Jump to content

Vreau Supermoto!


hussa
 Share

Recommended Posts

OffTopic (sau nu)

De la o vreme privesc lung de tot la Dorsoduro pentru viitor :)

Sa vedem ce review-uri mai apar de la posesori (din afara, ca in RO ar fi o raritate sa apara)

 

 

am vazut 4 bucati prin corfu toate negre.

 

si una singura prin buc. am recunoscut-o dupa farul care aduce a inorog

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

OffTopic (sau nu)

De la o vreme privesc lung de tot la Dorsoduro pentru viitor :)

01_aprilia_smv_750_dorsoduro_v_01.jpg

 

Sa vedem ce review-uri mai apar de la posesori (din afara, ca in RO ar fi o raritate sa apara)

sunt 2 sau 3 in bucuresti

una o are un "salesman" d la united motors, alta e parcata sub coloane in romana, in fiecare zi si mai e una parca am vazut-o trecator nush p unde...

oricum tipul de la united mi-a spus k e ok...si k tocmai venise de la o tura cu ea din grecia.

Edited by FOXXkid
Link to comment
Share on other sites

OffTopic (sau nu)

De la o vreme privesc lung de tot la Dorsoduro pentru viitor :)

 

Sa vedem ce review-uri mai apar de la posesori (din afara, ca in RO ar fi o raritate sa apara)

 

Nu stiu despre Dorsoduro, dar despre Shiver am auzit de toate, numai de bine nu.

P.S. Da' de ce-i zice Dorso Duro? :)

Link to comment
Share on other sites

Numele ii vine de la o regiune din zona Venetiei. Plus ca are si spatele ala de sportiva, cu tobele sub Âşa.

Legat de barfe ca merge sau nu, astept sa apara eventualele belele (dupa 1-2 ani de folosinta deja vor apare problemele, daca sunt) In postul meu anterior ma refeream la review-uri ca e mai greu sa apara in RO, intrucat nu prea am vazut articole strict romanesti de drive-teste cu plusuri si minusuri, ci ori doar laude la propriul motor (ca daca zici si problemele rad prietenii de tine) ori articole platite care preaslavesc respectiva mobra.

Edited by Thomas
Link to comment
Share on other sites

si eu ma gandesc la Dorsoduro. doar pretul ma cam da inapoi.

 

despre fiabilitate este cam devreme sa vorbim, dar pot sa va spun ca pilotul Andrea Padovani a luat locul 5 la cursa Pykes Peak 2008, concurand pe Dorsoduro stock.

 

uitati dovezi si mai multe info:

:)

 

LE: ce am uitat sa mentionez, singurul lucru negativ, evidentiat pana acum la dorsoduro, este rezervorul foarte mic, ergo autonomie infima.... pe unele forumuri se plangeau ca dupa 100 de km ajungi pe rezerva, in unele cazuri (forja) si mai putin. acum, pentru mine asta nu conteaza prea mult, ca nu mi-am propus sa traversez desertul Sahara cu ea.

Edited by Macintosh
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Am si eo un ktm lc4 640 prestige`u model 2005

Are cineva cunostinte despre acest model?

Mar interesa cam ce probleme apar in timp..

E un motor fiabil ?

Are tenditza de strada, sufera mult la forje prin padure sau rampe ?:rusinica:

 

Bafta si asfalt uscat..

post-42998-1224759850_thumb.jpg

post-42998-1224759860_thumb.jpg

post-42998-1224759869_thumb.jpg

Edited by AR 88 ROL
Link to comment
Share on other sites

Am si eo un ktm lc4 640 prestige`u model 2005

Are cineva cunostinte despre acest model?

Mar interesa cam ce probleme apar in timp..

E un motor fiabil ?

Are tenditza de strada, sufera mult la forje prin padure sau rampe ?:rusinica:

lc4 sunt cele mai fiabile din gama ktm

totusi . ..modelul tau nu e de hard enduro iar daca il chinui prin padure cu roti de cross pe el , o sa trebuiasca sa-i schimbi uleiul la 2000 km cu tot cu filtru.

in rampe sau urcari mai abrupte , o sa trebuiasca sa ii schimbi kitul de lant (pinion mai mic ,foaie mai mare) pentru mai mult cuplu , ca sa nu fortezi ambreiajul

o sa ai cuplu de jos dar pierzi la top speed

inca ceva ... hraneste-l cu 7100 sau 300v de la motul si o mearga brici

filtru de aer : curatat cu grija si dat cu spray pt filtru pe urma (revizie la 1000 km...spalat si uns)

Link to comment
Share on other sites

lc4 sunt cele mai fiabile din gama ktm

totusi . ..modelul tau nu e de hard enduro iar daca il chinui prin padure cu roti de cross pe el , o sa trebuiasca sa-i schimbi uleiul la 2000 km cu tot cu filtru.

in rampe sau urcari mai abrupte , o sa trebuiasca sa ii schimbi kitul de lant (pinion mai mic ,foaie mai mare) pentru mai mult cuplu , ca sa nu fortezi ambreiajul

o sa ai cuplu de jos dar pierzi la top speed

inca ceva ... hraneste-l cu 7100 sau 300v de la motul si o mearga brici

filtru de aer : curatat cu grija si dat cu spray pt filtru pe urma (revizie la 1000 km...spalat si uns)

 

pff, si am deja 800 cu el intr`o saptamana jumate...

se poate ridica de spate, ce zici ?mi se pare putin prea jos spatele..

daca ai cumva idee spunemi si mie te rog ce inseamna: trip F de pe bord, ca nu am nici o idee

ms de info, bafta si asfalt uscat..

Link to comment
Share on other sites

pff, si am deja 800 cu el intr`o saptamana jumate...

se poate ridica de spate, ce zici ?mi se pare putin prea jos spatele..

daca ai cumva idee spunemi si mie te rog ce inseamna: trip F de pe bord, ca nu am nici o idee

ms de info, bafta si asfalt uscat..

rotesti de arc ,vorba vine ,trebuie sa aiba un fel de guler deasura arcului care sa-ti permita sa il desfaci(pt inaltare) sau sa-l mai strangi (pt coborare),apoi te joci din suspensia spate de la butoias ..s-o faci mai hard sau soft

 

trip ... iti masoara distanta parcursa intre 2 puncte .are si el un numar de N trip-uri (spre exeplu vrei sa te duci de la arad la ..timisoara si ocolesti pe un drum si vrei sa masori cati km sunt ... setezi trip A , iar la intoarcere dai trip B si vezi cat faci pe o alta ruta ocolitoare) si la sfarsit compari distantele ...

reseteaza trip F si da-l inapoi la trip A .

Edited by blue_nightwish
Link to comment
Share on other sites

rotesti de arc ,vorba vine ,trebuie sa aiba un fel de guler deasura arcului care sa-ti permita sa il desfaci(pt inaltare) sau sa-l mai strangi (pt coborare),apoi te joci din suspensia spate de la butoias ..s-o faci mai hard sau soft

 

trip ... iti masoara distanta parcursa intre 2 puncte .are si el un numar de N trip-uri (spre exeplu vrei sa te duci de la arad la ..timisoara si ocolesti pe un drum si vrei sa masori cati km sunt ... setezi trip A , iar la intoarcere dai trip B si vezi cat faci pe o alta ruta ocolitoare) si la sfarsit compari distantele ...

reseteaza trip F si da-l inapoi la trip A .

 

chestia cu ridicatu spatelui am mai intrebat.. si am vazut ca are 2 coliere(piulitze) care se pot misca, chestia cu trip F nu o inteleg findca e pus pe 0.0 , nu am ce sa resetez, nu inregistreaza nimic in mers.. nushtiu ce sa zic, trip 1(A) functioneaza si il folosesc pe post de "alarma", rezerva, cand ma apropii de 130-140 km tre sa ii bag zeama, cam atat il calaresc cu un plin..iar trip 2(:blbl: nu il resetez niciodata.., il las sa mearga sa vad catzi km am facutzi cu el de cand l`am achizitzionat, dar inca odata spun ca nu inteleg ce rol are trip F, tre sa ma interesez ca, acu, chiar sunt curios ;)

 

Ms de info, sunt putzini care se ofera sa dea chiar si 2,3 raspunsuri

 

Bafta si asfalt uscat ;)

Edited by AR 88 ROL
Link to comment
Share on other sites

sal vreau si io ceva pareri sfaturi :0 in legatura cu ktm 990 supermoto . Pana acuma am avut un gsx-r 400 iar de 1 an jumatate am un fireblade din 2005 luat de nou. de ceva timp m-am indragostit de ktm cu pricina. M-am dat pe un superduke si din ce am auzit ar avea acelasi motor biggrin.gif ceea ce e super. Cine poate da ceva sfaturi referitor la sm ,,pe steroizi" pls reply. thx

Link to comment
Share on other sites

chestia cu ridicatu spatelui am mai intrebat.. si am vazut ca are 2 coliere(piulitze) care se pot misca, chestia cu trip F nu o inteleg findca e pus pe 0.0 , nu am ce sa resetez, nu inregistreaza nimic in mers.. nushtiu ce sa zic, trip 1(A) functioneaza si il folosesc pe post de "alarma", rezerva, cand ma apropii de 130-140 km tre sa ii bag zeama, cam atat il calaresc cu un plin..iar trip 2(:nono: nu il resetez niciodata.., il las sa mearga sa vad catzi km am facutzi cu el de cand l`am achizitzionat, dar inca odata spun ca nu inteleg ce rol are trip F, tre sa ma interesez ca, acu, chiar sunt curios :lool:

 

Ms de info, sunt putzini care se ofera sa dea chiar si 2,3 raspunsuri

 

Bafta si asfalt uscat :rolleyes:

 

In manual zice ca Trip F incepe sa contorizeze in momentul in care intri pe rezerva (cand se aprinde becul), ca sa stii cati km ai facut cu rezerva si deci cam cat mai poti sa faci. Acum, eu nu prea stiu cat de functionala treaba asta la SM, avand in vedere ca, din cate stiu eu, doar rezervoarele mari de 25l au senzor de nivel.

 

Si ca sa fac treaba pana la capat: Trip 1 e contor chior, masoara distanta continuu. Trip 2 se poate folosi in combinatie cu un control suplimentar (Part no. 582.14.069.044 ;) ), care iti da posibilitatea sa adaugi/scoti km din distanta. Ei zic ca asta poate fi util, de exemplu, daca ai un roadbook si undeva ai gresit traseul, ca sa resincronizezi distanta efectiva cu cea din roadbook.

Link to comment
Share on other sites

In manual zice ca Trip F incepe sa contorizeze in momentul in care intri pe rezerva (cand se aprinde becul), ca sa stii cati km ai facut cu rezerva si deci cam cat mai poti sa faci. Acum, eu nu prea stiu cat de functionala treaba asta la SM, avand in vedere ca, din cate stiu eu, doar rezervoarele mari de 25l au senzor de nivel.

 

Si ca sa fac treaba pana la capat: Trip 1 e contor chior, masoara distanta continuu. Trip 2 se poate folosi in combinatie cu un control suplimentar (Part no. 582.14.069.044 :lool: ), care iti da posibilitatea sa adaugi/scoti km din distanta. Ei zic ca asta poate fi util, de exemplu, daca ai un roadbook si undeva ai gresit traseul, ca sa resincronizezi distanta efectiva cu cea din roadbook.

 

 

pff, mersi mult, becul de benzina din bord nu merge, findca am robinetul acela mic(on,off,res) bordul e facut si pt alte modele

care au rezervorul mult mai mare, iar in lipsa acelui robinet au becul in bord.

ms de info man :rolleyes:

 

bafta si asfalt uscat :nono:

Link to comment
Share on other sites

Asa stiam si eu, ca rezervoarele astea mai mici au robinet si n-au senzor. Dar treaba de care ziceam eu pentru Trip F am citit-o in manualul de LC4 SM :rolleyes: Probabil au preluat-o din alt manual si n-au mai stata sa se gandeasca daca se aplica.

Link to comment
Share on other sites

Asa stiam si eu, ca rezervoarele astea mai mici au robinet si n-au senzor. Dar treaba de care ziceam eu pentru Trip F am citit-o in manualul de LC4 SM :nono: Probabil au preluat-o din alt manual si n-au mai stata sa se gandeasca daca se aplica.

 

 

da, e interesanta chestia, ms inca odata de info, dar la mine nu e valabila deoarece am rezervor mic

nu inteleg de ce s`a facut bord pt mai multe modele findca eu nu am mai vazut pe alt motor, infine, e o chestie inteligenta

 

bafta :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Din cate vad nu s-a zis nimic de suzuki drz400sm asa ca o sa zic eu. In primul rand e o motocicleta de strada spre deosebire de "Ready to race" (KTM) adica are contact (exc, wr guys stiti voi ce zic :) ) nu vibreaza foarte tare comparativ cu KTM, ceea ce il face un pic mai prietenos la drumuri mai lungi (pana in 250KM-cel putin fundul meu atata duce :D ), viteza de croaziera 130km/h (poate 150 max cu kitul de lant stoc, dar imi e mila sa il omor).

Daca vrei power ktm, aprilia sxv (daca ti-o permiti), husa sunt motocilcletele care le vrei, daca vrei o moto de oras cu care poti foarte bine sa mergi si pe circuit, ceva drumuri lungi te poti orienta spre un drz.

La manevrabilitate pana acum mi se pare cea mai tare, cu toate ca are 140kg pare mult mai usoara cand te urci pe ea.

 

pentru hussa:

http://www.universmoto.ro/article--Drive-t...SM.--10231.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
buna!vreau sa mi achizitionez un Ktm sm 525 de prin 2003 2004.Pute ti sa mi spune ti cate ceva despre el daca stiti, revizie ,ore de functionare,consumabile,fiabilitate!

 

intra pe www.ktm.com cauta modelul si descarca manualul de intretinere. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

am si eu o intrebare ,are cineva dintre voi ktm superduke 990r?,vreau si eu nishte pareri de la detzinatori sau cei care au auzit despre aceasta motocicleta multzumesc

 

((nu am citit toate paginile,scuze))

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...