baz-v8 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 de maine ma apuc de el incet incet , sunt tare curios ce naiba o fi , ma gandesc sa dau baia de ulei jos si sa ma uit pe acolo , cred ca ar trebui sa se vada problema ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 nu e mai usor sa verifici pana de pe partea cealalta? poate ai noroc si gasesti buba acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Sa ne anunti si pe noi cand reusesti sa dai jos baia de ulei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 nu e mai usor sa verifici pana de pe partea cealalta? poate ai noroc si gasesti buba acolo. asta am sa fac maine prima data , desfac capacul sa vad daca este acces pe acolo la pana cealalta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) m-am zapacit de tot. distributia pare pe partea cu ambreiajul...whatever se invart rotitele in gol, sunt sarite de pe ax ori s-a rupt axul. poate fi simplu, poate fi bataie mare de cap. plus canu stim daca au dat pistoanele in supape (nush daca ating la Ducati cand sunt deschise). trebuie vazut... » Post actualizat in 01 Oct 2014 19:51 pai stai mah! axul ala trece dintr-o parte in alta??? Ducati frate!! oricum, daca s-a crapat ala in mijloc, nu face zgomot, ca sta aliniat in lagare. nu ma dau expert, dar eu cred ca asta e (in cazul in care nu s-a dus una din pene). daca se ducea piulita si sareau pinioane, cred ca razbatea un zgomot de pe acolo, dincolo de zgomotul ambreiajului. La Ducati ai totul dintr-o parte in alta. In motor nu are ce sa fie rupt. Practic e imposibil sa rupi un ax de ăla. Mizez doar pe pinioanele alea. Dacă supapele is deschise, pistonul le poate lovi. Am motorul vechi de pe 916 la care am păţit asta. » Post actualizat in 01 Oct 2014 20:11 de maine ma apuc de el incet incet , sunt tare curios ce naiba o fi , ma gandesc sa dau baia de ulei jos si sa ma uit pe acolo , cred ca ar trebui sa se vada problema ... ce baie ma? Esti cu vaca? Editat Octombrie 1, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 ce ma nu are baie nici asta ? sincer spun ca nu stiu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 ce ma nu are baie nici asta ? sincer spun ca nu stiu ... Are baie, dar nu poţi s-o dai jos. Ma refer sa te uiţi pe dedesubt. Tu desfă pe partea opusă curelelor. Apoi, da un ochi la alea doua pinioane. Atenţie cand dai la automat, sa nu loveasca supapele. Curelele nu se învârt deloc? Verifica si axul de jos, care e din motor. » Post actualizat in 01 Oct 2014 20:20 Nu sunt in ţara, ca ma uitam la motorul ce- l am acasa, sa vad cum vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 poate la defectiune ai ramas cu supapele in pozitii intermediare si ai avut noroc sa nu loveasca in pistoane. dar daca gasesti buba pui pana si dai la automat in conditiile in care esti pe langa mecanica, mai bine cheama un baiat care are habar, ca trebuie s-o tragi la punct intr-un final, altfel faci alte boroboate mai mari. botesti pistoanele si sa indoi supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Vw cu motor de Ducati: http://www.topgear.com/uk/car-news/vw-xl-sport-paris-motor-show-2014-10-1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) Ea cu siguranţa trebuie pusă la punct. Dacă nu a dat curelele jos, pinioanele sunt usor de sincronizat, pt ca au canalul de pana. Trebuie doar sa fie atent ca e raportul 1:2 parcă. uite aici pare sa fie buba.e rezolutie mică. baz, daca desfaci ceva, cauta vopsea si pune semne ca sa nu ai probleme cand le pui la loc. » Post actualizat in 01 Oct 2014 20:46 Vw cu motor de Ducati: http://www.topgear.com/uk/car-news/vw-xl-sport-paris-motor-show-2014-10-1 ma asteptam la un Audi, nu VW Editat Octombrie 1, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) curelele le-am dat jos dar nu asta e problema , nu sunt bata, am si eu destule cunostinte in mecanica stiu s-o pun la punct , deci buba pare sa fie la pinionul mare care vine in partea opusa a distributiei ... maine desfac capacul si sper sa fie acces acolo, si de ce nu sa rezolv si problema ... Editat Octombrie 1, 2014 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) uite aici trebuie sa ajungi tu tu ai noroc ca la 800 SS ai doar un ax cu came, si nu e greu de pus. eu le-am dat jos si am uitat sa fac semne. dupa aia, am stat vreo 3 ore sa gasesc pe net numarul de dinti intre semne. pinionul din stanga sus. ala pare a fi problema la tine. Editat Octombrie 1, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) da , mai mult ca sigur cred si eu ca acolo e problema! cred ca s-a retezat pana s-au de ce nu pinionul s-a dus ... maine aflu , va tin la curent cu poze etc ,,, » Post actualizat in 01 Oct 2014 21:12 aflam eu de astazi problema , dar pe sorsa cine o mai plimba ... am profitat de ziua frumoasa si am mai scos Aprilica la o mica plimbare ... » Post actualizat in 02 Oct 2014 15:13si revin cu vesti ..... bune! , am desfacut azi capacul pe partea opusa distributiei si ce credeti ! am gasit piulita de la vibrochen desfacuta si automat pinionul care actioneaza axul era scos de pe pana ... uitati si poze ... Editat Octombrie 1, 2014 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Motivul desfacerii? Lipsa de autoblocant? Sau? Ai reusit sa faci motorul? Inspecteaza supapele mai intai si apoi da-i cheie. motivul cred ca e asa: s-a umblat acolo si s-a schimbat volanta sau fray-ul (aka bendix) s-a strans la loc, dar fara cap. cred ca a strans la mana sau "pe dos" nu mai tin minte, dar acolo se strange la 180Nm mie la 998 mi s-a desfacut ambreiajul din cauza ca nu a fost strans cum trebuie. Baz, curata si usuca axul si piulita, apoi pune pasta de blocare sau vopsea. data viitoare nu vei mai fi asa norocos. ramane sa dai tu berea, eu nu ti-o cer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 maine sper sa finalizez , trebuie sa fiu atent sa montez distributia perfect ... aici pe partea cu pinioanele am pus perfect punct pe punct , se poate observa in una din poze , maine pun piulita o strang ca la carte si pe urma sa pun curelele , rolele de la axe au semne pe ele dar nu am vazut semne pe motor, maine studiez mai bine ... si cu ocazia asta schimb si uleiul , ce ulei recomandati pt acest motor ? ... » Post actualizat in 02 Oct 2014 21:41Motivul desfacerii? Lipsa de autoblocant? Sau? Ai reusit sa faci motorul? Inspecteaza supapele mai intai si apoi da-i cheie. mai mult ca sigur nu a fost stransa cum trebuie , supapele sunt perfecte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Am facut schimbul la curele la un 750 ss,te pot ajuta cu putinul pe care-l stiu si eu. Am facut 7000km dupa ce am schimbat curelele si nu am avut probleme. Nu stiu din ce an e al tau dar trebuie sa ai semne si pe motor,ori o gaura pe langa role ori o liniuta,ceva tot este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 » Post actualizat in 02 Oct 2014 15:13 si revin cu vesti ..... bune! , am desfacut azi capacul pe partea opusa distributiei si ce credeti ! am gasit piulita de la vibrochen desfacuta si automat pinionul care actioneaza axul era scos de pe pana ... uitati si poze ... Ce cauza penala... bine ca ai rezolvat usor macar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Baz. Stange bine piuliţă de la volanta. Iti recomand s-o faci cu cheie dinamometrica. Caută pe net la ce forţă se strange. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 (editat) nu este nevoie de dinamometrica acolo , trebuie doar stransa foarte bine si initial pus loctite ... ce ulei ziceti sa pun in motor ? ... si apropo am o mica nelamurire in legatura cu saiba aia groasa , se vede in poze cea care o tin in mana , am gasito pe acolo lipita de volanta, eu sunt aproape sigur ca este de la vibrochen inainte de piulita , dar nu este dreapta ci conica, si piulita are ea guler ... nu stiu ce sa fac s-o pun s-au nu ......... Editat Octombrie 3, 2014 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 vezi ca saiba aia are si ea rolul ei. daca nu ma insel, e anti desfacere, gen grover daca nu strangi cat trebuie, se va desface cu tot cu loctite. despre ulei, iti recomand Bel Ray. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 (editat) sigur ca are un rol , dar daca n-am desfacut eu de la inceput nu stiu cum vine , este conica ... asa dupa cum vad eu treaba se aseaza mai bine cu partea umflata spre exterior , ma gandesc cand strangi piulita o indreapta ca sa stea sub presiune ... ulei stiu ca bel ray este bun de asta am bagat si in Aprilia , ideea este ce cifra sa pun , tot 15w50 ? Editat Octombrie 3, 2014 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 (editat) Vezi pe microfiche. Iti arata schema explodata si trebuie sa apara si asta pe undeva... Ulei depinde de uzura, fiind mai racoare, eu as merge pe 10w40. Manualul ce zice? Editat Octombrie 3, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 sigur ca are un rol , dar daca n-am desfacut eu de la inceput nu stiu cum vine , este conica ... asa dupa cum vad eu treaba se aseaza mai bine cu partea umflata spre exterior , ma gandesc cand strangi piulita o indreapta ca sa stea sub presiune ... ulei stiu ca bel ray este bun de asta am bagat si in Aprilia , ideea este ce cifra sa pun , tot 15w50 ?Bă, pentru ce ti-au mai fost date manualele alea de reparatie? Ai acolo tot.ulei, pune 10W40. Nu e motor(race) pt 15W50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Vezi pe microfiche. Iti arata schema explodata si trebuie sa apara si asta pe undeva... Ulei depinde de uzura, fiind mai racoare, eu as merge pe 10w40. Manualul ce zice? nu stiu ce zice manualul , dar stiu ca la V2 in general se baga 15w50 , cel putin la RSV asa spune fabricantu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 15W50 E ulei mai gros. Se pune la motoarele mai uzate, motoarele solicitate sau cand temperaturile sunt ridicate. Cum 800SS nu prea avea de-a face cu astea, iti recomand 10W40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.