Oricum gandeste-te ca se ia in considerare si greutatea si viteza si maniera de franare etc. Nu stiu de ce , dar nu prea imi vine a crede ca, capacitatea de franare a motocicletei este cu 75% mai redusa decat a unui autoturism. Mi se pare prea diminuata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GXG Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 O masina normala cu cauciucuri bune si valente sport franeaza de la 100km/h in sub 40 de metri. Asta e indiscutabil si se probeaza. 66 de metri de frana... intrebare: a franat si cu fata sau nu a auzit de ea? Foarte interesant de stiut. Dumnezeu sa-l ierte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blizz Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 (editat) O masina normala cu cauciucuri bune si valente sport franeaza de la 100km/h in sub 40 de metri. Asta e indiscutabil si se probeaza. Corect, pt orice masina o distanta de franare 100-0 km/h de peste 38 de metri (sau oare era 40?) este deja considerata mediocra. Cat despre motociclete, performantele sunt o idee sub cele ale unei masini, insa nu cu mult. Pt cei interesati, un articol interesant despre distante, tehnici de franare, etc (inclusiv dezbateri) este aici: /index.php?showtopic=14647 Pt cei care nu au rabdare sa citeasca (desi eu unul i-as sfatui puternic s-o faca), concluzia e ca distanta de franare la testele lor varia intre 38 si 41 de metri (decelerare de la 100 km/h pana la oprire), in functie de tehnica de franare folosita. Editat Iulie 7, 2008 de Blizz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 mai trebuia doar sa mearga cu ochii inchisi si pachetul era complet pai..crezi ca la viteza aia putea sa tina ochii prea deschisi? Asa ca pachetul e complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Proprietarul sau cel care o manevra are vreo legatura cu statiunea neptun?A lucrat acolo vara trecuta ca ospatar sau ceva?Era sa ma omoare pe varianta aia care iese la 23August cand a iesit aiurea din viraj!!!M-am intors dupa el si cand am vazut ca nu se poate numi motociclist,tricou,sandale,casca pe varful capului nu mi-am mai batut capul.O honda alb-albastru si inca ceva parca...919 sau 929.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Nu stiu de ce , dar nu prea imi vine a crede ca, capacitatea de franare a motocicletei este cu 75% mai redusa decat a unui autoturism. Mi se pare prea diminuata. Eu nu am spus de capacitatea de franare, eu vorbeam de distante sunt 2 lucruri total diferite. In capacitate intra mai multi factori inclusiv distanta. E un termen general. Corect, pt orice masina o distanta de franare 100-0 km/h de peste 38 de metri (sau oare era 40?) este deja considerata mediocra. Cat despre motociclete, performantele sunt o idee sub cele ale unei masini, insa nu cu mult. Pt cei interesati, un articol interesant despre distante, tehnici de franare, etc (inclusiv dezbateri) este aici: /index.php?showtopic=14647 Pt cei care nu au rabdare sa citeasca (desi eu unul i-as sfatui puternic s-o faca), concluzia e ca distanta de franare la testele lor varia intre 38 si 41 de metri (decelerare de la 100 km/h pana la oprire), in functie de tehnica de franare folosita. Total de acord cu tine tocmai d`asta n-are rost sa discutam acum aiurea. Sunt oricum fff multi factori care influenteaza capacitatea unui vehicul de a frana. In 40 m de la 100 la 0 iti franeaza orice Logan cu ABS cu cauciucuri bune. Oricand facem o proba Aici sunt mai multi factori oricum, 63 de m urma plina de franare e mult. Tin minte acc de la Pod Eroilor cand s-a dus tarash R6-le parca a lu` Adolph 80m si el a spus ca mai mult de 60 la ora nu avea. Deci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.