Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Apropos, TKC-urile alea (care, btw, nu sunt de cross, sunt doar gume de strada foarte cramponate care se duc in 5000 km) sunt de schimbat. Vezi la Heidenau, cam cu 5 mil iti incalti mobra cu K76.

 

 

Nu cumva sunt Karoo-uri? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cumva sunt Karoo-uri? :lol:

Foarte sigur. Is aceleasi gume pe care le avea anul trecut pe vremea asta, doar ca atunci erau aproape noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte sigur. Is aceleasi gume pe care le avea anul trecut pe vremea asta, doar ca atunci erau aproape noi.

 

lasa vrajeala si fa-ti bagajele ca avem de bagat niste km azi :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu mobra aia. Si mai stiu ca nu-i deloc in mintile ei. Pregateste-te sufleteste si financiar de un top-end job (scaune de supape sigur, arcuri de valve, poate chiar si noi axe cu came), dar si de o segmentare (pe cilindrul stang daca-mi aduc bine aminte). Motorul ala pierde multa compresie pe la valve si suge o tona de ulei. Un consum normal de oras e intre 7 si 8%, depinde cat de tare o forjezi.

trist sa aud asta dar probabil sti mobra asta mai bine ca mine .oriccum o sa monitorizez consumul d eulei strict si riguros sa vd cant de mult papa si o s aii fac un consum in afara bucurestiului si o sa trec probabil si pe la BMW. ami mobra mie imi pare ca merge bine nu patineaza ambreajul functioneaza bine abs.ul ce sa zic... daca mai sti ceva despre ea care m.ar putea ajuta cu placere ascult.ce e drept nu am ami mers si cu alt BMW ca sa imi dau seama sta drept pe sosea nu vobleaza si da caucioacele sunt gata si sunt atare incomode si zgomot mare la rulaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei o sa-ti suga ~0.5 litri/1000km. Mult mai mult decat media de 250ml/1000km. Cand vine vorba de benzina, valorile medii sunt de 5.5% pe DN, 6% pe autostrada, 7.5% in oras. La tine consumul e mai mare deoarece pentru aceeasi viteza trebuie sa deschizi clapetele de acceleratie mai mult pentru a compensa lipsa de compresie. Ca sa verifici teoria asta, iesi pe A1/A2 si da-i o blana pana la viteza maxima. Daca iti indica mai mult de 200 (desi nu cred ca va reusi), atunci compresia e suficienta.

 

Ca si ciclistica, AFAIK, mobra e neaccidentata, deci ar trebui sa mearga cum trebuie. Transmisia, la fel, imi aduc aminte ca era ok. Doar motorul e cu probleme la ea. Avantajul e ca il poti face relativ ieftin si relativ usor. Un set de segmenti costa cam 80E/cilindru, un scaun de supapa de admisie pe evacuare costa 40E, pe admisie 15E, un arc de valva 15E, iar un ghid de valva 15E. Ti-as putea da niste contacte de mecanici BMW, dar numai la unul am fost si nu mi-a placut cum a lucrat. Nu am ce-ti recomanda in ideea asta, din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te agita sa umblii in motor. Fa un consum in afara orasului. Ca si referinta, eu scoteam cu gs-ul cu pasagerii de 200kg impreuna(eu si ea), un topcase de 8kg si tankbag de 3 kg un 5,6 la suta de km, viteza medie 100km/h in afara satelor si 70 - 80 km/h in sate.

 

De asemenea, daca nu iese consumul, mergi la un tester. Presupunand ca ai reglat supapele si "rocker arms" corect, ai sincronizat si la relanti si clapetele la 2500 rpm, trebuie sa ai

 

Idle-speed CO content: ............1.5 +/- 0.5 (% by vol.) - asta la relanti, cu motorul cald la 5 bare.

 

Daca nu e asa, ai 2 optiuni: fie ai sonda lambda, care e defecta, fie ai potentiometru multitura in partea dreapta sub saua pasagerului de care reglezi pana ce obtii valoarea asta, dupa care recalculezi consumul. Daca nici asa nu iese, atunci desfaci motorul.

 

Orice intrebari mai ai, poti linistit sa ne contactezi aici sau pe PM sau la telefon sau la mail sau prin semnale cu fum de pe dealuri :lol:

 

In privinta consumului de ulei, cand depasesti 1 litru la 5000km incepi sa iti faci griji. Pana atunci, ride it like you stole it :)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo de initiativa, am completat; asa trebuia facut de la inceput, dar prea multa mana dreapta (si nu pe gaz) pe topicul minune! :)

Oricum filozofie gramada, planuri ca la NASA! ...daca vrei ceva ,incaleci si mergi! ...cu cort la tine si mancare in traista, ca d-aia ai motoreta "aventure"!

 

Iti dai seama ORGANIZAREA de la intrunirile de Cadillac ce presupune ?! :laugh: :) :D

Editat de MCN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E exact la fel. Are si radiator. Nu mai stiu exact daca bielele erau mai scurte sau pistoanele cu diametru mai mic ca sa compenseze diferenta de capacitate.

Mesaj completat

M-am uitat pe realoem si pistoanele is mai mici; bielele is la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eliminat jocul la roata spate. Am dat jos smecheria si am verificat prima data semeringul. Momentan este OK.Stiam ca nu curge ulei insa vroiam sa fiu sigur.

 

cardan.jpg

 

Apoi am incalzit bulonul ala dupa ce i-am dat jos contrapiulita.A iesit relativ lejer,am verificat apoi filetul pe housing: neatins. Am dat o ocheana inauntru,rulmentul pare ok.

 

rulment.jpg

 

L-am reincalzit apoi ca sa curat loctite de pe el si apoi l-am sters cu acetona si wash benzine. L-am strans la mana,e foarte posibil sa nu-l fi pus exact la 7 Nm insa asta este,acuma 8,9,10 Nm nu s-or simti asa tare. Am bagat piulita apoi la 160Nm exact.Am folosit si eu vaselina d-aia smechera cu 15.000 metale in ea. N-am mai pus Loctite pentru ca mi se pare inutil. Poate doar cand o sa pun bucsile,cine stie ...

 

vasef.jpg

 

Nu mai am joc de neam acum pe roata spate. Cu ocazia asta am schimbat si bateria,mi-am pus Oddissey. A luat-o la cheie. Singura chestie enervanta sunt urechile de la baterie,a trebui sa ma bat un pic cu ele ca sa le pun intr-o pozitie mai acceptabila. O sa vad eu daca face contact ca lumea,din feircire vad imediat daca e contact sau nu,ceasul se reseteaza imediat daca nu am powah!. Asa ca, ii mai pot da in gura un timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar si aceeasi greutate?

Asa tin minte ca da.

Mesaj completat

Ai mai dat burduful ala de cauciuc inapoi inainte sa incalzesti suruburile? ca din poze pare sa nu fie dat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre BMW r 850 gs?

 

 

BMW 850GS >>

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r850gs.htm

 

 

Este chiar identica cu 1100 ?! ...in situatia asta nu gasesc nici un motiv sa alegi motorizarea mai slaba, nici macar la consum nu e vre-o smecherie, fiind submotorizata !

Mesaj completat

"L-am reincalzit apoi ca sa curat loctite de pe el si apoi l-am sters cu acetona si wash benzine. L-am strans la mana,e foarte posibil sa nu-l fi pus exact la 7 Nm insa asta este,acuma 8,9,10 Nm nu s-or simti asa tare."

 

 

....vezi ca strangerea asta este critica! ...adica 7 ala chiar trebuie sa fie 7. Altfel se produce uzura prematura complet aiurea. Daca ai rabdare. mai strange-l o data la cheie!

 

 

Sunt curios, bucsile la cat se strang ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW 850GS >>

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r850gs.htm

 

 

Este chiar identica cu 1100 ?! ...in situatia asta nu gasesc nici un motiv sa alegi motorizarea mai slaba, nici macar la consum nu e vre-o smecherie, fiind submotorizata !

Mesaj completat

"L-am reincalzit apoi ca sa curat loctite de pe el si apoi l-am sters cu acetona si wash benzine. L-am strans la mana,e foarte posibil sa nu-l fi pus exact la 7 Nm insa asta este,acuma 8,9,10 Nm nu s-or simti asa tare."

 

 

....vezi ca strangerea asta este critica! ...adica 7 ala chiar trebuie sa fie 7. Altfel se produce uzura prematura complet aiurea. Daca ai rabdare. mai strange-l o data la cheie!

 

 

Sunt curios, bucsile la cat se strang ?!

 

Bucsile au exact aceeasi conicitate ca si rulmentii. Se strang la aceasi valoare de 8 Nm. In lipsa unei chei dinamometrice, se strang pana cand nu mai exte joc la roata, dar valoarea o sa fie apropiata de 8 Nm :laugh:

 

Ca si idee, FD-ul trebuie sa se miste cu mana, mai greu decat ca si la rulmenti, dar sa se miste.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....vezi ca strangerea asta este critica! ...adica 7 ala chiar trebuie sa fie 7. Altfel se produce uzura prematura complet aiurea. Daca ai rabdare. mai strange-l o data la cheie!

 

Se uzeaza doar partea de pana in filet si intr-o maniera destul de neglijabila,am vazut o poza cu un bulon strans la peste 15 Nm iar uzura era sub 1mm. Ca idee,am strans exact pana nu a mai fost joc in grup,s-ar mai fi putu strange lejer.

Mesaj completat

Ai mai dat burduful ala de cauciuc inapoi inainte sa incalzesti suruburile? ca din poze pare sa nu fie dat?

N-am mai dat, am incalzit numai in stanga cu mare grija :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...