Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

mai, s-a lasat linistea peste topicul asta?...sunte-ti plecati la endureala?... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

No,not really.Sunt-em la gratar.Cel putin unii dintre noi.

...fericitule!... :D ...la mine ploua de citeva zile de ai zice ca e musai sa ploua acum toata apa din lume, parca la iarna nu ar avea destule ocazii!...

...cred ca am sa ma mut in anglia sa fac plaja.... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap,pacat ca ai un RT si trebuie sa dai bani la spalatorie.Daca inca mai aveai geseul cautai o balta si rezolvai problema pentru inca 6 luni.

:smoke: tare asta !

 

BUN VENIT IN RANDUL LUMII SWITCH, FELICITARI PENTRU ACHIZITIE ! MERGE ANIMALUL?! ... ESTE CA-I UN PIC DIFERIT (FATA DE ORICE)?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap,pacat ca ai un RT si trebuie sa dai bani la spalatorie.Daca inca mai aveai geseul cautai o balta si rezolvai problema pentru inca 6 luni.

Asta vine de la unu care o avut 1200 c cu pachet chrome :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai ce lant sa intinzi; fa supapele si colbutorii (parca era 0.05 pana la 0.4 m intervalu, daca ii faci cat mai aproape de limita inferioara o sa fie mai silentios motorul :smoke: ) si apoi sincronizeaza. Veiz pe urma daca se mai aude.

 

Sper sa fie asta,dimineata reglez jocul la supape si culbutori.

Am o intrebare,suruburile alea 4 care trebuiesc desfacute sa ajung la supape se strang doar la 9 NM?

La cele de reglare a supapelor mi se pare ok 8 NM cum scrie cartea ,dar la celelalte?Sau am citit eu gresit....

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: tare asta !

 

BUN VENIT IN RANDUL LUMII SWITCH, FELICITARI PENTRU ACHIZITIE ! MERGE ANIMALUL?! ... ESTE CA-I UN PIC DIFERIT (FATA DE ORICE)?!

 

Bine v-am gasit. Taman ce l-am neglijat vreo 5-6 zile timp cat m-am dat cu 'fosta' si azi l-am luat iar la intrebari :cheers: Doamne, ce-i place la drum, mai ales cu pasager :smoke:

 

 

...acuma chiar vreau si mai mult sa vad cum arata cu Desierto!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa fie asta,dimineata reglez jocul la supape si culbutori.

Am o intrebare,suruburile alea 4 care trebuiesc desfacute sa ajung la supape se strang doar la 9 NM?

La cele de reglare a supapelor mi se pare ok 8 NM cum scrie cartea ,dar la celelalte?Sau am citit eu gresit....

Multumesc

 

Da da, e numai 8 Nm. Nu are sens sa le strangi mai tare ca se fute filetul din bloc, si apoi tre bucsat. Suruburile sunt foarte tari, blocul din aluminiu nu. Eu am pus doar niste ulei pe garnituri, si pe alea mari si pe aia de la bujie si apoi am strans.

 

Sesizez adanca invidie si o doza sanatoasa de regret pentru faptele trecute?

PS:pachet chrome?

Deloc.

 

Ieri si azi am avut un GS 1100 pe mana, la care i-am pus bucsi. 50k km, arata super bine. M-a prins ploaia de la garaj pana acasa, si atunci mi s-a facut dor de RT :cheers:

 

Ideal e sa ai 2 mobre: un GS si un RT. Numa ca in cazul asta, cred ca as fi frustrat ca nu stiu cu care sa ma dau in ziua respectiva :smoke:

 

PS: all inclusive :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideal e sa ai 2 mobre: un GS si un RT. Numa ca in cazul asta, cred ca as fi frustrat ca nu stiu cu care sa ma dau in ziua respectiva ;)

...vezi?..eu cind ti-am spus asta ai crezut ca am glumit!...eu sunt la varianta ideala acum!...1 rt + 1 gs!... :smoke: :cheers:

..cu acestea 2 am acoperit orice fel de excursie am in plan!..pe orice fel de drum!... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri si azi am avut un GS 1100 pe mana, la care i-am pus bucsi. 50k km, arata super bine. M-a prins ploaia de la garaj pana acasa, si atunci mi s-a facut dor de RT :cheers:

 

Ideal e sa ai 2 mobre: un GS si un RT. Numa ca in cazul asta, cred ca as fi frustrat ca nu stiu cu care sa ma dau in ziua respectiva :smoke:

 

PS: all inclusive :lol:

 

In mod clar e o pierdere de bani sa ai si GS si RT. Sunt mult prea apropriate ca segment (touring) ca sa merite investitia. Sincer mi s-ar parea mult mai interesant sa am de exemplu un VFR (chiar si 1200, nu ma supar) si un GS normal. Sau un RT si XR... sau chiar un RT si un Husky 6xx SM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zic ca e fain sa ai GS si RT dat fiind faptul ca nu mai vreau altceva decat boxere.

 

Am auzit ca la alea pe lant trebuie sa le ungi si sa schimbi kitu de lant. La cat ma dau eu, aia ar insemna un kit pe an. Scump... :smoke:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit. Taman ce l-am neglijat vreo 5-6 zile timp cat m-am dat cu 'fosta' si azi l-am luat iar la intrebari :lol: Doamne, ce-i place la drum, mai ales cu pasager :smoke:

 

 

...acuma chiar vreau si mai mult sa vad cum arata cu Desierto!

Strange gasca de capitala pentru BMW CAMP!

Gaesti formularul aici : FORMULAR

 

Cred ca va iesi misto ca intalnire...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zic ca e fain sa ai GS si RT dat fiind faptul ca nu mai vreau altceva decat boxere.

 

Am auzit ca la alea pe lant trebuie sa le ungi si sa schimbi kitu de lant. La cat ma dau eu, aia ar insemna un kit pe an. Scump... :lol:

Scott- sau Eco-oiler; tine kitu cate 25.000km.

Mesaj completat

Strange gasca de capitala pentru BMW CAMP!

Gaesti formularul aici : FORMULAR

 

Cred ca va iesi misto ca intalnire...

Nu ma bag :smoke: Sa vin sa rada lumea de geaca mea Honda :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De abs, tele si paralever am zis sau am uitat? :smoke:

ABS da; in rest sunt fitze bune doar la touring. Daca ai chef sa te dai hooligan style sau tre sa te freci prin oras, e sfant un 'scuter de 600+' cu iz de enduro. Imi urasc 1100le in Bucuresti. Ma dau cu domi-ul ('tu-i franele ma'sii...).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care vin de pe vitezane teleleverul enerveaza. Iar paraleverul nu stiu ce mari avantaje are fata de o bascula normala.

In afara ca e nirvana suspensiilor? :smoke:

 

Feedback mai bun.

 

User experience nemaintalnit pe alte mobre.

 

Adeca de vis :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceam de feedbac in alte situatii, like curbe luate cu viteza :cheers: Chiar simti mai bine.

 

Ce mi s-a parut extrem de ciudat a fost pozitia pe Rt dupa ce m-am dat 1 zi cu Gs-ul :smoke: Era de scuter like :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De abs, tele si paralever am zis sau am uitat? :smoke:

 

de ce domunle de ce ?

 

adica era topicul linistit si a trebuit sa zici de lant (nu ca ai fi zis ceva fals; tre sa il ungem astia mai amarati si fara bmw)

abs au si altele, suspensii nu sunt para si tele dar trecem si noi peste gropi...

 

si intreb si eu sa ma aflu in treaba: ce se intampla cu un boxer bmw daca esti blocat in trafic, afara sunt 46 la umbra si tu esti in soare, pe un pod, nu ai unde sa tragi pe dreapta si masinile se misca la 3-4 secunde? adica nu opresti motorul .... si cand te pui in miscare ai impresia ca din fata bate un uscator de par pe caldura maxima nu vantul?

din ce am vazut eu boxerele se cam incalzeau, se mai oprea motoru singur, incerca omu sa traga pe dreapta. poate la mine, pe langa radiatoare si ventilator se racea si prin intermediul lantului ca altfel nu imi explic de ce inca mergea fara probleme.

 

 

pana atunci, cea mai buna mobra e mobra pe care o are fiecare, si aia pe care si-o permite... e pacat de topic, pe care il citesc cu placere, sa incepem sa aruncam cu insinuari/remarci catre aia cu lantu in juru pinioanelor...

 

si un lant pe an (mie 20k pe an mi se pare suficient) nu e un capat de lume, ca daca vroiam economie imi faceam abonament la RATB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...