Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

Nu cred ca mai ia cineva piese pt un motor din 2004,chiar daca piesele sunt din carbon,ma indoiesc ca pe carenaj complet pot obtine mai mult de 700€,e totusi o generatie veche.

 

Ai fi surprins. E Ducati, nu Honda :)

 

Cu carenajul de carbon, evacuarea Termi, coada monopost și cadru cred că-ți scoți deja investiția. Doar evacuarea - dacă este full Termignoni (și pare să fie), o dai cu 1200-1300€. Janta spate (fără disc și butuc) se potrivește pe Monster 1100, Hypermotard, 848, etc și costă aproximativ 400€. Să continui? :)

 

De crezi că-ți zicem că prețul este dubios de mic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt obisnuit cu piata pentru Honda si Suzuki,ma chinui sa dau roata spate cu cauciuc slic impecabil cu 150€ pentru suzuki K8 , Moriwaki slip on nou nout cu 130€, si alte piese ce mi-au ramas de la cele 2 motociclete :)).

Abia am reusit sa dau evacuare full Akrapovic cu slip on carbon pentru Honda 600 rr 2004 cu 500€ si mii plateste in rate :)).

Deci cand spui 400€ pe o roata si 1200 evacuare sunt tare sceptic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mi-ai spus e worst case scenario,motorul merge acum,in sensul ca mi-a trimis video ca porneste lasata vreo 2 minute sa toarca.

Daca ii schimb si ecu si nu se rezolva problema e mai rau.

Nu cred ca mai ia cineva piese pt un motor din 2004,chiar daca piesele sunt din carbon,ma indoiesc ca pe carenaj complet pot obtine mai mult de 700€,e totusi o generatie veche.

Manopera in Cipru costa mai mult decat piesa,sa aduci ceva din Europa pe insula e f scump la shipping,un motor ma costa peste 300€ numai transportul.

Service specializat este doar in Nicosia,la 100 km departare de locatia motocicletei.

Mie ca ma complic,mi-a placut mereu acest model dar nu sunt pregatit sa fac investitii capitale.

 

Poate totusi nu e teapa, hai sa iti mai zic ce cred eu ca mai e in neregula:

 

- din ce povestesti nu reiese ca ai vb cu el la telefon, nu prin whatsappuri sau smsuri, ci convorbire telefonica, si nici in anunt nu apare numar de tel; daca comunicarea se desfasoara doar pe email e dubios iarasi;

- mi se pare dubios ca in anunt nu apare nicaieri puterea motoretului mai ales cu motor modificat in halul ala de barbar; pai asta este cel mai important lucru in general si in particular cand discutam de speeduri; eu in locul lui nici nu puneam descrierea aia, puneam mare cu litere de-o schioapa 175CP sau cat are nebunia si atat, era suficient coroborat cu pozele :)

- la fel si in cauza greutatii care si ea lipseste si ar trebui sa fie sensibil mai mica decat una stock;

- motor dus de la 749 la 929 :scratch: orice e posibil daca te cheama McGyver si aici ca si mai sus ar trebui multe detalii cu ce este in interiorul motorului, ca asta e inima lui si vrei sa dai detalii despre asa ceva, merge bine la marketing; supape titan, ax cu came usurat, volanta din piele de unicorn, din astea.

- in filmuletele de care vorbesti apare cumva si el? sau vreo alta fata de om, o glezna de fata mare ceva? sau e doar o mana care apasa pe butonu de start, poate nici aia;

- ai poze cu seria? vezi poate ai vreun site prin Cipru unde poti verifica situatia dupa serie.

- este posibil ca motoretul sa existe in realitate si sa fie in posesia lui si iti poate trimite cate poze si filmulete vrei; asta nu exclude teapa oricum desi nu cred ca el il are in posesie; de ce crezi ca e brusc detasat in alta parte decat motoretu? tocmai ca sa aiba scuza sa nu se vada cu tine la fata si sa nu iti trimita alte poze cu motoru, altele decat alea pe care le-a furat cine stie de pe ce site al vreunei firme de customizari care firma a dat jos pozele intre timp.

 

Incearca sa vizionezi motoretu live, ca vrei o tura de proba, nu doar in poze, daca nu poti prefa-te un pic ca vrei si pe urma gasesti tu o scuza rezonabila, vezi ce iese.

Pana nu te vezi cu motoru in curte si cu actele pe numele tau poate fi si teapa si anunt real, ca pisica aia chiraita, indiferent de ce iti zice el, frica pazeste bostanaria. La poker poti sa zici ca ai iesit in castig atunci cand ai ajuns acasa cu bani in plus nu dupa ce ai luat un all in si l-ai scos pe unu din cei 3 oponenti din joc ca mai ai de jucat. SI poate nici atunci ca te duci si maine.

 

citeste un pic aici. gasiti 3 diferente :)

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e real,de asta sunt sigur. Stiu de el de 2 ani,nu cred ca sunt 2 la fel care sa fie full carbon.

In film apare si numarul de inmatriculare,numar care corespunde cu copia actelor trimise,problema e ca este in zona cu juristictie engleza(30 km de Limassol) ,iti trebuie visa ca sa intri in unitate,deci daca ma duc sa il vad trebuie sa il si iau pentru ca nu pot intra de multe ori acolo.

O sa ma duc zilele astea,cel mai probabil luni dimineata. Daca mecanicul ,cu care merg, va zice ca merita,atunci il iau.

Merg pe mana voastra cu vandutul pieselor,asta in cel mai rau caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu atât mai spun: dacă-ți place ceea ce vezi acolo la militari, stabilește cumva cu vânzătorul ca în momentul în care prezinți gologanii el să-ți poată preda motoreta și actele. Să fie totul pe loc și drăguț, fără alte complicăciuni pentru că... totuși miroase :)

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum e in UK,actele sunt aici,mi-a trimis copie dupa ele.

Ca modalitate de plata a spus ca are incredere in mine sa ii transfer banii dupa ce am motorul pe numele meu,deci nici vorba de teapa.

 

E mega dubioasa treaba. In primul rand daca motocicleta e un UK, se da instant la banii aia. Nu rezista anuntul mai mult de cateva ore. Si fara acte si tot se da rapid.

In al 2lea rand, chestia aia cu increderea e un semnal de alarma ce in mod noormal at trebui sa iti sparga timpanele. Tu ai avea incredere sa faci asa?

 

Uite un link. Nu are treaba cu motocicleta ta dar poate iti faci o idee asupra a cine stie cate scenarii de teapa exista in UK.

https://www.pressreader.com/uk/motorcycle-news-uk/20170208/281616715108922

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că doar proprietarul e în UK. Motoreta...

 

(...) este in zona cu juristictie engleza(30 km de Limassol) ,iti trebuie visa ca sa intri in unitate,deci daca ma duc sa il vad trebuie sa il si iau pentru ca nu pot intra de multe ori acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place sa folosesc motorul pentru treburile zilnice.

Merg cu el la lucru. In weekend ies putin afara din oras (200 -300 km).

Ma intereseaza daca Streetfighterul e mult mai greu de condus decat Monsterul? Ma intereseaza daca e la fel de fiabil ca si Monsterul?

Intretinerea e diferita ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferente mari nu exista, posibil intretinerea sa fie mai mare in cazul Streetfighter, dar nesemnificativ. pentru mine intrebarea se reduce la preferinta personala, ele fac cam acelasi lucru la costuri de intretinere approximativ egale si pozitie un pic diferita. Streetfighterul fiind un monster caruia i-a murit pisica si s-a suparat pe viata. Deci vrei sa-ti moara pisica? :alcy:

 

tu trebuie sa-ti raspunzi singur care-ti place mai mult :)

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Monster-ul are stil, este ceva mai versatil și mai adaptat mersului prin oraș. Nu se încinge la fel de tare, are ambreiaj umed, are cuplul și puterea mai jos în ture, cară și un pasager în mod decent, are șa relativ confortabilă, etc.

 

Streetfighter-ul este un 1098 fără carene. Ambreiajul îți rupe mâna pri oraș, se încinge, pasager poți să iei doar până la terasă, șamd. Dar este unealtă de huligăneală cum Monster-ul nu va putea fi.

 

Deci ce vrei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial am vrut Monsterul. Eu sunt in tip inalt (1,90 m)... Monsterul mi se pare ca e putin cam mic.

Am inceput sa caut alte motoare care mi-ar placea si asa am dat de Streetfighter, care din cate am vazut este putin mai mare ca si Monsterul.

 

Apoi am tot inceput sa ma documentez si mi-am dat seama ca sunt doua motoare diferite din anumite puncte de vedere.

Eu folosesc mai mult motorul in oras avand in vedere ca merg cu el la job, imi fac cumparaturile cu el, etc. In weekend incerc sa ma ies din oras.

 

Ideea e ca imi place mult Streetfighterul. Ma incanta faptul care e puternic.

 

Ce vrei sa spui prin faptul ca "Ambreiajul îți rupe mâna pri oraș, se încinge"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu atât mai spun: dacă-ți place ceea ce vezi acolo la militari, stabilește cumva cu vânzătorul ca în momentul în care prezinți gologanii el să-ți poată preda motoreta și actele. Să fie totul pe loc și drăguț, fără alte complicăciuni pentru că... totuși miroase :)

 

Succes.

Scuze pentru intarziere in raspuns dar trebuia sa verific daca e real ce mi s-a spus :).

Dupa o noapte nedormita si o cafea servita la 6 dimineata am pornit la drum,m-am intalnit cu un amic al proprietarului care ne-a dus la motor, unde am ramas fara respiratie cand am vazut monstruozitatea. Estetic arata f fain,insa nu totul era roz ca in prezentare :).

A pornit dupa 2-3 chei ,mecanicul a facut cateva ture,probleme sunt cateva:

- cateodata dupa ce e accelerata tare scoate fum negru pe esapament;

-accelerata fiind in mers,da sa se inece ;

-dupa 10 minute de mers ,fiind lasata la relanti se opreste pur si simplu;

- ventilatoarele de pe radiator merg continuu (probabil puse pe direct).

Acum negociem pretul,vrea 2400 pentru ea asa.

Actele sunt in regula,nu stiu ce sa fac. Nu pare cazuta.

Editat de Theodor Theodor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt in tip inalt (1,90 m)... Monsterul mi se pare ca e putin cam mic.

 

La înălțimea ta, este.

 

Eu folosesc mai mult motorul in oras avand in vedere ca merg cu el la job, imi fac cumparaturile cu el, etc. In weekend incerc sa ma ies din oras.

 

Monster-ul face asta mai bine decât SF.

 

Ideea e ca imi place mult Streetfighterul. Ma incanta faptul care e puternic.

 

La ce vrei tu să faci cu el în mod uzual, nu se prea simte.

 

Ce vrei sa spui prin faptul ca "Ambreiajul îți rupe mâna pri oraș, se încinge"?

 

SF are ambreiaj uscat, mult mai greu la acționare. Iar cu un V2 mare printre mașini îl vei folosi din plin. La fel, SF are răcire pe apă. Un motor răcit pe apă se încinge mai mult în oraș.

 

Văd că ești cam chitit pe Streefighter. Ia-ți. Eventual un S, Öhlins-urile alea chiar se simt. Dar vezi că este mai scump decât M1100 Evo, iar în oraș, prin trafic, vei plânge pe/împreună cu el. Când ieși afară, în schimb...

 

- cateodata dupa ce e accelerata tare scoate fum negru pe esapament;

-accelerata fiind in mers,da sa se inece ;

-dupa 10 minute de mers ,fiind lasata la relanti se opreste pur si simplu;

 

Ar putea fi treabă de reglaj de amestec. Din nou, Mathesis. Trebuie neapărat să ajungă la un mecanic de Ducati pentru o diagnoză.

 

- ventilatoarele de pe radiator merg continuu (probabil puse pe direct).

 

Cel mai probabil din cauza problemei cu senzorul de temperatură. Mai bine așa decât să nu pornească deloc :)

 

Nu pare cazuta.

 

La o motocicletă atât de modificată nu ai cum să-ți dai seama și devine irelevant. Dacă are cadrul întreg, e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru urari. Am luat motorul de dimineata si acum este pe numele meu,nu imi vine a crede ca a venit si momentul acesta. Intotdeauna am tanjit dupa un 749 si am avut ocazia sa iau una de mai multe ori insa am fost speriat de altii ca sunt motociclete problematice asa ca am trecut peste.

 

Va tin la curent cu ce se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...