OveR Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 salutare am si eu cateva intrebari pentru voi in primul rand ducati ma fascinat de mult dar nu am ajuns sa imi iau unul din cauza zvonurilor ca ar fi foarte proaste la fiabilitate ma rog as vrea sa imi iau unu din afara la sh un 749 sau 999 an 2004 -2005 iam tot auzit de problema cu opritu motorului la semafor .. si diferitele probleme de service vreau sa stiu de la actuali posesori care e treaba se merita si inca o chestie puterea care o declara ducati este cea la roata sau la volanta . ca din cate stiu io puterea se declara la volanta . dar am auzit ca ei ar declarao la roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bears Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 astea sunt legende cum ca Ducati nu e fiabil...e o motoreta mai speciala de care trebuie sa ai putin mai multa grija-> sa nu "uiti" sa-i schimbi uleiul si mai grav sa ii schimbi curelele de la distributie. In rest daca esti din Bucuresti sau din apropiere este cel mai bine....La Andu gasesti piese,multa seriozitate si profesionalism+un pret la manopera mai mult decat corect. Sincer,dupa ce mergi pe Ducati nu prea mai poti/vrei trece pe altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Da sunt fabulatii -chestii rautacioase spuse de baieti rau intentionati.traditia Ducati nu poate fii contestata ,si nu isi pot permite sa isi discrediteze renumele lansand pe piata mobre proaste tehnic.Ducati are o traditie fabuloasa dpdvd al curselor si incearca sa o puna in aplicare si in mobrele de strada...eu am constatat ca pana acum le a cam iesit.bafta tuturor .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 ma adevaru e ca am cam vazut pe forumurile de afara .. probleme ideia e ce sa fac imi permit sa iau cam in juru la 7000 - 8000 euro deci unu sh de afara .. acum nu stiu pe ce sa merg pe un 749 sau 999 credeti ca e suficient un 749 comparativ cu ce am acum sa se duca suzi mai tare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 parerea mea e ca e vorba de ...Gusturi..si de o singura iesire sa te indragostesti iremediabil de Ferrari ul pe 2 roti...odata sa te dai si nu prea mai vrei altceva.....ai incercat ? bafta si noapte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLK Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 ma adevaru e ca am cam vazut pe forumurile de afara .. probleme ideia e ce sa fac imi permit sa iau cam in juru la 7000 - 8000 euro deci unu sh de afara .. acum nu stiu pe ce sa merg pe un 749 sau 999 credeti ca e suficient un 749 comparativ cu ce am acum sa se duca suzi mai tare ? [/quo 749 este foarte k, 999 este demential... depinde ce vrei de la el. daca il iei de fataiala, 749 este perfect bafta si ai grija ce-ti cumperi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistikal_boy Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 salut pe toti riderii eu am acum un r1 si nu cred ca se potriveste cu mine e prea rapid si nu prea ma descurc pe el ,nu imi place nici pozitia pe el as vrea sa imi cumpar un ducati hypermotard 1100 imi place foarte mult design-ul si pozitia pe sea dar ma niste nelamuriri nu stiu cum se comporta in orAS afara ,daca stie cineva ceva legat de motorul asta pro\contra sa imi dea si mie niste sfaturi ,thx burn your rubber not your soul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 ma adevaru e ca am cam vazut pe forumurile de afara .. probleme ideia e ce sa fac imi permit sa iau cam in juru la 7000 - 8000 euro deci unu sh de afara .. acum nu stiu pe ce sa merg pe un 749 sau 999 credeti ca e suficient un 749 comparativ cu ce am acum sa se duca suzi mai tare ? E foartebine ca vrei sa treci pe un Ducati ideea e ca la banii astia de carew dispui tu 999 nu prea si pareare mea e ca un 749 este suficient nu o sa ai cai de pe suzuki dar o sa ai un motor mult mai manevrabil,cuplu,cai cat sa iti ajunga feeling la maxim.Bafta la achzitionare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 hypermotard e dementa de motor. pt oras mai ales e . ROOOOOOCK.. go 4 it. cat despre alegerea 749 / 999 ... e mai potrivit 749 de oras.. dar o sa simti ca iti lipseste puterea.. daca nu stii sa te raportezi la un V. Partea cu puterile s-au revansat in schimb bine la 1098.. e .. alta ciorba acolo. La 1098 bicilceta este in sfarsit dezmierdata si de puterea motorului. si cuplul dement de V. una epste alta voiam sa va spun ca tocmai mi-am luat un 749.. are nevoie de niste ajustari tehnice, dar.. it's AAAALLLL MINEEE... ha.. honda rulls, dar Ducati moves my soul in a such a lovely way.. p.s. miane comand curelele de distributie hea hea hea hea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLK Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 foarte tare, vor fi doua surori la curse sau este de strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 street only dude. 748 e pt race Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin C. Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 una epste alta voiam sa va spun ca tocmai mi-am luat un 749.. are nevoie de niste ajustari tehnice, dar.. it's AAAALLLL MINEEE... ha.. Sa te bucuri de el ! Nu mai fii asa modest si pune si tu o poza cu 749 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 well.. sooon. intai sa il termin, sa il vad gata. maine oricum ma infiintez la Amc .. sa o ard batraneste pe 748, nu de alta dar is anchilozat si lipsit de conditie fizica precum un bosorog.. .. hate desk work.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorrian Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Salutare la toata lumea.Am un monster M 600 si vroiam sa stiu cam cat costa curelele si rolele,un pret estimativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Salutare la toata lumea.Am un monster M 600 si vroiam sa stiu cam cat costa curelele si rolele,un pret estimativ. Te duci pe Constantin Brancoveanu in spate la mega image la service ducati si afli tot ce vrei despre motoreta.Bafta Cam slaba miscarea pe aici nimeni nu mai zice nimic.Si ar fi frumos sa fie prezenta mircurea la academie cat mai mare si cat mai diversificata .Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clerval Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Salutare Ducatisti! Spre rusinea mea abia acum am gasit coltisorul asta de forum. Sunt posesor de Ducati ST2, 30 k facuti cu el. Sunt super multumit de bicla - am avut si eu seria mea neagra, adica ambreiaj schimbat si sudura sarita din rezervor (nu sunt singurul se pare) . Dar asta nu inseamna ca m-a lasat vreodata in pana. Pur si simplu e un touring care nu se opreste. Cat despre fiabilitate cred ca ultima mea tura inseamna ceva /index.php?showtopic=260574 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 Foarte tare calatoria ta nea povestit Andu despre tine un pic asa...te asteptam miercuri la academie sa ne povestesti mai in detaliu.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 pentru cine nu are stikere pt ducati... pot face eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 pentru cine nu are stikere pt ducati... pot face eu Au iesit super din poze...abia astept sa le lipesc sa vad cum ies in realitate pe jucarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mic si pork Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Salutare , De maine voi fi fericitul posesor al unui 750 ss. Problema e ca sunt incepator si vreau niste pareri sincere in acest sens. In plus un manual daca stiti careva (sau aveti) e ideal. Nu cunosc germana (numai peste dinastea am dat) in schimb ma descurc cu engleza, italina si ceva romana . Motorul e 2001 , cu 39.000 de km , revizia facuta la 20.000 . Trebuie schimbate cauciucurile , ma gandeam la bridgestone 016 desi sunt cam scumpe. Sincer ma intereseaza ceva care sa imi ofere stabilitate si sa se incalzeasca relativ repede avand in vedere ca vine sezonul rece si nu o sa ma pot abtine sa nu ies...cred ca ma intelegeti. Orce parere e binevenita, cu ocazia asta poate ne si cunoastem. Alex Pop , 0723 385 303 , id mess : eross_ahlastair(@yahoo.com) Multam, toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Manual de utilizare gasesti pe site-ul Ducati.com: http://www.ducati.com/en/bikes/service/man...?family=manuals Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mic si pork Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Manual de utilizare gasesti pe site-ul Ducati.com: http://www.ducati.com/en/bikes/service/man...?family=manuals Sarna! raman dator Intrebare: nu stiu dc dar frana pe fata are tendinta de a freca umpic... am inteles ca poate fi si de la faptul ca motorul a stat mult in garaj. Vreo parere? multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 E normal sa frece pentru ca locul placutei este pe suprafata discului nu flencanind libera in etrier. Daca placuta flencane creste timpul de raspuns al franei iar placuta se poate deteriora prematur. Ce trebuie sa ai grija: - sa frece constant, sa nu agate in anumite pozitii ale rotii ceea ce poate indica un disc stramb. - sa nu franeze (daca ridici si invarti roata, ea trebuie sa se invarta libera si sa se opreasca lin, nu brusc) - sa nu se incinga daca nu folosesti frana (mergi 2km doar cu frana spate, si pe urma pui mana discul fata sa vezi daca s-a incons) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLK Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 mai curata si tu etrierele alea, este posibil sa mai ramana blocate... este o operatie simpla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLK Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 mai curata si tu etrierele alea, este posibil sa mai ramana blocate... este o operatie simpla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.