WotRU2Me Posted October 1, 2017 Share Posted October 1, 2017 Nu pot spune exact din ce motiv, dar mie nu-mi displace dezbracata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DANIEL_NPM Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 cele 2 din imagine sunt ptr moto sau auto ? ca as vrea sa imi schimb toate lichidele si sa folosesc numai de la Shell.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Cu Motorex/Motul/BelRay/Repsol/etc. tușește? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DANIEL_NPM Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 nu, de ce ? » Post actualizat in 11 Oct 2017 15:13deci stie careva ? » Post actualizat in 12 Oct 2017 15:07revin cu o intrebare, zilele trwecute eram pe orasin treapta 1 in jur de 8000 rpm mi-a aruncat pe dreapta un lichid galben si de atunci vad ca are becul rosu de la oil pressure aprins, i-am dat carena jos dar nu imi dau seama de unde , am verificat uleiul e ok, lichidul de racire e ok...am si curatat-o acum 2 zile pe la motor pe acolo, azi cand sa plec vad ca avea becul aprins iarasi, o pornesc si se stinge...fac o tura cu ea cand revin vad ca iesea ceva fum pe ambele parti si se aprinde becul oil pressure low....vad ca se stinge cand cresc in ture, peste 4-5000rpm dar cum revin in treapta 1 sau la relanti se aprinde are cineva vreo idee de la ce este ? faza este ca vreau sa o duc la garaj ptr iernat la vreo 40 km... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
addrianii Posted October 19, 2017 Share Posted October 19, 2017 nu, de ce ? » Post actualizat in 11 Oct 2017 15:13 deci stie careva ? » Post actualizat in 12 Oct 2017 15:07 revin cu o intrebare, zilele trwecute eram pe orasin treapta 1 in jur de 8000 rpm mi-a aruncat pe dreapta un lichid galben si de atunci vad ca are becul rosu de la oil pressure aprins, i-am dat carena jos dar nu imi dau seama de unde , am verificat uleiul e ok, lichidul de racire e ok...am si curatat-o acum 2 zile pe la motor pe acolo, azi cand sa plec vad ca avea becul aprins iarasi, o pornesc si se stinge...fac o tura cu ea cand revin vad ca iesea ceva fum pe ambele parti si se aprinde becul oil pressure low....vad ca se stinge cand cresc in ture, peste 4-5000rpm dar cum revin in treapta 1 sau la relanti se aprinde are cineva vreo idee de la ce este ? faza este ca vreau sa o duc la garaj ptr iernat la vreo 40 km... Poate pompa de ulei.... Pompa o poti verifica masurand presiunea (sper sa nu gresesc) Daca este eliminata problema pompei, atunci e posibil sa fie defect senzorul de presiune si sa iti faca figuri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DANIEL_NPM Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 nici una nici alta, .....cablajul de la senzor...am rezolvat-o si azi am bagat-o in garaj ptr iernat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SBN Posted November 6, 2017 Share Posted November 6, 2017 http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/november/new-ducati-panigale-v4-2018-revealed/ O splendoare dom'le Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyby_90 Posted February 6, 2018 Share Posted February 6, 2018 Se vinde jucaria unui iubitor/pasionat /index.php?/topic/747265-ducati-monster-s4r-carbon-factory/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DANIEL_NPM Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 stie cineva unde pot vopsi motorul la Ducati pe Constanta ? as vrea un crom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DucatiMeccanica Posted April 5, 2018 Share Posted April 5, 2018 Aveti idee careva cand va ajunge motorul de pe panigale v4 si pe multistrada? Ca pe a mea am vandut-o si sa nu stea garajul fara... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Looney Posted May 31, 2018 Share Posted May 31, 2018 Salutare ducatisti. Ma gandesc eu ca poate puteti sa-mi dati o mana de ajutor ca nu mai stiu pe unde sa mai caut. Am un Monster 916 S4. L-am luat in toamna de la Ser Moto. Motorul e super, sau a fost, ca la aproximativ 2 luni a dat cu mine de pamant. Mare parte din piese le-am gasit sa-l pun inapoi pe picioare corespunzator dar imi lipsesc 2 elemente. Nu reusesc sa gasesc sub nici o forma semighidonul dreapta (cel stock), al meu fiind indoit in urma cazaturii si nu reusesc sa gasesc un capac ambreiaj decent, eventual unul deschis, varianta cu Metrotehnica fiind oarecum dificila din cauza faptului ca au ceva probleme cu livrarile (am ceva piese comandate si platite in avans si dupa mai bine de 3 saptamani inca nu le am pe toate). Daca stiti pe careva cu un S4 care si-a schimbat ghidonul sau vreunu care dezmembreaza una sau pe cineva care stie pe cineva, as fi tare recunoscator. Multzam fain. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DANIEL_NPM Posted June 6, 2018 Share Posted June 6, 2018 ceva participanti la Seawolves Bike fest 8-10 Iunie ? sau pe 9 Iunie la parada ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodor Theodor Posted June 16, 2018 Share Posted June 16, 2018 Vreme buna de scos motorul la plimbare . Salutare ducatisti ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WotRU2Me Posted June 16, 2018 Share Posted June 16, 2018 Deci i-ai dat de cap finally... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodor Theodor Posted June 16, 2018 Share Posted June 16, 2018 Da. Am cumparat un cdibsi am platit inca 200€ sa ii scoata imobilisser. Merge perfect ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WotRU2Me Posted June 16, 2018 Share Posted June 16, 2018 (edited) Rezonabil. Bucura-te de asfaltul si vremea din Cipru! Edited June 16, 2018 by WotRU2Me Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zar Posted July 16, 2018 Share Posted July 16, 2018 Salutare ducatisti. Ma gandesc eu ca poate puteti sa-mi dati o mana de ajutor ca nu mai stiu pe unde sa mai caut. Am un Monster 916 S4. L-am luat in toamna de la Ser Moto. Motorul e super, sau a fost, ca la aproximativ 2 luni a dat cu mine de pamant. Mare parte din piese le-am gasit sa-l pun inapoi pe picioare corespunzator dar imi lipsesc 2 elemente. Nu reusesc sa gasesc sub nici o forma semighidonul dreapta (cel stock), al meu fiind indoit in urma cazaturii si nu reusesc sa gasesc un capac ambreiaj decent, eventual unul deschis, varianta cu Metrotehnica fiind oarecum dificila din cauza faptului ca au ceva probleme cu livrarile (am ceva piese comandate si platite in avans si dupa mai bine de 3 saptamani inca nu le am pe toate). Daca stiti pe careva cu un S4 care si-a schimbat ghidonul sau vreunu care dezmembreaza una sau pe cineva care stie pe cineva, as fi tare recunoscator. Multzam fain. ai rezolvat cu semighidonul? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 13, 2018 Share Posted November 13, 2018 La 05.04.2018 la 21:32, DucatiMeccanica a spus: Aveti idee careva cand va ajunge motorul de pe panigale v4 si pe multistrada? Ca pe a mea am vandut-o si sa nu stea garajul fara... Destul de puțin probabil să ajungă. Este un motor de curse, de turație, orientat spre performanță. Exact ceea ce nu ai nevoie pe o motocicletă de touring, unde este mai importantă puterea și cuplul dezvoltate la turații mai mici. Motorul V4 va apărea pe un streetfighter/Panigale naked în viitorul apropiat. Cam atât. Ducati a creat motorul V4 pentru a recâștiga titlul în WSBK și a-și redora blazonul. Nu va avea prea multe aplicații în gama de stradă. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bike me Posted May 16, 2019 Share Posted May 16, 2019 La 30.04.2006 la 9:19, mms a spus: dupa Salutare! Cunoaste cineva motocicleta aceasta? https://www.olx.ro/oferta/ducati-999-ID233Ux.html Intreb pt ca as vrea sa dau motocicleta mea la schimb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adidas Posted May 16, 2019 Share Posted May 16, 2019 Dupa poza aia cu radarul, pare a fi motoreta lui @SSSS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uzy cs Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 Salut, ma poate ajuta cineva cu niște informații. Am un ducati st 2 1000 din 2000 si nu a mai fost pornit de 2 ani. Azi am constat ca baia de ulei sa umplut cu benzina, care ar putea fi cauza? Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dealer Posted June 20, 2019 Share Posted June 20, 2019 Salutare! Ma poate ajuta cineva cu Nr de tel al lui Andu? Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chirica.sorin Posted December 16, 2019 Share Posted December 16, 2019 (edited) Salutare ,idee unde găsesc un cod echivalent la curele distribuție Ducati monster 600? Sau ceva dimensiuni? Eu momentan am găsit https://unimotors.allshops.ro/produs/14276190/CUREA+DISTRIBUTIE+68X190+DAYCO+STANDARD.html Edited December 16, 2019 by chirica.sorin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssk Posted April 27, 2020 Share Posted April 27, 2020 Salut . Nu stiu daca mai raspunde cineva pe aici, dar ma puteti ajuta cu intervalele de schimb/ revizie pentru un ducati 848 2010 ? Nu-mi sunt foarte clare informațiile găsite cu google . Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adidas Posted April 27, 2020 Share Posted April 27, 2020 Ti-am raspuns pe FB. In principiu, pe la 5-7 mii (ulei, filtre) daca tragi de ea. Ulei full sintetic si cele mai bune filtre. Curele o data la 2 ani sau 20K Km, musai originale. E bine sa faci rost de un manual caci acolo gasesti tot..reglaj supape, etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.