Crazy-devil Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 Salutare tuturor! Am si eu o intrebare ce se adreseaza celor cu modele 4v de pana in 2002, in special cei cu 748/916/996/998. Ati avut probleme cu faimoasele "rocker arms"? La prima pornire dupa iarna desfaceti capacele de vizitare de la valve sa ungeti intai manual grupul desmo? Dude, de unde 4V la Ducati? Inafara de Desmosedici, nu au mai avut 4V. Eu, atat la 916 cat si la 998, la prima pornire dupa iarna, nu desfac nimic. O pornesc si o las pornita pana intra ventilatorul. Ai mai putea sa ii scoti bujiile si sa dai tu la automat, dar te complici. In manual nu-ti spune sa desfaci capacele de vizitare. Uleiul ramane sus in chiulasa.si e pompat de la prima rotire a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu.b Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 Ma refeream la 4 valve/cilindru. S-a descoperit ca abia dupa un minut si jumatate ar ajunge uleiul la axele cu came si de acolo si problemele cu exfolierea stratului de crom de pe ele si bratele acelea care actioneaza valvele. Eram curios daca sunt cazuri si pe la noi si cum fac prima pornire de sezon cei patiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 Crazy ....omu sa exprimat f bine...a zis 4v nu V4.,,stii ce zic )))))....4 valvoline d'alea....)))))).... » Post actualizat in 10 Dec 2015 21:36 Ah....prea tarziu am postat...)))...oricum Nu stiu de cine zici ca a descoperit....dar 1 jumate e destul de mult....eu am avut st4 motor 916 si nu am facut nimic special in sensul asta...ba chiar cand am facut jocul la supape era tot in regula si axele..si tot...creca important e sa ai ulei si presiune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Decembrie 19, 2015 Share Postat Decembrie 19, 2015 Dude, de unde 4V la Ducati? Inafara de Desmosedici, nu au mai avut 4V. Eu, atat la 916 cat si la 998, la prima pornire dupa iarna, nu desfac nimic. O pornesc si o las pornita pana intra ventilatorul. Ai mai putea sa ii scoti bujiile si sa dai tu la automat, dar te complici. In manual nu-ti spune sa desfaci capacele de vizitare. Uleiul ramane sus in chiulasa.si e pompat de la prima rotire a motorului. , ducati a scos un prototip v4 in 1962 deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 19, 2015 Share Postat Decembrie 19, 2015 Scuze boys. Mă luase asa, o febră ca de unde V4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Posibil sa fie interesati posesorii de Ducati si nu numai https://www.facebook.com/GrantRacingGarage/photos/a.343855042354883.77336.331228533617534/1019440251463022/?type=3&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 Salut. Anul trecut am primit cadou un Ducati 750 ss . Nu e nou, e model 2001. Nu sunt atat de norocos. Un prieten a adus mobra din Italia cu gandul sa o vanda aici in castig. Mobra nu era inmatriulata pe Romania asa ca nu a reusit sa o vanda. Asa ca motocicleta a stat cativa ani in garaj fiindca nu a avut chef sa ii faca acte. Cam 5-6 ani. Omul decat sa o vanda in pierdere a preferat sa mi-o dea mie. Conditia este sa nu o vand. Cand ma satur de ea o dau inapoi.Am mai mers cu Ducati dar nu am avut nicioata unul al meu. Pentru moment imi place la nebunie. Senzatia cand mergi pe ea se poate compara cu mersul pe Nipru doar ca e mai manevrabila si mai rapida. Se strica cam la fel ca Nipru. Nu stiu daca toate sunt asa sau este a mea mai speciala. Motocicleta are 20000 de km, 4000 facuti de mine anul trecut. Cand am primit mobra am schimbat anvelopele, am schimbat curelele de distributie si rulmentii de la intinzatoare. Am mai schimbat lichidele ambreiaj frana si evident uleiul si filtrul. Am uns toti rulmentii si am schimbat semeringurile si uleiul din furca fiindca curgea. Simeringurile nu se potrivesc din prima. Trebuie luate la pila. Am comandat trei randuri de simeringuri de la firme diferite. Toate luat pe cod, pe model, pe serie de cadru. Toate erau cu juma de milimetru mai mari. Acum e ok nu mai curge.-------------------------------------Am intros ghidoanele invers fiindca nu imi placea pozitia si o sa incerc sa le inalt si mai mult.Am retapitat seaua. Am facut-o mai moale. Acum mobra e mult mai confortabila din toate punctele de vedere fiindca am coborat si scaritele. Cum spuneam imi place motorul asta la nebunie. Mai ales ca acum este ceva mai confortabil. Evident nu mai este un SS dar nici nu imi doream unul. Eu doar vroiam altceva fiindca ma plictisisem de japoneze. Modelul asta de Ducati se mai aseamana cu japonezele mai vechi, cele de prin anii '80. Japonezele noi nu imi spun nimic. Sunt foarte manevrabile, foarte usoare dar foarte plictisitoare. O alta caracteristica a acestui Ducati este ca e foarte usoara. Cel putin eu asa o simt. ---------------------------------------Oricum pe cat de frumos este motorul pe atat de costisitor la intretinere. Adica totul costa de doua ori mai mult ca la japoneze si se strica de doua ori mai repede. Motocicleta are km reali. Am si cartea de service din Italia. Pe Romania eu i-am facut actele. Dar la 16000 de km sa se arda pompa de benzina? Cand am scos pompa am reusit sa rup si filtrul de benzina. A costat filtrul cat pompa. Apoi s-a spart epuratorul de ulei. Era din plastic asa ca am luat unul de aluminiu. A fost circ sa il fac sa nu mai curga ulei pe aolo. Am mai schimbat releul de incarcare, un bec de far si probabil ca anul asta va trebui sa schimb si bateria ca mi-a incarcat prea mult releul. Bine ca a scapat calculatorul. Am mai avut un fir rupt la senzorul de temperatura si mirosea a benzina pe esapament. Am rezolvat-o la un service in CT ca acolo a murit de tot. Mergea inecata si imi afuma bujiile, pornea greu. Acum merge super ok. Sa nu intelegeti ca ma plang de costuri. Doar constat si ma bucur de aventura data de un motor cu personalitate. Oricum placerea de a merge pe motocicleta asta merita toti banii. sunt curios ce mai poate pica la ea anul asta. Oricum si daca pica motorul ii umpar altul. Atat de mult imi place. Sper sa nu ma plictisesc ca de japoneze.------------------------------- 1. Am cateva intrebari si sper sa ma puteti ajuta. In toamna am constatat ca mi-a disparut lichidul din paharul de la ambreiaj. Nu am gasit sa curga jos si nu stiu unde e. Credeti ca sunt duse garniturile de la cilindru? Nu-i o problema sa le schimb dar nu vreau sa le schimb degeaba. 2. Cand merg ceva mai tare raman fara frana pe spate fara sa abuzez de ea. Am bagat super lichid de frana de la Motul si tot asa face. Am observat ca esapamentul trece foarte aproape de pompa de frana si aceasta se incinge foarte tare. La voi face la fel? Cum se rezolva problema?3. Celalat esapament trece foarte aproape de lant si imi topeste vaselina cu care il ung. Asa ca lantul mege mai mult uscat si trebuie sa il schimb iar anul asta. Totusi e aiurea sa te tina un lant doar 4000 de km. Exista cumva un lubrefiant mai bun? Am dat pana cum cu toate vasilinele de lant gasite pe piata.La voi se topeste la fel vaselina? Exista o solutie sa o fac sa nu se mai incinga lantul si pompa de frana? Despre banda termoizolanta stiu deja. Poate la pompa sa incerc dar pe partea cu lantul nu ma risc. daca se desface si o agata lantul vin in cap. Plus ca se va umple de vaselina de la lant si va incepe da miroasa a ulei ars.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 Ceea ce povestești tu aici mi se pare fabulos De la lichidul de ambreiaj care dispare, la evacuarea care usucă lanțul. Personal cred că ar trebui să ajungi la un mecanic bun de Ducati care să-ți facă o analiză completă a motocicletei. Probabil că ai o multitudine de probleme minore, care combinate, îți strică toată experiența. Ducati nu sunt genul de motociclete pe care să le repari singur (decât dacă știi foarte bine ceea ce faci) sau pe care să le duci la mecanici generici care, deși buni, se ocupă de japoneze în 95% din timp. Nu ai spus de unde ești, dar dacă ești din provincie ar fi ideal să ajungi la București. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Mecanicul la care am fost este fostul mecanic de la Imsat Maritime unde Frentiu era reprezentant Ducati in Constanta.Nu vreau sa crezi ca sunt un incepator. Am inceput motociclismul pe Ij si MZ acum multi ani.Oricum nu stiu de ce am crezut ca pe forumul asta pot avea o discutie frumoasa. Se pare ca aici conteaza doar banii dati la service. Te rog sa ma crezi ca nu banii sunt problema in cazul meu. Mai detin o japoneza veche in care doar in iarna asta am bagat cam o mie de euro si inca nu e gata de drum. Japoneza aia nu valoreaza mai mult de 500 de euro pe piata.Sincer nu am incredere in mecanicii din Bucuresti nici in cei de japoneze si nici in cei de italiene. Chiar daca voi fi nevoit sa cumpar o piesa de 10 ori si sa o stric la montaj prefer sa o fac singur. Am citit scandalurile de pe aici dintre meanicii de Ducati. Foarte urat ce se intampla si nu cred ca le voi calca pragul nici daca va fi nevoie sa schimb toata motocicleta cautand o problema.pana acum nimic din ce am reparat singur nu a picat ulterior. Asa ca nu vad de ce sa ma duc la mecanic. problema la Ducati sau la acest Ducati este ca desi are putini Km repar ceva si se strica altceva. Nu stiu daca asa sunt toate sau este doar asta mai speciala. Nici nu ma intereseaza. Imi place motorul asta prea mult ca sa conteze. Doar faceam conversatie.Mai sunt de parere ca e absolut obligatoriu sa-ti ingrijesti singur motocicleta. Daca nu cunosti fierul pe care calaresti nu vei merge in siguranta. ------------------------Si nu e nimic fabulos sa curga lichid de ambreiaj. Am intalnit si la japoneze fenomenul. Iar daca te vei uita cu atentie o sa vezi ca nu spun prostii. Galeria de evacuare la acest model trece foarte aproape de lant.Oricum imi pare rau ca am cerut ajutorul aici. Eram obisnuit cu alte vremuri cand daca aveai o problema sareau zece oameni sa ofere solutii. E prima oara dupa 10 ani cand cer o parere pe forumul asta si raspunsul este sa ma duc la mecanic. Pana acum nu am gasit nimic special la mecanica acestei motociclete. Se poate repara la fel ca oricare alta. O sa cumpar kitul de reparatie de la cilindrul ambreiajului si daca mai curge schimb toata instalatia pana o rezolv. Multumesc pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Nu am vrut să te jignesc, nici nu te-am luat drept începător Te-am sfătuit doar să ajungi la un mecanic bun de Ducati care să se ocupe cum trebuie de motocicletă și să-ți permită să te bucuri mai mult de ea. Pentru că nu, un Ducati bine revizionat nu se comportă ca al tău. Am menționat despre București pentru că aici este (cel puțin?) un mecanic bun de Ducati, unul la care am mers ani întregi și pe care-l pot recomanda cu toată încrederea. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Salutare,imi spuneti si mie va rog,la cati km sau la cati ani trebuiesc schimbate curelele de distributie. Dar jocul la supape? Si daca are cineva o scarita stanga de ducati st2. Imi trebuie doar partea pe care se sprijina piciorul. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Oficial, curelele se schimbă la 2 ani sau 20.000km, dar este vorba de o limită care să acopere și cel mai abuziv mod de exploatare și depozitare. Informal merg mai mult, mai ales ca durată: 3 ani ar fi limta superioară. La kilometraj aș zice că merg și 25.000. Vorbim aici despre curelele OEM. De restul nu știu.La supape, verificarea se face tot pe la 20.000 și se schimbă pastilele pentru supapele care nu mai sunt în toleranțele admise. De obicei, ajungi să schimbi setul întreg pe la 30.000km (la motoarele desmodue). După următorii 30.000km, când motorul ajunge la 60.000km, sunt verificați și culbutorii.Cu scărița nu te pot ajuta, dar vezi la rubrica de piese de schimb: parcă erau doi băieți care aveau piese de Ducati. Poate găsești la ei.Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Multumesc mult pentru informatii. Legat de pastile,se intampla ceva daca ele nu mai sunt in tolerante? Se aude vre-un sunet ciudat ? Motorul isi schimba mersul? Am facut pana in prezent in jur de 15000 de km de cand am cumparat motorul. Au fost verificate dupa ce am cumparat-o si erau ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Gândește-te așa: pastila se uzează și se subțiază în timp, ceea ce duce la o deschidere mai mică a supapei. Pe admisie asta înseamnă mai puțin aer pentru explozie, pe evacuare înseamnă că gazele arse nu sunt evacuate în totalitate. Este deci normal să se schimbe mersul motorului: rateuri, mică pierdere de putere, etc. În ce măsură, nu pot să-ți spun.Ceea ce pot însă să-ți spun însă este că în cazuri extreme, când pastila se subțiază foarte mult, ea poate să se spargă, iar bucăți din ea pot să ajungă în camera de ardere. Asta e ceva urât Nu știu cât de extreme sunt aceste cazuri (cât de mult trebuie să mergi cu pastilele uzate pentru ca așa ceva să se întâmple), deci nu dau date.Dacă pastilele au fost doar verificate (nu și schimbate) acum 15.000km, nu ar strica să le verifici acum - mai ales dacă nu știi exact cât a trecut de la ultimul schimb sau dacă a fost făcut vreodată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 O sa le fac o verificare si o sa fac si o verificare totala a motocicletei. Am de gand sa fac un drum de vreo 4500 de km in vara si nu vreau sa am surprize. In cei 15000 de km nu am avut absolut nici o problema majora . Sa nu ma zica gura targului ca "ducati e stricacioase". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Totul depinde de întreținere. Cunosc un ST4 cu peste 100.000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jakab Robert Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 salutare! am o intrebare, de unde gasesc un bug spoiler ca in poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 salutare! am o intrebare, de unde gasesc un bug spoiler ca in poza? Nu am mai văzut așa până acum. Este făcut custom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Salutare, daca sunt pe topic posesori de Ducati 749 as avea nevoie de niste pareri / sfaturi (pe privat) inainte sa ma avant sa schimb clasa de la naked spre sport, am doua circuite in zona unde stau si as vrea sa ma bucur de ele. Bugetul e undeva la 3000£ si alte alternative la care ma mai gandesc ar fi Aprilia RSV 1000R / Tuono, Ducati 749/999, Multistrada 1000/1100. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Inca o intamplare oarecum comica.Am reusit sa imi stric sinda de benzina. Nu ma intrebati cum am reusit sa infig un ac de trasat in plutitorul sondei. Asa ca am cautat pe OLX si am gasit un domn care zicea ca dezmembreaza Ducati. Il sun si imi spune ca o are. Ii spun ca daca nu ploua ma duc a doua zi sa o iau daca ploua ma duc peste doua zile. Imi spune ca daca nu o monteaza el nu imi da garantie. O iau ca pe informatie si ma duc peste doua zile sa cumpar sonda minune.Ajung pe undeva prin spate pe la Piata Trapezului si aflu de la niste baieti ca omul cautat nu e acolo. Imi dau ei sa vorbesc la telefon cu el. Eu ma prezint politicos el nu. Asa ca nu stiu cine e si nici nu ma intereseaza. Imi spune ca e accidentat, ca zugraveste si ma intreaba daca sunt cu motorul. ii spun ca nu si imi comunica placid ca el nu imi vinde piesa ca daca nu e buna o sa ii fac scandal si alte vorbe de genul asta. Eu raman afis, ii multumesc pentru colaborare si plec amuzat. Dar ma intrebam in gandul meu, oare mai exista oameni normali in tara asta? Adica daca eu renuntat de buna voie la garantie care era problema. O luam pe riscul meu. Ma informa si gata. Oricum costa foarte putin. Dar daca eu locuiam in Iasi? Ma punea sa vin cu motorul sa o monteze el sau o punea la curier? Probabil se foloseste de OLX ca sa agate clienti altfel nu inteleg logica. De motorul meu nu se atinge decat un singur om in afara de mine. In mod sigur nu voi apela la mecanicii de pe piata actuala. Nu mi-au inspirat incredere din informatiile de pana acum.Oare mai vroia niste bani pe manopera? Putea sa imi spuna ca ii plateam in plus pe sonda si gata. Ciudati oameni intalnesti in lumea motocicletelor Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Inca o intamplare oarecum comica. Am reusit sa imi stric sinda de benzina. Nu ma intrebati cum am reusit sa infig un ac de trasat in plutitorul sondei. Asa ca am cautat pe OLX si am gasit un domn care zicea ca dezmembreaza Ducati. Il sun si imi spune ca o are. Ii spun ca daca nu ploua ma duc a doua zi sa o iau daca ploua ma duc peste doua zile. Imi spune ca daca nu o monteaza el nu imi da garantie. O iau ca pe informatie si ma duc peste doua zile sa cumpar sonda minune. Ajung pe undeva prin spate pe la Piata Trapezului si aflu de la niste baieti ca omul cautat nu e acolo. Imi dau ei sa vorbesc la telefon cu el. Eu ma prezint politicos el nu. Asa ca nu stiu cine e si nici nu ma intereseaza. Imi spune ca e accidentat, ca zugraveste si ma intreaba daca sunt cu motorul. ii spun ca nu si imi comunica placid ca el nu imi vinde piesa ca daca nu e buna o sa ii fac scandal si alte vorbe de genul asta. Eu raman afis, ii multumesc pentru colaborare si plec amuzat. Dar ma intrebam in gandul meu, oare mai exista oameni normali in tara asta? Adica daca eu renuntat de buna voie la garantie care era problema. O luam pe riscul meu. Ma informa si gata. Oricum costa foarte putin. Dar daca eu locuiam in Iasi? Ma punea sa vin cu motorul sa o monteze el sau o punea la curier? Probabil se foloseste de OLX ca sa agate clienti altfel nu inteleg logica. De motorul meu nu se atinge decat un singur om in afara de mine. In mod sigur nu voi apela la mecanicii de pe piata actuala. Nu mi-au inspirat incredere din informatiile de pana acum. Oare mai vroia niste bani pe manopera? Putea sa imi spuna ca ii plateam in plus pe sonda si gata. Ciudati oameni intalnesti in lumea motocicletelor Ducati. Oamenii cu care ai avut de-a face sunt cei de la Dafway. A fost o întreagă discuție legată de ei și de metodele lor pe un topic dedicat. Nu intru în polemică și nu am să-i judec, însă pur informativ confirm faptul că așa își atrag clienții. Interesul lui/lor nu este să-ți vândă ție o piesă pe câteva zeci de lei, ci să-ți bage motocicleta în service, să-ți facă mai multe verificări și operațiuni și astfel să te facă să lași mai mulți bani. În mod obiectiv, nu este o practică de condamnat: din asta trăiește un service până la urmă. Subiectiv însă, dacă întrebai despre ei aici, ți s-ar fi dat un feedback care te-ar fi ajutat să "negociezi" cu ei Îmi pare rău pentru experiența neplăcută, însă ca să-ți răspund la întrebare: sunt mecanici de Ducati și mai buni, și mai răi decât ei. Noi te putem eventual ajuta cu sfaturi în legătură cu cei cu care am avut de-a face. Succes în continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) da, fix Dafway sunt aia, chiar astazi am avut ocazia si privilegiu sa ii dau ignore pe fb, poti sa spui despre ei ca sunt niste pepenari deoarece firma lor ( daca se poate numii firma ) si latrina in care repara motociclete Ducati pe genunchi au cod CAEN de pepeni. Deci pe viitor, daca ti-e pofta de niste Dabuleni, poate, dar poate ar fi recomandati, cu toate ca acele cu care se injecteaza cu steroizi mai mult ca sigur sunt refolosite P.S : vreau sa imi cer scuze latrinelor din lumea intreaga pentru faptul ca le-am asociat numele cu cei de la Prafway, chiar nu am vrut sa le jignesc Editat Aprilie 29, 2016 de b52izgodlike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Am citit si eu topicurile dedicate motocicletelor Ducati si pot spune ca nu am fost foarte incantat de discutiile gasite acolo.Sunt sigur ca exista pasiune si in randul mecanicilor de Ducati dar au mari probleme la capitolul de relatii cu clientii. Si pentru ca sunt putini in acest segment considera ca sunt mai importanti decat ceilalti mecanici de motociclete. Si sa nu mai vorbim de preturile practiicate.Atitudinea asta ca si in cazul mecanicilor de Harley este daunatoare. Nici cu proprietarii de Ducati, Harley si BMW nu imi e rusine. Cuvintele urate nu rezolva nimic. Nici grupurile excusiviste nu ajuta. Fiecare cu treaba lui. Totusi daca ma poate ajuta cineva cu codul de piesa al acelei sonde ii voi fi recunoscator. Am hotarat sa o cumpar noua dar fara sa apelez la nici o firma din domeniu. Mancatoria asta intre mecanici nu imi face placere si nu imi doresc sa colaborez cu nici unul. Sunt perfect capabil sa schimb un rahat de soonda cu trei fire si o piulita de plastic.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Am citit si eu topicurile dedicate motocicletelor Ducati si pot spune ca nu am fost foarte incantat de discutiile gasite acolo. Sunt sigur ca exista pasiune si in randul mecanicilor de Ducati dar au mari probleme la capitolul de relatii cu clientii. Si pentru ca sunt putini in acest segment considera ca sunt mai importanti decat ceilalti mecanici de motociclete. Si sa nu mai vorbim de preturile practiicate. Atitudinea asta ca si in cazul mecanicilor de Harley este daunatoare. Nici cu proprietarii de Ducati, Harley si BMW nu imi e rusine. Cuvintele urate nu rezolva nimic. Nici grupurile excusiviste nu ajuta. Fiecare cu treaba lui. Totusi daca ma poate ajuta cineva cu codul de piesa al acelei sonde ii voi fi recunoscator. Am hotarat sa o cumpar noua dar fara sa apelez la nici o firma din domeniu. Mancatoria asta intre mecanici nu imi face placere si nu imi doresc sa colaborez cu nici unul. Sunt perfect capabil sa schimb un rahat de soonda cu trei fire si o piulita de plastic. Multumesc. Cred că ar fi bine să cauți un parts list manual pentru motocicleta ta. Acolo găsești codul sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Cred că ar fi bine să cauți un parts list manual pentru motocicleta ta. Acolo găsești codul sigur 0024139 592.1.005.2B https://issuu.com/ducatiomaha/docs/ss750ie_usa-01?e=1222863/10927975 http://shop.oemducati.com/en/products/supersport/2001_2/supersport-750750-sport/fuel-system-127 Eu de felul meu nu cer o informatie ca imi e lene. Dupa cum se vede am cautat deja. Ambele coduri sunt pentru aceeasi piesa. Din pacate nici unul nu este recunoscut de catre furnizorii din Romania. Va multumesc inca o data pentru ajutor. O sa intreb pe forumurile adevarate din alte tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.