formintem Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 eu am o yamaha xt660x, nu e un supermoto pur sange, dar cred k e ce vrei tu k viteze de varf am ajuns cu ea pe la 170 dar cam dupa 150 te bate vantul rau, dar cu 130 e f confortabila la drum lung, sunt f multumit de ea si este f fiabila Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hussa Posted July 11, 2008 Author Share Posted July 11, 2008 eu am o yamaha xt660x, nu e un supermoto pur sange, dar cred k e ce vrei tu k viteze de varf am ajuns cu ea pe la 170 dar cam dupa 150 te bate vantul rau, dar cu 130 e f confortabila la drum lung, sunt f multumit de ea si este f fiabila Am mai auzit de xt ca ar fii mult mai fiabila decat KTM-ul si pe la aceleasi performante. Acum stau sa ma intreb dupa ce am citit topicurile enduristilor de ce ktm-ul creeaza atatea probleme dar cu toate astea este preferatul majoritatii. Ce aduce el peste celelalte sm-uri sau enduro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IraSciBil Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Am mai auzit de xt ca ar fii mult mai fiabila decat KTM-ul si pe la aceleasi performante. Acum stau sa ma intreb dupa ce am citit topicurile enduristilor de ce ktm-ul creeaza atatea probleme dar cu toate astea este preferatul majoritatii. Ce aduce el peste celelalte sm-uri sau enduro? Da'te cu ea si o sa vezi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 (edited) Am mai auzit de xt ca ar fii mult mai fiabila decat KTM-ul si pe la aceleasi performante. Acum stau sa ma intreb dupa ce am citit topicurile enduristilor de ce ktm-ul creeaza atatea probleme dar cu toate astea este preferatul majoritatii. Ce aduce el peste celelalte sm-uri sau enduro? XTul este o motocicletă de stradă. Este destul de greu, are putere puțină (48 CP la 178 kg la gol). Am mari dubii că ar avea cine-Âştie-ce ciclistică. KTM LC4 este Âşi el relativ greu (150 kg), dar are 55 CP Âşi o bicicletă mult mai bună. Piesele se găsesc cu uÂşurință, motoreta fiind printre cele mai populare. Nu Âştiu ce probleme crează KTMul (că eu n-am avut cît timp am folosit), dar este o motoretă cu care mergi pe stradă Âşi poți să te dai Âşi la o cursă de amatori fără să te faci de rîs, cu mici modificări. Yamaha aia (XT-X) este o motocicletă banală, de stradă, cu aspect de supermoto. În primul rînd nu are ce căuta pe teren, doi la mînă pe asfalt e cam leneÂşă. Dacă vorbim de Yamaha de supermoto, să vorbim de WR450F , nu de XT-X (deÂşi o dăm deja în EXCuri Âşi alte alea). Decît XT-X mai bine îți iei un Tricker ... În teren contează mult greutatea. ÂŞi 150 kg e mult (la concurs se merge pe undeva pe la maxim 120 kg), dar 178 kg la gol e enorm. Pune Âşi benzină, ulei, apă Âşi te duci spre 200 ... Într-adevăr, cum spunea Âşi băiatul cu XTXul, este mult mai fiabilă Âşi ieftin de întreținut, dar factorul fun s-a dus la baltă ... Edited July 11, 2008 by bibi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IraSciBil Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 XTul este o motocicletă de stradă. Este destul de greu, are putere puțină (48 CP la 178 kg la gol). Am mari dubii că ar avea cine-Âştie-ce ciclistică. KTM LC4 este Âşi el relativ greu (150 kg), dar are 55 CP Âşi o bicicletă mult mai bună. Piesele se găsesc cu uÂşurință, motoreta fiind printre cele mai populare. Nu Âştiu ce probleme crează KTMul (că eu n-am avut cît timp am folosit), dar este o motoretă cu care mergi pe stradă Âşi poți să te dai Âşi la o cursă de amatori fără să te faci de rîs, cu mici modificări. Yamaha aia (XT-X) este o motocicletă banală, de stradă, cu aspect de supermoto. În primul rînd nu are ce căuta pe teren, doi la mînă pe asfalt e cam leneÂşă. Dacă vorbim de Yamaha de supermoto, să vorbim de WR450F , nu de XT-X (deÂşi o dăm deja în EXCuri Âşi alte alea). Decît XT-X mai bine îți iei un Tricker ... În teren contează mult greutatea. ÂŞi 150 kg e mult (la concurs se merge pe undeva pe la maxim 120 kg), dar 178 kg la gol e enorm. Pune Âşi benzină, ulei, apă Âşi te duci spre 200 ... Într-adevăr, cum spunea Âşi băiatul cu XTXul, este mult mai fiabilă Âşi ieftin de întreținut, dar factorul fun s-a dus la baltă ... 46.8kW, sare lejer de 62 caluti; 154 kg la gol, bate spre 170 la plin.Problema mea a fost ca mi'a explodat motorul, in rest iti ofera TOT la capitolul fun.Mi se pare insa ca se incinge prea repede in oras, intr'un sfert de ora de mers mai agresiv incepe sa arunce lichid de racire.O fi normal?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 46.8kW, sare lejer de 62 caluti; 154 kg la gol, bate spre 170 la plin.Problema mea a fost ca mi'a explodat motorul, in rest iti ofera TOT la capitolul fun.Mi se pare insa ca se incinge prea repede in oras, intr'un sfert de ora de mers mai agresiv incepe sa arunce lichid de racire.O fi normal?!? Tu ai 690, eu vorbeam de modelul vechi. Chestia cu încinsul e cam naÂşpa, nu mise pare normală. Am făcut naveta Buc - Snagov doi ani. Un an cu EXC 520, un an cu Husaberg 550. Nu mi-a dat niciodată apă afară, în nici un regim de mers deÂşi am circulat Âşi vara pe căldura maximă, iar EXCul era modelul fără electroventilator. I-am pus eu unul artizanal (comandat manual). Dacă 690-ul are Âşi electroventilator Âşi dă apa afară, atunci e ceva care nu e în regulă cu el, trebuie văzut. Poate de aia a explodat motorul. Eu am desfăcut EXCul iarna de control Âşi era neatins (mă refer la piston, ambielaj, etc...) după circa 8000 km de oraÂş Âşi frecuÂş, ce-i drept, cu întreținere paranoică. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hussa Posted July 14, 2008 Author Share Posted July 14, 2008 46.8kW, sare lejer de 62 caluti; 154 kg la gol, bate spre 170 la plin.Problema mea a fost ca mi'a explodat motorul, in rest iti ofera TOT la capitolul fun.Mi se pare insa ca se incinge prea repede in oras, intr'un sfert de ora de mers mai agresiv incepe sa arunce lichid de racire.O fi normal?!? Nici o problema inafara ca ti-a explodat motorul ???? Gizassss. Pai asta intrece orice problema ai putea avea...EVER. Si eu ma gandeam prestige. Am vazut ca este destul de populara in germanica. De cand mi s-a pus pata pe supermoto am continuat cu ideea KTM (lc4 poate), dar observ ca se poate si mai bine??? Poate sumourile de la aprilia. Oricum daca nu aflu un raspuns concret ma indrept catre DUKE II. baftos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Despre alte patanii cu KTM-uri, poti sa citesti aici: /index.php?showtopic=233218 Si mai sunt. O discutie "vioaie" despre SXV poti sa gasesti aici: /index.php?showtopic=239072. Motardul de la Aprilia (in varianta 450 si 550) intra tot in categoria mobrelor Racing cu intretinere nepamanteana. In materie de KTM, zic ca daca iei un model mai vechi (LC4), nu vei avea asa de multe probleme. Si daca nu ma insel, Duke-ul II tot motor de LC4 are. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
disney Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Da, multi se maturizeaza (lol) si trec de pe vitezane pe sumo. Nu-i asa Kimmie? Deci si Husabergul are pornire combinata electric+kick. Parca la Yamaha WR era la fel. KTM-urile si Husqvarnele cum sunt? Pentru initiator: sunt de acord si eu cu LC4. Asa am zis si eu... ca ma maturizez, dar mai rau am facut eu nu sunt de acord cu nimic de la KTM!! Doar cu exc Icv nu dadeeaa!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 eu nu sunt de acord cu nimic de la KTM!! Doar cu exc păi ori eÂşti, ori nu eÂşti ... KTM = EXC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
disney Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 correeect! =)) hahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmisulicaa Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Din cate vad nu s-a zis nimic de suzuki drz400sm asa ca o sa zic eu. In primul rand e o motocicleta de strada spre deosebire de "Ready to race" (KTM) adica are contact (exc, wr guys stiti voi ce zic ) nu vibreaza foarte tare comparativ cu KTM, ceea ce il face un pic mai prietenos la drumuri mai lungi (pana in 250KM-cel putin fundul meu atata duce ), viteza de croaziera 130km/h (poate 150 max cu kitul de lant stoc, dar imi e mila sa il omor). Daca vrei power ktm, aprilia sxv (daca ti-o permiti), husa sunt motocilcletele care le vrei, daca vrei o moto de oras cu care poti foarte bine sa mergi si pe circuit, ceva drumuri lungi te poti orienta spre un drz. La manevrabilitate pana acum mi se pare cea mai tare, cu toate ca are 140kg pare mult mai usoara cand te urci pe ea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 (edited) La manevrabilitate pana acum mi se pare cea mai tare, cu toate ca are 140kg pare mult mai usoara cand te urci pe ea. Depinde cu ce faci comparația (moto deținute anterior, moto de stradă în general sau supermoto în general). În ultima situație aÂş obiecta că cele 140 kg reprezintă o problemă. Una peste alta, DRZul este o motocicletă prietenoasă, comodă, mai uÂşor de întreținut. PS Vibrațiile din ghidon se reduc dramatic cu handguards. Zilele astea am fost nevoit să le scot Âşi diferența este majoră. Le pun la loc Edited July 18, 2008 by bibi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
disney Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 (edited) dupa parerea si mintea mea... drz-ul e un scuter... *** nu stiu de ce multi se plang de vibratii (etc). pai daca nu vreti sa vibreze nu va mai luati enduro/cross/sm luati-va street, speed, chopper bla bla.... asta este, evident, farmecul. si nu numai Edited July 18, 2008 by disney Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 dupa parerea si mintea mea... drz-ul e un scuter... E adevarat, spre deosebire de SM 510R care este "replica autentica a motocicletei castigatoare la Campionatul Mondial Motard, alergata de echipa oficiala Husqvarna". M-a distrat asa de mult replica asta ca nu m-am putut abtine sa nu te taxez. nu stiu de ce multi se plang de vibratii (etc). pai daca nu vreti sa vibreze nu va mai luati enduro/cross/sm asta este, evident, farmecul. si nu numai Poate pentru ca esti fata... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 E adevarat, spre deosebire de SM 510R care este "replica autentica a motocicletei castigatoare la Campionatul Mondial Motard, alergata de echipa oficiala Husqvarna". Hai nu fii rău, că frații Chareyre merg belea ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reaper Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Si eu as vrea SM si ma gandesc la o Husky 610. SM imi pare cea mai distractiva categorie. Bravo celor care deja au asa ceva,cat despre vibratii,nu ma deranjeaza, nu am probleme cu prostata...inca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
disney Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 (edited) mihai@ invidia, invidia dar acum sa fim seriosi, am vrut sa-mi iau drz ... dupa care mi-am bagat mintiile-n cap. am impuscat mai multi iepuri cu vibratia aia, este? E un mit!!! @Reaper da, dar nu e "replica autentica a motocicletei castigatoare la Campionatul Mondial Motard, alergata de echipa oficiala Husqvarna" Edited July 18, 2008 by disney Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 (edited) mihai@ invidia, invidia Daca la anul o sa apara Husqvarna SMR replica Kimmie Blu, atunci o sa fiu invidios. Cine stie, poate o sa imi cumpar si eu una, dar doar daca se face si varianta de 450, ca sa nu fie prea mare trecerea de la scuter la 510 Edited July 18, 2008 by mihaio07 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reaper Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 (edited) @Reaperda, dar nu e "replica autentica a motocicletei castigatoare la Campionatul Mondial Motard, alergata de echipa oficiala Husqvarna" Pai nu vreau acea varianta,inca sunt incepator Eh...voi astia care aveti stilul de pilotaj mai agresiv,va permiteti.Am incercat si eu in Bucuresti sa merg putin mai tare si am lovit cu genunchiul o buburuza albastra Daca la anul o sa apara Husqvarna SMR replica Kimmie Blu, atunci o sa fiu invidios. Cine stie, poate o sa imi cumpar si eu una, dar doar daca se face si varianta de 450, ca sa nu fie prea mare trecerea de la scuter la 510 Chiar daca apare SMR Kimmi,nu ne putem atinge de asa ceva,pentru ca o sa fie doar un exemplar pe piata,cel mai tare tractoras @Mihai,510 nu-i tot scuter? Edited July 19, 2008 by Reaper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Chestia cu caii care nu înseamnă mare lucru este adevărată. Azi m-am edificat pe deplin. M-am dat cu un FS 450 (identic din toate punctele de vedere cu 550ul meu, doar că are motorul un pic mai mic). Mi s-a părut incomparabil mai uÂşor de manevrat Âşi de mers cu ea, fără să pierd prea mult timp (ca lipsă putere a fost nevoie să o forțez mai rău pe linia dreaptă). Au aceeaÂşi greutate (motorul este identic, doar cursa pistonului mai scurtă puțin). Mi-a mai zis mie cineva mai demult să nu mă reped să-mi iau mare, aÂşa că acum mi-aÂş dori 450 (bine că nu mi-am luat 650). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo_man Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 intrebare de incepator (nu sariti cu gura pe mine). Daca imi iau un cross/enduro care sunt modificarile minime pe care trebuie sa le fac ca sa se apropie cat de cat de un supermoto?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carpanosul Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 Incercati un Husaberg 450, are 115 kg si 60cp. Daca tragi de gaj te ridici pe o roata in treapta a 4-a. E usoara, ascultatoare, putin cam geloasa. Daca te simte ca nu ii esti fidel da cu tine de pamant de-ti scoate fumurile din cap! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 Incercati un Husaberg 450, are 115 kg si 60cp. Daca tragi de gaj te ridici pe o roata in treapta a 4-a. E usoara, ascultatoare, putin cam geloasa. Daca te simte ca nu ii esti fidel da cu tine de pamant de-ti scoate fumurile din cap! ei ei ei ... nu e chiar aÂşa ... mai exagerează Âşi oamenii. Nu are 60 CP Âşi nu se dă pe-o roată chiar aÂşa de uÂşor în a patra. Motocicleta e superbă, chiar mi-aÂş dori-o, dar din alte motive. Cînd mi-am luat 550, am zis că 450ul e prea slab. Acum privesc altfel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 Incercati un Husaberg 450, are 115 kg si 60cp. Daca tragi de gaj te ridici pe o roata in treapta a 4-a. E usoara, ascultatoare, putin cam geloasa. Daca te simte ca nu ii esti fidel da cu tine de pamant de-ti scoate fumurile din cap! Gata pe mine m-ai convins, vreau si eu un Hu-sa-ber din asta care se ridica pe o roata pana in treapta a 4a. Chestia cu caii care nu înseamnă mare lucru este adevărată. Azi m-am edificat pe deplin. M-am dat cu un FS 450 (identic din toate punctele de vedere cu 550ul meu, doar că are motorul un pic mai mic). Mi s-a părut incomparabil mai uÂşor de manevrat Âşi de mers cu ea, fără să pierd prea mult timp (ca lipsă putere a fost nevoie să o forțez mai rău pe linia dreaptă). Au aceeaÂşi greutate (motorul este identic, doar cursa pistonului mai scurtă puțin). Mi-a mai zis mie cineva mai demult să nu mă reped să-mi iau mare, aÂşa că acum mi-aÂş dori 450 (bine că nu mi-am luat 650). Banuiesc ca chestia cu caii nu inseamna mare lucru daca ai acel "minim garantat" de 50 de cai. Pe care scuterele alde DRZ nu il au, dar FS450-ul il are (cred). Pana la urma, daca greutatea e aceeasi cu 550-ul, cadrul e acelasi, totul e la fel, de unde se simte diferenta (in bine)? Sa nu mi-o spui si tu pe aia cu inertia pistonului mai mic . intrebare de incepator (nu sariti cu gura pe mine). Daca imi iau un cross/enduro care sunt modificarile minime pe care trebuie sa le fac ca sa se apropie cat de cat de un supermoto?? Enduro trebuie sa iti iei, pentru ca nu o sa ai ce cauta cu crossul pe strada, desi ideea nu e rea, avand in vedere ca are suspensiile mai tari. Modificari minime: o pereche de roti complete (jante de 17 + cauciucuri de fite + ar fi de preferat sa contina si una bucata disc 320mm cu adaptorul de rigoare si una bucata foaie). Minimul ar fi cam atat, poti dupa aceea sa mai intaresti suspensiile si sa umbli la rapoartele pinioanelor, dar sa ai grija ca daca e diferenta de prea multi dinti s-ar putea sa trebuiasca sa schimbi lantul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.