Cavaleru Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 OffTopic (sau nu)De la o vreme privesc lung de tot la Dorsoduro pentru viitor Sa vedem ce review-uri mai apar de la posesori (din afara, ca in RO ar fi o raritate sa apara) am vazut 4 bucati prin corfu toate negre. si una singura prin buc. am recunoscut-o dupa farul care aduce a inorog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FOXXkid Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 (edited) OffTopic (sau nu)De la o vreme privesc lung de tot la Dorsoduro pentru viitor Sa vedem ce review-uri mai apar de la posesori (din afara, ca in RO ar fi o raritate sa apara) sunt 2 sau 3 in bucuresti una o are un "salesman" d la united motors, alta e parcata sub coloane in romana, in fiecare zi si mai e una parca am vazut-o trecator nush p unde... oricum tipul de la united mi-a spus k e ok...si k tocmai venise de la o tura cu ea din grecia. Edited September 27, 2008 by FOXXkid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 OffTopic (sau nu)De la o vreme privesc lung de tot la Dorsoduro pentru viitor Sa vedem ce review-uri mai apar de la posesori (din afara, ca in RO ar fi o raritate sa apara) Nu stiu despre Dorsoduro, dar despre Shiver am auzit de toate, numai de bine nu. P.S. Da' de ce-i zice Dorso Duro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 (edited) Numele ii vine de la o regiune din zona Venetiei. Plus ca are si spatele ala de sportiva, cu tobele sub Âşa. Legat de barfe ca merge sau nu, astept sa apara eventualele belele (dupa 1-2 ani de folosinta deja vor apare problemele, daca sunt) In postul meu anterior ma refeream la review-uri ca e mai greu sa apara in RO, intrucat nu prea am vazut articole strict romanesti de drive-teste cu plusuri si minusuri, ci ori doar laude la propriul motor (ca daca zici si problemele rad prietenii de tine) ori articole platite care preaslavesc respectiva mobra. Edited September 28, 2008 by Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macintosh Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 (edited) si eu ma gandesc la Dorsoduro. doar pretul ma cam da inapoi. despre fiabilitate este cam devreme sa vorbim, dar pot sa va spun ca pilotul Andrea Padovani a luat locul 5 la cursa Pykes Peak 2008, concurand pe Dorsoduro stock. uitati dovezi si mai multe info: LE: ce am uitat sa mentionez, singurul lucru negativ, evidentiat pana acum la dorsoduro, este rezervorul foarte mic, ergo autonomie infima.... pe unele forumuri se plangeau ca dupa 100 de km ajungi pe rezerva, in unele cazuri (forja) si mai putin. acum, pentru mine asta nu conteaza prea mult, ca nu mi-am propus sa traversez desertul Sahara cu ea. Edited September 29, 2008 by Macintosh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ar88rol Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 (edited) Salut, Am si eo un ktm lc4 640 prestige`u model 2005 Are cineva cunostinte despre acest model? Mar interesa cam ce probleme apar in timp.. E un motor fiabil ? Are tenditza de strada, sufera mult la forje prin padure sau rampe ? Bafta si asfalt uscat.. Edited October 23, 2008 by AR 88 ROL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blue_nightwishX Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Am si eo un ktm lc4 640 prestige`u model 2005Are cineva cunostinte despre acest model? Mar interesa cam ce probleme apar in timp.. E un motor fiabil ? Are tenditza de strada, sufera mult la forje prin padure sau rampe ? lc4 sunt cele mai fiabile din gama ktm totusi . ..modelul tau nu e de hard enduro iar daca il chinui prin padure cu roti de cross pe el , o sa trebuiasca sa-i schimbi uleiul la 2000 km cu tot cu filtru. in rampe sau urcari mai abrupte , o sa trebuiasca sa ii schimbi kitul de lant (pinion mai mic ,foaie mai mare) pentru mai mult cuplu , ca sa nu fortezi ambreiajul o sa ai cuplu de jos dar pierzi la top speed inca ceva ... hraneste-l cu 7100 sau 300v de la motul si o mearga brici filtru de aer : curatat cu grija si dat cu spray pt filtru pe urma (revizie la 1000 km...spalat si uns) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ar88rol Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 lc4 sunt cele mai fiabile din gama ktm totusi . ..modelul tau nu e de hard enduro iar daca il chinui prin padure cu roti de cross pe el , o sa trebuiasca sa-i schimbi uleiul la 2000 km cu tot cu filtru. in rampe sau urcari mai abrupte , o sa trebuiasca sa ii schimbi kitul de lant (pinion mai mic ,foaie mai mare) pentru mai mult cuplu , ca sa nu fortezi ambreiajul o sa ai cuplu de jos dar pierzi la top speed inca ceva ... hraneste-l cu 7100 sau 300v de la motul si o mearga brici filtru de aer : curatat cu grija si dat cu spray pt filtru pe urma (revizie la 1000 km...spalat si uns) pff, si am deja 800 cu el intr`o saptamana jumate... se poate ridica de spate, ce zici ?mi se pare putin prea jos spatele.. daca ai cumva idee spunemi si mie te rog ce inseamna: trip F de pe bord, ca nu am nici o idee ms de info, bafta si asfalt uscat.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Dexter Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 daca ai cumva idee spunemi si mie te rog ce inseamna: trip F de pe bord, ca nu am nici o idee intra pe ktm.com cauta modelul si descarca cartea tehnica, ca e moca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ar88rol Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 intra pe ktm.comcauta modelul si descarca cartea tehnica, ca e moca. ms de info, e de folos bafta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blue_nightwishX Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 (edited) pff, si am deja 800 cu el intr`o saptamana jumate... se poate ridica de spate, ce zici ?mi se pare putin prea jos spatele.. daca ai cumva idee spunemi si mie te rog ce inseamna: trip F de pe bord, ca nu am nici o idee ms de info, bafta si asfalt uscat.. rotesti de arc ,vorba vine ,trebuie sa aiba un fel de guler deasura arcului care sa-ti permita sa il desfaci(pt inaltare) sau sa-l mai strangi (pt coborare),apoi te joci din suspensia spate de la butoias ..s-o faci mai hard sau soft trip ... iti masoara distanta parcursa intre 2 puncte .are si el un numar de N trip-uri (spre exeplu vrei sa te duci de la arad la ..timisoara si ocolesti pe un drum si vrei sa masori cati km sunt ... setezi trip A , iar la intoarcere dai trip B si vezi cat faci pe o alta ruta ocolitoare) si la sfarsit compari distantele ... reseteaza trip F si da-l inapoi la trip A . Edited October 24, 2008 by blue_nightwish Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ar88rol Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 (edited) rotesti de arc ,vorba vine ,trebuie sa aiba un fel de guler deasura arcului care sa-ti permita sa il desfaci(pt inaltare) sau sa-l mai strangi (pt coborare),apoi te joci din suspensia spate de la butoias ..s-o faci mai hard sau soft trip ... iti masoara distanta parcursa intre 2 puncte .are si el un numar de N trip-uri (spre exeplu vrei sa te duci de la arad la ..timisoara si ocolesti pe un drum si vrei sa masori cati km sunt ... setezi trip A , iar la intoarcere dai trip B si vezi cat faci pe o alta ruta ocolitoare) si la sfarsit compari distantele ... reseteaza trip F si da-l inapoi la trip A . chestia cu ridicatu spatelui am mai intrebat.. si am vazut ca are 2 coliere(piulitze) care se pot misca, chestia cu trip F nu o inteleg findca e pus pe 0.0 , nu am ce sa resetez, nu inregistreaza nimic in mers.. nushtiu ce sa zic, trip 1(A) functioneaza si il folosesc pe post de "alarma", rezerva, cand ma apropii de 130-140 km tre sa ii bag zeama, cam atat il calaresc cu un plin..iar trip 2( nu il resetez niciodata.., il las sa mearga sa vad catzi km am facutzi cu el de cand l`am achizitzionat, dar inca odata spun ca nu inteleg ce rol are trip F, tre sa ma interesez ca, acu, chiar sunt curios Ms de info, sunt putzini care se ofera sa dea chiar si 2,3 raspunsuri Bafta si asfalt uscat Edited October 24, 2008 by AR 88 ROL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henegar Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 sal vreau si io ceva pareri sfaturi :0 in legatura cu ktm 990 supermoto . Pana acuma am avut un gsx-r 400 iar de 1 an jumatate am un fireblade din 2005 luat de nou. de ceva timp m-am indragostit de ktm cu pricina. M-am dat pe un superduke si din ce am auzit ar avea acelasi motor biggrin.gif ceea ce e super. Cine poate da ceva sfaturi referitor la sm ,,pe steroizi" pls reply. thx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zapacitul Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 De Yamaha xt-660x ce pareri sunt ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shorty Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 chestia cu ridicatu spatelui am mai intrebat.. si am vazut ca are 2 coliere(piulitze) care se pot misca, chestia cu trip F nu o inteleg findca e pus pe 0.0 , nu am ce sa resetez, nu inregistreaza nimic in mers.. nushtiu ce sa zic, trip 1(A) functioneaza si il folosesc pe post de "alarma", rezerva, cand ma apropii de 130-140 km tre sa ii bag zeama, cam atat il calaresc cu un plin..iar trip 2( nu il resetez niciodata.., il las sa mearga sa vad catzi km am facutzi cu el de cand l`am achizitzionat, dar inca odata spun ca nu inteleg ce rol are trip F, tre sa ma interesez ca, acu, chiar sunt curios Ms de info, sunt putzini care se ofera sa dea chiar si 2,3 raspunsuri Bafta si asfalt uscat In manual zice ca Trip F incepe sa contorizeze in momentul in care intri pe rezerva (cand se aprinde becul), ca sa stii cati km ai facut cu rezerva si deci cam cat mai poti sa faci. Acum, eu nu prea stiu cat de functionala treaba asta la SM, avand in vedere ca, din cate stiu eu, doar rezervoarele mari de 25l au senzor de nivel. Si ca sa fac treaba pana la capat: Trip 1 e contor chior, masoara distanta continuu. Trip 2 se poate folosi in combinatie cu un control suplimentar (Part no. 582.14.069.044 ), care iti da posibilitatea sa adaugi/scoti km din distanta. Ei zic ca asta poate fi util, de exemplu, daca ai un roadbook si undeva ai gresit traseul, ca sa resincronizezi distanta efectiva cu cea din roadbook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ar88rol Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 In manual zice ca Trip F incepe sa contorizeze in momentul in care intri pe rezerva (cand se aprinde becul), ca sa stii cati km ai facut cu rezerva si deci cam cat mai poti sa faci. Acum, eu nu prea stiu cat de functionala treaba asta la SM, avand in vedere ca, din cate stiu eu, doar rezervoarele mari de 25l au senzor de nivel. Si ca sa fac treaba pana la capat: Trip 1 e contor chior, masoara distanta continuu. Trip 2 se poate folosi in combinatie cu un control suplimentar (Part no. 582.14.069.044 ), care iti da posibilitatea sa adaugi/scoti km din distanta. Ei zic ca asta poate fi util, de exemplu, daca ai un roadbook si undeva ai gresit traseul, ca sa resincronizezi distanta efectiva cu cea din roadbook. pff, mersi mult, becul de benzina din bord nu merge, findca am robinetul acela mic(on,off,res) bordul e facut si pt alte modele care au rezervorul mult mai mare, iar in lipsa acelui robinet au becul in bord. ms de info man bafta si asfalt uscat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shorty Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Asa stiam si eu, ca rezervoarele astea mai mici au robinet si n-au senzor. Dar treaba de care ziceam eu pentru Trip F am citit-o in manualul de LC4 SM Probabil au preluat-o din alt manual si n-au mai stata sa se gandeasca daca se aplica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ar88rol Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Asa stiam si eu, ca rezervoarele astea mai mici au robinet si n-au senzor. Dar treaba de care ziceam eu pentru Trip F am citit-o in manualul de LC4 SM Probabil au preluat-o din alt manual si n-au mai stata sa se gandeasca daca se aplica. da, e interesanta chestia, ms inca odata de info, dar la mine nu e valabila deoarece am rezervor mic nu inteleg de ce s`a facut bord pt mai multe modele findca eu nu am mai vazut pe alt motor, infine, e o chestie inteligenta bafta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shorty Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Acelasi bord e si pe 640 Adventure si 950/990 Adventure, care au rezervoare cu senzor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
intrusu Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Din cate vad nu s-a zis nimic de suzuki drz400sm asa ca o sa zic eu. In primul rand e o motocicleta de strada spre deosebire de "Ready to race" (KTM) adica are contact (exc, wr guys stiti voi ce zic ) nu vibreaza foarte tare comparativ cu KTM, ceea ce il face un pic mai prietenos la drumuri mai lungi (pana in 250KM-cel putin fundul meu atata duce ), viteza de croaziera 130km/h (poate 150 max cu kitul de lant stoc, dar imi e mila sa il omor).Daca vrei power ktm, aprilia sxv (daca ti-o permiti), husa sunt motocilcletele care le vrei, daca vrei o moto de oras cu care poti foarte bine sa mergi si pe circuit, ceva drumuri lungi te poti orienta spre un drz. La manevrabilitate pana acum mi se pare cea mai tare, cu toate ca are 140kg pare mult mai usoara cand te urci pe ea. pentru hussa: http://www.universmoto.ro/article--Drive-t...SM.--10231.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Dexter Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 (edited) ktm 690 smr are intradevar rezervor mic (13,5 litri ), nu are robineti dar are senzor. care chiar indica corect cand raman 2,5 litri... Edited January 14, 2009 by _Dexter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monster madness Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 buna!vreau sa mi achizitionez un Ktm sm 525 de prin 2003 2004.Pute ti sa mi spune ti cate ceva despre el daca stiti, revizie ,ore de functionare,consumabile,fiabilitate! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Dexter Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 buna!vreau sa mi achizitionez un Ktm sm 525 de prin 2003 2004.Pute ti sa mi spune ti cate ceva despre el daca stiti, revizie ,ore de functionare,consumabile,fiabilitate! intra pe www.ktm.com cauta modelul si descarca manualul de intretinere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmd Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 am si eu o intrebare ,are cineva dintre voi ktm superduke 990r?,vreau si eu nishte pareri de la detzinatori sau cei care au auzit despre aceasta motocicleta multzumesc ((nu am citit toate paginile,scuze)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.Z.rider Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 (edited) nu ai citit TOATE? Superduke nu e in nici un caz SM. Dupa ce am citit aici baietii nu ar accepta nici un 990SM ca supermoto dapoi pe Superduke... Edited May 28, 2010 by E.Z.rider Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.