Jump to content

Vreau Supermoto!


hussa
 Share

Recommended Posts

Banuiesc ca chestia cu caii nu inseamna mare lucru daca ai acel "minim garantat" de 50 de cai. Pe care scuterele alde DRZ nu il au, dar FS450-ul il are (cred). Pana la urma, daca greutatea e aceeasi cu 550-ul, cadrul e acelasi, totul e la fel, de unde se simte diferenta (in bine)?

Sa nu mi-o spui si tu pe aia cu inertia pistonului mai mic :crack: .

 

Deficitul de putere te ajută pe viraje. Dacă nu eÂşti un mare campion, îți va fi mai greu să deschizi gazul foarte tare la ieÂşirea din viraje gen AMCKart cu o motocicletă care smuceÂşte Âşi rupe aderența. M-am dat ieri cu FS450 a lui Dave, cu eÂşapament stock (are aceeaÂşi greutate ca a mea dar măcar 10 cai mai puțin). Inițial mi s-a părut naÂşpa cînd am plecat de pe loc, dar puteam să atac virajele mult mai dezinvolt, iar la ieÂşire nu-mi mai țîțîia fundul. Pe linia dreaptă trebuia forțată mai rău, dar, per ansamblu, cîÂştigul din viraje este mult mai mare decît pierderea de pe linia dreaptă. Sînt sigur că e mai prietenoasă Âşi în offroad.

 

ps nu e vorba numai de cai, cred că mai mult e o problemă de cuplu.

 

e mai bună = e mai uÂşor pentru tine să mergi mai tare (dacă eram Chambon, poate alegeam FS 650)

Edited by bibi
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

sunt si eu curios de un review pentru dt125x. ceva proprietar care sa ma lumineze? am vazut ca au 10 cai, sunt suficienti pentru o deplasare cat de cat ...."supermoto" ?!

Link to comment
Share on other sites

deci ar fi mai indicat modelul in 2 T?

 

am si eu o intrebare. sunt incepator in motociclism, sofer de vre-o 10 ani si scuterist de 1 an si ma gandeam sa imi iau pt timpul liber un yamaha dt125 de preferabil cu kit supermoto. baietii de pe topicul cu adusul de moto din afara ziceau ca imi gasesc una in stare buna buna si cu kit pe la 1300 euro. ce ziceti merita? ma va satisface in vre-un fel? mentionez ca va fi folosita destul de rar si mai mult prin oras, starea drumurilor o cunoasteti si voi. Are vre-un demaraj cat de cat?! cam pana la ce viteza merge fara sa fie fortata, mentionez ca nu sunt vitezoman dar nci nu vreau sa ma claxoneze masinile cu "scoala". M=am orientat pe ceva mic din cauza sotiei care nu vrea sa incaseze banii asigurarii de viata inca. Va multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

salut : )

viitor posesor de sm here - DT 125 X

o intrebare am : se poate lasa macar 3-4 cm din suspensii ? ca eu am 1.64 si nu stiu sigur daca o sa ating jos

 

 

sunt si eu curios de un review pentru dt125x. ceva proprietar care sa ma lumineze? am vazut ca au 10 cai, sunt suficienti pentru o deplasare cat de cat ...."supermoto" ?!

 

Eu zic ca aveti sanse mai mari sa gasiti posesori pe la subforumul dedicat categoriei 125.

Link to comment
Share on other sites

as vrea si eu sa imi iau o husqvarna sm 125. 34 CP, 2T.As prefera sa stiu mai multe! Ar merge ptr inceput?Este o motocilceta brutala? Nu vreau sa-mi rup tavanul sau sa ma poarte pe drumurile patriei, numai p o roata!

multumesc

Link to comment
Share on other sites

O sa iti fie cam greu cu 2t pe-o roata. :laugh:

Un 2t este intr-adevar mai brutal decat un 4t si asta se traduce printr-o livrare neliniara a puterii. Adica sunt explozii de putere care pot surprinde, mai ales la inceput.

Recomand un 4t. Uite de exemplu, Suzuki DRZ 400 SM este o alegere foarte populara printre fete, si nu numai. Dar mai ales printre fete :crack: . Are raportul putere greutate mai mic decat Husqvarna de 125 si este si mai "blanda", deci mai indicata incepatorilor. Singurul impediment pe care il vad eu e greutatea mai mare, in jur de 140 de kg. Cat despre inaltime, saua este aproape sigur mai joasa la DRZ.

Link to comment
Share on other sites

O sa iti fie cam greu cu 2t pe-o roata. :laugh:

Un 2t este intr-adevar mai brutal decat un 4t si asta se traduce printr-o livrare neliniara a puterii. Adica sunt explozii de putere care pot surprinde, mai ales la inceput.

Recomand un 4t. Uite de exemplu, Suzuki DRZ 400 SM este o alegere foarte populara printre fete, si nu numai. Dar mai ales printre fete :crack: . Are raportul putere greutate mai mic decat Husqvarna de 125 si este si mai "blanda", deci mai indicata incepatorilor. Singurul impediment pe care il vad eu e greutatea mai mare, in jur de 140 de kg. Cat despre inaltime, saua este aproape sigur mai joasa la DRZ.

nu stiu cat de "bland" este drz-ul, ptr ca daca nu ma insel este tot in 2T.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cat de "bland" este drz-ul, ptr ca daca nu ma insel este tot in 2T.

 

Pe cuvant ca nu pot sa imi dau seama de unde va luati voi informatiile.

 

Cîrja nu este neapărat ceva îngrozitor în sine. Mai ales la 2t. Eu mi-am scos electrostarterul după o vreme. Stătea degeaba :crack: :laugh: :laugh:

 

Mă cam îngrijorează modelele astea noi fără kick ...

 

Eu m-am gandit sa imi pun kit kickstart la al meu, dar cei de la Suzuki au zis ca nu exista piese originale pentru asa ceva, si ei cu kituri de la terti nu se complica. Atunci nici nu prea aveam bani de asa ceva, dar in viitorul apropiat ma tenteaza si pe mine o improvizatie... Chiar mi-ar prinde bine o carja.

 

nu stiu daca s-a mai spus dar este un test comparativ cu 4 motociclete supermoto de 450 in ultimul numar din motociclismo :lol: ( nr. 15)

 

O caracterizare pentru testul ala ar fi literele 'c' si 'a' in combinatii de 2 luate cate 4. In primul rand sunt niste mobre foarte rare, si nu numai la noi: Aprilia SXV, HM CRM (facuta dupa Honda), Kawasaki SMX (aparuta ieri), si Husqvarna, care nici ea nu o duce prea bine in materie de popularitate. In al doilea rand, lipsesc mobre "de traditie" ca Yamaha sau Husaberg. Ca sa nu mai zic de KTM. Daca au adus ei HM ca sa suplineasca lipsa Honda, puteau foarte bine sa traga si o pereche de roti supermoto pe un EXC ca sa faca si KTM prezenta, mai ales ca EXC-urile se vand si cu kit, deci pica scuza "KTM nu face supermoto stradal".

In rest, eu din testul ala am inteles ca Kawasaki e cam muci si ca Aprilia e cea mai puternica.

A da, si ca mai nou, se fac supermoto cu frana dublu disc pe fata.

Edited by mihaio07
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
dupa parerea si mintea mea... drz-ul e un scuter...

 

 

 

 

 

***

 

nu stiu de ce multi se plang de vibratii (etc). pai daca nu vreti sa vibreze nu va mai luati enduro/cross/sm :agree: luati-va street, speed, chopper bla bla.... :)

 

asta este, evident, farmecul. si nu numai

 

Normal ca o femeie nu se plange de vibratii :goodposting: si LC4 este chiar recomandat femeilor :kiss: "cunoscatorii stiu dc" :)

Link to comment
Share on other sites

Salut pe toata lumea,

 

sunt si eu posesor al unui KTM 450 EXC(dornic de o pereche de roti de SM), am citit tot topicul si as vrea sa va arat o poza facuta in Italia. Cam asa arata cele mai multe motociclete pe acolo, baietii de acolo sunt in trend :goodposting:

 

Mihai.

 

 

post-22374-1222338732_thumb.jpg

post-22374-1222336440_thumb.jpg

post-22374-1222338776_thumb.jpg

Edited by Enduro Mihai
Link to comment
Share on other sites

Cam asa arata cele mai multe motociclete pe acolo, baietii de acolo sunt in trend :goodposting:

 

Stai linistit ca si la noi se "adapteaza" baetii repede la trend.

 

Multumim pe aceasta cale si lui Dobrescu&co. pentru coltisorul nostru.

Link to comment
Share on other sites

Salut pe toata lumea,

 

sunt si eu posesor al unui KTM 450 EXC(dornic de o pereche de roti de SM), am citit tot topicul si as vrea sa va arat o poza facuta in Italia. Cam asa arata cele mai multe motociclete pe acolo, baietii de acolo sunt in trend :goodposting:

 

Mihai.

 

 

post-22374-1222338732_thumb.jpg

 

frumoasa rau Husky :agree:

 

ca al doilea motor pe langa TDM as vrea un SM, dar mor de oftica ca sunt prea inalte, am doar 1.72

Link to comment
Share on other sites

Salutare

 

Poate cineva sa imi dea ceva sfaturi despre modelul de mai jos....?.....e vorba de VOR(VERTEMATI) - ITALIA

Imi place cum arata, pretul...Ceva impresii de la eventualii posesori...?

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...000-130008.html

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

Link to comment
Share on other sites

ktm 690 smr

cu "parbriz" poti sa mergi ore intregi si nu simti vantul in fata.

la oras, nu mai vorbim de cat e de practica. :agree:

 

unul din marile avantaje la trafic urman este VIZIBILITATEA!

datorita inaltimii si pozitiei in sa ( cu spatele drept ) vezi peste masini pana hat departe... :goodposting:

Link to comment
Share on other sites

OffTopic (sau nu)

De la o vreme privesc lung de tot la Dorsoduro pentru viitor :)

01_aprilia_smv_750_dorsoduro_v_01.jpg

 

Sa vedem ce review-uri mai apar de la posesori (din afara, ca in RO ar fi o raritate sa apara)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...