Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Gata!

 

Am reusit sa fac bucsile ce tin locul rulmentilor cu ace dintre grup si cardan. E vorba de "Paralever bushings", subiect discutat si rasdiscutat pe forumurile specifice de afara. Arata cam asa:

 

JLBUSHINGS.jpg

 

Iar AICIeste un tutorial despre cum se monteaza :drink:

 

Asadar, daca aveti joc la roata spate, si nu e din cauza rulmentului mare din grup ci din cei doi cu ace, bucsile astea sunt solutia :wink:

 

Se pot folosi la:

 

K11 R1100RT , (0418)

K13 K1200RS , (0554)

K41 K1200GT , (0558)

K41 K1200RS , (0557)

K61 R100GS , (0478)

K61 R100PD , (0479)

K63 K1 , (0535)

K63 K100RS , (0533)

K64 K1100LT , (0536)

K64 K1100RS , (0532)

K66 R100GS , (0488)

K66 R100PD , (0489)

K67 R100MYS , (0497)

K67 R100R , (0487)

K68 R1100RS , (0416)

K69 R1100GS , (0409)

K70 R1100R , (0407)

K70 R850R , (0406)

K75 R1100S , (0432)

K76 K1200LT , (0555)

K76 K1200LT/M , (0559)

K80 R1150GS , (0495)

K81 R1150RT , (0499)

K82 R1150R , (0439)

K82 R1150R/Rocks , (0318)

K87 R1150RS , (0498)

K89 R1150Adv , (0492)

 

Partea exterioara este din inox, iar cea interioara din bronz grafitat sinterizat. Dupa ce le-am instalat, jocul la roata a disparut complet, si motorul se simte mult mai bine pe curbe :D

 

Deci in principiu, un set de bucsi costa 290 RON, fata de rulmentii OEM care sunt 400 RON si tin o vreme, dupa care efectiv mananca din rulment, facand sa apara jocul. Bucsile astea sunt lifetime :D

 

Dan.

 

0747294113

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta ca sa nu se mai vorbeasca pe la colturi de cat de simplu e sa intretii un BMW. Anul asta nici nu m-am stresat pentru ca niste copii de 8 ani sunt in stare sa faca revizia. Le-am dat 5 euro. La amandoi.

 

filly.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pana busonul de ulei l-am desurubat eu pentru ca niciunul nu putea :cheers: Ce overtorque! Pacat ca ploua in uichend pentru ca mi-as fi schimbat cureaua la alternator si filtrul de benzen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pana busonul de ulei l-am desurubat eu pentru ca niciunul nu putea :cheers: Ce overtorque! Pacat ca ploua in uichend pentru ca mi-as fi schimbat cureaua la alternator si filtrul de benzen.

pai asa e cu stransu suruburilor, cu cat is mai mari, cu atat le strang mai tare; si pana la urma vine vremea cand ii chemi sa iti desfaca suruburile ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi schimbam uleiul in FD. Cand m-am uitat pe surub am vazut pilitura. Prima data am crezut ca rulmentii de paralever au cazut in casing si deja ma ofticam ca nu am bucsile la indemana :cheers: Desi e greu sa ajunga acolo daca simeringul nu e belit. In plus, nu curgea ulei pe la manson.

Apoi am tras de roata si am constatat ca e un mic joc longitudinal. Deci e clar, trebuie sa schimb rulmentul mare. Pentru a doua oara,sunt victima FD failure ;)

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sunt nou posesor de R1100 GS. An 1999, 51k.Acum o ora am venit cu ea din Germania. Am cateva intrebari:

 

1. pe geamul de verificare a uleiului nu se vede nimic, ce inseamna asta? - nu are ulei, are prea mult sau e murdar geamul?( daca e murdar ce pot face sa ii curat?) neamtul a zis ca a schimbat uleiul la 50000 km.

2. pentru linistea sufleteasca vreau sa ii fac un schimb de ulei, de care sa pun pana reusesc sa cumpar ceva bun gen Castrol? pot sa iau din orice statie de gaz ulei mineral cu 20W-50 ?

3. cum dracu se da scaunul pilotului jos?

 

Maine pun poze. Multam fain.

Editat de cristialex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sunt nou posesor de R1100 GS. An 1999, 51k.Acum o ora am venit cu ea din Germania. Am cateva intrebari:

 

1. pe geamul de verificare a uleiului nu se vede nimic, ce inseamna asta? - nu are ulei, are prea mult sau e murdar geamul?( daca e murdar ce pot face sa ii curat?) neamtul a zis ca a schimbat uleiul la 50000 km.

2. pentru linistea sufleteasca vreau sa ii fac un schimb de ulei, de care sa pun pana reusesc sa cumpar ceva bun gen Castrol? pot sa iau din orice statie de gaz ulei mineral cu 20W-50 ?

3. cum dracu se da scaunul pilotului jos?

 

Maine pun poze. Multam fain.

 

 

1. Daca e prea mult, e negru; daca e prea putin, fereastra apare mai maromiu, galbui. Schimba-l si gata.

2. Da.

3. Vezi ca e legat de incuietoarea scaunului spate. Sucesti de cheie cum merg acele la ceas si ridici ;)

 

Baga o poza sa vedem si noi ce ai luat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut rabdare si am fost cu el putin in jurul blocului. Am descoperit ca ulei e prea mult. A scuipat putin ulei pe toba cand am tras putin de gaz. e grav?

dupa ce am mers putin cu ea a scazut nivelul si am observat ca geamul e curat.

 

O sursa rapida de filtru de ulei?

 

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut rabdare si am fost cu el putin in jurul blocului. Am descoperit ca ulei e prea mult.

Ce te-a facut sa crezi asta? Motorul asta tine 4 litri de ulei. Deschide busonul de la airbox (partea stanga sub sa) si vezi daca iti curge ulei. In alta ordine de idei, da-i uleiul afara si vezi cat iese,un schimb de ulei nu e niciodata contraindicat. De unde a scuipat ulei cand ai tras de gaz?

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut rabdare si am fost cu el putin in jurul blocului. Am descoperit ca ulei e prea mult. A scuipat putin ulei pe toba cand am tras putin de gaz. e grav?

dupa ce am mers putin cu ea a scazut nivelul si am observat ca geamul e curat.

Nivelul uleiului il masori asa. Incalzesti motorul la 5 bare, opresti punand-o pe lateral, fumezi o tigara dupa care o pui pe central. Ala e nivelul corect. Sau poti s-o lasi peste noapte pe central.

 

Pana acum nu am vazut niciun 1100 care sa nu murdareasca macar putin numarul de inmatriculare sau capatul tobei. They all do that. Mai mult de atat, cand curat depozitele de carbon din cilindri mergand in limitator, spatele numarului e negru complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi fain de raspunsuri.

 

Am tras azi cateva ture prin ploaie pe langa garaj si dupa 10 min de la oprire uleiul era cam putin peste mijlocum geamului. cred ca m-am speriat aseara cand am vazut ca era tot geamul acoperit, probabil sa lasat tot de la transport.

oricum maine cumpar ulei sii ii fac schimbul. Poate cineva confirma ca se potriveste filtrul de ulei de logan? Nu vreau sa mai astept pana vine comanda de pe net.

Am uitat sa iau aparatul cu mine sa fac poze...

oricum ma invart prin casa ca un nebun cand stiu ca abia maine ma duc sa iau nr. rosii... :)

 

aa... am de dat coburi touring originali cu tot cu suporti, cine e interesat sa dea un pm, pretul il discutam ca nu vreau sa ma imbogatesc. eu o sa imi fac din aluminiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aa... am de dat coburi touring originali cu tot cu suporti, cine e interesat sa dea un pm, pretul il discutam ca nu vreau sa ma imbogatesc. eu o sa imi fac din aluminiu.

Pe mine m-ar interesa cobul din dreapta daca l-ai da separat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e de loga, parca de super nova se potrivea; oricum, ca sa fii sigur, da-l ala vechi jos si mergi la magazinu de dacii, o sa gasesti acolo ceva 100%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala de Dacie 1310 mergea.Sau Super Nova.

 

In alta ordine de idei,am hotarat sa merg vreo 1000 km si sa schimb iar uleiul din FD. Dupa un studiu de 1 zi pe Adv si UKGS este posibil ca pana la urma sa fie rulmentul mare.Pilitura este din rulmenti (poate fi si ala conic aiurea de scos). Sa vedem care. Inca o chestie, nu mai pun Castrol 80-90, am sa pun mai vascos,ceva gen 75-140.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi fain de raspunsuri.

 

 

aa... am de dat coburi touring originali cu tot cu suporti, cine e interesat sa dea un pm, pretul il discutam ca nu vreau sa ma imbogatesc. eu o sa imi fac din aluminiu.

...pe mine ma intereseaza gentile cu suporti cu tot!....ai si topcase-ul?...si din ala vreau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici si poze.

post-39685-1269882615_thumb.jpg

post-39685-1269882640_thumb.jpg

 

de unde iau cheie de bujii? de fapt nu am nici o scula originala, dar cu restul ma descurc, dar nici o tubulara care o am nu intra acolo.

...mmmm, rosu!...exact ca al meu!...eu am reusit sa scap de aripa aia rosie din fata, e mai "aerisit" fara ea! :)

post-7057-1269946211_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut! am o problema la motor. gasesc umed sub amortizorul spate.initial am crezut ca i de de la busonul airboxului. am spalat toata zona.am sters. am mers iar, atent daca picura din airbox . nu prea cred ca i de acolo ! ramane ca mi curge amortizorul?

stiti unde sa ma documentez mai bine despre asta ? vreun kit de reparatie ?

multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut! am o problema la motor. gasesc umed sub amortizorul spate.initial am crezut ca i de de la busonul airboxului. am spalat toata zona.am sters. am mers iar, atent daca picura din airbox . nu prea cred ca i de acolo ! ramane ca mi curge amortizorul?

stiti unde sa ma documentez mai bine despre asta ? vreun kit de reparatie ?

multumesc anticipat!

 

Poati sa iti gasesti SH pe ebay.de la preturi rezonabile. Sau daca ai bani, de ce nu un aftermarket? Ohlins? Ca ala se poate repara :)

 

 

Dupa cate stiu eu amortizorul este pe gaz.Oricum,daca s-a stricat , poti sa-l arunci si sa iei altul. Poate fi si sh.

 

Nu are gaz in el. Daca ar avea, ar avea si butelia ;) De reparat la noi in Ro nu prea stiu unde se poate face asta, in UK stiu doar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar avea, ar avea si butelia

Mai documenteaza-te ;)

Mesaj completat

Nu inseamna ca, daca un telescop e pe gaz, trebuie sa aiba neaparat butelie.

:)

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...