Nechifor Solitaru' Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 (edited) Banuiesc ca chestia cu caii nu inseamna mare lucru daca ai acel "minim garantat" de 50 de cai. Pe care scuterele alde DRZ nu il au, dar FS450-ul il are (cred). Pana la urma, daca greutatea e aceeasi cu 550-ul, cadrul e acelasi, totul e la fel, de unde se simte diferenta (in bine)?Sa nu mi-o spui si tu pe aia cu inertia pistonului mai mic . Deficitul de putere te ajută pe viraje. Dacă nu eÂşti un mare campion, îți va fi mai greu să deschizi gazul foarte tare la ieÂşirea din viraje gen AMCKart cu o motocicletă care smuceÂşte Âşi rupe aderența. M-am dat ieri cu FS450 a lui Dave, cu eÂşapament stock (are aceeaÂşi greutate ca a mea dar măcar 10 cai mai puțin). Inițial mi s-a părut naÂşpa cînd am plecat de pe loc, dar puteam să atac virajele mult mai dezinvolt, iar la ieÂşire nu-mi mai țîțîia fundul. Pe linia dreaptă trebuia forțată mai rău, dar, per ansamblu, cîÂştigul din viraje este mult mai mare decît pierderea de pe linia dreaptă. Sînt sigur că e mai prietenoasă Âşi în offroad. ps nu e vorba numai de cai, cred că mai mult e o problemă de cuplu. e mai bună = e mai uÂşor pentru tine să mergi mai tare (dacă eram Chambon, poate alegeam FS 650) Edited July 20, 2008 by bibi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frana Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 salut : ) viitor posesor de sm here - DT 125 X o intrebare am : se poate lasa macar 3-4 cm din suspensii ? ca eu am 1.64 si nu stiu sigur daca o sa ating jos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo_man Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 sunt si eu curios de un review pentru dt125x. ceva proprietar care sa ma lumineze? am vazut ca au 10 cai, sunt suficienti pentru o deplasare cat de cat ...."supermoto" ?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frana Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 sunt 15 cp , nu 10 Yamaha XT 125 X are 10,3 cp , dar e 4T. DT 125 X e in 2T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo_man Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 deci ar fi mai indicat modelul in 2 T? am si eu o intrebare. sunt incepator in motociclism, sofer de vre-o 10 ani si scuterist de 1 an si ma gandeam sa imi iau pt timpul liber un yamaha dt125 de preferabil cu kit supermoto. baietii de pe topicul cu adusul de moto din afara ziceau ca imi gasesc una in stare buna buna si cu kit pe la 1300 euro. ce ziceti merita? ma va satisface in vre-un fel? mentionez ca va fi folosita destul de rar si mai mult prin oras, starea drumurilor o cunoasteti si voi. Are vre-un demaraj cat de cat?! cam pana la ce viteza merge fara sa fie fortata, mentionez ca nu sunt vitezoman dar nci nu vreau sa ma claxoneze masinile cu "scoala". M=am orientat pe ceva mic din cauza sotiei care nu vrea sa incaseze banii asigurarii de viata inca. Va multumesc anticipat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 salut : )viitor posesor de sm here - DT 125 X o intrebare am : se poate lasa macar 3-4 cm din suspensii ? ca eu am 1.64 si nu stiu sigur daca o sa ating jos sunt si eu curios de un review pentru dt125x. ceva proprietar care sa ma lumineze? am vazut ca au 10 cai, sunt suficienti pentru o deplasare cat de cat ...."supermoto" ?! Eu zic ca aveti sanse mai mari sa gasiti posesori pe la subforumul dedicat categoriei 125. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ametist Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 as vrea si eu sa imi iau o husqvarna sm 125. 34 CP, 2T.As prefera sa stiu mai multe! Ar merge ptr inceput?Este o motocilceta brutala? Nu vreau sa-mi rup tavanul sau sa ma poarte pe drumurile patriei, numai p o roata! multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 O sa iti fie cam greu cu 2t pe-o roata. Un 2t este intr-adevar mai brutal decat un 4t si asta se traduce printr-o livrare neliniara a puterii. Adica sunt explozii de putere care pot surprinde, mai ales la inceput. Recomand un 4t. Uite de exemplu, Suzuki DRZ 400 SM este o alegere foarte populara printre fete, si nu numai. Dar mai ales printre fete . Are raportul putere greutate mai mic decat Husqvarna de 125 si este si mai "blanda", deci mai indicata incepatorilor. Singurul impediment pe care il vad eu e greutatea mai mare, in jur de 140 de kg. Cat despre inaltime, saua este aproape sigur mai joasa la DRZ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ametist Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 O sa iti fie cam greu cu 2t pe-o roata. Un 2t este intr-adevar mai brutal decat un 4t si asta se traduce printr-o livrare neliniara a puterii. Adica sunt explozii de putere care pot surprinde, mai ales la inceput. Recomand un 4t. Uite de exemplu, Suzuki DRZ 400 SM este o alegere foarte populara printre fete, si nu numai. Dar mai ales printre fete . Are raportul putere greutate mai mic decat Husqvarna de 125 si este si mai "blanda", deci mai indicata incepatorilor. Singurul impediment pe care il vad eu e greutatea mai mare, in jur de 140 de kg. Cat despre inaltime, saua este aproape sigur mai joasa la DRZ. nu stiu cat de "bland" este drz-ul, ptr ca daca nu ma insel este tot in 2T. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reverse Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 nu stiu cat de "bland" este drz-ul, ptr ca daca nu ma insel este tot in 2T. este in 4t si cam "lesinat" ... ai batai de cap mai mari cu 2T + ca la Husky iti lipseste pornirea la buton , ai doar "carja" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Cîrja nu este neapărat ceva îngrozitor în sine. Mai ales la 2t. Eu mi-am scos electrostarterul după o vreme. Stătea degeaba :laugh: Mă cam îngrijorează modelele astea noi fără kick ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
unnamed Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 nu stiu daca s-a mai spus dar este un test comparativ cu 4 motociclete supermoto de 450 in ultimul numar din motociclismo ( nr. 15) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 (edited) nu stiu cat de "bland" este drz-ul, ptr ca daca nu ma insel este tot in 2T. Pe cuvant ca nu pot sa imi dau seama de unde va luati voi informatiile. Cîrja nu este neapărat ceva îngrozitor în sine. Mai ales la 2t. Eu mi-am scos electrostarterul după o vreme. Stătea degeaba :laugh: Mă cam îngrijorează modelele astea noi fără kick ... Eu m-am gandit sa imi pun kit kickstart la al meu, dar cei de la Suzuki au zis ca nu exista piese originale pentru asa ceva, si ei cu kituri de la terti nu se complica. Atunci nici nu prea aveam bani de asa ceva, dar in viitorul apropiat ma tenteaza si pe mine o improvizatie... Chiar mi-ar prinde bine o carja. nu stiu daca s-a mai spus dar este un test comparativ cu 4 motociclete supermoto de 450 in ultimul numar din motociclismo ( nr. 15) O caracterizare pentru testul ala ar fi literele 'c' si 'a' in combinatii de 2 luate cate 4. In primul rand sunt niste mobre foarte rare, si nu numai la noi: Aprilia SXV, HM CRM (facuta dupa Honda), Kawasaki SMX (aparuta ieri), si Husqvarna, care nici ea nu o duce prea bine in materie de popularitate. In al doilea rand, lipsesc mobre "de traditie" ca Yamaha sau Husaberg. Ca sa nu mai zic de KTM. Daca au adus ei HM ca sa suplineasca lipsa Honda, puteau foarte bine sa traga si o pereche de roti supermoto pe un EXC ca sa faca si KTM prezenta, mai ales ca EXC-urile se vand si cu kit, deci pica scuza "KTM nu face supermoto stradal". In rest, eu din testul ala am inteles ca Kawasaki e cam muci si ca Aprilia e cea mai puternica. A da, si ca mai nou, se fac supermoto cu frana dublu disc pe fata. Edited July 21, 2008 by mihaio07 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotila Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 dupa parerea si mintea mea... drz-ul e un scuter... *** nu stiu de ce multi se plang de vibratii (etc). pai daca nu vreti sa vibreze nu va mai luati enduro/cross/sm luati-va street, speed, chopper bla bla.... asta este, evident, farmecul. si nu numai Normal ca o femeie nu se plange de vibratii si LC4 este chiar recomandat femeilor "cunoscatorii stiu dc" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enduro Mihai Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 (edited) Salut pe toata lumea, sunt si eu posesor al unui KTM 450 EXC(dornic de o pereche de roti de SM), am citit tot topicul si as vrea sa va arat o poza facuta in Italia. Cam asa arata cele mai multe motociclete pe acolo, baietii de acolo sunt in trend Mihai. Edited September 25, 2008 by Enduro Mihai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Cam asa arata cele mai multe motociclete pe acolo, baietii de acolo sunt in trend Stai linistit ca si la noi se "adapteaza" baetii repede la trend. Multumim pe aceasta cale si lui Dobrescu&co. pentru coltisorul nostru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Salut pe toata lumea, sunt si eu posesor al unui KTM 450 EXC(dornic de o pereche de roti de SM), am citit tot topicul si as vrea sa va arat o poza facuta in Italia. Cam asa arata cele mai multe motociclete pe acolo, baietii de acolo sunt in trend Mihai. frumoasa rau Husky ca al doilea motor pe langa TDM as vrea un SM, dar mor de oftica ca sunt prea inalte, am doar 1.72 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 mor de oftica ca sunt prea inalte, am doar 1.72 eu am 1.70 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Trend la ei sau nu la noi , SM e practic, ingust si rezista la "tavaleala" prin gropile si santurile patriei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 SM e practic, ingust si rezista la "tavaleala" prin gropile si santurile patriei Âşi la trînte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
florinflorinflorin Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 Salutare Poate cineva sa imi dea ceva sfaturi despre modelul de mai jos....?.....e vorba de VOR(VERTEMATI) - ITALIA Imi place cum arata, pretul...Ceva impresii de la eventualii posesori...? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...000-130008.html http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 (edited) Este un pic absurd să te dai cu Vertemati pe stradă Poți să te aÂştepți la foarte multă putere, o lipsă acută de piese de schimb Âşi o întreținere istovitoare. Edited September 26, 2008 by bibi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 asta e cel mai imp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Dexter Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 ktm 690 smr cu "parbriz" poti sa mergi ore intregi si nu simti vantul in fata. la oras, nu mai vorbim de cat e de practica. unul din marile avantaje la trafic urman este VIZIBILITATEA! datorita inaltimii si pozitiei in sa ( cu spatele drept ) vezi peste masini pana hat departe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 OffTopic (sau nu) De la o vreme privesc lung de tot la Dorsoduro pentru viitor Sa vedem ce review-uri mai apar de la posesori (din afara, ca in RO ar fi o raritate sa apara) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.