tzebogdan Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Am facut un drum de vreo 600 de km cu cbr-ul meu 600f2 din 93 si inca de la inceput, dupa prima suta, a inceput sa-mi faca probleme. Cand benzina din rezervor scade sub 5 litri (plinul e de 16), cand mi-e lumea mai draga, motorul nu mai vrea sa traga. Pur si simplu decelereaza pana cand se opreste. O alta chestie ciudata este ca la turatii foarte mari (peste 12000) decelereaza, de asemenea, automat. ce poate sa fie? Bujiile....sa fie infundat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 E posibil sa ai probleme cu pompa de benzina sau sa fie obturat furtunul ce alimenteaza pompa. Cand ai benzina mai multa e si presiune mai mare pe fundul rezervorului iar benzina curge mai usor. Verifica sa vezi cum curge benzina din rezervor , iar daca curge ok verifica pompa. Mai e posibil sa fie si filtrul de benzina infundat , asta daca exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZX-R Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 daca ai robinet la rezervor trebuie comutat pe pozitia res in momentul in care mai ai putina benzina! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borisake Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Si eu am avut aceeasi problema ca tine si era de la pompa de benzina care este vacumatica. Si pt ca sa functioneze bine membrana aia ea trebuie sa respire, mai exact pe corpul pompei adica pe robinet, ca acolo este si pompa, se vede destul de greu o gaurica mica cam cat un ac de cusut. Desfunda acel orificiu si nu o sa mai ai probleme. Este normal pt ca motorul prin aspiratie trage de memebrana aia crendu-i un vid in carcasa si daca acel orificiu de respirat nu este liber el devine inactiv si nu mai trage benzina din rezervor. Sper sa ma fi facut inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Si eu am patit la fel cu Hornetul la inceput. Imi murea asa dintr-odata cand aveam benzina mai putina in rezervor. Faza e ca trebuie sa treci pe rezerva sau sa bagi benzina. Rezerva e tot in rezervor si eu nu stiam asta. Asta e, incepatorii astia . Daca nu e asta, e altceva, da nu ma bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 si dupa 12.000 cel mai probabil ai limiare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 si dupa 12.000 cel mai probabil ai limiare... Ai descopetit din CDI este limitat =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 (editat) Am facut un drum de vreo 600 de km cu cbr-ul meu 600f2 din 93 si inca de la inceput, dupa prima suta, a inceput sa-mi faca probleme. Cand benzina din rezervor scade sub 5 litri (plinul e de 16), cand mi-e lumea mai draga, motorul nu mai vrea sa traga. Pur si simplu decelereaza pana cand se opreste. O alta chestie ciudata este ca la turatii foarte mari (peste 12000) decelereaza, de asemenea, automat. ce poate sa fie? Bujiile....sa fie infundat? da-l pe rezerva si cand ajungi la 12 mii de ture sa sti ca ar fi bine sa bagi a2-a , ai 6 viteze in total , , dai de schimbator in sus , Editat August 3, 2008 de H3llriderr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Am facut un drum de vreo 600 de km cu cbr-ul meu 600f2 din 93 si inca de la inceput, dupa prima suta, a inceput sa-mi faca probleme. Cand benzina din rezervor scade sub 5 litri (plinul e de 16), cand mi-e lumea mai draga, motorul nu mai vrea sa traga. Pur si simplu decelereaza pana cand se opreste. O alta chestie ciudata este ca la turatii foarte mari (peste 12000) decelereaza, de asemenea, automat. ce poate sa fie? Bujiile....sa fie infundat? ce te sfatuiesc eu sa faci, ca asa am facut si eu si nu am avut probleme. cand ai timp, intr-o duminica. iti trebuie catava scule..cheie, surubelnite, patent. Dai rezervorul jos, rpobabil are 2 suruburi, unu anterior,altu posterior. Sub rezervor creca ai 3 furunase prinse cu cleme..apesi cu patentul de acele cleme sa le lărgesti sa scoti furtunasele. Dai rezervoru jos... vezi ca unde au fost furtunasele ai robinetul de benzina... il scoti ca e prins in 2 suruburi..ai grija sa ai o palnie in care sa se scurga benzina ramasa intr-un bidon, ceva... Vei observa ca ai o groaza de depozite de nisip si prafde rugina pe fundu rezervorului. poti curata rezervoru cu benzina, eu ca sa mai desprind din acel depozit am bagat un lănțior de ala fin de la un portmoneu, lung cam de juma de metru... nu baga daca faci operatia asta pietricele sau altceva ca nu le mai scoti...Ai grija sa astupi partea de jos de la robinet cu palma cand agiti rezervorul si cum scurgi benzina ...Nu baga apă...ca nu se mai usucă! Apoi..vezi ca ai 2 prefiltre tubulare din plastic care intra in rezervor ca niste creioane..se pot deÂşuruba din robinet..le cureti cu apa calda si detergent de bucatarie,le sufli puternic apoi le usuci cu cureti cu benzina... Robinetul eu l-am desfacut.. cu grija..are niste mumbrane ff subtiri.aveau un depozit de calcar, ca o mâzgă, cu oxizi de aluminie..se curata fin...ai grija ca se pot sparge si cum le pui... Mai cureti si filtru de benzina, eventual schimbat..el normal se schimba la motocicleta la 12000 km sau la 2 ani obligatoriu..daca nu gasesti, poti pune unu Universal de la Luk Oil, te costa 3,6 Lei si merge bine...dar pe asta il tii 5000 km. poti scoate si pompa de benzina si o golesti..vezi ca la furtunul care face legatura intre pompa de benzina si carburator, in partea superioara, capatul opus pompei, cum scori acel furtun vei gasi in interiorul acelu Âştuț al intrarii in carburatoare un filtru micut tot de plastic , de plasă cu forma de con..eu pe ala l-am scos si avea cateva impuritati..il cureti cum vrei tu... Apoi asamblezi... mie ca incepator mi-a luat 15 min reasamblarea.... Ai grija ca sageata la filtru de benzina sa fie orientata spre pompa de benzina. cand dai rezervoru,vezi ca sub el ai si filtru de aer..asa cre..il cureti si pe ala eventual,sau macar te uiti sa vezi de e murdar.. dupa ce ai terminat operatiunile... pui benzina... mergi..daca face lafel..inseamna ca e alta problema da barem ai luat-o prin excludere si stii ca ai filtrele curate... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) Inseamna ca in rezervor mai raman doar 3 litri care sunt rezerva, si trebuie sa treci butonul pe res. La turatii mari pierde puterea mai repede pt ca se consuma mai multa benzina. Asa-i ca daca treci pe res nu mai are nimic? Daca ii asa, atunci nu-i nimic grav, doar trebuie sa bagi benzina. Daca nu e asa, atunci nu mai stiu. Editat August 8, 2008 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 comuta dracului pe rezerva!!!! @perseu: esti varza. dar rau de tot. nu au nici o legatura filtrele cu faptul ca pierde putere cand mai are putina benzina in rezervor! dar tu esti din tecuci, de la tara asa ca se intelege! baga benzina de la lukoil in continuare si capul sub pamant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) lasa-ti mah omu in pace ... el a dat un sfat bun de altfel, doar ca nu are nici o treaba cu problema de aici ... dar asta e partea a 2-a Editat August 8, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 comuta dracului pe rezerva!!!! @perseu: esti varza. dar rau de tot. nu au nici o legatura filtrele cu faptul ca pierde putere cand mai are putina benzina in rezervor! dar tu esti din tecuci, de la tara asa ca se intelege! baga benzina de la lukoil in continuare si capul sub pamant! daca eu sunt de la tara, imi permit sa imi bag pola in mata aia proasta care nu te educa.... pt restul..eu am dat niste sfaturi sa curete omu rezervoru sa fie sigur barem ca nu are gunoaie... adica sa o ia babeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 daca eu sunt de la tara, imi permit sa imi bag pola in mata aia proasta care nu te educa.... pt restul..eu am dat niste sfaturi sa curete omu rezervoru sa fie sigur barem ca nu are gunoaie... adica sa o ia babeste Dap, ar fi bine sa curete si rezervoru si sa se uite la filtrul din rezervor. Da are si filtru in rezervor, de fapt chiar 2. Unu pe normal si unu pe rezerva. In alta ordine de idei, sa mearga direct pe rezerva...dar cand ramane fara benzen, gata...la impins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 daca eu sunt de la tara, imi permit sa imi bag pola in mata aia proasta care nu te educa.... pt restul..eu am dat niste sfaturi sa curete omu rezervoru sa fie sigur barem ca nu are gunoaie... adica sa o ia babeste ma-ta. asa se scrie corect bun gazu' de la lukoil, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 ma-ta. asa se scrie corect bun gazu' de la lukoil, nu? Termino ca strici topicul,ai pm pentru cearta.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 termin-o se scrie vine de la termina odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) termin-o se scrie vine de la termina odata! nu ba, vine de la termina pe ea o, termin-o hai sa-i invatam macar sa scrie, sa vorbeasca si sa citeasca corect in limba romana, ca nu e asa de greu, oricum, cam 95% din cei de pe aici sunt agramati, sa nu zic analfabeti ca se supara..... Editat August 24, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.